< Tilbake til oversikten

17. mai-utfordringen

#1

elikri sa for siden:

Jeg lovet i delmål tråden at jeg skulle gå ned 10 kilo til 17 mai.
Om jeg klarer det blir det seiersbilde i bunad. Hvis ikke nederlagsbilde i andre klær.
Liseta er med. Noen andre?

Vekten min i dag : 103 kilo. Da er det bare å være flink her Elikri...


#2

Liseta sa for siden:

Dette klarer vi :) det var nøyaktig 12 uker til 17. Mai igår.


#3

elikri sa for siden:

Om de skranter på får jeg ta en tur til frisøren.. kan sikkert klippe bort en kilo :-)


#4

Minni1 sa for siden:

Jeg er ikke med enda. Må bli ferdig med påske-utfordringen som jeg er med på først.

Men jeg heier på dere :D

:heia::heia:


#5

elikri sa for siden:

Hehe er med i påskeutfordringen jeg også. Og sist jeg målte var det en cm til påske. Men bli med når du er klar du Minni :-)


#6

Spinnerette sa for siden:

Er det lov å bli med selv om jeg har mindre enn 30kg å ta av nå? :)


#7

elikri sa for siden:

Klart det :-)


#8

nellie sa for siden:

Må bli ferdig med en ting før jeg kan begynne med en ny.:p


#9

elikri sa for siden:

Hehe helt i orden :-)


#10

Liseta sa for siden:

Oppdatering: Veiedag i dag, -1,4 kg! 8,6 kg igjen til 17.mai :)


#11

elikri sa for siden:

Wow kjempebra :-)


#12

Akkuratpasse sa for siden:

Jeg hiver meg også med her, om det er greit. :)
Ser at jeg ikke blir å klare påskemålet, er noen kg unna det.
Så tror jeg setter et litt mindre mål til 17.mai - 8.5kg håper jeg på til da!
Evt. håper jeg å ha mistet en del cm fra midjen, -7cm håper jeg på der. :D


#13

Liseta sa for siden:

Så bra, Akkuratpasse!
Jeg krysser fingrene for oss :) Og håper vi lykkes!


#14

scnuppa80 sa for siden:

Jeg vil gjerne bli med når jeg er ferdig med påskeutfordringen. Har mindre enn 30kg å ta av men håper jeg kan få bli med allikevel :-D


#15

elikri sa for siden:

Klart det :-)


#16

Liseta sa for siden:

Ny oppdatering: -1,3! Tilsammen -2,7 kg
7,3 kg igjen til 17.mai :)



#18

nellie sa for siden:

Blir med fra mandag i påskeuken.:) Og målet er 8 kilo ned.


#19

Akkuratpasse sa for siden:

Ned 2.5kg siden jeg ble med på denne utfordringen, og 6.5kg igjen til 17.mai. :)
-3cm i midjen også, så 4cm igjen til det målet.


#20

Minni1 sa for siden:

Klarer visst ikke påskeutfordringen så jeg hopper over her.

Har et lite mål , kun 3 kilo ned frem til 17 mai.

Blir så demotivert av å ikke klarer målene og trenger et mål som jeg er sikker på å klare. Selv om jeg er jammen ikke sikker på om det går dette heller.:o

Men nå er det bare full guffe og fortsette med lavkarbo så blir det vel nedover selvom det går saaaaakte.:)


#21

Liseta sa for siden:

Ny oppdatering: Har hatt en hormonell "opptur" denne uka, samlet vann fra torsdag. Har begynt å slippe litt nå.
-200 gr. Tilsammen: -2,9kg og 7,1 kg igjen til 17.mai!


#22

Colt-pixy sa for siden:

Jeg begynt på mandag og blir med på utfordringen. Jeg tar det sakte og rolig og skal bare ned 5kg i første omgang. Begynte på ca 122kg, og er idag 121,3kg så minus 0,7kg på to dager. Jeg er på dag tre av en boost meny jeg har kjøpt.


#23

Liseta sa for siden:

Så bra, Colt-pixy! :) Flott vektnedgang!
Hvor kjøper du boost meny? Og hva består en slik meny av?


#24

Colt-pixy sa for siden:

Jeg kjøpte den hos Lavkarbohelse og da en uke på boost-menyen deres. Der er det max 10karb per dag og du får veiledning. De har også andre menyer du kan kjøpe, da med eller uten oppfølgning i alt fra 1 til 4 uker.

