Zillah sa for siden:
Det er juni! Det er juni!! :D
Zillah sa for siden:
Det er juni! Det er juni!! :D
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Jeg har blitt tante, jeg har blitt tante! Bittelittegranne fornøyd med det nemlig! :hearts:
Sanney sa for siden:
jeg skal ut og reise! typen syntes 2 md var for lenge uten meg nemlig :p men med bare håndbagasje går reisen fort og lett :)
Nnem sa for siden:
Året har gått så fort. Begynner den sjette måneden med min livsstilsendring. Da jeg begynte i januar hadde jeg aldri trodd at jeg fortsatt kom til å spise lavkarbo. Ja, har hatt noen utskeiinger, men alltid falt tilbake til ketolyse. Kroppen og sjela koser seg.
Målet er egentlig å følge det jeg har gjort denne måneden. Forhåpentligvis kan jeg skryte på meg -10 kg.:)
Zillah sa for siden:
Gratulerer, tante scary!! :heia: Og god tur, Sanney :)
Ja, Nnem, eg er heilt enig - året har gått fort, som det alltid gjer. Før vi aner ordet av det, er det nyttår igjen... Men først skal vi kose oss med ein lang deilig sommar og forhåpentlegvis masse sol og akkurat passe mykje varme :)
Tidl. medlem sa for siden:
Skummelt at det er "sommer" allerede! Bikinisesongen nærmer seg litt for raskt :P
gvm82 sa for siden:
Bikinisesongen ja.. grøss :D
Sanney sa for siden:
hvilken bikini? har en badedrakt alle på gruppa mi på evjeklinikken misunte meg. badedrakt med "kjole" over. men den hadde for lange stropper da, og jeg er nå nesten 10 kg mindre... må nok sys inn :p og legge blylodd i kjoldefalden, den havner jo rundt ørene mine når jeg er i vannet :p
Jeg skulle jo være SÅ forbred....
Eksamenstiden la dessverre en stopper for vektnedgangen, men bør egentlig være fornøyd siden jeg for første gang har hatt en stressperiode uten å legge på meg. Jaja, nå er eksamenstiden ferdig og jeg har dratt hjem til mamma for å få litt struktur på ferien og maten ;)
Zillah sa for siden:
Bikinisesong? LOL... ingen skal få meg inn i ein bikini! Ei fin badedrakt kunne eg derimot tenkt meg. Har kikka på diverse modellar m skjørt i årevis, men det blir med tanken, eg klarer ikkje bestemme meg... Det spørs kor mykje tid det blir til å sprade rundt, da. Forferdeleg mykje oppussing å gjere i huset i sommar, så om eg lykkes med å få far til ungane til å ta dei på ferie som han burde (samvær? kva er det?) så ser eg vel ikkje himmelen i heile juli, meir eller mindre.
wafle4 sa for siden:
Jo nå skal bikinien snart på. Er nok ikke helt kledelig, men tross alt mye bedre enn før. Skal nå prøve å ligge i den ihvertfall, trenger jo ikke akkurat å vase rundt ommkring i den. :cool:
vaskeklut sa for siden:
BIKINI???:eek:
Ahahah, det var dagens morsomhet :D
Carisma sa for siden:
Dere staver feil, tankini heter det :D
www.ellos.no/cv/_/N-?Ntk=All&Ntt=tankini
Dekker det som trengs.
Bikini er jo skikkelig ikke på moten, nå er det Burkini som gjelder!
Takk! Skal besøke lillegutt i morgen, gleder meg virkelig! :D
Anarko sa for siden:
En venninne av meg ble også tante i dag (1.juni). Men det ble en jente da :)
vaskeklut sa for siden:
Haha! Burkini skal jeg også ha :D Så slipper folk å se på valkene mine :D
Nnem sa for siden:
Da kan jeg allerede skryte på meg -10 kg, men planen da for juni er å opprettholde eller gå ned i vekt. Er så stolt over meg selv. :D
sistegang sa for siden:
Jeg var en av dem som brukte bikini selv om jeg var stor, men nå som jeg har blitt mye tynnere blir det ikke bikini. Er ikke sikker på om det blir badedrakt heller, beina mine er virkelig stygge. Masse løs hud og svære åreknuter. Tror ikke jeg orker å bli glodd på av fremmede, for at folk glor merker jeg jo i svømmehallen. Det er en ny følelse for meg å bry meg om andre ser, jeg var tøffere før.
