< Tilbake til oversikten

Takk - Støttemedlem

#201

Grethe sa for siden:

Jeg ble egentlig litt forvirra av dette jeg...kan man ikke bare betale til det kontonummeret som står 1503.75.56553 fra nettbanken? Hvor mye skal man eventuelt betale ? Føles nokså urettferdig at jeg skal ha så mye hjelp og nytte av disse sidene også er det ingen som får betalt .
Hilsen Grethe


#202

guro sa for siden:

Jeg betaler rett på konto jeg. :o Og har valgt å betale et lite månedlig beløp (50) på fast trekk, forde dette er lettest for meg. Men jeg er ikke helt sikker på om det er den måten mottaker helst ønsker det på ...


#203

Anne sa for siden:

Me too...:o Betaler til kto..., men jeg er jo så gammel at jeg er unnskyldt for ikke å skjønne disse nymotens greiene:D :_plystre: Eller er det at jeg ikke gidder å forandre meg...fydda!:o

Mumle mumle mumle...:p


#204

Fjonken sa for siden:

Til målet finnes mange veier.. Det er samma hvilken en velger, bare det kommer fra.. ;)


#205

Grethe sa for siden:

Godt å se at det er flere som meg, trodde jeg var den siste i hele verden som ikke forsto noe her jeg.
Ha en fin dag alle sammen :-)


#206

Mum 4 2 sa for siden:

Fant ikke igjen den "make a donation"-lenken i kveld jeg, nå som jeg endelig summet meg til å betale på nytt. Men brukte den andre lenken da.
Så nå har jeg betalt igjen.


#207

Anne sa for siden:

Ville bare hente opp denne igjen jeg, for jeg ser det har kommet mange nye aktive medlemmer:) Veldig hyggelig!

Kanskje noen som har lyst til å bli støttemedlem nå som dere ser hvor fint det er her inne?

Ingen som må, men kjekt for de som driver Forumet å slippe å ta kostnader av egen lomme?:)


#208

Dolly sa for siden:

Funker det ennå å bruke kontonummeret

synes det er greiere med et beløp i mnd enn en gang i året


#209

Summer sa for siden:

Ja, det funker fint det. :)


#210

Gerd sa for siden:

Må man bruke visa for å være støttemedlem??? Eller kan man betale det som giro? Har ikke visakort jeg. Og skulle gjerne fått betalt noe til dette flotte forumet...


#211

Dolly sa for siden:

Neida trenger ikke det:)

er bare å betale med nettbank/sikkert giro også.. husker ikke koss det fungerer helt


#212

Gerd sa for siden:

Må ha adresse for å kunne betale i nettbank.:o


#213

Summer sa for siden:

Det er vel bare dersom du skal legge det til i kontoregisteret. Det holder å skrive lavkarbo.no feks. :)

#214

Gerd sa for siden:

får bare beskjed om ugyldig kontonr...


#215

Gerd sa for siden:

Sorry, min feil.

Nå er det gjort i allefall


#216

Gerd sa for siden:

Hvor lang tid går det fra man betaler og til man blir støttemedlem?? Betalte 30.3 , men er ikke blitt støttemedlem ...


#217

HP sa for siden:

Jeg trodde Lise hadde ordnet, jeg fikser nå. Det går automatisk om en bruker paypal via kontrollpanelet.


#218

Gerd sa for siden:

Oki... Thanks.. :D


#219

stinasol sa for siden:

hvor mye er vanlig å gi ? gir dere fast eller kan en gi en gang i blandt,eller en gang for den saks skyld?:o


#220

Lemen sa for siden:

Hvis du går inn på kontrollpanelet, og ser langt nede, under ymse, på menyen til høyre. Så står der et valg om betal abbonnement. Der kan du selv velge hva som passer for deg. :)


#221

HP sa for siden:

Direkte link


#222

stinasol sa for siden:

Sånn,nå har jeg og meldt meg som støttemedlem
lurer litt på hva som forandrer seg jeg?
leste tidligere noen som sa at man hadde litt
fordeler som støtte medlem? :p (forventer lavkarbo
kake hver bursdag nå altså :D )


#223

Summer sa for siden:

Hehe, kanskje en virtuell en.

