< Tilbake til oversikten

Piskeklubb?

Georgine sa for siden:

Jupp, må ha tau for å lage meg en provisorisk terapimaster :) Tar med slyngene for å henge de på... Lurer på hva øyfolket tror når jeg hiver tauet over en grein og trener som en gal :eek:

Kan og brukes til å fange ungkar... men de som er igjen av den typen er ikke helt etter min smak altså :D

Fjonken sa for siden:

Når du trener kan du jo banne litt på svensk så tror øyboerne bare et du er en normal svensk turist.

Og ungkarer er så ymse.. Det gjelder å finne de som er enkemenn på leit, eller de som er ungkarer fordi de ikke har leita ennå ( sånn som den jeg fant) Eller ungkarer som har hatt litt pusterom etter en skillsmisse... og er på leit, men vet det ikke selv..
Ps.. du finner dem i øverste hylla.. ! Ikke ta de til nedsatt pris..Eller de som er overprisa..!

Georgine sa for siden:

Kun øverste hylle her ja :D

Ideen din er forsåvidt god, men jeg har bodd der selv, og øya har vel sånn rundt 300 fastboende.. og hver eneste menneske vet hvem jeg er :eek:

Får snike meg inn i skogen for treninga tenker jeg.. og bestiller knallsol så det er mulig :p

Fjonken sa for siden:

Ta en ekstrem makeover før du drar da. En rosa parykk, løsnese og Dumboører gjør susen.. !

Georgine sa for siden:

Har kaptein Sabeltannhatt og heksenese.. det gjør samma jobben tenker jeg..

Fjonken sa for siden:

Husk bare å snakke svensk da.. eller brumme litt på tysk.. !

Georgine sa for siden:

Den er grei...

Om jeg skrur av datan nå, så rekker jeg en øvelse til :)

Fjonken sa for siden:

LØRDAG: 7 timers vasking og polering og støvsuging av 2 store biler.. Utført og utslitt!

:D

I morgen har jeg vasking av Starcraften på programmet. Tar sikkert hele dagen. Ikke bare er minibussen diger, den er forferdelig møkkete også. Og den har ikke vært voksa og polert på 3 år..
Bilen min trenger også en vask.. må ta den i samma slenge.

Søndag blir det hvile!! Tror jeg vil trenge det etter bilvaskingen.

sirimor sa for siden:

---fredag---

Nå ser det mørkt ut for resten av uka. Kneet har streika! Jogget litt sammen med Truls (hunden til nabo'n) i går kveld. Kjente at jeg ikke burde gjort det. Dritvondt!! grrrrrr...

Fjonken sa for siden:

Ta heller resten av uka fri enn å presse et dårlig kne. Det lønner seg ikke i lengden. Bare spør Siljevanilje.. !

sirimor sa for siden:

Ja fankærn. Det lureste er nok at jeg holder meg i ro..
Herregud:eek: jeg får abstinenser når jeg virkelig tenker på at imorgen skal jeg ikke gå morgentur:hylgrine:

Men litt hagearbeid blir det vel..

Kun styrketrening, ikke gåturer.

Siljevanilje sa for siden:

vondt kne = kjempe aua.

ta det med ro og prøv å hold kneet høyt i en naturlig bøyd stilling. ( en pute e.l.)

:klem:

Georgine sa for siden:

En øvelse igjen så har jeg trent det jeg skal i dag :D

Sirimor: god bedring med kneet... :klem:

sirimor sa for siden:

Ja det er nok best at jeg holder meg helt i ro noen dager. Tror jeg generelt har tatt litt for mye i idet siste. Armene verker også. Fortsetter finværet, legger jeg meg heller i sola og later meg litt til en forandring;)
Takk for omtanken alle tre:klem:

for melde inn til piskeklubben at 5 timer på jobb som ei pisket rotte må definitivt telle som trim. er kjempe gåen i beina og ryggen nå. :ja:

Fjonken sa for siden:

7 samfulle timer med støvsuging og vasking og gnikking og gnukking og polering og shining av to store biler.. Jeg er gåen jeg.. !

sirimor sa for siden:

Godkjent trening Fjonken, ingen tvil. Godt jobba:D

Etter 6 timer pal i sola er jeg også helt gåen..Just what the doctor ordered;)

sirimor sa for siden:

Uke 27: 3. - 9. juli.

