Supera sa for siden:
Jeg drar inn til Oslo med broren min som også spiser lavkarbo. Han blir kansje også med på lavkarbotreffet.
Supera sa for siden:
Jeg drar inn til Oslo med broren min som også spiser lavkarbo. Han blir kansje også med på lavkarbotreffet.
Nerthus sa for siden:
Tøft! Min sambo lurte på om jeg ville han vondt ved å invitere han med på treff med en haug med kvinnfolk, og noen andres mann her inne hadde sagt at han "heller ville gå alene på motorveien" :lol:
Lava sa for siden:
Har prøvepakket koffert og prøvd klær... :p
Ser ut som om været blir bra hvertfall. Blir nok ei fin helg :spent:
jannesnuppa sa for siden:
Ja de har meldt godt og varmt også :) Gleder meg kjempemasse :) Bare 4 dager igjen :)
Nnem sa for siden:
Hahaha, kjenner at jeg gleder meg veldig nå:)
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Sukk, ser ut til at økonomien her til gards er relativt laber fremover. Så i utgangspunktet kommer vi ikke. Men jeg/vi blir vel ikke nektet inngang ved døra om vi ombestemmer oss? Ser egentlig for meg at om jeg ombestemmer meg og likevel drar innover så kommer jeg ikke til å tørre å si hei, og havne alene på et nabobord. Så om det sitter noen alene der inne får dere overfalle vedkommende og anklage henne (ja, eller litt festlig om det er en mann og) for å spise lavkarbo. Litt artig om det ikke skulle være meg ;)
Antoinette6 sa for siden:
'scary-name' ! Passer bra, spør du meg ! :lol:
Vi skal nok 'catche' deg. Vær du trygg !
Jeg skal se etter deg ! :klem:
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Ja noe må jo være skummelt ved meg, om så bare navnet... Selv om jeg pleier å leke ganske tøff, hvertfall sånn utad...
Dette vet jeg alt om ! :ja:
Ignite sa for siden:
Selvsagt ikke :ja:
Men nå får lista seile sin egen sjø, vi blir mange nok til å kalle det en fest :)
Nåja. Vi får vente og se hvor festete det blir, tenker jeg. :ja:
Køddaaaaaaaaaaaaaaaa ! :D
Ciss sa for siden:
Ja, det er jo litt merkelig om det skulle bli noe festlig dette her, med så mange seriøse alvorlige mennesker...:rolleyes:
Ignite sa for siden:
Enig, dere får ta med strikketøyet slik at dere i det minste har noe å fordrive tiden med :ja:
Cyan sa for siden:
Hvem tar på seg oppgaven med å stue meg inn på t-banens østgående linje 5 klokka 0.22?
"Ikke jeg !", sa reven !
Cyan sa for siden:
Nei, regnet vel med at det skulle bli vanskelig å finne noen ansvarlige voksne som kunne ta på seg den oppgaven ja :rolleyes: Sukk! Jeg savner tiden da jeg hadde privatsjåfør :p
Klara sa for siden:
:lol:
Ignite sa for siden:
BTW
Navnelapper er sikkert lurt, var det Nerthus som tilbød seg å ta med?
heidia79 sa for siden:
:mad::mad:Dere er bare superteite hele gjengen!!!:mad:
Ignite sa for siden:
Enig.
heidia79 sa for siden:
:w00t: :lol: :lol: :lol:
Noen er teitere enn andre, da, - de som blir hjemme. . . .
Sorry, Heidi ! :love: Jeg vet hvordan du har det !
Men neste gaaaaaaang ! ?
Fedonisten sa for siden:
alltid enig med Ignite :ja:
En gud er en gud, Fedonisten ! :ja:
:klem:
halkatlala sa for siden:
teitere enn deg i hvertfall :snurt:
Nerthus sa for siden:
Jepp! har sånne klistrelapper og skal ta med tusj også så vi har LITT kontroll ihvertfall... kanskje vi burde få laget en app også, en lavkarbotreff app ;)
Fedonisten sa for siden:
Vi som ønsker å forbli anonyme - kan vel bare skrive "Anonym" på klistrelappen, sant? :snill:
:liste:
Nerthus sa for siden:
Vi lager en sånn derre "barnevaktliste" så får de som fremdeles kan lese ta seg av slike oppgaver ;)
Jeg skal ringe nå og sjekke hvordan det blir med å låne leilighet i området ehm - rundt pilestredet ? - det er jo mulighet for at man kan komme dit og ta et glass vin først. jeg vet ikke når jeg kommer meg inn til oslo enda... mer siden!
