< Tilbake til oversikten

Månedsutfordring!

Lava sa for siden:

Blir ikke løping på meg i dag tror jeg,
er på vei til stranden.
Men er imponert over dere som klarte pushups og situps! :heia:
Stå på! flinke jenter!

Heydi sa for siden:

Dagens første økt tatt, på gulvet i kjelleren. Det var godt og kaldt. Ble 150 s og 50 p. Prøve samme runden før jeg legger meg i kveld.

Kristin_B sa for siden:

Dere er såååå flinke! Har visst meldt meg litt ut sammen med forkjølelsen min jeg :(

Men :heia: dere!!

Lisbeth sa for siden:

Du får henge deg på Gerilja kardio'n neste måned.. :ja:

Lava sa for siden:

Jeg skal hvertfall prøve! :heia:

Lisbeth sa for siden:

:heia:

Kristin_B sa for siden:

Eh...ja...kort fortalt..hva er det for no a?

Tuppen sa for siden:

du som er innom journalen min ofte.. og du har ikke fått med deg hva det er for noe enda? :suss:

sjekk gerilja-tråden du... der står det en del :suss:

Lisbeth sa for siden:

Jeg er i mål både med situps og pushups :heia:

Venus sa for siden:

grattis Lisbeth! :heia:
KJEMPEFLINK!!

Kristin_B sa for siden:

hihi..ja, det er litt flaut. Nei, jeg skjønner det er en kort og intens treningsøkt. Bare løper du alt du orker i 4 minutter eller no?

Kristin_B sa for siden:

Lisbeth, jeg er målløs!

Lisbeth sa for siden:

Tusen takk!! Litt stolt sjøl over at jeg klart det.. :p

Du gir alt du har i 20 sek, hviler i 10 sek, og gir alt du har i 20 sek igjen.. og det gjør du i 4 minutter totalt.. Jeg bruker ellipsemaskinen, men du kan løpe, eller sykle eller hva du vil..

Hehe...jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare det i begynnelsen av måneden.. ;)

Lava sa for siden:

I dag har jeg løpt igjen, men uten klokke ,
bare på følelsen liksom, kan ikke ta det helt ut ,
men gøy er det!
Og jeg har svømt masse i ferskvann, sammen med min kjære
og hunden!

Heydi sa for siden:

Jaja, ny måned og ny utfordring :)
[color=darkorchid][/color]
Klarte bare 50 % av juli utfordringen, men skylder på 1 uke ferie ;)
[color=darkorchid][/color]
Når sønnen sover etterpå er det rett på ellipsemaskinen. Gerilja kardio skal tas annenhver dag?

Lisbeth sa for siden:

Jeg tenkte vi kunne ta det 3 dager i uka... mandag, onsdag og fredag for min del.. :)

Heydi sa for siden:

Det skal vi klare. Jeg skal også fortsette med mage og armtrening. Ser faktisk forandring på armene mine, det er kult. Har fått fast rutine at jeg tar en runde på gulvet når minstemann legger seg. Han bruker en god halvtime på å sovne, så da passer det fint med litt kveldstrim :) Setter ikke noe mål på hvor mange, tar det jeg føler for.
[color=#9932cc][/color]

Lisbeth sa for siden:

Det blir 13 ganger i løpet av august, det burde jo gå greit :ja:

Jeg er akkurat ferdig med å "dø" på ellipsemaskinen.. ;) Det var tungt i dag, jeg er støl etter styrketreninga i går... Jeg har planer om å trene styrke de dagene jeg ikke tar gerilja kardio (- en hviledag)..

Jeg ser også forskjell på armene.. Kult!!! :D

jeef-micro sa for siden:

Jeg har 14 dager ferie, og skal til tyrkia... tror ikke gerilja er noen god ide i 45 grader, så jeg hiver meg på treninga neste mnd i steden...

