Endelig, Butten!! Her har vi et sted vi kan dele frustrasjon og gleder. Motivere hverandre til trening og kosthold:):)
Som du skrev til meg, så er du gått fra å ikke ha matlyst, til nå å være sulten hele tiden...pga sprekk i helga. Akkurat sånn har jeg det og...har vært sulten konstant siden søndag...
Jeg var tilbake på ketolysekost i går, og det går jo greit..men er mye sulten.. Treninga derimot; ikke bra...husker ikke sist jeg trente. Jeg VET at jeg må trene for å gå ned i vekt, men det er så vanskelig å sette igang:mad:
Hello!!Ja da var vi i gang:D
Jeg har heller ikke trenet har planer men får det ikke til ...:mad:
Sliter litt etter influensa her ,hoster og harker enda så tenker at når hosten forsvinner skal jeg på spinningsykkelen igjen!
Og du Fofa, så husker jeg du trente som f...her tidligere så jeg vet du kan!
Men da har vi denne tråden til å oppmuntre hverandre og så skal vi igang med treningen ganske snart.
:spent::visemuskl
Joda, jeg kan om jeg vil..hehe. Det er kanskje også det som er "problemet" mitt...fordi jeg krever så mye av meg selv.. Derfor tar det litt tid før jeg klarer å sette igang. Jeg vet hvor mye jeg krever når jeg først har starta med treninga..Men men, nå MÅ jeg klare det! Jeg sliter og med influensa fortsatt..har vært syk i over 2 uker..
Vet du hva, Butten?? Akkurat NÅ bestemte jeg meg for å starte treningen i dag alikevell..hehe. Jeg er ikke i topp form, men nå har jeg bestemt meg!! Omså bare en halvtime (gjerne mer) på sykkelen, SKAL jeg gjennomføre i dag!!:)
Jeg blir skikkelig motivert av å se Slankekrigen på tv. Det går i dag kl 21, så det er da jeg skal sette meg på sykkelen, og følge dem foran tv'n!! :D
Sitter her å spiser en meget enkel greie nå... Var ikke in the mood til å begynne å lage mat.. Så jeg laget meg en slags salat. Synes det ble veldig godt, jeg.
Kutta litt rødkål, agurk, ost og 5-6 skiver skinkepålegg. hadde alt i en liten skål, og blanda i litt majones. Superenkelt!! Laga ikke i en stor skål som jeg ville gjort med vanlig salat. Dette er bare i en liten type dessertskål, altså:)
jeg går ned men jeg er ikke klar for det med trening. desember er en h..måned på jobb så jeg må nok vente til januar før jeg har noe energi og tid til det.. men da!! hehe
30 minutter er bedre enn ingen minutter ;) Heier på dere, og muligens slenger jeg meg på etterhvert ;) Tar herved frem rockeringen etter frokost i morra :D
Da har jeg vært ute med bikkja ,jeg prøvde meg på spinningsykkelen her men klarte bare 15min:rodme:Slite med pusten her og gu kor vondt det er i baken da ,setet er helt forferdelig så jeg må ha pute under:DMen det er en start da.
Har faktisk spist frokost i dag det er ikke ofte,hadde pizza fra i går..:)
Skal på yoga senere i dag så blir det litt trening der også for det om det går litt rolig for seg.
Lykke til med din dag Fofa.:)Åh ,gu kor flink du var i går:)
Heia dere!! :) Her tenker jeg man skal motivere hverandre i alle retninger ja, så bra!
God bedring begge to, og lykke til med videre treningsplaner, dere er jo godt i gang! Ha en strålende 1. desember. :)
ja, Butten, det gikk veldig bra i går!!!! Håper å klare å holde treningen igang..Jeg har fri fra jobb i dag(hadde og fri i går), så jeg bør klare å få til trening i dag og:)
Jeg har kommet på 3 ting som jeg skal fokusere på denne uka, og dermed kaller jeg dem mine mål:
Trene mer
Drikke mer vann
Få i meg mindre kunstig søtning...Har blitt noe sukkerfri sjokolade og Atkins bars når jeg har vært syk osv...nå skal jeg prøve å holde meg helt unna det!!
