< Tilbake til oversikten

Bilder som viser forandring?

Carisma sa for siden:

Takk! Endelig fikk jeg vist samboer at det funker på gutter også! :D

QueenConnie sa for siden:

WOW! gratulerer! du har da blitt råflott! :D

Veggpryd! stoooor forskjell ! gratulerer! <3 imponert

turbokano sa for siden:

hehe,ekke galt bare det:)

Smiline sa for siden:

WOW... fantastisk jobba:D
Denne ferden klarer du bra. :)

Smultsmurfen sa for siden:

Så fantastisk flotte dere er!!!!!!!! :D:D:D
Inspirasjon,inspirasjon,inspirasjon!!!!!!! :heia:

TAM sa for siden:

Jeg er mildt sagt sjokkert over resultatet ditt. Kjempemotiverende for meg iallefall. Du har blitt kjempeflott.

Det synes jeg alle dere andre har blitt også, jeg blir nesten rørt her jeg.

WOOOOOOOOW :eek: flink du errr!!!<3

Photobscura sa for siden:

Bra jobba, Solsikke! Og så flott hud du har!

Veggpryd sa for siden:

Det var skikkelig forandring, Solsikke! Der ser vi hva 17 kilo gjør med oss! :lol: Du har blitt ordentlig fin! :)

elian sa for siden:

Jeg legger merke til at du skriver i bloggen din at du ikke kan se at du har gått ned??? Det er jo KJEMPESYNLIG!!!!!!! :D :confused: Jeg har gått ned 5kg nå og veier omtrent akkurat det samme som deg, og på meg er det mye mindre synlig enn på deg, så du er heldig med HVOR kiloene forsvinner... Jeg mister de på puppene, armene og ansiktet... Må ned nesten 10kg før det synes på lår og mage, jeg.... :rolleyes:

Nitja sa for siden:

Er vell noe med øyet som ser :-P
Men jo fler som faktisk ser det og som sier det til meg jo mer ser jeg det jo selv også :-)
"Problemet" mitt har vell vært magen, rompa og lårene, er der jeg har lagt på meg i hvert svangerskap, har sett ut som en ball fra knærne og opp til halsen begge gangene :-P

Har det på samme måte som vennina mi hadde du da, hun mista først over puppene, så ansiktet så fikk hun kjempe tynne armer men så begynnte det og syntes andre plasser også og hu er så tynn blitt at hu ikke kan slanke seg mere.
Hun er 176 cm og veier nå 62 kg men hun ser det heldigvis selv at hun begynner bli for tynn så hun har slutta på ketolysedietten og vedlikeholder kun nå :-)
Tok henne ca 5-6 mnd og gå ned 17 kg (og hun har sikkert hatt 20 sprekker :P)..

Vi får satse på at vi mister 5 kg til like fort som de kg vi har mista til nå :-)
Så på bildene du hadde lagt ut tidligere og der ser du jo kjempe god forskjell på hele deg :-)

... Og så er det pappas snus på førbildet, altså, ikke min :lol:

*murre* sa for siden:

wow!
For en forandring! Så flink du har vært!

solsikke sa for siden:

Tusen takk...er godt fornøyd selv og da, men det er nok noen kilo igjen...men de kommer nok etterhvert..

Lykke til videre:)

solsikke sa for siden:

Tusen takk:)
Var fine bilder du også har lagt ut...utrolig hvor motiverende det er å se slike bilder...får skikkelig kick til å forsette...selv har jeg jo noen kilo igjen fø jeg er fornøyd, men de forsvinner nok etterhvert håper jeg...

Ja, men seriøst, ble veldig imponert over den huden altså!

