< Tilbake til oversikten

Halloweenutfordringen -5kg (31. oktober)

Regret sa for siden:

Da setter jeg igang en ny utfordring siden Olsok nå er over :) Jeg satte målet til -5kg, men dere velger som alltid selv hva som er realistisk for dere selv :)

Håper flere blir med på denne 'skumle' utfordringen :p :eek:

Julie sa for siden:

Hm... jeg lå på 73.5 kg i morges, og i og med at jeg ligger innenfor normal BMI i utgangspunktet, regner jeg med at det kommer til å gå treeegt nedover.

Tror derfor jeg satser på 3 kilo innen Halloween, så får alt annet bli ekstra. ;)

Skal også ha 1.5 kg som delmål innen bursdagen min (17. september), sånn at jeg har et slags midtveispunkt å jobbe mot.

Da blir det sånn:

Startvekt: 73.5 kg
Delmål (17. september): 72 kg
Målvekt: 70.5 kg

Det her klarer vi! :heia:

huldra99 sa for siden:

Jeg satser litt høyere og håper på 73 kg som halvveis mål (9 sept) og 68 til halloween... bli spennende dette:) lykke til..
Endrer tickerne mine i morgen for da kommer jeg med siste oppdatering på olsok utfordringen..
er nå faktisk bare 200 g unna den og unna en bmi på 29.. dvs "bare" overvektig.. ikke lenger feit:D

GrønnPepper sa for siden:

Jeg er med, men regner med at 5 kilo er litt mye for meg. Så mitt mål er 3 kilo de neste 3 månedene.

LIBBA sa for siden:

Jeg vil også være med :)
Har gått opp og ned samme kilo en stund (irriterende ), så det er kanskje mest realistisk med et mål på 3 kilo.
Da får eventuelt mer enn 3 kilo ned bli en super bonus.

Startvekt: 70,6

Photobscura sa for siden:

Ja! Jeg blir også med. Nå veksler vekta mi noe innmari i varmen, helt opp til to kilo pluss, men jeg veide 72,9 forrige uke, noe som er noen hundre gram over min aller minste minstenotering, så da tar jeg denne utfordringa som det samme som mitt første av to delmål, nemlig ned til søtti prikk. :)

annex sa for siden:

Jeg blir med.
Gjorde det elendig på Olsokutfordringen, men er nå inne i en periode med gode matvaner igjen. Håper jeg holder meg på skinnene fremover.

Rin sa for siden:

Jeg vil også være med. :) Som Photo har jeg veldig vekslende vekt i dette været, så jeg legger meg også litt over dagens(!) minstenotering som startpunkt... sånn, tja, 65.5, tenker jeg. Da blir målet 60.5 - så fort går det nok ikke, men godt med følge på veien likevel!

Det står ikke på flinkheten her, men jeg har i grunn lagt merke til over flere år nå at på sommeren så er vekttapet heller marginalt, om noe i det hele tatt. Men biologisk sett er jo sommeren "fetetid" her i nord, så mulig det ligger noe der også. ;) Ja, jeg har spist litt mer bær nå og da, og det har gått noen flasker tørr cava, men sånn helt av meg selv, spiser jeg bær kun i sesong. Det er litt ok! :) Det er stort sett vinter og mot vår jeg går ned mest, har jeg merket. Men jeg fortsetter i samme relativt strikte dont som jeg har gjort så langt, hadde vært utrolig ålreit å gå ned de siste sju åtte kiloene (om så mye), og bare være ferdig! :D For er det noe jeg kan, så er det å vedlikeholde.

Rin sa for siden:

Jeg har akkurat det samme mønsteret som deg, tror jeg. :p Når det blir høst, og når det blir vår - da går det av noen kilo om gangen. Nå er jeg bare sjeleglad for å ha en vannsamle-fri sommerdag, hehe. Meen med dette mønsteret i tankene er det jo slett ikke umulig at det går noen kilo til hallowe'en! :heia:

Ja, nemlig! Når høsten og vinteren kommer skal det tæres på reservene!
Å, vi er så i ett med naturen, 157! :D

grotingeling sa for siden:

Slenger meg med her, og setter meg -5kg som mål = 82kg.

VSB sa for siden:

Godt å høre at det e flere som sliter om sommeren. Synes jeg har gått opp og ned 1 kg de siste 6-8 ukene jeg. Tror 5 kg blir for mye, så satser på 4! Utgangspunktet i dag er 80,3 litt over minstenotering.

