< Tilbake til oversikten

Prøvere

#301

Carisma sa for siden:

Nå på sommeren kan du jo trene i vann, da blir man ikke begrenset av skader :ja:


#302

Noenkiloformye sa for siden:

Litt usikker på den. Er ulnar nerven jeg har skadet, så lillefinger og ringefinger er numme, og mye smerter derfra og mot albuen. Google gir ingen svar :o
Kan jo prøve, når vi får tilbake solen igjen :p


#303

Harmoni sa for siden:

Vi har fått ny time i oktober til prøverør, desto enda mer tid til å gå ned enda mer.
Merker det er litt tyngre å holde seg til lavkarbo nå, dels tror jeg fordi jeg ikke har funnet noen gode brøderstattere. MEN har dog oppdaget atkinsbarer, nesten ikke karbohydrater jo. Woop:) Bestiller fra usa så er det kjempebillig i tillegg.
Lykke til alle sammen:)


#304

Carisma sa for siden:

Jeg ville vært forsiktig med slike erstatningsprodukter. Den inneholder ingen næring, kun dårlige tilsetningstoffer. Disse kan være uheldigg for hormonene. Og stabile hormoner er det viktigste for å bli gravid.... :o


#305

Bøtt sa for siden:

Har du prøvd å lage nannahs knekkebrød ?de er knallgod og så lager du opp en del så da er det masse godt pålegg du kan ha på dem.Veldig enkelt:)


#306

Noenkiloformye sa for siden:

Atkinsbar er supergodt <3
Lykke til med forsøket :)


#307

Harmoni sa for siden:

ja de er gode men har gått veldig lei av de nå.
kunne tenkt meg no rundstykker eller noe så det er litt lettvint med lunsj på jobb...har dere forslag så rop ut:)


#308

Harmoni sa for siden:

Tusen takk. Blir spennende å følge din ferd:)


#309

dakota sa for siden:

Da er vi "igang" igjen! Med det mener jeg at jeg fikk mensen igår og begynte straks på Progynova igjen. Så da blir det UL om 12 dager og innsetting om 13-14 dager :4klover: Håper, håper, håper alt går bra denne gang!


#310

taritroll sa for siden:

Hei!
Fra og med i dag, er jeg oxo en prøver:)
hadde egentlig bestemt meg for at jeg skulle ned ihvertfall 10 kg før vi begynte å prøve, men klarer ikke vente..
Er ny på lavkarbo, men vekta beveger seg allerede. og det blir helt uaktuellt å gå opp 25 kg dette her svangerskapet(gjorde det sist)
Ble veldig fort gravid sist, så dette er spennende:)


#311

Cho sa for siden:

Velkommen og lykke til med prøvingen:4klover:


#312

Femella sa for siden:

Takk for velkomsten!

:-)


#313

Noenkiloformye sa for siden:

Sukk. Merker at tanta oppfører seg rart etter lavkarbostart. Hun er på vei vekk og BAM så kommer hun tilbake igjen :O
Er virkelig "spent" på hvor lang tid det vil ta å bli gravid denne gangen. Brukte godt over et år på å bli gravid første gang. Mistet da, men 2 måneder etter var jeg gravid på ny. Nå er det to måneder siden aborten og jeg er ikke gravid på ny, men det er ok. Synes tanken på å bli gravid igjen er skremmende. Noen som har/har hatt det på samme måte?


#314

Harmoni sa for siden:

Ja, kjenner meg igjen i det du sier.
Vi mista sønnen vår når jeg var 5 mnd på vei og jeg kjenner at det er med litt frykt vi prøver. Mitt høyeste ønske er å bli gravid igjen men er samtidig veldig redd, for at noe skal gå galt,eller at noe lignende skjer igjen. Jeg er lovet veldig hyppig oppfølging men det er nok mange følelser å kjenne på når man blir gravid.


