Iset sa for siden:
Hehe ser ikke ut som det er så mange ekte skrekkfilm-entusiaster her inne. KJEDELIGE FOLK!!!! :snurt:
Iset sa for siden:
Hehe ser ikke ut som det er så mange ekte skrekkfilm-entusiaster her inne. KJEDELIGE FOLK!!!! :snurt:
Fedonisten sa for siden:
:ja: :lol: :lol:
Den er fantastisk hysterisk ekstremt vannvittig rasende morsom!!
:lol: :lol:
Albertine sa for siden:
Ti ville hester får ikke meg med på skrekkfilm! Den skumleste filmen jeg har sett er Ghostbusters. Og skumlere filmer akter jeg ikke å se. Nemlig.
Marianne sa for siden:
Gudene må være gale er kjeempemorsom! :D :D :D
Men en annen film jeg ikke tror er nevnt her - en film med blant annet Jodie Foster : Anna og Kongen - den syntes jeg var vanvittig god!
Iset sa for siden:
:eek: Ghostbusters er jo ikke skrekkfilm, det er jo komedie!! :confused: :p Pyseræv. :D
Nei, jeg elsker filmer som får meg til å bli mest mulig psykisk skadet av redsel, så redd at jeg ikke får sove på flere netter og blir helt paranoid og ødelagt på hjernen!! DA snakker vi om grøsser. :D The Grudge var slik, samme med The ring 1 og The eye!
Albertine sa for siden:
Jeg satt med jakka helt oppunder øynene da jeg så den filmen, og hadde mest lyst til å GÅ på det verste. Den var skummel ja! :ja:
mofe sa for siden:
En av de verste skumleste filmene jeg har sett er en norsk en. Den er "kjempegammel".. lagd på 60 eller 70-tallet eller noe sånt. Husker jo ikke hva den heter da.. Men det er noe med "vann". Handler om en gjeng "ungdommer" som er på tur på en hytte, også er det et vann i nærheten.. også husker jeg bare glimt.. noe med en kråke? Og en dame som stuper uti vannet og ikke kommer opp?
Lurer på om Henki Kolstad var med i den.. noen som husker hva den heter?
Albertine sa for siden:
Filmen heter De dødes tjern. Fantastisk bok! Bernhard Borge skrev den, alias André Bjerke. Turde nesten ikke legge meg da jeg leste boka, var sikker på at det lå noe under senga. Men jeg klarte meg gjennom filmen da, pussig nok.
Albertine sa for siden:
...og den kom i 1958. Det kule er at André Bjerke spilte i den selv, sånn som Alfred Hitchcock gjorde.
mofe sa for siden:
Ahhhh... jeg fryser på ryggen bare jeg hører du nevner tittelen....
hutre
Iset sa for siden:
Ja den har jeg sett. Grei nok, holdt på å sovne men det var kanskje fordi jeg var veldig trøtt. :p
Det eneste jeg ble skremt av, var den ekle kråka på taket, den med ett ben. :eek:
Aline sa for siden:
hrmf... skrekkfilmer... synes det var artig på ungdomskolen, så fikk jeg skikkelig skrekken... :eek:
de dødes tjern tror jeg at jeg har sett... og la vita e bella vil jeg se :) :) :)
:klem:
elian sa for siden:
Joda, sett "The Rock"!! Bare glemte den i farta!! Kjempe film!!!!! :) Men "National Treasure" har jeg desverre ikke fått sett enda.... :(
Men DU!! Kjære deg, du må da SE Dirty Dancing!!!! :p
Tidligere bruker sa for siden:
Ja du det er nok flere enn deg som har sagt det :rolleyes:
Men jeg har faktisk ikkenoe behov for det...tror jeg. Er ikke så fan av dansefilmer... og alle filmer som er "lenge siden de er laget" er jeg heller ikke så glad i. Uff ja... jeg er kanskje bare sta :lol: Vi får se......
Må skynde deg å leie National Treasure da!! Jeg klør i kroppen etter å få sett den en gang til. Sinnsykt bra historie! Og veldig overrasket over Cage's rolle som er uvanlig hva han ellers spiller, men POSITIVT overrasket.
mofe sa for siden:
Nå har jeg sett "A love song for Bobby Long" med John Travolta og Scarlett Johansson - nydelig, stemningsfull film..
Daizy sa for siden:
Så flott, har skrevet den på listen min allerede men ikke fått hentet den... gleder meg
Summer sa for siden:
Hva handler den om da?
mofe sa for siden:
Tja.. tror ikke jeg skal si så mye, i frykt for å spoile noe.. :) Men veldig stemningsfull, som sagt.