Heydi sa for siden:

Nå er dagens økt gjort unna, svetten siler av meg nå :) Gikk egentlig ikke så værst i dag, bdre en forrige gang. Spiste frokost 10 og tok trening ca 13.30, tror det passer meg ypperlig :)

Kristin_B sa for siden:

Nå har jeg vært og kjent på musklene til Lisbeth, det vakke mye fiskeboller akkurat nei! Hm...søren også. Jeg vil jeg og!!! :D
Både gerilja-kardio og push-ups! Og sit-ups...hmm...

Lisbeth sa for siden:

Bare å sette i gang det... Gøy med flere :suss:

Kristin_B sa for siden:

:ja: skal det...en dag :lol:

Heydi sa for siden:

:heia: Kristin :heia:

Lava sa for siden:

Vi kan vist vi vil, er det ikke så?

:heia:

Heydi sa for siden:

Dagens Gerilja er utført, og nå er ellipsemaskinen godt plassert i stuen ;) Får gubben bare bli sur.... hehe

Kristin_B sa for siden:

jo...men VIL vi?? Hm...den derre ergometersykkelen min står ved siden av her og SKRIIIIIKER!!
Skal se etter om jeg får skifta batteri i den dingsen som tar tida og sånt på den, for den er helt døøøød!

Hmm........... :rolleyes:

Kristin_B sa for siden:

Åkei...da er runde nr 1 unnagjort. Jeg er helt pumpa! Herregud. At 4 minutter kan være såååå slitsomt! Er svimmel jeg..så da har jeg sikkert tatt meg ut? :D

Heydi sa for siden:

:heia: så flink du er Kristin :heia:

Kristin_B sa for siden:

:heia: oss!! :D

Lenge varmer dere opp før dere starter da?

Lisbeth sa for siden:

Veldig digg når man er ferdig, og har fått igjen pusten da :D

Kristin_B sa for siden:

Ja, veldig digg! Men varmer dere opp?

Lava sa for siden:

Det skal varmes opp, ett par tre minutt, slik at hele greia tar rundt ti minutter,
da roer du ned etterpå også,
Du er flinkere enn meg... hihi

Kristin_B sa for siden:

Åkei! hm..kanskje jeg skulle funnet den geriljatråden.. :lol:
Jah, nå har jeg vært riktig flink Tullehøna. Men formen min er jo bra også da, kan ikke skylde på den mer.. :lol:

Heydi sa for siden:

Klarte det i dag også ;)

Heydi sa for siden:

Vi er jammen sterke ;) Godt det er en utfordring, hadde ikke lyst i dag. Men såååå deilig når man er ferdig.

Lisbeth sa for siden:

Tror jeg også hadde utsatt det, hadde det ikke vært for utfordringen.. ;)

Flinke er vi, som gjør det selv om vi egentlig ikke har lyst :heia:

Kristin_B sa for siden:

jeg har hviledag i dag :lol: også.... :p

Heydi sa for siden:

Dagens GK er gjort, gikk "lett" i dag. Tok 5 min oppvarming istedet for 4, tror kroppen trenger det ene minuttet ekstra.

Kristin_B sa for siden:

Det merket jeg også, at oppvarmingen er avgjørende for hvor slitsomt det er!
:heia: Heydi!!

magdalena sa for siden:

Var det slutt på utfordringer her nå?:veitikke:

Kristin_B sa for siden:

Hm... har du forslag til en ny en? Jeg tror jeg dropper den forrige, kanskje på tide å slette den fra signaturen min :lol:

magdalena sa for siden:

Er noen med på ny månedsutfordring? Gjerne den samme som den første,eller ennå lenger.Pusher gjerne på med 1-2km til?
Ser jo at jeg forsøkte og starte på nytt i høst da tråden ebbet ut. Men så har jeg glemt og sjekke om jeg fikk svar.Sorry Kristin:o

Pearl sa for siden:

Da var det på tide for meg å hive meg på igjen. Jeg går frem og tilbake til jobb hver dag. Det er ikke lange biten. Det blir 2 km. Med en ekstra innsats skal jeg klare målet likevel. :)

mofe sa for siden:

Vi kan kanskje ha forskjellige månedsutfordringer, og ha egne tråder på det? Folk vil gjerne gjøre litt forskjellige ting, så da hiver man seg med på den tråden/utfordringen man har lyst til å klare? :)

F.eks..