man: morgentur 70 min. - ikke utført:mad:
tirs: styrke, ben 30 min. + rask gåtur 30 min. - ikke utført:mad:
ons: morgentur 70 min. - ikke utført:mad:
tors: styrke, armer 30 min. + rask gåtur 30 min. - ikke utført:mad:
fre: morgentur 70 min. - ikke utført:mad: formen var inne, men jeg forsov meg!
lør: morgentur 90 min. - ikke utført:mad:
søn: styrke, ben 30 min. + rask gåtur 60 min. - utført:)

Dette har vært en hvileuke. Kneet har vært kranglete og begge underarmene har verket og vært stive.
I skrivende stund, fredag, er kneet helt bra tror jeg, mens armene fortsatt verker. Setter allikevel opp en plan for neste uke, men skal ikke presse for mye på.

Melania sa for siden:

Pisk og pryl sirimor ;)
Men jeg ser jo på signaturen din at du har hatt ett skikkelig vektap i det siste - utrolig bra :D

Når det gjelder min trening, ja så er jeg liksom bare såvidt kommet igang igjen. Om 1 time reiser vi til hytta og da blir det ikke noen annen trening enn turer og gåing opp og ned fra sjøen.

Fjonken sa for siden:

Fjonken har ikke trent noe denne uka.. Annet enn knebøy og stueløp med den syke vesla på armen.. ( Teller det?)

Georgine sa for siden:

Juhuuuu??? Her var det sommerstille gitt :eek:

Har tatt noen styrketreningsøvelser i kveld og håper jeg orker noen til. Er fullstendig slått ut av varmen og ren skjær sommerlatskap og fysioterapauten min hadde brølt ut ørene mine om hun hadde sett meg :o :o

Fjonken sa for siden:

Jeg er fremdeles i feriemodus og har egentlig i ingenting her å gjøre..
Men i morgen skal vekkeklokka kime kl 04.30 og da skal skrotten opp og ut av døra til en lang stavgangtur.... før jeg returnerer til et forhåpentligvis fortsatt sovende hus og kan ta fatt på¨resten av dagen med god samvittighet.. Må bare komme i treningsmodus igjen..

Georgine sa for siden:

Skal bare si fra at jeg trente på fredag og i dag :)

min treningsplan for kommende uke
mandag: magedans dvd
tirsdag: pilates ( hvis jeg har fått tak i skikkelig matte)
onsdag: magedansdvd
torsdag: pilates ( hvis jeg har fått tak i skikkelig matte)
fredag: magedansdvd

Fjonken sa for siden:

Nilleuketrening;
Mandag: 41 min stavgang og 35 min step utført!!!
Tirsdag:Stavgang og styrketrening - Ikke utført noe av det..
Onsdag: Stavgang og step - Utført!
Torsdag: Stavgang og styrketrening - stavgangen utgikk til fordel for utvidet kondisjonstrening i tillegg til den planlagte styrketreningen. Totalt over 2 timers økt. Utført!
Fredag: Stavgang og step - Sov over stavgangen men skal finne på et alternativ.
Lørdag: Stavgang
Søndag: Stavgang

Fjonken sa for siden:

XXL har skikkelige gode matter..

sirimor sa for siden:

På tide å oppdatere litt her...

Uke 28 : 10. - 16. juli.

man: rask morgentur 90 min. - utført:)
tirs: styrke, armer 30 min. + rask gåtur 60 min. - utført:)
ons: rask morgentur 60 min. - utført:) + skogstur med barna 3,50 timer:)
tors: styrke, ben 30 min. + rask gåtur 30 min. - ikke utført:mad:
fre: rask morgentur 90 min. - ikke utført, men 3 timer i skogen fra kl. 0700:)
lør: styrke, armer 30 min. + rask gåtur 30 min. - ikke utført:mad: reiste på ferie
søn: styrke, armer 30 min. + rask gåtur30 min. - utført:)

Dette var første ferieuken vår hvor vi var hjemme og bare hygget oss ilag med naboen.

ehm ingen trening sålangt:eek: , hverken magedans dvd eller pilates.
ryggen har trengt sårt hvile når jeg endelig er hjemme fra jobb.