Daizy sa for siden:
Filmen i korte trekk...
Dette er en historie om toleranse, samhold og det å komme seg videre og å få en ny sjanse!
Historien begynner når Purslane, en viljesterk og påståelig ung kvinne, returnerer til hjembyen New Orleans, akkurat for sent til å delta i sin ukjente mors begravelse. Hun regner med å kunne flytte rett inn i sin mors hus, men oppdager til sin forbauselse at huset allerede er bebodd av to alkoholikere, den slitne litteraturprofessor Bobby og hans protesjè Lawson, som hevder at huset er deres. Purslane hevder sin rett og flytter inn i huset. Dette starter et merkelig og anstrengt trekantdrama som sakte, men sikkert, utvikler seg til et nært og varmt vennskap, samtidig som Purslane oppdager sjokkerende hemmeligheter fra sin mors og hennes eget liv. Sammen utgjør de tre etter hvert en sammenknyttet, om enn noe, uortodoks familie.
Fra filmguiden.no :)
Daizy sa for siden:
oopps... :rolleyes:
Kalorine sa for siden:
For inspirasjon når man har mistet motivasjonen for å spise sunt: SUPER SIZE ME! :D
Albertine sa for siden:
Får laste ned noen av disse til helga!
konepone sa for siden:
Siste jeg så var The Ring 1 og ALDRI mer om jeg skal se skrekkfilmer - jeg har fått den store skrekken, og får hetta når jeg ser vann på gulvet fremdeles - og det er 2 år siden jeg så den (de som har sett den vet sikkert hva jeg mener med vannet på gulvet).
National Treasure så vi for et par måneder siden, har en mann som laster ned alt av Lost episoder og nye filmer - synes National Treasure var kul, jeg. Litt sånn eventyr/action a la Indiana Jones. Har sansen for Nicholas Cage også - synes også The Rock var veldig bra, kjempebra soundtrack.
Hadde tenkt oss å se Tolken på kino, noen som har sett den?
Og er strålende enig i at La Vita e Bella er helt fantastisk - et mesterverk av en film!(Er veldig glad i italienske og franske filmer)
Jammen akkurat sånn hadde jeg det også!!! (egentlig enda)
Men likevel er jeg så "dum" at jeg mååååå se nr.2 også
Hehe... neida. synes det er verdt å se de. For selv om de er j..... skumle!! så er det gode filmer ;)
På lørdag må dere se MUMIEN på tvnorge!!! Skikkelig bra film! Anbefaler den og nr.2 (mumien vender tilbake) på det varmeste! Oppfølgere er som vanlig dårligere, men ikke denne. De er like bra :D
Kategorien er actioneventyr, men den har så utrolig mange andre momenter også. Spesielt humor-replikker som man husker for livet og ler seg ihjel av. Knallfilm!
Mumien:
"Under Egypts stekende ørkensol stiger en 3000 år gammel ond kraft opp av sanden. Vekket til live av en liten flokk mennesker på skattejakt reiser Mumien seg. Han er bare et skall av sitt gamle jeg, men griper til metoder som får skattejegerne til å ønske at de hadde latt skatten bli liggende i sanden..."
Skuespillere: Brendan Fraser, John Hannah og Rachel Weisz
[font=Verdana][/font]
Mumien vender tilbake:
"En rekke begivenheter gjør at liket av Imhotep gjenoppstår i British Museum, og mumien Imhotep vandrer igjen på jorden, fast bestemt på å oppnå udødelighet. Men en enda mektigere kraft født av det gamle Egypts mørkeste ritualer er også sluppet løs i verden. Når disse to kraftene støter sammen, vil verdens skjebne henge i en tynn tråd, og O'Connell-familien sendes ut i et desperat kappløp for å redde verden fra ubeskrivelig ondskap".
Daizy sa for siden:
hehe... smaken er som baken :) Jeg klarte ikke se ferdig mumien 1 engang jeg da...
:eek: du må jo iallefall se den FERDIG før du gir deg opp en mening ;)mofe sa for siden:
Ikveld går Saving Private Ryan på TV2
pusi sa for siden:
Nå har jeg vært lenket til sofaen i nesten en uke. :( Så da har jeg naturligvis sett masse film. :D En del av dem har jeg sett før, men de tåler et gjensyn.
The Straight Story - Lynch på sitt streiteste. Og det sier jo litt når vi snakker om en gressklipper-roadmovie.
