< Tilbake til oversikten

Isetbrød (nam nam!)

Iset sa for siden:

Jeg eksperimenterte litt idag og kom frem til en knallgod brødoppskrift! Brødet var saftig og hang meget godt sammen, nesten som vanlig brød, og det smakte såpass godt at tilogmed min superkresne mann spiste det!! Han har ALDRI likt noen av de lavkarbobrødene jeg har laget. :eek:

5 toppede ss soyaprotein (smakte ikke noe)
3 dl rømme/creme fraiche
1 dl malte mandler eller valnøtter
2 ts bakepulver
2 tykke båter hvitløk, presset
1/2 ts salt
4 egg
4 gode ss mykt/smeltet smør
1 ts paprikapulver
4 ss linfrø
4 ss solsikkefrø
70 gram kruskakli
4 ss sesamfrø

Bland alt i en mikser til det er en smørbar deig (som tannpasta, omtrent). Ta i litt mer soyaprotein om deigen er for løs. Den skal være omtrent som Ingers rugbrød-deig.

Spa deigen over i en brødform kledd med bakepapir, strø over masse sesamfrø og sett den midt i ovnen på 180 grader i ca en times tid.

La brødet avkjøles helt før det skjæres i tynne skiver og nytes. :D

Daizy sa for siden:

Smakte det veldig mye hvitløk av det? Mmm..skeptisk ;) (sitat posten) :D

Iset sa for siden:

Nei, faktisk ikke i det HELE tatt, til min store skuffelse. Jeg elsker hvitløk og bruker mellom 7 og 10 fedd hver dag. :lol:

Neste gang skal jeg ha i enda mer hvitløk. Men jeg tror kanskje det hadde smakt tammere uten hvitløken i, for det luktet veldig godt og krydret da jeg tok det ut av ovnen. Det smakte mer eller mindre vanlig brød og konsistensen var kjempebra.

Dette var bra saker, jeg har endelig funnet et brød som jeg føler er mer eller mindre "normalt". :D

Hyper sa for siden:

Dette skal jeg prøve neste gang:)
Jeg elsker hvitløk jeg og, så slenger nok oppi et par ekstra fedd;)...
Det brødet jeg lagde sist, smakte nemlig litt mye bakemix....

Gleder meg!!
Thank you:)

PS:Lagde forresten is etter din oppskrift i dag..

3 eggeplommer
3 dl kremfløte
søtning etter smak
og utskrap fra en vaniljestang..

NAM!!Jeg er EVIG takknemlig...beste vaniljeisen jeg har smakt:)

Iset sa for siden:

Ja, ikke sant den isen er god? :D

Vet du hva som gjør den enda bedre? 1-2 Advantage-barer som er hakket smått opp og tilsatt røren før den fryses. Jeg liker best mokka-baren men den fås ikke i Norge enda. Så jeg bruker den med sjokolade (Decadence).

Det blir skikkelig "Cookies n' cream-iskrem". :sikle:

Hyper sa for siden:

Mmm...spørs om ikke jeg må en tur ut og handle i dag gitt....:)
Skal lage litt digg til bursdagen min om en tre ukers tid, men tenkte det var greit å prøve en gang først, så ikke jeg står dagen før, med masse mislykka prosjekter....:)

Men èn ting..
Isen var veeeeldig god, men når jeg sjekka i dag, så var den STEINhard...så hard at det ikke går an å stikke en skje nedi...
Går det an å forhindre dette på noen måte?...

tess81 sa for siden:

vet du hvor mye karbohydrater d e i brødet??
så kjempe godt ut.....må si du e kjempe kreativ....nå har e mange oppskrifter takket være deg tusen takk....

Iset sa for siden:

hyper: du kan la den tine litt før du spiser den, ellers tror jeg man kan kjøpe noe på apoteket som hindrer den i å bli så hard. Husker ikke hva det heter, skal prøve å finne det ut.

tess: jeg aner ikke, jeg teller ikke karber... Men bruk tabellen på forumet her (forsiden), regn ut karboinnholdet for hele oppskriften, så skjærer du det i skiver og regner ut per skive. Ikke så vanskelig. :)

bluVelvet sa for siden:

Bakte Isetbrødet i går og det var bare superbra! Ekte grovbrød! Jeg brukte valnøtter i stedet for mandler og så brukte jeg vita-olje i stedet for smør.

