Jeg ble egentlig litt forvirra av dette jeg...kan man ikke bare betale til det kontonummeret som står 1503.75.56553 fra nettbanken? Hvor mye skal man eventuelt betale ? Føles nokså urettferdig at jeg skal ha så mye hjelp og nytte av disse sidene også er det ingen som får betalt .
Hilsen Grethe
Jeg betaler rett på konto jeg. :o Og har valgt å betale et lite månedlig beløp (50) på fast trekk, forde dette er lettest for meg. Men jeg er ikke helt sikker på om det er den måten mottaker helst ønsker det på ...
Me too...:o Betaler til kto..., men jeg er jo så gammel at jeg er unnskyldt for ikke å skjønne disse nymotens greiene:D :_plystre: Eller er det at jeg ikke gidder å forandre meg...fydda!:o
Fant ikke igjen den "make a donation"-lenken i kveld jeg, nå som jeg endelig summet meg til å betale på nytt. Men brukte den andre lenken da.
Så nå har jeg betalt igjen.
Må man bruke visa for å være støttemedlem??? Eller kan man betale det som giro? Har ikke visakort jeg. Og skulle gjerne fått betalt noe til dette flotte forumet...
Hvis du går inn på kontrollpanelet, og ser langt nede, under ymse, på menyen til høyre. Så står der et valg om betal abbonnement. Der kan du selv velge hva som passer for deg. :)
Sånn,nå har jeg og meldt meg som støttemedlem
lurer litt på hva som forandrer seg jeg?
leste tidligere noen som sa at man hadde litt
fordeler som støtte medlem? :p (forventer lavkarbo
kake hver bursdag nå altså :D )
Syns fortsatt det er veeeldig tungvint å betale her jeg:mad: Mulig jeg har veldig vanskelig for det da :o men syns ikke paypal er enkelt heller... har brukt den før, men finner ikke helt ut av det plutselig. :rolleyes:
Håper på enklere betalingsmåte snart, så jeg kan bli støttemedlem igjen;)
Jeg fulgte fremgangsmåten beskrevet tidlig i tråden her (burde kanskje lest flere sider først?) og betalte inn i midten av august (14. eller 15). Det ser ikke ut som støttemedlemsskapet mitt er registrert ennå. Kan noen ta en titt og finne ut hvorfor?
Dytter igjen på denne tråden jeg.... vil så GJERNE bidra litt! men... syns det er vanskelig og tungvint. Ønsker meg fortsatt en enklere måte å betale på. Nå er det så mange nye medlemmer også, innbiller meg flere hadde betalt litt hvis det var enklere.
Jeg bruker Paypal kun til dette forumet, så når jeg skal betale igjen har jeg glemt hvordasn det var igjen.... derfor er det enklere å la det være:o
HP- var for en stund siden inne på tanken og drev å skjekket ut muligheten for å betale med SMS.. det hadde vært topp om det ble så enkelt :)
Dette kontonr. brukte jeg da jeg betalte via nettbank.Enkelt nok det.
Send en PM til Lise eller HP når dere har betalt. Da ordner de med støttemedlemsfunksjonen. :D
Jeg visste ikke hvor mye jeg skulle betale, så jeg heiv inn 100 kronasjer.. Men jeg står registrert for et år... Skulle bare vært en halvår egentlig... Hmmm... Jeg burde jo betalt dobbelt,jeg da... Som omtrent har flytta inn ;)
Nytt år og nye muligheter, for gamle og nye medlemmer.
Skal vi støtte opp om forumet litt igjen?
Mange er støttemedlemmer, og mange har sikkert lyst til å bli det. Det koster helt sikkert litt å drive dette, både av personlig innsats og andre ressurser....
Og setter vi pris på Forumet? JAAAA....!!!!:p
Takk igjen til ledelsen og moderatorene for super innsats til felles glede.:)
Noen som har problemer med innbetalingsmåten? Spør da vel...:)
Takker HPW og dere andre som står på:goodluck:.
Har akkurat betalt inn et beløp som tilsvarer 1 kr pr dag .
Og oppfordrer alle til å gjøre det samme.
Har lest mye bra her inne, og er det en dårlig dag så tar jeg en tur inn og leser innlegg. Folk her inne er så steika trivelig, vennlig og oppmuntrende med hverandre.
Og er det en skikkelig dårlig dag så blar jeg litt på vitsesida.
som lavkarbo.no-avhengig så måtte jeg jo bare støtte!
Helt supert å få snakke med folk som er i/har vært i samme båt!!
For ikke å snakke om støtten og alle tipsene man får her inne!!
