Aadi sa for siden:
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Caxa sa for siden:
Er her jeg da ;)
Stikker nesen innom iblandt men har egentlig ikke så mye å si.... Dagene går med til trening, mat, og unger... Kveldene går med til anmeldelser til stevner, planlegging av sesongen og reiser....
Skal starte første stevne i slutten på April, så er det nye stevner nesten hver eneste helg i Mai før jeg skal ri i det danske åpne mesterskapet i Juni....
Maten går det bra med etter at jeg gav opp ketolysekuren og lagde min egen lavkarbo variant.... Jeg behøvde flere karber enn det ketolysekuren gav på grunn av den høye treningsmengden.... Dessverre gikk jeg opp nesten en kilo før jeg fant ut hva som var feil, men etter å ha gått tilbake for å se hva som fungerte tidligere er jeg nå på rett vei igjen.... Synd at jeg ikke fikk den hjelpen jeg var lovet av Torkil, men etter å ha betalt for alle produktene var jeg vel mest overlatt til meg selv :D
Heldigvis fikk jeg endel svar av Karin (Næringsvett og jentemat) og Skaldeman, så kiloene ble borte ganske greit etter det....
Spiser masse god mat, trener og nyter livet mitt, og danser vårdans, soldans og sommerdans og alt det jeg tror skulle kunne hjelpe på dette været....
Ikke noe spesielt morsomt med bane ute nå som alt er bare glatt eller fullt av vann....
Så her skjer veldig lite annet enn det vanlige, og jeg har stukket nesen innom her iblandt men ikke følt for å legge igjen så mange spor, siden jeg har følt for å la være og engasjere meg i noe her inne.... Har heller brukt masse tid på meg selv og virkelig kjent etter hvordan ting fungerer....
Nå føler jeg at ting fungerer helt riktig igjen, kroppen svarer som den gjorde før ketolysekuren og jeg går ned mellom 1 og 1,5 kilo i uken på selvkomponert lavkarbo :p
Kan være jeg stikker innom her litt oftere igjen, men forhåpentligvis vil jeg ha lært at jeg bør holde endel meninger for meg selv ;)
Strutsen sa for siden:
... tilbake her :D Har savnet dine små og store kommentarer !!! Så jeg håper inderlig at du velger å ta turen innom ofte utover våren !
Caxa sa for siden:
Du kan da ikke savne meg :syklubb:
Selv om det ble en for mye der passet den bare sååååå bra, det mener ihvertfall gubben :_plystre:
Aadi sa for siden:
Tone....
Bra at du er innom... trodde du hadde gitt opp.
Jeg liker folk med meninger, og kjempeflott at du har funnet din lavkarbo-stil.
1-1,5 kg i uken er mer enn jeg klarer.
Hva spiser du?
jeg står nesten stille.... tror jeg må kutte ut pesi-max`n og trimme mer....
Strutsen sa for siden:
.... æ råflira....:D
luringen sa for siden:
??? har ikke fått med meg at du opplever det sånn her? Håper du fortsetter å bidra med deg & ditt sånn inimellom da. Bra du får det til ! Både med hest & mat!
luringen sa for siden:
Ok...ja har lest "bakover " og skjønt litt mer, men jeg sier det igjen; Vi trenger og tåler at noen har sterke meninger.
Caxa sa for siden:
Ja dette blir sånn oppramsing av hva jeg spiser, men ihvertfall har jeg gått ned 1,7 kilo på denne maten denne uken.....
Fredag:
2 kokte egg, 100 gram bacon til frokost....