Nille sa for siden:

Excuses, excuses.....;)
Min rygg har blitt mye bedre etter at jeg begynte med Pilates. Og jeg merker straks om jeg sluntrer unna. Kontakt gjerne fysioterapeut eller lege for å få vite hva øvelser du kan/ikke kan gjøre. Jeg har to prolapser i ryggen og to separate fysioterapeuter har sagt pilatesøvelser er helt topp fordi det styrker mage/rygg muskelaturen. Magedans er noe anderledes, der gjør du øvelser du kanskje bør vente med til muskelaturen er litt sterkere.
[color=purple][/color]
Det er bare å komme igang !!

ehm ja.. skal begynne hos ei fysioterapaut som kombinerer fysio øvelser og pilates. hu starter opp i slutten av august. hu hette bente løkken eller no,

Nille sa for siden:

Kuuuuult !! :D

ja for forløpig er jeg for vond til og begynne. heldighvis er jeg ikke like vond hele veien. så når jeg er god nok skal jeg begynne. savner å trene hardt. men må nesten begynne forsiktig.

Fjonken sa for siden:

Smart å vente til du får kyndig hjelp. Ikke gjør noe nå før ryggen din tillater det.

Fjonken sa for siden:

Ellers så har jeg oppdatert innlegg 225..:D

sirimor sa for siden:

Offa, så vondt da. Være forsiktig, men kipt ikke å få trent skikkelig....

sirimor sa for siden:

Fortsetter oppdateringen av ferien... Første uken på Gurebo i Grimstad.

Uke 29: 17. - 23. juli.

man: morgentur 90 min. - utført:)
tirs: styrke, ben 30 min. + rask gåtur 30 min. - utført:)
ons: morgentur 90 min. - utført:)
tors: ---ingen trening---:mad:
fre: styrke, armer 30 min. + rask gåtur 30 min. - utført:)
lør: morgentur 90 min. - utført:)
søn: styrke, ben 30 min. + rask gåtur 30 min. - utført:)

Bra uke:D

Fjonken sa for siden:

Særdeles godt jobba Sirimor!
Si meg går du 90 min morgentur på tom mage? Jeg går 40 min stavgang og synes det er evig nok jeg.. ;) Er alltid dritsulten når jeg kommer hjem igjen.

sirimor sa for siden:

Oppdatering av andre uke på ferie i Grimstad.

Uke 30: 24. - 30. juli.

man: morgentur 90 min. - ikke utført:mad:
tirs: styrke, armer 30 min. + rask gåtur 30 min. - utført:)
ons: morgentur 90 min. - utført:)
tors: styrke, ben 30 min. + rask gåtur 30 min. - ikke utført:mad:
fre: morgentur 90 min. - utført:)
lør: styrke, armer 30 min. + rask gåtur 30 min. - ikke utført:mad:
søn: morgentur 60 min. - utført:)

Unskyldning men, vi delte hytte med en venninne og dattern hennes. Veldig lytt, og jeg vekket dem på tirsdagen.....merket at det ikke var så veldig..... populært kanskje...

Fjonken sa for siden:

Da skjønner jeg veldig godt at mye på planen din ikke er utført. Skakke finne fram pisken da vett du..;)

sirimor sa for siden:

Takk skal du ha Fjonken, den første uken gikk veldig bra den.

Tom mage ja, bortsett fra en halv liter med vann. Funker som bare det. Prøver å gå så raskt som mulig, og tar i så det brenner i rompa i oppoverbakker. Kan kjenne av og til litt sultfølelse etter et kvarter, men forsvinner igjen etter som jeg blir varm i trøya. Har god sprut i bena, ingen melkesyre. Når jeg kommer hjem hiver jeg innpå først med masse kaldt vann, ca. en liter. Så inntak av 20 gr. cocosa og 30 gr. myseprotein-shake.

Stavgang er jo mye mer slitsomt, eller energikrevende om du vil da. Så det kan være en årsak. Forresten, hvordan følte du deg i underarmene i begynnelsen, ble du støl?
Har veldig lyst til å begynne, men jeg har slitt med musearm/tennisalbue og da blir særlig underarmen brennende sliten ved fysisk aktivitet som jeg kjenner tar der.

sirimor sa for siden:

Takk for det, rompa er fortsatt støl etter alle oppoverbakkene i Grimstad...