Og takk! :)
Jeg er egentlig ganske fornøyd nå, forsåvidt. Men jeg vet at jeg må få ned fettprosenten og midjemålet en del ennå, i og med at jeg er sterkt disponert for diabetes (blanding av type en og to; LADA). Så når jeg er ferdig så vil jeg tilsammen ha tatt av over tretti kg. Det er helt sykt å tenke på!

solsikke sa for siden:

Ja, enig i det altså...det er mange pakker margarin det, eller 3 sekker med poteter(10kg sekker) og det er ganske mye altså, og skikkelig tungt. Tenk deg det å gå å drasse de med seg overalt!!
Er skikkelig stolt over oss!!
Stor klem

Jeg har faktisk helt vann i bøtter tilsvarende søtten kg bare for å kjenne på hvor mye jeg har gått ned, og det er ganske utrolig! Knapt så jeg klarer å løfte det :p

solsikke sa for siden:

Ja, det er faktisk slik....
Men eg har og tenkt på ein ting siden jeg trener mye, så har jeg nok i realiteten egentlig tatt av mer "fett" på kroppen siden muskler veier mer enn fett, og kjenner det er begynt å komme mer og mer muskler. Så burde nok kjøpt meg en vekt der det vises mer spesifikt....får sikkert også mer motivasjon av det. Har du prøvd dette???

Jeg skal ikke skryte på meg noe særlig med trening. Trener litt yoga, og går en time eller to hver dag (mer sånn formålsmessig, går i stedet for å ta trikken og sånn). Men jeg tok en kroppsanalyse på et treningsstudio før jul, og fikk en pekepinn om muskelmasse, den var litt lav i bein og nedre mageregion, men greit ellers. Muskler veier jo ikke akkurat mer, men de tar mindre plass i forhold til størrelse ;)
Og, så er det jo en kjent sak at mer muskler gir større basalforbrenning, så jeg burde nok bli flnkere til å trene, det er bare det at jeg ikke kan trene på en sånn måte at jeg blir lei, for jeg liker ikke å trene i vanlig forstand. Men elsker yoga, og å svømme, og nå som vi har fått et nyrenovert Tøyenbad, så er det virkelig på overtid å kjøpe klippekort der, bare jeg får spenn :o

Men veldig spennende å ta den kroppanalysen, altså. Det var en lignende vekt som Tanita, og jeg skal ta en ny en når jeg er nærmere målet.

Kakeåndsen sa for siden:

For en god motivasjon!

Jeg så på bilder av meg selv fra jula jeg, og måtte skrattle. Heldigvis er magen mindre nå;)

Areola sa for siden:

Jeg har hele bilder også, men jeg ser så forferdelig ut.
Her er et lite utsnitt ihvertfall

Første bildet ble tatt 20. januar i fjor, andre 6 september. Minus 20 kilo.
(jeg har pupper under der et sted altså.. De var bare litt blyge den dagen :p)

Lilly sa for siden:

Wow, wow, wow, sier jeg bare! For en inspirasjon dere er! Gleder meg masse til jeg skal legge ut bilder her etter -25 kg. :D

Jeg har gått ned litt før da...
men her er mitt før bildet :)

Her veide jeg nesten 112 kg. og jeg er 159 cm høy..

Her er mitt SÅÅÅ LANGT BILDER!

Nå veier jeg 84,6 kg :) men har 24-25 igjen.
magen er 109 cm. og beina er alt for tynne. lol

Såååå. dette er meg.

Veggpryd sa for siden:

Oj oj oj! For en forskjell! Så flink du har vært! Ser det veldig tydelig rundt magen. Du må ha gått ned mye i midjemål? :)

Veggpryd sa for siden:

Så fin du er QueenConnie! :) Du har jo gått ned masse fra før av jo! Fra 112 til 84 er jo helt rått! :)

elian sa for siden:

Wow Queen Conny! Du er jo bare såååååå kul!!! :D

mamma87 sa for siden:

så flinke alle har vært!=D motivert*!

takk herligheter <3 ja, det har vært en KAMP.... men jeg har long vei to go ;)

miss_chica sa for siden:

dytter denne litt opp jeg, folk har jo vært så flinke at det MÅ jo bare vises til alle!

NinaOp sa for siden:

Dette er så innmari motiverende for oss som er ferske, blir helt sjokka over resultatet til alle her inne!:eek:
Dere har vært fantastisk flinke, håper jeg oppnår en brøkdel av deres gode resultater..
Takk til alle som har våget å legge ut bilder:heia:, skal se om ikke jeg kvinner meg opp så man kan følge ferden min også..

