< Tilbake til oversikten

Butten og Fofa sin felles vei nedover

Fofa sa for siden:

Supert!!!
Herregud så flinke vi er:D:D:D hehe

Jeg må si, det føles virkelig godt å være i gang igjen!!! Synes faktisk jeg ser litt tynnere ut allerede!! hahaha:lol:

Bøtt sa for siden:

Ja vi er kjempeflinke,
Det er utrolig deilig å komme i gang med treningen altså,nå må jeg bare gjøre det ,er ikke noe stress liksom.Håper vi holder oss på denne vei nå Fofa:)
Føler meg mye tynnere her også ja:D
Jeg la på meg 3 kilo etter julen,og siden starten 3jan,har jeg gått ned 2 av de kiloene:)

Fofa sa for siden:

Jeg har ikke turt å sjekke vekta...skal utsette det til jeg kjenner på meg at noen kg er borte.. hehe, hvis jeg klarer. Skal ihvertfall ikke veie meg før uti uka. Må prøve å unngå å bli aå altfor skuffa:o

Men men, den tid den sorg!!

Nå har jeg gjennomført min første økt med Jillian, OG sykla 40 minutter til. Så, totalt 2 hele timer på sykkelsetet i dag:) Føles godt!!

Nå er pizza og film min plan;)

Bøtt sa for siden:

OMG ja du er virkelig igang Fofa...tilbake i kjent stil:D
Bra jobba !!!:)

Fofa sa for siden:

Hehe, ja, hadde nå bare denne kjente stilen kunne vært en vedvarende stil, så skulle jeg ikke klaga:)

Er veldig gira nå, men vet jo at eneste grunnen til at jeg har kunne trene så mye i dag er at jeg har frihelg... Så, morgendagen blir det og mye trening her. MEN, så starter en ny uke, og jeg har masse masse jobb:mad: Det er da det blir vanskelig å opprettholde dette..men men, jeg skal virkelig gjøre mitt beste!
godt jobba du og!! Du har jo klart å holdt deg til masse trening i mange dager nå!!

Fofa sa for siden:

Nå har jeg akkurat gjennomført dag 2 av 30 med Jillian:D Er virkelig glad for at starten har gått så bra. Da mener jeg at jeg har klart å trene såpass mye...jeg VET at det er bare 2 dager, men likevel. Jeg tar ingenting for gitt. Selve utfordringa starter i morgen. Da er det ny uke, og ca 70-80 timer jobb:( Så jeg vet at det å få nok søvn mellom skiftene vil være hovedprioritert.. MEN, jeg MÅ få lagt inn litt trening og. Jeg tror(og håper) at 30 minutt med Jillian hver dag vil være gjennomførbart. Så får heller syklingen komme neste uke når jeg har mer fri..

Hvordan går det med deg, Butten? En ny treningsdag for deg og?

Bøtt sa for siden:

Hei du er flink asså:heia:
I dag har jeg treningsfri alle er hjemme her så da nekter jeg å stå og hoppe i stua:DTrente nesten hele forrige uke så tar fri idag med god samvittighet.
Såi dag blir en litt sløve dag ...

Fofa sa for siden:

Nå har jeg testa ut Zumba også...men det var en nedlasta versjon, med dårlig lyd, så det ble ikke helt optimalt. Men det virker gøy! Skal bestille dvd'ene på nettet nå, så skal jeg prøve å få lagt inn litt Zumba-trening innimellom og:)

Hvilken av de ulike programmene bruker du? Vet ikke hva den het den jeg akkurat gjorde, men det var ca 20 minutter. Den inneholdt litt av 4-5 forskjellige danser

Bøtt sa for siden:

Den jeg har er vel på en time ,det er forskjellige typer sånn blandet.en som heter cardioparty.osv.jeg har ikke coveret for det er min far som har lastet den ned til meg.Men det er forskjellige danser fra forskjellige land liksom ,sånn lett blandet:D
Er så utrolig flink å forklare

Men den dvd du har med jillian har du lastet den ned eller kjøpt den?kunne tenkt meg og hatt den også.

[img]http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1[/img]

Fofa sa for siden:

Ok, jeg må sjekke litt ut den der Zumbaen, altså:D
Min Jillians er lasta ned... Funker som den skal!!
Går bare og venter på at gangsperra skal komme å ta meg!

Jeg har forresten sykla i 2 timer nå! Så det ble totalt 3 timer i dag:) Kun fordi jeg vet at jeg ikke vil kunne trene så mye til uka.

