< Tilbake til oversikten

Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Lulla84 sa for siden:

Kos dere i dag folkens :)

Catwoman sa for siden:

Stupte inn i klesskapet og dukket opp igjen med kveldens antrekk! Så da er det i boks ;) Lurer forresten på når det er sosialt akseptabelt å ta dagens förste rödvinsglass ? Sånn uten å bli stempla som alkoholiker mener jeg :o:cool:

Klara sa for siden:

I hvert fall til lunch! :ja: Så tidlig lunch, da? :D

Catwoman sa for siden:

Hmm, kanskje det blir tidlig lunch gitt.... :rolleyes:

Cyan sa for siden:

Jeg har ingenting å ha på meg, jeg. Greit om jeg kommer naken? :p

Kitt sa for siden:

Bare du kommer, så!;)

Georgine sa for siden:

Kos dere masse :heia: :heia: :heia:

Beurre sa for siden:

:hylgrine: God bedring! :klem:

Photobscura sa for siden:

Cyan, det er helt i orden. Det er jo vitterlig temperatur til det. :p

Jeg vet heller ikke helt hva jeg skal ha på meg, men skal i det lengste prøve å unngå å bryte sedelighetsloven. Men jeg trente i det minste temmelig hardt i går ... :rolleyes:

Sanney sa for siden:

masse togtull idag, og siden det er lørdag så må jeg ta tog/buss allerede før kl22... forhåpentligvis greier jeg å komme meg til oslo sånn i 6-7 tia, må først opp til lillestrøm og dytte min kjære over på riktig tog før jeg prøver å finne veien tilbake til oslo. vet ikke om buss for tog, rutebuss eller hva annet som er best jeg.

Tami sa for siden:

Så synd,Libba! Hadde gledet meg til å treffe deg igjen ...God bedring! :klem:

Nerthus sa for siden:

Når du vil, klokka er over fem et eller annet sted i verden uansett sa en hyggelig dame jeg møtte på sydentur en gang ;)

Må pakke og ordne litt her jeg også, har vært på kanotur med sambo og naboens barn så har fått dagens friskluft! Avreise halv tre håper jeg... ANER ikke hva jeg skal ha på meg ennå... men finner sikkert noe ;)

Cyan sa for siden:

Gratulerer med dagen, Nerthus! :heia:

Ignite sa for siden:

Jepp, gratulerer så mye, Nerthus :)

[CENTER]0!!!
We have a liftoff![/CENTER]

Woooooooo! Grattis, grattis, Nerthus! :)

Rin sa for siden:

Gratulerer med dagen, Nerthus! Og håper alle har en fortreffelig aften! :)

Lava sa for siden:

Gratulere med dagen Nerthus! :heia: Bursdagsklem kommer senere! :D

Anne sa for siden:

Jeg har fått besøk langveisfra. De er på gjennomreise og vi møtes så sjelden....så da blir jeg hjemme i dag. Litt trist, men egentlig greit og iom jeg ikke er helt i topp form i dag.

Kos dere masse i kveld:klem:

Ciss sa for siden:

En liten rappellering før lunsj:
[color=#000080][/color]
Jeg skriver ikke lunsj med ø!
[color=navy][/color]
Et tus - tuset - flere tus - hundre tusen :cool: (Punktum skriver jeg nå!)
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
Og Karbosara fant en kjøkkenbenk som hoppet opp helt plustelig
120. Den er helt god, men gaske tom. Viu har ikke spist ennåp, men ganske snart. are om to små blås blir det lynsj!
[color=navy][/color]
:liste:
[color=navy][/color]
Paprikaen har fått beholde dressen på!

Ciss sa for siden:

Dette var fra DCiss, Gerd og Karbosara

Oj
Nå lukter det sitron her!