Navnelapper blir veeeeeldig fint. Jeg foreslår å klistre dem i panna, - så slipper man å ha mannfolka siklende over puppene, liksom. :D
Eller ? :lol:
Fedonisten sa for siden:
PINGLE!!
Er'e ikke fest'a??
Lava sa for siden:
Du skriver da "fedonisten" på lappen :ja: det vet vi jo, så du kan ikke være anonym. :nei:
Guuuud ! Jo ! Dét tenkte jeg ikke på!
heidia79 sa for siden:
:ja: :ja: :ja: :ja: :ja:
Ignite sa for siden:
God idé - da skriver jeg det.
Nerthus sa for siden:
Ok, da er ihvertfall nøkkelen til leiligheten til venninna mi lagt ut til avhenting, så sannsynligheten for at Nerthus kommer til Oslo på lørdag - på BURSDAGEN SIN!!! har økt betraktelig ;)
Ignite sa for siden:
Pøøøh :snurt:
Supera sa for siden:
Oioioi! Du får nok en fin bursdagsfeiring! :snill:
Kitt sa for siden:
Bursdagschampis- vorspiel?!?!?!?:w00t: :happybday :syklubb:
Så morro da, ja da blir det vel champagne :) og tyrker :) Bare få dager igjen nå..... Gleder meg villt og uhemmet til å feste med dere :)
halkatlala sa for siden:
blir ikke noe sjampis først på meg da jeg skal på tusenfryd med kidsa, men dette kan uansett risikere å bli kjempegøy :spent:
Mulig svigerinna mi også blir med, en skikkelig lavkarboer :) Å glad i å feste :) :)
Supera sa for siden:
Jo flere festglade lavkarbere, jo bedre! :snill:
Ja ikke sant :) Fikk mld i stad om vi hadde plass inn til oslo :) Å det har vi jo.Så dette blir morro :)
Carisma sa for siden:
Hah, det sier du bare for å få gratis alkohol! :rolleyes::snurt: :lol:
Catwoman sa for siden:
Ignite: Dette bör du be om å få skriftlig :D
Ignite sa for siden:
:lol: Det er ingen vits, utfra erfaring så vet jeg at det er reinspikka løgn :cool:;)
Fedonisten sa for siden:
WHAT???? :eek:
:nedfor:
Ignite sa for siden:
[center]3!!![/center]
Nerthus sa for siden:
Tar med id-kort ;) Det ER faktisk bursdagen min på lørdag! Fikk heldigvis avklart med sambo at han ikke hadde planlagt noe, tar det neste helg istedet ;)
Så morro da Nerthus, da har vi noe å feire også:klem:
Vi skal feire oss selv, jannesnuppa OG Nerthus, selvfølgelig. Hvis alle kjøper en drink til deg, Nerthus, så kan det bli riktig morsomt !
:ja:
Kristin_B sa for siden:
Snakk for deg selv! Jeg må kjøpe en til deg jeg! :mad:
Ikke sikkert, Kristin ! :nei:
Kristin_B sa for siden:
:lol: JO!
Nerthus sa for siden:
:eek: morsomt for alle andre enn meg tror jeg :lol:
Fedonisten sa for siden:
Er så glad jeg alltid bare drikker vann, jeg..... :rolleyes:
Foruroligende, Fedonisten. :D
maysa sa for siden:
håper det går greit at jeg kommer
Ignite sa for siden:
Velkommen :ja:
Ignite sa for siden:
[center]2!!![/center]
Gerd sa for siden:
:heia:
Ignite sa for siden:
Takk, Gerd :klem:
Litt praktisk informasjon; som de fleste vet er Djengis Khan for lite til å ha førti mennesker på et langbord. Vertinnen ringte og opplyste om dette i dag, men det er ingen stor overraskelse.
Så det blir en del sidebord med fire personer på hvert. Dette gjør det lettere å sirkulere, så det er slett ingen ulempe.
Fedonisten sa for siden:
....da tør jeg ikke....
:liste:
streber sa for siden:
Kos dere i kveld, jeg er sikker på dere får det supert:)
Fedonisten sa for siden:
Det skal vi - i lige måde!...også skal vi kose oss på treff i morgen..... :geip:
streber sa for siden:
Æsj:o vet du, jeg tenkte nok på de 3 som har høst treffet sitt denne helgen, de starter vel i kveld, mens hele gjengen samles i morgen selvsagt:p. Beklager!
Fedonisten sa for siden:
Igniiiiiiteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
[font=Arial][/font]
Hvor lenge er det igjen nå da?