Albertina sa for siden:

Helt ny her, men dette er det akkurat det jeg trenger. En utfordring!

Jeg slenger med meg, biter i det sure eplet og sier -5 kg 31.oktober!

Heia alle!!

Startvekt: 120,3 kg
Mål (pr 31.10): 115,3 kg

Lindemor sa for siden:

Jeg er med! Bruker siste veiedag (sist onsdag) sin vekt som utgangspunkt.

Utgangsvekt: 86,5 kg.

Etter å ha tatt av drøye 6 kilo på drøye 5 uker, går det veldig sakte nedover nå og det har det gjort de siste to, tre ukene. 5 kilo på 3 måneder måååå jeg bare klare! :D

huldra99 sa for siden:

Syntes der er litt heldige dere som sliter me sommervekt pga varmen;)
her har vi ikke hatt nok varme til at det har blitt et problem............ :p
hadde det flott i mai og bynnelsen av juni.. juli har vært fin men ikke særlig varmt akkorat....

Ikke bare varme, men mye fukt i lufta drar også gjerne vann. ;)

MissPivotal sa for siden:

Jeg slenger meg med! :D Men siden jeg har som mål å gå ned mellom en halv og en kg i uka, legger jeg meg litt høyere. Min utfordring til meg selv blir derfor -10 til 31. oktober :) Lykke til, alle sammen!

Start: 133 kg
Mål: 123 kg

nypålavkarb sa for siden:

Jeg er med..
Nåværende vekt (med menstrasjon vel og merke) = 76,5 kg
Delmål 31.oktober= 71 kg blank!
Mål 24.12.2011= 60 kg (ganske sikker på at dette mest sannsynlig ikke går, men har det nå hvertfall som mål..)

Jeg har nå gått ned 5 kg første uken jeg gikk på lavkarb, men har vært litt slakk denne uken som har vært siden vi rett og slett var blakke, ja helt 100% blakke :( og derfor ikke hadde råd til en agurk en gang.
Men jeg spiste så godt jeg kunne på lavkarb selvom, å lå på ca 50 karb om dagen (skal egentlig ligge på 20 for å ha det best i kroppen min) men gikk heldigvis bare opp 1 kg noe som nok også er mensen som er med på da jeg alltid får mye vann ol i kroppen...

Men som jeg babler nå da hehe, nei jeg gir meg her jeg :D

Men herregud det er jo 3 mnd til jo :O hehe da setter jeg mål litt høyere jeg..

Vekt nå= 76,5
Delmål 31.10= 66,5
Mål 24.12.2011= 60 kg... (Nå ser det jo mulig ut jo :D )

Albertina sa for siden:

Siterer meg selv her.. Og med det så høyner jeg vekta til -8 kilo 31.oktober!
Ny vekt blir da:
Start: 120,3 kg
Mål (pr 31.10): 112,3 kg.
Wish me luck!

Ser at for å nå målet jeg har satt meg så må jeg gå ned omtrent akkurat 200 gram i uka. Det føltes med ett veldig overkommelig! :D

Chalos sa for siden:

Jeg blir med :)
Håper på å klare -5 (og gjerne mere)..

Startvekt: 86.6
Sluttvekt: 81.6

LilleMill sa for siden:

Jeg er med :) Velger å sette målet på -7.8 kg. De siste månedene har det gått skeis så flere kilo har kommet på igjen, men jeg prøver på nytt :)

68 kg blir da mitt mål til Halloween :)

Rikkem0r sa for siden:

Slenger meg på her jeg også =) Prøver meg på minus 5 jeg selv om jeg tror det skal bli vanskelig!

Startvekt 02/08: 80,5 kg
Målvekt 31/10: 75,5 kg

Heia oss! :heia:

Nnem sa for siden:

Slenger meg på jeg. Er 5 kg unna minstenotering, så kommer til å satse på gå ned til minstenotering da.
Startvekt: 138,8 kg
Mål: 133,8 kg.

LilleMill sa for siden:

Jeg tenkte utfordringen skulle starte litt bedre enn det har gjort hittil men. Ned 200 gram. Har ingen spesiell veiedag nå i starten, så oppdaterer etterhvert som vekta går ned :)

Lindemor sa for siden:

Veiedag i dag og vekten stoppet på nøyaktig en kilo mindre enn utgangsvekt som er fra en uke siden.