Kitt sa for siden:

Kjære vene! Håper dere klarer å finne veien til Djengis hvis det er formen nå kl 15!:eek:

Kos dere masse, så sees vi om noen timer!:love:

Huldr sa for siden:

Hadde vært koselig å treffe dere, men med både ME og tre ukers forkjølelse som fortsatt henger i er det nok ingen god idé. Litt misunnelig dog ;)

Kos dere, alle sammen! :heia: Og gratulerer med dagen til Nerthus :blomster: Det blir nok en høylytt bursdagssang ... :D

Ciss sa for siden:

Dette blir ikke noe problem foridatte vi har privoatsjåfør

Ciss sa for siden:

Gerd sier: "KO?"

Nei, hun sier "KE!"

Kristin_B sa for siden:

Åh..herregud! :lol:
Vær så snill og slapp av sånn at dere kommer dere inn til byen da! Og SPIS, Ciss!!! ;)

Kristin_B sa for siden:

Jeg tror kanskje det er vanligst å komme når man er naken.

Ciss sa for siden:

:eek::eek::eek:
Hvorfor skal jeg spises??????????????????????:hylgrine:

:liste:

Kristin_B sa for siden:

Det ble visst bedre med en komma :rodme:

Ciss sa for siden:

Smaker komma bedre?

Kristin_B sa for siden:

Ja, mye bedre enn koma, i hvert fall!

Ignite sa for siden:

For de av oss som vil ta igjen Ciss og gjengen så kan man møtes på Cafe Sør ved femtiden. :ja:

Fedonisten sa for siden:

Jeg haver nu intervjuet Frk. Kakeåndsen og hun kan meddele at hun er klar for å spasere opp til eder. Ikke galle.

NB! Hun er indianeren som prøver å gjemme seg bak mig. Ergo er jeg den sabla single som går først.

C U soon!

Catwoman sa for siden:

Framme på hotellet! Med medbrakt rødvin;-) Spasere oppover etterhvert, med innlagt utepils på Karl JohanB-)

Ciss sa for siden:

Hah!

Det klarer dem aldri!

streber sa for siden:

Gratulerer med dagen Nerthus!:):)Kos dere riktig godt! Gleder meg til rapport i morgen(noen gleder må jeg som jobber hele helgen få ha synes jeg:p)

Lava sa for siden:

Jeg er tilbake på hotellet...
Noens mann måtte trøble slik at politiet ble tilkallet, og siden jeg ikke fant igjen noen av de andre, så gikk jeg hjem.

Carisma sa for siden:

:confused::confused::confused:

streber sa for siden:

signerer Carissima:confused:

Nnem sa for siden:

Takk for en koselig kveld:). Dro hjem litt tidligere, så ikke fått med det som skjedde.

Nerthus sa for siden:

Tusen takk alle skjønne menneskene som dukket opp på Djengis i kveld! Jeg fikk minst like mange klemmer som jeg håpet på!

Det var kjempegodt og se ansiktene til alle de jeg "kjenner" så godt her inne - og jeg vet vi vil treffes snart igjen!

Tilbake i Thereses gate litt sliten men VELDIG fornøyd! Enn at et treff med så mange "fremmede" mennesker kunne bli så bra - på BURSDAGEN MIN!!

:klem:

Lava sa for siden:

Ikke noe å bry seg med, det løste seg, men ødela min kveld hvertfall :(

Sanney sa for siden:

jeg var blant de første som måtte gå, så det fikk jeg ikke med meg, var bare godfulle folk da jeg gikk.
buss for tog gikk for en gangs skyld knirkefritt, kors i taket nsb =O

Titti sa for siden:

Ble ikke mindre spent nå, håper bare det var en fylletullebagatell og at kvelden ellers gikk veldig bra:)

Kitt sa for siden:

Tusen takk for en utrolig, fantastisk hyggelig kveld med en herlig blandig av gamle kjente og nye ansikter!:klem::love::suss:

Helt utrolig at vi ble så mange! Julebord neste!:heia:

Og Tyrkern ble en hit! :D :D

maysa sa for siden:

Tusen takk for en kjempe koselig kveld......

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Gratulerer med dagen som akkurat var over!

åh, litt misunnelig på alle dere som har vært på treff. Håper dere har hatt det hyggelig alle sammen. Jeg er med neste gang satser jeg på!

