Kitsu sa for siden:
Jeg brukte noen minimuffinsformer som jeg fikk gratis med en ordre fra eBay en gang i tiden. De fungerte, men ble litt pirk. Må se på Rema om de har noen som er bedre egnet, siden jeg må innom likevel da. ;)
Kitsu sa for siden:
Jeg brukte noen minimuffinsformer som jeg fikk gratis med en ordre fra eBay en gang i tiden. De fungerte, men ble litt pirk. Må se på Rema om de har noen som er bedre egnet, siden jeg må innom likevel da. ;)
vimsen85 sa for siden:
Det funker ikke å lage melkesjokolade med fløte. Har hørt at det skal gå med tørrmelk, men leste om noen her på forumet som prøvde og det ble fiasko. Jeg har revet ingefær i min sjokolade. Rå vel og merke. Men jeg tror man kunne lage type sjokoladekrem om man prøvde å ha fløte i den. Kanskje jeg må teste det. Kanskje det er noe å ha på ei kake.. ;)
Kitsu sa for siden:
Ja, er vel vanskelig å blande olje og fløte - heh.
Sanney sa for siden:
hulebjørnens klan bøkene er på tilbud for tia, så jeg kjøpte de to første... har aldri lest dem, men mamma og mange andre har alltid mast om de bøkene.. mamma leste til og med en av dem på fransk da det tok så innmari lang tid før den ble oversatt :p
ellers hadde jeg ny minstenotering idag, selv om jeg føler at jeg ikke har vært sååå flink.. men blir jo en del gåturer og annen trim i og med at jeg har besøk for tiden. igår kjøpte vi manualsett også, uvant med så tunge vekter, jeg har jo bare brukt to bokser med hakka tomater inntil nå :p
Kitsu sa for siden:
Jepp, er vel fordi den siste kommer ut i disse tider. Jeg leste de 4 første som pur-ung tenåring, mye knising bak lukkede dører da ja.
Anarko sa for siden:
Jeg leser Eragon bøkene for tiden, nr 2 i rekken for å være eksakt. Morro morro :)
Minni1 sa for siden:
Jeg leste hulebjørnens klan for mange år siden. Har lurt på når siste kommer ut så det var godt å høre at den endelig kommer.
Jeg har bare lånt de tidligere kansje jeg skal jeg kjøpe de nå og ta med på båtferien til sommern.
Sanney sa for siden:
ookay, selv på lavkarbo har blodsukkeret mitt om morgenen ligget ganske høyt, rundt 7. noe som er normalt da leveren produserer glukosen den trenger om natta. men idag viste måleren 5.7! aldri hatt så lavt morrasukker jeg. i tillegg var det ny minstenotering, nå bare 2.7 fattige kilo til tosifra! er vel hvertfall 10 år siden jeg var der :p
Minni1 sa for siden:
Sanny :heia:
Ny dag og nye muligheter jeg. Kaker som ble spsit på mandag er borte fra systemet og det kjennes.
Dagen ble startet med proteinbrød med pålegg
Kitsu sa for siden:
Au, pokker! Våkna med migrene og har et jobbintervju om noen få timer. Kommer ikke til å gå bra.
sistegang sa for siden:
Har vært lite aktiv her fordi jeg har ikke klart å spise som jeg vil. Og jeg blei bare lei meg av å lese hvor flinke alle andre var. Nå er jeg på rett spor igjen, og det er bra. Har jo bare 10 - 15 kg til som skal bort. Og det MÅ jeg få til før jeg kan få brystreduskjon.
Kitsu sa for siden:
Jippi, kan virke som om perioden med ulvehunger er over for denne gang - har ikke gått og hatt lyst på mat i hele dag. Lurer på om det er fordi jeg har vært flinkere å spise grønnsaker i det siste.
Nupsida sa for siden:
Da er jeg tilbake etter en uke i london, og en ukes pause fra lavkarbo.
Begynte dagen med en eggemelk-kakao, og ble altfor altfor mett :S
Minni1 sa for siden:
Tenker du har hatt det fint i London Nupsida.
Vi planlegger en tur i høstferien vi, gleder oss veldig.
Nupsida sa for siden:
Hadde en kjempeflott tur! Så mye spennende som hendte, og masse fint og se på. OG fantastiske shoppingmuligheter ikke minst!! Primark <3
Engledans sa for siden:
Jeg er så glad.:D Har endelig funnet hva som gjør at jeg gikk opp igjen, så nå er den dumme kiloen borte igjen. JIPPIIIIII:)
vaskeklut sa for siden:
Hurra! Hva var det for noe?
Nupsida sa for siden:
Er så utrolig deilig og være tilbake på lavkarbo, og endelig har mettheten kommet tilbake! Før jeg skeia ut så kunne jeg bare ete og ete, og hadde ALLTID lyst på noe! Selv om jeg spiste masse fett osv. Så trur kroppen har hatt godt av en liten pause :) Håper bare ikke att det går tilbake igjen. Er så slitsomt å bare spise og spise og spise, og aldri føle seg mett :(
Nnem sa for siden:
Var selv ganske lei før helgen etter oppgang at jeg lot meg spise som jeg ville. Ble noen kg opp, men begynner å bli motivert til å fortsette der jeg slapp.
Kommer til å kjøpe inn ketokyseboken når jeg får lønning.
