< Tilbake til oversikten

Ketolyseforhandlere

#1

Torkil sa for siden:

Ketolyseforhandlere

Jeg skal snart legge ut informasjon om hvilke butikker som faktisk har ketolyseproduktene. Inntil da ¨må man benytte seg av nettbutikken på www.ketolyse.no

Nedenstående KAN ha produktene ( de har i hvert tilfelle bestilt produkter fra Ketolyse det seneste året) ring og spør slik at du unngår bomtur.

Ketolyseproduktene ligger i det frivillige utvalg for MENY butikkene slik at butikkene kan ta inn produktene etter forsspørsel fra kundene.

Harald Slakter:
Produkter: Forskjellige Ketolysepølser med max 0,2 gram karbohydrat pr 100 gram
Adresse: Myreneveien 6, 4847 Arendal 37 02 34 60

[LEFT]LIFE Kirkenes: Kaisvingen 4 9900 Kirkenes Telefon: 78992610 [/LEFT]
LIFE Hammerfest: Sjøgata 6 9600 Hammerfest. Telefon: 78 42 65 00
LIFE Vadsø: Kirkegata 16 9800 Vadsø. Telefon: 78940020

NICO mat Kvinesdal: Nessgata 22, 4480 Kvinesdal . Telefon 38350120

Helsekroken , Kvassnesvegen 5, 5914 Isdalstø. Telefon: 56 35 82 00
Sunkost Oasen Bergen: Folke Bernadottesvei 50, 5147 Fyllingsdalen Telefon: 40001700
Sunkost Saltdal: Kirkegata 10 83250 Rognan. Telefon 75691917 www.abc-helsekost.no
Sunkost Amfi Alta telefon:78 44 26 00.
Sunkost Seljestad: Bårnakveien 1, 9406 Harstad. Telefon: 77066050
Sunkost Sortland: Sortland senter. 8400 Sortland. Telefon: 76121777
Sunkost Kanebogen: Skilleveien 5, 9411 Harstad 77 00 53 00
Price Lagerbutikk: Nybruveien 7, 3055 Krokstadelva. Telefon: 32 23 10 80
Meny Lade: Haakon VII`s gate 25,Trondheim Telefon: 73 90 75 00
Meny Kalbakken: Kalbakkveien 6, OSLO. Telefon: 22 80 20 80
Meny Stopp Tune: Lilletuneveien 2, Sarpsborg. Telefon: 69 10 18 00
Meny Arena :Vesterveien 4 Arendal.
Meny Stoa : Åsbiveien 2, Stoa Arendal. Telefon: 37 00 05 00
Meny Krøgenes : Tromøyveien 1 Arendal, Telefon:37 06 20 00
Meny Grimstad : Bark Silasvei, Telefon: 37 25 27 70
Meny Tvedestrand Industriveien 8, Tvedestrand. Telefon: 37 19 92 00
Meny Sørlandssenteret : Barstølveien 33. Telefon: 38 12 93 50

Vennlig Hilsen
Torkil :)


#2

Nett sa for siden:

Har du oversikt over om det er noen i Vestfold?? :spent:


#3

nøtta sa for siden:

hvor er kalbakken i oslo ? :o


#4

Gamla sa for siden:

Gule side viser vei!;)

Hvis ikke du heller ser kartet her nå( jeg ser det nemlig ikke lenger), så får du heller klikke deg inn på Gulesider og Telefonkatalogen. Skriv inn adressen, og klikk på Søk, så har du kartet.


#5

Trixie sa for siden:

For noen uker siden sendte jeg mail til Meny Kolbotn om de ikke kunne ta inn varer, men har ikke fått svar.
Trixie


#6

moinx sa for siden:

Groruddalen, ca midt i mellom Veitvet og Ammerud:)


#7

Justina sa for siden:

Jippi! Da skal jeg rusle en tur bort på Kaldbakken i dag!:D


#8

Tuttan sa for siden:

Strålende Torkil :) :) :)

Vet du om de har/kommer til å få ketolyse pølser også?


#9

Charmtassen sa for siden:

Jippi!!!! Kun 10 min. unna med bil! Gjett hvor jeg skal i morgen kveld! :D

#10

tech sa for siden:

Jeg er tilfeldigvis i Jessheim i dag, dette var kult! Da skal jeg handle bakemix i hvertfall!