Klara sa for siden:

Takk for en herlig kveld, veldig koselig å møte dere alle! Og takk til Ignite som tok initiativet til det hele!

Supera sa for siden:

Drama og action har ikke jeg sett noe til. Det er mulig at jeg har hatt på meg skylapper, men jeg trooor ikke det. Du skulle dratt tilbake til Djengis, Lava. Vi satt der en stund til. Hm, jeg kom plutselig på at jeg aldri betalte på Djengis. De stengte mens jeg satt ute...

Men takk alle sammen for en utrolig hyggelig kveld! Jeg er glad for at lavkarbotreffet kom i en helg som passet meg denne gangen. :snill: Det blir forhåpentligvis ikke siste gang fordi jeg vil gjerne gå på flere lavkarbotreff. :ja:

Kristin_B sa for siden:

Takk for i går!

Kvelden ble avsluttet ganske tidlig for min del også, jammen ble det ikke nok å drikke på i går...igjen! :rodme:

God bedring! :p

sirimor sa for siden:

Takk for hyggelig treff i går, og takk til Ignite for initiativet!
Det var så koselig å treffe alle sammen. Jeg fikk nok ikke pratet med alle, men håper på flere muligheter senere.... Flere treff takk:D

Drama eller hva det var, fikk jeg ikke med meg. Håper det løste seg. Stemningen var hvertfall på topp da jeg dro sånn i 2230-tiden. Litt tidlig, men kjente at det var veldig ok å bli hentet av datter med BIL...

Cyan sa for siden:

Takk for i går. Hyggelig som alltid, selv om jeg bare fikk pratet med en liten brøkdel. Hadde grådig lyst til å bli med videre, men måtte rekke siste bane hjem siden privatsjåføren min satt hjemme og var pappa. Godt var i grunn det, for jeg fikk vannvittig hodepine og var på randen til å kaste opp på hjemveien :eek: Fikk ikke med meg noe drama, bortsett fra tilløp til slåssing på t-banen.

Aline sa for siden:

Takk for en fantastisk kveld :klem: :klem: Jeg kosa meg glugg både her og der, og dette må være det første lavkarbotreffet hvor jeg fatisk har spist lavkarbo hele kvelden!

Har truffet så utrolig mange hyggelige mennesker, og atpåtil rakk jeg ikke hilse på alle :w00t:

Nei, dette var stas! Og jeg kom meg helskinnet hjem, selvom det å stå på nattbussen i mine sko ikke var noe særlig... heldigvis måtte jeg ikke løpe fra noen skumle mennesker etter det :D Vel hjemme i mor og far sitt hus (som er bortreist) bestemte jeg at mamma sin seng er såååå mye mer behagelig enn gjestesengen. Og det var den :D

Igjen takk for igår :klem:

Nerthus sa for siden:

Savner dere allerede, kanskje vi må ta en sånn "seminar-helg" for forumets medlemmer? :D Det er når man møtes litt sliten til frokost at man virkelig blir kjent med folk - hehe - lært etter noen års seminarhelger med ungdomskorpset, eller hva Gro? ;)

Har sovet leeeeenge og lest boka mi leeeenge og endelig nå ferdig med frokost og om ikke lenge blir det tur heim til Chicken Falls :)

Ha en deilig søndag alle! Fantastisk og se hvor mange ressurs-sterke, modige og sosiale mennesker man har brukt tiden med på forumet de siste par årene :)

I et anfall av dagen-derpå-bursdagen min og alt, I love you all! :love::hearts:

Hoi! Takk for i går, alle!
Jeg så nå at jeg fikk en tekstmelding av Supera som jeg aldri svarte på, så da kan jeg fortelle at jeg er trygt hjemme, og at jeg nok ikke slapp inn på Cacadou da jeg tok meg en røyk etter tre, og det dukka jo opp kjentfolk både her og der. I blant glemmer jeg at jeg har en innretning som heter mobiltelefon, så jeg tenkte ikke så langt som å si fra at jeg bare rusla hjem ... Sorri!

