< Tilbake til oversikten

Takk - Støttemedlem

#301

LiseSJ sa for siden:

kommer til å bidra jeg også, selv om jeg er en fattig student uten mye å rutte med.. Må bare vente på neste lønning først :P Flott jobbet alle dere godinger som står bak denne siden :) dere hjelper både meg og maange andre der ute med å nå en av drømmene deres :) Takk for det.


#302

Tone-G sa for siden:

Ja, da var ny runde betalt..


#303

Dietta sa for siden:

Tok en liten tur i banken jeg også :D


#304

Anne sa for siden:

Så fint at denne tråden ble hentet opp igjen:)

Skulle bare mangle...det gjør seg ikke selv dette forumet:cool: Noen må administrere det:ja:

Takk!


#305

Anne sa for siden:

Hentet opp denne igjen jeg, for jeg så noen lurte litt...

:)


#306

Lich sa for siden:

Har vært her i et par uker nå og hatt en bratt lærings kurve ,tusen takk til dere flinke folk som gir meg denne muligheten.

Jeg løper å betaler etter tips om at det er mulig.Ønsker dere alle en vakker juni dag :)


#307

milena sa for siden:

Det var godt at noen bumpa denne tråden opp! Viste ikke at denne muligheten fantes.


#308

Ignite sa for siden:

Jeg er konkurs!

I alle fall mener Pay Pal det når jeg forsøker å fornye medlemskapet med et Mastercard. Banken min har tilbakekalt kortet sies det.

Da gikk jeg på Amazon og kjøpte en Blu Ray i stedet. Vil bare at dere skal vite at jeg tenker på dere :snill:

Neida, kødder - skal prøve igen en annen dag. Kanskje jeg er kredittverdig da.


#309

akas sa for siden:

Takk for at du dyttet litt på denne, Ignite!

Jeg VAR i hvert fall kredittverdig i dag! :D


#310

Gerd sa for siden:

Da har jeg betalt for et år til :D


#311

ElisaT sa for siden:

Får jeg en påminnelse når det har gått et år?

Hilsen teflonhjernen :o...


#312

Mariann S sa for siden:

Då har eg og fått satt inn ett lite beløp, brukte pay-pal so då går vel ting av seg sjøl ;)


#313

Gerd sa for siden:

Jepp da går det av seg sjøl :D

Ser hvor lenge abb. varer ved å gå inn på kontrollpanel, og velge betalte abbonement :)


#314

Gerd sa for siden:

jepp, du får en mail noen dager før det utgår :)


#315

ElisaT sa for siden:

Takk :)!


#316

Mariann S sa for siden:

Eg fikk kontomelding hin dagen om at det var trukket nokre euro frå kontoen min, til en ukjent herremann.....
Heilt til eg kjente igjen initialene :D


#317

Kanutten sa for siden:

Og da var jeg støttemedlem igjen!


#318

Dietta sa for siden:

Og da var jeg støttemedlem igjen jeg også :D


#319

akas sa for siden:

Nytt år som støttemedlem betalt. Bra og nødvendig å få en påminnelse! :D


#320

Kanutten sa for siden:

Og da var jeg støttemedlem igjen. :ja:


#321

akas sa for siden:

nytt år som støttemedlem betalt. :D


#322

HP sa for siden:

Støttemedlem-funksjonen med via Paypal har sluttet å fungere, så jeg har deaktivert denne. Kontonummer er også nytt, tror det skal være byttet i alle innlegg i denne tråden.

Jeg er i gang med en modernisering av Lavkarbo.no. For at driften skal gå rundt i fremtiden så er jeg avhengig av en andel brukerbetaling. Det vil komme noen nye tjenester og funksjoner som er forbeholdt betalende medlemmer. Mer info kommer etterhvert, men siden denne tråden ligger her så tenkte jeg å oppdatere i tilfelle noen finner den. :)

Jeg ønsker at det fortsatt skal være gratis å bruke og lese forumet.

Kontonummer: 1503.75.56553 eller søk opp "Lavkarbo.no" på Vipps.

All støtte mottaes med takk. Det er ingen goder eller tjeneste knyttet til innbetalinger, utover at du bidrar til at Lavkarbo.no fortsetter å være et åpent og gratis tilbud.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.