< Tilbake til oversikten

Maiskravletråden 30+

vimsen85 sa for siden:

Tusen takk jenter :D Det gikk ganske greit. Tror ikke jeg får under en C. Tør ikke håpe på noe mer heller, så får jeg heller blir positivt overrasket ;)

Ja, jeg bruker str 70G eller 75F/FF. Det er ikke så mye utvalg. Men jeg har funnet str min på bravissimo i england, som er den BESTE butikken for store BHer jeg har vært borti ;) Jeg er ikke så gla i change. LaLina har jeg ikke hørt om, er det noe de kan ha i Bergen. Det med at jeg ikke liker stroppeløse BH'er tror jeg har mest med at det ikke er så lett å holde de oppe uten noe stroppestøtte. Jeg synes liksom de blir litt lave.. :p

vimsen85 sa for siden:

:lol:

Anarko sa for siden:

Ja, man kommer inn i rutiner etterhvert. Jeg har motstått sjokolade to ganger i dag!
Konsentrerte meg heller om min kaffe med mye fløte i.

Mamseen sa for siden:

:rolleyes:har hatt koselig kaffebesøk av ei nabo m kake. Ble litt for fristet.
shit, går sikkert bra.

Nupsida sa for siden:

Weeeee! Jeg er endelig tilbake ved lavestenoteringen nå!! :D Har ikke vært der på en måned.. Men, nå er jeg der igjen, og klar for å se 68 tallet til tirsdag!! :D:D

Zillah sa for siden:

Yeay Nupsida !!! :heia:

Kitsu sa for siden:

Så flott da, Nupsida!

Min har endelig rikket noe på seg etter å ha stått stille siden jul. Lurer på om det er fordi jeg er så blakk at jeg går til og fra jobb nå for tiden? XD ler Litt ekstra trim. Eller fordi jeg lever på brokkoli og div kjøtt? Har ikke råd til tullemat, så bli helt rene råvarer. Protein+grøntfor+smør/olje.

Kiro sa for siden:

Etter å ha rotet ekstremt de siste ukene (tør jeg si måndene), så har jeg nå endelig klart å kvitte meg med vannvekten. Har tilogmed begynt å føre inn, og telle igjen, så nå er jeg klar for ny nedgang! :)

Nupsida sa for siden:

Jeg har prøvd meg på en lavkarbo oreokake, tror jeg gjorde alt feil, så grugleder meg til å prøvesmake!

Mamseen sa for siden:

Er spent på å høre resultatet ;)

Anarko sa for siden:

Vimsen har en oreokake som er fantastisk god!

Nnem sa for siden:

Jeg har smakt ferskenbeinet sitt og den var nydelig husket jeg.
Ikke turt å lage den siden.

Nupsida sa for siden:

Kaka ble sånn.. ja.. jeg synes ikke så mye om den, men de andre synes den var kjempegod.. Kanskje det er bare meg som har blitt noe mer kresen på egne bakesaker :P Skal legge ut bilde senere :)

Nupsida sa for siden:

Haha, typisk meg pose! på det første bilde er jeg 13-14 år, usminket og med skikkelige bustebryn! hihi, godt man forandrer seg sier jeg bare :P

sistegang sa for siden:

For to dager siden kom jeg opp i en meget ubehagelig situasjon. Den første tanken min var SJOKOLADE - jeg må ha. Stod i mot:D og er kjempe fornøyd med meg sjøl. Har gått i to døgn med en kjempeklump i magen, men har ikke spist godteri (det var medisinen tidligere). :D Så endelig nå er det jeg som tar styringa over hva jeg putter i munnen.

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Kjempebra jobbet! Nyt den deilige følelsen av å ha kontroll!

Sanney sa for siden:

nå blir jeg hvertfall gal.. våkner opp midt på natta fordi det klør som helvete... men nå skal henvisning til hudlege være sent. håper jeg.

Nnem sa for siden:

Tanta har kommet på besøk og jeg lurer på hvordan det kommer til å gå matmessig denne uken. Skal prøve å holde meg, men har tenkt meg å kose meg med sjokoladekrem i kveld.

Anarko sa for siden:

Har ikke tanta på besøk, men har litt søtsug for tiden. Det KAN være fordi at så utrolig mange sitter og gomler snop forann meg! :mad:

Sjokoladekrem trenger jo ikke nødvendigvis være fy-fy. Spørs hvordan du lager den osv... Hils tanta og be henne holde seg unna meg! :D

Nnem sa for siden:

Kremfløte og kakaopulver 100%, med litt sukrin og vaniljeessens.
Det skal jeg prøve:)

Mamseen sa for siden:

SÅ bra!!!