Bøtt anniveis, takk alle dere fine folk for å ha gjort århundrets treff! Det var kjempestas, og jeg skulle, som flere av dere, ønske at jeg hadde hatt anledning til å prate mer med alle, men det var nesten ikke fysisk mulig. Og takk, Kitt for snadder tyrkershot! :D

Nei, nå skal jeg drikke VM i mye kaffe og vann. Todagers sliter på. :p

Fjasnissen sa for siden:

Får slenge meg på med en liten "takk for i går", selv om jeg kom seint og folk trodde jeg bare var en rar mann i hatt som sto og luska... helt til jeg fikk lapp på ;)

Kvelden endte på en litt downer for min del, etter mye hyggelig prat på Cacadou med jintuten. Kjørte kneet mitt hardt inn i et bordhjørne så jeg rett og slett blei så kvalm at jeg svimte litt av i en sofa. Stor takk til Supera som fulgte meg ut på trappa så jeg fikk litt luft. Ikke fullt så stor takk til de bedritne idiotene som rappa jakka og hatten min i mellomtia... selv om de var snille nok til å ta ut nøkler og mobiltelefon før de stakk.

Kneet gjør vondt, og det er surt å måtte kjøpe ny dressjakke.

Antoinette6 sa for siden:

Og hei og hopp fra meg også. Jeg var hjemme i halvett-tiden, så det ble en tidlig kveld.

Det er så dumt at man ikke har flere hoder, syns jeg, - med små ben på, så kunne jeg snakket litt med alle jeg hadde lyst til å snakke med. Samtidig. Litt lenge. Det blir mye 'heeeeei' - og sånn. Og så vil jeg egentlig snakke og høre mer. Men så er're fylla, dah, - som gjør at jeg surrer for mye. Og så blir det tilfeldig hvem jeg sitter ved siden av, og så . . . .

Men hyggelig !? Gudbedre ! Så mange nydelige mennesker på en gang ! Den ene etter den andre. Det var så fint å klemme dere ! :love:

Og den første jeg fikk en klem av var Nerthus ! Skjønne damen ! Inni og utenpå ! :klem: Men sa jeg noensinne gratulerer med dagen ? Jeg mente det, i alle fall. Ja, guuuud. Jeg sang jo et råtastev til deg ! Det er litt tragisk å tenke på nå, dah :rodme:

Og Ignite som jeg aldri verken fikk klemt eller takket. For et glimrende initiativ ! Takk, Ignite ! :klem:

Neste gang skal jeg rett og slett la være konjakken ! :ja:

Takk, alle sammen ! :love:

Oida, Fjasnissen! Og frekke folk, a! Disse kunstnergangsterne på fylla, altså ... :(

Fjasnissen sa for siden:

Kanskje de så alle de flotte damene jeg satt med og tenkte at den jakka og den hatten var akkurat det de trengte for å sjekke dere opp? ;)

Jaja.... får stikke ned på Caca for å se om de etterlot seg tyvegodset et sted i lokalet.

Sånn var det nok! :D

Catwoman sa for siden:

Heisann hoppsann alle dere skjönne mennesker!
Tusen takk for i går, det var en super kveld! Så koselig å kunne hilse på dere alle sammen :love:
Älskling og jeg susa oss tilbake til hotellet rundt halv tolv.. Ketosefylla er like artig hver gang gitt :o Hotellfrokosten smakte godt, turen hjem gikk greit, men så klarte jeg å tryne i ostepopen........
Men, men... Flink katte fra i morra av igjen!
Jeg tror aldri jeg har fått så mange gode klemmer noen gang jeg, og tror jeg ga ut noen jeg og! Gerd klarte ikke å få meg til å röyke igjen, men tyrkern til Kitt virka bra ;)
Gleder meg allerede til neste treff, og tusen takk til Ignite for å ha dratt igang dette!
Savner dere litt her jeg sitter, cybergla i dere allihopa :love:
Älskling hilser her!
Ha en fin söndagskveld, klemmer og nusser sendes avgårde :suss:

Nerthus sa for siden:

Ingen har noensinne sunget stev for meg - så det tar jeg som en stor ære! Ta med at du var j... flink til å synge stev! Mange klemmer og gratulasjoner fikk jeg også fra deg, så no worries skjønne Antoinette!