#11

Summer sa for siden:

Flott, jeg klistrer tråden jeg.


#12

Smula sa for siden:

Æsj... Kalbakken som er helt på andre siden av byen, da.... mumle

Håper det kommer flere steder snart!


#13

Photobscura sa for siden:

Men jeg leste følgende på ketolyse sine nettsider:

Betyr det at jeg kan gå på Meny på Grønland (som er det nærmeste for meg) og be dem ta det inn for meg? Vil det i tilfelle bare være utsalgsprisen, eller må jeg betale noe ekstra?

#14

LilleRosin sa for siden:

Så flott! Jeg kjører forbi Kaldbakken hver dag fra jobb. :D Jeg har fått en veninne fra Arendal til å kjøpe for meg. Hun kommer til Oslo i helgen. Men om jeg trenger mer, så vet jeg hvor jeg kan dra!

Jeg prøvde å få Meny på Skjetten til å ta inn disse produktene, men de var litt reserverte. De sjekket for meg, men de fikk litt lite informasjon, og syntes det var litt dyrt, så da turde de ikke ta det inn. Jeg lovet å komme bort å vise tingene mine når jeg fikk de, så kanskje de tar inn etterhvert der også! ;)


#15

AKB sa for siden:

Vet noen om forhandlere i Stavanger???? Fant ikke noe på Meny i Hillevåg. Spurte ikke,men skal gjøre det neste gang dersom det ikke finnes andre:eek:


#16

Gamla sa for siden:

Ja, det betyr at du kan gå til din Meny butikk og be dem ta det inn, men den enkelte Meny butikk kan selv bestemme om de vil føre varene. Du skal ikke betale noe ekstra, men jeg er litt usikker på om Meny har samme prisnivå som nettbutikken på www.ketolyse.no.


#17

Gamla sa for siden:

Produktene er ikke dyre!;) Du kan hilse dem og si at om en skal kjøpe noe tilnærmet likt i heleskostforretninger, må en punge ut med adskillig mer! I tillegg er jo vitamin- og mineraltablettene "skreddersydd" for dem som er i ketose.:)


#18

månestråle sa for siden:

Ultra på Stovner Senter (utenfor Oslo) selger de Argentinske lammepølsene fra Gilde hvertfall :) kjøpte et par pakker der i går! :D


#19

Maxxx sa for siden:

1.Jeg finner ikke ut hvor mange karber det er i de lammepølsene. Står ikke på oversikten til Gilde. Noen som vet det?
2.Noen som vet om de har ketolysepølser på Meny på Kalbakken (eller andre i Oslo-området), eller om de bare har tatt inn kosttilskudd? Jeg har så lyst å prøve de pølsene, men Arendal blir en litt drøy kjøretur for noen pølser... :rolleyes:


#20

LilleRosin sa for siden:

Jeg spurte de på Kaldbakken, og da sa de at de ikke fikk pølsene, siden slakteren i Arendal ikke sendte til Oslo. I hvertfall ikke foreløpig, håper han kanskje gjør det etterhvert.
Jeg har en veninne fra Arendal, og hun kommer til Oslo om ett par uker, og da skulle hun ta med seg pølser til meg. :D


#21

Maxxx sa for siden:

Det var synd, men tusen takk for tilbakemelding.
Fint at du spør på butikken, det gjør vel mulighetene større for at de tar inn produktene på sikt. Butikken hadde tjent på å få de pølsene dit iom at vi hadde vært mange som hadde reist kilometervis får å handle dem (og dermed sikkert lagt igjen hundrevis av kroner hver på vanlige produkter i samme slengen).


#22

Lemen sa for siden:

Lammepølsene til Gilde har 2 kh pr 100 gram. Smakte helt ok, jeg kjøpte de på REMA. :)


#23

LilleRosin sa for siden:

Det hørtes veldig bra ut. Skal sjekkes. Jeg har funnet noen krydderpølser fra Gilde som er veldig gode. De har 3 kh pr 100 gram. De selges i hvertfall på Meny.