Månedsutfordring - gå 3 km hver dag!
Månedsutfordring - gå 5 km hver dag!
Månedsutfordring - gå 200 km på en måned!
Månedsutfordring - 2x20 situps og pushups hver dag!
Månedsutfordring - tren på treningsstudio to ganger i uka, samt 3 km hver dag!

osv osv.. :) Hva tror dere?

mofe sa for siden:

Flyttet tråden fra Sofakroken :)

trillian78 sa for siden:

Hmm... Kanskje jeg skulle hive meg på dette? 4-5 km hver dag altså? Sjansen er større for å klare å gjennomføre det dersom jeg må "rapportere" her tror jeg. Må kanskje bytte ut traskinga med noe annet noen dager (svømming f.eks.) for at det ikke skal bli lei.

Hvis jeg bruker en skrittteller, er det noen som vet sånn ca hvor mange skritt det blir? Innser at det sikkert er veldig ulikt fra person til person, men det er vel kanskje noen snitt på skrittlengde ute å går?

trillian78 sa for siden:

Blir vi mange nok til å fylle alle de trådene da? Kunne vi kanskje hatt rom for ulike utfordringer innenfor en og samme tråd? Eller blir det bare rot?

mofe sa for siden:

Var det jeg tenkte, at det ble rotete.. :) Det er jo veldig mange medlemmer her nå, og folk liker utfordringer - også konkurrere litt :p

mofe sa for siden:

Jeg vet iallfall at fem kilometer om dagen er altfor mye for min del.. Tror forresten det er rundt 10000 skritt.

Folk er jo på forskjellig aktivitetsnivå, derfor jeg tenkte å lage flere tråder på det.

trillian78 sa for siden:

Tror kanskje fem km er litt i det meste laget å starte på for min del også. Hvertfall hvis jeg skal klare å gjøre det hver dag. Kan gå hvis jeg får lov å telle med skrittene til og fra bussen og sånne ting i tillegg :p 10 000 skritt på en dag må jeg da kunne klare...

magdalena sa for siden:

Ja,alle skritt teller:) Når jeg har gått 10000 skritt,har jeg gått 7.5km,så min skritteller er stilt innpå 75cm. Er ganske langbeint.
Man anbefale jo 10000 skritt om dagen,og har du gått det trenger man egentlig ikke mer trim.Leste det på LHL sine sider.

trillian78 sa for siden:

Da tror jeg det blir min månedsutfordring ja :D På med skrittteller'n i morra tidlig!

magdalena sa for siden:

Så flott!:p Jeg med på den. Er ikke alltid jeg er oppe i ti tusen,men nå gjelder det og gi seg et spark bak!

trillian78 sa for siden:

Jaaaa! :heia: :heia: :heia:

magdalena sa for siden:

Det ble 11323 skritt på meg idag. 7.8 km,den er stilt inn på 70cm.
Vet ikke om ti tusen blir litt vel mye hver dag-selv om det er anbefalingene.Men jeg sykler i blant også. Jeg gikk hvertfall en ekstra lang tur:D

trillian78 sa for siden:

Ops... glemte å rapportere i går. Ble en dårlig start. Jobbet overtid og orket ikke gå lange turen når jeg kom hjem. 8000 skritt ble det i allefall. Brukte det velkjente trikset med å ikke ta bussen/gå av bussen på det nærmeste bussstoppet. Gikk på og av bussen tre stasjoner unna. Tenkte å kompensere med å gå 12 000 skritt i dag. Tror ikke jeg er like lang i skrittlengden som deg magdalena, så det blir ikke like mange km som du går. Får måle opp en dag, så jeg vet hvor langt jeg egentlig går.