2 lavkarbopølser rullet inn i osteskiver med bacon utenpå til lunsj
1 nakkekotelett med løk, spinat, stangselleri surret i creme fraiche til middag
Macademia nøtter til kos
Lørdag:
Eggerøre av 2 egg med løk og einebærrøkt laks til frokost
2 skiver av brød lagd nesten som naboen til torkil med masse makrell i tomat og mye majones til lunsj
Biff av hjort med blomkålmos blandet med litt sellerirot, sopp, løk og saus av cremefraiche, hvitløksost, og litt fløte til middag
Gele med vaniljekesam til kos
Søndag:
2 pølser med ost og bacon og rødbet/eggesalat som jeg lager selv til frokost
Hjemmelagde fiskekaker lagd med mye purre og blomkål i deigen til lunsj
1 del av Kjøttkake lagd i hele panna (blir 4 deler) med creme fraiche saus, spinat og squash til middag
Gele med vaniljekesam til kos
Mandag:
1 del av den kjøttkaken jeg hadde til middag til frokost
Rødbet/eggesalat sammen med en stoooor skive grov leverpostei til lunsj
Hjemmelagd fiskekake som den til lunsj til middag
Rømme med litt natreen og kanel til kos
Tirsdag:
2 kokte egg og 100 gr bacon til frokost
1 del kjøttkake med rødbet/eggesalat til lunsj
1 kotelett med spinat, squash, løk, paprika, stangselleri surret i creme fraiche til middag
Cottage cheese med kanel og litt frosne bringebær og natreen til kos
Onsdag:
1 del kjøttkake med rødbet/eggesalat til frokost
2 pølser opphakket i eggeomelett med purre til lunsj
Woket kyllingbryst med soyasaus, østerssaus, rømme, squash, løk, chili, hvitløk, paprika, sopp, brokkoli til middag
Rømme med litt natreen og kanel til kos
Torsdag:
1 pølse med rødbet/eggesalat først, så rømme med kanel og natreen
4 grillbein til lunsj
1 del kjøttkake med spinat, sellerirot, squash 4 cherrytomater og saus av creme fraiche
Gele med vanilje kesam
I tillegg til all denne maten drikker jeg TabX, pepsi Max, olden vann, vann fra springen og ett par kopper kaktus te hver dag, ca 2,5 l
Jeg bruker progesta care, L-glutamin, olivenbladekstrakt og Juice+ vitaminer
Dessuten bruker jeg 1-2 ss MCT til hvert måltid, enten bare helt på baconet, mikset inn i sausene eller i salatene jeg lager selv.....
Ligger på ca 2800 kcal om dagen....
Jeg rir mellom 1 og 2,5 timer om dagen, alt etter været og hvor mange hester jeg rir..... Utenom det trener jeg ikke noe.....
Så dette er det som fungerer for meg, jeg spiser jo ikke sånn hver uke, iblandt spiser jeg mer av det brødet, lager meg mock danish, eller enkelte andre oppskrifter jeg har funnet her inne.... Men vannet, tilskuddene og MCT tar jeg uansett hva jeg spiser.....
Da fikk du oppskriften på hva som passer meg :D
Caxa sa for siden:
Det var nok ikke bare de tingene som har skjedd her inne som har gjort at jeg tok en "time out"
Har vært endel som har skjedd fordi jeg har en stedatter som også skal ut å konkurrere sammen med meg i sommer, og da behøvde hun å ta noe rytterforbundet kaller grønt kort..... Så har jeg selv brukt mye tid på å planlegge min egen sesong og brukt masse energi på meg selv....
Så "time outen" er mer ting som er personlige, men meningene mine vil jeg nok være litt mer forsiktig med å dele ut både her i min egen dagbok og rundt omkring.... Dessverre tar noen ting veldig personlig, og det er veldig skremmende, for personlige henvendelser med negativt fortegn ville jeg ha tatt på pm.... Det er ting andre ikke har noe med syns jeg....
Så sånn er det ;)
Summer sa for siden:
Bare titter inom og sier hei og god natt jeg. :klem:
Caxa sa for siden:
Hei Lisemor, håper du har det fint og at kroppen er snill med deg :klem:Fedonisten sa for siden:
Kanskje du har skrevet det før altså - men jeg har sikkert ikke fått det med meg :rodme: Er det dressur du driver med? Du skriver om en del konkurranser du skal delta i - er noen av dem her i kongeriket vårt eller? Hadde vært morsomt å vært og kikket - hvis det var i nærleiken liksom. Kunne tatt med meg noen nåler og stikki litt på noen hester jeg vettu :lol:
Imponerende resultater og meny forresten :ja: Inspirerende!
Nå kryper Fedonisten til køys - natta Tone!
