< Tilbake til oversikten

Januartreningsutfordring 2010!

Gerd sa for siden:

30 min. Zumba :D

aslaug sa for siden:

60 min tur i dag; 490/700min:D

Fungirl sa for siden:

Fredag:
Fredagssvettis - 70 min

905/1000

Pandora sa for siden:

Yoga idag - Bryan Kest er så bra å se på at jeg nesten ikke får konsentert meg om yogapusten ;) (DVD)

Status 1034/1200 (minutter vanlig trening) 9/15 (yogaøkter)

elisapisa sa for siden:

Tur på 90 minutter
1305/2000

lionesse sa for siden:

Gåing til og fra fest teller!
70 minutter rapportert!

frifuggel sa for siden:

Ble en halvtimes kjapp tur igår og idag. Lite rom for trimming mens jeg er på jobb :p

Fungirl sa for siden:

Lørdag:
Stram opp - 60 min

965/1000

aslaug sa for siden:

120 min tur i dag; 610/700min:D

Pandora sa for siden:

Step og Power på Elixia idag!

..også har jeg vasket huset, men det teller vel ikke i minuttregnskapet:p

Gerd sa for siden:

30 minutter cardio-boksing :boxing:

Omelett sa for siden:

935/1800

Yoga, sykkel, noe styrke, stretching

elisapisa sa for siden:

100 minutter på ski i dag blir 1405/2000

Kanel_i_kursiv sa for siden:

Plenty trening i dag! Både Zumba, tur og boksing.
Håper jeg når målet mitt i morgen :)

Gerd sa for siden:

Startet søndagen med 30 minutter zumbadansing :D

Fungirl sa for siden:

Søndag:
MRL - 60 min

1025/1000

Og jeg er i mål en uke før planen :heia:

Pandora sa for siden:

Flott skitur med min elskede idag :)

Da er målet nådd:heia::heia: .....og jeg dytter på det litt, så det blir 2000 minutter jeg skal klare i januar - tror det går bra!:p

(fortsatt litt igjen av Yoga utfordringen - 9 av 15 gjennomført)

Omelett sa for siden:

1070/1800

Yoga, xycling, styrke og stretching

aslaug sa for siden:

120 min tur i dag i dag også; 730/700min:D[/quote]

Gerd sa for siden:

Og har gått en god trimtur med ei venninne. I 50 minutter :D

Elizabethcita sa for siden:

Jeg tar pause iallefall et par dager nå, etter at jeg var hos legen og fikk vite at jeg mest sannsynlig har gallesteinsanfall som skal sjekkes nøyere ut denne uka. Helt utkjørt etter all testingen i dag, så da er det bedre med sofa og en snill nabopus på fanget :)

lionesse sa for siden:

30 minutters gåtur i altfor kaldt vintervær!! (- 8 grader). Jeg har ikke pustet inn kuldegrader av dette kaliber på 4 år. Kjentes som om hodet sprengtes og at luftveiene frøs til is.

Plutselig skjønte jeg godt hvorfor jeg bor i Spania!

Max sa for siden:

Ei mil på ski i dag. :) (-12 ved start, -6 ved hjemkomst ;) )

Skal ta det litt med ro, kjenner jeg pga armen. Heller prøve å ta noen lengre turer, og noen fridager, enn korte turer hver dag. :)

Fungirl sa for siden:

Mandag:
MRL - 60 min

1085/1000

Vettel sa for siden:

Totalt 50 minutter wii idag.

Mål: 254/350 - Da har jeg nesten 100 minutter igen før januar er over! Og torsdag reiser vi, så ikke noe trening da. Hvis ikke flytting og bæring gjelder?! ;)

Gerd sa for siden:

Her ble det 50 minutter gåtur i godt driv i dag :D

Målet er nådd denne mnd :heia:

aslaug sa for siden:

60 min på på ellipse; 790/700min:D

40 minutter blandet trening, deriblandt 20 minutter Zumba.
Loves the Zumba!

Pandora sa for siden:

Step/Styrke på Elixia idag

Areola sa for siden:

50 minutter på fredag og 75 minutter i går :)

Det blir... 125 minutter pluss det!

590/700 minutter

Pandora sa for siden:

Skitur i strålende sol idag:D

16 km..

Fungirl sa for siden:

Tirsdag:
Styrke/Core - 50 min

1135/1000

Pandora sa for siden:

Kundalini yoga også idag - da er status 10/15 på yogaen:)..også gjorde det godt etter den lange skituren i formiddag.

frifuggel sa for siden:

2 mil på sykkel, 40 min.

Carisma sa for siden:

Holdt på å glemme at timen jeg var på i dag var ny for meg! Klassisk Yoga. Litt kjedelig sammelignet med Energy Yoga, men kommer definitivt til å bli støl i ramma i morra! :D

5/8 nye treningstimer. Forkjølelsen ødela for prosjektet, ellers hadde jeg klart det... Klarer nok ikke 3 NYE ting resten av uka, selv om jeg skal på kveldsskitur på torsdag (ikke prøvd siden barneskolen), og ut og stå slalom i helga.

Gerd sa for siden:

20 minutter forsikti Zumba i kveld :D

Vettel sa for siden:

Styrketrening på kvelden.

