IdaKristine sa for siden:
Hei, startet nylig med et ketogent kosthold. Målet er ti kg innen jul... Noen som er med? :rolleyes:
Hei, startet nylig med et ketogent kosthold. Målet er ti kg innen jul... Noen som er med? :rolleyes:
arkine sa for siden:
jeg blir med i drømmeverden:D
å ønsker drømmen går i oppfyllelse
Bøtt sa for siden:
Hei hei.. ja drømmeverden hahahha...Joda men jeg er med jeg ,så lenge det er liv er det håp:D
Vi får se, vi får se. Med en vektnedgang på 1-2 kg i uken kan det la seg gjøre. Jeg står på iallefall på, er i ketose og trening tre til fire dager pr uke:)
skytten83 sa for siden:
Jeg er med på denne. Dette skal vi klare :)
knh sa for siden:
Jeg er med :) Om ikke 10 kg, så ihvertfall 5:) sålenge jeg kryper meg under 70 og ned mot 65 tallet er jeg storfornøyd :D Har ikke vekt hjemme, men veier litt i underkant av 75 nå tror jeg:)
b0n sa for siden:
:)Jeg er med!
Så gøy med positive mennesker!! Dette skal vi klare:D
Klistine sa for siden:
Jeg vil være med!! :D
Hei alle:) Hadde veiedag idag, og har gått ned tre kilo denne uken! Jippi:)
Klistine sa for siden:
Utrolig bra! Gratulerer! :D
Tusen takk:)
FakeSmile sa for siden:
Wow, for en fin tråd:)
Jeg har startet på Eurodiet for litt under 3 uker siden, og har til nå gått ned fra 80,4 til 74,5 kilo:):) Det har sakket ned nå, men jeg er helt klart med på denne flotte tråden!!!!
Hadde vært nydelig å være under 65 kilo når julen kom ramlende!:D
knh sa for siden:
Da har vi omtrent samme mål og utgangspunkt, veier litt i underkant av 75 kg nå ;) Blir ikke skuffa om jeg ikke veier 65 kg til jul, prøver å være tålmodig;) Men er uansett veldig inspirerende med en slik tråd :D
Velkommen til tråden:) For å nå mitt endelige mål nå har jeg igjen 8 kg. Håper det lar seg gjøre. Hva bruker dere å spise som snacks i helgene? Har hittil prøvd sjokoladen fra sukkerfritt, men ble veldig kvalm og uvel av den. :( Klarer meg med med atkinsbarer egentlig, har ikke så mye søtsug. Men merker det at det kunne vært godt med noe salt på lørdagskveldene.. Noen tips?
knh sa for siden:
Salte nøtter eller baconsnacks :)
Jeg så også en oppskrift her inne på hjemmelaget, lavkarbo-smash :) Sikkert godt :)
Eller så er mitt yndlingsgodis blitt cocosasjokolade :D
Første gang jeg lagde dem fikk jeg 32 former, og andre gangen hadde jeg litt mindre i hver og fikk ca 50 stk! Det blir veldig lite karbohydrater per sjokolade (ca 0,5 eller mindre), det går også fint ann å bruke mindre sjokolade for å redusere karbene ytligere, for det er ganske sterk sjokoladesmak på dem. Pleier å blande inn hakkede mandler, hele eller hakkede hasselnøtter, kokosmasse. Man kan jo bruke hva man vil :) De er også ganske mektige, så man spiser ikke så mange om gangen ;)
mmmm, de konfektene hørtes gode ut, de må testes en gang:) Skal lete litt i butikken etter baconsnacks med lite karbo da. Rema 1000 har en sånn billig pose med baconcrisp som er veldig god vet jeg, men den er kanskje bare full av karbo. Skal i butikken etterpå, skal lete litt da:)
knh sa for siden:
Trur jeg kjøpte euroshopper sin, og den var det lite eller ingenting i :) SÅ har vel både kims og maarud noen varianter tror jeg:) Men det er noen som ikke er "ekte" og derfor fulle av karber, så lønner seg å lese på næringsinnholdet før man putter den i handlekurven ;)