Skal gå over til naboen og spørre om jeg kan låne bikkja, så får jeg meg en turkamerat også.

trillian78 sa for siden:

Jepp... da er jeg kommet hjem fra lang tur! Ble ikke 12 000 skritt. Ble 9586. Gjett om nabobikkja ble glad! Men milde himmel så glatt det var. Etter å ha tryna ca 14 ganger gikk jeg over til å gå og vasse i snøen i grøftekanten og på jordet. Det var tungt det! Men da slapp jeg hvertfall flere blåmerker.

Også var jeg ute og måkte snø i 20 min. God trening det også! Snøen bare laver ned, så spørs om jeg ikke bør ut og måke en gang til i kveld.

FOr en strålende tråd dette er! Hadde det ikke vært for denne tråden hadde jeg aldri giddet å gå ut i snøværet i dag! :heia:

trillian78 sa for siden:

Æsj... glemte skrittteller'n da jeg gikk ut i dag... Tok med meg bikkja til nabo'n igjen. Og iPoden. GIkk i en times tid. Langet ut og var faktisk svett da jeg kom hjem. I dag tok jeg på meg brodder, så jeg slapp flere blåmerker og grøftekantsvassing.

Litt snømåking i dag også.

Føler at det er litt ekko her inne... Er det virkelig ingen flere som er med på månedsutfordring? Jeg trodde januarmåned var en tid da det burde være superenkelt å få med folk på sånt. Det var det med alle nyttårsforsettene :p Magdalena? Du har ikke gitt deg?

magdalena sa for siden:

Tittei,neida jeg har ikke gitt meg:D Igår ble det 9600skritt på meg,glemte og ta den på meg før på formiddagen. I dag er den helt glemt,men det hadde ikke blitt mange stegene,det er bikkjekaldt ute. Bortimot 35 effektive kulde grader,så jeg tenkte og sykle to mil nå for og kompensere. Bruker 35min på det ca,men da tråkker jeg som gal:cool:
Siden jeg ikke hærtes og gå ut i dag,tok jeg bikkja i dusjen og vasket henne. Hun har hatt diare og oppkast fredag og lørdag og stinket under halen
Artig at du har hund du kan lufte! Det er en god unnskyldning for og ta seg en bonustur det! Brodder er genialt! Før var det unnskyldningen min det,at det er for glatt:rolleyes:

Jeg skal legge skrittelleren ved siden av senga så har jeg den klar til i morgen.

trillian78 sa for siden:

Så godt å se deg her magdalena! 35 effektive er en veldig god unnskyldning for holde seg innendørs. Og det må definitivt være lov å kompensere med andre treningsformer. Hovedpoenget er jo at man gjør NOE hver dag.

Så praktisk å ha en sånn sykkel. Har ikke plass til det på mine 40 kvadratmeter. Men jeg mener å ha sett at det finnes noen sånne mini stepgreier som kan puttes i skapet når de ikke er i bruk. Problemet er at de jeg har sett er for "personer opp til 100 kg". Jeg er desverre over 100 kg :o:mad:. Hadde vært kjekt å ha noe å trene på når været ute ikke er noe å skryte av.

Staakar hunden! Håper den er blitt bedre da! Det er kjempefint å ha hund. Har hatt hund i mange år, men etter at den døde har jeg ikke skaffet meg noen ny. Syns kanskje 40m2 er litt lite plass. Vil helst ha en hund med litt størrelse på. Pluss at jeg har en time reise hver vei til og fra jobb hver dag. Da blir det litt lange dager alene for en hund. Så foreløpig (til jeg får flytta) blir det akvarium og nabohund :p

Bambolona sa for siden:

Jeg har veldig lyst til å bli med! Men har nok ikke skritt teller.... Så en for 69kr på kelkoo... kan den være bra nok tro? :rolleyes:

trillian78 sa for siden:

Jaaaa! Så bra! :heia:

Tror ikke det er veldig avansert teknikk i de skritttellerne, så den funker sikkert helt fint! Min er ikke noen dyr sak.

