< Tilbake til oversikten

Ketolyseforhandlere

#201

Eva sa for siden:

Her mandag skrev jeg en mail til samtlige Meny-butikker i Oslo. Flg. butikker har inntil nå reagert:

Meny-Kalbakken - Har varene!

Meny-Vika - har nå varene i butikken
Meny Oppsal - har nå varene i butikken
Meny-Oslo City - er i gang med å tale med sin grossist
Meny-Carl Berner - regner med å ha varene i løpet av noen uker
Meny Røa - vil undersøke saken

Skal holde listen her oppdatert. Så altså Oslofolk, løøøp og kjøøøp!! :w00t:


#202

Eva sa for siden:

Hei igjen

Har lenge hatt lyst til at Meny-butikkene i Oslo skulle selge ketolysevarene, men siden jeg er utrolig dårlig til å gå å mase på folk, og i tillegg å skulle gjøre det på ikke-pefekt-norsk, synes jeg situasjonen var vanskelig. Jeg fikk da ideen med å skrive et brev som jeg synes jeg fikk godt formulert. Hvis du også synes det er vanskelig å gå til din Meny-butikk personlig, eller ikke helt vet hvordan du skal formulere et brev, kan du få kopi av brevet/mailen jeg sendte til butikkene i Oslo. Send meg en PM hvis du er interessert. :)


#203

isola sa for siden:

Jepp, fikk mms med bilde av ketolyseproduktene fra Meny Vika i dag.. knegg


#204

Eva sa for siden:

Hahaa, så morsomt. De er sikkert litt stolte over å ha "gjort det"...

:w00t:


#205

Areola sa for siden:

Jeg tror nok Jessheim blir det nærmeste. Var der forrige lørdag, og de hadde massevis av alt. Kjører du den "nye" veien til Kløfta blir det jo ikke allverdens omvei. Har ikke sett det på Strømmen, er vel ikke Meny der i det hele tatt? Er Meny på Lillestrøm, men der har jeg ikke sett noe varer..


#206

sma sa for siden:

Takk for svar! Skal i alle fall legge Jessheim på minnet. Er jo litt viktig at de har produktene inne når jeg kommer, ellers er jeg jo like langt.. Ender sikkert opp med å må kjøre innom Sarpsborg for å få det jeg trenger.. :rolleyes:


#207

isola sa for siden:

Mja, hehe, en jeg kjenner da, så, eh.. :D


#208

Torkil sa for siden:

Hei
En "ketolytiker" I Oslo har sendt E-post til tre Meny-butikker og jommen har de tatt inn produktene. De står nå i listen over forhandlere. Oslodistriktet er nå ganske bra dekket.

De nye er:

Meny Carl Berner: Trondheimsveien 113, 0565 Oslo 22 87 10 20
Meny Oppsal: Haakon Tveters vei 90, 0686 Oslo 22 75 70 20

Vennlig Hilsen
Torkil :)


#209

sma sa for siden:

Så flott! :heia:


#210

pingunn sa for siden:

:heia: Har ski butikken fått!!!!! :heia:
Dit skal jeg innom imorra


#211

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg har gleden av å kunne annonsere en ny forhandler i Trondheim- sikkert etterlengtet av de mange ketolytikere som bor der.
De har varene sist i denne uke.

Gleden DA : Vegmesterstien 21, 7022 Trondheim

Jeg finner ikke noe telefonnummer

Vennlig Hilsen
Torkil:)


#212

Torkil sa for siden:

Hei
Beklager, ved en feil blev Meny Ski oppført og det stemmer ikke - enda;)

Vennlig Hilsen
Torkil :o


#213

Amica sa for siden:

Det var bra! :D


#214

matvraket sa for siden:

jeg prøver å¨få Eide handel www.eidehandel.no til å ta inn produktene i tromsø..

da er det bare å vente i spenning :spent:


#215

Tuppen sa for siden:

hvorfor er vestlandet så hardnakket på at de ikke vil??? gruble


#216

Amica sa for siden:

De vil ikke gi opp potetene og raspeballene (komlene) sine niks :lol:


