< Tilbake til oversikten

Takk - Støttemedlem

#1

guro sa for siden:

Tusen takk til HP og Lise (og eventuelt andre som står bak dette) for kjempeflott forum! Med et godt tema som utgangspunkt, er det skapt et godt miljø som har tiltrukket seg flotte mennesker med mye kunnskap. Det er sikkert endel jobb å holde dette rullende.

Mange tusen takk for initativ og ikke minst innsats!


#2

MHM sa for siden:

Tiltredes!


#3

Anne sa for siden:

Og jeg takker ...:stuart: :w00t: :klem: :love: :syklubb: :ohmy: :detektiv: :telefon: :_plystre: :sikle: :krangle: :_oy: :geip: :boxing: :sove:

Toppers......


#4

cathrine sa for siden:

Dette er toppers!!!!
:syklubb: :stuart: :_online2l :lol: :ja:

Cathrine


#5

Anne sa for siden:

Bare lurer på en ting....:)

Det må jo koste noe å drive dette. Hvordan finansieres Forumet? Hvordan kan vi bidra?
Vil jo gjerne at dette skal fortsette:D


#6

HP sa for siden:

Takker for gode tilbakemeldinger! Det varmer! :ja:

Ja, det koster mye å drive dette, både penger - og ikke minst masse tid... Dette dekkes av meg og Lise... Reklamen innbringer ingenting, noen kroner har der blitt, men mye gjenstår før grensen for utbetaling nås... :p

Om noen ønsker å birda, eller har forslag til inndekning av kostnader - vennligst kontakt meg via PM eller på mail. :ja:


#7

guro sa for siden:

HP,

Kan du ikke bare opprette en konto og offentliggjøre kontonummeret. Det er sikkert mange som vil bidra! Vi kjempefornøyde brukere kan jo enkelt sette opp en lite månedlig trekk. Det er ille om dere skal dekke dette av egen lomme!


#8

Anne sa for siden:

:ja:

#9

HP sa for siden:

Jeg har tenkt litt på et slags gull-medlemskap i forbindelse med den varslede 1000-klubben ;) Men slikt tar litt tid...

   Her er kontonr.: <strong>1503.75.56553</strong> eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.
   
 Mottaker: 
 
 Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)

v/HP Wilhelmsen

 --
 
   Oppgi<strong> "lavkarbo.no - brukernavn" </strong>som betalingsinfo. 

Beløpet er helt valgfritt.

--

Jeg planlegger å legge alle bidragsytende medlemmer til i en egen brukergruppe, slik at disse vil få tilgang til et forum med info om kostnader og arbeid som er involvert mm.

Tenker at dem som er støttemedlem får et ikon ved brukernavnet sitt, en stjerne eller noe ;) Det blir en mulighet for å velge å være anonym også. :p

 Tilleggstjenester som IMAP epost-konto / webmail med [email="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/email] (Ekte e-post, ikke kunstig som hotmail, gmail, mfl.) vil også bli tilgjengelig for medlemmer med fler enn 500 innlegg, planlegger også en blogg funksjon der en kan få sin "hjemmeside" med adressen: mittnavn.karbojunkie.com for medlemmer med mer enn 1000 innlegg. Disse tilleggstjenestene vil også bli gjort tilgjengelige for støttemedlemmer - da uten innleggskrav. ;)

Mer kommer, er kjempetakknemlig for alle som vil bidra! Alle monner drar! :ja:


#10

guro sa for siden:

Lurt HP!

Da vil jeg oppfordre alle oss som synes dette er et nyttig, lærerrikt og trivelig tilbud, til å bidra med en liten sum, gjerne månedlig!


#11

Anne sa for siden:

Fint dette, HP...synes du skal ha det fast ett eller annet sted...for tråden kan fort komme lang ned på lista og da er det ingen som ser det :cool:

#12

Anne sa for siden:

:_punk::ja:

#13

HP sa for siden:

Det kommer fast ;)

Men det er slikt som tar litt tid å ordne... :p


#14

HP sa for siden:

Banken er foreløpig eneste metode til å bli støttemedlem:

Da er noen støttemedlem goder på plass.