Ellers kan du jo ha andre mål (antall km for eksempel) hvis du ikke vil bruke skrittteller.

magdalena sa for siden:

Da er det jo ekstra kjekt og kunne låne en hund når det ikke passer helt ennå å eie en selv. Trofasten setter nok kjempestor pris på ekstra turer:D
Jeg har en border collie,og det er en utrolig aktiv rase. Den krever sitt og da har man ingen unnskyldninger,det er hvertfall en rase som klarer flere turer om dagen og den får to turer,hver på ca 45-60 minutter. Sambo går den ene turen.
Angående de steppemaskinene,så tror jeg de tåler endel altså. Søsteren min kjøpte fra coop,sånn kampanje til 349,-. Hun veier vel bortimot 120kg,og hun tråkker i vei.
Det ble forresten 2 mil på sykkel igår,tok med 38 minutter. Bena var ikke helt samarbeidsvillig. Skrittelleren sier til nå 8600 skritt,og det er bare av husarbeid.:eek:

Bambolona: Skritteller trenger ikke være så avansert. Mulig også apotekene har det. Håper du blir med:)

trillian78 sa for siden:

Ja, kanskje jeg skal teste en sånn stepmaskin. Trenger kanskje ikke kjøpe en så veldig dyr. Bare unngå de som det står "opp til 80 kg" på.

Jeg har funnet ut at dersom jeg ikke gjør noe ekstra (som å gå av bussen tre stasjoner før målet, dra ut og handle etter jobb osv.) i løpet av dagen, så logger skritttellern ganske nøyaktig 3500-4000 skritt fra jeg går hjemmefra om morgenen, til jeg kommer hjem på ettermiddagen. Ganske stillesittende jobb. Men på den annen side er ikke en 6000 skritts tur fryktelig mye på ettermiddagen heller.

Så nå er det over til naboen for å låne hund igjen! Trenger 6000 skritt til i dag.

Heldig hunden din er som får så godt med tur da. Husker da jeg hadde egen hund, da var ikke det å ta den langturen hver dag ikke noe pes i det hele tatt egentlig. Man blir så inmari godt humør av å se hvor glad hunden blir!

magdalena sa for siden:

Jeg:heia::heia: på deg Trillian!
Har du sjekket ulike nettbutikker etter en slik ministepper?
Dagens stat: 3 mil på sykkel,tok meg 65 minutter. Satt og spilte sønnens nintendo ds de to første milene. Godt man er hunnkjønn og kan gjøre flere ting samtidig!;) Skritt i dag,13867. Litt sliten nå. Har gjort endel husarbeid idag,så det ble jo endel skritt bare der. Men det blir ikke hver dag at jeg skal trimme så mye! Bikkja fikk kun en tur idag,vil jo ikke slite henne ut om hun ikke er helt over sykdommen. Virket da pigg og glad,så tror det er over.

Bambolona sa for siden:

Så flinke dere er!! :eek:
Dette kommer til å bli skikkelig vanskelig for meg... så lat som jeg er.
Forresten var jeg en tur på byen i dag, og de fleste skrittellere lå på 400 kr, og det blir litt for dyrt for meg. Skal bestille en billig en på nettet snart. :)

Men jeg skal ikke late meg mere mens jeg venter! Må ut å gå! :liste:

Skautrollet sa for siden:

Wow! Imponert over dere :D

Etter å ha vært den stolte (?) innehaver av 2 skrittellere hvorav ingen av dem virket...gidder jeg ikke å prøve engang. Måtte slå på dem for å få resultat? Kanskje har jeg smygende gange?:confused:

Har svømt og trimmet i vann i dag, og går daglige småturer, men det blir ikke så veldig langt er jeg redd. Men alt er bedre enn å ligge på sofaen.
Heier på dere jeg!