Klok av skade, veldig hyggelig å dra på ferie med venninne altså men kommer til å foreslå 2 hytter neste år. Vi har litt forskjellige døgnrytmer alle sammen og sånn er det bare. Noen må opp midt på natta for å tisse, andre sover som en stein, andre våkner og får ikke sove igjen, noen vil stå opp litt tidlig for å trene (he-he) mens andre synes det er greit å starte dagen først klokka 1000. Ja-ja.....

Fjonken sa for siden:

Er du klar over at trim på over 45 min på tom mage vil tære på muskelvevet? Det er sånn at når man har veldig lave glykogenlagre så vil kroppen hente næring fra musklene. Først fra fettet, men etter ca 45 min går kroppen løs på muskelvevet. Det er i allefall det erfarne fitnessutøvere har fortalt meg. Derfor kjører ikke jeg mer enn 45 min på tom mage.

Stavgang.. Det har jeg drevet med i så mange år at jeg husker neste ikke om jeg ble sår i armene av det i starten.
Nei jeg tror ikke jeg ble det fordi jeg kunne teknikken da jeg startet. Dersom du har gått endel på ski ligger stavgangteknikken inne. Riktig teknikk med løse tak om stavene, senka, løse skuldre og lette tak med stavene bør ikke gi utslag på armene. Stavgang med riktig teknikk og riktig lengde på stavene kan være som balsam for stiv nakke og skuldre. Videre gir stavgang styrke i korsryggen og i lår og legger. Gir avlastning til hofter, kne og ankler. Dessuten får du automatisk opp farta når du bruker staver.
Siden du har problemer med armene vil jeg råde deg til å ta det uhyre forsiktig i starten. Velg deg en rute med lite motbakker, evt unngå å bruke stavene i motbakkene, til du ser om armene dine tåler det. Vær nøye ved kjøp av staver. Kjøp slike med helhåndhemper og se til at det er enkelt å få kjøpt nye asfaltsko til stavene. Riktig lengde på stavene er også uhyre viktig. Du skal ha albuen i 90 grader når du står rakt med turskoene på og holder stavene rett forand deg.

Med stavgang får du 50% større kaloriforbrenning enn ved vanlig gange. Så absolutt tidsbesparende og verdt å prøve.

TEknikken.. jo du skal gå med stavene på samme måte som når du går diagonalgang på ski. Finnes mange andre teknikker også, men det er mer for erfarne stavgangere.

Synes du skal prøve jeg. For det er både effektivt og gøy..!

sirimor sa for siden:

Så var ferien slutt. Er midt i uka nå i skrivende stund, så får føre opp det jeg har gjort, og det jeg håper på å få gjort.

Uke 31: 31. juli - 6. august.

man: morgentur 70 min. - utført:)
tirs: styrke, ben 30 min. + rask gåtur ettermiddag 45 min. - utført:)
ons: morgentur 70 min. - utført:)
tors: styrke, armer 30 min. + rask gåtur 30 min. - ikke utført:mad: ....på date...
fre: morgentur 70 min. - ikke utført:mad: altfor trøtt...
lør: styrke, ben 30 min. + rask gåtur 60 min. - styrke ikke utført:mad: men gåtur utført:)
søn: formiddagstur 120 min. - utført:)

Synes det er veldig greit å skrive opp treningen sånn, for da kan jeg printe ut siden og knipse det sammen med utskrift fra Fitday og fra Fredagsklubben, ikke dumt.....

sirimor sa for siden:

Ja, jeg tror jeg skal investere i et par gode staver. Har stor tro på den type trening. Siden jeg ikke kan jogge pga. kneet og at gåing på flatmark ikke får opp pulsen noe særlig, kan staver hjelpe tror jeg.

Har ikke tenkt på det at over 45 min. tærer på muskler, men veldig logisk. Takk for tipset:)
Det blir jo bare fint, for da sparer jeg litt tid om morgenen, og så kan jeg sprite det hele opp med staver for eksempel. Det var lurt.