Min meny består av tre måltider hverdag, jeg spiser som regel bare to og har da i noe av det måltidet jeg ikke spiser i de to andre. Dette er mest fordi jeg ikke spiser frokost og spiser heller lunsjen min når jeg kommer på jobb. Jeg spiser så middag når jeg kommer hjem. Av og til har jeg noe snacks jeg spiser på kveldstid.

Av selve måltidene er det fisk, kjøtt, egg og salater det går i. Jeg har likt det meste, og jeg er litt spesiell i matveien. Det er enkelt å lage, jeg bruker minimalt med tid på det noe som er veldig positivt.

De er også veldig flinke til å svare på spørsmål du har, du får med ett dokument som viser hva du kan bytte protein kildene dine med hvis det er noe du ikke skulle like.

Jeg er veldig fornøyd og kommer nok til å kjøpe flere menyer derfra.


#25

Liseta sa for siden:

Takk for oppklarende svar, skal titte på linken :)


#26

Anne sa for siden:

Jeg klarte ikke påskeutfordringen;

Det ble ikke -5 kg til påske som tenkt og ønsket, men nå er det -3,5 kg

Må skylde på nesten 7 ukers sykdom. Influensa, hals-/øre-og bihulebetennlse, så maten har blitt så som så og jeg har knasket sukkertøy for å dempe hoste. Og trøstespist diverse.

Ikke fått trimmet noe de siste 14 dg og bar nå og da i ukene før.

Etter påske skal jeg fortsetteDvs skal gjøre mitt beste i påsken også.
Blir med på 17 mai utfordringen.
Det er 8 uker til 17. Mai . Og håper at jeg klarer de resterende -1,5 til den tid. Da har jeg klart -5 kg totalt.

Lykke til


#27

scnuppa80 sa for siden:

Jeg klarte heller ikke påskeutfordringen. 1 uke på Tenerife og 1 sykdom satte meg skikkelig tilbake. Men er nå klar for 17 mai , er pdd 77,6kg og setter målet 74 kg. :-)


#28

Liseta sa for siden:

Siden jeg reiser på hytta i dag og ikke har tilgang på vekt på tirsdag ( som er min veie dag) Forandrer jeg veiedag til fredag? Midlertidig, tror jeg :)
Positivt overrasket over vekta i dag. Vannet har visst sluppet helt nå!
-1,1 siden tirsdag! Tilsammen: -4 kg og 6 kg igjen til 17. Mai :)


#29

Liseta sa for siden:

God påske til dere alle :)
Og lykke til! :) Dette klarer vi.


#30

Anne sa for siden:

Må korrigere meg selv, skrev at det var 5 uker il 17. Mai, men det er jo feil. Det er 8, så da håper jeg å klare -3 kg til 17. Da blir det totalt -6,5 fra nyttår.


#31

scnuppa80 sa for siden:

Wee ! 500 gram ned ! :D Endelig begynner det å gå rette veien igjen etter en evighet på ett platå ! Jeg har spist mer enn normalt de siste dagene og det gjorde susen. Har lenge mistenkt at jeg rett og slett spiser for lite. Får fortsette i samme bane og se hva som skjer :)

Har aldri før vært så glad for at jeg har arbeidspåske. Gubben reiser til svigers og der står det store påskeegg og snacks på bordet til en hver tid, så i år slipper jeg alle fristelser ! :p


#32

Photobscura sa for siden:

Melder min ankomst i denne tråden jeg også, ser ut som om jeg ikke er alene om å ha bomma på påskemålet. :p Men den nevnte påsken kommer nok ikke til å være i vektnedgangens navn, så jeg begynner offisielt tirsdag etter påske, altså 29. mars. Akkurat i dag veier jeg 70,5, og drømmen hadde vært å komme tilbake til 65, der likte jeg meg godt. Men jeg skal være litt mer realistisk, og satser på 67 kilo til 17. mai. :)


#33

ninaheg sa for siden:

Dette vil jeg være med på. Sliter med motivasjon for å klare å gå ned. Veier 85,7 kg nå (veide meg mandag 14.3) og håper jeg kan være under 80 kg til 17 mai :)
Ny veiing på mandag


#34

Descision sa for siden:

Da var påskemålet nådd, så hiver meg med her til et 17. mai mål. Etter mine beregninger er det 8 uker til 17. mai, og jeg tenker et halvt kilo ned i uka er realistisk. Altså -4 kg, målvekt 82,9 til den 17. Totalt sett vil jeg ned på 70 kg, men har ikke en tidshorisont på det.

startvekt 31.1 var 92,4.
20.3 er vekta 86,9.