Takk for støtten. :)


#224

stinasol sa for siden:

Neida,er stor fornøyd med dette forumet,det er nok ganske sikkert at jeg ikke hadde klart meg så bra uten dere :klem:


#225

Summer sa for siden:

Veldig godt å høre. Jeg blir så glad for å høre om alle som forumet er en støtte og hjelp for. :stortsmil


#226

Don Vito Corleone sa for siden:

Jeg er positiv til å bli støttemedlem hvis dere er litt tålmodige med meg (1-2 måneder)

:)


#227

Distrea sa for siden:

Syns fortsatt det er veeeldig tungvint å betale her jeg:mad: Mulig jeg har veldig vanskelig for det da :o men syns ikke paypal er enkelt heller... har brukt den før, men finner ikke helt ut av det plutselig. :rolleyes:

Håper på enklere betalingsmåte snart, så jeg kan bli støttemedlem igjen;)


#228

xtra sa for siden:

Jeg fulgte fremgangsmåten beskrevet tidlig i tråden her (burde kanskje lest flere sider først?) og betalte inn i midten av august (14. eller 15). Det ser ikke ut som støttemedlemsskapet mitt er registrert ennå. Kan noen ta en titt og finne ut hvorfor?


#229

Anne sa for siden:

Fint at denne tråden kom opp igjen, da fikk jeg en liten påminnelse..:)


#230

Distrea sa for siden:

Dytter igjen på denne tråden jeg.... vil så GJERNE bidra litt! men... syns det er vanskelig og tungvint. Ønsker meg fortsatt en enklere måte å betale på. Nå er det så mange nye medlemmer også, innbiller meg flere hadde betalt litt hvis det var enklere.


#231

wander sa for siden:

Jeg bruker Paypal mye til forskjellige ting på nettet, så i kveld har jeg også blitt støttemedlem.

Takk for påminnelsen, Distrea :)


#232

Anne sa for siden:

Synd om det er det som hindrer noen i å bli støttemedlem. Noen har kanskje problemer med Paypal..

Send en PM til HP/Lise, så kanskje det finnes en enklere måte å gjøre det på...
De kan ikke å lese alle innlegg, så ikke sikkert de ser dette...:)

PS.Eller les de første innleggene i denne tråden, så finner du bla et ktonr. Antar det fortsatt kan brukes.


#233

Distrea sa for siden:

Jeg bruker Paypal kun til dette forumet, så når jeg skal betale igjen har jeg glemt hvordasn det var igjen.... derfor er det enklere å la det være:o
HP- var for en stund siden inne på tanken og drev å skjekket ut muligheten for å betale med SMS.. det hadde vært topp om det ble så enkelt :)


#234

Gerd sa for siden:

Dette kontonr. brukte jeg da jeg betalte via nettbank.Enkelt nok det.
Send en PM til Lise eller HP når dere har betalt. Da ordner de med støttemedlemsfunksjonen. :D


#235

Distrea sa for siden:

takk snuppa :) skal gjøre det neste gang jeg er inne på nettbanken.


#236

Esselte sa for siden:

Hvor mye betaler dere da?


#237

Gerd sa for siden:

Jeg betalte 100 kr og ble støttemedl for et år. :D


#238

Distrea sa for siden:

hehe, Det var ikke mye Gerd:D Men du bidrar med så mye her inne at du fortjener litt rabatt :)

Jeg kommer til å betale etter satsene som er : 50 kr, kvartalet... syns nå det var billig å jeg.. 200 for ett år? betaler til uka :)


#239

Gerd sa for siden:

Jeg visste ikke hvor mye jeg skulle betale, så jeg heiv inn 100 kronasjer.. Men jeg står registrert for et år... Skulle bare vært en halvår egentlig... Hmmm... Jeg burde jo betalt dobbelt,jeg da... Som omtrent har flytta inn ;)


#240

Distrea sa for siden:

:D da har jeg rota meg til å betale litt igjen. fra nettbanken denne gang... da jeg ikke liker paypal :o


#241

mocca75 sa for siden:

:) ja flott tilbud....


