< Tilbake til oversikten

Bilder som viser forandring?

mamma87 sa for siden:

kan ikke de som vil legge ut før og nå bilder,så morro å se:)

Elizabeth sa for siden:

wow!!! Så flott du er blitt!! Virkelig inspirerende å se!! Tusen takk! :D

Summer sa for siden:

Wow, så flott du er, og så flink du har vært! :)

Trudeh sa for siden:

Du er utrolig flott og pen på alle vis....men du regelrett stråler på de nye bildene. Du er såååå fin:D

Det gir utrolig motivasjon for meg:)

Flinka er du.

solsikke sa for siden:

Gratulerer med flott vektnedgang:)
Du har vert kjempeflink!!
Har et spm. hvor høy er du??

mamma87 sa for siden:

tusen takk folkens;)

Er 172 høy

Kitt sa for siden:

WOW!:eek:
Så nydelig du er!:)
Grattis med flott resultat!:heia:

JenJen sa for siden:

Du stråler virkelig, så herlig å se!!
Fantastisk godt jobba, jeg bøyer meg i støvet :)

Lava sa for siden:

:heia: flott jente, flott resultat! :heia:

Gerd sa for siden:

Kjempeflott :heia:

Tulla 81 sa for siden:

Bulder og brak for ei hott rype du har blitt!!!!
Det er helt utrolig å se det bildet hvor du har pyntet deg. Det var flott å se!!!

Brillz sa for siden:

:eek: For en utrolig forandring! Kjempeflott jente du er:smile:

quinoa sa for siden:

Så tøff du er som legger ut bilder. Du ser råbra ut! Grattis!
Ser huden din er blitt bedre også.

Keep up the good work!

eggende sa for siden:

Gud hjelpe så fiiiin du er!! ;) Og så tøff som legger ut bilder! Nyt livet!:D

Sirius sa for siden:

Wow, for en forskjell Photo! Og så pen du er :)

igmitt sa for siden:

WOW! Så flotte dere er!! Bra motivator for meg i alle fall! :)

Anitra sa for siden:

Dette var motivasjon ja!

mamma87 sa for siden:

stor forandring på deg også:) morro å se:D

flere som vil dele bilder?:)

Lille-Lulle sa for siden:

NYDELIG, Mamma87! Du ser helt smashing ut :)

Albertine sa for siden:

Jeg går da vel ikke på ketolyse... :o

valleygirl sa for siden:

Så flott, Albertine! :):)

valleygirl sa for siden:

wow! mange situps i den perioden, eller?

Paxen sa for siden:

Fantastisk resultat! Gratulerer!

moreheavygravy sa for siden:

WOW! Mye bra her inne :) Det er alltid moro å se på fremgangen til folk!

Mamma87: Utrolig flott fremgang, skikkelig flott er du!
Photobscura: Jeg så i hvertfall at den jakken var trangere før ;)
Albertine: lett å se at du har krympet "all over"
Lisbeth: Du er heldig som har mistet så mye underhudstfett på magen :) Veldig flotte proporsjoner har du fått!

...så var det disse bildene mine da... slengt ved det nyeste til slutt

mamma87 sa for siden:

kjempe bra resultater jenter!:)

Håpefull sa for siden:

Kjempeflotte bilder!!!;) Flinke fine jenter alle sammen :)
Jeg har ingen etterbilder enda, håper jeg også kan se så stor forskjell som dere om noen måneder...Jeg har bare hold på litt over 4 uker. Grattis jenter!!!

gloria sa for siden:

Kjempefine bilder!! og flotte resultater!!!

Dette gir meg virkelig motivasjon til å stå på videre!!

Takk og klem til dere!!! :)

Hyper sa for siden:

Fader, så bra du ser ut!!!!