shaya sa for siden:
Rimi har baconcrisp, veldig gode til 23 kr, det er 200 gr i den, men det er ganske så mye siden den ikke veier så mye, også inneholder den bare 0,4 gr karb, HELE posen :D
Takk for tipsene:) Skal sjekke ut den fra euroshopper:)
FakeSmile sa for siden:
[quote=knh;947661]Salte nøtter eller baconsnacks :)
Jeg så også en oppskrift her inne på hjemmelaget, lavkarbo-smash :) Sikkert godt :)
Eller så er mitt yndlingsgodis blitt cocosasjokolade :D
Lavkarbo-smash?!?!? :eek: Kan jeg få oppskriften?? :sikle: Det hørtes vanvittig godt ut, og jeg driver å lagrer oppskrifter til når jeg kan begynne å spise "ordentlig" lavkarbokost, ikke bare Eurodietmat! :D:D
knh sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=36844&highlight=smash
Her fant jeg den :) Har ikke prøvd den selv enda, men er veldig enkelt da :)
Kom gjerne med tilbakemelding når du har prøvd ;)
FakeSmile sa for siden:
Det hørtes jo helt himmelsk ut, men jeg kan ikke spise det før om en fire-fem mnd! Eurodietten kommer til å ta en del tid, og da er det no snacks allowed!:D
Kanutten sa for siden:
Synes dere er superoveroptimistiske! Holder meg til halvparten jeg.. Minus 5 kilo til jul. :ja:
Klistine sa for siden:
Da har jeg kasta fra meg 2,4 kg, og har 7,6 igjen til målet! :D
Så bra:) Gratulerer så masse! :heia: Dette skal vi klare!
EmilyB sa for siden:
Hvis jeg hadde klart 10 kilo, hadde jeg vært under målvekten min. Slenger meg gjerne på, selv om vekten har stått på stedet hvil en god stund nå.
Mate sa for siden:
Hei! :)
Jeg blir med her jeg; har akkurat begynt på ketose-diett igjen og da er det greit å ha en tråd eller to å holde seg til på forumet. :)
10 kilo? Piece of cake (uten sukker selvfølgelig...) ;) Neida, men alltid greit å ha noe å sikte mot. :)
Hei! Velkommen skal du være iallefall:) Jeg gikk på en skikkelig smell i helgen:( Håper å være inne i ketose igjen imorgen... Blir spennende å se på vekta på onsdag. Har igjen 9 kg til idealvekten min... Skal klare det!!
Mate sa for siden:
Alle går på en smell innimellom; så lenge man klarer å sette igang igjen med èn gang pleier det å gå bra; 9 kilo klarer du veit du! :)
Og takk for mottakelsen! :)
Hei, hvordan går det med dere her inne? Noen som har hatt noen positive opplevelser med vekta de siste dagene?? :) Har vært ute av ketose i fem dager nå, føler meg slapp og sliten. Skal inn i ketogent kosthold igjen fom imorgen.Noen som har noen gode frokosttips? Spiser mye egg, men blir jo litt lei av det:(
Klistine sa for siden:
Heihei! Her går det fint! Har sinnsykt lyst på brød, boller og smågodt!!! men skal ikke spise :D :D
Har gått ned 3,3 kg siden forrige mandag! WOHOO!
Hei. Gratulerer så masse! Så flink du er:D
FakeSmile sa for siden:
Heihei allihopa!:)
Jeg skal ikke veie meg før i morgen, så vet egentlig ikke hvordan det har gått. Men har gått ned mellom 1 og 2 kilo siden jeg skrev meg på forumet her tenker jeg:) Har stått litt stille i det siste, så håper det tar seg opp igjen!
Vi får stå på og tenke det beste, så får vi se hva som skjer:)
Lykke til:)
Mille89 sa for siden:
Slenger på denne jeg. Begynte på eurodiett for en uke siden, så om alt går som det skal, er jeg ti kilo lettere innen jul!