  • Navn med FET skrift

  • En annen farge på navn

  • Ny tittel - "Støttemedlem"

  • Eller egendefinert tittel! Du kan kalle deg hva du vil, uten om andre sine roller da. (For å velgen egen tittel gå til Kontrollpanel --> "Endre profil" --> Så finner du egendefinert tittel i boks nummer 2.)

  • Større avatar: 125x125/50kB

  • Større profilbilde: 250x250/100kB

  • Utvidede visningsfunksjoner i forumet

  • Utvidet visning i "hvem er aktive"

  • Utvidede redigeringsmuligheter for egne tråder/innlegg

  • Større PM innboks

  • Du unngår reklame (Ny!)
    Mer kommer! :D

Om flere ønsker å bidra, så finner dere kontaktinfo lengre opp på siden, eller du kan sende meg en pm (alternativt bruke "kontakt oss" skjemaet som dere finner via linken nederst på hver side.)

    Ønsker deg en strålende sommerdag! :snill:

#15

MHM sa for siden:

Jeg vil også ha brunt brukernavn... :D
Men ikke derfor jeg i kveld skal somle meg til å betale altså...:rolleyes:
Jeg er veldig takknemlig for at dere orker legge ned så mye tid, penger og arbeid i at vi skal ha en nettside!


#16

HP sa for siden:

Og egendefinert tittel: Don't mess with the PIG! ? :p


#17

HP sa for siden:

Har fått spm angående brune brukernavn, så derfor dytter jeg denne opp igjen. :snill:


#18

Huldr sa for siden:

Flott HP - jeg har også lurt på den økonomiske siden av dette og vil gjerne bidra! Dette er et så utrolig bra nettsted!!! :_punk:

Klem Scilla


#19

Nille sa for siden:

Så fikk jeg endelig lønn og hadde penger på konto :D :snill:


#20

Anne sa for siden:

Det er sikkert fortsatt noen som lurer på hvordan dette driftes osv...så jeg henter den opp igjen jeg:D

Kjekt å være støttemedlem, får noen ekstra goder da:cool:


#21

Karin sa for siden:

Men hør da, folkens - jeg er nettopp blitt medlem her (få timer siden!). Kan vi ikke ha en oppskriftsside? Med tips og sånt?

Det hadde i alle fall jeg likt ekstremt godt. Og jeg har masse å bidra med. Kan vi få det til, eller?


#22

guro sa for siden:

Karin - Det er oppskiftsider her! Masse oppskrifter - men ikke for mange. Vi gleder oss til dine også. Velkommen foresten!


#23

Fedonisten sa for siden:

Noen spør litt om størrelser på avatar osv...... så da dytter jeg denne opp igjen jeg!

......og nå har endelig Fedonisten somla seg til å betale litt også..... :rodme:


#24

elian sa for siden:

Jeg viste ikke om dette jeg.... Fikk akkurat tips av Anne....

Så nå "tar jeg en tur" i nettbanken, og håper bidraget kan hjelpe bittelitte-grann :p


#25

Albertine sa for siden:

Da har jeg klistra denne, og bidrag kommer så snart jeg husker å ta med nettbankkortet på jobb.


#26

guro sa for siden:

Frisker opp denne!
[color=#a0522d][/color]
Da vil jeg oppfordre alle oss som synes dette er et nyttig, lærerrikt og trivelig tilbud, til å bidra med en liten sum, gjerne månedlig!


#27

mofe sa for siden:

Supert! Har tenkt på dette lenge, og nå har jeg også bidratt :) Synes de fortjener hver krone - gjør en utrolig bra innsat - dette forumet betyr MYE for MANGE :)


#28

mofe sa for siden:

dytte opp igjen (selv om den er klistret, da...) :)

(nå har jeg årnet bli-støttemedlem-link i signaturen min tilogmed!) :o


#29

Mila sa for siden:

Hmm.. ikke dumt... har lurt på dette med støttemedlemgreier... fundere litt på dette ettpar dager å se på hva kontoen inneholder...:p


#30

luringen sa for siden:

Hmm..må tenke litt på dette ja. Skjønner godt poenget, må være MYE jobb!

kan noen pipe litt om hvilke summer vi snakker om??Så jeg ikke er heeelt på jordet lissom


#31

HP sa for siden:

Du bestemmer summen selv, og det er ingen som får vite beløpet du har bidratt med ;) Med mindre at du gir så mye at du får gullforgyllte innlegg da :cool:


#32

mofe sa for siden:

Jeg satte inn 11000,-.