Sånn, det var min plan i korte trekk:D
Ahhh...i dag er ingen bra dag når det kommer til min kjærlighetsorg:( Han har jo sagt at han trenger tid...noe jeg har sagt han kan få. Og han har sagt flere ganger at alt håp IKKE er ute for oss... Men akkurat i dag kjenner jeg at jeg holder på å miste litt håp... Har ikke hørt fra han siden mandag, og da var det bare et par sms... Snakka med han på lørdag.
Sukk..dette er jaggu ikke enkelt:(:(:(
Men, når det kommer til kosten, så har det gått veldig bra i dag!! Kjenner meg allerede mye mindre oppblåst.
Har ikke trent noe enda, men jeg skal prøve å sykle litt senere.
Kjenner at det å savne kjæresten min som jeg gjør nå, ikke er særlig motiverende for noe som helst... Ahhhh KLAGE KLAGE..hehe..sorry at jeg maser så mye om dette, altså...det er bare det at jeg har vanskelig for å tenke på noe annet for tiden:rolleyes:
Off.. forstår deg så godt Fofa,det er ikke kjekt å ha det slik du har det nå.Det er sånn med denne kjærligheten at man klarer nesten ikke tenke på annet,iallefall når du har lyst å være med han.Så forstår godt at du trenger å få det ut og det er bra .Bedre enn å sitte inne med det.Så få det ut!:)Håper at det ordner seg til slutt altså..
God klem fra meg:klem:
Takk skal du ha, Butten!!:) Der ER faktisk godt å bare få det ut... Men, jeg beklager hvis det blir for mye!!! Så er det gjort på forhånd!! hahaha..er nok dessverre stor fare for at det kommer mer fra denne kanten..
Vet du..5 minutter etter at jeg skrev her tidligere, så ringte han faktisk... Og nå har vi snakka sammen i nesten 2 timer. Her går det fort fra ene ytterpunktet til det andre. Så akkurat nå føles alt ok..ikke helt BRA(pga jeg ikke vet hva som skjer..), men myyye bedre enn for 2 timer siden.
I dag har jeg smakt squash for første gang... Jeg kjøpte noen pølser på Rema som inneholder 0,5 karbo/100 gram. Laget 2 av dem(klarte bare spise én). Også stekte jeg en blanding av spinat, hodekål og squash i terninger. Hadde på masse hvitløk og litt cocosa(den nøytrale!).
Syns det ble kjempegodt. Er litt stolt av at jeg har klart å spise mer grønnsaker denne uka, eller, mer variert enn vanlig:D
Ja, da har jeg fått trent litt...klarte ikke mer enn 45 minutter på sykkelen i dag, men jeg sier meg fornøyd med det! Er bare glad jeg har trent i det hele tatt.
Har drukket ca 2 liter vann i dag og:) Det er mulig det høres lite ut for mange...men jeg plier vanligvis å drkke maks ett glass om dagen:o, så dette er uansett et STORT framskritt for meg å være.
Ikke fått i meg noe kunstig søtning i dag heller!!
Har gjort en innsats jeg også med maten fått i meg både frokost,middag og kvelds.I dag våkna jeg med migrene så har tatt medesinene mine da så det kommer seg vel snart.Så da får jeg se om det blir noe trening i dag.
Innom å stemple i løpet av dagen.:D
Jeg har veid meg 3 dager på rad nå:
tirsdag: 97,6
onsdag: 96,8
idag: 95,9:):):)
Er klar over at det nok bare er væske, men det driter jeg i..haha. Så lenge vekta går rette veien, så klarer jeg å holde meg motivert! Samtidig vet jeg at når jeg er flink og trener, så går vekta ned...bare så irriterende at jeg ikke klarer å opprettholde det. Men det har jo ikke vært helt enkelt.
Uansett, jeg er i gang nå, og skal jobbe hardt for å fortsette nedover!!
Jada formen er blitt bedre ja.Flott nedgang på deg der Fofa.!!:)
Nå har jeg pinnekjøtt i gryta det blir middagen i dag ,gleder meg til det.