#217

intel sa for siden:

Meny Carl Berner var i gang med å stable opp Ketolysevarer i formiddag. Da får vi håpe at de tar inn pølsene også etterhvert...:D


#218

pingunn sa for siden:

Nei det fant jeg ut:( Får håpe det kommer snart da;)


#219

Tulla 81 sa for siden:

Er det i det hele tatt noen andre som har de pløsene???? Jeg har så sinnsykt lyst på pølser, men den gang ei!
Jeg har kjøpt alle mine Ketolysepordukter på Meny Vika, men der kunne jeg ikke finne pølsene... Spurte damen i kjøttdisken, men hun hadde ikke hørt om noen med kun 0,2 gr. karber.

Fint om noen kan hjelpe!


#220

isola sa for siden:

Tingen er vel at det er en lokal slakter som lager de, og han kan ikke levere mer enn til sørlandet?
Eller har jeg misforstått?


#221

intel sa for siden:

Bruker forhåndsbestille 10-15 pakker pølser hos Meny Høyden ved Moss, får de ferskest mulig da. Kombinerer ofte det med en 'harrytur' til søta bror. Fryser de ned og tærer på dem i månedsvis :p


#222

Tone-G sa for siden:

Jeg ble så glad for at Meny på Litorvet i Skien har varene.. Juhuuu Nå skal jeg snart sette igang..


#223

Tuppen sa for siden:

å nei- det vil de ikke :lol:


#224

luringen sa for siden:

bare ett sted i Trondheim??


#225

Eva sa for siden:

Fikk føgende mail i dag.

Hei!
Jeg kan nå informere om at vi har bestilt inn syv ulike varianter av ketolyseproduktene som tilbys fra ketolyse.no. Vi regner med å ha disse tilgjengelig i butikken i løpet av kort tid, og jeg vil ta kontakt med deg når vi har fått varene.
[font=Comic Sans MS][/font]
Ha en fortsatt fin dag.
[font=Comic Sans MS][/font]
Med vennlig hilsen
Tom M. Hansen
Ass. Butikksjef
Meny Oslo City

Så da er altså Oslo City snart ny Ketolyseforandler. :p


#226

matvraket sa for siden:

da har jeg vært i kontakt med Eide handel i Tromsø, og de var veldig positive angående å prøve ut produktene for salg, har sendt ny mail til de i dag :spent:


#227

Fungirl sa for siden:

Er det muligheter til å få inn ketolyseproduktene i andre butikker enn meny? Bor i Florø, som ligger i sogn og fjordane. Avstandene her i fylket er store og nærmeste menybutikk er da sikkert i bergen. Noe som blir altfor langt å kjøre.
Kan Mega være en mulig samarbeidspartner?


#228

matvraket sa for siden:

hei, fungirl!! det er bare å sende mail til din lokale butikk det.. med en link til ketolyse.no, så er det bare å vente i spenning ;)


#229

Fungirl sa for siden:

Da skal jeg prøve det, har dere noen produkt som dere kan anbefale utenom bakemiks og den slags....?


#230

matvraket sa for siden:

ja, alle egentlig.. bøkene, ketolyse tabbisene og kansej sticks..

menne det var kanskej ikke det du spurte om?? :)


#231

Fungirl sa for siden:

tenkte også litt på matvarer som kan være godt egnet til oss på lavkarbodietter. Hvis dere har noen forslag så bare fyr løs :)
Skal spørre om de kan ta inn bøkene, tabbene og sticks iallefall :)


#232

Eva sa for siden:

Da ER varene på plass på Meny-Oslo city. :D


#233

Torkil sa for siden:

Nye forhandlere

Eide Handel på Kvaløysletta i Troms, er sammen med Meny Kongsvinger blitt nye forhandlere. Listen begynner å bli lang, den oppdateres fortløpende.
Det er DERE som har skaffet produktene i butikken, ved å spørre etter dem !!!:):)

Vennlig Hilsen
Torkil:D


#234

Torkil sa for siden:

Hei
Og Price Lagerbutikk i Krokstadelva har alle produktene inne, for de som bor i nærheten av Drammen.