(lurer på om noen trodde på det?)

;)


#33

Mila sa for siden:

Haha.. du er morsom da... fikk sjokk med en gang jeg...ler så så jeg det med liten lys skrift... måkke skremme meg sånn da.... (overførte forresten noen penger i går så!!... hehe... ikke mye men det får komme mer senere;) )


#34

MHM sa for siden:

By the way HP: De pengene som skulle gå til moms som ikke ble noe av ifbm Gol-turen, kan du la gå i lavkarbokassa. Ikke nok til å gi gullbokstaver, men jeg er veldig glad i brunt nick også jeg! :D


#35

mofe sa for siden:

Kan man få GULLBOKSTAVER!????? :eek: :eek: :eek: :eek:

hvordan da??

:rolleyes:


#36

MHM sa for siden:

Betal over 10.000,- så får du se...

PS: Se HPs innlegg tidligere, om gullforgylte innlegg... ;)


#37

Anne sa for siden:

Henter opp denne jeg, for det er mange som etterlyser info og lurer på hvordan man kan bli støttemedlem....og hva det er.
Det er simpelthen støtte til driften....det koster å drive....:D


#38

HP sa for siden:

Nå er det også mulig å betale med kort eller paypal.

forum.lavkarbo.no/subscriptions.php?

Velg 'betal med paypal' også kan du velge å betale med kort etterpå (om du ikke har paypal konto). Jeg skal lage en instruksjon en dag jeg har tid. :)


#39

Anne sa for siden:

Så kjekt, HP, men hva menes med ÅR II?

Kan den som lurer sende deg en PM? Og noen ønsker kanskje å bidra med høyere beløp av en eller annen grunn...det er alltid sånn i "kulturlivet" vet du:D Hva gjør man da?:p


#40

HP sa for siden:

År II er versjon 2 av År's medlemskapet ;)

Økte bidrag går via bankkontoen lenger opp i denne tråden, eller via VISA løsnigen som også kommer. Betalinger utenfor systemet på denne siden: forum.lavkarbo.no/subscriptions.php? Fører til manuell oppdatering av medlemskapet, og vil ta lengre tid.

Betalinger på denne siden gir umiddelbar oppdatering.
forum.lavkarbo.no/subscriptions.php?


#41

Daizy sa for siden:

Dette visste jeg ikke om før nå! Flott at denne tråden ble brakt på banen igjen :) Nå har jeg god samvittighet for nå har jeg bidratt litt til lavkarbo.no :)


#42

Anne sa for siden:

Jeg henter opp denne igjen jeg, for det har jo kommet såå mange nye herlig medlemmer de siste to mnd, og kanskje noen føler for å bli støttemedlemmer...:p

[color=purple][/color]
....atte hvor er den tråden som forteller hva støttemedlemskap er og koster?



#44

HP sa for siden:

Det er denne tråden det Anne :snill:


#45

Anne sa for siden:

Så fint...:p Takk Lita og HP:snill:


#46

Anne sa for siden:

Jeg henter denne igjen jeg, i tilfelle noen har lyst til å bli støttemedlem :)

....men ikke vet at de kan bli det:D Og her kan dere se hvordan og hva det koster

forum.lavkarbo.no/subscriptions.php?

