< Tilbake til oversikten

Ketolyseforhandlere

#301

nina75 sa for siden:

Heisann!

Finnes det noen ketolyseforhandlere i Hamarområdet? Før handlet jeg på meny i Stange, men nå er de i ferd med å bli Kivi så da er vel ketolyseprodukter tatt ut fra utvalget regner jeg med...:mad:



#303

nina75 sa for siden:

Uff.. da ser det ikke så lovende ut:(


#304

Gerd sa for siden:

Du kan selv påvirke butikken om å ta inn (viss du har en menybutikk i nærheten) Det gjorde jeg, og etter mye om og men, så tok de inn, og har fortsatt med det :)


#305

Nupsida sa for siden:

Hei. ser dette er en gammel tråd med, spør alikevell: Ser at NICO mat Kvinesdal Står på listen av forhanldere. Men hva er det egentlig de har der som er ketolysevennlig?
Torkil?


#306

Gerd sa for siden:

De har ketolyseprodukta ;) Derfor er de forhandler :ja:


#307

Nupsida sa for siden:

Har de? Nei så morro! Er to minutter unna skolen min, så da kan jeg jo gå der å handle :) Men, er det slik at de har dem inne hele tiden, eller der det noe jeg må ringe å bestille eller hvordan funker deT?


#308

Gerd sa for siden:

Sitat fra ketolysesidene:


#309

Nupsida sa for siden:

Såå.. Det vil si at jeg bør ringe? :P


#310

Fjasnissen sa for siden:

Hvis det var 2 minutter fra skolen din, så er vel ikke det å reise langt... eller? ;)


#311

Gerd sa for siden:

det må du bestemme sjøl ;)


#312

Nupsida sa for siden:

Nei, er jo ikke det :)
Så kanskje jeg bare skal ta meg en titt en dag. håper jeg finner ett eller annet i hylla så jeg slipper å spørre.. synes det er så flaut :S


#313

Augustina sa for siden:

Selger noen av menyene i Oslo ketolysepølsene enda? :)


#314

Fjasnissen sa for siden:

Veit ikke.... men de fleste Meny-butikker selger jo pølsene fra Jacobs, og de er jo både knallgode og har bare 0-1 karber. Litt dyre, men absolutt verdt det. Visstnok er det en av variantene som har litt høyere karboinnhold, men den har jeg ennå ikke støtt på.

Chorizo, Chili, løk, bratwurst.... det er de variantene jeg kan komme på nå.


#315

Augustina sa for siden:

Sa du Chorizopølse? Ohhh my.... nå vet jeg hva jeg skal ha til middag.

Takk for tipset. Håper Meny på Oslo City har det inne:D


#316

Fjasnissen sa for siden:

Jeg var egentlig litt skuffa over Chorizo-pølsa. Trodde den skulle være litt mer spicy.... og så endte den opp med å være litt tørr.... men kan jo hende jeg var uheldig...har en kompis som har den som favoritt, så de er nok bra.


#317

Augustina sa for siden:

Hvilke er din favoritt da? :)


#318

Fjasnissen sa for siden:

Jeg liker Chilipølsa veldig godt. Løkpølsa var også god.


#319

Augustina sa for siden:

Og jeg kjøpte....baconpølse :P Fordi jeg elsker baconpølse til vanlig. Spennende om denne er god :)


#320

Fjasnissen sa for siden:

Stemmer det... den hadde jeg helt glemt.
Du får rapportere om den er god eller ikke :)


#321

Augustina sa for siden:

Den var veldig god etter min smak :)


#322

Edith Bjeff sa for siden:

Er det ingen forhandlere i Tromsø?


#323

mamma.til.1:) sa for siden:

Finnes det noen forhandlere i Trondheims området ???


#324

Savagedlight sa for siden:

mamma.til.1: Meny på leangen [i nærheten av IKEA] tror jeg selger lavkarbo-pølser. Dem heter ikke ketolyse-pølser, da. Det var ett eller annet svenskt merke... Jeg fant ut at karbo-innholdet gjorde jeg godt kunne spise 2-3 slike grillpølser sammen med grønnsaker & kotelett til middag.