Angående andre butikker: alle butikker i Norgesgruppen kan ta inn produktene, men LIFE og Sunkost har mange steder også tatt inn produktene. Det er ingen som vil få avslag på ønske om å bli forhandler av ketolyseproduktene, så det er bare å mase.

Vennlig Hilsen
Torkil:p


#235

Eva sa for siden:

Fikk denne mailen fra Oslo City. Så de som er fra Oslo kan gjøre alle Oslobrukere en tjeneste ved å gå å kjøpe en pakke pølser eller to. :D
...........................................

Hei!

Kan informere om at vi nå også selger ketolysepølser. Vi har i øyeblikket tre varianter tilgjengelig: Grill, wiener og kjøttpølse. Dersom det er et marked for dette, vil vi begynne å selge disse produktene fast.

Med vennlig hilsen

Tom M. Hansen
Ass. Butikksjef
Meny Oslo City

Stenersgt. 1
0050 Oslo
Tlf: 23159300/02(dir.)
Fax: 22176091
Mob: 905 96 123


#236

Areola sa for siden:

ÅÅÅ! nå ble jeg glad!! Disse må prøves ut, ja :)
Er de dyre, mon tro?


#237

Skrible sa for siden:

Hmm. Har de ketolysetablettene på Meny Oslo City, også? Jeg så dem ikke sist jeg vandret innom, men pølsene fant jeg. :D


#238

nattfrue sa for siden:

Jeg så både tabletter, soyaprotein, bakemiks og dvd sist jeg var der. De står på en hylle sammen med glutenfrie produkter og økologisk sjokolade etc., like før du kommer inn i pålegg/ost/melk-avdelingen deres.


#239

fig sa for siden:

Nå har Ultra Lade i Trondheim også tatt inn ketolyse pølser:D.
Så nå har vi en fullverdig forhandler her også:D.


#240

Eva sa for siden:

Var på Oslo City sist uke og spurte etter pølsene. Slakteren svarte at de nesten ikke hadde solgt noe, og at de måtte kaste alt sammen. De kom ikke til å ta mer inn siden det var så dårlig salg på det. Det er jo full forstålig, men fryktelig synd!!:(


#241

LilleRosin sa for siden:

Det var utrolig synd!


#242

KetoKay sa for siden:

Jeg var innom Meny Mosseporten i går og der hadde de ikke hørt om ketolysepølser en gang, til tross for at jeg snakka med en innkjøper. Han sa jeg skulle skaffe info, så kunne han gjerne ta inn noe for å se om det solgte.


#243

lena68 sa for siden:

Fins det noen forhandlere i Møre og Romsdal?


#244

vilya sa for siden:

Jeg vet ikke om noen i Ålesund ihvertfall. Men vi kan jo mase på Meny her også.


#245

Annebe sa for siden:

Det lurer jeg også på.


#246

lena68 sa for siden:

Selv holder jeg til i Molde, og det blir nok litt langt å dra til Ålesund og kjøpe mat :)

Men hvis man visste om flere i området, så syns jeg det hadde vært lettere å argumentere overfor butikken. Kan ikke forvente at de skal ta inn et lass med pølser og greier, som jo er ferskvare, bare pga meg liksom. :o

Forøvrig så syns jeg denne kuren burde markedsføres bedre, over hele landet. Føler at jeg var skikkelig heldig som kom over annonsen liksom :p


#247

scartz sa for siden:

Jeg er fra sandnes/stavanger. Er det noen som har funnet Red light beer?? Jeg har pokker meg vært i alle tenkelige dagligvarebutikker, og finner det ikke NOEN plass... Kan jo prøve butikker som spesialiserer seg i øl, men det er jo sinnsykt stress i lengden.. (må reise langt)


#248

intel sa for siden:

Meny Høyden har disse pølsene, er jo ikke langt fra Mosseporten (Ryggeveien 96).


#249

Skytten sa for siden:

Dersom noen savner ketolyseprodukter i Ringeriksregionen, har jeg sendt en forespørsel til Meny i Osloveien i Hønefoss. Derfra fikk jeg følgende svar idag:)

Hei .....