#242

Anne sa for siden:

Obs...dette har jeg glemt, men nå kommer det litt til "julepynten" her inne :p

Vet ikkke hva jeg skulle gjort uten forumet...Lise og HP; TAKK!:klem:Og moderatorer; TAKK!:klem:


#243

Nena sa for siden:

Dette er noe jeg mer enn gjerne støtter opp om - hva skulle vi gjort uten dette forumet???

Takk for super innsats til HP, Lise og alle moderatorene:)


#244

Anne sa for siden:

Nytt år og nye muligheter, for gamle og nye medlemmer.

Skal vi støtte opp om forumet litt igjen?

Mange er støttemedlemmer, og mange har sikkert lyst til å bli det. Det koster helt sikkert litt å drive dette, både av personlig innsats og andre ressurser....

Og setter vi pris på Forumet? JAAAA....!!!!:p

Takk igjen til ledelsen og moderatorene for super innsats til felles glede.:)

Noen som har problemer med innbetalingsmåten? Spør da vel...:)


#245

Grovsnus sa for siden:

Takker HPW og dere andre som står på:goodluck:.
Har akkurat betalt inn et beløp som tilsvarer 1 kr pr dag .
Og oppfordrer alle til å gjøre det samme.
Har lest mye bra her inne, og er det en dårlig dag så tar jeg en tur inn og leser innlegg. Folk her inne er så steika trivelig, vennlig og oppmuntrende med hverandre.
Og er det en skikkelig dårlig dag så blar jeg litt på vitsesida.

Ha en fin dag
Mvh Grovsus


#246

Kristin_B sa for siden:

som lavkarbo.no-avhengig så måtte jeg jo bare støtte!
Helt supert å få snakke med folk som er i/har vært i samme båt!!
For ikke å snakke om støtten og alle tipsene man får her inne!!
Kunne ikke vært uten :)


#247

Mosepjusk sa for siden:

Regner med at kontonummeret som er opplyst her fungerer enda... eller?
Må bare vente på lønninga den 30., så er jeg med!


#248

Kristin_B sa for siden:

Brukte pay-pal, det gikk av seg selv egentlig...


#249

Lava sa for siden:

skal få somlet meg til å betale jeg og... snart

BUMP


#250

Charmtassen sa for siden:

Fikk en melding for en stund siden med påminnelse ... og endelig i dag har jeg fått betalt støttemedlemskap for nok et år :D
God følelse! :stortsmil


#251

Gerd sa for siden:

Takk for påminnelsen Charmy :suss:

Da har jeg betalt en liten sum jeg også :ja:


#252

AnetteS sa for siden:

Søkte litt her inne og fant denne tråden ;)

Utrolig koselig forum, hjelper meg veldig i prosjekt "ett bedre liv" så i morra skal jeg prøve meg på en innbetaling ja :)


#253

matmor sa for siden:

Sånn! nå har jeg vært i nettbanken jeg også:) Syntes jeg måtte det så mye jeg er her inne å leser og høster gode råd. :)


#254

Elanessë sa for siden:

Dette er jo et supert tiltak..! Syns dette er et kjempeflott forum, og vil gjerne bidra litt med driften. Har nå betalt en liten sum, og satser på å være her en god stund og fortsette med noen innbetalinger

Ps: de første linkene på de første sidene er ugyldige... iallefall for meg. Må man har noen spesiell tilgang, eller ha vært her så så lenge? Tok litt tid ja før jeg skjønte noe... Godt uti sidene fant jeg en fungerbar link fra HP (med rød skrift) og derifra var det kjempeenkelt. Bruker nesten paypal daglig jeg, så det gikk smertefritt og greit å betale inn her ja :D Men som et hint, så burde kanskje den linken ligge litt lengre fram i tråden...

