Hihi, den kan du skru av altså:p Men den oppdaterer (ihvertfall under sykling og løping) hvor langt du har kommet, hvor lang tid du har brukt totalt og hva som er "lap time" (altså hvor lang tid du brukte på siste 1 km).
65 minutt på det jeg kaller for løpe-trapper-apparatet. Dette inkludert 5 minutt nedkjøling. Ble 827 kcal utav den timen da, så må si meg fornøyd med det!
Planen i dag var en rolig langtur, forsøke å holde pulsen rundt 70%, men det innebar jo gåtempo. Tror kroppen stadig justerer seg etter medisinkutt, så det tar vel litt tid før jeg finner mine soner. Følger foreløpig den aldersgreia, men måå nok justere opp... Endte med at pulsen sjelden kom under 160, et snitt nærmere 90%... vil nok tro det heller er nærmere 80% reelt, kunne nok trykket ut noen korte setninger, man langt fra å føre en normal samtale. Derfor jeg kaller det løPing og ikke jogging. Skal jeg få pulsen ned og føre en samtale blir det rask gange...
Nok om det. Gjennomførte 10km rundt østensjøvannet (neste 2 runder) på 1:27:50. Fornøyd med det, fryktet å havne nærmere 2 timer... Ok, time to beat... Eneste gåpausene var bakker (opp og noe ned).
Er helt ødelagt. Disse dobble omvendte pyramidene mine, føles rimelig greie mens man driver på, men det blir jo sykt mange kilo av dem når man summerer sammen.
F.eks blir benkpresspyramidene mine 5,5 tonn på en dag. Det er jo endel :)
Forsøkte meg på armhevinger med tabata. Det gikk ikke hele veien for å si det slik, men faen heller, dette skal jeg klare. Fire minutter på morran mens kaffen blir klar.
Og, nei, jeg skal ikke belaste kneet mer enn høyst nødvendig noen uker nå.
Har fjerna såpass mye rusk og rask inni det, at jeg nu har tenkt å få et perfekt kne.
Skal starte med ultralett trening av lårmuskler om ei ukes tid.
Blir grinete og lett panisk når jeg ikke kommer meg på trening. (gjør da yoga hjemme)Styrken har økt. Gøy.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.