Nupsida sa for siden:
Har skrevet litt om mine erfaringer med utskeielser på bloggen min, om noen skulle være intressert :P
Sanney sa for siden:
okay. har typen på besøk, og da blir det ikke alltid helt lavkarbo.. altså besøk på sushiresturang på lørdag, (ingen lavkarb alternativ :p) sataykylling igår, en og annen vanlig sjokolade etc..
men er en del mer aktiv enn vanlig, f eks hadde vi en 2.5 timers tur igår. og vekta mi "raser", dvs jeg går ikke opp og ned samme kiloen hundreogførti ganger som før, er heller mer stabil og går ned... ned 1.5 kg på ei drøy uke, enda jeg har spist masse ulovlig.. har faktisk bare 2.2 kg til å være tosifret!
Nupsida sa for siden:
Gikk på vekta idag, ¨å den viste rundt 2 kg opp. Er ikke sååå ille, hadde egentlig forventa mer, men er litt trist alikevell :(
Nnem sa for siden:
Hadde utskeiing i helga og synes faktisk at det var vanskelig å begynne med lavkarbo igjen. Var ikke sånn når jeg begynte med kuren.
Men tror jeg er i ketose snart, begynner å føle symptomer. Håper det blir lettere igjen når det kommer til mandag igjen.
Anarko sa for siden:
Jeg har vært matlei siden fredag. Var på tapaskveld da og alt smakte så godt, så da ble alt så kjedelig på fredag. Men i går så slo jeg til med chicken tandoori og har nå matlyst igjen :) Idag blir det lk lasagne, og vi får middagsbesøk :)
Kitsu sa for siden:
Jeg er blakk, rett før lønning nå. Aner ikke hva jeg skal spise - den tunfiskboksen i skapet er lite appetittvekkende. Har egg dog, så blir sikkert omelett. Lurer på om jeg bare skal kjøre en DIGER skei red curry i den, så det virkelig smaker noe.
Sanney sa for siden:
akkurat stappa i meg fransk biff med hjertesalat og sellerirot fries. elsker allerede frityrkokeren min, friesene ble såå mye bedre, og mye enklere å tilberede :p
imorra blir det crispy duck, har også en zebrastek i frysen...
vimsen85 sa for siden:
Eg skal til Istanbul i morra!!!!! :D :D :D :D
vaskeklut sa for siden:
Ta meg med i kofferten? :D
vimsen85 sa for siden:
Spring til Bergen så skal du få værra med :D
vaskeklut sa for siden:
Løper nå!!
Nupsida sa for siden:
Årh.. gikk på en skikkelig pepsimax smell idag. Jeg som skulle holde brus og sånnt til helgene :(
Jaja, sånn går det når en leser til prøveeksamen.
Tidl. medlem sa for siden:
Noen som vet hvor mye cocosa er det vanlig å bruke i te og hvilken type? hørt flere snakket om at det er godt, men tror jeg tok litt for mye, brukte virgin :P
Kitsu sa for siden:
JEG HAR FÅTT JOBB FOR SOMMEREN!
Sorry, måtte bare få det ut. :D
Gratulerer! Med hva da?!
vaskeklut sa for siden:
jeg bruker en teskje ca. jeg bruker den typen som ikke har smak, ettersom jeg synes mine tesorter smaker nok fra før :)
Anarko sa for siden:
Gratulerer Kitsu! :)
Middagsbesøk overstått og det ble veldig vellykket. Både min kjære som ikke er særlig glad i lasagne og kompisen som var på besøk likte lavkarbolasagnen min. Tror jeg skal prøve å lage squashlasagne om ikke lenge :)
kthxbye sa for siden:
Hva er zebrastek? Ikke zebra-zebra vel? :o
Sanney sa for siden:
joda, stripete hest. vi hadde bison medaljonger i forrige uke :p mye rart å finne på nordby supermarked serru ;) de hadde kengurusteik og. og noen ganger har de krokodille og, men det var utsolgt sist :p
kthxbye sa for siden:
Ojoj. Jeg visste ikke de solgte slikt engang, jeg. Så bevandra er jeg i kjøttverdenen. Men er det noe godt da?
Sanney sa for siden:
bison var godt. hakke smakt zebraen enda, ei heller kenguru. smakt krokodille da, det var helt greit, sånn bortsett fra at det var kaldt kjøtt, og bare en liten bit.
pappa kjøpte pytonslangekjøtt, det var visst ganske seigt så det var en engangsforeteelse :p
Nupsida sa for siden:
Laget nettop en tråd i ketolysedelen av forumet: Kan det være kroppen min ikke "tåler" ketolysekuren lengre?
Noen som har lyst å ta en titt å se om dere kan komme med noen råd og tips?
Takk, skal prøve det =) Har god kvalitet på mine te-typer og det ble kræsj - samt at jeg brukte alt for mye ;)
Engledans sa for siden:
Sånne greier har de på det ene senteret ved Charlottenberg og....usj.....:(
Kitsu sa for siden:
Æsj, er skikkelig kvalm i dag. Ble det helt plutselig på vei hjem fra jobb. Eneste jeg har klart å få i meg er ingefær-avtrekk. Hjalp for en stund, men nå er jeg kvalm igjen.
Carisma sa for siden:
Jeg spsite krokodille på en Australsk restaurant i København, og det var helt fantastisk! Kanskje noe av det beste jeg har smakt!
Sanney sa for siden:
ordentlig tilberedt er det nok snytgodt ja, jeg fikk bare kalde småbiter i det selskapet jeg var i :p
Nupsida sa for siden:
Jøss, ble faktisk mett av en liten salat idag med isbergsalat, agurk, sjampinggong, skinke, bitte bitte litt gulrot og hvitløksdressing. Kanskje jeg er på rett spor igjen? :D
Nupsida sa for siden:
Tenkte forresten å dere ett innleg av Linda, som er blogger for motivated.no og er på forumet kjent som lone. Her forklarer hun hva lavkarbo egentlig er. Synes det var kjempebra skrevet! :D
Nupsida sa for siden:
å dele**
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.