Da har jeg nokk en gang vert her å tittet på før og etter bilder.
Og det virker hver gang :)
Blir supermotivert. Og tenker. Kansje jeg for aller første gang i mitt liv, har jeg mulighet til å nå en vekt der bmi sier at jeg er normalvektig.
Det hadde vært deilig å kunne gå på butikker å få på seg de klær man egentlig ønsker å gå med.
For jeg tror, at inne i meg bor det egentlig en liten snerten snelle ;) Hihi
Takk til alle dere som har vært så generøs å legge ut bilder av før og etter !!
Men det vil alltid være bra å trene selv om man skal ned i vekt eller ikke :) Jeg trener nå to-tre ganger i uka og merker at jeg får mer overskudd av det og føler meg så bra etterpå! :)
Tror det er bra for den mentale helsa å trene - eller trimme som jeg kaller det. :D Trene får OL-laget gjøre. Det har jo vist seg gang på gang at det ikke har så mye å si på vekta (erfart selv). Gikk mye turer en periode - var til og med i en gågruppe - og det fikk sirkulasjonen igang. Det kom liksom litt mer oksygen til hjernen, og det kvikket opp masse. :)
Ja! Re-poster gjerne jeg i ny tråd. :) Tror mange nye og forbipasserende vil synes det er inspirerende å se så mange flotte resultater. Det er liksom så mange på lavkarbo som kan vise til resultater - i forhold til mange andre "slanke"-steder. :p :lol:
kjempe inspirasjon.. ufattelig flinke er dere..! :D gleder meg så til og kunne se tilbake selv å.. tror at jeg kan klare det denne gangen, og det er mye takket være denne siden. hjelper og være flere om det selv om det ikke er kjenntfolk...
jeg er vel på mitt største nå.. aldri vært større i allefall. og har tatt bilder.. (aleine med kamera, stativ, lite klær og fjernkontroll) hehe. kommer nok te og legge ut når jeg har gått mye ned, men inntill det ligger de godt gjemt.! huff.. ;S
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.