Jeg har ikke pause nå i påsken, med unntak av cavalier sjokolade med stevia, samt hjemmebakst med sukrin/stevia (type søt jukseloff med pisket krem og har planer om å lage "lovlige" vafler). Spiser ketogent og følger ketolyse.


#35

scnuppa80 sa for siden:

Jeg lurer på om noen andre har opplevd smerte i magen etter de begynte med lavkarbo ? Jeg får innimellom takvise smerter fra magen på høyre side , like under ribbeinsbuen og lurer på om smertene kommer fra galleblæra. Vi utsondrerer sikkert mye galle som spiser endel fett. Smertene kommer nesten alltid hvis jeg legger meg på magen med bøyde armer men værst er det vist jeg sitter bøyd fremover ei stund ( eks luke blomsterbed ) veldig vondt og så irriterende ! Går over hvis jeg reiser meg og strekker kroppen . Noen andre ?


#36

Spinnerette sa for siden:

Da er vel påska strengt tatt her, så nå blir jeg med her! :D
Må i første omgang nå tickervekta, hadde en planlagt pause fra ketogen kost forrige uke, dog spiste jeg relativt lavkarbo, ikke noe godis eller sånn! Var tilbake i ketose på mandag, og begynte også med litt trening (30 day shred, så absolutt resultater sist, så satser på det igjen!), vekta har vært innmari treig i år, så må få ræva i gir. Så, da begynner jeg denne utfordringa med først å miste vannet (håper det kun er det!), og satser på å OMSIDER nå det forbanna hovedmålet til 17 mai! Så blir ca 2kg jeg skal ned etter vannet.


#37

Liseta sa for siden:

Oppdatering: Da er påskeferien over for min del! Og påska brakte med seg både kake og vafler ( lavkarbo, selvsagt)
-0,5 kg siden forrige uke. Tilsammen -4,5 kg og 5,5 kg igjen til 17.mai! :) for å nå målet må jeg i gjennomsnitt gå ned 0,8 kg pr uke. Håper jeg klarer det :)


#38

HP sa for siden:

Begynner med målinger igjen 4. april. Målet er ned 4kg til 17. mai. :)


#39

Butterfly83 sa for siden:

Da melder jeg meg inn her. Startvekt blir resultatet i påsketråden og det var 74.9. Går jeg opp mer i påsken må jeg ned det i tillegg. Men med MANGE bursdager i april setter jeg ikke målet altfor høyt så kanskje jeg kan lykkes en gang i en veietråd. Starter opp på tirsdag og målet blir 3.4 kg. Regner jo med at en del av det er vann så det burde gå fint. Får heller justere når jeg ser hvor mye vann som slipper :)


#40

Photobscura sa for siden:

Vel overstått påske! Jeg skal opp på vekta i morgen. Spent på hvor mye vann jeg har klart å pådra meg etter å ha rulla rundt i mengder av peanøtter, sukkerfri sjokolade, lavkarbobrød og lite-øl i ei samfull uke. :p


#41

Minni1 sa for siden:

Da er påska ferdig. Skikkelig høykarbopåske og jeg må nå hente meg inn igjen.

Målet er 3 kilo frem til 17 mai.


#42

Photobscura sa for siden:

Nesten overraska, gitt. "Kun" pådratt meg 1,2 kilo i påsken. Begynner dermed på 71,7. Målet får fortsatt være 67 kilo, så får vi nå se hvor langt jeg kommer. Satser i hvert fall på at tiden fremover er mindre stressende enn den har vært så langt i vinter/vår.


#43

Spinnerette sa for siden:

Ligger fortsatt en halvkilo over tickervekt, men ville trodd alt av vannet var borte for lengst nå...Syns kroppen min er megateit om dagen. :(


#44

Butterfly83 sa for siden:

75.1 i dag etter påske,men i morgen håper jeg å kunne stille tickeren :)


#45

Photobscura sa for siden:

Hehey! Starter friskt med 600 gram ned. :)


#46

sylwester sa for siden:

Melder meg inn her. Kort tid til 17. mai, men jeg sikter på 3,5kg. Har hatt skikkelig høykarbopåske så har gått litt opp siden Påskeutfordringen..