Takk for at du - sammen med de andre - bidro til at det ble en KNALL bursdag! Var så fornøyd når jeg kom tilbake til leiligheten, gikk bare og glisa!

Fjasnissen - håper kneet ditt er bedre og hatt og jakke blir funnet! :klem:

Catwoman sa for siden:

Om jeg kommer aleine på treff noen gang så har jeg nok denne på meg... Med min stedsans, og ketosefyll så er nok det best :o:lol:

grotingeling sa for siden:

Takk for en herlig kveld, fantastisk morsom å treffe dere alle sammen :klem:
Utrolig kjekt at alle er likte herlige i real life som på forumet :heia:

Jepp :ja: :lol: - har lært myyyye om mange over frokost :p
Vi har jo altids den hytte-idéen....... ;)

Nerthus sa for siden:

Hahaha, genial ide! Neste gang får vi printe ut slike lapper og feste på oss...

Aline sa for siden:

"Når jeg ser på tennene dine så ser jeg en som har drukket mye rødvin!"

"Jeg blir sånn etter et halvt glass..." (svarte Aline)

"Det betyr at du har sånn belegg på tennene"

:w00t:

Jeg velger å tro at han prøvde seg på en sjekkereplikk... :p
Og! Belegg på tennene etter megagigalowcarb-middag? Trokke det!

Lurer på om det ble noe på han igår :lol:

Og når jeg er inne på temaet. Jeg lovte både to og tre damer at det skulle bli noe på dem, og det hadde det nok blitt også, om de ikke hadde dratt :eek:

På Cacadou var det nemlig nok av jaktlystne menn ;)

Hvorfor var ikke jeg der ? Cacadou ! :lol:

Kristin_B sa for siden:

Fordi du fulgte meg hjem :rodme:

StineK sa for siden:

Jaaaa! :heia:

Gerd sa for siden:

Tuuuusen takk for en flott kveld alle sammen :D

Jeg kjenner på kroppen at det var veldig gøy :rolleyes:

En helt utrolig gjeng :heia:

Fjasnissen sa for siden:

Kneet er litt bedre... gjør bare vondt når jeg går eller tar på det nå.... men jakke og hatt er ikke funnet. Så da må man ut og kjøpe nytt... godt dressen ikke var av det dyre slaget da.

Men hyggelig å endelig møte deg (og mange andre her inne) endelig :klem:

:suss: på deg, Fjasnissen !

Og goood bedring med kneet !

Fjasnissen sa for siden:

Right back atcha..... selv om jeg ikke skjønte at Nette var deg (trodde det sto Mette, og blei forvirra)

Og takk så meget... blir sikkert bra om en dag eller to

Fedonisten sa for siden:

Takk for i går ja - og stor :klem: til Ignite som nok en gang dro i gang "galskapen" :love:

Neste treff skal jeg vurdere å ikke være anonym - og kanskje ikke drikke fullt så mye vann.....

Veldig hyggelig å treffe deg, Anonym ! :blomster:

Catwoman sa for siden:

Og så må du oppgradere sizen på öredobbene veit du ;)

halkatlala sa for siden:

takk for i går :) hyggelig å treffe dere. ble tidlig kvelden på meg. er noe med den ketosefylla etter en lang dag på tusenfryd :rolleyes: hvis det blir julebord skal jeg prøve å være litt mindre sliten da jeg møter opp, så kanskje jeg holder ut litt lenger :)

Kakeåndsen sa for siden:

Tusen takk for i går alle sammen!
Og en spesiell takk til Ignite for å dra i gang hele ballet.

Aline, tror du lovte meg at det skulle bli noe på meg, men anstanden min var så streng at jeg måtte gå og legge meg ;)

Fedonisten sa for siden:

Du da din jugarstokk!! :lol:

Aline sa for siden:

Dere toooooo... Mener å huske at anonyme Fedonista sa "vi skal bare ut" eller noe, og vips var dere borte :( Neste gang! Da skal jeg fikse, da ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.