:goodluck:

Carisma sa for siden:

Det har ganske mye å si hvor man plasserer de. Prøvde bukselomme-kanten, det funket ikke. Fant tilslutt ut at eneste stedet den telte riktig var midt på BH'n foran, på det flate stykket mellom bøylene.

Bjørg sa for siden:

4,8 km i dag. Skal ut kl 20 og ikveld.:D

Bjørg sa for siden:

ruten.iform.nu

Bambolona sa for siden:

Går en tur på ca 3-4 km nesten hver kveld. Den siste km består av ren bratt oppoverbakke, og da skal du tru jeg blir svett!
Men får ikke gått i kveld. Har utsatt alt for mye arbeid til i kveld. :(

bibi sa for siden:

Sykla 7 km i ettermiddag.

magdalena sa for siden:

:heia::heia::heia:Så flott at vi er blitt flere her:heia::heia::heia:Jeg heier på dere,som dere ser:ja:
Skautrollet: Du har ikke slitt ut batteriene på skrittellerne? Min begynte og oppføre seg rart i sommer,selv når den falt i gulvet,reagerte den ikke. Måtte slå den hardt. Skifta batteri,og den var så god som ny!:D

Jeg glemte skrittellern igjen,men tok den på meg når jeg gikk tur. Det ble 5 km i dag. Glatt var det,nesten så man følte at man gikk uten brodder,men akk så godt etterpå.

trillian78 sa for siden:

Så flinke allesammen er! Imponert altså!!! :heia: :heia:

I går glemte jeg skritttellern min igjen... Gikk av og på bussen noen stasjoner unna målet, men tror nok ikke jeg kom over titusen altså. :o

I dag var det ingenting å gjøre på jobben. Alt som fantes av datasystemer på jobben kræsja og det tok timesvis å reparere dem. I mellomtiden var det ikke så mye å finne på annet enn å lese (faglig oppdatering:)). Så midt på dagen i dag stempla jeg meg bare ut og gikk en laaang tur. Jaggu hadde jeg ikke logga over 10000 skritt allerede da jeg satt på bussen hjem fra jobb i dag. Strålende. I kveld slapper jeg av.

bibi sa for siden:

Jeg har sykla 7 km i dag igjen... :) kry

[quote=magdalena;630840]:heia::heia::heia:Så flott at vi er blitt flere her:heia::heia::heia:Jeg heier på dere,som dere ser:ja:
Skautrollet: Du har ikke slitt ut batteriene på skrittellerne? Min begynte og oppføre seg rart i sommer,selv når den falt i gulvet,reagerte den ikke. Måtte slå den hardt. Skifta batteri,og den var så god som ny!:D

Neida, de virket bare ikke, den ene virket en uke eller noe sånn. Uansett har de reist den lange veien til gjenvinningsstasjonen...
Helsen min er ikke sånn at jeg kan trimme så mye for tiden, men har gjort avtale med et par damer om å gå langtur en dag i uka. Vel, bare 45 minutters tur, men det er mer enn nok for meg. I tillegg har jeg svømmetrim ukentlig og småturer med hund. Nå kom jeg nett inn fra halv times tur og føler meg oppstemt og kry!

magdalena sa for siden:

Heldig du som kan dra i basseng,Trillian.
Jeg har tatt pause i går og idag,jeg har vært helt skral. Føles som influensaen snart bryter løs,med muskelverk,stiv nakke,og til tider tette bihuler så det har føltes som hode skal sprenges. Litt kjipt når man er i god rutine med trim,men får ta det etter dagsformen nå:(

trillian78 sa for siden:

Uff... det hørtes ikke bra ut. Da er det viktig å slappe av og ta det helt med ro ja! Gjem deg under et pledd med en kopp te og bare være snill med deg sev. Håper du snart blir frisk! :klem:

magdalena sa for siden:

Ja,har faktisk sittet under pledd i kveld,med laptopen på fanget som ekstra varme. Tent lys og koset meg etter at barna la seg. :) Jeg håper jeg bare hangler,at det ikke slår fullt ut på meg..