#47

Butterfly83 sa for siden:

800 g ned fra i går, men 600 g fra tickeren :)


#48

Anne sa for siden:

  1. Veiing
    På 3 dg -300 gr. Av Totalt 3 kg.
    Veiedag skal være torsdager, så litt kort uke.
    Jeg gikk ned 500 gr i påsken, så da blir det bare totalt -2,5 kg å ta av til 17. Mai. Kanskje kan jeg revurdere litt.... Ser an.

#49

Butterfly83 sa for siden:

Ned 100 g til :) Denne runden tror jeg ikke at jeg skal ha en off. veiedag, men bare ta det litt ettersom. Stort sett veier jeg meg hver dag uansett, men innimellom orker jeg ikke. Bedre å ha hver dag enn en fast dag hvor vekta kanskje viser mer enn dagen før :p


#50

Liseta sa for siden:

Ny oppdatering: -2,6 fra forrige uke! :D Tilsammen -7,1 og 2,9 kg igjen til 17.mai!
Plutselig over halvveis :) klapper meg selv litt på skuldra


#51

Butterfly83 sa for siden:

Så flott Liseta :D

Ned 400 g til her :)


#52

Akkuratpasse sa for siden:

Vel.. påsken endte opp som bigtime hk-påske for min del, så gikk noe opp. Er 1.1.kg fra det som er på tickeren nå, så første målet nå er å nå den igjen. :o


#53

sylwester sa for siden:

Starter med 600g ned. Vekta mi hopper i steg så jeg antar at dette vil være vekta på mandag og.



#55

Photobscura sa for siden:

så mange gode resultater! :heia:
100 gram borte her ... nedgang er nedgang!


#56

Butterfly83 sa for siden:

Oisann! Vært borte i helga, og har nok spist noen karbohydrater for mye, men mest er det generelt mye mer mat enn jeg spiser hjemme nå. Så da ble det tilbake til start og 74.9 igjen.


#57

scnuppa80 sa for siden:

Her står vekta helt stille for øyeblikket, men merker at kroppen forandrer seg og jeg kjenner at buksene sitter litt løsere og det er utelukkende positivt :D


#58

Spinnerette sa for siden:

Bom stille.. Men er ikke så sjokka akkurat, orker ikke telle karber eller kalorier nå, men er i ketose i allefall. Skal snart på ferietur, og kjenner motivasjonen til å stramme inn tøylene mangler... :o




#61

HP sa for siden:

Da har jeg målt. Skal ned 4kg til 17. mai, har en del vann i kroppen og keton-nivåene er på kanten av ketose så jeg tror det skal være innenfor rekkevidde. :cool:


#62

Liseta sa for siden:

Her var det kommet mange bra resultater allerede! Hurra for alle dere :)
Ikke for å stresse noen, men igår var det 6 uker igjen til 17.mai :)


#63

Butterfly83 sa for siden:

500 g ned i går, og 500 g ned i dag :) Så da er jeg back on track! Samme vekt som før helga da det gikk litt skeis.


#64

stinei sa for siden:

Kan jeg også slenge meg på her? Det er jo så kjekt med noen utfordringer og motivasjon til å se frem til nye mål, og mye bedre når man har noen å dele det med.
Jeg startet på ny frisk etter påske etter å ha hatt all verdens unnskyldninger for å utsette det å starte på lk igjen. Testet positivt for ketose forrige torsdag, og gikk da opp på vekta igjen også for første gang på 1,5 år. En drøy uke har gått, og jeg har mistet 2,3 kg, men vet jo at det er mye vann nå i starten og at det vil gå sakte etterhvert. Jeg har ikke pleid å gå raskt ned i vekt, så blir fornøyd om jeg går ned et halvt kilo i uka fremover.
Hvis det er greit at jeg slenger meg med her så har jeg lyst til å sette målet mitt på 8 kilo ned fra startvekt innen 17.mai.


#65

Minni1 sa for siden:

Velkommen til å være med her Stinei og gratulerer med et fint 1ukeresultat.

:)


#66

Liseta sa for siden:

Her er alle velkommen!
Ny oppdatering: -1,2 kg fra forrige uke! :) Tilsammen -8,3 og 1,7 kg igjen! Dette går veien!