<strong>vare</strong>            <strong>gram</strong>               <strong>karb pr 100g</strong>     <strong>tot karb</strong>

soyaprotein 70 2,8 1,96
rømme 300 2,9 8,7
valnøtter 50 7 3,5
hvitløk 100 1 1
4 egg 0,6 2,4
4ss olje 0 0 0
1ts salt 0 0 0
1 ts paprikapulver 0 0 0
linfrø 20 0 0
solsikkefrø 20 10,7 2,14
kruskakli 70 20 14
sesamfrø 20 4,5 0,9
Totalt 34,6 gram karbo i hele brødet.

Jeg fikk over 20 skiver av brødet så da blir det ca 1,5g karb pr. skive. Brødet var kjempegodt! Det går nok også helt fint å ikke bruke hvitløk.

Siljevanilje sa for siden:

bluvelvet: er det noen grunn for at du bruker vitaolje istede for smør? :rolleyes:

Stella sa for siden:

100 gram hvitløk??

bluVelvet sa for siden:

Iset: nei ingen annen grunn enn at jeg ikke gadd å smelte smør ;-)

100g hvitløk var vel litt mye ja ;-) Brukte ca 3 kløfter jeg da. Både lukte og smaker litt hvitløk men jeg liker hvitløk jeg da...

Isalien sa for siden:

Dette brødet anbefales virkelig!!! Det var rett og slett godt! Hurra!

Jeg likte dette mye bedre enn naboens. Prøv!

Dolly sa for siden:

Det må jeg prøve, men kan man lage det uten hvitløk? har dne noen funksjon for brødet?

Gerd sa for siden:

Skal jammen gå og bake brødet med en gang...:p Hørtes veldig godt ut...:sikle:

Gerd sa for siden:

Nå er brødet bakt. Smakte godt. Men heva veldig lite... :o

bluVelvet sa for siden:

Det er hverken gjær eller bakepulver i røra så det er ikke så rart ;-)

Nynne sa for siden:

GRATULERER.

Jeg bakte brødet i går, og jeg er veldig fornøyd med det. Tusen takk for oppskrift.

Men du? Den vaniljeisen, pisker du fløte og så egg og så blander det før du fryser?

Dolly sa for siden:

Men kan det heve og bli et brød uten gjær?

Isalien sa for siden:

Det hever ikke, så det du ser er det du får. :p

Men brød blir det! :)

Isalien sa for siden:

Kanskje jeg skal være CRAZY og ha i bakepulver? Hvis noen skulle lure så er 1 ts bakpulver = 1 karbo

Gerd sa for siden:

Kanskje det kan være lurt å piske egga en del først så de blir gode og luftige. Skal jammen prøve. Må bake brød i kveld:D

bluVelvet sa for siden:

Hadde i et ekstra egg og 1ts bakepulver... Virka som det hevet litt men er ikke helt sikker. Tror jeg har brukt ca 1/2 ss mer soyapulver også. Det ser litt luftigere ut i hvertfall... hakket mandlene max også.

Usammenhengende innlegg men forhåpentligvis leselig..

bluVelvet sa for siden:

Åhoi! Ingen ting å utsette på smaken heller :-)

Når jeg tenker ekstra hardt etter så hadde jeg også paprikapulver, provancekrydder og litt smuldret feta oppi.

tbear sa for siden:

Er det noen som vet om det går like bra med ketolyse bakemiks i stedet for proteinpulver? Brukes i så fall samme forholdstall?

Gerd sa for siden:

Jeg brukte bakemixen. Samme forhold. Gikk helt bra det :D

Isalien sa for siden:

Jeg brukte altså 2 ts bakepulver og det hevet seg helt klart litt mer i ovnen, og brødskivene ble større. Det anbefales!

bluVelvet sa for siden:

Sånn ser mine skiver ut :-) Får ca 23 skiver ut av brødet.

Jeanett sa for siden:

Dette brødet hørtes jammen meg godt ut!! :p

Iset sa for siden:

OJ jeg har bare glemt å skrive bakepulver opp, jeg mener jeg hadde det i, for det hevet seg ganske bra. :rødme:

Har redigert oppskriften nå.

bluVelvet sa for siden:

:eek: :_oy: :eek: :_oy: :eek:

ROFL! Og vi som har drevet å bakt og bakt og bakt dette brødet uten! Vel, vel godt er det uansett, Iset!!