:spent:
Catwoman sa for siden:
Er riktignok ikke Ignite, men 1 DAG!!!! :heia::heia::heia:
Nerthus sa for siden:
Jeg sirkulerer naturlig uansett så det går fint. Kanskje alle skal ta med en lapp med navnet sitt på så TREKKER vi hvem som skal sitte sammen? ;)
Informerer at Oslo S stenger kl 1215 i morgen, slik at det blir buss siste strekket for de som kommer med tog... jeg vet ikke når jeg kommer til "byen" i morgen - men om noen ønsker og møtes litt før send meg en PM - jeg blir å bo ganske sentralt i Thereses gate... og har veldig lyst på litt sprudlevann (som jeg har i kjøla) før middag ;)
Catwoman sa for siden:
Skal IKKE gjöre sånn i morra asså.. Men håper dere tåler noen katteklemmer :D
Nerthus sa for siden:
Er klar for mange (katte)klemmer, helst uten bruk av klør da ;)
Catwoman sa for siden:
Er så snill atte :klem:
Nerthus sa for siden:
Det har jeg faktisk INGEN problemer med å tro på ;) :klem:
MariaB sa for siden:
Kos dere! Kan vi regne med en (u)detaljert rapport på søndag?! :p
Ignite sa for siden:
Hva mener du? Festen er i full gang, tok du feil av dagen? :eek:
Photobscura sa for siden:
Ha ha! Ja, jeg sitter i hvert fall og trener til i mårra. :cool:
Ignite sa for siden:
Vi også... håper vi kan kjøre. :confused:
Cyan sa for siden:
Jeg håper mannen kommer hjem tidlig nok fra fisketur i morgen så jeg får tid til å drikke meg til mot :o
Nerthus sa for siden:
Må du drikke deg til mot da? Vi er jo så sniiiiiiille jo!!! :D
:lol: ja, vi er godt i gassen her, Fedonisten.
Nerthus sa for siden:
Er det noen som har et tjuv-treff dagen før dagen eller har JEG også bomma på datoen? ;)
Vi er alle sammen på Djengis nå, men savner deg og Fedonisten.
:D
Photobscura sa for siden:
Not to worry, jeg bare tar et glass vin før jeg skal i bursdag. ;) Men jeg kan seff ikke snakke for de andre.
Kitt sa for siden:
Jeg har kjøpt enda mer Fribol Spejder og må nok smake litt på Tyrkeren for å være sikker på at den er bra til i morgen!
Catwoman sa for siden:
Höres meeeeget fornuftig ut Kitt! Husk og sett på deg GPS`n, så vi finner deg igjen da :D
Nerthus sa for siden:
I svarte... det UTROLIG dårlig gjort! ;)
Fedonisten og jeg får spise middag sammen i morgen vi da ;)
Catwoman sa for siden:
Sitter her i ensomheten med ett glass rödvin jeg da... Men i morra blir jeg ikke aleine :D
Kristin_B sa for siden:
:spent::spent::spent::spent::spent:
Anne sa for siden:
:eek:
Jeg må sove nå...:p vært og tjuvtrent...:eek:
Kristin_B sa for siden:
Anne da...håper du holder ut lengre i morgen! :lol:
Eh...når jeg erter sånn, så er jeg sikkert den første som må gå og legge meg :eek:
Håper fiden går veeldig fort til i morgen, så vi kan komme oss på denne festen.. :):):full:
TIDEN ALTSÅ:stuart:
LIBBA sa for siden:
Må dessverre melde avbud :hylgrine:
Er blitt sylte forkjølet, og tror nok det er best jeg holder meg i heimen ( vil ikke smitte noen ).
Håper på mulighet til å treffe dere alle sammen en annen gang, og ønsker dere en knall kveld. :full:
Alkoholen tar bakteriene, LIBBA ! Not to worry ! :lol:
Kom, kom !
GoD bedring til deg !
Catwoman sa for siden:
Åh nei Libba.... :( Men riktig god bedring vennen :klem:
Lava sa for siden:
Når dukker det opp folk som skal på treffet på Cafè Sør? Jeg kan rusle frem og tilbake i gaten til jeg ser noen kjente, men ett ca klokkeslett hadde vært greiere :lol:
Om noen har bestemt seg for når de er der altså :p
halkatlala sa for siden:
de er det bare å brette opp ermene å komme seg til oslo, da :D
Catwoman sa for siden:
Höres ut som en god plan :D
Qlio sa for siden:
Jeg har arbeid oppetter øra her, og skal snart reise igjen så bør vel være mamma og kone i dag. Kanskje jeg kan være med neste gang? Når dere har blitt litt mer kjent med meg....
Catwoman sa for siden:
Ååååh, kan ikke tida gå fortere da! Vi reiser innover til Oslo ved 2 tida, kjekt å kunne titte seg litt rundt ;) Kanskje en utepils etterhvert..?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.