Señora sa for siden:
Jeg skal ha bikini, men jeg bruker den kun på badeferie i utlandet.
solihjerte sa for siden:
Jeg dro på sydenferie i fjor sommer sammen med familien, og hadde pakket badedrakter med skjørt, og også en bikini - sånn i tilfelle jeg kunne sole meg på balkongen.
Jeg startet med badedrakt, men når skjørtet blir vått, henger det tungt nedover lårene, og jeg ville ha SOL på kroppen. Så jeg gikk 2 uker i bikini, og det var helt herlig å kjenne sol på hele kroppen. Første gangen i mitt liv at jeg har vært brun på magen ;).
I år pakker jeg bikini og tankini, og gleder meg til sol, sol, sol!!!
Jeg er ikke i nærheten av noen bikinikropp med en BMI på 35, og her hjemme er jeg nok ikke så tøff, men det var skikkelig godt å hive på seg en bikini og bare la det stå til i fjor.
Tone Trall sa for siden:
Dette må være det beste forumet jeg ever har lest,så mye trivelige folk.Tar seg selv ikke høytidlig i hele tatt,Takk for at dere fins,lærer mye hver dag!!
sistegang sa for siden:
Engledans sa for siden:
Veldig fint sagt:) Jeg prøver og å kose meg med livsstilen min, men er tappa av energi pga personlige problemer, og da blir maten lettvint lettvint.Skulle ønske jeg hadde energi til å kose meg med matlaginga og maten. Får ikke fulgt det opp 100 prosent, så regner med det er derfor jeg ikke går ned. Vurderer å legge meg litt i dvale over sommeren, bare spise lavkarbo og ikke fokusere på vekt, selv om jeg er desperat etter å få gått ned. Men en kan jo ikke tvinge det frem.
Kitsu sa for siden:
Jeg har gått i bikini (dog bokser og topp) i svømmehallen i det siste - og det er første gang siden barnehagen tror jeg. Jeg har aldri klart å vise frem så mye av meg før.
Jeg skal ihvertfall ha på meg bikini og vise frem strekkmerker, overvekt og celluitter til dem som er i nærheten :P Alt for mange med dårlig selvtillitt der ute - håper flere blir tøffere =)
Anarko sa for siden:
Jeg har nok ikke selvtillit til å gå i bikini, eller badedrakt egentlig heller. Jeg pleier å ha på meg en shorts og en singlet med stropper istedet for. Så det blir vel en slags tankini. Er jeg alene derimot og vil bli brun så ligger jeg i bare trusa :D Men sjeldent at man er alene når man bor i Bergen sentrum. Men kanskje noen vet hvor jeg kunne reist? Leid en hytte i skauen.
Jeg håper jeg en dag får såpass selvtillit at jeg kan gå i bikini uten å bry meg. Jeg har til og med litt issues med sambo. Men de er helt klart bedre enn de var før også. Har mye å takke lavkarbo for.
sistegang sa for siden:
Leste nettopp positivtråden, fant ikke noe jeg kunne skrive opp om meg sjøl.:( Jeg har dårligere sjølbilde nå enn for 55 kg siden.
Så i noen svar at det blei "slengt" på noe halvnegativt. Tror ikke at det ville skjedd i en tråd skrevet av menn.
Anarko sa for siden:
Hva med at du er sterk og flink? Du har nådd dine mål. Du har klart å leve på et kosthold som er bra for deg. Er ikke alltid så enkelt med denne selvtilliten. Men husk at du har klart å gå ned 55 kg! Det er litt av en bragd! Vær i alle fall stolt :)
vaskeklut sa for siden:
Baaah, jeg sprekker annen hver dag! Og jeg merker kiloene er begynt å snike seg på igjen, jeg må gjøre noe fort, jeg vet hva, men får det ikke til!!! :eek::eek::eek: HJELP!!:(
solihjerte sa for siden:
Vaskeklut - vær snill med deg selv, og stopp i dag! Du har tatt av maaange kilo, ikke vil deg selv så ille at du går opp i vekt igjen. Tenk på alt det positive som ligger i vektnedgangen, og hvor inderlig jævlig det føles når kiloene som kommer snikende en og en plutselig blir en hel masse, og man er tilbake igjen der man var. Det vil du ikke!