Og så forbanna snerten i det sorte antrekket!!

estorilskreppa sa for siden:

jeg kan ligge ut noen bilder..
det skal ligge noen flere bilder her inne
fra sist jeg var på lavkarbo men her kommer
det noen nye..
Har desverre ikke så mange bilder av meg
da jeg var overvektig.. første bildet er jeg gravid
(var da jeg lå på meg MYE..veide 107 kg på det meste)
bilde nr 2 er 3 mnd etter jeg fødte,rett før jeg begynte
å slanke meg ! bilde nr 4 er tatt for noen uker siden og
bilde nr 5 er tatt i sommer...

Skippy sa for siden:

Åh, tusen takk for titten alle sammen. Nå ble jeg kjempeinspirert. Skal gå og lete i bildene mine, slik at jeg har "før"bildet klart. Jeg er så imponert.

Anitra sa for siden:

Herlighet!! Jeg er så imponert over dere, dette er virkelig mye bedre å se enn bildene i div slankepille annonser, dette er jo virkelig og ikke fikset i photoshop etc. Om dere skjønner hva jeg mener!!

Jeg har før bildet klart, men må vente litt med nå bilde.

Elizabeth sa for siden:

Super imponert av alle!!! Herlighet så flinke dere har vert!! Bøyer meg i støvet og håper eg klarer det samme! Dette er super motivasjon! Tusen takk!

estorilskreppa sa for siden:

helt enig,det er kjempe kjekt å se før/etter bilder:) vet ikke om dere har sett den noka reklamen med en blond dame,den er ivertfall 100% ekte,hun var nedom gamle jobben min hver dag før.. tror det meste av slanke kurer funker men man må ha vilje av stål og holde ut en god stund.. uansett mye letter å gå via lavkarbo da man slipper å gå med sult følelsen..

Anitra sa for siden:

helt enig! Det er ikke ofte jeg er sulten, men i såfall kommer det av for lite fett rett og slett.

Lava sa for siden:

bøyer meg i støvet, for dere

mektig imponert :heia:

nattfrue sa for siden:

Utrolig flotte bilder av alle sammen! Tror jeg må grave dypt for å finne noe "før"-bilde av meg selv i helfigur (ikke min foretrukne bildeform, for å si det slik :p), men så har jeg da også god tid på meg før det blir aktuelt med noe "etter" :) Veldig inspirerende å se hva andre har oppnådd!

Torkil sa for siden:

Hei
Dette er nokk noe av det sterkeste man kan oppleve når det gjelder motivasjon, så flotte kropper, flottere hud og større smil for ikke å glemme figuren.
Hvis dere vil dele disse praktfulle billeder av VIRKELIGE personer på www.ketolyse.no under brukererfaringer tar jeg gjerne mot kopier av billedene på [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL]
Dette er inspirasjon for svært mange som sliter med overvekt- garantert.
Vennlig Hilsen
Torkil:)

pjusket sa for siden:

Wow! For en fantastisk forandring på dere alle sammen! Dette er et bevis på at kuren virkelig fungerer om man jobber hardt nok mot målet sitt! :D

Nå ble jeg kjempe inspirert og motivert til å prøve og å holde på denne kuren! Igjen, fantastisk bra jobbet damer! Applaus for dere! :D

Fungirl sa for siden:

Wow, bøyer meg dypt ned i støvet :)
Så utrolig flinke dere er alle sammen :)

Myrull sa for siden:

Nå ble i vertfall jeg motivert!
Så flinke dere er!

solsikke sa for siden:

Signerer de over...kjempeimponert:)

magdalena sa for siden:

Dytt dytt.. Flere som har bilder og vise,og motivere oss andre?:spent:
Helt fantastiske resultater jenter!:heia:

GKS sa for siden:

Guri malla så FLOTTE dere er!! :D kan bare si WOW og BRA JOBBA jenter!!

wollafruen sa for siden:

Dere er jo helt utrolig flinke!!

Skulle nesten ønske jeg hadde et bilde av meg da jeg var på mitt tyngste, for å se om det er stor forskjell til der jeg er nå.

men når jeg ikke har det så er det liten vits i å legge ut bilder ;)

Skal ta bilder nå, og så forhåpentligvis er det stor endring når jeg er ved målet - 15 kg down the road :D

Regan sa for siden:

dytter denne opp jeg!
Dere er jo så flinke, og vil gjerne bli inspirert ja!!