#24

Maxxx sa for siden:

Suverent! :D Da skal både lammepølser og krydderpølser fra Gilde prøves. De får bli min ketolysepølseerstatning.
Jeg er jo så glad i pølser, så dette var gode nyheter. De fleste pølser har jo 6gr karbo og da er det ikke mye en kan spise.
Takk for svar :)


#25

Viclin sa for siden:

Jeg har sendt to henvendelser til Meny i Rygge, men har ikke hørt noe jeg heller.


#26

MorStine sa for siden:

Denne har jeg visst ikke sett... Finnes produktene på Jessheim? Å hellige fred, jippi, jippi!!! Godt jeg så det, var i ferd m å bestille. Samme pris som på ketolyse.no?


#27

Charmtassen sa for siden:

Jeg har handlet ketolyseprodukter på Jessheim. Noen av dem koster 2-3 kroner mer, mens andre koster det samme som på ketolyse.no. MEN: Du slipper jo å betale portoen da ;)

Produktene står nesten ved kassene - helt til høyre i butikken (når du står inne i butikken med nesa vendt mot kassene) - sammen med litt Atkins-barer osv.


#28

Liiiz sa for siden:

Ultra på Stovner og i Skjetten selger lavkalori mat!


#29

LilleRosin sa for siden:

Lavkalori mat? Eller lavkarbo mat? Lavkalori mat selges vel stort sett over alt. Finnes det en Ultra på Skjetten?? :confused:


#30

solsikke sa for siden:

Vet du Torkil eller noen andre om utslagssteder i Haugesund??


#31

ane sa for siden:

Meny Åmot i Modum,Buskerud tar nå inn ketolyse-produkter.. De var litt kritiske til å ta inn produktene da de måtte kjøpe større partier enn private kunder. Håper flere er ineresserte i disse produktene i nærområdet mitt, da jeg har mast meg til at de skulle ta de inn:)


#32

Pipp sa for siden:

Så bra at Meny på Stopp i Sarpsborg har produktene..Jeg bruker bakemixen til pizza o.l så da skal jeg ta meg en tur ned dit....
[font=Comic Sans MS][/font]
Jippi :ja:


#33

Torkil sa for siden:

Hei
Kan denne tråden endres til "Ketolyseforhandlere", så skal jeg legge inn mange flere
MVH
Torkil


#34

Viclin sa for siden:

Meny Høyden i Moss har alle produktene + pølser.


#35

Nett sa for siden:

Det hadde vært bra :ja:


#36

Torkil sa for siden:

Hei
Nå er tråden oppdatert, håper jeg fikk med alle forhandlere.
VennligHilsen
Torkil


#37

Nille sa for siden:

Legger post 1 inn omigjen her jeg (for oss som har vøag nyeste innlegg øverst !), siden den er oppdatert:
[font=Comic Sans MS][/font]
(også venter vi på Meny Hillevåg - Stavanger håpe håpe)

[font=Comic Sans MS][/font]


#38

Torkil sa for siden:

Hei kjære Nille
Hvis du velger å Håpe-Håpe, kan det ta tid. Litt masing og råd om å ringe f.eks MENY Stoa for å høre deres erfaringer kan være mer effektivt.
Vennlig Hilsen
Torkil :)


#39

Nille sa for siden:

Okidoki, da skal jeg mase på dem isteden !
Er innom der nesten hver dag, så da får jeg spørre HVER DAG også !
[font=Comic Sans MS][/font]
:p


#40

Torkil sa for siden:

Hei
På grunn av mange forespørsler ;) har
MENY Hillevåg : Gartnerveien 4 Stavanger har alle ketolyseprodukter tel: 51585480
Tatt inn alle ketolyseprodukter utenom DVD-kurset. De er vel i butikken 30/10.

Vennlig Hilsen
Torkil :)


#41

Selma sa for siden:

Er det noen som vet om forhandlere i Troms?? Sånn ca. i Harstad? :D Eller Tromsø? Hadde vært sååååå kjekt:D


#42

lille_flode sa for siden:

Noen som vet om det er forhandlere i enten Bærum/sandvika eller Drammen ooh. ?


#43

mess79 sa for siden:

Meny Helgerudhallen står med adresse Sandvika...

(hehe, dette er min første melding her inne. Spennende! Lykke til!)