#315

Noenkiloformye sa for siden:

Får ekstra oppfølging vi og, men tror det er snakk om tidlig ul i uke 12. Det blir jo da ca 8 uker å vente. Aner ikke hvordan det skal gå til. Tiden gikk i sneglefart og jeg var kjemperedd for å miste.

Lykke til med kommende graviditet :)


#316

Siria sa for siden:

Har også lyst til å være med her. Vi er i første PP nå.

Jeg har pcos, men har spist meg ned i vekt med lavkarbo over flere år. Hadde nesten regelmessige sykluser i et år med lavkarbo etter at jeg sluttet på pillen. I fjor hadde jeg regelmessig i et halvt år, så var det stopp og jeg fikk ikke mensen igjen før denne våren.

Har alltid levd lavkarbo, men begynte på ketolyse i slutten av juli. Etter en uke i ketose fikk jeg positivt utslag på eggløsningstesten, datt nesten av stolen. Har også alle tegnene som følger med det. Så nå prøver vi. Men problemet vårt er at mannen min ikke kan gjennomføre samleie, så vi benytter oss av hjemmeinseminering. Er derfor ekstra spent på om det vil funke.

Skal ha legetime til uke, og vil be om metformin da. Håper på å bli gravid i løpet av høsten, selv om jeg merker at håpet ikke er stort pga alle utfordringen vi har.


#317

Klara sa for siden:

Hei Siria og velkommen til oss!
Dere har litt flere utfordringer enn vanlig, ja. Men har hørt suksesshistorier om hjemmeinseminering, det blir spennende å følge med dere.

Masse lykke til med prøvingen!


#318

Siria sa for siden:

Tusen takk :) Nå er det forøvrig best å gjøre det? Fikk påvist EL på mandag, og inseminerte mandag, tirsdag og onsdag. Har mye EL slim i dag også, så bør vi gjøre det i dag eller er det greit å vente til i morgen?


#319

nypålavkarb sa for siden:

vi har prøvd i nøyaktig 4 år og 6 dager nå.
Alt fra pergotime dobbelt kur i 6 mnd til å ikke tenke på det..
HHåper det skal klaffe nå når vi begge har begynt på lavkarbo:D


#320

Noenkiloformye sa for siden:

Hmmmm. Har hengt litt på et babyforum, og der sier de at de med PCOS ikke bør stole på eggløsningstester, da de kan gi missvisende svar fordi kroppen prøver seg på en eggløsning men ikke klarer det. Får du oppfølging fra gyn slik at du vet helt sikkert at du hadde eggløsning? Eller er det slik at du på lavkarbo har klart å stabilisere hormonene i slik grad at du kan stole på el test? (spør fordi jeg ikke vet, ikke for å dømme deg på noen måte :) )

Om testen var positiv på mandag men ikke tirsdag så vil det jo si at du da hadde eggløsning da. Man teller fra første dag med negativ test etter å ha fått positiv test. Egget lever kun i 24 timer mener jeg, så om du fortsetter eller ikke kommer vel egentlig an på om du vil prøve å "sikre deg" at du ikke misset sjansen :)


#321

Siria sa for siden:

Jeg trodde ikke testen betydde at du hadde eggløsning når du fikk positivt utslag, men at du vil få det 24 - 48 timer etter positivt utslag. Det er det som står i bruksanvisningen.

Jeg har lest flere si at folk med pcos ikke kan stole på testene, men når jeg har alle de andre tingene som følger med velger jeg å stole på dem. jeg synes det er veldig mye skremselspropaganda i enkelte forum ( ikke ment til deg) . Får ikke oppfølging av gynekolog, men jeg merker på kroppen også når jeg har EL. Det er noe av de samme smertene jeg har de gangene jeg har mens, akkompagnert med EL - slim etc.

Jeg har ikke vært hos legen og testet, skal til legen til uken. Hadde den timen før jeg testet positivt.


#322

Noenkiloformye sa for siden:

Har ikke PCOS selv så derfor spør jeg deg :) For en skal jo i grunn ikke stolle blindt på forum og info på nettet.

