Vel, jeg utvidet bestillingen til 40 nå, just in case. Damen sa intet om at folk måtte stå ute og ikke-røyke, eller evt. sitte på fanget.
-Hei, jeg vil bekrefte en bestilling hos dere lørdag 1. oktober. - Hvor mange? - Vi er 35 - 35 - Ja, altså jeg skal ikke lage en NY bestilling, bare bekrefte at jeg allerede har en bestilling inne for 35 personer. - Aaaah, skal dere spise BOFFE? - Boffe??? - Ja, booooffee (tenker febrilsk da vi ikke vil ha servert hund eller noe...) - Aaaaah, du mener buffet? - Jaaaa, hvor mange? - 35, men jeg vil utvide til 40 personer. - 40? - Ja, om det er plass... - ok (Fire forsøk på å bli enige om telefonnummeret mitt)
Dere er så fabelaktige alle sammen, men jeg krangler og kverrulerer jo om det meste, så jeg tør ikke. Kanskje Carisma og jeg kunne ha hverandre som bordselskap?? :p
Gulle go, du Nerthus! :love: Jeg krangler bare fordi jeg er så dritlei av å være syk når jeg vet hvor løsningen ligger!
Jeg kan få time på en privatklinikk allerede om en måned for å få fikset det som må til, men de krever en henvisning fra den legen jeg var hos på sykehuset som oppdaget feilen, men hun nekter viderehenvise til tross fritt sykehusvalg. Jeg kan derimot få time hos henne i løpet av våren 2012..... Blahhh.....
Det har vært veldig mye frem og tilbake med turnusen vår på grunn av uenigheter innad i gruppa, men nå vet jeg sikkert at det passer! Så nå er tog og hotell bestilt! Endelig! :spent: Broren min og jeg tar oss en Oslo-helg. :snill: Tror ikke han blir med på lavkarbotreffet, men det kan hende at han stikker innom.
Og Photobscura: jeg tenkte å ta med lampa di. Når passer det i så fall å overlevere den? Vi tar nattoget til Oslo og kommer fredag morgen.
Antoinette, var det du som hjalp til på facebook nettopp? Med det lille store eksperimentet? Om det var deg, så drister jeg meg til å legge deg til ;-)
JAAAAAAAAAA!!!!! Da har vi bestilt hotellrom :heia: Så slipper vi å reise hjem kl 23.00 liksom.... Gleder meg masse! Denne gangen skal dere slippe å skåle for meg, nå skal jeg gjöra det sjöl :D :spent::full::syklubb:
Tenker jeg kan strykes av kanskje-lista også - enn så hyggelig det hadde vært, store mengder pratende mennesker er ikke det mest ME-vennlige jeg kan finne på å leke med, når alt kommer til alt. :p Håper det blir en utmerket aften for dere, dog!
Men atte dere ? Hadde det vært greit med et lite navneskilt med nickname ? Spesielt siden noen av oss kommer til å ta et glass eller to ? :D Og da husker man kanskje ikke så godt, - sånn utover kvelden ?
Hm, kanskje vi kan sette deg i en rolig krok og sette opp "besøksliste" hos deg så det ikke bli for mye på en gang?;) Har veldig lyst til å treffe deg!
Skal minne på, jeg!:D
Sukkerfri Tyrker Dette er hva jeg kom frem til vha Marjusens sukkervariant:
En pakke tyrkisk pepper knuses.
Bland i 0,5 liter cola
Så 1dl hjembrent 96%
La stå over natta. Rist ut all kullsyren fra brusen.
Min sukkerfri- variant:
Brukte Spejder fra Fribol, Cola Zero og Absolutt vodka.
Kjørte dropsene til pulver i den lille stavmikserbollen først. Hadde det over i et glass med lokk. Tilsatte vodka til det dekket pulveret og hadde så opp i litt cola zero.