:klem:
Summer sa for siden:
Takk. :) Jeg har vært hos fysio og fått lirket på noen muskler, og hos legen som jeg har gruet meg for i to måneder nå, så i kveld er jeg faktisk litt utladet og slapp. (Og det er jo veldig bra for en som er overspent. :D). Tenker jeg tusler inn i sengen snart, hadde vært deilig å sovne litt tidlig.Caxa sa for siden:
Joda mange som er her i kongeriket, så vidt det er planlagt nå er det bare to stevner i andre kongeriker :)
Skal ri i Asker 23 Mars, oppe ved Ringebu 6 Mai, Kongsberg 20 Mai og Moss 28 Mai, så er det pause før jeg skal ri i Danmark..... Da er det ikke stevne i Norge før i Juli, 2 stevner ett her på Hadeland, andre er ikke bestemt ennå..... Første helgen i August er det internasjonalt stevne i Kristiansand, og helgen etter er det NM ikke langt fra Larvik....
Er dressur jeg rir ja, har ikke nerver til å sitte på over hindre jeg :p Dessuten ville nok kroppen aldri kunne fungert som sprangrytter med de skadene jeg har :)
Kan få stikke både meg og hesten du ;)
Sov så godt :klem:
Caxa sa for siden:
Håper legen har noen positive svar til deg Lise, og fysioterapi pleier gjøre bedre etterhvert, fy så sliten man blir av å bli dratt sånn i ;)
Nå må du sove så godt når jeg skriver dette :D , ingenting er som søvn mot en sliten kropp som skal kvitte seg med slaggprodukter....
Natta :klem:
mofe sa for siden:
Hallooooo Caxa! :)
Vet du, jeg synes du skal drite i hva andre måtte mene om det ene eller det andre. Det er jo veldig lett å si da, men jeg tror det er viktig å si allikevel :ja:
Og du? Hvor er Hadeland igjen forresten? Jeg husker at jeg spurte om det en gang, på PM ellernoe? Men jeg har vært ganske tåkete de siste ukene, (eller månedene blir det jo snart), så husker ikke.
Nå kunne jeg såklart bare sett på PMene mine da, men gidder jeg det? ;)
Hvorfor jeg spurte da iallfall, var at jeg tenkte at kanskje jeg kunne komme og sitte på en hesterygg hos deg en gang? Sånn.. i mai kanskje? Jeg driver og styrer med masse dill for tiden, så trenger litt forutsigbarhet, men.. slutten av april er kanskje heller ikke så dumt? Jeg aner ikke jeg.
Trenger man masse klær og sånt forresten? Og hjelm? Kanskje jeg kan låne det av deg eller? Kanskje jeg har for stort hode? :o :p
Ja, også ville jeg bare si at det er fremdeles full anledning til å komme på Oslo-treffet imorra! :ja:
mofe sa for siden:
Eh hm. Nå hørtes det jo ut som om jeg mener at ingen skal bry seg om hva andre mener da, og at du er teit som gjør det. Men det mener jeg jo ikke. Jeg bryr meg jo om hva andre mener om meg, liksom.
Men nå skal jeg slutte å skrive før jeg baler meg inn i lange setninger som jeg har en tendens å gjøre jo mere natt det blir :p
:wacko:
Caxa sa for siden:
Hadeland er like ovenfor Nittedal, sånn ca 3,5 mil fra Oslo sentrum.... :)
Bare gi beskjed om når du har tenkt å ta turen du Mofe, men om helgene blir det mye reising på meg nå, men ukedagene er vi hjemme ;)
Hjelm kan du låne av meg, har litt forskjellige størrelser, og klær er etter været, bruker til og med jeans jeg om jeg bare skal skritte litt rundt....
Skulle gjerne kommet innom på den treffen, men jeg er dessverre nødt til å hente unger og så skal jeg ri etterpå, og da er jeg ikke ferdig før etter 6 en gang, og da er det nok en kveld med ungene som gjelder :rolleyes:
Håper dere får en kjempefin ettermiddag/kveld, passer det ved en senere anledning blir jeg gjerne med :D
Caxa sa for siden:
Jeg bryr meg også om hva andre mener Mofe ;) men jeg bryr meg mer om hva jeg selv mener, for det er meningene mine jeg skal forholde meg til i min verden :D
Så hva de mener var helt greit, vi har alle lov å ha meninger og ulike meninger, men å se på ting som personangrep fordi man har ulike meninger er å ta litt i syns jeg.....