Bambolona sa for siden:

Gikk tur på 5 km i går... :)

bibi sa for siden:

Sykla 7 km i dag igjen.... :ja:

magdalena sa for siden:

Så flinke dere er!:heia:
Her har vi storm gitt.. Parabolsignalene faller ut hele tiden og det rister godt i vegg og tak i støytene. Jeg er skikkelig uggen i dag,kvalme,så er spent om jeg får den berømte omgangssyken som mange har hatt. Tar det fortsatt litt forsiktig,men har da sykkelen i stua om formen kommer seg.
God helg til dere jenter!:)

Det ble en halv times glatt gange på meg i dag (ønsker meg brodder...):p
Kos dere i helgen da folkens, viktig med hvile under sofapleddet, og tid til det å nyte også.

Skautrollet ønsker alle god helg ;)

bibi sa for siden:

Sykla 7 km i går - og i dag... :ja:

magdalena sa for siden:

Idag har jeg sykla 2 mil.Tatt 30 situps og 10 pushups. Armene mine trenger virkelig og styrkes.. Ouh!

trillian78 sa for siden:

Flinke dere er! Jeg har vært skikkelig dårlig i helga, så her er det ikke blitt mye bevegelse nei. Er i fin form nå, så da er det på med skritttellern igjen i morgen tidlig.

Så godt at du er i form igjen magdalena:)

Dagens trim ble rask gange, men fysjom så kaldt det var uten stilongs:(
....anbefales ikke!

bibi sa for siden:

7 km på sykkelen i dag også.... :)

trillian78 sa for siden:

9632 skritt i dag. Litt husarbeid på kvelden nå, så bikker jeg 10 000 tenker jeg.

Kasandra sa for siden:

Etter å ha vært den stolte (?) innehaver av 2 skrittellere hvorav ingen av dem virket...gidder jeg ikke å prøve engang. Måtte slå på dem for å få resultat? Kanskje har jeg smygende gange?:confused:

Kan ihvertfall sterkt anbefale OMRON sin skritteller. Den kan du ha hvor som helst, i bukselomma er det perfekte stedet for meg. Den er jo endel dyrere enn andre billig-tellere, men teller riktig. Den teller og skiller ut aerobe skritt, altså skritt hvor hjertet får litt å gjøre i 10 sammenhengende minutter eller mer...bør være minst 3000 slike skritt hver dag...Den er også sånn at den venter å telle de første 4 skrittene til du tar skritt nr 5 slik at det å sette seg ned i sofaen ikke telles med.
Så jeg er veldig fornøyd med min!

magdalena sa for siden:

Ja,nå føler jeg meg frisk. Sykdommen slo ikke helt på meg,og håper jeg slipper og bli syk resten av vinteren.
Ikveld ble det 3 mil på sykkel. I formiddag tok jeg 30 situps og trente 10 minutter med manualer. En god trenings dag idag:)

trillian78 sa for siden:

Skritttellern min nullet seg ut mens jeg var ute og gikk i dag. Da jeg kom hjem hadde den telt 81 skritt.... Jaja... Var ute og gikk, løp, hoppet og baset i snøen med nabobikkja i en time. Og fyttigrisen det er kaldt ute!!! Det er sånn at neseborene liksom fryser til is når man puster. Og det svir skikkelig på låra. Skulle hatt meg ullundertøy! Tok bilde av vofsen også. Ikke så lett i skumringen med en hund som knapt kan stå stille. Men her er'n altså:

[img]http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=5612&amp;d=1233694744[/img]

bibi sa for siden:

7 km på trimsykkel i dag... :)

magdalena sa for siden:

Trillian,fikk bare et rødt kryss der bilde skulle være..:confused:

Det ble to mil på sykkelen idag,føler meg så pigg etterpå:D

trillian78 sa for siden:

Hmmm.. så rart. Da prøver jeg å legge det inn på en annen måte...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.