Bare spør om dcet er noe annet dere lurer på.......:p


#47

magdalena sa for siden:

Men jeg kan vel overføre til det tidligere oppgitte kontonummeret?Har ikke paypal,vet egentlig ikke hva det er,og kort bruker jeg aldri...Skal og støtte dette forumet nå som jeg har litt mer å rutte med.:)


#48

Anne sa for siden:

Det kan du helt sikkert, Magdalena:)

#49

Aline sa for siden:

med paypal kan du betale med kredittkort :) ikkenoe problem :)


#50

magdalena sa for siden:

Nei,skummelt å bruke kort på nett.Gjør det aldri og samboeren er veldig streng på det..:_plystre:


#51

Aline sa for siden:

mener at paypal skal være sikkert, men man kan jo aldri vite ;) tror ikke det er noe problem å betale til den vanlige kontoen heller :)


#52

HP sa for siden:

Å bruke kort på nett er ikke så skummelt, det er bare å passe på at en har tillit til dem en oppgir nummeret til, og at der er hengelås både oppe og nede i nettleservinduet.

Men når det er sagt så er det ikke alle datamaskiner jeg ville tastet inn kortnummeret mitt på... :rolleyes: (Reklame-, spionprogrammer og virus/ormer)

Kontonummeret ligger lengre opp i tråden, det kan også brukes ;)


#53

Nille sa for siden:

Paypal er garantert sikkert. har brukt Paypal i flere år og i USA er det det de fleste bruker. hadde det vært usikkert hadde de ikke kunnet drive.....

Når det gjelder andre kort så går det jo and å bruke andre kort en debit kort om man er usikker. Dvs. IKKE bruke kort som blir trukket direkte fra konto. Bruk isteden annen type kort som Eurocard/Mastercard, Diners, American Express, - dvs. slike du får regning på. Disse betalingene kan du stoppe om nummeret ditt blir misbrukt.
Men som HP sier, er det en side med www.https. i adresse linje og hengelås i nettleser vinduet ER den sikker. Jeg jobber et sted hvor kundene betaler med VISA og andre kort på nettet og vi har ALDRI opplevd misbruk av kort.....

I samme slengen kan jeg jo også gi et lite tips. Om man bestiller hotell vil hotellet i de fleste tilfelle be om kredittkortnr. ALDRI OPPGI VISA KORT. 99% av hotellene vil reservere beløp tilvarende "beregnet forbruk" på hotellet. Dvs. rom + + for hele oppholdet. Bruker du VISA da, kan du risikere at selv om du har penger på konto så får du ikke brukt dem fordi hotellet har reservert et stort beløp. Da jeg jobbet i reisebyrå hadde vi stadig dette problemet med hotellene og anbefalte alltid kundene og bruke kort de fikk regning på ikke direkte belastet fra konto.....


#54

Iset sa for siden:

:eek: Dette er jo virkelig interessant å vite. Takk Nille!! :D

Jeg har også PayPal nå, ser kjempegreit ut. Slippe å skrive inn alle opplysninger hver eneste gang, liksom. Jeg kjøper jo MYE over nettet.


#55

Iset sa for siden:

:eek: Jeg er avhengig av å bruke kort på nettet. Kjøper feks alltid kinobilletter med kort, så slipper jeg å stå i kø samt komme nesten en time tidligere for å hente billettene. Letteste og lureste som finnes. Får kjempegode plasser også. :D
Kjøper masse filmer gjennom nettet også, fra Play.com. Billig og SIKKERT! ;)
Man skal jo ikke kaste kort-nr rundt seg, men å bruke kort feks på kinobilletter ser jeg intet skummelt med. :)


#56

mofe sa for siden:

Bringer denne opp igjen, jeg :)

Jada Hp - jeg vet den er klistret :p


#57

Anne sa for siden:

Det har kommet så mange nye her.....at jeg tenkte de kanskje hadde lyst til å se denne jeg:p I tilfelle de lurer.....


#58

Anne sa for siden:

Hei alle Forumvenner...nye og gamle.

Jeg tenkte bare jeg ville friske litt opp i dette jeg.
Anbefaler alle som ikke har lest denne tråden å ta en titt i fra starten på den:)
For vi som er hekta vil vel gjerne støtte litt vel?

Det er sikkert mange av dere som lurer på dette.