Iset sa for siden:

Haha ja sånn kan det gå. Bra du likte det uansett da. :lol:

BS2 sa for siden:

Det brødet her er fantastisk :) MÅ prøves :p Takk for oppskrift Iset!

Iset sa for siden:

Bare hyggelig, flott at du likte det. :)

kelly sa for siden:

Da har jeg bakt mitt første lavkarbobrød :) Syntes smaken var kjempegod, men siden jeg er uten erfaring på denne typen brød, hadde jeg nok litt for lite soyaprotein oppi, for brødet ble veldig løst i konsistensen og faller fra hverandre når jeg skjærer det opp :confused: Men brødet blir garantert baket igjen og da skal jeg ta i mere :D Takk for kjempegod oppskrift Iset :heia:

moinx sa for siden:

Noen som har prøvd dette brødet med johannes???

Elanessë sa for siden:

Takk for oppskrift Iset..! Dette brødet skal helt klart prøves!

Men angående den isen: går det ann å få en framgangsmåte? :o

HotLips sa for siden:

Etter snart tre uker på Ketolyse og fire kg ned :) .. våger jeg meg på mitt første lavkarbobrød.
Det står i ovnen "as we speak".
Ser kjempegodt ut. Gleder meg til å ha med i matpakken i morgen!

Tusen takk for oppskrift Iset!
(har laget ostekaken din også....rågod :ja: )

wander sa for siden:

Sitter akkurat nå og spise skive av dette brødet med ost og reddik på, jeg... Det er utrolig godt. Mye bedre enn vanlig brød, syns jeg.

Og så er det et kjempepluss at det ikke er baking som med vanlig brød - slipper styret med heving og knaing og det som følger med vanlig gjærdeig.

:)

Kanutten sa for siden:

Må prøve dette brødet jeg :D

Ble for mye linfrø i det andre jeg prøvde i dag...:(

Men kan jeg bruke natron i stedet for bakepulver??? Sparer på karbene da :rolleyes:

Paranøtter er jo de "sunneste" nøttene med lite karber, jeg kan vel male slike og bruke i stedet for mandler??

Iset sa for siden:

Du kan gjøre hva du vil. :D Jeg eksperimenterer med nye ingredienser hele tiden. I dag bakte jeg dette brødet til min bror som går på ketogen diett, og da hadde jeg i mye mer krydder enn vanlig. Bare HEIV oppi, og slumpet egentlig på alt. Brødet ble saftig og kjempegodt. Hadde i litt mer smør også, 5 stoore spiseskjeer. Brukte en hel liten boks valnøtter også. Malte dem nesten, men lot det være LITT kornete med tyggekonsistens.

SusieBlues sa for siden:

NAM! Dette brødet ble kjempegodt! Jeg brukte det til ostesmørbrød!!
Så deilig!!

MorStine sa for siden:

OMG!!! Dette var bare KNALLGODT! Hvorfor har jeg ikke sett det før? Brukte bakemix i stede, så det ble noen få fler karbo, men guuuuud så godt. Litt fillete i skårpa da jeg skar det i skiver, men det gjør ikke noe.. Iset, du er oppskriftdronning nr1!!!:D

wander sa for siden:

Enig igjen, jeg... :D Jeg lager dette brødet ofte - jeg har ikke prøvd noen andre, jeg... Og moren og broren min syns også dette brødet er kjempegodt, broren min maser stadig om at jeg må bake det og ta det med når jeg kommer på besøk. :)

Iset sa for siden:

Hehe takk for det, godt dere liker det! Jeg bakte det til min superskeptiske og kresne bror som spiser lavkarbomat, og han maser stadig om at jeg må bake nytt. :D

Ei venninne visste ikke at det var lavkarbobrød engang, hun spiste 3 skiver av det og spurte etter oppskriften for det var et så godt grovbrød, hehe.

Trollemor sa for siden:

:spent:nam, nam! Kasta meg over brøbaksten med ein gang eg kom heim fra jobb i dag, og resultatet blei deilig. Ingen ting e som nybakt brø med smør på!:spisesnak Er så ny i gemet, at eg rett og slett har tatt feil av Soyaprotein, og Soyamel når eg handla inn ingrediensene. Brukte halvt om halvt med mandler og nøtter. Resultatet blei kjempebra. :D

wander sa for siden:

Eneste med dette brødet syns jeg, er at det smaker best etter at det har vært fryst ned.