Regan sa for siden:

Gode gud, du har jo vært fantastisk flink!!
Du ser utrolig flott ut! Så flink du har vært! :)

kiril sa for siden:

wow så flinke dere har vært...kjempe fine har dere blitt...

elian sa for siden:

Det var da svært så store bilder!!!!!! :eek: Jaja, tell strekkmerkene også om dere vil.... :confused:

Detter fra januar 08. 78.3kg

Dette er fra februar 08. 74,7kg

Dette er fra mars 08. 68,4kg

Dette er fra april 08. 65kg (se bort fra det hjemmebleka håret mtt, som selvfølgelig ikke så sånn ut i mer enn EN dag!) :eek:

Desverre har jeg lagt på meg 10kg igjen etter siste bilde, det er de kiloene jeg jobber med nå :)

QueenConnie sa for siden:

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!
dette er ren konsentrert motivasjon!!!!

Carisma sa for siden:

De bildene viser veldig godt hvor mye finere huden blir med dette også! :ja:

solsikke sa for siden:

Gu så flotte bilder:=)
Grattis med råbra resultat:)

Nitja sa for siden:

Blir jo reint misunnelig her jeg sitter, dere har vært kjempe flinke alle sammen.
Får håpe at jeg har like bra resultater som dere etter en stund og noen kg til :-)

gloria sa for siden:

oi så flink!! dette er virkelig til inspirasjon!!!!

lokkebiff sa for siden:

12 år og 35 kilo mellom bildene

(Altså: jeg har ikke brukt 12 år på å kvitte meg med dem, men har få bilder av megselv på det tyngste...)

quinoa sa for siden:

fy søren, dere er flinke!

hva som slår meg ofte når jeg ser før og etterbilder av mennesker som har vært overvektige er at de blir så utrolig flotte i ettertid! de ser yngre ut og blir skikkelig pene!

Regan sa for siden:

FY FADER WOMAN!!!!
Du ser jo rååååå ut!
Å her sitter jeg å tenker at jeg aldri kan komme ned til feks 60.. Du gav meg nettopp ny motivasjon!! Thanx!!!
Å ja, jeg hadde også vært stolt, dødsstolt hadde jeg vært! WOW asså!

elian sa for siden:

Herregud!!!! :eek: Du ser jo ut som et helt annet menneske!!!!!!

lokkebiff sa for siden:

Jeg føler meg faktisk som et helt annet menneske også! ;)

Thalen sa for siden:

Jøss, dette var faktisk super inspirerende, Dere har blitt så utrolig flotte alle sammen.!!
Jeg har så vidt begynt så jeg skal passe på og ha noen før bilder:)

GKS sa for siden:

Kjenner jeg blir supergira når jeg ser forandringen på dere!! Skikkelig motivasjonstråd dette! :heia:

Smiline sa for siden:

WOW! Jeg skal søren ikke gi meg denne gangen før jeg er der jeg var før jeg ble gravid. Trodde ikke jeg kunne gå ned mer!!:eek: Dette er jo helt fantastisk!
Sååå flinke dere er :D Og det å klare å holde vekten i 3.5 år etter avsluttet kur er jo en bragd! Vet selv hvor vanskelig det er. Har før og etter bilder fra sist runde i 2006 inne på siden min i album.

Elephanta sa for siden:

:heia: Så fantastisk bra! Så fine dere er!

luringen sa for siden:

fy søren...sett igjennom tråden, og for en forandring på dere alle! mange som ikek kjenner dere igjen på gata eller? :knegg:

Monen sa for siden:

Så fantastisk flinke dere er!
Gikk ned over 30 kilo på ketolyse for 2 år siden, 20 av de er dessverre på igjen.
Men jeg starter på nytt på mandag, og satser på å legge inn bilder her til sommeren:D

Torkil sa for siden:

Hei
Til dere som kunne tenke seg å la andre få inspirasjon av deres før og etterbilleder. Send dem til [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL] med opplysning om når dere gikk på kur og hvor mye dere gikk ned. samt VIKTIG hvilket navn eller " nick" de skal offentliggjøres under. (noen vil være anonyme, andre tillater navnet offentliggjort, noe som gir troverdighet)

Alle som leverer billeder som offentliggjøres under brukererfaringer på www.ketolyse.no får boken "Etter Slankekuren" som takk for støtten.
husk navn og adresse for å få boken.