Trening har det ikke blitt i dag enda men har vært 2 turer med bikkja da:DMen skal være snar med å skrive her hvis jeg finner på å trene da:D
Ingen trening på deg altså??? Siden du ikke har skrevet om det enda..haha. Vel, du går jo tur med hunden...det kan ikke jeg skryte på meg.
Jeg skal prøve å få meg en liten time på sykkelen om ikke lenge nå... Føler jeg har spist ganske mye i dag...men er godt innenfor karbogrensa, så det bør gå bra:)
Åj åj åj...ingen trening???:mad:
Du må få satt i gang i løpet av morgendagen!!! hehe..
Jeg har akkurat syklet en time nå:)
Sitter her og koser meg med min absolutte favoritt snack for tida...Det er såååå godt!!!! Jeg tar 2 skiver Kavli ost med jalapeños, skjærer hver skive i 4 trekanter, og har dem i microovnen i ca 1,5-2 minutt, til de blir crispy. Har laget et helt beger med rømme og hjemmelaget "tortilla-krydder" allerede..så den står alltid klar i kjøleskapet. Nå har jeg spist de oste-chipsene med kanskje ca 2-3 ss med dip!!! Sååå digg:)
Hehehe, ja, jeg sykla på natta:) hehehe.
Jeg jobber som nattevakt, så selv om jeg har fri, så har jeg aldri helt normal døgnrytme.. Neste uke jobber jeg 70 timer, hver natt, så da blir det nok ikke like mye trening, derfor har jeg lovet meg selv å trene hver dag denne uka!!
Jeg er egentlig invitert på en fest i kveld, men jeg tror jeg skal stå over...rett og slett fordi jeg er helt skrapa p konto...har blitt mye julegaveshopping i det siste.
Stå på, Butten!! Trening er bra!!:):):)(må bare prøve å overbevise meg selv..haha)
Jeg har akkurat våknet, så nå skal jeg strax lage meg en kaffe med cocosa og fløte mmmmm
Jeg veide meg i dag og, forresten...95,2 kg i dag...det er jo ikke et pent nummer, men jeg har altså gått ned 2,4 kg så langt denne uken:) Og DET er jo bra!!
Har ikke spist et skikkelig måltid enda i dag... Har bare spist litt smått. Skal lage meg noe middag til X-faktor:)
2egg
2ss soyaproteinpulver
litt salt
1ss fløte
1/2ts bakepulver
1ss olje
2kopper med raspet ost
Smøres på bakepapir stekes 10min eller til den er litt gyllen.Ta den så ut avkjøl litt ,ta på ønsket fyll.stek til osten er smeltet.Den blir god å sprø.Oppskrift hentet her inne.
Kjempe enkelt.
Jeg hadde bacon,champinjong,rødløk,paprika og masse ost:D
I knooooow!!! Det er jo helt grusomt!!! Han var jo super!! Det er tragisk..begynte nesten å grine..haha
Takk for oppskrift av pizzabunn!! Skal prøve den i morgen. Jeg endte opp med bare å spise noe rester..gidda ikke lage noe. MEN, i morgen blir det pizza på meg:)
Hvordan går det egentlig med vekta di, da? Du sa du hadde gått ned det kiloet du la på deg etter forrige helg, det er jo supert!! Hvor mye mer skal du ned?
Jeg veier jo 95kg nå, så mange ville kanskje tro at jeg skal ned masse masse...men jeg trives faktisk godt på ca 82-84 kilo(er 1,75m høy), så jeg har ca 11-13 kg til å gå ned....
Har ikke gått ned noe mer, jeg veier 74.4 nå.tenkte meg ned til 65 kanskje 63 men får se når kroppen og jeg er fornøyd:)Da jeg startet var jeg 83,6.
Så jeg er fornøyd med det til nå siden 16 aug.-9kilo.
Ja den pizzabunnen er kjempe god ,når du har stekt den før du legger på fyll pleier jeg og snu den slik at den falte siden er opp.:)
Wow, 9 kilo er jo dødsbra!! Mitt problem er at jeg til stadighet møter på div ting som gjør at jeg ramler ut av ketosen...så jeg kan liksom gå ned 4-5 kilo, men så legger jeg dem på meg igjen like fort. Derfor er dette IT!!! Jeg skal klare det denne gangen!! Det er klart, jula gjør det ikke akkurat enkelt..men jeg skal prøve så godt jeg kan!