Kunne ikke vært uten :)
Dette er jo et supert tiltak..! Syns dette er et kjempeflott forum, og vil gjerne bidra litt med driften. Har nå betalt en liten sum, og satser på å være her en god stund og fortsette med noen innbetalinger
Ps: de første linkene på de første sidene er ugyldige... iallefall for meg. Må man har noen spesiell tilgang, eller ha vært her så så lenge? Tok litt tid ja før jeg skjønte noe... Godt uti sidene fant jeg en fungerbar link fra HP (med rød skrift) og derifra var det kjempeenkelt. Bruker nesten paypal daglig jeg, så det gikk smertefritt og greit å betale inn her ja :D Men som et hint, så burde kanskje den linken ligge litt lengre fram i tråden...
Må også bare si at før jeg så denne tråden så trodde jeg alle som hadde "støttemedlem" ved signaturen sin var ferdigslanket og bare var støtte for nye som kom inn litt feil det ja
jeg betalte inn 100 kr, den 29/4 .
Betyr det at jeg er støttemedlem et halvt år ? Og hva gjør jeg når jeg skal sende et pm til noen da? :confused:For det måtte jeg vel gjøre for å bli registrert som støttemedlem og få den fine stjerna?:D:o
Dere får bare unnskylde meg og min uvitenhet! Veeldig små datakunnskaper, men jeg lærer hver dag!:D
Tusen takk for hjelpen!:blomster: Da er pmèt sendt! Må ha ting inn med t-skje sjønner du, første erfaringa mi med sånne forumgreier!:o ( har vært her inne å lest et år da)masse kloke mennesker her!
Jeg er ganske lat når det kommer til aktiviteter utenfor jobben. Forrige gang medlemskapet gikk ut så fikk jeg en mail, er dette forandret? Vel, jeg så jo nå at jeg ikke er på lista lenger, og det er korrigert.
Ja, jeg så at jeg ikke har fått det.. Men jeg har sendt en melding til Summer.. Mulig det tar noen dager å registrere betalingen, eller kanskje Summer er opptatt.. Uansett er det ikke så viktig for meg:)
Da har jeg jammen meg fått somla meg til å betale litt igjen. Skulle bare mangle forresten...så flott forum og så mye jobb og kroner som admin legger ned i dette.
Takke takkkk. Veldig glad for at Lavkarbo finnes :klem:
Jeg og.... :D Kunne ønske vi hadde en sånn påminne sak.
Betaler via abonnement tjenesten/PayPal og det går veldig greitt.
Håper pengene kommer frem da ! :p
Jeg minner om muligheten for å bli støttemedlem, så vi kan få beholde dette flotte forumet.
Takker admin og støtteapparat for supert forum i året som gikk.
Håper det blir like fint i år.:ja:
For å bli støttemedlem går du inn på kontrollpanelet og trykker på betalte abonnement.
Om du helst vil gjøre det manuelt, så kan du betale inn på kontonr:
Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.
Mottaker:
Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen
--
Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.
samt hvilket abonnement.
--
Send PM til HP om du har betalt inn manuelt, så han ser det :)
Det er enkelt å betale i gjennom abonnementstjenesten, så det anbefales :)
Da minner jeg litt om dette igjen jeg...Les gjerne tråden fra begynnelsen av så skjønner du kanskje mer hva det dreier seg om...:)
Anne sa:
Nytt år og nye muligheter:)
Jeg minner om muligheten for å bli støttemedlem, så vi kan få beholde dette flotte forumet.
Takker admin og støtteapparat for supert forum i året som gikk.
Håper det blir like fint i år.:ja:
For å bli støttemedlem går du inn på kontrollpanelet og trykker på betalte abonnement.
Om du helst vil gjøre det manuelt, så kan du betale inn på kontonr:
Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.
Mottaker:
Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen
--
Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.
samt hvilket abonnement.
--
Send PM til HP om du har betalt inn manuelt, så han ser det :)
Det er enkelt å betale i gjennom abonnementstjenesten, så det anbefales :)
Denne tråden burde vært "løfta fram" tidligere. Har ikke fått dette med meg - men så fort jeg er nede fra hytta skal jeg betale inn. Er så takkmenlig for at dette forumet finnes, og støtter det med glede.
Da har jeg også fått sendt mitt bidrag til denne flotte siden! Takk til Gerd som tipset meg om det! Denne tråden burde bumpes ved jevne mellomrom sånn for informasjonens del. Jeg skjønte ikke hva som var ment med oppgi abonnementstype? Står i første innlegget her. Betalte i nettbank, oppgav all infoen, og skrev bare støttemedlem under? Funker det? Håper det. Tusen takk for et flott nettsted! :hearts:
Ahh. Er det kvartal, halvår, helår 1/2/3 som er ment her? Dah. Det burde jeg ha skjønt :P Men beløpet oppklarer vel uansett hvilket det da blir. Skal jeg sende pm til noen om at jeg har betalt? Eller ser de her? Har som sagt betalt via nettbank.
Da fikk jeg omsider betalt inn en sum jeg også. Det tok sin tid før jeg fikk ut fingeren gitt :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.