#44

Nille sa for siden:

Varene på plass i Hillevåg iallefall ! :D


#45

lille_flode sa for siden:

Jeg så det etter at jeg skrev innlegget i denne tråden ;)


#46

Iset sa for siden:

ÅÅH? Meny? Pølser også? :hyper:


#47

Torkil sa for siden:

Hei

Enda en ny forhandler. Denne gangen :

LIFE Leknes (Kittys Helsekost) Storgata 58 8370 LEKNES 76 08 23 87

Vennlig Hilsen
Torkil :)


#48

Nille sa for siden:

Fant bare boka, bakemiks, soyarotein og alle pillene. Men jeg så ikke etter pølser, -skal sjekke i morgen !


#49

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg har jo ikke noe med salget av pølser å gjøre, men hører veldig gjerne om MENY Stoa har fått ordnet distribusjonen med kjølebil. Jeg tror det hadde vært veldig interessant for mange i dette forum.
Torkil :)


#50

Iset sa for siden:

Årh! Pølsene kommer vel hit den dagen høner flyr i flokk over Gandsfjorden. :sur:


#51

Elanessë sa for siden:

Ingenting i Trondheim?
:(


#52

Torkil sa for siden:

Hei
Nei, men det er veldig mange der som går på ketolysekuren der. Hvis det er menybutikk i Trondheim allierer du deg med noen venner og dere skiftes til å mase på butikksjefen eller ferskvaresjefen. Å mase på de som sitter i kassen har ingen effekt. Hvis det ikke er meny kan SPAR ta inn varene. Lykke til
Vennlig Hilsen
Torkil :)


#53

Eva sa for siden:

Må bare fortelle en positiv historie. Eneste forhandler i Oslo som jeg har forstått er Meny på Kalbakken. Jeg kom meg endelig dit, nesten en time fra hvor jeg bor, så gledet meg da jeg freste inn i butikken med en diger vogn. NÅ skulle det handles ketolysevarer. Først møtte jeg slagteravdelingen. Spurte om de hadde Ketolysepølser, men de kunne opplyse at det kun var på Sørlandet de solgte de, at de ikke bestilte de. Jeg sa at de synes jeg sandelig de skulle gjøre. Slagteren så litt forbavset på meg, men stak så i et smil, så kanskje han overveier det. :D

Fikk opplysning om at de andre Ketolysevarene sto rett til venstre for kasse 1 (så vet dere det!). Jeg stormet opp i vill fart, og stor var min skuffelse da det var utsolgt for krom, selen og zink. Jeg spurte damen i kassen om det var utsolgt, eller om de hadde noen stående på lager. Hun så på meg og sa oppgitt; "åh nei, de har vi ikke. De går så fort så...". Jeg ble glad og litt stolt på Ketolyse AS sine vegne. Litt etter kom en som åpenbart tok seg av bestilling, og jeg sa til ham at nå måtte han bestille riiiiikelig, for jeg visste at produktene var populære. Det lovte han. De kommer på fredag eller mandag etter 12.00 :w00t:


#54

Kanutten sa for siden:

Er Eurospar under Spar??? Har allerede fått dem til å handle inn Redlight og Schweppes slimline Tonic. Men skulle gjerne kunnet kjøpe DINE produkter der også....


#55

Viclin sa for siden:

Meny Høyden i Moss står ikke på lista. De har alle produktene + pølser.


#56

Elanessë sa for siden:

Jammen usikker på om det i det hele tatt er Meny eller Spar i Trondheim... må ta en tur på gulesider kanskje, men har aldri sett noen her...


#57

Torkil sa for siden:

Hei
Så fikk Larvik sin ketolyseforhandler. De vurderer å ta inn ketolysepølsene, i tillegg til ketolyseproduktene, hvis etterspørselen er tilstede.
MENY Nanset Larvik (Nanset Stormarked AS) Besøksadresse: Yttersøveien 2, 3274 Larvik Telefon: 33 16 59 20 Til orientering for de som ikke går til første innlegg i tråden.

Vennlig Hilsen
Torkil :)


#58

Nett sa for siden:

:heia: så bra - da skal jeg ta meg en kjøretur til uka:D


#59

Mayella sa for siden:

er vel en spar-butikk på kyvann? (eller hvordan det skrives)


#60

Fedona sa for siden:

Hei Alle i Stavanger - Sandnes området.