Gleder meg til å teste den pizzabunnen i kveld! Jeg har brukt en annen oppskrift tidligere. Den er god, det er ikke det, men den blir helt myk..så jeg må spise med kniv og gaffel...vil aller helst bare holde et stykke i handa:) hehe. så da satser jeg på at din blir bra!!
Jeg hadde absolutt ingen lyst til å trene i går...laget dårlige unnskyldninger for meg selv her jeg satt, for å slippe å trene. Men til slutt kom jeg meg på sykkelen, og sykla 1 time. Men det var ikke noe særlig tempo..hehe, men men, trening ble det!!
I dag veide jeg 94,8 kg, så da er det totalt minus 2,8 kilo denne uka.
Må finne på noe skikkelig motiverende i dag, så jeg kommer meg på sykkelen i dag og:rolleyes:
Det er jo knallbra vektnedgang,jeg har stått stille en ca en mnd nå.Men men det løsner til slutt.
Jeg hadde pizzaen igår og den kan en faktisk holde i hånda:D
Så hadde jeg resten til frokost i dag.
Bare steke den til den blir littsprø først så slkal detr gå bra:)
Jo, jeg er superfornøyd med vektnedgangen..hehe, men jeg er jo klar over at det er væske..men men, vekt er vekt!! hahah:) Er bare glad for at vekta går rette veien!!
Du, hvor mange grader steker du bunnen på? Og, hvor stor lager du den? Er det nok til et helt stekebrett, eller?
Ok, kanskje jeg lager dobbel oppskrift da..så slipper jeg lage middag i morgen og:) hehe... Og frokost!!
Tror du dobbel blir for mye til et helt brett?
Nå står den i ovnen, med fyll og alt på, så det er ikke lenge igjen til jeg kan nyyyte den:)
Når jeg hadde den til avkjøling, så kjentes den allerede crispy ut!! Gleder meg.
Hva i alle dager skal jeg se på tv i dag??? Er jo så vant til Skal vi danse på lørdager...:confused:
I did it:):):)
Skjønner ikke hvorfor det har vært så tungt å komme seg på sykkelen de siste to dagene...sofan har bare vært er sååå mye bedre alternativ!! Men, nå har jeg altså trent, det ble en hel time i dag og:):)
Og om noen lurer, så var den pizzaen god kald og..hehe.. Tok meg akkurat et lite stykke til!!;)
Hva med deg og trening, da?? Du vet at her inne må du føre regnskap!!:sint: hehe
Hihi joda litt yoga på fredag ble det men i går så ble det fri,i dag skal vi ha middagsgjester så har egentlig nok å styre med.Men i morga så skal jeg på sykkelen igjen.I dag skal jeg lage ribbe til middag ,det gleder jeg meg til.
Du er jo så utrolig flink til å trene altså....har jo vært med i treningstråd med deg før og du er ikke sann da:Djeg har ikke sjangs:p
Når jeg først har lovet meg selv noe, så er jeg supersta....da MÅ jeg gjennomføre for å bevise for meg selv at jeg kan.
Men, som nevnt tidligere, så jobber jeg 70 timer nå til uka, så det blir langt ifra trening hver dag:( Dessverre...fordi jeg vet at vekta går nedover når jeg trener.
Ahh...jeg falt akkurat for fristelsen nå, forresten:o:o:o Har spist en liten sukkerfri sjokolade...hmm, jeg som skulle prøve å begrense inntaket av kunstig søtning.. Jaja, den inneholdt totalt 3,3 gram karber, så det kunne vært værre:rolleyes:
off det hørtes ut som mange timer på jobb ja...du må ikke slite deg ut med treninga da.Må bare få ræva i gir i morgen jeg også asså,du har jo vært så flink da må jeg også gjøre en innsats:D
Ja, det er mange timer jobb, så jeg trenger så mange timer søvn innimellom vaktene, som overhodet mulig. Derfor blir jeg nødt til å se an hvordan det blir med trening.