En positiv test trenger ikke nødvendigvis si at du får el da og da, for du kan ha positiv test flere dager på rad. Men når testen da er negativ igjen så betyr det da at el har funnet sted. (regner med at du vet at en el test ikke er positiv med mindre test streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) Kjekt å føle på kroppen når el er, den egenskapen kunne jeg godt ha hatt selv! :D


#323

Klara sa for siden:

Det skal i teorien holde å gjøre det annenhver dag, sæden skal kunne overleve i ca 5 dager, så dere kan godt vente til i morgen. Men i sæden blir ikke utvannet på noen måte av mange utløsninger, så gjør det så ofte dere vil :)

Hei og velkommen til oss! Håper dere lykkes snart!

Noenkiloformye og Siria - Testen viser LH-stigning, men det er ikke alltid at et egg slipper, særlig ikke for oss med PCOS. Men man kan få påvist progesteron etter EL hos legen, eller bekrefte EL med temperaturstigning. I følge Stork (tror jeg det var) skal man regne 24 - 48 timer etter første positive test.


#324

Siria sa for siden:

Nei, det står mye "hear - say" på nett. Jeg tok testen i 7 dager. Dag 8 var den positiv, de to dagene etter var den negativ og etter det testet jeg ikke lenger. Hvis du som pcos slår ut pga sykdommen, tror jeg at testen da vil være positiv flere dager, men jeg vet ikke. Jeg bruker Clear Blue Digital. Her kommer det en runding om testen er negativ, og et smilefjes om den er positiv, da slipper du å tolke streker selv.

Jeg har lært og lytte til kroppen min etter at jeg la om til lavkarbo, men noen tegn er jo også synlige ;)


#325

Noenkiloformye sa for siden:

Ja hallo, er blitt så vandt til billig testene at jeg helt glemte at det finnes noe annet :o Jeg er enig med deg i at det nok ville ha slått ut flere dager, det er noe sånt jeg har hørt fra PCOS jentene fra babyforumet og. Utrolig spennende, håper insemineringen lyktes :D


#326

Noenkiloformye sa for siden:

Jepp, derfor jeg nevnte det med PCOS og el tester. Om man vet at man sannsynligvis ikke vil få et sikkert svar så er det liten vits i å teste og tro at man får el. Man kan jo teste for å se når man tror el kommer vil jeg tro, og da vet man jo når man bør dra til legen og få bekreftet/avkreftet el. El testen viser jo kunn at kroppen forbereder seg på å slippe egg? Har hørt om de som har fått positiv el test og likevel har ikke eggløsningen skjedd :(
Men Siria her er jo tydeligvis en av de som har fått en friskere kropp på lavkarbo. Jeg har jo ikke selv PCOS, men har et nært familiemedlem som har det. Så det er kjekt å høre suksesshistorier :)


#327

Klara sa for siden:

Jeg har selv PCOS, men har heldigvis fått bekreftet EL med blodprøve to ganger, så føler meg trygg på at det virker (nesten) hver gang. Selv blant friske hender det jo at kroppen ikke klarer å få til EL av og til.
Lavkarbo er helt klart veldig bra mot PCOS, det kan jeg skrive under på!


#328

Carisma sa for siden:

Jeg også! Vet ikke om jeg har sagt det før i denne tråden, men vil også absolutt anbefale akupunktur. Det hjelper kroppen å stresse ned også :ja:


#329

Siria sa for siden:

Ja, lavkarbo er fantastisk. Jeg har hatt normale sykluser etter at jeg la om og gikk ned endel i vekt. Så var det en stans en periode, men etter at jeg økte på fettinntaket og la over til ketogent normaliserte syklusene seg igjen. Det er ikke så lenge siden jeg leste i et ukeblad om ei jente med pcos som endelig hadde blitt gravid etter at hun la om til lavkarbo ala Hexeberg.

Har også lest at fete meieriprodukter visstnok øker fruktbarheten, men dette vet jeg ikke noe om.

Må du gå til lege den dagen du tror du har EL, for å få bekreftet det i blodprøve?