Men nå er jo det min mening da ;)
mofe sa for siden:
Jeg lurer på, gitt - om det er fordi jeg er trøtt at jeg leste at du skulle henge ut noen unger. Som i å henge ut klær.
:lol:
mofe sa for siden:
Hehe ja, ikke sant. Og den driter jeg jo i! :cool:
Nei - nå har jeg innmari sær humor, altså. Natta nå :ja: snakke strengt til seg selv :rolleyes:
Caxa sa for siden:
Enten var det fordi du var trøtt, eller så var det fordi jeg var trøtt og kunne ha skrevet det ;)
Men heldigvis var det du som var trøtt Mofe :D
luringen sa for siden:
Så flink du er med maten!! Er imponert over hvor strukturert du er...
klarte hun grønt kort eller??
Lykke til i konkurranse da..hvilken klasse stiller du i?
Caxa sa for siden:
:D Håper du ihvertfall fikk en ordentlig god natts søvn da Mofe ;) sånn at den sære humoren fikk litt hvile, men du det er bare min mening, og den driter jo du i :p
God dag :klem: Lille Mofe, håper uansett at du får en strålende fin dag.....
Caxa sa for siden:
Joda det ble Grønt Kort til frøkenen, så nå har hun både sett video, lært konkurranse reglemanget OG ridd til over 50% i LC pluss at hun har hoppet 2 hinder.... :D Så hun er kjempeflink....
Selv rir jeg MB og har tenkt å ri St. Georg til høsten håper jeg ;)
Jeg er en grad IIV rytter, så internasjonale stevner og NM rir jeg program lagd for funksjonshemmede i den graden.... De er lettere enn de programmene jeg rir mot funksjonsfriske..... Men i NM og internasjonalt rir jeg også Kür, et program jeg lager selv hvor vi kan ha litt vanskeligere grad på øvelsene som ris til musikk..... Så det skal bli en spennende sesong :)
mofe sa for siden:
Hei Caxa, bare innom for å rapportere om 1 stk. god natts søvn! ;)
Caxa sa for siden:
Så da er du skikkelig opplagt for en tur i Oslo's byliv?
Mofe på tur aldri sur ;)
[size=4][/size]
Håper du får en mega, strålende solskinnsdag, ettermiddag og kveld Mofe.... Kos deg litt for meg også da ;)
mofe sa for siden:
Will do :)
Strutsen sa for siden:
.... høy aktivitet ;) og jeg ble ekstremt sulten og fysen av å lese gjennom menyen din !!!
Jeg har sagt det før, og sier det igjen - du er kjempededikert og flink!! En stor kilde til inspirasjon for meg !
Caxa sa for siden:
Så fint jeg kan brukes til noe da ;) Men jeg må si at dine menyer ofte virker på samme måte på meg, spesielt de løkene dine du vet :p
STOOOOOOOOR :klem: til min favoritt struts ;)
Strutsen sa for siden:
.. å være noens favorittstruts :D
Er innom for å danse noen ekstra soldanstrinn i din dagbok i håp om at du våkner i morgen tidlig med solskinn på nesetippen, påskestemning i kroppen og at du får en superduper dag !!!
Caxa sa for siden:
Ja med mitt forhold til andre strutser, må jeg jaggu si du har overbevist meg om at det finns en og annen struts som ikke skal skues på fjærene :p
Vet ikke hva du har gjort med den dansen, men er du sikker på at det var sol dans ikke snødans du stampet? Det er nemlig det som daler ned her :(
Georgine sa for siden:
Nå har jeg lest igjennom boka di og det du skriver om sukkeralkoholer er veldig interessant.. Sliter med kronisk betennelse i sener og muskler i bekkenet og er delvis lammet i flere muskler i hoften. Din erfaring i forhold til sukkeralkoholer skal jeg nå dra nytte av og prøve å kutte ut disse... så kanskje jeg opplever en stor bedring!! :)
Si gjerne i fra om du får flere slike opplevelser i forhold til fibromyalgien.. de erfaringene kan jeg mest sannsynlig overføre og bruke for meg selv :klem:
luringen sa for siden:
Kur og st. Georgs??!!! Bøyer seg i støvet DET er mye trening det!!