Utgangsvekt: 86,5 kg
Vekt nå: 85,5 kg

Resultat: -1 kg

LIBBA sa for siden:

Så flott :)
Gratulerer :heia:

KimPossible sa for siden:

Jeg tror jaggu jeg skal slenge meg på her jeg også. :)
Har en skummel plan om at jeg vil ned til et rundt tall, nemlig 75 kg, så da blir målet mitt å gå ned 5,6 kg, siden dagens vekt var 80,6 kg.
(er vel enda mer utfordrende at jeg har et sterkt ønske om å ned til 77 kg bare i løpet av denne måneden. :p.... men jeg har tro på at det er mulig.)
[font=Georgia][/font]
Good luck everybody! :)

Bollemor sa for siden:

hiver meg med her.. 5 kg:)

Albertina sa for siden:

Så bra! Vi begynner å bli noen utfordrere nå!!

Lykke til alle! :heia:

OMG, vann i kroppen! Jeg veide over tre og en halv kilo mer enn normalt for et par dager siden. Haha, jeg og varme, altså. Jeg liker det, men det gjør ikke kroppen min ...

Julie sa for siden:

Jeg lå i dag ett kilo over minstenoteringa mi, men det er på grunn av en heller unødvendig høykarbodag for et par dager siden. Veide meg dog midt på dagen og rett etter at jeg hadde hatt i meg litt snacks, så kan hende vekta viser et snillere tall i morgen... :p

Men, har det for all del ikke travelt - heier på resten av dere i mellomtida! Og grattis, Lindemor! :heia:

VSB sa for siden:

Vekta mi er like håpløs, opp og opp, minstenotering var 79,3 og nå er jeg oppe i 80,6. Håper det er mens og vann/varme.... Godt å være flerre i samme båt.

Mimfi sa for siden:

Jeg trenger en utfordring. Jeg står stille og har "tullet" mye med maten den siste tiden. Målet er - 3 kg til Halloween.

Startvekt: 76 kg
Mål:73 kg

Lykke til alle sammen!

LIBBA sa for siden:

Veiedag i dag, og utrolig nok ned 1,0 kg :D

Regret sa for siden:

I går var det gått ei uke ja! 300g ned da denne uken :)

Bestemamma sa for siden:

Kjempeflott Regret.....har vært litt bekymret for deg:(

Regret sa for siden:

Jasså? :confused:

Opheliia sa for siden:

Jeg joiner!

Etter at ting har gått en smule..tja..sakte, peiler jeg meg nå inn på Fighter Diet (dog, ikke denne uka som kommer - jeg må ha litt tid å planlegge).

Fighter Diet er ikke direkte lavkarbo, men det er lavglykemisk, masse masse masse masse masse grønnsaker. Det er forresten en kombinasjon av diett og trening. Dama er kickass på begge deler (jeg prater selvfølgelig om Pauline Nordin:

Så jeg setter meg et mål på at jeg skal veie 75 kg 31 oktober. Jeg vil veldig gjerne ned til 70 kg, men jeg må nesten se. Pga styrketreninga forventer jeg ikke å gå så insane ned i vekt, så lenge musklene blir store og kroppen fast:D

(Ja, mitt mål er å bli supersterk, eller, sterkere enn jeg er nå. Mitt så og si umulige mål er 120 i benkpress:rolleyes:)

Så fra 81,3 til 75,0 håper jeg er mulig:D

:eek:
Jeg satser på myke kurver. :cool:

Vannet begynner å slippe nå. Bare en liten kilo over minstenotering. :)

LilleMill sa for siden:

Jaja, da har det gått en uke, og jeg står bomstille. Så da ble det - 200 gram denne uka :confused:

LIBBA sa for siden:

Ned er ned :)
Har fått inntrykket av at de fleste går ned i rykk og napp,
så neste uke kan det være at du får en stor positiv overraskelse ;)
Stå på :heia:

Lindemor sa for siden:

Jeg sier som LIBBA; ned er ned! Stå på videre!