Mål: 264/350

Når ikke mitt januarmål, må nok innse at skippertak ikke gjelder her, hehe! Nå er jeg blitt sjuk, så ikke noe trening idag. Og imorgen bærer det mot Moderlandet. Med bæring, flytting, gåing.

Photobscura sa for siden:

725/700 :D. Ene målet oppnådd, tror jeg sliter litt med yogaen, forsåvidt :rolleyes:

Gerd sa for siden:

20 minutter Zumba express :heia:

Max sa for siden:

To dager uten trim, men skal ta det igjen i morgen :) Ny skitur planlagt! :D

Pandora sa for siden:

Yoga idag - da er status 11/15:)

45 minutter Zumba sculpt and tone, 15 minutter kardiotrening med Wiien (ikke Wii fit, men "my fitness coach".

Målet er nådd og forbigått! Jeeeii ^^

elisapisa sa for siden:

170 min de siste dagene blir tilsammen 1575/2000

Pandora sa for siden:

En time på spinningsykkelen :)

Fungirl sa for siden:

Fredag:
Fredagssvettis - 70 min

1205/1000

Siden jeg skal være barnevakt i morra, bursdag på kvelden og fyllesyk :p søndag så tror jeg at dette blir mitt siste innlegg i januarutfordringen :)
Har ikke fått trent onsdag og torsdag grunnet en gangsprerre helt ut av en annen verden :lol:

aslaug sa for siden:

60 min på på ellipse; 850/700min:D

40 minutters spasertur i dag. Er så støl at det var det eneste jeg fikk til følte jeg :P

Zumba Sculpt and Tone, tar skikkelig godt om man bruker litt ekstra motstand (tyngre vekter)

Pandora sa for siden:

Yoga idag - 12/15...og imorgen blir det innstas på Elixia:)

Pandora sa for siden:

ingen som hadde rukket å legge inn mellom yogan min igår og Elixia idag jo..;) Har ihvertfall trent to timer idag; step og Power - og tatt 15 minutter sol etterpå for å drømme meg bort litt til sol og varme:cool:

trollmo sa for siden:

4 timer på slalom i dag, lar det telle som 80 min effektiv trening, også 10 min med rockeringen (begynne litt pent enner 16 dager uten rockring).... skal bli godt og komme litt i rute igjen med trening:-)

aslaug sa for siden:

120 min tur i går; 970/700min:D:D

Photobscura sa for siden:

Ok, jeg har sprengt målet mitt med gud vet hvor mye, for de siste dagene har jeg gått og gått og gått, og bært og styrt, men nå er jeg mer eller mindre ferdigflyttet i alle fall! Jeg skal få til yogaen neste måned, og kanskje øke målet mitt med enda hundre minutters gåing :)

Jeg har nådd målet mitt denne måneden, men skrur det nok opp en del til februartreningsutfordringen. For den kommer vel? ;-)

aslaug sa for siden:

80 min tur i dag; 1050/700min:D:D

Pandora sa for siden:

Ble ikke noe skitur på meg idag - for kaldt!

..men yoga og step hjemme:

Da er status for januar som flg.:

1700 minutter trening - klarte målet på 1200 med god margin:D:D

13 yogaøkter - ikke helt i mål med de 15 jeg hadde som mål, men godt fornøyd likevel:)

Max sa for siden:

Målet oppnådd, selv om det ble noen roligere dager på slutten. Merker jeg må ha noen rolige dager når jeg har begynt på skiturene, armen tåler ikke all verden. Men godt er det. Og jeg er med i februar :)

Elizabethcita sa for siden:

Jeg endte opp med en hel ukes pause pga de der gallesteinsanfalla jeg (+ brudd mellom foreldrene mine som har tatt mye tid denne uka), så status for januar blir 320/350 km. Ikke heeelt i mål, men veldig fornøyd når jeg trekker fra den siste uka :)
Nå har jeg klart meg med mindre smertestillende i går, og foreløpig uten i dag, så da satser jeg å være sterkt tilbake kanskje allerede i morgen. Februar blir en BRA måned!! :D

Jeg må si Zumba gjør noe med utholdendheten voldsomt fort! Jeg har jogget en del, og bokset noe, men de første rundene med Zumba var skikkelig heftige for meg.
I dag (14 dager senere) fullførte jeg hele Cardio party og tenkte "hm, kanskje jeg skal gjøre det igjen" :P

Bollemor sa for siden:

uff.. kom ikke i mål i det hele tatt denne mnd jeg:(
har slitt med kronisk hodepine.. så har ikke fått trent!
Men hiver meg på februar;) så da skal jeg greie det!!!!

Areola sa for siden:

jeg kom i mål på månedens siste dag og litt vel mye trening, som jeg kjenner godt i dag.
55 minutter step og styrke og 55 minutter yoga.
110 minutter

700/700 minutter
:heia:

trollmo sa for siden:

15 min rockering i går, og det var 15 min over mål...lite trening fra 12 og ut mnd pga ferie i asia , men nå er det februar, og noen starter vel en februar tråd kanskje ?:-)) Da blir det nye muligheter:-) Lykke til alle sammen:-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.