#67

Butterfly83 sa for siden:

Velkommen stinei :D

Her ble det opp 300 g i dag :( Spiste veldig bra mat i går, men antakelig litt for mye. Ribbe til middag, og det var så godt :o


#68

Minni1 sa for siden:

Da er jeg endelig igang igjen.

minus 500 gr siden sist veiing og 3,5 kilo til sammen. :)


#69

nellie sa for siden:

Gått ned 0.9 kg, 7.1 igjen.


#70

Photobscura sa for siden:

:heia: igjen!

Etter å ha sett nøyaktig de samme tallene fire dager på rad, ble det realt nedrykk, minus 800 gram, og endelig under søtti igjen! :D


#71

Butterfly83 sa for siden:

Så deilig Photo :D

Ned 200 igjen her.


#72

Descision sa for siden:

Ned 0,5 kg siste uke.

Startvekt: 92,4
Målvekt 17. mai: 82,9 (avrunder til 83)
Dagens vekt: 86,7

Centimetere:
Første måling viste midje 100 cm. Nå 94.
Lav midje ("hengemagen") før 117, nå 108 (inn 9 cm!!)
Bryst før 108, nå 104,5.
Overarm 35, nå 33.
Hofte 114, nå 108,5
Lår 68, nå 65,5.


#73

Photobscura sa for siden:

Jah! Nå håper jeg bare det fortsetter denne veien. :)


#74

HP sa for siden:

:heia: alle!

-2kg og 2cm (-1,3 kg fra siste måling i påske-tråden), litt overraskende for jeg har ikke kommet meg tilbake i skikkelig ketose og jeg har spist en del sjokolade (og fløte). Dagens fastende måling er 0,8mmol/L så jeg er på riktig vei.


#75

Photobscura sa for siden:

Bra greier, HP!

Muh. Opp 600 gram, uten at det egentlig betyr noe fra den ene dagen til den andre, bare så fornøyd med å se sekstallet først på vekta igjen. Skylder på kjæresten som overraska meg med 3 Ringnes lite etter lørdagsvakt og lang uke. ;)


#76

Butterfly83 sa for siden:

Er det mulig å bli så tett i hodet som meg? Hadde kjøpt inn alt til ostesuffle med bacon i går, men så var jeg litt sent hjemme og det var lenge siden jeg hadde spist.... Så da ble det bestilt pizza :mad: Og jeg spiste mye! Så resultatet ble opp 1.1 kg :mad:


#77

Photobscura sa for siden:

Er jo bare vann, Butterfly! Spist er spist, og så lenge du kommer kjapt opp på hesten igjen, er det ikke gjort stor skade. :)

De 600 grammene fra lørdag/søndag er vekk, og tok sågar med seg 400 gram til. 69,3 kilo nå. Yay! Over halvveis i 17. mai-målet! Ellers, 600 gram fra den laveste vekta før påske ... oooog 3,6 kilo fra min laveste vekt noensinne i voksenlivet. :)


#78

sylwester sa for siden:

Helt siden siste innsjekk fredag for over ei uke siden har vekta stått bom stille, men i helga steppet den ned en hel kilo. Jeg er ganske letta over å være lettere og har altså 1,9kilo igjen til 17. mai.



#80

stinei sa for siden:

Bra jobbet alle sammen!


#81

Butterfly83 sa for siden:

Joda, er sant det. Har spist bra de to siste dagene, men stillstand i går og opp 100 g i dag. Men nå har nok syklusen litt av skylda for å ikke slippe vannet også tror jeg. Satser på ned i morgen :)

Wow, et kg ned på deg :D Ikke lenge igjen til 17-mai målet nå :D


#82

Photobscura sa for siden:

De første kiloene/grammene går jo fortest av, men jeg er god i trua på at nåla peker rett vei enda en stund!


#83

Spinnerette sa for siden:

Passe lei stillestand. Vurderer å legge om kosten en periode, både matlysten og motivasjonen er laber nå, redd det kommer en kjempesprekk om jeg ikke tar noen tiltak for å ta meg sammen på en eller annen måte. Maten vokser i munnen om dagen, sliten og slapp og deppa. Blir sjukt kvalm av kjøtt og ost, og har egentlig bare lyst på knekkebrød, frukt og yogurt... Lurer på om jeg ikke skal lytte litt til kroppen og øke karbene og redusere på fettet en stund, og skippe kjøtt. Lei av å være uggen ass.


#84

stinei sa for siden:

3,4 ned, 4,6 igjen til 17.mai-målet. Ønsker alle en flott onsdag!