Julie sa for siden:

28/7 - 73.5 kg (startvekt)
29/7 - 74.1 kg (etter utskeielse dagen før)
4/8 - 74.4 kg
7/8 - 74.2 kg

Ser ut som om vekta går riktige veien, ihvertfall, så da satser jeg på å snart være tilbake på startvekta! :ja:

Nå er nesten første uke av august over, og jeg har gått ned det som tickeren min viser i signaturen. (ordnet egen ticker for august, siden jeg skal prøve å komme ned på minstenoteringa til 1/9). Veldig fornøyd, håper det bare fortsetter sånn. :)

LilleMill sa for siden:

Ja, jeg gir ikke opp av den grunn :) Jeg MÅ ned mer, for jeg føler meg ikke vel nå :(

VSB sa for siden:

Ny veiedag, fortsatt langt unna minstenotering, men ned fra starten av denne utfordringen i hvert fall, -0,4.

Veiedag og må dessverre melde +1kg
Satser på at dette vann-kilogrammet forsvinner som dugg for solen :cool:

LilleMill sa for siden:

Ned 100 gram til :geip: Dette går sakte.

Rikkem0r sa for siden:

Kommer med oppdatering når jeg har noe hyggelig å melde om :o Heier på alle dere andre også :heia:

Nnem sa for siden:

Vært på vekta hver dag i det siste, er på vei ned igjen, men fortsatt langt unna minstenotering.

Regret sa for siden:

:(

• 600g siden sist torsdag og er da 300g over startvekt for denne utfordringen.

Jeg kom hjem fra ferie for noen dager siden og er gått opp en kilo siden forrige veiing..
Så da er motivasjonen enda større for å gå ned noen kilo. Det får bli noen ekstra turer i skogen med joggesko på bena, så blir det nok en ordning på det, sånne turer har det nemlig ikke blitt så mange av i sommer..

Lindemor sa for siden:

Jeg har veiedag onsdager og har visst glemt [ skrive inn her!

Utgangsvekt 86,5 kg.
Vekt 3.august 85,5 kg.
Vekt 10.august 84,5 kg.

Til utfordringsmaalet er det igjen 3 kilo! :D

Lindemor sa for siden:

Staa paa!!! Deilig i skogen med joggesko paa bena! Saa flink du er! Heier paa deg!

Albertina sa for siden:

Min startvekt var 120,3 kilo, utfordringen til 31.oktober er -8 kilo.
Vekt i dag: 116,2.
Total vektnedgang: 4,1 kilo. :heia:

Julie sa for siden:

Regner med at det der bare er vann, jeg - stå på, det kiloet har forsvunnet før du vet ordet av det! :heia:

Dægern, grattis! Helt misunnelsesverdig nedgang, det der! :D :heia:

Signerer! :heia:

:eek: Fy flate, så fantastisk nedgang! STÅ PÅ! :heia:

Albertina sa for siden:

Det er på 3 uker da, men takk! Er godt fornøyd selv, pluss at jeg har mistet 10 cm mage! :D

LilleMill sa for siden:

-300 gram til :) Men målet på 7.8 kg kan jeg nok se langt etter ja :p

TrillTrall sa for siden:

Det har ballet på seg litt i meste laget i sommer - jeg som aldri pleier å legge på meg om sommeren! :( Jaja - jeg skal heldigvis ikke ned så mye, så til Halloween satser jeg på ned 3 kg fra vekta i dag. :ja:

TrillTrall sa for siden:

Oj. Jeg synes hun var litt for "karaktig" jeg da, liker veltrente kvinner altså, det er ikke det, men det der er for mye for en kvinne etter min smak.

Bestemamma sa for siden:

Enig, se de blodårene.....:eek:

Regret sa for siden:

:eek: oida! Jeg vet ikke om det er maten eller at jeg har begynt med udo's og cocosa tilskudd som har skylden, men fra i går til i dag så har jeg droppet 500g! en halv kilo! på 1 dag! Derfor er jeg faktisk 200g inn i halloweenspillet igjen :D Håper dette vedvarer og ikke er tullenedgang.

LIBBA sa for siden:

Da var det fredag, og veiedag.
And here we go again :rolleyes:
Opp 300 gram.

0,7/3,0

Mimfi sa for siden:

Startvekt: 76 ( 5.8.2011)
Målet i Halloweenutfordringenen er 73 kg
Veiedag: 74,7 ( 12.08.2011):D minus 1,3 kg er mye på en uke. Regner med at vekta står stille eller går opp til neste uke.

LIBBA sa for siden:

Veldig bra.
Gratulerer :heia:

Haha, jeg har faktisk nesten sånne blodårer, men jeg har IKKE sånne muskler, og jeg håper jeg for guds skyld aldri får det! :lol:

Wohoo! :heia: Vel unt!