Flotters.
Ha en fin påske!!
Caxa sa for siden:
Hei Georgine
Jeg har spist sukker også uten å få den reaksjonene jeg fikk av sukkeralkoholer, så for meg er nok de den verste giften....
For meg har Lactovitale vært det som har hjulpet kroppen best mot fibromyalgien, sammen med L-Glutamin.... Dette var noe jeg fikk råd om når jeg var hos Karin på Næringsvett www.naeringsvett.no Hun har også skrevet boken jentemat, der kan det være du finner litt om nettopp mat kontra endel "jentesykdommer"
Håper noen av mine opplevelser med diverse matvarer kan være til hjelp....
:klem: Lykke Til
Caxa sa for siden:
KJEMPEMASSE ;)
Mange timers terping på øvelser, rideveier og for å få musikken til å passe, men det er SÅÅÅÅÅÅ morsomt når alt fungerer :D
Håper påskeharen kommer med masse fint vær til deg også!!!!
Georgine sa for siden:
Lactovitale står faktisk på menyen min :)
Men hva er L-glutamin?
Caxa sa for siden:
Glutamin er løse aminosyrer, det skal finnes i muskler og blodet... Kroppens byggesteiner kan man vel kalle det, hjelper til å bygge opp muskler og hjelper å holde imunforsvaret ved like....
En kropp som har et høyt stress nivå, smerter, psykiske plager, operative inngrep eller andre former for kroppslig stress tappes for glutamin..... Da vil dette påvirke imunforsvaret og kroppen vil ha problemer med å behandle smerte bl.a.....
Dette var hva jeg fant om det på nettet akkurat nå
Den har ihvertfall hjulpet meg, men man må jo som sagt tidligere teste seg frem til hva som passer en selv.....
Lykke til!!!!!
Georgine sa for siden:
Tusen hjertelig takk for hjelpen :klem:
Da kommer et lite spørsmål til.. dette fås på apoteket?
Caxa sa for siden:
Nei dessverre..... L-Glutamin kan være vanskelig å få tak på, men ettersom jeg har skjønt er det enklest å finne der treningsstudioene er bra utvalg, da gjerne som Glutamin Peptid.... Jeg har kjøpt mitt i Sverige da det er halve prisen nesten, og første gangen fikk jeg det av Karin på Næringsvett.... Ellers har jeg sett endel steder på nett hvor de selger det, spesielt der de selger kosttilskudd til muskelbyggere.....
Skal se om jeg finner en link.... ;)
www.fitness24.no/pmglutamin.php
Den var ihvertfall norsk :)
Noen helsekost butikker selger det nok også men jeg vet ikke hvilke.....
Caxa sa for siden:
[CENTER]En feil ved Kvinner!!!!!
Da Gud skapte kvinnen, var han kommet til sin sjette dag på overtidsarbeid.
En engel dukket opp og spurte: "Hvorfor bruker du så lang tid på denne?"
Og Herren svarte: "Har du sett alle spesifikasjonene jeg må ha for å forme henne?"
"Hun må kunne vaskes, men skal ikke være laget av plast, ha mer enn 200 bevegelige ledd, alle må kunne byttes ut og hun må være kapabel til å fungere på hvilken som helst diett, hun må ha et fang som kan ha plass til fire barn samtidig, et kyss som kan hele alt fra et oppskrapet kne til et knust hjerte og alt dette skal hun gjøre med bare to hender"
Engelen ble forundret over alle disse egenskapene.
"Bare to hender?......Umulig"
"Og dette er bare standardmodellen?"
"Det er for mye arbeid for en dag... Vent til i morgen og gjør henne ferdig da."