Priscilla, Queen of the Desert - Hvem elsker vel ikke å se Hugo Weaving (Elrond i Ringenes Herre ... Agent Smith i Matrix - you know the guy) i platåsko, glitter og fjær mimende til Abba? Cheesy, men gay!
My Neighbour Totoro - Japansk anime fra Ghibli Studios. Litt vel barnslig, kanskje, men søt. Men jeg anbefaler hele verden heller å se Prinsesse Mononoke, Chihiro og Heksene, Laputa - Castle in the Sky,Kiki's Delivery Service og Howl's Moving Castle.
Alle episodene av Futurama
Alle episodene av Invader Zim - Alle må se Invader Zim. Nåååå. Ellers blir dere spist av maur.
Hatet - Skremmende god film om Parisisk forstadsliv (noe jeg har helt andre forutsetninger for å vite noe om nå enn da jeg så filmen da den kom midt på 90-tallet). Matthieu Kassowitz' (han som spiller den søte mannen i Amélie) mesterverk.
En Langvarig Forlovelse - Kan godt sees flere ganger!
Kung Fu Hustle - Kickass!
2046 - Sukkertøy for øyet av Wong Kar-Wai
Ja, det var nå det jeg kom på i farta! :rolleyes:
Aline sa for siden:
lynch, lynch, lynch, lynch :) :) me like, yes :)
boble sa for siden:
Tenkte jeg skulle se Mona Lisa Smile med Julia Roberts og Krsten Dunst i kveld her jeg sitter å blomstrer på sykehuset. Noen som her sett den? Litt jentete film,men er jo jentete jeg, så tror det skulle gå fint. Ja!
Aline sa for siden:
jeg så den på et fly engang. tror den var fin, men det blir liksom ikke helt det samme på 2 tommers skjerm :rolleyes:
mofe sa for siden:
boble: den er fin :ja:
silje sa for siden:
Hehe... når vi snakker om film..
er det noen som har sett denne?
The Rocky Horror Picture Show
.... gjerne live...
hvis ikke må jeg fortelle litt om den.. skikkelig kokko greie ;)
silje
mofe sa for siden:
Nå har jeg sett Birth. Skjønte ingenting.
Mila sa for siden:
SKREKKFIIIIILM ER JO BARE BEST DAA:D :p :cool: (selv om jeg blir "litt" redd da...)
Phone er skummel, så den på søndag da jeg kom hjem fra kongeparken... så den aleeene..:eek:
The Grude er den skumleste filmen jeg har sett på kino tror jeg.
The ring 1 var bare ekkel.
Oliv sa for siden:
'Anger Management' med Jack Nicholson og Adam Sandler(tror jeg han heter) er en kjempemorsom film!
Sjokolade
The Hours
Pretty Woman,Runaway Bride(Julia,Julia...)
Birdy
Benny and Joon (Johnny Depp)
Fried green tomatoes at the Whistle Stop Cafe
Askepott(den som går hver julaften :) )
Ellingfilmene er fine
Pirates og the Caribean
Lidenskapens pris med Anthony Hopkins,Brad Pitt m.fl.
City of Angels
Gone in 60 seconds(action med Nicholas Cage)
Som jeg kom på i farten....
pusi sa for siden:
Nå har jeg sett A Hitchhiker's Guide to the Galaxy!
Den var kjempekoool (men selvsagt ikke like hysterisk festlig som bøkene).
Aline sa for siden:
det skal litt til, ja :) :D gleder meg til å se den selv :ja: :ja: :ja: :ja:
Daizy sa for siden:
Åh... askepott filmen glede seg til jul :D
Forlani sa for siden:
:spisesnak Jeg er filmelsker, liker best actionfilmer og komedier, men ser det meste.
Her er min toppliste (av de filmene jeg kommer på akkurat nå): :w00t:
Og jeg gleder meg til å se finding neverland, noen som har sett den? :confused:
Forresten, noen som har noen skikkelige gode komedier å annbefale? :lol:
Karin sa for siden:
Jeg er ikke så flink til å gå på kino. Det er mest mine barn som drar meg med. Men jeg vet jo hva jeg liker, da!
Uten å si hva jeg har likt best, er noen av de beste filmene i verden etter min mening disse:
Stikket (The Sting, Robert Redford og Paul Newman)
Butch Cassidy and the Sundance Kic (Ditto)
Ronja Røverdatter (Ja tenk! Utmerket film!)