Nupsida sa for siden:

Weee, da har vekta endelig rikket seg, og nå ligger jeg på 68,5 og har en bmi innen for "normalt" :D :D :D

LIBBA sa for siden:

Gratulerer så mye Nupsida med "normal" BMI :heia:
PS: du er kjempesøt på bildene over ;)

Nupsida sa for siden:

Libba: Hihi,tusen takk! :D

Mamseen sa for siden:

:eek: Nærmer se slutten av mai alt. Skjønner ikke hvor tiden ar blitt av.
Jeg har spist lavkarbo en mnd nå og syns stort sett det går greit.

Men undres litt- kan man spise for mye egg?

Zillah sa for siden:

For mykje ... i forhold til kva da, er vel nesten spørsmålet :) Du kan sikkert ete så mykje egg at du blir lei av det. Men det skal vel mykje til for at det skal vere negativt på nokon anna måte for deg personleg.

Nupsida sa for siden:

Det lurer jeg og på! Mamma fikk sjokk ene dagen når hun så hvor mange egg jeg spiser iløpet av en dag, og sa at det var kjempefarlig (nå er mamma kjent for å overdrive da..) jeg vet at det er bevist at det ikke skader kolesterolet, men kan det ha innvirkning på andre ting?

Zillah sa for siden:

Trur eg har høyrd enkelte snakke om at det kan bli for mykje svovel. Aner ikkje om det er noko i det, bekymrer ikkje meg. Egg er så fantastisk næringsmiddel på alle andre måtar. Det er nok mykje overtru ute og går også. Eg hugsar da eg var lita, at ein tante av meg snakka om at damer kunne få sjukdomar i eggstokkane av å ete for mange egg. Um... yess. Og oppmalt nasehorn-horn er bra for potensen, også. Likskapsmagi skal ein ikkje kimse ad!!!

Kitsu sa for siden:

Aiaiai, oppdaget at Sandviken Dagligvare selger fire av Sukkerfritt sine sjokolader. Vet at jeg ikke tåler maltitol noe særlig, men pokker så fristende. holde seg i skinnet Er bare så lenge siden jeg har spist sjokkis.

sistegang sa for siden:

Jeg tåler en halv av de sjokoladene. Når jeg kommer over de kjøper jeg en eske eller to. De kan ligge i kjøleskapet i flere uker, og mirakuløst nok spiser jeg bare litt i helgene.
Dette var overhode ikke mulig før, da blei alt i huset spist øyeblikkelig opp. Sjøl barnas smågodt etter at de hadde lagt seg på lørdag. Jeg har flere ganger mått ut å kjøre til nattåpen bensinstasjon for å erstatte ungenes godteri.
Hallelluja fri fra karbohelvete.

LilleFly sa for siden:

Yuhu! 2 kg ned. Går litt sakte, mistenker det er pga av for my Cola zero drikking. Men det skal det bli slutt på nå! Skal stå på nå når det gjelder tur med hundene og jobbe litt mer med kroppen, så blir ting bedre :D

vimsen85 sa for siden:

JEG HAR SOMMERFERIE!!!!! :D Leverte hjemmeeksamen i formiddag etter å ha vært oppe i 27 timer. Nå har jeg romaner, kino, matlaging og KOS å se fram til! :D Jeg har også fått sommerjobb :) Så det er bare lykke framover!

Hurra!
<3

Sanney sa for siden:

ingen fortalte meg at sagnet om lysets rike var i salg igjen! så jeg fant 4. bok (dobbeltnummer denne gang så bok 7-8 egentlig) sånn tilfeldig på rimi... rett hjem på haugenbok.no og bestille de første 3.
fikk hentelapp i posten idag, men nettsia påstår fremdeles at bøkene ikke er sent... det kaller jeg kjapp levering, bøkene i postkassa før de er sent :p

ellers skal jeg på langweekend til typen, hipp hurra for inneklemte dager :D

Mamseen sa for siden:

Gratulerer med ferdig eksamen, Vimsen og sommerferie.Det er deg vel undt.

Flott nedgang LilleFLy!!

vimsen85 sa for siden:

Tusen takk :D

Har vi en juniskravletråd?

Nnem sa for siden:

Jepp, den er laget:)

Kristin_B sa for siden:

Mais-kravletråden. Fantastisk!!!! Skål for det :full:

vaskeklut sa for siden:

Du er inne i en gammel mais-tråd ;) prøv denne i stedet du!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.