Vennlig Hilsen
Torkil :)

Albertine sa for siden:

Det var ikke akkurat så pent sagt da. Ikke bare er man feit, man er schtøgg også. :rolleyes:

Evah sa for siden:

Selv om man blir finere, betyr det jo ikke at man er stygg i utgangspunktet, vettu ;)

Nicpins sa for siden:

dytter

DENNE tråden bør sees av absolutt alle. Fantastisk. Skal kvinne meg opp til å legge inn jeg også. Må bare få nykameraet til å bli venner med nylaptop'en.

kom igjen :) gleder meg til å se!

Nicpins sa for siden:

jepp. er i gang med fredssamtaler mellom de to. tror de er innstilt på å ihvertfall snakke sammen litt... :D

Snehvit sa for siden:

FYTTI RAKKER'N så flotte dere alle har blitt!!! :heia:Dette ga meg skikkelig motivasjon!!! Er litt rart, men nå GLEDER jeg meg faktisk til sommeren og bikinisesongen!!! For første gang kan jeg sprade rundt lettkledd og føle meg fantastisk! Etter 13kg føler jeg meg nå som en helt ny person og har fått RÅMYE selvtillit! Tør nesten ikke tenke tanken på hvor lykkelig jeg kommer til å bli når jeg har gått ned noen kilo til!!!

DERE ER UTROLIG FLOTTE OG SUPERFLINKE JENTER!!! STOLT AV DERE!!! KEEP UP THE GOOD WORK!!!

Skal se om jeg finner noen bilder av meg selv etter hvert også :)

leyla73 sa for siden:

Jeg er såååå imponert over dere alle sammen!!! :eek::eek:

En stor takk for at dere gjør dette til inspirasjon til oss andre! Kanskje jeg tør hive ut noen bilder selv etter hvert også...

Har selv mista til nå 13 kg siden april og skal ned myye mer etter hvert. Derfor er det så supert å komme hit og titte på bildene og blir 110% motivert! he-he

:D

Flotte damer! (Pst Hvor er kara..?)

Je og vil se kæra!!! hvor er dere??!

elian sa for siden:

Hallo!!!!! Kæra!!!! Kom igjen a!!!!

hihih, du skrev kæra:p glis

Monen sa for siden:

Fy søren så flink du er, mamm87! Du ser kjempebra ut! Har du gått ned nesten 40 kilo uten å få noe løs hud??? Jeg gikk ned over 30 kilo fpr 2.5 år siden, følte jeg hadde magen på knærne:o

elian sa for siden:

Kjolen sitter perfekt :p

Men jeg kan ikke skjønne at du veier 74kg! Jeg veier 71kg og ser mye tykkere ut enn deg :rolleyes:

Også ser det ut til at kroppen din har fulgt med på slankinga. Du ser stram ut :)

ayli sa for siden:

Denne råden gjorde meg VELDIG motivert altså. Veldig fint å se at det faktisk fungerer!!! Det er jo tydelig forskjell på dere alle som har vist fram. Flere som tør? :D

Tusen takk for at dere deler bildene!

wow! mamma87! du blir bare flottere og flottere! (ikke det at du ikke var flott sjøl altså!)

hvor lang tid tok det før du klarte dette? HELE 36 KILO?! jeg er helt satt ut <3
beundring

Bentejenta sa for siden:

:w00t::w00t::w00t: Dere er bare SÅ fine, dette viser jo at det funker. Kjempe flinke har dere vært, håper jeg klarer dette å.