Lava sa for siden:

:heia: :heia: :heia: :heia:
SÅ flinke og fine dere er alle sammen! WOW helt utrolig flotte!
Har ikke bilder å vise jeg, og det vises ikke så mye uansett, siden
jeg "kun" tok 8-10 kilo.. men gurimalla, så flotte resultater dere har!!
:heia: igjen ... målløs.. (nesten)

Vimpane sa for siden:

Wow...så utrolig flotte dere har blitt....bøyer meg i støvet over hvor flinke dere har vært/er.....kjempeinspirasjon å se:)

pjusket sa for siden:

Jeg gleder meg til jeg kan legge ut før og etterbilder! Dere er en stor inspirasjon! :D

Kreta sa for siden:

Gratulerer så mye til alle dere som har blitt så flotte!! Dere har virkelig noe å være stolte av. Wow altså, noen av dere har jo blitt et helt nytt menneske!!

novise sa for siden:

bøyer meg i støvet Så fine dere har blitt:) Morsom tråd. Er det ikke flere som har før/etter bilder??? mase mase Skikkelig inspirerende!!

Pearl sa for siden:

Jeg er bare så imponert over de fantastiske resultatene dere har vist oss her. Og bare ønsker at jeg engang kan bli like fin. :)

Kpia sa for siden:

Denne tråden er jo fantastisk inspirerende!!!
Tusen takk for at dere viser hvor flinke dere har vært:p. Supert at dere kan legge ut slike før- og etter bilder.
Det er riktig som en annen også nevnte; mye bedre enn den beste reklamen for slankepiller etc.
Jeg har vært litt utålmodig fordi jeg synes det går litt for sakte, men nå har jeg fått motivasjon til tusen- og denne gangen skal jeg bare klare å nå målet mitt!! Hvis jeg greier å nå målet mitt skal jeg også legge ut noen bilder- det vil hjelpe andre til å se at: DET GÅR FAKTISK AN!!:heia:

Dette reddet dagen min!!
Tusen takk:klem:

Jabba sa for siden:

JØSS!!!! IMPONERT over deg Trampe70!!!

pjusket sa for siden:

WOW!! etter bare 3 uker?! det er jo helt fantastisk! :D

jannemor sa for siden:

:eek: Etter 3 uker!! det er jo råbra :) gratulerer...jeg er skikkelig imponert :heia:

Håpet sa for siden:

Så superflinke dere er :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tror jeg og skal ta bilde den dagen jeg starter for dette var motiverende.
Stå på med å motivere oss;)

Drømmepie sa for siden:

Så utrolig inspirerende å se dette :ja:

Dere har vært vanvittig flinke alle sammen!!! :heia:

mamma87 sa for siden:

viste ikke at bildene her inne ble lagt ut på ketolyse.no :O

Bacon sa for siden:

Uten tillatelse? :eek: Snakk om brudd av nettikette!

lokkebiff sa for siden:

Torkil har spurt om lov, og vedkommende har gitt sitt samtykke :)

mamma87 sa for siden:

jeg har ikke gitt samtykke å legge ut mine bilder..

sendte noen andre bilder for en stund siden.men fikk ikke svar engang

trillian78 sa for siden:

DA syns jeg du skal si ifra! Sikkert (og forhåpentligvis) en misforståelse.

mamma87 sa for siden:

ja,skrev til han istad når han var pålogget,men fikk ikke svar før han logget seg av"/
Har alle dere andre gitt godkjennelse?
de som sende bilde han skulle også få boken etter kuren,så rart jeg ikke har hørt nå...

Trampe70 sa for siden:

Nope, han har ikke spurt meg om samtykke og det synes jeg er skikkelig useriøst!

turbokano sa for siden:

ikke spørt meg heller.....hmm

Albertine sa for siden:

Ånei, det gjelder ikke alle. Jeg ble spurt om å maile bilder til ham i januar (noe jeg ikke gjorde), men likevel dukket bilder av meg opp på siden hans til tross for at jeg slettet dem i denne tråden i november.

lokkebiff sa for siden:

:lol: FOR ei røre...