(Husker ikke hva den egentlig heter) Zefirelli's Jesusfilm )(med Robert Powell som Jesus)
I dag så jeg Pirates of the Caribbean, den er alltid bare helt fantastisk.
Ellers gleder jeg meg til den siste Star Wars-filmen kommer nå snart. Og jeg bare ELSKER Harry Potter, bøkene såvel som filmene.
Er ikke noen stor skrekkfilmfan, men har noen sett Vampyrenes natt? Skrekk-komedie... Sær bl. a. fordi Sharon Tate ble myrdet like etterpå. (Ja, jeg er GAMMEL, for pokker...)
Gudfaren-filmene, ja... Har ikke sett Ringenes Herre ennå. Jobber meg gjennom Matrix-filmene. Det er egentlig mine barn som bestemmer mye av mitt filmvalg. Min sønn vet hva han skal anbefale meg. Vi så National Treasure på kino i julen. Jeg liker sånne filmer, men jeg er tross alt historiker, så derfor er jeg kritisk til alt når jeg ser film. Det liker ikke min sønn alltid... "Mamma, kan du ikke bare SE den!"
Nei, tror ikke egentlig det...
Braveheart var dårlig. Det er en bit av historien jeg vet mye om. Mange av folkene som ble framstilt i filmen, er mine forfedre. Den var DÅRLIG på grunn av at den er så hysterisk uhistorisk. Typisk amerikansk fremstiling av europeisk historie, da blir det feil, for de skal lage en "story" av det som egentlig er en god nok story i seg selv. Men med Braveheart gikk de totalt i baret. Så ekstremt mange historiske feil.
mofe sa for siden:
Wow - så spennende da, Karin!! :ja:
Igår så jeg "Der Untergang" - om Hitlers siste dager nede i bunkeren - fantastisk bra film, som fremstiller nazistene fra en ny vinkel - fra den menneskelige siden. Anbefales! :ja:
pusi sa for siden:
Å, den har jeg også fryktelig lyst til å se, mofe.
I dag har jeg sett to filmer i en heeeelt annen kategori:
Star Wars episode 3 (ikke så fæl som jeg hadde forventet - men ikke et mesterverk, akkurat:rolleyes: )
The God of Cookery (galgalgal kinesisk tullefilm :p - morsomt en stund, men ble lei og tok et bad istedet)
Daizy sa for siden:
:ja: Innmari sterk film!
friflex sa for siden:
Hepp!
Noen som kan tipse meg om noen gode nettsteder og laste ned film fra? :)
Daizy sa for siden:
jeg bruker bare [url]www.thepiratebay.com[/url] :)
Karin sa for siden:
Sjekk forresten ut denne: www.moviemistakes.com
Forlani sa for siden:
Til dere som ikke har sett filmen FESTEN (dansk drama fra 1998), så annbefaler jeg på det sterkeste å se den lørdag 4 juni kl 23.15 på nrk!
Knallgod og viktig film. :ja:
mofe sa for siden:
Sleepy Hollow går på tv2 extra ikveld.. er den verdt å se?
Helene sa for siden:
JA! men den er litt skumpel :p gøy når man har sett den noen ganger.. er litt redd av meg
mofe sa for siden:
Men er den sånn villt creepy, sånn at man ikke tør å slå av lyset?
Helene sa for siden:
tja. det er litt lyder. og ting man ikke vet skjer som plutselig skjer.. men lyse kan vel slåes av. er ikke akkurat noe the ring eller noe sånt.. synest det er en veldig bra film..
mofe sa for siden:
Nå har jeg sett Mr. and Mrs. Smith - forrykende film!
pusi sa for siden:
Sleepy Hollow er jo helt kongle!:D
Thula sa for siden:
Sleepy Hollow er bra nok, ikke så mye som skrekkfilm, men som en kuriositet...
The EYE er skikkelig skummel...
En av favorittskumlisfilmene mine er Rose Red, den er kjempebra!
mofe sa for siden:
Jeg synes sleepy hollow var heleelt elendig, jeg..
hede sa for siden:
nøt den nye Bruce Willis filmen i går, Hostage (www.imdb.com/title/tt0340163/). anbefales til alle fans. og ikke nok med det, Die Hard fire kommer også om ikke så lenge (2006)!!!
greit nok, ikke så mye hjerneviksomhet som trengs for å se denne filmen, men er man fan av actiongenren er dette en vinner.
Daizy sa for siden:
Rose Red? Er det den 'serien' som gikk i påska? Om et gammelt hus (rose red) med sitt eget liv osv...