Det vil jeg ikke protesterte Herren. Jeg er så nær ved å fullføre denne skapelsen som er mitt hjertes favoritt.
Hun heler seg selv når hun er syk, og kan jobbe 18 timer i døgnet.
Engelen nærmet seg og tok på kvinnen.
"Men du har laget henne så myk, Herre"
"Hun er myk",sa Gud, "men jeg har også laget henne sterk. Du vil ikke tro hva hun kan utholde og klare."
"Kan hun tenke?" spurte engelen.
Gud svarte: "Ikke bare kan hun tenke men også ressonere og forhandle"
Engelen ble obs på noe, strakte frem hånden og rørte ved kvinnens kinn....
"Herre, det ser ut som om denne modellen har en lekkasje. Jeg sa at du prøvde å legge for mye ting på henne"
"Det er ikke noen lekkasje... Det er en tåre," rettet Herren ham.
"Hva er den til?" spurte engelen.
Og Gud sa:
"Tårene er hennes måte å uttrykke seg på, hennes sorg, hennes villedelse, hennes kjærlighet, hennes ensomhet, hennes lidelse og hennes stolthet."
Dette gjorde stort inntrykk på engelen; " Du er et geni, Herre. Du har tenkt på alt. Kvinnen er VIDUNDERLIG!"
Det er hun!
Kvinnen har styrker som forundrer mannen.
De tåler vanskeligheter, de bærer tunge byrder.
Men de har lykke, kjærlighet og meninger.
De smiler når de vil skrike. De synger når de vil gråte.
Gråter når de er lykkelige og ler når de er nervøse.
De sloss for det de tror på.
De står imot urettferdighet.
De tar ikke et "nei" for svar når de tror at der finns en bedre løsning. De gir av seg selv for at familien skal ha det godt.
De følger en venninne til legen fordi hun har legeskrekk.
De elsker betingelsesløst.
De gråter når barna deres oppnår noe, og gleder seg over at vennene oppnår premier.
De blir glade når de hører om fødsel eller bryllup.
Hjertene deres blir knust når en venninne dør.
De lider ved tapet av en kjær, men de er sterke når de tror at der ikke finnes mer styrke.
De vet at et kyss og en klem kan hele et knust hjerte.
MEN, der finnes en feil med kvinnen:
HUN GLEMMER HVA HUN ER VERDT!
Jeg fikk denne av min datter, for hun ville minne meg på hva jeg er verdt, jeg følte for å dele den med dere her inne, for at dere skal huske hvor spesielle dere alle er, og til dere menn for at dere iblandt trenger å minnes på hvor flotte kvinnene i deres liv faktisk er ;) [/CENTER]
Caxa sa for siden:
Hopper inn bare for å ønske alle en riktig god påske.....
Her skal påsken gå med til trening, og litt mere trening, siden konkurranse sesongen's første stevne kommer første helgen etter påske :D
Kos dere og nyt fridagene, må dere alle få nyte solen :)
Anne sa for siden:
Lykke til, Tone:klem:
Fine ord du har lagt inn til oss. Takk.:klem:
Caxa sa for siden:
Takk for det :klem: Alltid spennende de første stevnene i året, før man kommer inn i rutinene.....
De ordene er jo veldig sanne da, vi er ikke så flinke til å se hvor flinke vi er vi jenter ;)
Aadi sa for siden:
God Påske...!!!
Klemmer...
[font=Comic Sans MS][/font]
[url="http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZSYYYYYYYYNO"][/url][url="http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZSYYYYYYYYNO"][/url][url="http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZSYYYYYYYYNO"][/url][url="http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZSYYYYYYYYNO"][/url]
Melania sa for siden:
Hei Tone
Lenge siden vi har hørt fra deg, og jeg lurer på om alt går bra - og etter planen?
Nille sa for siden:
Ja, hvordan går det med deg og Rocky !?! :klem:
Caxa sa for siden:
Hei alle glade :D
Det går bra med oss, står nesten på vei til Danmark for å konkurrere noe som blir kjempespennende. Prøver å oppdatere hjemmesiden på dressurhesten.com, og da blir det andre ting som blir litt på vent dessverre.