Han spurte meg, jeg sa ja, men mine bilder er ikke der... :lol:

Fnutte sa for siden:

Med andre ord ser det ut til at han kanskje har klippet inn de bildene som ikke skulle være med, istedenfor de som skulle være med eller???? Siden ingen av de som er der har samtykket???

Kristin_B sa for siden:

Ser ikke ut som han har spurt noen andre enn lokke synes jeg da men... :rolleyes:
Dårlig reklame....

Men ... Har du gått på Ketolysekuren, da?

lokkebiff sa for siden:

Nope...

lokkebiff sa for siden:

Jeg gjentar meg selv, men gurimalla for et rot!! :w00t:

Photo, du har rett, jeg har ikke hatt ketolyse som filosofi, men da Torkil spurte om han kunne bruke bildene mine, sendte jeg ham bilder, samt tekst til.
Dette fordi jeg ville ha den boka han lovde... :lol:

Jeg har hverken fått tilbakemelding, bilder på trykk eller bok... :blinke:

Og nå kjenner jeg at jeg er litt :snurt: for jeg er visst den eneste som har gitt mitt samtykke, for å få den hersens boka, og nå får jeg ingen bok,
men det kunne jeg altså fått om han hadde tatt bildene uten min tillatelse...? :confused: :mad:

Men altså, ingen bilder og ingen bok - bare en :snurt: Lokkebiff (som har koffeinabstinenster og er mye påvirket av det i skrivende stund... :rolleyes: )

Albertine sa for siden:

Luremus er han. :nemlig:

Nynne&#9829; sa for siden:

For noen inspirerende bilder! Nå er min motivasjon på topp i allefall! Gleder meg til noen uker til å ta nye bilder av meg selv :)... og d er vel ikke ofte jeg gleder meg til. ;)

Nitja sa for siden:

Bildene er tatt bort fra ketolyse.no nå da, kun bilder av Elian som ligger der :-)
Men atter en gang super imponert av dere som har tatt av så mye :-D
Går heldigvis nedover igjen her også nå :-D

Men er ikke de bildene fra da Elian gikk på Atkins? :confused: ...

Superleila sa for siden:

Over til emnet...

Det var skikkelig inspirerende å se bildene deres, superflinke har dere vært!!! Gleder meg til å kunne legge ut slike selv nå, men på min 2-3 kilo i - så er det ikke mey å skryte av enda ;) FLINKE ER DERE!!! :D

Ella-A sa for siden:

Hvor ligger disse bildene da? Dvs Elian sine bilder? Fant dem ikke jeg? :(

Superleila sa for siden:

De ligger bare i tråden her, hvis du blar igjennom alle sidene :)

solsikke sa for siden:

Dytter opp denne tråden jeg...viktig med inspirasjon:)

smil! sa for siden:

så flink du har vært solsikke!!

Camilla82 sa for siden:

Så flinke dere har vært, dette er skikkelig inspirasjon for meg :takk:

snutanuta sa for siden:

:klapper:!! Så utrolig morro å se sånne forskjeller:) Helt klart veldig motiverende!

solsikke sa for siden:

Takk:):p
Ser du og har vert flink!! Stå på;)
Klem:)

Bee sa for siden:

Ok her er noen av mine bilder.
Har heller ikke så mange før-bilder av den naturlige grunn at jeg ikke ville vises foran kamera.

Før:
[img]http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=6018&amp;stc=1&amp;d=1236614072[/img]

Etter første runde:
[img]http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=6019&amp;stc=1&amp;d=1236614072[/img]

I dag:
[img]http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=6020&amp;stc=1&amp;d=1236614072[/img]

Det siste ble sinnsykt stort. hjelpes

Bee sa for siden:

Jeg har snus i munnen på siste bildet, derfor den rare munnen. :rolleyes:

Camilla82 sa for siden:

Bee: Takk for at du deler bilder :) Du har vært sååå flink!!!

Nynne&#9829; sa for siden:

Så utrolig flink du er og har vært!!! Gratulere! Hvor mange kg forskjell er det på bildene??
[font=Comic Sans MS][/font]
Hva er det mest positive ved vektnegangen synes du??