Skal man som pcos' er være sikker, bør man sikkert uansett prøve annen hver dag.


#330

Carisma sa for siden:

hvis det var i Kamilla rundt påsketider var det meg. :o


#331

Klara sa for siden:

Nei, du skal ta blodprøven 5-8 dager etter EL, synes jeg å huske. Legene prøver alltid å komme med "Syklusdag 21", men da må jeg tålmodig fortelle dem at det er da jeg pleier å ha EL :rolleyes: Det kommer altså an på sykluslengden din og når du pleier å ha EL. :)


#332

Noenkiloformye sa for siden:

I dag er en dag jeg normalt sett ville ha trøstespist ganske så grundig. Men takket være lavkarbo slipper jeg unna skapraidingen. En må jo prøve å se positivt på ting, eller hva? :)

Hvordan er det med mennene deres, lever de lavkarbo? Mannen min eter sjokolade og drikker urge som om morgendagen aldri kom. Han har en veldig fysisk krevende jobb, men må si jeg uroer meg for fruktbarheten, det kan da umulig være bra for kroppen dette :o


#333

Klara sa for siden:

Det er veldig bra! Frister det mindre på lavkarbo? Jeg har i hvert fall mye mindre trang til sjokolade og snacks!

Min samboer spiser lavkarbo med meg, men drikker øl og spiser brød til lunch. Han har lagt på seg litt, men det er bare bra for ham.
Fruktbarhetsmessig sett er det vel ikke topp å drikke hverken øl eller urge (jeg mistenker det kommer av for lite energi i kosten, i hvert fall hos min mann), men det er veldig lett å ta en sædtest og se hvordan det står til ;)


#334

Happysmurf sa for siden:

Hei alle :)
Slenger meg på hær.
Jeg og sambo har vært prøvere siden februar nå, uten resultat.
Er begge nybegynnere på lavkarbo denne uken.
Håper at det skal hjelpe litt på, for nå er jeg utolmodig.


#335

Noenkiloformye sa for siden:

Velkommen hit :)
Skjønne du begynner å bli utolmodig nå. Det er lett å si at du må tenke på noe annet, men vanskelig å gjennomføre. Noen sier at stress kan gjøre at du ikke blir gravid, andre sier at stress ikke har innvirkning på fertilitet.
Samtidig har jeg blitt gravid to ganger når det igrunn ikke passet, så jeg tror kanskje litt på at det kan stemme :rolleyes:


#336

dakota sa for siden:

Oppdatering herfra: innsetting fk tirsdag! Har sykemeldt meg fra mandag og halvannen uke. Kjente jeg ble stresset etter forrige SA. Og så skal vi ha en lengre jobbreise neste uke som garantert kommer til å ha høyt tempo og lange dager. OG vesla begynner i barnehagen. Det lukter stress og kav og bekymring lang vei og jeg valgte derfor å sykemelde meg for å eliminere det største stressmomentet. Så nå får dere være med å krysse det som krysses kan, er dere snille :goodluck:



#338

Cho sa for siden:

:goodluck: dakota!


#339

Bøtt sa for siden:

Masse lykke til ,krysser det som krysses kan for deg :klem:


#340

Carisma sa for siden:

Jeg kan bekrefte at stress har alt å si! Selv eliminerte jeg alle stressfaktorer (karbohydrater, feil type trening, mentalt stress osv) og først da slo det til.


#341

Noenkiloformye sa for siden:

Samme her. Hadde ikke sjans til å bli gravid der vi bodde før, va stresset 24/7. Er stresset nå og så det blir vel ikke på en stund igjen nå.


#342

mizzim sa for siden:

jeg skal inn å ha prøverør til høsten å er kjempe spent.
bmi grensa er 32.. å når jeg kommer ned i 102,5 er bmi en på 31.99
veide på onsdag 103.3 gått ned fra 125, så det nærmer seg..
håper såå jeg er under 102,5 innen vi får time til forsamtale..



#344

Klara sa for siden:

Happysmurf - Velkommen hit! Og lykke til med prøvingen!