Med tanke på salt snacks, vil jeg anbefale soyanøttene til fedon. Kjempegode, smaker nesten som paprikachips i nøtteform. De er en del av eurodiettmenyen, men kan også kjøpes på helsekostbutikk, eller her : www.fedon.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=233
heia oss!
skytten83 sa for siden:
Føler selv jeg har vært kjempe flink. har tatt av 8,7kg siden jeg registrerte meg på denne siden. :) så det ser ut som jeg skal klare det :)
t.molko sa for siden:
Jeg er med, jeg er med!:D
Ikke 10kg da, men skal prøve meg på 8kg! Da ligger jeg på 59-60kg og vil være superfornøyd!
Har blitt en god del alkohol/nøtter og altfor mye kcal i det siste, derfor har jeg ikke gått ned noe særlig i forhold til de første kiloene etter jeg la om til lavkarbo. Men NÅ skal jeg være superstreng og flink!
Har akkurat 8 uker på meg, og 1 kg i uken skal jeg absolutt prøve å klare!
Men - blir det 5kg er jeg også fornøyd!
Lykke til alle sammen, dette klarer vi!:)
Ladybug sa for siden:
Så flinke, og ikke minst inspirerende dere er!:_punk:
Kan jeg også joine dere? :)
Skal ned ti kilo. Det tar nok lengre tid enn til jul, meeeen det må ta den tiden det trenger!
Stå på :heia:
clairie sa for siden:
Jeg blir veldig gjerne med på å gå ned 10 kilo. Dette er første gangen jeg er her, setter stor pris på tips, hjelp etc :)
FakeSmile sa for siden:
Til alle nye medlemmer; velkommen:) Og lykke til!
Mille89: takk for det, og velkommen! Lykke til med vektnedang!!
Og ikke minst Skytte83: WOW! Gratulerer så masse, det er jo helt fantastisk :D Håper jeg kommer i nærheten av det samme nærmere jul!
Velkommen til alle nye:) Vi skal klare dette! Skal teste de nøttene fra fedon, hørtes godt ut... synes det er allright å ha et snacks alternativ lørdagskveldene:)
Klistine sa for siden:
Skal veie meg på lørdag. Gleder meg! Da er det 1,5 uke siden sist :)
Lykke til da:) Du får rope ut her om du er fornøyd med resultatet:D Har gått på en smell så vet jeg har vært ute av ketose en stund, så veier meg onsdag 10 nov. Nesten to uker til det, da bør det være en positiv overraskelse;)
arkine sa for siden:
jeg er fremdeles med ,, jeg sa tidligere i tråden at det var en drøm,
men nå har jeg gått ned 5 kilo på 14 dager ,,å da har jeg et håp om at de neste fem er borte før jul
Wow, så flink du har vært :) Gratulerer!
arkine sa for siden:
takk for det , motivasjonen dalte litt i går ,men klarte meg ,så i dag er den på topp igjen
Seba-stina sa for siden:
Jeg vil gjerne slenge meg på. Tror ikke jeg klarer 10kg til jul, men jeg sier 7kg nå, så får vi se! Vil satse på -7kg til jul iallfall. Hvor mange uker har jeg på meg da, mon tro?
Velkommen Seba-stina:) 7 kg klarer du sikkert. Du har syv uker på deg og en kilo i uken lar seg vel gjøre tenker jeg. Lykke til iallefall:)
Gerdsf sa for siden:
Hei alle sammen,
jeg blir gjerne med. Vet ikke om jeg klarer 10 kg til jul (jeg sliter med å gå ned 400 gr i uka), men jeg slenger meg med og prøver i allefall. :D Kan jo hende det går :D
Velkommen Gerdsf:) Man vet jo aldri, kanskje du får det til... Uansett så er det motiverende å ha et mål å se frem mot, og veldig allright å ha med seg noen på veien:D
abs sa for siden:
Litt seint ute jeg, men hiver meg med. Er jo alltids lov å håpe. Kommer til å lage en treningsplan som jeg skal følge. satser på 3 økter i uka. Må ha litt trening i tillegg til lavkarbo for at dette skal gå.