Bee sa for siden:

23 kilos forskjell.

Det mest positive må vel være at alt føles lettere enn før.
Bortsett fra det så har hele prosessen vært fantastisk. Følelsen av å være i ketose, alt overskuddet osv. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har fått prøvd dette.

solsikke sa for siden:

Så flink du har vert:)
Gratulerer med kjempe resultat:)

Bee sa for siden:

Tusen takk! :D

snutanuta sa for siden:

WOW Bee!!! Jeg er helt måløs! Du har vært fantastisk flink og har all grunn til å være stolt!

Bayone sa for siden:

Her var det kjempemye inspirasjon å hente. Tusen takk for at dere delte bilder :blomster:

Bee sa for siden:

Tusen takk! :D

Veggpryd sa for siden:

Å dæven, det var forandring! Så flott du har blitt! Du har vært superflink! :klem:

Minsten sa for siden:

Oi, så artig å se hvor mange flotte mennesker det er her!
Skikkelig motiverende å se at det er mulig :)
klapper i hendene Kjempeinspirerende!

Kanutten sa for siden:

Du er NYYYYYYDELIG!!!!!!! Og du er MEGAFLINK!!! Virkelig et forbilde! :hearts::hearts::hearts::hearts::hearts:

Bee sa for siden:

Tusen takk nuttisen min! :D

Metalpus. sa for siden:

Knall inspirerende tråd dette her :D.
Dere har jo vært vanvittig flinke. Gratulerer så masse.

Bare et lite spørsmål:
Hvor mye/ofte trener dere?
I forhold til før og hva dere trener, viss jeg får spørre... ? ;)

lokkebiff sa for siden:

Jeg trente nada under vektnedgangen.
Men nå (snart 4 år etter) har jeg klart å karre meg avgårde til et treningsstudio :cool:

Metalpus. sa for siden:

seriøst ? ingenting?
Da er det enda mer motiverende.. :D

lokkebiff sa for siden:

Helt seriøst!! Jeg bruker å si at jeg satt på rumpa og spiste meg ned i vekt :D

Metalpus. sa for siden:

Stiligt. Står respkt av det altså :D
Bøyer meg i støvet
For jeg spør hvordan en typisk dag med mat/drikke er...?

(tror kanskje jeg både spiser og drikker for lite..? :o).

lokkebiff sa for siden:

Takktakk :)

En typisk uke for meg, når jeg kjører strengt, kan se slik ut:

*MAT: 31 egg, 5 kyllinglår, 12 koteletter, 27 baconbiter, 1 lammebog, 1/2 hvitost, 17 brokkolibuketter.
*DRIKKE: ca 47 liter vann, 40 kopper koffeinfri kaffe.
*VEKT: Minus 2,4!

Metalpus. sa for siden:

Ok. takker for info

scartz sa for siden:

Jeg er bombesikkert at ca ALLE kan ta av i vekt uten å trene, bare man spiser rett. Er derfor jeg ikke peser på meg evig masse trening, og har ikke særlig dårlig samvittighet for det heller. MEN, er man stor og tar av mye, hjelper nok trening på å unngå løs hud, kan jeg tenke meg...

mizzzzy sa for siden:

herligland å flinke dere er! jeg har tatt før-bilder, og gleder meg til etterbildene. er nå 7 kg under, og skal ta nye bilder om ikke så lenge. kanskje i helga? hehe.

lokkebiff sa for siden:

Trening er, uansett hvordan man snur og vender på det, absolutt å anbefale, om man er stor eller liten :ja:

Jeg slanket bort 1/3 av meg selv, uten å trene og sitter ikke igjen med noe løs hud (men kanskje man må slanke bort enda mer for å få dèt?)

(At puppene mine dinglet som kirkeklokkene på julaften, se dèt skylder jeg på andre faktorer (bl.a arv og graviditet/amming)
Men nå er de faste og fine, takket være 40 lapper... :D
)

Camilla82 sa for siden:

Gleder meg til jeg kan ta bilder av meg selv om noen kilo :stortsmil:
Har tatt før bilder av meg selv ::nei::

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.