Daizy sa for siden:
Styr unna "stepford wives" - det var nesten 2 timer jeg aldri får igjen :(
hede sa for siden:
sitter å ser jerry maguire. utrolig koselig film. og Renée Zellweger er jo bare til å spise opp:);) nam.
mofe sa for siden:
Og jeg sitter og ser på Minority Report - også veldig bra :ja:
mofe sa for siden:
Kjærlighetens valg går på tv3 kl. 21.30.. den MÅ dere se - en av de beste filmene jeg har sett!
Huldr sa for siden:
At jeg ikke har lest denne tråden før!! Var filmgal for mange år siden og medlem av filmklubb - har vel flest favoritter fra den gangen...:
Withnail & I - hysterisk morsom britisk komedie, "svart" sådan (mest for de litt "frika" kanskje....... :p )
A Clockwork Orange - arty, stilig, knallgod hovedrolleinnehaver (min favorittskuespiller - Malcolm McDowell) og med et budskap..!
A Nightmare Before Christmas - Tim Burton, animasjonsfilm - stiiilig...
...Sleepy Hollow liker jeg godt! :ja:
The Man Who Fell To Earth (David Bowie med katteøyne - creepy!:eek: )
The Good, The Bad & The Ugly (Spaghettiwestern m Clinter'n!)
Apocalypse Now - fantastisk!
Pink Panter-filmene (med Peter Sellers)
Pulp Fiction (synes den er morsom jeg... :p )
Åh, det er jo så mange bra...!! Kunne ramset opp i det uendelige...
En ganske ny film som er bra er "Motorcycle Diaries" - om den unge Che Guevara, før han ble revolusjonær. Anbefales!
Er det noen som har sett "The Others"? God, gammeldags spøkelsesfilm! Nicole Kidman er råbra!
Spinny sa for siden:
Stanley Kubrick:
The shining
Full metal jacket
Clockwork orange
Eyes wide shut
:D
Lars von trier:
Dogville og den fantastiske Dancer in the dark med Bjørk (helt nydelig)
Den sinnsykt kjedelige Epidemic og Idioterne
Breaking the waves
Quentin Tarantino :cool:
Resevoir dogs
pulp fiction
four rooms
kill bill 1&2
jackie brown
from dusk till dawn
... og oliver stone´s Natural born Killers og man må bare ikke undervurdere The Texas chainsaw Massacre (for et fotografi i den orgianale versjonen!!!)
Reqiuem for a dream.
Fight Club
Lock stock and two smoking barrels + Snatch.
TEGNEFILMER:
(sånn bare for å ikke gi inntrykk av å være heeelt mørk)
Finding nemo
Et kongerike for en lama
Monsters Inc.
The old mill (gammel disney-klassiker)
Snehvit og de syv dvergene
DET FINNES SÅ MANGE BRA FILMER!!!!
:D :D :D :D ;)
Spinny sa for siden:
av Thomas Vinterberg er absolutt verdt og se. Det var en av de første dogmefilmene om ikke det var den første etter at Lars von trier og Vinterberg dro igang "dogmemanifestet".
De følte at "filmen" var i ferd med å skli ut og gikk tilbake til basic. eks vis at det lyset som var der, var det lyset de fikk bruke (som man ser et godt eksempel på under "festen"), det skulle være minst mulig juks og nærmest mulig realiteten.
"Dogme helped the film stay as close to reality as possible. Because of this style, there were no props or fake blood, so when it came to physical fights, everyone had to take one for the team."
Ja. her ble det mye snakk, men det er så veldig spennende :D
mofe sa for siden:
:ja: :ja:
mofe sa for siden:
Kl. 22 ikveld går American History X
Daizy sa for siden:
Den der "she's the one" på tv3 da? er den noe å se?
mofe sa for siden:
Sjekk på [url]www.imdb.com[/url]
Den har fått 6 av 10 i karakter; www.imdb.com/title/tt0117628/
Daizy sa for siden:
Takk :)
En "halvveis" film altså :rolleyes:
Daizy sa for siden:
Den siden visste jeg ikke om, ypperlig for å finne nye filmer (som jeg kan laste ned) :D Supert mofe :)
sommerfugl sa for siden:
har folkens sett patch adams? elsker den filmen.. akkurat sånn jeg vil gjøre med livet mitt, sann historie.. :)
mofe sa for siden:
American History X var veldig, veldig bra :ja:
Daizy sa for siden:
Det var ikke "she's the one" :( Jeg gadd bare se halve :)
I går var jeg på kino og så "Klodenes Kamp" med Tom Cruise og den var bra! :ja:
Jeg er litt lei sånne "hvordan skal vi redde jorden vår - vi må prøve å kjempe mot dette"-filmene, så denne filmen var en god overraskelse. Den har en helt annen vinkling enn andre filmer. Litt rart at tittelen inneholder ord som "kamp" og "war", for det var nesten ikke det... Det er LITE krig. Er liksom ikke noe jorden kan gjøre...