Seba-stina sa for siden:
Jeg er veldig spent på hvordan dette går, da.. Men jeg håper jo at jeg kan klare det. Veldig innstilt. I morgen skal jeg lage div. ting og tang som jeg skal fryse ned sånn at jeg har lettvinte lunsjer osv å ha med på jobb. Men jeg er redd jeg skal bli lei av div. gryter, for det er det som er det enkleste å fryse. Så om noen har noen tips til andre ting enn gryter og "former" å fryse, så kom gjerne med det. :)
Velkommen abs:) Aldri for sent... hehe. Har vært ute av ketose en stund nå, så fra imorgen er det i full gang igjen. La jo fort på meg de kg jeg hadde gått ned. Uff :mad:. Seba-stina: har ingen veldig gode forslag på andre ting å fryse, men en av mine favorittretter er iallefall "lasagne" med aubergine som er stekt i olje og deretter legges lagvis mellom kjøttdeigen og toppes med ost. Namnam:D Hva tror dere om å drikke farris med tilsatt smak? Faller man ut av ketose da man tro? Hmm
Seba-stina sa for siden:
IdaKristine, jeg pleier å lage lavkarbolasagne med squash (oppskrift her inne). Den er kjekk å fryse ned. Eneste er at det ofte blir litt mye væske i den når jeg tiner den. Men den er veldig god, og den har jeg brukt mye i fryser'n.
Mille89 sa for siden:
jeg tror farris er helt ok. selv drikker jeg farris med litt fun light og sitron oppi. Funker fett istedenfor brus.
Takk for svar:) Seba-stina: jeg har også testet den med squash, synes det smaker best med aubergine. Har en bok som heter Gi dag for dag av Ola Luritzson som jeg henter en del tips fra. Det er veldig bra bok som jeg anbefaler. Står oppgitt nettokarb for hver oppskrift og det er veldig mye god der:D
Snorkfrøken__ sa for siden:
Henger meg på:)
StineH sa for siden:
Jeg tror jeg blir med jeg!
MAsse kg å ta av, men ytterlige 10 innen jul ville blitt den beste julegaven noensinne!
125 i dag
115 på juleaften?... :O
Velkommen til StineH og snorkfrøken:)
tingelinge87 sa for siden:
Slenger meg på denne jeg også :) tror jeg setter 5 kg som mål :)
EmilyB sa for siden:
Her går jeg stort sett ned bare i gram, har gått ned 1 kilo siden 13. oktober. Men jeg er i ketose hele tiden.
klinkekula sa for siden:
Deilig tråd!
Lå i sengen å tenkte for meg selv at imorgen begynner jeg med lavkarbo.
10kg skal lett nås innen jul, eneste jeg vet er at jeg får en sprekk den 19. november.. Ellers holder vi oss alkoholfrie til 22. desember!
96 nå, 86 eller mindre 22. desember..
Da er det bare til å fylle fryseren med koteletter og kylling..
Men nå må jeg stikke, slik at ikke baconet svir seg på pannen og at eggene blir kalde!
klinkekula sa for siden:
OffaMEG! Kjenner at jeg nester kaster opp da jeg spiser egg og bacon.. (mangler skiva!!)
Jeg er ganske kresen av meg og, så kjenner dette skal bli tungt..
Får jo nesten kjøre på med koteletter/biff/kylling til frokost da.
Velkommen til deg:) Lykke til med 5 kg... Krysser fingrene for deg:)
Velkommen til tingelinge87 og klinkekula:)
Klinkekula: jeg har ikke falt ut av ketose ved å spise et rugsprø ved siden av egg til frokost. Den gule pakken inneholder 4 gr. karb pr skive. Nå skal det sies at når jeg er i ketose blir jeg veldig fort mett så for meg holder det med omelett laget på to egg eller et kokt egg med rugsprø og majones til frokost. Orker ikke tanken på bacon:eek:
Velkommen... sikker på at du får i deg nok fett og mat da?