Fofa sa for siden:

Så bra!!! flink du er som klarer å hoppe rett på igjen etter en dag pause!!! Min éne dag pause blir som regel maaange dager!! MEN, det var før haha...nå er det jo nytt år og nye vaner som gjelder:)

Jeg har gjort unna Jillian's hardkjør for i dag. Og 1 time på sykkelen:) Det føles veldig godt!!

Starter på jobb i natt, så enn så lenge har jeg "fri"..men må nå sove meg litt opp før jobb. Derfor godt å ha treninga unnagjort.

Det blir spennende å se hvor mye jeg får trent denne uka. Men som sagt, Jillians halvtime hver dag, er det absolutte minimum!!

Går det greit med maten for deg?

Bøtt sa for siden:

Hurra flinke Fofa!!!:)
Ja maten går det kjempefint med ,har laget opp og bakt forskjellig så det har vært enkelt og greit.Laga nannahs knekkebrød som jeg har liggende i en boks ,enkelt til frokost synes jeg.Har også gått inn for å få i meg nok fett i det siste og det vises på vekten.Ikke minst treninga hjelper på vekten det også.

Ja jeg føler vi er i siget nå Fofa ,nå skal kiloene trille av oss:D

Fofa sa for siden:

Ohh yeah!!!! Det er så bra at vi begge er i siget!! Heia oss:):):)

Som sagt, så er det hardkjør nå frem til 1.mars for min del. er forhåpentligvis frem til da blitt så vant til mine nye rutiner, at jeg også etter da fortsetter treninga! Jeg har ikke veid meg på et par uker, men tenker jeg veier meg på onsdag..

Bøtt sa for siden:

Ja på onsdag ja ,da vil jeg også veie meg;) .Rapporter her da sant vel:D

Fofa sa for siden:

Ja, jeg blir vel nødt til det..hehe:o

Nå har jeg jo ikke veid meg på en stund, så jeg tar onsdagens vekt som utgangspunkt. Vet bare at jeg vil nå ca 83 kg..så får heller startvekta være som den er...Jeg VET at den bare blir seende penere og penere ut etterhvert!! haha:)

Fofa sa for siden:

I dag ble det kun med en halvtime Jillian trening. Jeg var nødt til å prioritere søvn. Med er uansett glad for at jeg klarte å dra meg ut av senga for å trene den halve timen!

I morgen er vakta mi én time kortere enn de andre dagene denne uka, så den ekstra fritimen kommer jeg til å bruke til trening..tror jeg haha:)

Bøtt sa for siden:

I gå¨r hadde jeg treningsfri ikke helt i form i går.
Men da har jeg vært på vekten i dag er ikke gått ned noe mer, men 2 kilo siden 3 januar er jeg forsåvidt fornøyd med det.
Hvordan var det med vekten din i dag da?:spent:

Fofa sa for siden:

Hei!
Jeg er akkurat kommet hjem fra jobb nå..så jeg er på vei i seng. Veier meg i ettermiddag når jeg våkner..

Håper formen din er bedre i dag! I ettemiddag skal jeg trene litt Zumba igjen, Har fått tak i en bedre versjon, så da får jeg skikkelig lyd. Blir spennende og se om jeg liker det, da:-) Det er den korte dvd'n jeg har skaffa. Tar den som en begynnelse;)

Fofa sa for siden:

Så bra!!
Jeg veide meg da jeg våkna..vekta er ikke pen, men som jeg forventet. Så det er helt ok. Så lenge det ikke var værre enn jeg hadde forventa, så er det greit! Spesielt når jeg vet at dagens vekt KUN er et utgangspunkt til forbedring! Så, fra nå av kan jeg holde oversikten over hvor mye jeg går ned:)
Vekta var i dag 94,8 kg...

Er stappmett nå....spiste litt for mye kanskje..hehe. Har spist kylling og avocado. Godt var det i alle fall!:D

Skal bare la maten synke litt, før det braker løs med trening:D Planen for i dag er Jillian, Zumba og minst 1 time på sykkel:)

Fofa sa for siden:

Det ble masse trening på meg i dag:)
er veldig glad for at jeg har klart å trene så mye sålangt denne uka, til tross for veldig mye jobb i tillegg.

Så, i dag ble det 30 minutter med Jillian, 20 minutter Zumba, og 120 minutter på sykkelen!:D

Jeg er så glad for at motivasjonen min fortsatt er på topp!! Jeg vet at det kun har gått få dager siden jeg startet, men jeg tar virkelig ingenting for gitt!