Jeg sender en mail til Ketolyse.no i dag og hører med dem om forholdene
rundt levering av varer til oss, og sender deg en mail så snart jeg vet hvor
raskt vi kan få inn produkter, og evt hvilke produkter.

Med vennlig hilsen

Morten Aannestad
Ass. Butikksjef
Meny Osloveien

Tlf: 32 17 14 92
Mob: 41 57 03 98

Håper jeg/vi i denne regionen snart kan få kjøpt ketolyseprodukter:))


#250

Mentira sa for siden:

Haha. Jeg syns nesten det er litt komisk at lille Larvik har fått ketolyseforhandler:D

Men det forundrer meg ikke. Betjeningen der er veldig hyggelige og bestiller ting for deg med en gang hvis de skulle mangle noe:)


#251

Anitra sa for siden:

Jeg skulle ønske det var en i Risør også. Iom at jeg har egen butikk og jobber hver dag, så er jeg ikke så ofte i Arendal.


#252

lena68 sa for siden:

Hei. Jeg tenker at jeg skal sende en mail til Meny i Molde.
Sakset dette fra lenger opp i tråden:
Sitat:
MENY-kjeden har lagt inn alle ketolyseproduktene i det "frivillige utvalg". Det betyr at hvis kundene i en MENY-butikk ber innkjøpssjefen om å ta inn ketolyseproduktene, kan butikkene bestille produktene på telefon 92034875 eller ved å sende en E-post til [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL]
Til orientering.
Torkil
Ps ta med en utskrift av denne nyhet til DIN MENY-butikk, hvis du vil ha mulighetene for å kjøpe ketolyseproduktene der

Har dere gjort dette? Det er denne informasjonen butikken trenger for å komme i gang?


#253

inglan sa for siden:

Var innom NICO mat Kvinesdal i helga og kjøpte vitaminer, mineraler og brødmix. Der hadde de også boka og video.
Pølser glemte jeg å se etter, for det hadde jeg kjøpt noen dager før på Meny Vågsbygd. Men der hadde de ikke kosttilskuddene eller boka.


#254

Torkil sa for siden:

:)Hei

Forhandlerlisten (første innlegg i denne tråd) er oppdatert. :)
Skal du reise langt for å kjøpe inn anbefaler jeg deg å ringe å sjekke om butikken har varene inne.

Vennlig Hilsen
Torkil:)


#255

Schmoopy sa for siden:

Jeg var på Meny Skedsmokorset der var det ingenting, de sto 3 ansatte der og klødde seg i hodet.


#256

karbokristina sa for siden:

Vi fikk beskjed fra Meny i Skien før jul, at pølser o.l. var utsolgt fra produsent, men når vi har hørt igjen nå så har vi bare fått som svar at de ikke vet noe mer.

Hva skjer da? når kan vi få fantastiske pølser til skien igjen?


#257

ine susann sa for siden:

Er det ingen butikker i Tromsø som selger ketolyseprodukter?:confused:


#258

inglan sa for siden:

Etter jul har det vært nesten umulig å få tak i ketolysepølser.:mad:
Har vært på Ultra i Sørlandsparken og Meny i Vågsbygd, men det er tomt over alt. Så nå har jeg bare begynt å ringe rundt, gidder ikke kjøre mange mil for ingenting.:mad:
På Ultra sa de at de hadde bestilt, men at de var utsolgt.
DET VÆRSTE (ELLER KANSKJE BESTE) JEG HAR HØRT:(


#259

Sammy sa for siden:

Jeg var innom Meny på Opsal i dag og spurte etter ketolyse-pølsene. En hyggelig mann sa at de ønsker å ta inn alle Ketolyse produktene, men at de ikke hadde fått tak i frysevarene. Det er visst utsolgt fra produsenten for tiden. Jeg synes dette var en strålende opplysning for da får jeg vel tak i ketolyse-pølsene etterhvert jeg også :) Hittil har jeg ikke fått tak i dem noe sted. Jeg håper de er like gode som alle sier.