OOOOPPPPPSSSS! Hell brusen litt og litt veldig forsiktig. BRUSER noe enormt. (Hadde jo ikke tid til å vente til all kullsyren var uten:p)
Rørte godt så nesten alt pulveret løste seg opp. Litt jobb, da. Kunne sikkert ha brukt kjøkkenmaskin eller noe sånt!
Nå har den stått så alt pulveret har løst seg opp og fant ut at jeg måtte ha i litt mer alkohol, så man kan vel bare prøve seg forsiktig frem en kveld man ikke skal kjøre bil!;)
Tihi, kult. Jeg har laget sukker-tyrker med kun hele tyrkisk pepper-drops og vodka. Puttet en hel haug med tyrkisk pepper oppi vodkaen og så stod det til det var løst opp. Jeg husker ikke hvor lang tid det tok, men jeg lagde ikke for å ha samme kvelden, så det gjorde ingenting. Ristet litt senere og alt var fint. Har aldri hørt om cola oppi tyrkeren før... Har du smakt på det?
Hmm.. finnes det en egnet parkering for den traktoren? Ser for meg problem med å få den inn på Cafè Sør eller Djengis.. :p
Jeg er veldig stille for tiden, og har på en måte mistet gnisten for hele treffet. Men, som de en gang sa i en gammel Barba Pappa film:
"du har jo betalt, så du skal vel bli med?"
Joda, jeg kommer. Tog og hotel er betalt, så jeg føler det er penger tapt om jeg ikke reiser. Likevel blir det en lang helg, siden jeg må være der fra fredag til søndag. Og skal "gå alene" fra fredag til treffet lørdag. Og hele søndagen frem til toget går kl 1500 ca. Uten å ha noen planer om hva jeg vil se og gjøre.
Kanskje jeg bare sover på hotellet? :rolleyes:
Vel vel, jeg regner med at det blir en flott aften, årets treff om ikke mer! :heia:
Og ja, jeg liker idèen om navnelapper, vi hadde det på det første treffet jeg var med på. :ja:
Litt trist du har det sånn Lava.. Hvilket hotel skal du være på? Hadde vært kos å treffe deg før treffet begyte. Jeg har aldri vært med på det før, så er jo litt skummelt. Vi skal jo kjøre fraKristiansand..:klem:
Jeg er på hotell rett i nærheten av alt jeg skal gjøre..
Kort vei tra tog og kort vei til treff.
Lørdagen er ok, da tar jeg en kjapp runde før treff, men fredagen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, bortsett fra å slappe av på hotellet. (som sikker ikke er topp, siden det er budget)
Jeg kan godt møte deg/dere og ta følge til kafe sør, vi kan møtes for en kaffe der eller ett annet sted.
Sender info med hotel på PM. :)
Jeg drømte om treffet inatt!
Det var bare en 7-8 stk som skulle, men vi klarte aldri å bestemme oss for hvor vi skulle være. Først skulle jeg og en annen lage mat, men så ble vi kjørt et annet sted, så måtte vi prøve å ringe de andre, og telefonene virket ikke bortsett fra når de virket, da fant vi ikke telefonnummere....
Poi! Slitsomme greier, men jeg tror vi klarte det til slutt. Vi fant en pub!
Hehe, ja, hvorfor ikke! :D Nesten så man skulle hatt hele rekka av nostalgiske nittitallsdrinker; Isbreshots, Galliano hot shots og ... urk, Peach Canei. :p
Tenker jeg holder meg til konjakken, jeg, Og et par flasker musserende. Så får jeg feststemningen, liksom. Ser jo ut til at dette kan bli et rimelig døllt treff.
Jeg har vært på høydetrening i Alpene denne helgen for å finpusse seidelsvinger-teknikken og perfeksjonert shottingen min, så nå er jeg klar for treff!!! :heia:
Ja, kanskje det var den assosiasjonen som gjorde meg trøtt? Jeg satt i hvert fall på do med hodet inni døra.. Og når jeg våkna igjen, så hadde alle gått hver til sitt :lol:
Ja dette blir hæla i taket og tennan i tapeten...:ja::stuart:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.