Dakota - Krysser fingre for dere!

Mizzim - Det kommer du sikkert til å klare!


#345

mizzim sa for siden:

skrev feil ser jeg. veide 104,4 på onsdag..


#346

Siria sa for siden:

Krysser fingrene for deg :)


#347

dakota sa for siden:

En liten oppdatering herfra: innsettingen gikk kjempefint og både gubben og jeg har en mye bedre følelse denne gang enn sist! Så nå bare ruger og ruger jeg og prøver å tenke positive tanker og utelukke alt stress. Har sykemeldt meg til neste onsdag så får jeg se om jeg forlenger eller hva. Test den 28.! :D


#348

Oktober sa for siden:

God ruging, Dakota. Godfølelse er viktig :)


#349

Klara sa for siden:

Så bra, Dakota! Tvi tvi!


#350

Bøtt sa for siden:

Jippi Dakota :)tvi tvi:)

Her går det også bra er snart 13 uker på vei nå,men sliter veldig med kvalme da som jeg håper snart går over:ja:

Lykke til alle sammen som prøver:heia:



#352

dakota sa for siden:

Takk, alle sammen :)

Bøtt, det nærmer seg UL jo! Og kvalmen går jo mest sannsynlig over i disse dager ;)


#353

mizzim sa for siden:

såååååå spennende som ruger:D lykke til.
skal selv til sammtale i Porsgrunn den 12 september å er kjempe spent. timen er kl 09.00 på morgenen å vi har ca 2,5 times kjøretur. så det blit tidlig opp den dagen ja. hehe

hva kan man forvente på den første sammtalen med klinikken?


#354

dakota sa for siden:

Takk :) Vi har også et stykke til klinikken, 2,5 timers kjøring + 30 min fergetur, så det har blitt noen tidliger morninger ja :p Men det går for en god sak da ;)

På vår forsamtale ville legen vite om sykdommer og vektproblemer i familiene våre, svangerskap og fødsler til min mor, min sykehistorie og mine sykluser, hvor lenge vi hadde prøvd å bli gravide. Så foretok han en gyn.undersøkelse på meg og gubben måtte avgi sperm som også ble skjekket. Når legen hadde sjekket sædkvaliteten fikk vi vite hvor mange levende og gode nok svømmere han hadde og dermed den kalkulerte muligheten vår for å lykkes. Hele samtalen inkl undersøkelsene varte i en times tid.

Dette var iallefall det forsamtalen inneholdt for vår del, antal det er mye av det samme rundt omkring. Lykke til! :)


#355

mizzim sa for siden:

takk for info, greit å vite litt om hva som skjer liksom


#356

mizzim sa for siden:

hvor lang tid tok det fra forsamtalen å til første insett?


#357

Carisma sa for siden:

Har nettopp fått vite at to av mine veninner som har prøvd lenge har blitt gradvide i løpet av sommeren!


#358

dakota sa for siden:

Vi var til forsamtale i 26. juni, uttak av egg i 14. september og innsetting 16. september. I mellomtiden holdte jeg på med medikamentregime - hormonpiller, så nesespray og til slutt sprøyter. Men det tar som regel mye lengre tid på offentlige sykehus. Rekvisisjonen fra fastlegen ble sendt til privat klinikk og offentlig sykehus samtidig (slik at vi kunne velge der vi kom til første) og jeg var gravid FØR vi hadde fått time til forsamtale på sykehuset! Så man kan trygt si at det går mye raskere hvis man går privat. Men det er jo mye dyrere også da.... :rolleyes:


#359

dakota sa for siden:

Så bra!!! :D


#360

Klara sa for siden:

Så koselig! Jeg blir glad for alle slitere som blir gravide!


#361

mizzim sa for siden:

har selv fått vite på lørdag at ei vennine skal igjennom prøverør selv nå å ei vennine av henne igjen å skal. plutselig ikke så alene.

ja det tar tid offentlig, men vi har jo fått time til forsamtale, henvisningen er jo sendt for lenge siden, vi skal nå inn til klinikken den 12 september, fra da, hvor lang tid tar det før man begynner med medesiner osv?