Vekten blir ikke like fort borte nå som tidligere, men det har nok litt med at jeg nå spiser frukt og knekkebrød av rug. Det ble ikke mulig å holde den treningsmengden på lavkarbo som jeg gjorde en stund. Kroppen trekker seg derimot sammen, for det ble mye nytt under turen til mamma i Tyrkia, og det var 3 størrelser ned noe jeg er godt fornøyd med.
Så tusen takk for omtanken, jeg ramler nok innom igjen men akkurat nå er det mange jern i ilden, og siden det er en billett til prøve VM i enden, om det går bra i Danmark, ligger det veldig høyt på prioriteringslisten ;)
Det finns masse flotte bilder av "den vakreste firbente i verden" på dressurhesten.com, de ble lagt inn etter at vi vant alt vi startet på Hamar for noen uker siden :D
Så jeg håper dere alle har en fantastisk sommer, ta vare på hver dag de blir det vi gjør dem til ;)
En stor sommer :blomster: til dere alle!!!!
Melania sa for siden:
Hei Tone
Flott å høre at det går så bra med dere begge :klem:
3 størrelser ned er fantastisk :D
Skal følge med på dressurhesten :)
Caxa sa for siden:
Jeg er fornøyd jeg, spesielt med at blodtrykket er stabilt og kroppen fungerer bra. Det ble egentlig litt mindre viktig med selve vekten når jeg merket de andre positive forandringene som kom med å legge om matvanene til noe som ligner lavkarbo.
Så får jeg se om jeg får bort de siste 10 kiloene innen NM midt i august, hadde vært skikkelig morsomt, men det har kommet så mye annet bra ut av dette, så det blir som det blir :D
Følg med der du, jeg er litt flinkere til å oppdatere den ;)
Caxa sa for siden:
[ATTACH]2475[/ATTACH]
Da er NM ferdig, jeg klarte nesten vekten, men hva gjør vel nesten når jeg klarte ett annet mål ett HELT år før tiden :D , for vi skulle egentlig ikke bli Norges Mestere før neste år var planen :D
Håper dere alle har det bra, nå reiser jeg på en velfortjent ferie, før jeg skal til det første uttagningsstevne til paralympics 2008, som er i Moorsele i Belgia i slutten på september.
Etter det skal jeg operere bort hud, før jeg rir Nordisk i København i November så lykke til alle dere her inne, stikk innom på www.dressurhesten.com/konkurranse.html er litt flinkere til å være innom der :)
Dorothy sa for siden:
Så gøy! :) Lykke til!
Caxa sa for siden:
Takk :) Det var skikkelig gøy og jeg gleder meg til fortsettelsen ;)
Caxa sa for siden:
Da er det under 1 døgn til feriemodus, nå ja den er vel alt der et sted om jeg kjenner etter :)
Om 26 timer lander vi på Karphatos, og i 2 uker skal jeg ikke se, langt mindre ri en hest :)
Gubben tror jeg får abstinens, men jeg finner vel en løsning om det skulle gå så ille :D
Kommer hjem 3 september og da er det hard trening fra den 4, skal til Danmark igjen for å trene rundt midten av september og derifra går turen til Belgia. Så dagene frem dit skal nyyyyyyytes i solen, sjøen og med en mengde bøker som skulle vært lest for lenge siden.
Reisefeberen har begynt så vidt å gjøre sin innmarsj ihvertfall ;)
Fedonisten sa for siden:
Kooooos deg! Jeg har vært på Karpathos før, og har bare gode minner fra turen. Deilig og lita øy.
God ferie!
Caxa sa for siden:
Tusen takk....
Vi har også vært der før, og gleder oss. Skal bo i Levkos, så det blir ikke sene kvelder akkurat ;)
Bare tidlige morgener med strandliv :D
Caxa sa for siden:
En liten hilsen fra varmen her til alle glade :)
Og en stooooor sol til de som ikke er like glade :stortsmil
Her er alt bare VARMT, deilig men ack hva jeg lengter hjem til hestene. Skal bli godt a ri igjen pa mandag ;)
Kos dere og en stor klem fra varmen :D