Ta tak i dag! Kanskje du skal fokusere på stillstand en stund hvis det er tungt å gå ned i vektnå. Egen erfaring etter å ha holdt på i halvannet år, er at jeg trenger platåer hvor jeg står i ro litt. For at jeg skal ned i vekt, så må jeg være rimelig streng med kosthold - sammen med mye aktivitet. De periodene jeg slapper av litt, er kroppen litt sliten, og jeg "hviler litt" før neste bolk skal av. Jeg har gått ned vel 40 kilo på denne måten - og ALDRI i livet om noen av de kiloene skal på igjen!
Anarko sa for siden:
Æsj. Er bare deppa for tiden. Orker ikke noe særlig hjemme eller noe. Bare trist og lei av alt. Håper det snur snart. Skal til en venninne i kveld, så får vi se :)
Kitsu sa for siden:
Sender en god klem din vei, håper ting bedrer seg snart!
Oi, så varmt det ble i dag. Lurer på hvordan det blir å sove utover nå, jeg har blitt så utrolig varm av å være i ketose.
mrs kishty sa for siden:
Håper det blir bedre for deg nå anarko. Hjelper av og til med å besøke venninner :)
vimsen85 sa for siden:
Håper alt blir bedre av å gå på besøk Anarko. Var litt utafor i går, men tror det mest var været. Nyt sola, kanskje det hjelper. :klem:
Jeg har brukt dagen på å hjelpe en venninne å lage mat til et utdrikningslag. Det tar på å lage mat en hel dag ;) Og i morgen skal jeg hjelpe med aktiviteter og gjøre ferdig maten. Tror det blir kjekt, selv om jeg ikke kjenner brura.
God helg alle sammen :D
Elbe sa for siden:
Sommeren er herlig - og skummel. Alle spiser is! Har begynt på tabletter som gir meg økt matlyst. Men, som nevnt av andre her, ikke f om jeg skal gå opp i vekt igjen. Viktig å minne meg selv på at folk faktisk ikke glor så mye på meg som jeg vil ha det til. Folk ser på hverandre. Rett og slett. Dessuten - alle strekkmerker og løs hud som etterhvert kommer krypende, de er en del av livshistorien min. :)
Anarko sa for siden:
Jeg har nå spasert hjem igjen etter en veldig trivelig kveld der jeg og min venninne har snakket om hva som har tynget meg ned. Været har absolutt vært en faktor, og det at jeg den siste uka har bare sittet og sturet inne hjelper ikke på.. uansett; føler jeg er ute av en litt stygg sirkel nå siden jeg har fått mye dagslys og litt jenteselskap. Sambo hadde godt av en guttekveld han også. Så har vi planlagt en date neste fredag :D
Takk for støtten folkens! Dere er bare herlige!
lille_trille sa for siden:
Så bra at ting ser litt lysere ut. Gode venner er ubetalelige!!! Her på sunnmøre har det også regnet, regnet og atter regnet i dagevis. Ikke så oppmuntrende, men bedre enn snø :) Lykke til videre :heia: :heia:
(Åh.. elsker de duskedamene som heier på oss hele tida)
mrs kishty sa for siden:
Så bra at det går bedre Anarko :) Jeg bare går og lurer på hvordan jeg skal komme meg til flyplassen på fredag. Kommer nok på noe.
Anarko sa for siden:
Nok en gang tusen takk for støtten :) Humøret mitt er mye bedre.
Gleder meg til date jeg. Det er lenge siden vi har hatt. Noen som vet hvor man lett kan spise lavkarbo ute i Bergen?
God helg ønskes dere alle!
:heia::heia::heia::heia::heia::heia::heia:
LilleFly sa for siden:
Veldig enig. Vi skulle til tunisia ifjor, og jeg prøvde å finne noe som dekket meg som mye som mulig... Men en slank venninne ba meg om å skjerpe meg, finne en fin bikini og være stolt av meg selv! Jo mer du dekker deg til, jo mer vil folk se på deg.
Det hjalp meg veldig :)
mrs kishty sa for siden:
Viktig å gå på date og pleie kjærligheten :) Jeg tror jeg hadde satset på kebab på ali baba jeg, men jeg elsker jo kebab hehe.. bare å skippe pitabrødet :)
mrs kishty sa for siden:
Forresten så er det en indisk resturant der med parkeringshuset heter det rosenkranz tro? Maharjan tror jeg den heter, ikke skyt meg om det er feil stavet. Utrolig flott resturant med god stemning og masse god mat. Trenger jo ikke spise risen
Anarko sa for siden:
Har funnet ut at det blir big horn steak house! Der blir det jo enkelt å bestille lavkarbo :)
Takk for tips!