Takk til Lise, Hp og alle dere andre som helt frivillig er med jobber og administrerer dette helt vederlagsfritt. :blomster: :klem: :klem: :klem:

Noen som lurer på noe? Spør i vei.....:p


#59

des65 sa for siden:

Ja denne har jeg ikke sett tidligere. Det var jo lurt. Men skjønte faktisk ikke hva som var forskjell på år III og II og I, utensom prisen da ;) Kan dere gi meg det med teskje?:p


#60

HP sa for siden:

Forskjellen er at du støtter med fler kroner. :)


#61

des65 sa for siden:

Sånn ja! Ikke værre enn det ;) Da jeg skjønner :)


#62

Anne sa for siden:

Ja, jeg lurer... HP, Lise eller en av dere andre som er med friviillig og hjelper til, kan ikke dere legge ut en liste som viser hvem som er med og hjelper til da. Vær så snill. Kanskje det ligger et sted her, men jeg vet ikke hvor i tilfelle......:o Takk:D

#63

Albertine sa for siden:

Er støttemedlemsskapet mitt opphørt? Er det på tide med påfyll?


#64

HP sa for siden:

Det er ikke opphørt, men det ble litt konflikt med administrator rollen. Så derfor tok jeg det bort. Håper du vil tilgi meg... :o


#65

Albertine sa for siden:

Selvfølgelig. Jeg lurte bare på hva som hadde skjedd. :)


#66

nomma sa for siden:

Jeg synes dere gjør en fantastisk jobb.. og jeg vil gjerne bidra litt men denne linken funker ikke.. ????? jeg blir nektet adgang... ????


#67

HP sa for siden:

Jøss, vi har hatt (holder på med) en full systemoppgradering. Jeg skal gi beskjed når det er på plass igjen. :ja:


#68

Anne sa for siden:

Jeg ser det er opprettet en tråd med spørsmål om vi skal tillate "den type" reklame på Forumet.

HP har svart...og jeg forstår hva han mener. Derfor finner jeg frem denne tråden igjen og foreslår at de som helst vil at Lavkarbo skal være mest mulig fri for den typen reklame tegner støttemedlemskap.:)

Det MÅ inntekter til for å drive dette flotte Forumet.....Det skjønner vi jo, HP

Et strålende forum:klem:


#69

HP sa for siden:

Støttemedlemmer vil snart få Google fri i forumet.

Men jeg ser ikke at støttemedlemskapet vil kunne erstatte googlereklamen helt i nærmeste framtid. :)


#70

Anne sa for siden:

Hva mener du med Google fri i forumet da?:)

#71

HP sa for siden:

Jeg kommer til å ta bort googleannonsene fra forumet for støttemedlemmer. :)

Gjester vil få flere annonser, og vanlige brukere vil få annonsen omplassert.


#72

Anne sa for siden:

Ja...da stemmer det jo da...De som ønsker mindre reklame kan tegne støttemedlemskap...:D

#73

coco sa for siden:

Hei :o
Er det bare betalende støtte medlemmer dette forumet "virker for?
Jeg har sittet og lest litt her og der, men nesten ingen spørsmål og svar jeg har lest er av særlig ny dato... Hilsen Atkins frustrertsliter :rulleøyne


#74

guro sa for siden:

Nei, dette forumet virker for alle medlemmer det, og det postes masse her hver dag, så forstett å lete! :)


#75

mofe sa for siden:

Mulig at du har stilt inn å vise eldste tråder først, eller lignende? Sjekk på kontrollpanelet ditt :)


#76

nøtta sa for siden:

ja og bruk uleste innlegg overst !

men altsaa jeg har lyst og betale dette stotte medlemsskapet !! Jeg er jo her nesten hver dag ;)


#77

guro sa for siden:

Ja, det er lurt! Det er et flott, nyttig og trivelig tiltak som vi gjerne vil beholde. Og det koster helt sikkert endel penger å drive det, i tillgg til alt arbeidet som ligger bak.


#78

Anne sa for siden:

HP, jeg prøvde å komme inn på den siden hvor det står hva støttemedlemskap koster og hvor betale...da får jeg dette svaret:

Anne, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

  • Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
  • If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.[RIGHT]

Hvorfor får jeg det'a?