Jeg deler det opp når det er blitt kaldt og legger det i fryseren til dagen etter. Og så kan jeg ta det opp igjen...

Iset sa for siden:

Ja jeg pleier å skjære det opp i skiver når det er ferskt og avkjølt og så tar jeg opp de skivene jeg trenger fra fryseren. Synes brødet er veldig godt som ostesmørbrød eller ristet i brødristeren. Har også laget knekkebrød av det, bare tørker skivene i ovnen i 4-5 timer på 100 grader. :)

MorStine sa for siden:

Hm... Kanskje jeg skal prøve å lage knekkebrød av de i morgen. Jeg også har fryst det i skiver. To og to med mellomleggspapir mellom. Erfaringen er at hjemmebakte brød, uten alle disse e-stoffene muggner FORT...

Nok en gang- takk Iset!

marquise sa for siden:

Kjære Iset! Du er genial...... Tusen takk for en fantastisk brødoppskrift! Har hatt en periode i fjor hvor jeg gikk på Ketolyse, - og nå tar jeg de siste kiloene på samme diett. Og aldri, jeg mener ALDRI har jeg laget brød som passer til denne kuren som smaker så utrolig himmelsk! Jeg vil bare råde alle til å teste ut denne oppskriften. Nå tror jeg at det går veldig fint å klare de siste kiloene :D

Iset sa for siden:

Oj det var litt av en ros. Tusen takk, så bra at du likte det så godt. :D

Sweetflower sa for siden:

Må bare føye meg pent inn i rekkene av takknemlige brødbakere - dette brødet var HELT 100%!! Nå skal jeg tusle bort til mamma med oppskrifta, hun ble også frelst etter prøvesmaken :)

Fnutte sa for siden:

Jeg var ekstremt skeptisk:eek:.......har ikke vært spesielt fornøyd med den andre oppskriften jeg prøvde (gikk rett i søpla)

Men dette var ekstremt godt. :D Jeg digger virkelig dette brødet. Hadde ikke hvitløksfedd jeg da men hadde oppi litt nykvernet tørket hvitløk og en ts av Caj'Ps hvitløkskrydder..... nam nam:)

Iset sa for siden:

Åååh Caj P's hvitløkskrydder hadde jeg helt glemt ut! Takk for påminnelsen! Jeg var avhengig av dette for noen år siden, men kjøpte av en eller annen grunn aldri en ny boks da den siste tok slutt (var midt i flytting og greier). Det MÅ jeg kjøpe til uka, det er såå snadder.

Eva sa for siden:

Så er to stk Isetbrød akkurat tatt ut av ovnen. Ikke verdens høyeste brød (ca 4 cm - og ja, jeg har brukt dobbeltporsjon), men de er helt sikkert gode. Gleder meg!:p

Oddfrid sa for siden:

Kan dette brødet bakest i brødbakemaskin??

Eva sa for siden:

Har gått og tenkt på om det går ann å piske hvitene stive og blande dem i helt til slutt. Noen som har prøvd...?:rolleyes:

Distrea sa for siden:

fine brød, Eva.... fine brød :p:D bare måtte:o

lokkebiff sa for siden:

Eva sa for siden:

Ehmm, hva er det som er så morsomt....?:confused::o:rolleyes:

Oddfrid sa for siden:

Noen som har prøvd???

Brimstone sa for siden:

Du vet, brød... enkelte av oss her inne kan ikke dy oss når det gjelder koffertreferanser ;)

Eva sa for siden:

Koffertreferanser.....?? Nå er jeg slett ikke med, men det er jo også veeeldig tidlig på morgenen.:D

Linnmk sa for siden:

Dette skal testes :D

Gleder meg!

Men hvordan gjør dere med linfrøene?
Legger de i blødt og maler de, eller bare knuser de eller ingenting??

Hadde de harde i bakemiks brødet i går og syntes de ble så markante og veldig harde liksom :(

marquise sa for siden:

Jeg har ikke lagt frøene i vann, synes det funker fint. Har brukt brødet mens jeg gikk på ketolyse, - og nå tror jeg det blir fast innslag i min "holde vekten" framtid.

Brødet anbefales på det varmeste!

pupper... pupper... ;)

Binnemamma sa for siden:

Dette burde eg prøve! Einaste er dette med kruskakli. Eg bakar først og fremst for jenta mi som har diabetes. Ho har også cøliaki, så om eg kunne erstatte kruskakli med noko anna :confused: Nokon som har gode forslag?