Beste kebabsjappa syns jeg forøvrig er enten dahlia (dalhia?) eller kebabhuset. Der er de veldig flinke med å lage kebabsalat i alle fall :)
mrs kishty sa for siden:
Jeg holder meg konsekvent til ali baba jeg, har prøvd mye forskjellig, men det er den jeg liker best..
Nnem sa for siden:
I dag har vi slikket solen under musikkfest Oslo. Veldig god stemning og det ble 2 kyllinglår på mor.
Kjære hadde ommøblert rommene, så nå sover lillebror på samme rom som storesøster og vi voksne sover endelig alene. Blir veldig spent på hvordan natta blir for dem.
wafle4 sa for siden:
vært på stranda idag, skulle bare ligge.... En guttunge trengte litt hjelp og dermed ble det jamen til at jeg måtte gå litt også. Det gikk jo greit, blir nok lettere for hver gang en har gjort det.:rolleyes:
Nihza sa for siden:
Her er målet å være klar til å bruke bikinien når jeg skal til syden i uke 47. Håper på 15-20 kilo av til da....;-) Ellers tror jeg at jeg skal satse på nattbading i sommer, ta en svømmetur når jeg har sttranda for meg selv, hehe :-)
Nnem sa for siden:
Etter noen uker uten rennende nese og øyne, har desverre dette kommet tilbake i form av gress allergi. Mistenker at datter på 3 år har det samme. Hun våknet opp med hovne og nesten sammeklistret øyne i dag.
Må nesten observere henne til uka og ringe legen.
Litt kjipt at hun skal måtte slite med pollen fra så ung alder.
Carisma sa for siden:
Jeg kan anbefale en veldig bra akupunktør når det gjelder pollenplager. Tøyen Naturmedisin :ja:
bærrgen sa for siden:
Vi hadde sommer i går, jeg er spent på når vi får sommer igjen :)
Zillah sa for siden:
Hahaha, ja sant? Vi hadde også eit snev av sommar i går. Fint solskin, ikkje for kaldt (det blir å trekke det litt for langt å påstå at det var varmt). Vi tok turen opp Atlanterhavsvegen for å sjå på eit par delfinar som har svømt inn på ein liten ferie, og grilla ved sjøkanten. Kom heim med ei fin rødfarge på nasen og i utringinga på kjolen, heh. Vakna i dag tidleg i fem-tida til solstråler som malte husveggane herleg gylne... men det gikk fort over. No er det grått og kaldt :( Usja.
Anarko sa for siden:
Jeg er også spent på når vi får sommer igjen. Ikke så lenge til i følge yr. Jeg tror de fleste av oss trenger sol og sommer etter den vinteren vi har hatt. Trenger det for å møte en ny vinter :)
Kitsu sa for siden:
Jeg har fri i et par dager nå, skulle gjerne hatt litt sol ja. Får vel bruke dagen til å vaske å rydde i stedet.
Anarko sa for siden:
Det viser seg plutselig, nå som middagen står i ovnen at jeg har kjøpt ost med karbohydrater i! Synnøve sin revet. Når jeg skulle rydde på plass igjen matvarene jeg brukte så leste jeg litt bakpå, og der står det: 7 kh pr 100 gram. Ironien i det hele er at jeg sa til sambo at jeg ikke ville kjøpe first price sin revet for det var ikke ekte ost. Bah! Trodde ikke frøken Finden drev med slikt tull.
Nupsida sa for siden:
Da er jeg innom en liten tur innimellom alt eksamensmaset å sier hei! :D Takk gud det bare er to uker igjen til det blir ferie!
Eller.. Ferie å ferie, jeg har jo faktisk fått min aller første jobb nå helga som var! Kjempeglad! Da slipper jeg alle pengebekjymringene :)
Tenkte forresten jeg skulle dele den fargerike frokosten min med dere:
Mmmm <3
Anarko sa for siden:
Flott farge på frokosten Nupsida :D
Kitsu sa for siden:
Flott farge ja! Ingredienser?
Nupsida sa for siden:
Må jo ha litt farger innimellom!