#260

luringen sa for siden:

1!!?? plass i trondheim?! trææææge trønderea:(


#261

karbokristina sa for siden:

ville bare si i fra at i Skien har de fått inn pølsene igjen!!
(vi bestilte egentlig før jul, men da var de utsolgt fra produsent.)
Men nå er de altså tilbake :))))

ps. kjøttpølsene er HELT fantastiske :D

:ppølsefest:p


#262

froken sa for siden:

Meny på Vea (på Karmøy) har også produktene for ketolyse.:p
Tenkte jeg måtte si det for de står ikke på lista her inne..


#263

mamma87 sa for siden:

Ultra lade har de pølsene,men var utsolgt sist vi var der,men de skulle bestille mer:)


#264

Summergirl sa for siden:

Vet ikke om dere er klar over det, men ketolysetabletten vi tar, selen-sink, inneholder nøyaktig det samme som Bio-Selen + Zink som kan kjøpes på apoteket.
Bio-Selen + Zink produseres av Pharma Nord i Danmark, ser at ketolysetablettene også er produsert i Danmark for Ketolyse AS.
Så her har vi altså et nøyaktig likt produkt som selges under to forskjellige navn.

Så dere som har problemer med å skaffe tablettene, bare ta dere en tur på nærmeste apotek :)
Til opplysning så inneholder Bio-Selen + Zink 90 tabletter pr. pakke, ketolysetablettene 50 tabletter.


#265

Areola sa for siden:

Er det noen som har hørt med Meny Lillestrøm? Er jo en ganske sentral butikk.. Kan gjerne spørre jeg, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg....


#266

Lizzi sa for siden:

Hurra! Fant akkurat ut at meny på Åssiden her i Drammen har ketolysepølser inne. OG det er 5 min med bil hjemmefra :)
Da blir det ikke Oslotur i dag for å kjøpe pølser, men en liten tur ned veien :D
:heia:


#267

Rooogern sa for siden:

Meny Elverum på Kremmertorget har ketolyse bakemiks og tar også imot bestilling på andre ketolyseprodukter. :)


#268

Lizzi sa for siden:

Meny på Åssiden hadde ikke pølsene alikevel :( skikkelig nedtur. Men de skulle skjekke om de kunne ta de inn . Jeg lever i håpet :)
Meny i Sandvika hadde de ikke (der sa damen at slakteren ikke var godkjent. Merkelig siden Oslo city tar dem inn da...)


#269

Bixen sa for siden:

Er det kun Meny på Sletten som fører ketolyseprodukter i Bergen?? :confused:'
Var innom der i dag, men fant kun en DVD og en bok der, ingen andre produkter. Jeg som gledet meg sånn til pølsene.:(


#270

PowerShot-x sa for siden:

Er det noen flere forhandlere i Bergen/askøy som selger ketolyse?


#271

M@rit sa for siden:

Hallo! Er det noen som vet om steder å handle produktene i Bodø?

Hilsen M@rit


#272

Mjauritz sa for siden:

Meny Farmannstredet i Tønsberg selger også Ketolyse pølser:D


#273

eggis sa for siden:

Fant ingen produkter på Meny på Gol:confused:??, eneste meny i butikk i mils omkrets,sukk


#274

Carisma sa for siden:

Jeg ville spurt butikksjefen om de kan ta inn :ja: Eller brukt nettbutikken på www.ketolyse.no


#275

Christina79 sa for siden:

Jeg har snakket med butikksjefen på Meny Ski, der kommer de ikke til å ta inn ketolyseprodukter, han hadde vært i kontakt med andre Meny-butikker og kom frem til at siden det ikke gikk nok av disse produktene og han ikke tjente nok på de så ville han heller ikke bestille dette. Det har visst vært litt henvendelser til butikken. Meny Greverud fører det heller ikke.