Nå har jeg akkurat gjort unna en time hard trening på sykkelen min:) endelig klarte jeg å ta litt i, etter 2 litt slappere dager. Så, da har jeg 6 dager på rad med trening!! Veldig fornøyd med det!
Tenkte jeg skulle ta meg en liten økt med vekttrening nå også..bare ca 10-15 minutter med skulder/biceps/triceps. Det kan jeg jo forøvrig gjøre neste uke, selv om jeg jobber mye. Det er jo ikke så tidskrevende som sykling.
Etter det skal jeg kose meg med det siste pizzastykket som er igjen fra i går. Og kanskje pakke litt julegaver før jeg legger meg:D
:mad::mad::mad: Ahhhh...er det ikke det ene, så er det det andre!!! Jeg blir så forbanna og fortvila!! Nå ser det endelig ut til å gå rette veien med meg å typen. Jeg tar ingen gleder på forskudd, men det ser ut som det ordner seg.
MEN, nå er jeg plutselig i "konflikt" med min arbeidsgiver.... Det er en komplisert greie, men jeg føler at jeg bare vil gi opp. Jeg har en god jobb, har jobbet det i mange år. Men nå har jeg virkelig bare lyst til å finne noe nytt. Det er tragisk, fordi jeg trives godt, og har supre kollegaer. Eneste problemet er dette som nå dukket opp med min sjef... ahhhh:mad: Det skal virkelig ikke være enkelt!!!
Årh så irriterende da !!Ja det er sånn av og til at det ene følger det andre.
Men godt å høre at det gjerne går på fram med typen da:)
Håper på bedre tider for deg jeg nå Fofa:klem:
Var på vekta igjen nå, og jeg har gått ned 100 gram til siden lørdag...hehe, ikke mye, altså, men ned er ned!!:)
Jeg har bestemt meg for å trene onsdag og fredag denne uka. Skal da prøve å få til 2 timer begge dagene..men 1 time er og bra:) Tror ikke det er noen vits i å forvente mer trening denne uken, så da forholder jeg meg til det!
Hva med deg, Butten? Tørka støvet av sykkelen?? hihi
Hihi :DI dag har det gått i ett her med møter og så har jeg og guttene baka kakemenn å herlighet det ble så mangen ,vi begynnte kl halv fem og jeg holder på å steke ennda.
Har vært 45min tur med :liste:bikkja i dag så det er jo noe trening:D
I går hadde jeg meg en halvtimes økt med yoga..så jeg er ganske fornøyd med det.Skal prøve å komme meg på sykkelen i morgen Fofa:)
Jeg har smaka på kakemennene også :rodme:Jeg har bestemt meg å ikke leve strengt etter ketolyse nå frem mor jul skal smake på kaker og litt annen mat.Men alt med måte selvfølgelig.
Ingen sykling i dag, har ligget med migrene i hele dag .Har ligget i senga helt til nå,blir så irritert asså!!:mad:Jeg hadde så mangen planer i dag men nå er de gått rett i vasken.Håper på¨bedre form i morgen...
Hvordan går det med deg da Fofa?du har vel jobbet natt du...
Hei!
Håper formen din har vært bedre i dag enn i går!
Jeg bare jobber for tida...ikke mye tid til over for å gjøre noe som helst..men jeg fikk trent litt styrke i går ca 30 minutter..har i hvertfall gangsperre i dag, så noe har jeg trent..hehe.
Blir mer trening neste uke!!! Da har jeg mye fri:)
Herregud..jeg har faktisk lagt på meg 0,5 kilo denne uken. Den eneste forskjellen fra forrige uke er at jeg ikke har syklet.. Nok et bevis på at jeg MÅ trene for at vekta skal gå nedover...
Jeg vet ikke....Men jeg har bare trent styrke én gang. Trente jo mye på sykkelen forrige uke, da. Men tror ikke det er nok til at det skal gjøre så mye utslag:confused:
Som jeg allerede vet, så er jeg avhengig av å trene for å gå nedover. Dessverre lar det seg ikke gjøre så ofte denne uken. Dessuten hater jeg å trene, så det er absolutt ikke første prioritet. Men, jeg VET jo at det må til. Har ca 22 timer jobb igjen nå før helga er over, da har jeg noen dager fri, og da MÅ det trenes!!! Akkurat nå føles det som at jeg aldri kommer til å komme under 90 kilo igjen:(
Mye jobbing detdere du!!