Er blåbærsmoothie/milkshaken min! :D
Oppskrift her: nadjasin.blogg.no/1307377900_drlig_samvittighet_og.html
Zillah sa for siden:
Lekker smoothie-shake :) Brrrr det er så kaldt i dag. Eg frys på beina :( Og så laga eg meg ein altfor stor kaffe-drikk i ettermiddag, av 2 porsjonar espresso, og det veit eg jo innmari godt at eg får vondt i magen av... Men gjer eg det likevel? Ja, tydelegvis...
mrs kishty sa for siden:
Da er det duket for eksamen for meg.. Huff.. Kryss fingrer og tær da jenter..
vimsen85 sa for siden:
Lykke til! Det går sikkert strålende! :heia:
Nupsida sa for siden:
Da er jeg faktisk nesten ferdig med eksamens oppgaven, allerede nå!!! :D Kjempeglad! De andre i klassen har jo milevis igjen. Så da blir de neste to dagene brukt på lesing på pensum.. ikke like morro :S
Anarko sa for siden:
Lykke til! :heia::heia::heia:
bærrgen sa for siden:
Digger shaken til Nupsida, nyyyyyydelig farge! Er ikke spesielt glad i shake, men tror nok jeg må prøve denne :)
bærrgen sa for siden:
I dag kjenner jeg på hele kroppen at jeg forbrenner, o la la... :D
madamode sa for siden:
usj...i dag trenger jeg bare en liten klem. - har hatt strie, leie unger, inga søvn i natt og holder på å forberede den første bursdagen til minstemann...heeelt tom - for energi og smil. Og gruuuer meg å gå på vekta i morra tidlig, har ikke noe god følelse i det hele tatt - blæh! :(
håper å komme sterkere tilbake i morra....:rolleyes:
bærrgen sa for siden:
:klem:DEt blir nok bedre i morgen skal du se :)
madamode sa for siden:
takk! - føles bedre allerede !!!
Nnem sa for siden:
Sender en :klem: Madamode. Håper der ordner seg:)
Sender over mange varme tanker og masse god energi Om følelsen for vekta er så dårlig, og du tror det vil ta ennå mer på om det ikke er noen positiv opplevelse - kanskje du bør prøve å utsette det? Ta det en dag du har litt mer å gå på...
Kitsu sa for siden:
Har vært en flittig maur i dag og vasket ned hele leiligheten for sommeren. Må da ha forbrent litt mens jeg har stått på, tenker jeg. Sambo'n lo av meg, jeg er visstnok ekstremt energisk når jeg vasker opp, det spruter vann alle veier, slik at jeg ender opp med å vaske halve kjøkkenet i samme slengen... Det var jo meningen det da, men kanskje ikke akkurat samtidig som jeg vasket kopper.
Anarko sa for siden:
Sender deg en stor klem og mange lykkeønskninger :)
Nupsida sa for siden:
Da har jeg nettop hatt en nydelig middag med kyllingvinger, agurk og tsatziki (aner ikke hvordan det skrives) med en utrolig dessert, rabarbra med med sukrin! Det gir motivasjon til eksamenen imorgen! :D
Forresten, er du en av dem som savner litt sure ting på lavkarbo (eple osv) Så er rabarbra helt nydelig! :D
madamode sa for siden:
mener du det? helt greit å spise? åååhhh nå ble jeg glad - sommeren er berga!!! :D:D:D
madamode sa for siden:
[INDENT] Opprinnelig lagt inn av madamode, her.
usj...i dag trenger jeg bare en liten klem. - har hatt strie, leie unger, inga søvn i natt og holder på å forberede den første bursdagen til minstemann...heeelt tom - for energi og smil. Og gruuuer meg å gå på vekta i morra tidlig, har ikke noe god følelse i det hele tatt - blæh! :(
håper å komme sterkere tilbake i morra....:rolleyes:
[/INDENT]Sender deg en stor klem og mange lykkeønskninger :)
takk - har hatt en super dag! og vekta - den var god den og - 1 på nok ei uke!:p
Nupsida sa for siden:
Ja, er bare 3,1 pr 100g :) Å med litt sukrin er det helt perfekt! :sikle::love:
madamode sa for siden:
åhhh sikle - går vel fint med litt ingefær også da? så har jeg jo årets syltetøy i boks!!! :rulleøyne
Nupsida sa for siden:
Hmm.. ingefær aner jeg ikke, men tror det er lavkarbovennlig ;)
Jeg har spist 9 egg idag!! DET er mye det!
vaskeklut sa for siden:
ingefær er veldig lavkarbovennlig. det skal så lite til for å få mye smak ;)
madamode sa for siden:
gjett hva som putrer i mitt kjøkken :stortsmil:stortsmil:sikle::sikle: - I'm in heaven!!!
vaskeklut sa for siden:
Aaaaner ikke! Og før jeg driter meg ut enda mer: ingefær inneholder ca 18. gram karber per hundre! Så om du spiser selve ingefæren så bør du passe på det.