Jeg for min del har blitt kvitt halvannen kilo vannvekt, antagelig takket være litt bedre værforhold. Men fortsatt en drøy kilo over noteringa jeg går ut fra. Det går seg til! Høsten er rett rundt hjørnet, og som tidligere nevnt så går jeg som regel lettere ned i vekt alle andre årstider enn sommeren.

Bollemor sa for siden:

hvor ofte veier dere dere?:)

Nnem sa for siden:

I det siste har jeg veid meg hver dag, men har en fast "skrive ned" vekta dag. Det er mandag.

Regret sa for siden:

hovedsaklig 1 gang i uka, hver torsdag. Men enkelte dager faller jeg for fristelsen og nysgjerrigheten så da veier jeg oftere.

Bollemor sa for siden:

hmmm, okej.. tenkte jeg skulle holde meg til 1. i mnd jeg. Men kaskje jeg skal droppe det;) og ta det litt oftere??

Regret sa for siden:

Jeg har månedlig veiing også. Hver torsdag så veier jeg meg, og måler diverse mål som jeg legger ut i journalen min. Hver måned, den 24. så tar jeg bilde, veier og måler for å se forskjell fra måned til måned. Så det går fint an å ha både månedlig veiing og ukentlig :)

ekenna sa for siden:

Denne så jeg ikke før nå, men her vil jeg også være meeed! :)

Vekt nå: 93,5 kg
Halloweenmål: 88,5 (-5 kg)

Klarer jeg dette, skal jeg gi meg selv en saftig belønning altså!! =)))

huldra99 sa for siden:

Vekttråden min. Har veie dag onsdager.
30/3: 93,4kg
22/6: 81,0: -1,0 Helt utrolig..
29/6: 81,0: +/-0. egentlig fornøyd
6/7: 79,3: -1,7:D:D
15/7: 79,5:+0,2:(
20/7: 79,0: -0,5
27/7: 77,8: -1,2 der løsna det endelig igjen
3/8: på ferie
14/8: 77,6: -0,2. ikke værst
17/8:
24/8:
31/8:
7/9:
14/9:
21/9:
28/9:
totalt ned 15,8kg:) 9,6 igjen til halloween

Velkommen i gjengen Ekenna:) jo flere jo bedre:):)

jolie sa for siden:

Jeg vil også være med! Setter 8 kg som mål, og håper at det ikke er altfor urealistisk. Med hverdager og treningsrutiner igjen, så burde det i grunnen være helt overkommelig. :)

Tilbake til startveken i dag, -1kg siste uke altså :)

VSB sa for siden:

Da var minstenotering pasert og vekta går i riktig retning, 1 kg ned og nede i 78,9, vil aldri mer se 80-tallet, men det ahr jeg visst sagt før her inne...

Vekta rører ikke så mye på seg her, men håper det slipper snart. Har nettopp begynt i ny jobb også, så det har vært litt stress rundt det, samt at det er en del fysisk jobbing der, så da blir det vel litt mer muskler igjen. Får se hva denne uka fører med seg. :)

Regret sa for siden:

hmm, jeg har ombestemt meg. Jeg greier ikke 5 kg til halloween. Setter ned målet til 3 kg og skal da være på 67.1 kg til 31.10 :) Smålig mer realistisk for meg, og om jeg greier det er jeg utrolig fornøyd med den!

Da går det heldigvis riktig vei igjen.
I dag morges var jeg ned 0,5 kg. Så da mangler jeg det samme for å være tilbake på vekta fra før ferien.

Får satse på at 0,5 kg ned pr uke kommer til å bli fast takst fremover.. :D

Lindemor sa for siden:

Utgangsvekt 86,5 kg.

Vekt 3.august 85,5 kg.
Vekt 10.august 84,5 kg.
Vekt 17.august 83,9 kg.

Til utfordringsmålet er det 2,4 kg.

Lindemor sa for siden:

Så bra! Stå på videre! :heia:

Lindemor sa for siden:

Heier på deg, VSB! 80-tallet er bordevekk for alltid nå. :heia:

c@th68 sa for siden:

Tar sjansen og henger meg på her.

Var med på Olsok utfordringen også og den gikk rett vest pga. ferien... 3 kg. opp istedet for ned...

Satser på at det går bedre nå og tar utgansgpunkt i 65 kg. og ned 5 kg. innen 31. oktober.