#85

stinei sa for siden:

Det høres lurt ut. Jeg har i alle fall brent meg flere ganger på "dritlei denne maten, men skal holde ut og være flink", og så har det gått en liten periode og så har jeg hatt en jumbosprekk som gjerne har vart i lang tid fordi jeg ikke har orket tanken på å starte igjen. De gangene jeg bare har justert litt, samt funnet litt nye ideer for ting jeg kan spise, så har det gått helt fint, og til og med fortsatt å gå litt ned selv om jeg har justert opp karboinnholdet.

Lykke til!!


#86

Spinnerette sa for siden:

Takk for det! Satte opp måltidsplan med 50g kh i dag, og føler meg litt bedre i psyken, av å ikke måtte tvinge i meg maten. :) Har liksom alltid holdt meg mye lavere, da jeg har hatt store problemer med overspising om jeg har økt mer, så blir spennene å se om jeg kan klare å lære meg litt måtehold nå. :o



#88

HP sa for siden:

Jeg har prøvd bukser i dag. Skal snart ned en størrelse, har nå samme livvidde som jeg hadde på videregående. :cool:


#89

Photobscura sa for siden:

:heia: alle! Og HP, det får man si! (Jeg for min del måtte nok ha lagt på meg minst 15 kilo for å bruke samme buksestørrelse som på vgs. :p)
Lykke til, Spinerette! Å miste matlysta totalt er ikke noe gøy.

Yay! Enda 500 gram ned! Bra greier, asss! :D


#90

scnuppa80 sa for siden:

Vekta har variert voldsomt i det siste, fra stillestand til oppgang og ned igjen. Tok ett par oppkarbingsdager og i dag så viste vekta 500g ned :D 2,9 kg igjen til målet. Skal på jentetur neste helg men får legge til rette så godt jeg kan. Velge vin og sukkerfrie drinker istedet for øl :) er det noen av dere som har prøvd gin og tonic med den nye schweppes zero uten sukker? Håper den finnes på utesteder!



#92

Photobscura sa for siden:

:heia:


#93

Liseta sa for siden:

Så flinke dere er! :)
Ny oppdatering: syklusforsyrrelser og opp 600 gr. Selv om jeg var forberedt på det, er det likevel demotiverende.. Håper vannet forsvinner raskt! :)


#94

stinei sa for siden:

Min oppdatering: -1,8 fra forrige uke og -4,1 totalt så langt, så har bikket halvveis i forhold til 17.mai-målet mitt. Men veldig klar over at de letteste kiloene nå er borte, og at jeg nok må slite mer og gå ned mindre etterhvert.

God helg alle sammen!!


#95

Butterfly83 sa for siden:

Ned 300 g i dag :)

Men nå begynner bursdagsutfordringene denne mnd. Skal i feiring i kveld, mandag og torsdag neste uke, og to dager uka etter der :p Blir vanskelig kjenner jeg,men får hvertfall prøve.


#96

nellie sa for siden:

Gått ned 0.8 kg 6.3 igjen.


#97

sylwester sa for siden:

Veide meg idag. Denne uka har jeg nemmelig hatt en sprekkdag hvor jeg ble "tvunget" til å spise kake så jeg er godt fornøyd med at jeg har gått ned 700g :D
Veier nå 85,2 og det er 1,2kg til 17. mai ;)


#98

HP sa for siden:

:heia: alle.

Jeg er på et nytt platå. Demotiverende og det gjør det litt vanskelig med maten, ingen store utskeielser men nok gjennom dagen til at det ikke akkurat bidrar til å bryte platået. I dag har jeg kjøpt inn bacon så nå er jeg klar for skikkelig keto fra i morgen eller mandag.


#99

Descision sa for siden:

Ned hele 100 g siste uke, hehe!
Tror litt skyldes syklus, litt inntak av hveteboller i går, og så har jeg noe cystegreier som mulig påvirker både vekt og cm (økt 2 cm nederst på magen)? Følt meg veldig oppblåst siden dette kom. Vel vel, ny uke, så får vi se neste lørdag hva som da har skjedd.

Ha en god uke alle sammen! :heia:


#100

Drømmepie sa for siden:

Melder meg på her jeg, selv om jeg ikke så ned 10 kilo til 17 mai da. Det er altfor masse med få uker igjen, men jeg har som mål å gå ned mest mulig da ;)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.