Fofa sa for siden:

Hahaha...så utrolig flott han var han der danseren din!!hahaha..fikk meg en god latter nå!!
Så bra at du allerede har fått unna treninga:)
Hvilke er de ulike Zumba programmene du har? Jeg har en som er 20 minutter, med litt av hvert..Men, synes det er litt for kort hvis jeg kun skal trene den en dag. i tillegg har jeg en som er ca en time, tror jeg. Har bare sett litt på den, og det ser ut til at de bruker vekter i på det programmet.. har du den? Jeg må teste den ut om ikke lenge. Har bare lyst til å forbrenne MAX på sykkelen nå til å begynne med.

Ja, jeg vet at det har blitt mye trening denne uka. Men jeg vet at for at jeg skal kunne gå ned i vekt, så må jeg trene..kosten er dessverre ikke nok for meg:( Derfor speeder jeg opp treninga nå til å begynne med, for å få et skikkelig spark bak. Hadde jeg ikke sett noen forandring på vekta eller i speilet de første par ukene, så hadde jeg lett gitt opp. Derfor er jeg nødt til å ta ordentlig i nå :) Sålenge jeg klarer å gjennomføre et så stramt treningsprogram uten problem, kommer jeg til å holde meg til det. Men, jeg jobber 40 timer i helga, så jeg vet at det kun blir 30 min jillian de dagene.. Derfor må jeg trå skikkelig til de dagene jeg har litt ekstra tid.

Nå har jeg akkurat stått opp. Sitter her og drikker Cocosa-kaffen min. Tror jeg skal klare litt ekstra trening i dag og, men vi får se.

Bøtt sa for siden:

Den jeg har heter cardio party den varer vel en 45-50min.De bruker ikke vekter der men har sett reklame av den og kunne tenkt meg flere dvd`er av zumba ja.

Fofa sa for siden:

Da var dagens trening unnagjort. Det ble 30 min Jillian, og 60 minutt på sykkelen:D

Nå skal jeg slappe av en time på sofan før jobb:( ahhh...har veldig lyst på litt fri...

Bøtt sa for siden:

Da har jeg blitt smittet ,har nettopp lasta ned jillians 30 days shred så da er det til å begynne i morgen:)
Veldig kjekt når vi er flere som gjør samme tingen her det er veldig motiverende :)
Men jeg har bare trykket meg igjennom den ,er det samme treningen hver dag da og i 30 min eller?finner jo det ut i morgen da men...så ganske heavy ut ja:oMen skal bli kjekt å prøve.Når du trente med denne sist så du god framgang da?

Fofa sa for siden:

Jippi!!! YEss, det er genial trening!!

Jeg så fremgang bare etter noen få dager sist. Og må vel kanskje si at jeg kjenner fremgang allerede nå også, etter 6 dager. Igår økte jeg litt på vektene.

Bøtt sa for siden:

Dag 1 av jillians shred er unnagjort.
Det var dødstungt...........

Fofa sa for siden:

Så bra at du er igang!!!:D

Jeg er akkurat ferdig med dag 7. I dag gikk det veldig greit!! Så, bare gled deg til det blir litt lettere:)

Det ble kun shred på meg i dag...det får holde. Skal heller prioritere å slappe litt av før nok ei lang vakt på jobb

Bøtt sa for siden:

Flinke Fofa:heia:Ja håper det blir lettere etter hvert :D

Bøtt sa for siden:

Da er dag 2 med jillian unnagjort:)

Fofa sa for siden:

Så bra at du er med på Jillian!!! Synes du det er tungt?
Jeg er nå ferdig med 8.trening på level 1... Ble kun med den i dag og. har vært så utrolig mye stress og uro på jobb, at jeg trenger en time å slappe av, mer enn en time på sykkelen.Så får heller treninga komme neste uke.

Nå skal jeg kose meg med litt pizza før jeg må på jobb igjen.
God lørdagskveld til deg:)

Bøtt sa for siden:

Ja det er tungt er ganske støl i armene ja:D
Men er godt å komme igang ja.

Ha en fin lørdagskveld du og:)

Bøtt sa for siden:

Heia Fofa står til?