Idag var jeg på Meny Hillevåg og det bugnet av ketolyse varer :)

Ketolysetablettene, stix, bok, soyaprotein, bakemix.

:)

Mvh Fedona


#61

kelly sa for siden:

Åååå, så bra :heia: Hvor ligger varene henne, er de vanskelige å finne??


#62

Fedona sa for siden:

De ligger til høyre bak i butikken, ved siden av andre vitaminer og sånt :)

:D


#63

Toots sa for siden:

Vil bare opplyse at de er gått tom for Bakemiksen på Meny i Hillevåg.
Jeg ga beskjed i kassen, hvorpå de sa at de skulle bestille i kveld :)


#64

Toots sa for siden:

Og ved siden av grillkullet :D


#65

Vibeke sa for siden:

Noen som vet om ketolyse forhandlere i Grenland?
Jeg kan ikke se den på lista her... men det er jo andre som har vært heldige tidligere å blitt overasket da de kommer til butikker.


#66

neitakktilsukker sa for siden:

det er jo ikke langt til Larvik da, nordbysenteret.... vet ikke om de har pølsene, men alt det andre har de.



#68

scala sa for siden:

Skulle ønske det var noen forhandlere i Sandnes også jeg. Helgø Butikkene skulle vi ha mast på.... Da hadde jo ketolyse produktene kommet helt til Jørpeland:):rolleyes:;)


#69

michij sa for siden:

Hvor kan jeg finne det skrivet som kan leveres til menybutikkene?


#70

michij sa for siden:

Jeh kommer med en god nyhet til alle i vestfold! Spesiellt de nord i fylket.
Arve gran har nå bestillt ketolyseprodukter! Meld ifra til alle dere kjenner!
Altså meny på Revetall.


#71

sma sa for siden:

Hva koster det å bestille fra utlandet da Torkil?
Sender du til utlandet forresten?

Jeg flyttet til Sverige for ikke så lenge siden. Heldigvis så har jeg fortsatt tabeletter igjen, men lurer på hva jeg må gjøre når jeg blir tom. :o


#72

michij sa for siden:

Ketolyseproduktene kommer nå også på meny i Holmestran og Tønsberg.
Mange som har svart på min mail. Nå blir det topp å bo i vestfold!
Så dere må kjøpe:D


#73

michij sa for siden:

Torkil, kan du legge inn de nye butikken på siden din?
Jo mer reklame jo bedre!


#74

neitakktilsukker sa for siden:

hvilken meny i tønsberg? farmandstredet??
jippi !!! ingen turer til larvik bare for vitaminer


#75

michij sa for siden:

Det stemmer, det er farmanstredet:D
Han snakket om at han regnet med at de hadde varene i alle fall i uke 5!
Dette blir topp! Endeli til vestfold i mange butikker!


#76

Tess sa for siden:

Finnes det ingenting i Trondheimsområdet? Litt langt å stikke innom Verdal :)


#77

Mayella sa for siden:

Stjørdal - Torgkvartalet - clinic body and soul (3.etg)


#78

xtra sa for siden:

På papiret stemmer det, men av de tre gangene jeg har vært innom har de bare hatt produkter en gang - den første. Og da hadde de bare sink-selen-tabletter (tror jeg det var). Så jeg har gitt dem opp. Det er nok lurt å ringe først i alle fall, så slipper man bomtur.


#79

Torkil sa for siden:

Hei
Denne butikk selger veldig lite og har vel kuttet ut ketolyseproduktene.
Vennlig Hilsen
Torkil


#80

Mayella sa for siden:

Ok, så bare at det stod på sidene deres enda.
Enklest å bestille over nett da


#81

Distrea sa for siden:

Ser Price club i krogstadelva her startet med ketolyseprodukter også.
Håper mange handler der så de fortsetter lenge og vell :)


#82

Lisekir sa for siden:

ingen i trondheim by altså?
dette må du gjøre noe med torkil;)

vi er mange tjokkisar i trondheim vetthu:p


#83

matvraket sa for siden:

ingen i tromsø hller... :(


#84

Nea30 sa for siden:

Nå har jeg mailet Meny i Ski ;). Og drøyer svaret så tar jeg turen innom å spør dem. Gleder meg!! :)


#85

isola sa for siden:

Har sendt forespørsel til Meny Vika i Oslo sentrum. :)


#86

Carbokiller sa for siden:

Hørt noe ennå? (hopper utålmodig opp og ned) Jeg ville satt veldig pris på jeg også hvis noen i Follo kunne ta inn ketolyse produktene. I dag var jeg innom Meny i Moss i håp om å få kjøpt ketolyseprodukter. Men akk og ve...:eek: der var det bare tabletter og soyaprotein. De hadde bestillt bakemix for veldig lenge siden men ikke fått sa de, samt at de hadde bestillt pølser også men visst heller ikke når det kom. Og ikke visste de noenting om hva ketolyse var for noe så jeg endte opp med å stå å undervise personalet om hva ketolyse var og hva godt det kunne gjøre med kroppen og viktigheten at de tok inn produktene.:D;)

Men det blir jo et stykke å kjøre så hvis noen i Ski kunne få inn dette så hadde det vært flott!!


#87

Nea30 sa for siden:

Hei!

Ja fikk svar :D.

Limer inn her:

Hei

Før vi kan gi deg noe svar på dette må vi forhøre oss med de butikker som
alt har produktet inne.

Vi avslår ikke muligheten umiddelbart, men da vi har svært liten plass til
det
sortimentet kjeden krever vi skal ha kan det bli vanskelig.

Du hører fra oss.

Med Vennlig Hilsen

(tok vekk navnet hans jeg. Nea)
Butikksjef
Meny Ski

Så jeg avventer svar :p.


#88

Carbokiller sa for siden:

Høres jo ikke i utgangspunktet som om han er så veldig overlykkelig over tipset om å ta inn nye varer. I så fall har man jo Meny på¨Langhus og MEny på Greverud.:D
Meny Ski


#89

arkine sa for siden:

meny nanset larvik,,,og meny holmestrand er i vestfold


#90

LadyMarmalade sa for siden:

Hei!
Lurte på om noen kan hjelpe meg litt...
Jeg har nå gått på ketolyse siden februar, går kjempe fint med vekten, men begynner å slite litt med å finne variert mat. Man blir jo litt lei det man slår seg til ro meg å spise.

Jeg har letet over de fleste butikkene i bergen sentrum etter lavkarbo produkter,, meny butikkene også som det er et par av.. er veldig lite,,, har faktisk ikke funnet noe som tilfredstiller til det ant karbo jeg kan innta.. er jeg helt blind??

Noen som har handlet lavkarbo i bergen og fått tak i noe???


#91

Lillihka sa for siden:

Finnes det noen forhandlere i Tromsø? Hadde vært veldig kjekt;)


#92

Frk. G sa for siden:

Jeg spurte der i går, dama som jobbet der skjønte ikke hva jeg snakket om engang, så det stemmer iallfall ikke! :(



#94

Salt sa for siden:

Er det bare Meny Kaldbakken i Oslo som har?


#95

isola sa for siden:

Ja. Jeg spurte på Meny Vika, men jeg tror de misforsto..
Jeg kjenner han jeg spurte om det serru, og det hender han bestiller inn bare for at
jeg vil ha ting. Tror han trodde det gjaldt her også, men jeg går jo ikke på kuren enda, hehe..



#97

jente77 sa for siden:

Finnes det virkelig ikke flere ketolyseforhandlere i OSlo-område?


#98

isola sa for siden:

Meny Vika prøvde å bestille i går, men kom ikke gjennom.
Var visst en del som hadde spurt, så nå kommer de til å ta inn boka, bakemix og kosttilskuddene. :)


#99

isola sa for siden:

...og da har Meny Vika i Oslo sentrum bestilt. :)


#100

sma sa for siden:

Er den lista på første siden oppdatert? Jeg skal til Konsvinger for å feire 17. mai, og må da komme meg til en som selger vitaminene. Er helt tom nå så jeg kjenner jeg stresser litt..

Eller kanskje noen vet hvilken forhandler som er nærmest Kongsvinger? Skal nok helt sikkert inn til Strømmen en tur også - er det noen forhandlere der?


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.