Må også bare si at før jeg så denne tråden så trodde jeg alle som hadde "støttemedlem" ved signaturen sin var ferdigslanket og bare var støtte for nye som kom inn litt feil det ja


#255

matmor sa for siden:

jeg betalte inn 100 kr, den 29/4 .
Betyr det at jeg er støttemedlem et halvt år ? Og hva gjør jeg når jeg skal sende et pm til noen da? :confused:For det måtte jeg vel gjøre for å bli registrert som støttemedlem og få den fine stjerna?:D:o
Dere får bare unnskylde meg og min uvitenhet! Veeldig små datakunnskaper, men jeg lærer hver dag!:D



#257

matmor sa for siden:

Tusen takk for hjelpen!:blomster: Da er pmèt sendt! Må ha ting inn med t-skje sjønner du, første erfaringa mi med sånne forumgreier!:o ( har vært her inne å lest et år da)masse kloke mennesker her!


#258

Gerd sa for siden:

Dytter opp denne tråden igjen jeg ;)
[color=darkgreen][/color]
Er så mange nye medlemmer her. Og kanskje noen ønsker å bli støttemedlemmer :D


#259

Gerd sa for siden:

Da har jeg slengt inn noen kroner til jeg :D


#260

Drømmepie sa for siden:

Da har jeg også betalt en liten sum ;)


#261

Ignite sa for siden:

Jeg er ganske lat når det kommer til aktiviteter utenfor jobben. Forrige gang medlemskapet gikk ut så fikk jeg en mail, er dette forandret? Vel, jeg så jo nå at jeg ikke er på lista lenger, og det er korrigert.


#262

Impulsiw sa for siden:

Ojjjjjjjjjsann...denne tråden har jeg ALDRI sett :eek:

Jeg vil også gjerne bidra! Som mange andre har jeg jo "hybel" her..:lol:

Da gjør jeg som Gerd jeg..bruker kontonummeret! :D


#263

Gerd sa for siden:

:heia:

Send PM til Summer etter du har betalt, så ho får registrert deg som støttemedlem :)


#264

Impulsiw sa for siden:

Da er penger avsendt og mail til Summer :ja: bidro med ei krone dagen jeg da.. Det er jo billig for en "hybel" :lol:


#265

Tone-G sa for siden:

Medlemskap er betalt :heia:


#266

Kristin_B sa for siden:

Jai tjoj nesten at du må siiii fra at du har betalt Amariel..siden du ikke har fått støttemedlem som tittel enda ;) Til Summer f.eks?


#267

Tone-G sa for siden:

Ja, jeg så at jeg ikke har fått det.. Men jeg har sendt en melding til Summer.. Mulig det tar noen dager å registrere betalingen, eller kanskje Summer er opptatt.. Uansett er det ikke så viktig for meg:)


#268

Kristin_B sa for siden:

Neinei...men det er jo ikke riktig ;)


#269

Tone-G sa for siden:

Det blir nok ordner snart:)


#270

nomma sa for siden:

dytter litt på denne ;)


#271

Anne sa for siden:

Da har jeg jammen meg fått somla meg til å betale litt igjen. Skulle bare mangle forresten...så flott forum og så mye jobb og kroner som admin legger ned i dette.

Takke takkkk. Veldig glad for at Lavkarbo finnes :klem:


#272

Nille sa for siden:

Jeg og.... :D Kunne ønske vi hadde en sånn påminne sak.
Betaler via abonnement tjenesten/PayPal og det går veldig greitt.
Håper pengene kommer frem da ! :p


#273

Tutte sa for siden:

Da er betalingen gjort for et år som støttemedlem her også, og pm er sendt til Summer ! Er jo det minste jeg kan bidra med til dette flotte forumet :)


#274

Ignite sa for siden:

Jupp, går som et skudd - og man blir titulert støttemedlem uten å sende PM :)


#275

Anitra sa for siden:

Og der va rjeg støttemedlem gitt, gikk jo fint dette:)


#276

Gerd sa for siden:

Da er det vel snart på tide at jeg også betaler inn igjen en slump :D


#277

Anne sa for siden:

Nytt år og nye muligheter:)

Jeg minner om muligheten for å bli støttemedlem, så vi kan få beholde dette flotte forumet.