[/RIGHT]


#79

HP sa for siden:

Ja, det er enkelte som får en slik melding, også er det andre som faktisk kjøper støttemedlemskap :p Jeg skal finne ut av den :)


#80

nøtta sa for siden:

jeg vil gjerne betale, men som dere sikkert har faatt med dere er min datahjerne lik 0 ! saa hvis jeg kunne faatt en saann idiotforklaring paa hvordan jeg betalte saa hadde det vaert veldig fint :ja:


#81

Anne sa for siden:

HP, hjelper deg sikkert....:) Snart.:ja:

#82

nøtta sa for siden:

flott !

Har jo flytta inn hit vettu , og det er vel rett og rimelig at man betaler husleie !!!!! :D


#83

Anne sa for siden:

Ikke sant? Hva skulle vi gjort uten dette Forumet? Ganske herlig.....:p


#84

Anne sa for siden:

Nå har jeg sent melding til HP og "purra" opp en grei forklaring på hvordan betale....så nå skjer det nok noe snart:D

#85

HP sa for siden:

Jeg skal legge ut en trinn for trinn forklaring så snart jeg får tid til å lage den ;)


#86

Fjonken sa for siden:

Først.. Dette er et utrolig flott forum! Jeg liker meg veldig godt og har blitt imponert over den kunnskapen medlemmene innehar.

Nr 2.. en liten ide. Hva med å utveksle banner med SN. Endel folk der inne som er nysgjerrig på lavkarbo. Dessuten er det kanskje endel som kommer hit som heller burde vært på Slankenett. Vet at Slankenett og Lavkarbo er "konkurrenter" og i hver sin ende av kostholdsspekteret. Men en ting har begge forumene til felles, nemlig at brorparten av medlemmene søker hjelp til vektnedgang. Så hvorfor ikke samarbeide litt?
Jeg er moderator på SN og nyblitt medlem her.. men merker stadig flere er nysgjerrige på lavkarbo inne på SN. Det finnes også endel medlemmer der inne som faktisk kjører et lavkarbokosthold. Ikke mange, men jeg tror trenden er i ferd med å snu. Jeg har linket mange SN-medlemmer inn hit og jeg tror faktisk det vil bli enda flere med tida.

Så til slutt.. Dette med støttemedlemsskap ligger litt bortgjemt. Jeg fant dette ved en tilfeldighet. Kan det ikke komme i en egen rubrikk godt synlig på forsida av forumet?


#87

HP sa for siden:

Støttemedlemskap er litt bortgjemt, - og det har vel vært egentlig litt bevisst. Det har vært for dem som søker det, - på mange måter.

Jeg jobber med å få på plass endel mer funksjonalitet og da vil støttemedlemskap bli promotert mer. Akkurat nå så får du "ingenting" for det - portsett fra en stjerne og tittel under navnet. ;)

Utveksle banner med Slankenett vil være uaktuellt. Men lenke kan godt utveksles.


#88

Fjonken sa for siden:

Jammen man kjøper da ikke støttemedlemskap for å få stjerne. Jeg tror de fleste kjøper et slikt medlemskap for at nettstedet og dere som driver det skal få det litt mer romslig. Dere gjør en utrolig flott jobb og nettstedet er nok navlestrengen til svært mange av brukerne.. Bare gildt da å kunne bidra med litt. Jeg er litt for ny her ennå til å kjøpe støttemedlemskap.. men trives jeg like godt her i fortsettelsen som nå kommer jeg nok til å kjøpe ja.