#362

Cho sa for siden:

Åhh så koselig!


#363

dakota sa for siden:

Jeg begynte første menstruasjonsdag, det tror jeg er ganske vanlig for de fleste. Men det varierer jo hvilket regime man følger da. Noen har ustabil syklus og må feks ta p-piller eller andre hormonpiller i et par måneder for å få syklusen stabil, SÅ kan man begynne på nedregulering med nesespray og sprøyter. Men det er veldig forskjellig altså! Forresten varer nedreguleringen med spray i 14 dager og sprøytene troooor jeg varer i et par-tre uker ;)


#364

Oktober sa for siden:

Hm...lurer på om jeg snart får EL jeg. Kjenner noen tegn til det som jeg ikke har kjent før lavkarbo. Og så bare to uker etter mens? Kan jeg være så heldig at kroppen begynner å normalisere seg????? :D Vi prøver og prøver mens vi venter og venter (på oppstart IVF) ;)


#365

Klara sa for siden:

Så spennende, Oktober! Har du noen EL-tester liggende?


#366

Carisma sa for siden:

Vær obs på at EL kan være vondt hvis du ikke har hatt det før. Selv var jeg sengeliggende et par ganger fordi jeg ikke klarte å rette meg opp. :o


#367

Klara sa for siden:

Auch, det hørtes skikkelig ubehagelig ut, Carisma!

Jeg pleier å få litt stikkinger på sidene, kjennes omtrent ut som luftsmerter :p


#368

Cho sa for siden:

Så spennende,oktober!


#369

Oktober sa for siden:

Nei, det var det jeg ikke hadde liggende. Har brukt sånn comp som man må ta over tid. Men ømme pupper, stikking i livmora og mer slim er vel klare og positive tegn? Håper det ihvertfall, så får vi se om et par uker ;)


#370

Klara sa for siden:

De testene er aldri på plass når man trenger dem :p
Høres veldig bra ut, det du beskriver! Dette blir en spennende syklus!


#371

nellie sa for siden:

Sukk. Kunne ønske jeg kunne joine her.


#372

Klara sa for siden:

Du må gjerne bli med for vår del :D


#373

nellie sa for siden:

Det er så mye om og men og ting i veien:p Snart så..


#374

dakota sa for siden:

Enda en oppdatering. Fikk mensen forrige torsdag og gikk på en smell. Testet på mandag (denne uken) og den var positiv... (Grunnnen til at testen kan bli positiv selv etter en SA er at idet eggene fester seg, starter produksjon av et graviditetshormon som vil slå ut i urinen. Dette hormonet kan vises i urinen i inntil 14 dager etter SA.)

Så jeg ble beordret til å ta blodprøve mandag og idag (onsdag) for å se om det er stigning i HCG-nivået. Er nivået synkende, er jeg ikke gravid. Er det stigende, er jeg gravid. Får vite det imorgen. I mitt hode er jeg ikke gravid. Har hatt åpne kraner siden fredag og da skal det MYE til at jeg er gravid. Men skal bli godt å få det bekreftet imorgen så jeg kan gå videre, slik det er nå er jeg i et vakuum av tanker og følelser og jeg begynner å bli sliten av det. Imorgen.... :(


#375

Klara sa for siden:

:klem: Krysser fingrene for hcg-dobling, Dakota!
Store klemmer til deg!



#377

Bøtt sa for siden:

Tvi tvi krysser også alt jeg har for deg Dakota:klem:


#378

Cho sa for siden:

Krysser alt jeg har for deg, Dakota:klem:


#379

Klara sa for siden:

Bøtt! Hvordan går det med deg?