Edit: Jeg skrev flatåsen... hvorfor i alle dager skrev jeg flatåsen? Det var jo helt feil!


#325

Elise_131 sa for siden:

hei :) vet ikke hvordan det er med andre meny butikker men meny seltten selger, ketolyse stix, soya protein, ketolysebakemix, ketolyse kosttilskuddene og boken :) også selger de jacobs pølser der de fleste inneholder 0 eller 0,1-4 gram carb per 100 gram :D


#326

Saftig sa for siden:

Sunkost Oasen fikk inn igår :)


#327

Engledans sa for siden:

Hva menes med produkter tilpasset Ketolysekur, egentlig?


#328

Engledans sa for siden:

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg finner ikke et eneste Ketolyseprodukt, altså de i serien til Torkil på MENY en jeg går på.


#329

Angemi sa for siden:

Hva med Bergen noen forhandler her?

og sliter litt med å få i meg nok fett, spesielt fra fisk, Er ikke glad i fisk, og har problemer med å ta fisleolje/selolje tilskudd.. men føler jeg burde få i meg disse oljene også.. Hvordan er det bruke udos choice kapsler daglig i stedet?


#330

Baringao sa for siden:

Ville bare sei at Meny Sletten i Bergen har alle produktene til Ketolyse :) Såg ikkje boka, men den hadde eg, så leitte ikkje etter den :) Veldig fornøyd i alle fall !


#331

chbbe sa for siden:

De har boken ved bladene. I høyre hjørne når du står og ser mot kassene.
Jeg kjøpte boken for noen uker siden. Jeg fant ikke de andre produktene
i hyllene, men jeg gikk bare fort gjennom butikken så jeg har sikkert bare oversett de. Boken "Etter slankekuren" bestillte jeg på nettsiden.


#332

Retta sa for siden:

Får man kjøpt ketolysetablettene hos disse forhandlerene også? :)


#333

Råååsa sa for siden:

Noen som vet om det finnes forhandler i KristiansUnd i M&R??


#334

Rav81 sa for siden:

Noen som vet Ketolyse forhandlere i Stavanger området per i dag?

Har sett i tråden, men kanten er kanskje ikke helt oppdatert i forhold til Stavanger :)

Var på Meny Hillevåg for å kjøpe Ketostix, men de var tomme og virket ikke veldig innstilt på å hjelpe meg :/


#335

Cel sa for siden:

Hei
det samme her. Var på Meny, Apotek 1 og Sunkost i Stavanger for å se om jeg kunne finne Krom-Kalium mineraler og det var ingen som hadde.
så jeg prøver meg uten..

2,5 uker å ketolyse og
-1,6kg ...det går litt smått synes jeg.. men det er en start..

startvekt : 80
mål :68
vekt nå : 78,4


#336

*carpe* sa for siden:

Life butikken i Hauggata førte kosttilskuddene i fjor iallefall. Sunnkost på Futura har endel lavkarbovennlige produkter, som sukrin, johannesbrødkjernemel o.l


#337

lurvelurv sa for siden:

Meny på lade i Trondheim har sluttet å selg ketolysekuren. Noen som vet om en plass i Trondheim som selger?


#338

Lott sa for siden:

Dette lurer jeg også på!



#340

Lott sa for siden:

Helt klart Gerd, tenkte mer på hvem som har produktene i butikk eller om det må bestilles :) Skal ta meg en leterunde så finner jeg vel svaret jeg er ute etter


#341

Gerd sa for siden:

2 Meny-butikker i trondheim ( solsiden og Lade) oppført der, med tlfnr til butikkene :)


#342

-Tingeling- sa for siden:

Er det noen som vet om de fortsatt selger Ketolyseproduktene Price Lagerbutikken i Krokstadelva eller Ultra i Asker ?


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.