Kan jo bruke glutenfritt mjøl, men då er jo ikkje brøde lavkarbo lenger :p

Forresten; har de prøvd å bake med fiberhusk? Blanda med væske blir det ein slags gele. Dette brukar mange når dei baker med glutenfritt mjøl; det får bakverket til å henge saman. Anar ikkje om fiberhusk har masse karbo.

iren84 sa for siden:

Jeg lagde dette brødet i går. Og jeg må bare si:
Dette var helt FANTASTISK!!!!

For et utrolig deilig brød:D:D:D

Kjempegodt med hvitløken inni, men jeg lurer på om jeg skal lage uten neste gang, for jeg syntes det ble litt for markant smak.
Kanskje prøve noen andre kryddrer?
Noen som har noen forslag? Jeg er så dårlig til sånt....:rolleyes:

iren84 sa for siden:

Hva med soyamel? jeg er ikke helt sikker på hvordan det melet "virker", men du kan nå forhøre deg litt:)

Binnemamma sa for siden:

Er soyamel lavkarbo altså? :)

Iset sa for siden:

Soyamel er lavkarbo men smaker hoppetau. Soyaprotein er bedre. Det er dyrere men smaker ikke så mye. Men om det funker som kli, det tror jeg ikke. :hmm:
Hva med soyaflokker, det ligner på havregryn og kan vel kjøres i mikser til en litt mer kli-aktig konsistens. Selges i helsekosten. :)

Binnemamma sa for siden:

Ja, altså der finst glutenfritt havregryn. Eg kan jo sikkert bruke det :) Gi det ein fres med miksaren først. Sikkert ikkje så veldig lavkarbo, men heilt sikkert betre enn glutenfritt mjøl i alle fall :)

Iset sa for siden:

Ja havregryn er glutenfritt (selv om man ofte må kjøpe en egen type pga. at andre kornsorter blir blandet i den ved innhøsting), men det er mye rikere på karbo, det er derfor jeg anbefaler soyaflokker. ;)

Binnemamma sa for siden:

Jo, vi brukar den glutenfrie varianten

Skal sjå om eg kan finne soyaflokker i helsekosten. Elles har vi jo.. mm.. hirseflak; kan det duge? Er sikkert masse karbo i det også..

Takk for forslag! :)

Iset sa for siden:

Ta en tur på helsekosten og sjekk bakpå de forskjellige pakkene med soyaflokker(soyaflak), hirse osv. :)

sirimor sa for siden:

Nå har jeg tatt meg tid til å lese hele tråden, og ble enormt inspirert til å bake nytt brød!

Jeg har jo en oppskrift som funker har jeg tenkt, så jeg har ikke lest på denne før. Men nå skal det bakes:D

sol75 sa for siden:

Bakte dette brødet i går kveld, det angrer jeg IKKE på :D

Det er fantasktisk godt, må virkelig ta meg sammen for ikke å spise opp alt på en gang. Laget det uten mandler (av den enkle grunn at jeg pratet med en venninne i telefonen da jeg bakte, og da fikk jeg ikke malt mandlene ler) og hadde oppi noe rester av et glass med marinert fetaost + litt av oljen den lå i. Utrolig godt!! må være det beste brødet jeg noen sinne har smakt!!!

Tusen takk, Iset, for oppskrift!!!:klem:

solsikke sa for siden:

Noen som har prøvd å lage knekkebrød av dette brødet??

Iset sa for siden:

Jepp, det funker helt knall det. :)

solsikke sa for siden:

Ok, takk skal du ha...

Prøvde å gjøre litt om på oppskrifta i går...med knall suksess...smakte faktisk nett så vanlig brød...
Kjekt å prøve noe nytt...
Har ikke regnet på karb. men blir litt mer..men ikke noe å snakke om..

3 toppede ss soyaprotein (smakte ikke noe)
2 ss fiberhusk
2 dl rømme
3dl cottage cheese
1,5 dl malte hasselnøtter
2 ts bakepulver
1/2 ts salt
4 egg
4 gode ss mykt/smeltet smør
1 ts paprikapulver
4 ss linfrø
4 ss solsikkefrø
70 gram kruskakli
4 ss sesamfrø
1 ts oregano

Greit å dele erfaringer...

Håper noen som vil prøve..

