< Tilbake til oversikten

Trondheim

MissPivotal sa for siden:

Meny på Solsiden har forøvrig mange ketolyse-produkter. For dere som er interessert i det :) Boken, ketostix og kosttilskuddene for en grei penge :) Spesielt boken er vanskelig å få tak i andre steder i Trondheim akkurat nå.

trønderjente29 sa for siden:

Aha! Takk for tipset! :)

Nå er de utsolgt for to av tilskuddene, men Meny Lade har alt sammen - og rikelig av det :)

Julie sa for siden:

Hvilke to har de utsolgt for?

Jeg trenger nemlig å kjøpe inn den med krom + kalium, men ingen vits å stikke innom om jeg vet det er utsolgt. :p

Krom/Kalium er det som de har igjen på solsiden :) I alle fall hadde de rikelig i går ;) De to andre har de ikke før i neste uke fikk jeg beskjed om.

Julie sa for siden:

Hm, da spørs det om jeg må stikke innom i morgen og skaffe! Takk for tips! ;) :D

Bare hyggelig :) Står like ved siden av blader osv. Mellom bladene og de andre kosttilskuddene. Egen liten avdeling midt på der :) Ved kassene. Håper ingen har raidet de siste nå da ;)

Julie sa for siden:

Har vært der før - kjøper alltid tilskuddene mine der ;) - men sist gang var de utsolgt for akkurat den varianten, så jeg har liksom ikke klart å surre meg til å stikke innom på nytt for å kjøpe inn. :p

villa7 sa for siden:

Heisann!:D Nyttårsforsettet mitt i år er å trene mer, samt gå ned i vekt.
Jeg er en mann i 30årene bosatt i Trondheim, og har hørt så mye snakk om denne lavkarbokuren, om hvor bra det skal være osv.. Så jeg tenkte å høre med dere hvilke resultater dere har oppnådd?

Har i flere år slitt med overvekt, høyt blodtrykk og lavt selvbilde. Ønsker derfor å gjøre noe med dette.. Noen bekjente av meg på jobben pratet varmt om Helseringen sin klinikk i Trondheim som skal være veldig bra, men jeg lurte på om noen av dere også har erfaringer med dem? helseringen.no/?page=3412 er siden dems. Ønsker gjerne oppfølging når jeg skal hive meg på denne kuren, for jeg tror ikke jeg klarer dette alene:o

Takker for alle svar!:)

Marella77 sa for siden:

Hei Villa7! Vil bare ønske deg velkommen og lykke til!!! :heia: :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.