Joda klart du kommer under 90 men av og til tar det lenger tid enn vi ønsker.
Håper du får en fin helg forde om det blir mye jobbing.Ingen trening på meg i dag ,men har vært flink å spise nå har jeg pizza i ovnen.Tror jeg holder meg til ketolyse å har ikke tenkt å røre de dumme kakemennene igjen...oppblåst og jævlig i formen av det ja...
Huff..jeg trodde jeg skulle klare å motstå fristelsen..men det gjorde jeg ikke:( Så, da har jeg altså spist kake og dessert i dag... Jaja, jeg orker ikke gå rundt og ha dårlig samvittighet over det nå. I morgen er en ny dag, og den nye uka skal inneholde MASSE trening for min del. Så, forhåpentligvis kommer ikke denne utskeielsen til å bety så mye vektmessig.. krysser fingrene
Hei hei Fofa hvordan går det med deg etter utskeielsen?
Av og til så går vi på slike smeller ja men det viktigste er jo å ikke gi opp for det.Det gjør du ikke og det er bra.:)
Ellers så har jeg ikke trent noe i går, jeg er bare lat når det gjelder trening rett og slett ,synes heller ikke det er særlig kjekt:D
Men har nok å gjøre ellers da med husarbeid og baking til jul:)Så er ikke helt i koma liksom:D
Håper det går bra med deg...:blomster:
Tida går ifra meg....den flyr jo bare avgårde!!! Nå er allerede onsdagen snart over!! Er det mulig? Har brukt denne uka på å ta igjen litt tapt søvn fra forrige uke, samt MASSE julegaveshopping. I går var jeg rundt omkring og handlet i 7 timer...
Har ikke fått ryddet noe her hjemme, eller trent et eneste minutt:( Nå har jeg klart å skade et kne også...så jeg hadde nok ikke turt å sykle noe nå uansett. Men, jeg er bare lat, så det hadde nok ikke blitt trening selv om kneet var ok:rolleyes:
Skal prøve å få rydda litt her nå ikveld. Det er jo julegaver, innpakkingspapir, klær, og rot overalt.
Nå er jeg endelig ferdig med julegavene, og jeg har fått sånn nogenlunde orden i heimen.. det har vært helt bomba her hele uka, men nå har jeg ihvertfall fått rydda litt. Så, nå sitter jeg her med masse tente lys, og koser meg med en Lite Cider og bacon crisp:p Jeg drikker ALDRI alene, men nå tenkte jeg at jeg skulle kose meg litt ekstra:)
Jeg har forøvrig rydda bort sykkelen OG vekta nå. Blir bare så stressa og full av dårlig samvittighet når det står fremme. Så, da har jeg altså bestemt meg for å ikke sykle eller veie meg før til neste år:D Har jo "trent" masse denne uka, i form av MASSE shopping osv..men det får bli med det. Skal også få trent litt vekter, det er ingen problem.
MEN, jeg skal holde meg til ketosen min frem til julaften(kanskje lillejulaften)Jeg har fri den helga, så da tenker jeg å kose meg litt ekstra. Skal prøve å unngå å gå amok i kakefatene, men noe blir det nok:)
Hvordan går det med deg, Butten? Har vekta løsna litt??
Heia Fofa her er vekta også satt vekk så hvordan det står til med den vet jeg ikke:DHar nå ikke holdt meg helt til ketolyse da men tenker at jeg tar det sånn moderat fram mot jul ja,så er det påan igjen etter jul.
Jeg er ennda ikke ferdig med julepresangene så har det litt travelt nå:o
HAR vært veldig travelt her om dagene men jeg har vært ute å gått noen greie turer i snøen da:)
Tok fram vekta i dag alikevel her jeg ...Jeg har ikke gått noe opp den står stille:)Det er jeg fornøyd med siden jeg har spist litt forskjellig ulovlige ting:D
Men vekta er satt vekk igjen da.