Anarko sa for siden:
Blue dragon sin syltet ingefær inneholder jo bare ca 3 karber pr 100 gram, så syns 18 gram var litt mye for rå ingefær :O
Kitsu sa for siden:
15.8g/100g i flg. Bama.no.
Anarko sa for siden:
I følge blue dragon og www.matvareguiden.no/Blue-Dragon-Sushi-ingef%E6r så er det 3,66.
Kitsu sa for siden:
Jeg mente i rå ingefær. :P
Anarko sa for siden:
Ah :P
Anarko sa for siden:
Oi, det var mitt innlegg nr 1000!
Nupsida sa for siden:
Da var eksamen vell overstått, og jeg fikk en SEKSER! Er så utrolig stolt nå! :D Trodde alt gikk i dass, men så gjorde det visst ikke det, eneste i klassa med sekser, hihi :D Så, nå har jeg feira med løvsteik, sellerirotfries og pepsimax :)
Kitsu sa for siden:
Gratulerer! Så flott da. Fortjent feiring.
Jeg sitter her og tygger på shirataki-ris. Merkelig konsistens på det her, men det funker.
Nupsida sa for siden:
shirataki-ris? hva er det?
Takk! :D
Kitsu sa for siden:
www.iherb.com/Miracle-Noodle-Miracle-Rice-Shirataki-8-oz-227-g/36681?at=0
Anarko sa for siden:
Jeg lurer på å prøve en uke med fettfaste. Blir litt merkelig, men en uke skal da gå bra. Er litt usikker på hva som trenger å kuttes ned på bortsett fra fløte, ost og c.f. Blir nok mye squash i alle fall... Svinekjøtt og kylling er jo magert, så blir nok mye av det også. Så tomatpurèsauser uten fløte i... Trenger litt kickstart nå føler jeg. Tror jeg har stått stille ganske så lenge.
vaskeklut sa for siden:
hvordan lager du tomatpurésaus uten fett? bare tomatpuré og vann liksom?
Nupsida sa for siden:
Huff, jeg blir så frustrert! Virker som om kroppen ikke vil lengre ned en 69. Selv om jeg gjør alt rett, så vipper vekta mellom 70 og 69.. Vet det er slik med lavkarbo at når kroppen føler den er fornøyd så stopper den, men jeg er jo ikke ferdig nå??
Aner ikke hva jeg skal gjøre videre nå for å se om det løsner.. Skal begynne å trene til sommeren, men har ikke mulighet til det før om ett par tre uker.
Vurderer å begynne på fedonveien, men er usikker der også.. frustrert
Anarko sa for siden:
I bunn og grunn ja. Jeg gjorde jo det før jeg begynte på lavkarbo. Men viktig med krydder da. Vet mange av dere her inne, meg selv inkludert, er tilhengere av fettet. Jeg vet jo at fettet metter veldig også, så lurer på om jeg blir mye sulten når jeg skal prøve. Prøver å tenke på andre ting med lite fett i. Men etter et år på lavkarbo/høyfett så er jeg litt blank egentlig... :rolleyes:
vaskeklut sa for siden:
jeg vurderer det samme, og er like blank :o si fra om du kommer på noe!
Anarko sa for siden:
Blir nok sikkert mer salat osv. Men er jo veldig glad i dressing da... Kan jo ikke ha tomatpurèsaus til alt :P Jeg googler litt nå, men foreløpig ikke klokere. Lavkarbo og lavkalori, hånd i hånd. Jaja, dette kan bli en større utfordring enn jeg trodde :D
Anarko sa for siden:
Fant denne da: www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=570519
Mye der som er lavkarbo også.
Anarko sa for siden:
Jeg gikk og handlet litt urter og sånt i dag til min meieriproduktfrie uke, og så fant jeg sukkerfri sweet chilisaus! HURRA! Uken som kommer er reddet :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.