Takker admin og støtteapparat for supert forum i året som gikk.
Håper det blir like fint i år.:ja:

For å bli støttemedlem går du inn på kontrollpanelet og trykker på betalte abonnement.
Om du helst vil gjøre det manuelt, så kan du betale inn på kontonr:

Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.

Mottaker:

Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen

--

Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.
samt hvilket abonnement.

--
Send PM til HP om du har betalt inn manuelt, så han ser det :)
Det er enkelt å betale i gjennom abonnementstjenesten, så det anbefales :)


#278

Mormor58 sa for siden:

Sendt noen kroner. :)


#279

Anne sa for siden:

Da minner jeg litt om dette igjen jeg...Les gjerne tråden fra begynnelsen av så skjønner du kanskje mer hva det dreier seg om...:)


#280

Anne sa for siden:

Anne løper inn i nettbanken og fornyer støttemedlemskapet:p

Møtes vi der?


#281

Gerd sa for siden:

Jeg har vært der :D


#282

Kitt sa for siden:

Bump


#283

Bøtt sa for siden:

Da har jeg vært i nettbank for å bli støttemedlem:D

Synes dette er et supert forum med mange flotte mennesker:)

Takk til alle som står på for at dette forumet er til;):)


#284

sistegang sa for siden:

Denne tråden burde vært "løfta fram" tidligere. Har ikke fått dette med meg - men så fort jeg er nede fra hytta skal jeg betale inn. Er så takkmenlig for at dette forumet finnes, og støtter det med glede.


#285

Tone-G sa for siden:

Tusen takk for at dere drifter dette fantastiske forumet :love:

Et lite bidrag er trukket fra min konto :)


#286

Lava sa for siden:

Puffer tråden og sier ifra at jeg har betalt igjen :)

Kom igjen! :heia:


#287

streber sa for siden:

Var nesten ferdig å betale inn, da det ble avbrutt, måtte prøve senere stod det.:(


#288

LIBBA sa for siden:

Signere den ;)


#289

Beurre sa for siden:

Hei Fløteguri, nå har jeg også fornyet støttemedlemsskapet! :D


#290

ThereseA sa for siden:

:liste: inn på nettbanken og overfører litt pæng :)


#291

Kanutten sa for siden:

Da var jeg plutselig støttemedlem?? :o

Nå som jeg har betalt betyr det at jeg kan putre enda mer?? :p


#292

Tone-G sa for siden:

Nå kan du putre i vei :lol:
'

Herlig:heia:

Håper alle blir støttemedlemmer,slik at vi kan beholde dette forumet :love:


#293

LIBBA sa for siden:

Så flott Vinglepetra :lol: :klem:


#294

MissPivotal sa for siden:

Da har jeg også fått sendt mitt bidrag til denne flotte siden! Takk til Gerd som tipset meg om det! Denne tråden burde bumpes ved jevne mellomrom sånn for informasjonens del. Jeg skjønte ikke hva som var ment med oppgi abonnementstype? Står i første innlegget her. Betalte i nettbank, oppgav all infoen, og skrev bare støttemedlem under? Funker det? Håper det. Tusen takk for et flott nettsted! :hearts:


#295

MissPivotal sa for siden:

Ahh. Er det kvartal, halvår, helår 1/2/3 som er ment her? Dah. Det burde jeg ha skjønt :P Men beløpet oppklarer vel uansett hvilket det da blir. Skal jeg sende pm til noen om at jeg har betalt? Eller ser de her? Har som sagt betalt via nettbank.


#296

Gerd sa for siden:

Send pm til HP eller Summer :)



#298

MissPivotal sa for siden:

Celloformet livsnyter! :D :hearts:


#299

Drømmepie sa for siden:

Da har jeg bidratt litt igjen til denne fantastiske siden :ja:


#300

Cyan sa for siden:

Da fikk jeg omsider betalt inn en sum jeg også. Det tok sin tid før jeg fikk ut fingeren gitt :o


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.