< Tilbake til oversikten

Leseåret 2015 - hva leser du nå?

#301

Prenille sa for siden:

Ja, veldig! :) Og kort, derfor kan jeg nå begynne på Et stort øde landskap av Kjell Askildsen. Jeg hamstrer bøker hver gang det er mammutsalg, så i bokhylla mi er det mye "nytt".


#302

Butterfly83 sa for siden:

Forferdelig historie. Satt meg på liste på neste bok i samme "serie".

Nå skal jeg lese Jojo Moyes- Den ene pluss en.


#303

LaFemme sa for siden:

Mats Ahlstad- Ondskans Spår. (svensk krim)


#304

Carisma sa for siden:

"Knut Nærum - Sitt ned og hold kjeft, en håndbok for deg som vil bli kvitt selvtilitten" Til tider hylende morsom, og ganske spot on på nordmenns selvgodhet :)


#305

Bønna200 sa for siden:

Blitt lite lesing på meg de siste ukene. Har liksom ikke hodet med meg. Men i dag har jeg begynt på Den elskelige giftblandersken av Arto Paasilinna. Herlig! :lol:


#306

Butterfly83 sa for siden:

Liane Moriarty- Ektemannens hemmelighet.


#307

Prenille sa for siden:

Monstermenneske av Kjersti Annesdatter Skomsvold.


#308

Butterfly83 sa for siden:

En liten pause i denne for å lese Vetle Lid Larssen- Hvordan elske en far - og overleve. Er venteliste på denne så må lese den først :)


#309

LearningToFly sa for siden:

Nettopp ferdig med LUX serien av J Armentrout, siste var en "ekstra bok" Obsession, ble nylig ferdig med de andre. Litt overnaturlig elementer.

Nettopp også ferdig med Forever with you av samme forfatter, i With You serien.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal lese :)


#310

Butterfly83 sa for siden:

Kommer ingen vei jeg, så legger den til side. Starter på Anne Holt- Offline.


#311

Susa84 sa for siden:

Noen her som har lest helvettes uka? Ellers leser jeg fortiden frisk fra schizofreni. Jeg har ikke det altså. Hehe. Men interesserer meg for mye rart.


#312

Butterfly83 sa for siden:

Janne Stigen Drangsholt -Ingrid Winters makeløse mismot


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.