Ja vi får se om man klarer det !
Tenkte å dra på gymen å øve litt på fri-vendinger mens det ikke er noen der ! (døgnåpent!) ser så dum ut vett, når man øver på å få inn korrekt teknikk :P meeen.. ble litt for seint.. but then again.. hadde vært digg å fått en liten boost right from the get-go på countern ;)
Jeg klarte målet mitt i Mars 2000 min. Prøver det i April også jeg. :) 120/2000 min. Løping og styrketrening i 60 min. :) 40 min løping ute og 20 min styrke. :)
Det er ås motiverende å lese hvor flinke alle er. Vil liksom holde ut litt lengre og pushe meg litt hardere for hver økt, for å kunne vise frem hvor flink jeg er!
Og nå som våren kommer, bør det jo være lettere for alle og enhver å komme i litt mer aktivitet. Lykke til alle sammen! :)
Lenge siden jeg har vært med på disse månedsutfordringene! Men nå er jeg back on track, håper jeg! :) Starta i dag med en 45 minutters tur, og tenker å utvide til 800 minutter i løpet av måneden.
900min satser jeg på i april, rekker bare 3 treningsøkter i uka som regel og de består som regel av en time eller litt mer.
Får trekke fra 60 for idag!
Da var første økt unnagjort :) 35 min joggis og da kom jeg 3 km langt. Veldig veldig fornøy med det her jeg sitter med blodsmak i halsen :D ler utrolig hvor lett det er å bevege seg med 30 kg mindre :p
Det ble en sen økt, men deilig å jogge i mørket! I tillegg så føler jeg meg fremdeles mest komfortabel da, siden det ikke er så enkelt å se meg :flau: men det endrer seg vel det også med tiden :)
30min powerwalk med 4%stigning, hvor 3 minutter var jogging på "8km/t" resten på 5.. ska tru æ hoppa av på sekundet 30min :P
og styrke.. trente markløft, nedtrekk og situps..
totalt 83minutter fra jeg starta oppvarming til jeg var ferdig med uttøyninga
god førsteøkt ! godt igang ! når jeg tenker på det i etterkant sku jeg vel holdt på 17min til så jeg hadde vært på 10% :P
Skulle liksom ta meg en pause fra treningsutfordringstråden nå siden jeg var litt lei av å ta tiden på alt, men klarer ikke å holde meg unna likevel! :D
Satser på 1000 minutter denne gangen også. Det blir gåturer, litt jogging, trimsykkel, romaskin og lett styrke på mage/rygg/armer. Skriver ikke detaljer med 5 min. ditt og 5 min. datt lenger - totaltiden holder.
Ble tilsammen 2 timer med aktivitet på meg i dag, hadde pulsklokka på under oppvarming og i kampene, og satt den på pause mellom kampene. Ble hele 1400 kcal forbrent, så er storfornøyd! :D
Ny her inne som bruker, og jeg slenger meg like godt på! Greit å ha et mål jeg har "skrevet" under på, det forplikter.
Prøver meg like godt på 2000 minutter, liker å legge lista høyt!
Hittil i april har jeg trent 263 minutter (noen andre som logger trening på mylog.no?)
Hvor ofte skriver dere inn trening her? Hver gang? Ukentlig? Tips mottas med takk!
Jeg bruker dette som en logg. Har pulsklokke, så har jo alt i backup der. Og jeg skriver så og si hver gang, for å ikke glemme det, også gleder jeg meg liksom til å publisere det! :)
Men er bra å sette gode mål, og velkommen med i gjengen! :)
Tror jeg henger meg på jeg. Første runden min dette, og siden jeg kun har vært støttemedlem av treningssenteret i noen måneder, så begynner jeg forsiktig.
500 minutter
Første treningstime i morgen :) (håper jeg)
Og kjenner kroppen trenger litt alternativ trening fremover. Sliter nemlig med 2 ankelskader, en kneskalde og har i dag klart å få kink i ryggen! Har man grunn til å begynne å føle seg gammel i en alder av 22? :P
Skal kose meg i svømmehallen i løpet av de neste dagene.
Greide ikke målet mitt i hverken februar eller mars, men nå har det roa seg litt på skolen, og eksamensperioden nærmer seg. Da tenker jeg at som et avbrekk fra eksamenslesing kan trening være genialt! Prøver meg på 800 igjen..
Tok en "last chance workout" ! før veiing imorgen :> holdt ut 80min kardio og styrke.. holdt på å spy.. sykt at folka på The Biggest Loser faktisk trener 4-6timer pr. dag :O Trur jeg trenger en Jillian til å rope i øret mitt : you're not stoping unless you faint, puke or DIE!!
Jaja, snart halvveis på målet!
Hei :)
Da er jeg tilbake etter en ukes ferie i Dubai, men treningsfri har jeg ikke hatt. Tror med treningsdosene jeg har vendt meg til at jeg smeller til med 1200 min :)
ååå dette vil jo jeg være med på!! Men kommer litt sånn halvveis inn jeg nå da :p Men trenger å et lite "spark" i rompa, så er nok motiverende å ha en slik åpen målsetting! Jeg har hittil 190 minutter denne måneden og vil ha 900 minutter totalt! Et greit realistisk mål for meg, men fremdeles noe jeg må jobbe en del for!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.