#89

Charmtassen sa for siden:

Lønninga er kommet på konto, og jeg tenkte det var på tide å bidra med noen kroner til Lavkarbo.no - som bidrar med så mye til meg!
Fant et kontonummer her - 1503.75.56553 - og at man skulle skrive inn "Lavkarbo.no - brukernavn" på giro/meldingsfelt i nettbank.
Fungerer dette fortsatt?
Selv om jeg er veldig ny og ikke har vært så aktiv ennå, så synes jeg forumet er så fullt av informasjon at jeg gjerne vil støtte folket her med litt. :gave:
Kan jeg bare "svisje" penger fra nettbanken min .... f.eks. NÅ??? :)


#90

Summer sa for siden:

Det kan du Charmtassen. :) (vi blir veldig glade for at dere ønsker å hjelpe til! :blomster: )
(kan du sende en PM når det er sendt, for systemet her inne funker ikke helt som det skal etter oppgraderingen, så HP får ikke mailvarsel lengre, også må vi stille inn profilen til støttemedlem manuelt. :)


#91

guro sa for siden:

Er det kanskje på tide men ny "årsvgift" ? Husker så dorlig ... :o


#92

Charmtassen sa for siden:

Suverent! "Løper" til nettbanken! :D


#93

HP sa for siden:

Takk for støtten :)

Jeg har nå lagt til en ny mulighet til å gi støtte. På hver søkeresultatside ligger der nå en knapp oppe til venstre:

Hvis du klikker den så blir du tatt til en sikker side der du kan skrive inn beløpet du ønsker å bidra med, så klikker du knappen der det står: "If you do not currently have a PayPal account, click here".

  • PayPal er en uavhengig betalingstjeneste, internetts svar på BBS om du vil. Utav de følgende opplysningenen er det bare beløpet pluss opplysninger om navn, epost og din melding som blir tilgjengelig for lavkarbo.no

På etterfølgende side velger du

  • type kort.
  • Skriver inn kortnummer
  • og fyller inn når det utløper.
  • Så skriver du fornavn
  • og etternavn
  • Norge er forhåndsvalg som land
  • Din adresse
  • Adressefelt 2 er valgfritt
  • "City" - vil si poststed
  • "State / Province / Region:" her kan du skrive N for Norge
  • Postal code = postnummer
  • Epostadresse - en kvittering vil bli sendt fra paypal til denne adressen
  • Telefonnummer - denne vil ikke bli delt med noen (lavkarbo.no får ikke vite ditt nummer).
  • Sikkerhet, du skrive av tallene i feltet til høyre.
  • Brukernavn / melding: Hvis du ønsker å få tittelen støttemedlem så skriver du her inn ditt brukernavn. Uten det har vi liten mulighet til å finne ut hvilken bruker som har bidratt med hva.
  • Så klikker du "Continue checkout", dine data blir da verifisert og du må gi din siste bekreftelse før transaksjonen finner sted.
  • Takk for støtten!(Hvis du allerede har en paypal konto så logger du deg bare inn og slipper de 15 første punktene).

Hvis du ønsker at "støttemedlems stjernen" automatisk skal komme ved brukernavnet ditt bruker du denne lenken: forum.lavkarbo.no/payments.php når du bidrar med et støttemedlemskap.


#94

Siljevanilje sa for siden:

jeg tenkte også at jeg ville bidra snart, nå har jeg brukt eller misbrukt dette forumet siden desember i fjor. men på våren er det som kjent ganske mange regninger, men når alle de er betalt å sånn. da skal jeg donere... hmm, donere, det hørtes hvertfall veldig fint ut.


#95

des65 sa for siden:

Endelig! Se hva jeg har fått under navnet mitt!


#96

Fjonken sa for siden:

Jeg får ikke til paynet jeg.. så jeg kan ikke donere noe som helst før jeg får ordna opp med det. Men altså kommer sterkere tilbake.


#97

HP sa for siden:

Vi bruker ikke paynet :)


#98

Charmtassen sa for siden:

Ja, jeg også! Er det ikke stiiiiilig?:)


#99

Nille sa for siden:

HP - kan du sjekke når jeg betalte sist ?
Er det kanskje på tide med en ny donasjon ?


#100

Felix sa for siden:

Den nye linken som er lagt ut fungerer helt UTMERKET selv for en som ikke er data-ekspert.. he-he. Belating og bekreftelse gikk i orden på et blunk.

Medl.skap for 1 år er nå på plass - føles derav bedre å bruke forumet!

PS! TAKK til dere alle som bidrar og ikke minst til dere som bruker MYE tid på selve administrasjonen av sidene:D :D :D


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.