Åh, så deilig at du ikke har gått opp noe!!
For min del hadde det ikke gjort noe å bli stående i ro på vekta..men mitt problem er at jeg går opp i vekt, bare ved å TENKE på en karbohydrat.. det er helt sykt!!! Men ved bare en aldri så liten utskeielse, så VET jeg at jeg går opp... Er lei dette evige strevet mot vekta!! Tenker ofte at jeg bare har lyst til å gi opp....:mad: Og bare pøse på med karbo og annen dritt!!
Akkurat nå er jeg inne i en dårlig periode sånn generelt...Så du bør kanskje bare se bort i fra teite negative innlegg som dette;)
Jeg som trodde ting skulle ordne seg mellom meg og typen....så feil kan man altså ta:(
Off ja jeg skjønner følelsen din ja med å bare gi opp å hive innpå med dritt mat .Men jeg tenker på at kroppen min og det mentale fungerer så mye bedre med dette kostholdet så da er det liksom ikke verd det.Men herlighet innomellom så spiser jeg akkurat det jeg har lyst på.
Synd at det ikke ordna seg med deg og typen da...Men håper du kan klare å gå videre etter hvert og at du føler deg bedre snart .Det er bare til å få det ut vi kan da ikke bare ha positive innlegg her...En gang meg og en gang deg.Vi er da damer som skifter humør ganske ofte, gjør vi ikke?:D
Håper helga di blir fin uansett Fofa ,har du fri helg eller?
Ja, det med et ustabilt humør kan jeg virkelig skrive under på!! Vanligvis er jeg alltid glad og positiv...men det har ikke vært helt enkelt de siste par mnd... Typen min har ikke sagt noe, men han kontakter meg mye mindre...og nå er det over en uke siden jeg hørte fra han. så, derfor tenker jeg at det ikke ser helt lovende ut...
Jeg har fri i helga, og skal i kveld på jentejulebord!! Gleder meg masse. Det skal bli godt å kose seg i godt selskap, og forhåpentligvis få tankene litt bort fra mitt tragiske kjærlighetsliv..
Har du planer for helga? Hvordan ligger du an med julegavene?
ÅH så kjekt da med jentejulebord:)
Jeg ble ferdig med julepresangene i går,har bare til guttene igjen da ,har ikke peiiling på hva jeg skal kjøpe til dem.
I dag har jeg migrene dag så det er ikke så lenge siden jeg kom meg opp fra senga her.Så resten av dagen er nok gått i dass ja!!klarer ikke bevege meg så mye ser du:mad:sÅ ,må nok holde meg i ro, ellers blir det senga igjen..se her du ble det litt klaging på meg o:D
Joa her går det fint vettu.Maten går greit for tiden ikke store sprekkene her så det er bra vettu:)Men fra lille julaften er der fri fra ketolyse og da skal jeg ha "vanlig "mat med måte:D
Planene dine ang mat i julen da?
jeg tenker det samme som deg ang jula. jeg har fri fra lillejulaften, og hele den helga. Så de dagene i helga skal jeg spise det som blir servert. Men fra mandag er det tilbake til ketogen kost igjen. Jeg jobber på nyttårsaften, så da går det greit å holde seg til ketosen..håper jeg hehe:)
Herregud som jeg har spist i jula da!!!:o
Nå er det snart kraftig skjerpings her asså.Hvordan har det gått med deg Fofa i jula da?
Jeg er oppblåst og så mett at ....uff uff klag og syt...så er det min egen feil og:cool:
Så sånn har det gått her i jula ja:)
Samme her!!! :mad::mad::mad: At jeg aldri lærer!!! Har ikke trent en dritt på leeeeenge heller. Sliter nå med diaré...skikkelig plagsomt!!! Håper bare dt gir seg snart...er på 3.dagen nå. så det er ikke helt bra.
I dag er det ny start her ..frokosten en inntatt og er nå på full ketolyse kost igjen;):D
Da var julens og nyttårs sprekken over for nå og starter med godt mot i dag!
Du da fofa hvordan er formen og humøret ellers?
Hvordan står det til fofa?