Da er jeg ferdig med dag 4 med jillians helvete:DSitter å ser på del 2 nå å det ser grusomt tøft ut asså:cool:

Fofa sa for siden:

Hei hei!
Jeg har min første frinatt på lenge nå... Sov i hele dag, så dermed fikk jeg ikke snudd døgnet i dag. Men det er ikke noe problem:D
Jeg har nå gjennomført siste dag på level 2 med Jillian...kjente faktisk i dag at det gikk mye bedre enn noen gang...lite typisk..for nå må jeg jo på neste nivå:o

Jeg har jo ikke fått trent annet enn Shred de siste dagene, så jeg slo på stortromma i dag og trente Zumba og 2 timer på sykkelen også:):):) Føles bra nå, men jeg er totalt utslitt. Skal se litt på tv for å roe ned, også sovner jeg nok innen en time!!

Lykke til med treningen din i dag!!

Fofa sa for siden:

Hvordan går det med deg? Vi har kanskje fokusert mest på Jillian de siste dagene..hehe.
Alt bra med maten og alt det andre og? Har du gått noe ned i vekt?

Jeg trener masse..på lørdag veide jeg meg, og hadde da gått ned 1,5 kilo fra onsdag. I dag veide jeg meg, men veide 1 kilo mer enn hva jeg gjorde på lørdag???:confused: Så, jeg skal veie meg på nytt i morgen og for å sjekke.

Trente Jillian og 130 min på sykkelen i dag:)

Bøtt sa for siden:

:)Ja jillian feberen du har satt i gang tar helt av:D

Joda det går kjempebra med maten ingen sprekker siden 3 januars start.Hadde meg en neve peanøtter en kveld da men regner ikke det som en sprekk da.
Jeg klarer ikke å trene utenom jillian ,syns det er mer enn nok:DMen du er veldig flink som klarer det:)Nå har jeg gått ned alle 3kiloene etter jula!

Går det greit med deg sånn matmessig?
Foressten ferdig med dag6 nå..

Fofa sa for siden:

Joda, jeg trodde maten og gikk greit...Men jeg går jo ikke ned i vekt... Har gått opp 1 av de 1,5 kiloene jeg hadde tatt av.. Så, det er VELDIG frustrerende.. har ikke hatt en enneste sprekk på de 12 dagene jeg har holdt på, og har trent MASSE... Derfor er jeg litt frustrert om dagen:mad:

Fofa sa for siden:

Jeg har skrevet ned alt jeg har trent disse 12 dagene..gidda ikke å regne på det i natt, men har gjort det nå. Og jeg har altså trent tilsammen 19,5 timer på disse 12 dagene. Så da synes jeg ikke det er rart at jeg er så frustrert nå i forhold til vekta, SÅÅÅÅ mye trening, også bare ned 0,5 kilo??? Trodde ikke det var mulig:mad::mad:

Bøtt sa for siden:

Arg irriterendes med den vekten ja når det står stille.Men det kan jo være økt muskelmasse siden du trener så mye?
Håper det løsner snart for deg:)

Fofa sa for siden:

Det er meget mulig at jeg har bygget noen muskler ja..men jeg tror ikke de skulle veie så mye så tidlig?? Jeg vet ikke.
Vet bare at det er svært frustrerende, og dermed også vanskelig å holde motivasjonen oppe. MEN, jeg er fortsatt ved godt mot, kun fordi jeg er så overbevist om at det MÅ jo løsne anytime soon??? Jeg kan ikke forstå annet..

Nå har jeg akkurat gjort unna 13. økta med Jillian, etterfulgt av 2 timer på sykkelen:)

Bøtt sa for siden:

Har plutselig gått opp jeg og Fofa så tror defently det har med treningen å gjøre for maten har jeg vært flink med.

Fofa sa for siden:

Åj...sier du det, ja? Interessant!! Det er jo absolutt ikke bra at du også har gått opp i vekt..men om det er sånn, så har vi nok svaret på hvorfor. Jeg har heller ikke spist noe jeg ikke skal spise disse ukene..hmm. Absoulutt interessant... MEN, vekta må da løsne på et tidspunkt!!:)

Bøtt sa for siden:

Ja vi får satse på at der et treningen som gjør det..
Dag 10 er ferdig med level 1,så i morgen er det level 2 som venter meg:D

Fofa sa for siden:

Ja, vi satser på det:)
Men, vi må vel også satse på at vekta må gi slipp etterhvert også:)

Lykke til med level 2!! Det er (synes jeg) ganske anderledes enn level 1. Jeg blir sliten på en helt annen måte...Må tørke svette underveis..det bare renner. Det gjorde det ikke på level 1. Jeg synes dag 1 på level 2 var lettere enn dag 2 og 3 hehe. sikkert fordi alt er så nytt første gangen at man ikke tar helt i eller noe:p