Iset sa for siden:

Flott, det skal jeg prøve til helgen. Greit med litt variasjon. :D

upsidaysi sa for siden:

Kan man spise dette når man er på atkins :confused:

ja jeg er ny :rolleyes:

Iset sa for siden:

Ikke om du er på induksjonen, da skal/bør du følge lista over tillatte matvarer. Men etterpå går det helt fint så lenge du teller karbohydratene per. skive. :)

Frk. Fryd sa for siden:

Jeg må bare fortelle gledeshistorien om at dette brødet gjør at jeg slipper å bruke insulin i svangerskapet!

Jeg fikk for høyt blodsukker av å spise knekkebrød til frokost, (7.2, skal være under 6.0) men dette brødet gir meg et blodsukker på 5.3!

Det er helt genialt for meg som ikke orker omelett og middagsrester til frokost. :-D

Iset sa for siden:

Jøss så bra. :klem:

solsikke sa for siden:

Iset prøvde du ut brødet??
Ble også kjempe godt som knekkebrød..'

Gratulerer med dagen forresten..så du hadde bursdag i dag!!!

Andrine84 sa for siden:

Hvor kjøper man soyaprotein?
Dette er oppskrift til 1 brød?

Iset sa for siden:

1 brød ja. Kjper soyaprotein i helsekosten.

Andrine84 sa for siden:

Ok. Skal til byen i morgen, skal prøve å stikke innom da :)

Imp sa for siden:

Nå har jeg bakt dette brødet, og det lukter KNALLGODT! Var kjempelett å bake også. Venter utålmodig på at det skal avkjøle så jeg får smakt.

Jeg hadde bare i et fedd hvitløk, siden jeg ikke har noe å presse med, så jeg finhakket det istedet. Forresten så har jeg lest at man ikke skal presse hvitløken fordi man da ødelegger noe av smaken? Jaja, who cares. Jeg kjenner jeg er skikkelig EXCITED når det gjelder dette brødet.

Mannen, som hater hvitløk og hvitløklukt av hele sitt hjerte, kommenterte at det luktet VELDIG godt! Jeg har ikke nevnt hvitløken da, skal bli moro å se om han klarer å smake den.

Hvis dette brødet funker, skal jeg aldri spise karbobrød igjen!!

Brødet er HELT HELT nydelig!! Det blir perfekt hver eneste gang, og jeg blir nok aldri lei det :)

Men et spm til Iset; tror du det går an å erstatte rømme/CF med noe annet? Tror jeg må prøve å kutte det ut en god stund pga Candida... og skulle gjerne ha beholdt brødet som en del av kostholdet mitt... :)

Imp sa for siden:

Yummie, brødet var bare kjempegodt!!! Mannen likte det forsåvidt, men syntes det var litt mye smak i det, så han holder seg til speltbrødet sitt foreløpig. But I love it. Love it love it love it.

Lurer på et par ting da!

Hvor holdbart er brødet i romtemperatur, hvor mange dager?

Er det ok å fryse? Forringer frysing kvaliteten?

Skulle gjerne fått et høyere brød, hva med å lage dobbel porsjon, noen som har prøvd det?

SusieBlues sa for siden:

Mine brød blir vanlig høyde. Bruker vanlige brødformer.
Holder en uke i kjøleskapet.
Tåler frysing, hvis jeg husker riktig!

Iset sa for siden:

Oj det aner jeg ikke, har aldri prøvd. Hvorfor må du kutte det ut pga. Candida? Trodde usukrede melkeprodukter var ok?

nordlandsjente sa for siden:

Idag skal jeg bake mitt andre Isetbrød. Det var bare absolutt fantastisk!

bolleboll sa for siden:

hei
Jeg hadde ikke hvitløk så jeg lagde uten.
Tusen takk for oppskrift. Kjempegodt:)

bolleboll sa for siden:

I dag lagde jeg også muffins med denne røren. Gikk kjempebra men jeg skulle ha smurt formene. Bruker brødet ditt hele tiden:)

SusieBlues sa for siden:

Jeg bare må dytte på denne, for brødet er helt fantastisk!

SusieBlues sa for siden:

Da jeg nå har bestemt meg for å redusere protein i forhold til fett, har jeg regnet ut innholdet av dette brødet og kommet frem til 62% fett, 30% protein og resten karbo. Jeg ble veldig glad for at fordelingen var slik!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.