Denne uken skal jeg ta frem spinningsykkelen igjen og jeg skal sykle i 3 timer denne uken ...bare så du vet det!!!nå er det nok latskap her i gården..begynne med 3 timer denne uken så skal det bli mer neste uke..osv.
Du da er du i gang med trening eller??
Innom og maser igjen jeg ...:D
Da er jeg veldig stolt av meg selv for jeg har nemelig trent 70min i dag!!!Tenk ...30 min på sykkelen og 40min med kundaliniyoga:):Dtenk å klare å gjøre dette et par ganger i uka ,da er jeg fornøyd iallefall.Håpe det at jeg klarer å komme inni det for da må du bare til slutt,det blir en vane.
Veldig positiv i dag ja:D
Det står nok ikke så bra til her i gården:( Har spist masse karbo og dritt siden jul...og ikke trent noe som helst..MEN, nå blir det andre boller!!!!!
I morgen starter jeg med trening i gjen!! OG selvfølgelig ketosemat!! Kjenner jeg er gira nå...da jeg ser hvor lite jeg liker kroppen min på høykarbo.
Har ikke vært på vekta på lenge...og kommer nok til å unngå den en stund til...frem til jeg er godt igang med trening og kost igjen.
Jeg har hatt pc'n på reparasjon noen dager, derfor jeg ikke har vært innom her på lenge.
MEN, nå er det altså MITT nye år starter!! Jeg har tenkt å gjennomføre 30 day shred nå, samt sykle! Denne uka blir det altså 5 økter med Jillian, starter når jeg står opp i morgen ettermiddag(er på nattevakt nå). Også er plan å klare 5 timer på sykkelen denne uka, fra og med i morgen, onsdag:)
SÅ, nå er det bare å brette opp ermene, og sette igang!!! This is it!!:)
Ja, jeg kommer etter..hehe
Fikk ikke starta med shreddingen i dag(onsdag, altså...er på jobb nå..)Men skal virkelig få satt igang med det nå!!
Jeg har lasta ned en Zumba dvd for lenge siden, men har aldri prøvd den... Så, du mener det er bra trening, eller?
Ja det synes jeg, fikk opp pulsen og svetten rant ,å ikke minst var det jo faktisk gøy:)
Skal nok få inn litt spinning innimellom og kombinere litt der.Men det merkes faktisk på energien at en trener ja:)
Lykke til med treningen da Fofa.
Håper jeg klarer ¨å fortsette med dette da...:o;)
YES!!!!:D
Endelig har jeg klart å komme meg i gang igjen!!!
Den satt langt inne, men nå er jeg her!
I går starta jeg på ketogen kost igjen:) Jeg sykla 30 minutter i går..skulle egentlig vært mer, men jeg var så sykt trøtt at det ble en kort økt.
I dag har jeg nå sykla 80 minutter før frokost, DET kaller jeg en bra start på dagen hehe.
Endelig er jeg i gang!!! Er skikkelig gira nå:D Jeg har bestemt meg for å kjøre HARDT nå. Altså, det med kosten går jo egentlig mer eller mindre av seg selv(bare jeg først har kommet igang). Men jeg skal virkelig satse på mye trening nå.
Når jeg satt og svetta på sykkelen i morges, ble jeg enig med meg selv om at jeg skal nå målet mitt når det kommer til vekta til 1.mars. Meget mulig det er et urealistisk mål, men jeg skal virkelig prøve. Jeg trenger å ha litt press på meg for å gi alt. Og jeg VET at jeg kan, hvis jeg virkelig går inn for det.
Det var dagens positive innspill fra meg hehe.
P.S, jeg skaffa meg Zumba dvd'er i går, skal prøve å få testa det ut i løpet av helga!
OG, jeg starter på Jillians 30 day shred i dag!! Er du med? Jeg har laget et eget innlegg om det under trening! Hiv deg med!!:D
jEG HAR IKKE TRENT I DAG ENNDA MEN SATSER PÅ LITT ZUMBA MÅ BARE VENTE TIL DE ANDRE I HUSET HER GÅR UT:D
Så bra du er i gang da,jiilians treningen har jeg ikke men fortsetter med zumba og yoga...og sykling innimellom:)
FLINKE JENTA!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.