Fjonken sa for siden:

Ja, ikke sant? Det er kvalitet som gjelder ikke kvantitet også mtp trening. Har du flere spørsmål om staving så er det bare å spørre. Tisp. Ha på deg de skoene du vanligvis bruker til tur når du skal handle staver. Da er du sikker på at du få stavene i riktig lengde. Eller kjøp teleskopstaver, men de bråker endel når du går på asfalt med dem.

sirimor sa for siden:

Fint du sa, ha på gåskoa mine når jeg handler:)

idag var jeg så god at jeg rett å slett gikk på trening, ( hvem hadde trodd det) jeg hadde en ganske hard men dog rolig pilates time. jeg tok den letteste versjonen på alt som hadde med ryggen å gjøre. uten korsett. passa på å stramme magemusklene mine hele veien. ( mage musklene mine er forøvrig lett definerte helt uten trening) de skal bli mer altså.

etterpå kjente jeg at jeg hadde brukt ryggen, også gikk jeg den km hjem også var alt bra igjen. :heia: meg. endelig litt igang med trening.

Fjonken sa for siden:

Bra Siljevanilje, men vær forsiktig.:)

Nille sa for siden:

Flott Silje :heia:
Fint at du tok det med ro. Men det er uansett ikke lett å skade ryggen på pilates trening. Øvelsene er jo laget nettopp for å styrke ryggen -
[color=purple][/color]
Flott at du er igang !! :D

ver du sikker. ryggen min skal nemlig beholde i relativ god stand i mange år til..... sånn ca 60-70 år :lol:

meddeles masse gangsperr fra igår og 22 min med magedans dvd.
wow 2 dager med trening.:eek: :eek:

treningsplan for uke 32
mandag: sykkel trening på arena min 30 min (lett)
tirsdag: magedansdvd
onsdag: treningsfri
torsdag: sykkel trening på arena min 30 min ( lett)
fredag: treningsfri
Lørdag: gå tur sammen med sambo om kvelden
søndag: gå tur sammen med sambo

Georgine sa for siden:

Etter en ukes skulking og bekkenproblemer er jeg i gang med trening igjen! Har gjennomført 4 øvelser og går løs på de 6 siste og tar de i løpet av dagen :D

Fjonken sa for siden:

Ikke mye å rope hurra for. Tre av sju er for dårlig. Må skjerpe meg no alvorlig.

Fjonken sa for siden:

Mandag: ikke planlagt noe trening pga møte og stress.
Tirsdag: Treningsstudio - 1 time og 45 min knallhard styrketrening og kondisjonstrening - FULLFØRT
Onsdag: Stavgang og step/fitnessball - Ikke fullført!
Torsdag: Treningsstudio - mer enn 2 timers kondisjon og styrketrening - Utført!!
Fredag: Stavgang og step/fitnessball -
Lørdag: Fri
Søndag: Stavgang

En litt mer realistisk ukeplan. Blir enten step eller fitnessball. Avhengig av om jeg har treningsverk eller ikke.

ja til nå i denne uka, lover virkelig bra med denne begynnelsen ja :nei:

sirimor sa for siden:

Godt jobba det :D (du har blitt så smekker så jeg):ja:

sirimor sa for siden:

Nå skal jeg klare å få fokuset tilbake på trening, søvn og kosthold!

Uke 32: 7. - 13. august.

man: styrke, armer 30 min. - ikke utført:mad:
tirs: rask morgentur 45 min. - ikke utført:mad:
ons: styrke, armer 30 min. - utført:)
tors: morgentur 45 min. - utført:)
fre: morgntur 45 min. - utført:)
lør: styrke, ben 30 min. - utført:)
søn: bærtur i skogen etter frokost 120 min. - utført:)

Helt ok uke.....

sirimor sa for siden:

---ONSDAG---

Prøver igjen....

Uke 33 : 14. - 20. august.

man: styrke, armer 30 min. - ikke utført:mad:
tirs: rask morgentur 40 min. - utført:)
ons: morgentur 40 min. + styrke, armer 30 min. kveld - utført:)
tors: rask morgentur 40 min. + rask kveldstur 60 min. - utført:)
fre: rask morgentur 40 min. - utført:)
lør: rask morgentur 40 min. - utført:)
søn: rask morgentur 40 min. - utført:)

Den opprinnelige planen ble ikke fulgt; annenhver dag styrke - morgentur.

La heller inn det jeg hadde gjort, ellers ble alt så rotete.

Fjonken sa for siden:

Denne uka blir helt treningsfri. Har hatt innkjøring i barnehagen så jeg har ikke fått anledning til å trene.

