kommer til å bidra jeg også, selv om jeg er en fattig student uten mye å rutte med.. Må bare vente på neste lønning først :P Flott jobbet alle dere godinger som står bak denne siden :) dere hjelper både meg og maange andre der ute med å nå en av drømmene deres :) Takk for det.
Støttemedlem-funksjonen med via Paypal har sluttet å fungere, så jeg har deaktivert denne. Kontonummer er også nytt, tror det skal være byttet i alle innlegg i denne tråden.
Jeg er i gang med en modernisering av Lavkarbo.no. For at driften skal gå rundt i fremtiden så er jeg avhengig av en andel brukerbetaling. Det vil komme noen nye tjenester og funksjoner som er forbeholdt betalende medlemmer. Mer info kommer etterhvert, men siden denne tråden ligger her så tenkte jeg å oppdatere i tilfelle noen finner den. :)
Jeg ønsker at det fortsatt skal være gratis å bruke og lese forumet.
Kontonummer: 1503.75.56553 eller søk opp "Lavkarbo.no" på Vipps.
All støtte mottaes med takk. Det er ingen goder eller tjeneste knyttet til innbetalinger, utover at du bidrar til at Lavkarbo.no fortsetter å være et åpent og gratis tilbud.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.