Bøtt sa for siden:

Jepp jepp da var dag 1 av level 2 unnagjort for i dag,Merket at svetten silte nå ja..hehe..men må si at det var ikke så tungt som jeg trodde,har nok blitt litt bedre form etter level1 .
Vekten er satt vekk til shredden er over ,så det blir ikke veiing på meg før etter jeg er ferdig:)
Ha en fin dag Fofa:)

Fofa sa for siden:

Jeg tror ikke jeg klarer å la være å veie meg til jeg er ferdig med de 30 dagene.. Tenkte faktisk å veie meg i morgen eller torsdag..men vi får se:(
Level 2 er tungt, men på en annen måte enn level 1! Tenk så sterke vi blir!!:)

Fofa sa for siden:

Hei hei Butten!
Alt bra med deg? Her går kosten bra..har for sikkerhets skyld lagt inn et par dagers kost på mylog.no, bare for å sjekke at det jer tror er rett faktisk er det:)

Har kun trent shred denne uka...ellers bare jobber og sover jeg:o Men til helga må jeg prøve å få lagt inn litt spinning! Og kanskje zumba..får se hva jeg får til:D

Bøtt sa for siden:

Heia ,kanskje jeg skal sjekke kosten min der jeg og..Men kostholdet går fint vettu:)Savner ikke noe spesielt lenger ,lager med opp med mat så jeg har alltid noe tilgjenngelig.
Dag 12 i dag med jillian ,det var helt for jævli tungt i dag,selvpining:D:o
Skal være glad når det er over ja.
Holder lenge med shredden for meg ,gleder meg til jeg skal begynne med zumba igjen:)

Bøtt sa for siden:

Dag 13 ferdig :D
Men i og med jeg har en prolaps i nakken så blir øvelsene i level 2 for harde for nakken min ,da får jeg migrene har hatt det de 2 siste dagene jeg begynte på level2.Så fra nå av så tar jeg level 1 med noen ekstra øvelser etterpå.
Sånn er det..

Bøtt sa for siden:

Dag 14 ferdig!!:D

Bøtt sa for siden:

Ingen trening i dag nakken er knallhard og skallebanken fortsetter.Så det blir leve 1 et par ganger i uka å resten zumba.Jeg har ikke nakke til jillian jeg, sånn er der bare.
Du da Fofa hvordan går det?

Fofa sa for siden:

Hei butten!!
Sorry at jeg har vært så fraværende de siste dagene. Jeg er bare veldig sliten for tida...jeg mer eller mindre bor på jobb, og det er i tillegg mye styr på jobb for tida og... Så, det er ikke helt bra. Har trent så mye i det siste, og kjente meg sliten. Lei av å gi så mye uten å gå noe ned i vekt.:mad: Kosten går fortsatt helt fint, altså! Har ikke spist noe jeg ikke skulle ha spist. Men jeg har rett og slett hatt en 5 dagers pause fra all trening.
Men, i går starta jeg opp igjen. Gjorde dag 1 på level 3, pluss 80 minutter spinning. I natt har jeg fri(den éne frinatta denne uka), så nå har jeg gjennomført dag 2 på level 3, etterfulgt av 80 nye minutter på sykkelen. Er veldig fornøyd med å være i gang igjen...men merker at motivasjonen er litt fraværende:( men men, jeg skal holde meg igang fra nå av!!

Hvordan går det med deg?:)

Bøtt sa for siden:

Uff du må passe på deg sjølv Fofa å ikke presse deg for hardt:klem:
Håper du får en fin helg:)
Her går det fint vettu,litt mye migrene i det siste men har fått trent hver dag utenom de 2 siste dagene.

Fofa sa for siden:

Joda, jeg kjenner nå at det har vært altfor mye i det siste...men skal ta meg noen dager fri til uka:):)
Jobber masse i hele helga, så det blir svært begrensa med trening. Har klart å holde meg til Jillian de siste dagene(etter en 5 dagers pause), så jeg skal prøve hardt på å klare å gjennomføre hele den!!!