Men neste uke blir det fullt kjør.. Forhåpentligvis.

pisk min lille rompe, for jeg har ikke trent hele uka. :P
akilles sene vondt og altfor masse jobbing. :P

men neste uke har jeg fri man-fre og skal trene pilates tirs onsdag og torsdag . og slappe av.

sirimor sa for siden:

Okey da har dere lovet....jeg lover også, skal gjennomføre alt på planen, skal ta en Nille-uke for å komme på rett kjøl, og få NOK søvn!

Fjonken sa for siden:

Bare en snartur innom her for å avlegge et høytidelig løfte om morrastavgang og styrketrening i morgen. Pisk meg grundig om jeg sluntrer unna.. :D

min plan for kommende uke er

mandag: morgentur før frokost ( ca 30 min)
tirsdag: pilates på arena
onsdag: pilates på arena
torsdag: pilates på arena
fredag: vetikke ennå, muligens trenefri
lørdag: går ut pga jobb
søndag: vetikke ennå

Fjonken sa for siden:

Første del unnagjort.. Og kl 10 åpner treningssenteret.. :D

min morgentur kommer, men dog etter frokost. og et par timer senere enn planlagt, har min første fri uke på ca 2 mnd. og jeg sov til 1130 uten alarm. og gjett om det var herlig. :ja:

Fjonken sa for siden:

:D :D

2 del unnagjort.. !

sirimor sa for siden:

---FREDAG---

Denne ukens trening.....

Uke 34 : 21. - 27. august.

man: rask morgentur 40 min. - utført:)
tirs: styrke, ben 30 min. - utført:)
ons: rask morgentur 40 min. - utført:)
tors: rask morgentur 40 min. + styrke, armer 30 min. på kvelden - utført:)
fre: rask morgentur 40 min. - ikke utført :mad: det regna så fælt...
lør: styrke, ben 30 min. - utført:)
søn: rask morgentur 40 min. - utført:) + 90 min. kveldstur:)

Så langt har det gått greit. Joda, det ble en veldig bra treningsuke det.

Fjonken sa for siden:

Gått greit.. ?! Du er fanden ta meg ramm jente!! Fytti katta, du gir meg virkelig noe å strekke meg etter. I kveld skal jeg legge meg samtidig som vesla.. nemlig kl 20... :p

sirimor sa for siden:

:p :p Okey da..... men at du legger deg klokken åtte....?..well-well:p

Fjonken sa for siden:

Kan prøve i allefall.. Kommer sikkert til å ligge der å telle striper i soveromstaket noen timer før jeg sovner..

Fjonken sa for siden:

Pga zzzzzzzz til morran og stengt treningsstudio så har jeg mistet piffen litt. Så tror neppe jeg får skroget i treningshumør i dag.. Er i daffeland.

sirimor sa for siden:

--FREDAG---

Nei, her har det jo støva helt ned :eek: hva skjer a...?????

Uke 35 : ingenting:mad:
Uke 36 : ingenting:mad:
Uke 37 : ingenting:mad:
Uke 38 : ingenting:mad: .....sånn, det var det.

Nå har jeg så smått begynt å trene igjen,
så her kommer ukas bevegelser:

Uke 39 : 25. - 30. september.

man: kveldstur med naboen 60 min. - utført:)
tirs: rask morgentur 40 min. - utført:)
ons: styrke ben 30 min. + kveldstur alene 50 min. - utført:)
tors: kveldstur med naboen 60 min. - ikke utført:mad: såå støl...!!!
fre: styrke armer 30 min. + rask gåtur 30 min. - ikke utført:mad:
lør: rask morgentur 40 min. - utført:)
søn: hviledag - utført:p
[color=black][/color]
.....det var ikke mye å skrive hjem om.

Georgine sa for siden:

Her var det støvete ja Siri :lol:

Jeg trener fremdeles, har begynt med sykling og startet med 5 minutter.. Nå er jeg oppe i 10 min annenhverdag og bekkenet tåler det fint :D

Driver med styrkeøvelsene mine enda.. men har tonet ned de jeg fullfører fint og konsentrerer meg om enkelte som går direkte på stabilisering av bekkenet :)

sirimor sa for siden:

Det er jo helt ekko her inne..... Georgine, hallo... noen....??

Hyper sa for siden:

Jeg bare lurer jeg..HVOR trener dere..
treningsstudio eller hjemme?....
Jeg har nemlig fryktelig lyst å begynne å trene litt mer intensivt hjemme...

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt enten step maskin eller tredemølle?...

Jeg har litt problemer med treningsstudio......

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.