Meny på Solsiden har forøvrig mange ketolyse-produkter. For dere som er interessert i det :) Boken, ketostix og kosttilskuddene for en grei penge :) Spesielt boken er vanskelig å få tak i andre steder i Trondheim akkurat nå.
Bare hyggelig :) Står like ved siden av blader osv. Mellom bladene og de andre kosttilskuddene. Egen liten avdeling midt på der :) Ved kassene. Håper ingen har raidet de siste nå da ;)
Har vært der før - kjøper alltid tilskuddene mine der ;) - men sist gang var de utsolgt for akkurat den varianten, så jeg har liksom ikke klart å surre meg til å stikke innom på nytt for å kjøpe inn. :p
Heisann!:D Nyttårsforsettet mitt i år er å trene mer, samt gå ned i vekt.
Jeg er en mann i 30årene bosatt i Trondheim, og har hørt så mye snakk om denne lavkarbokuren, om hvor bra det skal være osv.. Så jeg tenkte å høre med dere hvilke resultater dere har oppnådd?
Har i flere år slitt med overvekt, høyt blodtrykk og lavt selvbilde. Ønsker derfor å gjøre noe med dette.. Noen bekjente av meg på jobben pratet varmt om Helseringen sin klinikk i Trondheim som skal være veldig bra, men jeg lurte på om noen av dere også har erfaringer med dem? helseringen.no/?page=3412 er siden dems. Ønsker gjerne oppfølging når jeg skal hive meg på denne kuren, for jeg tror ikke jeg klarer dette alene:o
Hei Villa7! Vil bare ønske deg velkommen og lykke til!!! :heia: :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.