Bøtt sa for siden:

Hvordan går det med deg nå Fofa?
Håper du har det bra :)

Fofa sa for siden:

Hei...
Det går ikke så bra her...eller, dvs, det går ikke i det hele tatt:mad:
Jeg stapper i meg karbo så det står etter, og ikke har jeg trent noe heller... Så, det er ikke noen god uke for meg på lavkarbo altså:mad::mad::mad:

Bøtt sa for siden:

Arh..uffda det var da kjedelig .....Håper du kommer inn i det igjen:klem:

Jeg hadde meg et burger king måltid da jeg var bortreist en dag forrige uke og vaar på vekten i dag har gått opp 2,3 kilo.Jeg har trent masse og utenom den turen har jeg spist helt etter boka...Irriterenede ja!!Kan jo være muskler etter treningen men det er kjipt når det går opp og ikke ned ,er liksom en av grunnene til at vi holder på med dette:o

Fofa sa for siden:

Jeg synes det er så sykt vanskelig å holde motivasjonen oppe når man ikke ser resultater i det hele tatt. Ihvertfall når jeg føler jeg har vært såååå flink til både å holde meg til kun riktig mat, og MASSE trening.. Vanvittig frustrerende!!!!
Så, nå har jeg hatt meg en heftig smell...:( Har spist høykarbo i litt over en uke.....Kjenner jeg gir litt faen, i og med at jeg ikke ser noe nedgang i vekta, uansett hvor flink jeg har vært.

Men, i går startet jeg opp med lavkarbo igjen. Har ikke orket å veie meg på lenge...det er bare skuffende uansett. Så, jeg vet ikke hva jeg veier, eller hvor mye jeg nå har gått opp... Men, jeg skal spise lavkarbo nå, så får vi se... Dette er virkelig ikke enkelt:mad:

Bøtt sa for siden:

Hur går det Fofa?
Er du ikke her inne så mye lenger...?
Håper alt står bra til og at det har løsnet for deg..:klem:

Fofa sa for siden:

Hei du!
Nei, jeg har rett og slett ikke hatt tid til å være så mye på nett i det siste... Derfor så stort frafall fra min side. Jeg har hatt endel utskeielser siste uka, men er tilbake i ketose nå. Synes dette er utfordrende...det må jeg bare si. Jeg har jo tidligere hatt så godt vekttap i ketose, men dette året står jeg bom stille. Føler meg litt mislykka kan du si....jeg vil så gjerne ned disse 10-15 kiloene. Har gjort skikkelige forsøk, men ingenting funker. Lett å gi litt opp da... ;\Men men...jeg prøver igjen!!

Håper alt går bra med deg!

Fofa sa for siden:

Hei igjen Butten!
Som sagt, så er jeg i full gang med studier pluss 100 %, så her går det i ett.
Jeg har holdt meg til lavkarbo, men av en eller annen grunn har jeg lagt på meg 5 kilo!!!! Ekstremt frustrerende:confused: Skulle bare ønske jeg visste hva som gjorde det...
Alt ok med deg?

Bøtt sa for siden:

Heisann Fofa kjekt å høre fra deg:)

Joda her går det i lavkarbo still:)litt utskeielser i påsken, men er inne i tralten igjen nå.Kjedelig at du har lagt på deg da:(men håper det løsner snart for deg da:klem:

Fofa sa for siden:

Det håper jeg og:mad:
Ekstra surt å finne ut at jeg hadde lagt på meg iom at jeg overhodet ikke skeiet ut i påsken...:(
Jeg hadde latt være å veie meg på ca 1 mnd, og det var ikke akkurat et gledelig gjensyn med vekta... Men, jeg fortsetter på lavkarbo..det MÅ jo funke for meg og etterhvert. Vet jeg har vært dårlig til å trene i det siste..det kan kanskje være en grunn??

Fofa sa for siden:

Hei hei!
Hvordan går det med deg?
har du gått ned noe mer?
Jeg har gått opp MASSE kilo!! Det er meg et mysterium hvordan det er mulig, fordi jeg har vært streng på lavkarbo, og ikke skeiet ut.. Plutselig var jeg bare rast opp i vekt... så jeg er veldig frustrert.
Men jeg gir ikke opp(ikke enda...men har vært veldig nært)så nå har jeg idag startet på fettfaste(Atkins), som et siste forsøk på å se positive resultater. Er spent på om det funker...

Bøtt sa for siden:

Så irriterende da Fofa når du har vært så flink også:nei:håper det hjelper nå da meed fettfaste opplegget:)
Joda her går det fint ,litt løs på kostholdet i påsken så tør ikke gå på vekten på en stund iallefall.Men er back on track nå.

Kjekt å høre fra deg:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.