Har igjen 1 uke i syden, så det blir nok en liten økning der :rolleyes: men burde klare å komme meg ned til 60 alikevel :)

Startvekt 65 kg. 18/8.

Albertina sa for siden:

Halloweenmålet mitt er ned til 112,3. I går hadde jeg veiedag og vekta viste 115,1 kg, med mens.

Og det er ned 1,1 kilo siden forrige onsdag!! Jeg aner en ny tatovering!! (delmålbelønningen min):D

LilleMill sa for siden:

Jaddah! Var i selskap på lørdag, og klarte ikke å holde meg unna dessert og kaker. Så da skeia jeg ut noen dager :( Ikke veid meg siden, jeg drøyer det litt. Men er i gang igjen nå.

Regret sa for siden:

det ble 500g denne uken, men! Det teller bare for 200g for denne utfordringen. Greit lell tenker jeg :) Det går i riktig retning til tross for 2 bursdagsfeiringer og andre utskeielser.

Mimfi sa for siden:

Startvekt: 76 ( 5.8.2011)
Målet i Halloweenutfordringenen er 73 kg
12.08 74,7 kg - 1,3 kg
19.08 74,0 kg -0,7 kg

Dete gir motivasjon.

huldra99 sa for siden:

Vekttråden min. Har veie dag onsdager.
30/3: 93,4kg
22/6: 81,0: -1,0 Helt utrolig..
29/6: 81,0: +/-0. egentlig fornøyd
6/7: 79,3: -1,7:D:D
15/7: 79,5:+0,2:(
20/7: 79,0: -0,5
27/7: 77,8: -1,2 der løsna det endelig igjen
3/8: på ferie
14/8: 77,6: -0,2. ikke værst
17/8: 76,7:-0,9 :)
24/8:
31/8:
7/9:
14/9:
21/9:
28/9:
totalt ned 16,7 kg:) 8,7 igjen til halloween

Har Akkurat begynnt på jobb igjen etter et års mammaperm, så nå går dagene fort..
Glemte helt å veie meg på onsdag, så d ble i går istedet.
Å først i dag har jeg fått tid til å skrive det inn her....

Lindemor sa for siden:

Utgangsvekt 86,5 kg.

Vekt 3.august 85,5 kg.
Vekt 10.august 84,5 kg.
Vekt 17.august 83,9 kg.
Vekt 19.august 83,7 kg. Ekstraveiing - 2 måneder siden omlegging og avreise for en uke i sydenland. :)

Til utfordringsmålet er det 2,2 kg.

Skal bli spennende å se hvorden en uke i sol og varme vil påvirke. Jeg går på vekta igjen onsdag den 31. august.

Stå på alle sammen! :heia:

jolie sa for siden:

Det går ikke akkurat fort, så 200 g ned. 7,8 kg igjen altså. fnis

LIBBA sa for siden:

Da var det fredag, og veiedag igjen.
Denne uka gikk jeg ned de 300 grammene jeg gikk opp forrige uke ;)

1,0/3,0

MissPivotal sa for siden:

En liten oppdatering :)

1. veiedag etter utfordringen: 30.7: 133 kg
  2. veiedag etter utfordringen: 18.7: 129,9 kg

Ned 3,1 av 10 kg :) Dette tror jeg går veien! :D Håper det går fint med dere, alle sammen, og at kg'er og cm'er sniker seg av :)

LilleMill sa for siden:

Da har jeg veid meg, og var 700 gram over tickeren :(

Satt ned målet mitt med 2 kg foreløpig. Nesten 8 kg var litt i overkant.

danielve sa for siden:

Blirmed jeg også. Men holder med 3 kg på meg. Startvekt 65 og målvekt 62. Kan ikke satse på mer fordi jeg er i en periode med en del trening og det kan bli litt for tøft.:p

Og jeg vaker fortsatt med 1-2 kilo over minstenotering. Jeje. Det går seg til!

Jeg har gått opp litt igjen, grunnet slurv med maten, og oppstart med trening igjen, men det går seg vel til, bare jeg er flinkere med maten.
Stå på alle sammen! :heia:

Rin sa for siden:

Oi, nedgang! I dag veier jeg 64,7 kilo - det er 800g ned fra startvekt i denne tråden. :)

Håper jeg kan nå ned til 63 kg innenfor denne utfordringen, da kan jeg feire minus tretti kilo totalt. :cool:

Julie sa for siden:

Wow, 157, så fantastisk! TRETTI kilo!! Heier på deg! :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.