Så da dro jeg til Oppsal i Oslo, og de har!! Kjempekoselig han daglig leder jeg snakket med. Endelig fikk jeg målt ketosen (fikk tak i stix), fullt utslag etter 3 dager, er kjempefornøyd :)


#276

eggis sa for siden:

Yes, dei ketose produktene på Meny på Gol, bare jeg som ser vannvittig dårlig, kanonbra:)


#277

Val sa for siden:

Jeg fant ingen produkter på Meny Carl Berner, lette rundt om kring... Noen som pleier å kjøpe der? Jeg spurte en dame og hun skjønte ingenting...

Så hvis noen kan si om det står inærheten av noe annet villle det vært fint:)


#278

camryn sa for siden:

Er det virkelig berre ein forhandler i Bergen, eller ser eg dårlig? :confused:
Var på Meny på sletten forrige veke men dei hadde nesten ingenting inne, og eg får ikkje svar på når dei tar inn igjen. :(


#279

Carisma sa for siden:

Jeg har sett flere av tingene der, men huskr ikke helt hvor... Ikke så langt unna kassene tror jeg? Eller se oppå isdisken, der står de hvertfall på Meny Grønland :D


#280

Val sa for siden:

Jeg endte opp med å kjøpe boka på Meny på Oslo City. Der hadde de boka og soyamel hvertfall. Jeg får vel ta en tur til Carl Berner igjen en dag å se mer...eller spørre en litt mer hjelpsom ansatt!!


#281

Trønderpi sa for siden:

Hei,

Var innom Meny Oslo City i går, og da hadde de ingen av tablettene inne. Noen som vet om de har sluttet å selge dem? (det var så mye folk der, så jeg fikk ikke spurt noen av de som jobber der)

:)


#282

Lenel sa for siden:

På Meny i Hønefoss, Osloveien, har de Ketolyse produktene! :)
På Kuben(Hønefoss) selger de Ketolyse boka i en bokhandler:)


#283

Charl8 sa for siden:

får man kjøpt de stixene på meny på oslo city??


#284

Ebbalilla sa for siden:

Stix får man i alle fall kjøpt på de fleste apotek.


#285

asbjorg sa for siden:

Savner butikk utsalg på konsberg eller finnes det noe i nærheten

:)


#286

Sisteinnsats sa for siden:

Jepp! :)
De har vitaminene, boka, stixene og bakemixen. :)


#287

Sweet Pink Kitty sa for siden:

Vil bare si i fra at Ultra på Sørlandssenteret har et ganske godt utvalg med Ketolyseprodukter. Fant masse der da jeg var der i går! Veldig kjekt. :)


#288

Tiili sa for siden:

Ultra på Stadionparken i Stavanger har også godt utvalg!:)


#289

BlirFjong sa for siden:

Vil bare informere om at Meny i Hillevåg, Stavanger har sluttet å selge Ketolyse-produktene.. Vi spurte og fikk til svar at det hadde de sluttet å ta inn :(


#290

siri0109 sa for siden:

du har vel ikke oversikt over noen flere i telemark?


#291

Labomba sa for siden:

Meny på Nordbyen i Larvik :-)


#292

Tezla sa for siden:

kan man ta "30 DAYS" når man går på ketolysekuren??
har gått på kuren i 5 dager nå,å er strålende fornøyd hittil :)


#293

Carisma sa for siden:

Du kan gjøre det, men det er liten vits. Selv ble jeg 2 kg tyngre på 4 uker med tablettene... ;)


#294

Rin sa for siden:

Nå har de satt opp en egen stor hylle med ketolyseprodukter på Meny Ringnes Park - kosttilskuddene, stix, bøker, bakemiks og soyaprotein står der i alle fall :)


#295

DenDama sa for siden:

Noen som vet om og evt hvor det selges Ketolyseprodukter i København?


#296

Carisma sa for siden:

Det gjør det nok ikke... Men du kan bestille på www.ketolyse.no


#297

Idarull sa for siden:

Å så bra! Da må jeg innom der en dag :D jeg satt akkurat og lurte på dette nemlig.Har de bakemiks?


#298

Hedge71 sa for siden:

Meny i Namsos er nedlagt:(


#299

Ferskenbeinet sa for siden:

Ultra Stavanger har nå blitt til Meny, om du tenker å oppdatere! ;)



Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.