Løpe å ta før bilde nå, så håper jeg at jeg får etter bilde til sommeren:D

mamma87 sa for siden:

takk:)

begynnte å slanke meg sep 2007

Cyan sa for siden:

Jeg er da en av dem som bruker lang tid på kiloene, så disse bildene er det 15 måneder mellom. Er ca halvveis i løpet, men det har gått litt trått siden siste bilde ble tatt, så jeg har nok ikke endret meg stort siden siste bildet ...

WOW. du er flink <3

pjusket sa for siden:

mamma87, du ser aldeles stunning ut! fantastisk bra jobba! :)

cyan, du har vært råflink! man ser virkelig stor forskjell på første og siste bildet! får jeg spørre hvor mange kilo det er mellom hver av dem? må bare si supert jobba av deg også, dere er heltene mine i dag! :)

turbokano sa for siden:

jeg tar utfordringa:P hehe. begynte å lure på om det bare var en jentetråd detta:P
Anyways! bilde 1 er fra nyttårs 07/08,har heller ikke for mange "før bilder" men det er nå bedre en ingenting.bilde 2 er tatt før start på ketose igjen,startet opp 5 januar.-15 kg fra bilde 1 her,skal ned 10 kg fett og ha på noen kg muskel til sommeren,

Veggpryd sa for siden:

Jeg har postet før og etter bilder et annet sted her, men finner det ikke igjen. Poster her og jeg... Kan bare sende ansikt-bilde - er ikke moden for helfigur enda... :lol:

Dette ble tatt rett etter start på Skaldeman sommern 2007:

OK, da... et halv-figur bilde kan vel ikke gjøre noe.... :o

Dette ble tatt sommern 2008:

Dette bildet ble tatt igår Januar 2009: Web-kamera... ikke beste kvalitet akkurat.

Veggpryd sa for siden:

Wow, det har kommet et nytt før/etter-inlegg mens jeg postet! :D Så fint å se en mann her! Du har blitt veldig fin turbokano :ja: Denne tråden er så inspirerende! Selv om vi ikke går ned så mye som vi ønsker - får vi så mye finere figur likevel.

turbokano sa for siden:

bilder er uten tvil en stor motivasjons kilde!
utrolig flott resultat på alle her i tråden!

Ella-A sa for siden:

Shit!Jeg har alltid lurt på hvorfor det er så mange tynne og pene mennesker i verden. Men nå skjønner jeg det, alle er på sitt peneste når de er "tynne" - selvfølgelig ingen som er stygge når de er litt større men DAMN det er forskjell ja! Heeeeelllløøøøu sexy people sier jeg bare :D

Ella-A sa for siden:

yay for turbokano som er eneste mann som er mann nok til å manne seg fram i denne ellers så damedominerende tråden :D

elian sa for siden:

hvor høy er du da?jeg er 172h
nahh,bare hold inn strømpebuksa som er stramt her:o[/quote]

Hihi :D Jeg er 1.70cm :)

elian sa for siden:

Wow Cyan!!!! Skikkelig bra!!!!! :D

elian sa for siden:

:heia::heia::heia:

elian sa for siden:

Og Veggpryd!!!! WOW sier jeg bare !!! Sååå nydelig du er!!!! :p

pjusket sa for siden:

Jeg henger meg på elian og må bare si WOW jeg også, veggpryd - du ser helt fantastisk ut! Det ser ut som en helt annen person! Supert jobba!

Morsomt å se en mann her inne, ja - og utrolig hvor mye 15kg har å si! Dere er så flinke, og disse bildene er virkelig en motivasjonskilde! :D

Cyan sa for siden:

Takk for det, pjusket :) Jeg tror det er ca 17 kilos forskjell.

Jeg tror det har noe med holdningen å gjøre. Ser jo på mine egne bilder at på det første er jeg lut i ryggen, akkurat som jeg prøver å gjemme meg bort. Men på det siste bildet har jeg en mye rankere og stoltere holdning.

Turbokano: Kjempebra jobba :heia:
Veggpryd: Du er jo aldeles nydelig! Det er en helt vannvittig stor forskjell i fjeset, og huden ser også mye bedre ut :ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.