#380

dakota sa for siden:

Yahoooo!!! HCG'en viser helt perfekt og normal stigning - jeg er GRAVIIIIID!!! Tenk da - etter all den blødningen, hvem skulle tro at et lite frø (eller to) fremdeles klamrer seg fast??!! Årh, har brukt så mange dager på å psyke meg ned og forberede meg på det verste, nå må jeg skru meg opp igjen og tenke positivt! Så gjelder bare at spiren(e) fortsetter å henge inni livmoren min :D Tenker jeg tar en ny hcg i neste uke, jeg orker ikke vente til UL i uke 7 igjen for så å se en tom livmor. Men akkurat nå er jeg gravid, jenter!!!! :D:D:D


#381

Bøtt sa for siden:

Fantastisk ,er så glad på dine vegne:klem:


#382

Klara sa for siden:

Fantastisk, Dakota!!! Hurra! :heia:
Det var gode nyheter, så flott at spiren har klamret seg fast! Ja, ta en test til, så slipper du å bekymre deg :klem:

:heia:


#383

Bøtt sa for siden:

Åh ..det går fint med meg Klara ,takk som spør:love:

Er 14uker nå og magen er komt :)har vært veldig kvalm men håper det kommer seg snart.Skal på UL i begynnelsen på oktober ,da har vi bestemt at vi vil vite hva det er der inne:DJeg tror mest på jente da siden dette svangerskapet er helt ulikt mitt første...

Du da Klara ?hur går det?


#384

lucifine sa for siden:

Så flott Dakota! Gratulerer!


#385

Klara sa for siden:

Så hyggelig å høre at det går bra med deg, Bøtt!
UL blir spennende!

Jeg går og venter på at testene viser to streker, eller at mensen kommer så vi kan komme oss til IVF. Så jeg kommer snart etter, håper jeg i hvert fall veldig på!!


#386

Moe sa for siden:

Gratulerer!! :D


#387

dakota sa for siden:

Tusen takk, alle sammen!

Bøtt, spennede med UL! Og Klara, lykke til med streker eller IVF!


#388

dakota sa for siden:

Takk :D

Hvordan går det med lavkarbokostholdet nå som du er gravid og kvalm?


#389

Bøtt sa for siden:

Åh ja det hadde vært kjekt om du kom etter nå:)
Tvi tvi:klem:


#390

Bøtt sa for siden:

ÆH...ingen kommentar egentlig:p:o

Nei jeg har vært veldig kvalm så jeg har bare spist det som falt meg inn,det går i mye grovbrød faktisk:)og sjokolademelk:)
Jeg har sluttet å røyke også så jeg har gått litt opp i vekt ja.Men jeg tar ikke helt av da spiser med måte.
Så får jeg heller ta tak etterpå iallefall når det lavkarboen:)


#391

Noenkiloformye sa for siden:

Gratulerer så mye :stortsmil:heia::heia::heia:


#392

Oktober sa for siden:

Gratulerer så mye, dakota!! En inspirasjon for oss andre :)


#393

Klara sa for siden:

:klem:


#394

Cho sa for siden:

Så bra Dakota, gratulerer så masse:heia: :klem:


#395

Klara sa for siden:

Tusen takk! :klem:


#396

Noenkiloformye sa for siden:

Jeg har ligget på 15g karber om dagen en stund, men nå blir det til at jeg spiser meg sakte opp til 100g per dag..........


#397

Klara sa for siden:

Å, er det ting på gang?? Håperhåper! :smile:


#398

Noenkiloformye sa for siden:

Testet positivt i dag :D CB med ukeindikator. Kom opp Gravid forholdsvis fort, 2-3 uker :D Vil tro jeg er sånn ca 5 uker på vei, men aner ikke. Syklusene etter aborten har vært på 26 og 25 dager, men det normale for meg er 31.
Dette blir spennende. Alle gode ting er 3 var det ikke så? :o


#399

Klara sa for siden:

Hurra!!! :heia: :stortsmil

Det var goode nyheter, altså! Jo, jeg tror absolutt alle gode ting er tre!

Masse lykke til med svangerskapet :klem:


#400

Moe sa for siden:

Åå, gratulerer så mye! :D Lykke til!


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.