Det er rett og slett en film om en far og barna hans, og hvordan de skal overleve.
Bra vinkling! Bra film!
Ellers må jeg særiøst anbefale "50 first dates"!!!
Så den for andre gang i forigårs, og er en av de beste romantiske komediene jeg har sett. Det er Adam Sandler og Drew Barrymore som spiller i den.
Kan ikke si noe mer enn: ANBEFALES!
Daizy sa for siden:
Jupp... 50 first dates - virkelig artig komedie :stortsmil:
mofe sa for siden:
City of angels går på ZTV kl. 22 ikveld
mofe sa for siden:
nydelig film..
hulke
mofe sa for siden:
Godzilla går på tv3 om 15 min.
mofe sa for siden:
Hard rain går på tv3 ikveld kl. 21.
mofe sa for siden:
Jeg ser på A walk to remember, og jeg gråter og gråter.. En utrolig vakker film!
mofe sa for siden:
Shallow Hal går på tv3 kl. 21 ikveld.. verdt å se?
jeef-micro sa for siden:
Småmorsom den, så viss du er ute etter lett underholdning uten den store storyen så er det en morro film... Handler vel om en som kun er ute etter små søte jenter, men som blir forhekset (eller noe) så han ser ei tjukk jente som tynn... (viss det er den jeg tror det er da...) grei underholdning
Shallow Hal er bra synes jeg! Morsom :D
Gamla sa for siden:
Er noe usikker på orginaltittelen men, "Som sendt fra himmel" ble den norske tittelen på filmen med bl.a. Denzel Washington og Whitney Houston.
Flott film der et presteektepar fikk besøk av en engel som bl.a. hjalp dem på rett kjøl igjen og reddet kirken deres!:)
mofe sa for siden:
Cocktail går på tv3 kl. 22.30 ikveld!
Er det noen som har sett "The Island" på kino??
Virker som min type film... lyst å se!!!
Kritikerne likte den ikke noe særlig, men de liker aldri filmene JEG liker :)
mofe sa for siden:
Girl, Interrupted (Stjålne år - med winona ryder og angelina jolie) - går på tv3 på lørdag.
En fantastisk film!!
I kveld skal jeg og sambo på kino! Vi skal se The Island. Noen som har sett den? Er den bra? (ikke fortell hva den handler om da )
Daizy sa for siden:
Jupp, bra :ja:
mofe sa for siden:
Noen som har sett "The Notebook"?
Marianne sa for siden:
Herved anbefales en nydelig film : Mr. Jones
[color=teal][/color]
Richard Gere spiller en manisk-depressiv og Lena Olin spiller terapeuten hans. En alvorlig og ettertenksom film, men også humoristisk og vakker. Det er en gammel film fra 1992 som jeg fikk lånt på biblioteket. Anbefales!
Nille sa for siden:
Nei, men jeg har lest boka..... Og om de har klart å gjenskape magien i boka, så må det være en fantastisk god film. Boka var flott og lagde merke i sjela mi ......
mofe sa for siden:
Nå har jeg sett filmen - og den var helt fantastisk...! Anbefaler den til alle :ja:
Og HERREGUD så sexy Ryan Gosling er!! YUMMMM!! :love:
mofe sa for siden:
Nå har jeg sett "Hotel Rwanda"... En stor opplevelse. En utrolig historie, om hvordan en hotelleier prøver å redde både tutsier og hutuer ved å la dem være på hotellet hans.
Anbefales på det sterkeste!
Aline sa for siden:
jeg så "Requiem for a dream i helgen"... to ganger... den er heftig og rar. og tankevekkende!
og anderledes :ja:
mofe sa for siden:
Jeg har nettopp sett "The Life of David Gale".
En helt utrolig, utrolig film, som jeg anbefaler alle å se.
mofe sa for siden:
Skulle nettopp til å skrive at jeg anbefaler alle til å se The life of david gale - men så hadde jeg visst gjort det allerede - men en god ting kan ikke sies for ofte! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.