EmilyB sa for siden:
Ja, helt sikker. Jeg har holdt på med dette i flere år og gått ned over 40 kilo, men jo nærmere målvekten jeg kommer jo saktere går det. Jeg spiser fire ganger om dagen (frokost, lunsj, middag og kvelds) og mer enn det orker jeg virkelig ikke.
klinkekula sa for siden:
Ok!
Hvilke sauser osv kjører dere? Disse teryaki, sweetandsour, padeng osv fungerer vel ikke.. Er det max 20 karber pr dag som er lovlig?
Da er det ikke så unaturlig kanskje nå som du er så nære målet. Kroppen begynner å stabilisere seg?:)
Bruker ikke så mye sauser igrunn, så kan ikke hjelpe deg der gitt... Hvordan går det med dere andre her inne da??
skytten83 sa for siden:
I går var 10kg i boks. blir spennende å se hvor mye mer jeg klarer før jul.
Lykke til alle nye i gruppen :)
Gratulerer, så flink du har vært:D
StineH sa for siden:
Da var det veiedag for min del, og -2 kg denne uken og tallet viser 123,2 :D
Dvs at jeg bare har 8,2 kg igjen for å nå målet.. Jeg kan skimte det der fremme..
Herreguuud så flink du har vært skytten83! Hvor lang tid brukte du på de 10 kg'ne?
StineH: Gratulerer med 2 kg:) Bra jobbet!
Et lite spm:
Leste på innholdsfortegnelsen på den mørke sjokoladen 86% fra Freia at den "kun" har 20 gr. karbo pr 100 gram. Da kan man vel like godt ta en bit med denne som lørdagskos enn sukkerfri sjokolade eller?
skytten83 sa for siden:
Tusen takk :)
StineH: bra jobba..
Jeg brukte 3uker på det. gikk ned det meste de første ukene..
Hvor føler du at du har gått ned mest? Jeg er skikkelig redd for å gå ned 10 kg, som er min målvekt og så er magen fortsatt stor osv. Da har jeg et problem. Hehe. Føler du at det synes godt utvendig også er vel mitt spørsmål, hvis det er lov å spørre?:)
Seba-stina sa for siden:
Jeg tror jeg kommer til å slite med mine 7kg jeg skal ned til jul... Snikveide meg i dag (har veiedag på fredager) og tror vekta viste litt opp :dåne:
Mille89 sa for siden:
Om vekten har gått opp og du vet du har spist riktig, er det helt sikkert bare vann, og lett å kvitte seg med det. Ikke stess med det :)
EmilyB sa for siden:
Seba stina: det samme her :(
Kan jo være mensen som er på vei.
Jeg forsøker å kutte ut melkeprodukter noen uker og spise litt mindre proteiner og se om det gir effekt på vekta. Så i dag har jeg startet dagen med en pakke bacon, litt salat, agurk og paprika og 1 stekt egg og masse vann. Og jeg er mett enda.
skytten83 sa for siden:
Jeg har har minket ganske så jevnt over det hele. men jeg legger på meg jevnt over hele kroppen og så kan ikke svare for hvordan det blir for deg.
Jeg tror nok du vill merke at magen blir mindre.
Føler meg ikke så veldig mye slankere men det er for at jeg er mett hele tiden merker jo at en del av mine klær sitter veldig mye løsere..
Ok :) Du får ha lykke til videre med vektnedgangen!
lura sa for siden:
Jeg slenger meg med her jeg:)har veiedag på tirsdag og nå førstkommenede tirsdag er det 3 uker siden jeg startet.. Har foreløpig gått ned 6 kg,så denne utfordringen vil jeg klare:)alt jeg klarer over 10 kg er bare en kjempe bonus:D
EmilyB sa for siden:
6 kilo på tre uker er megabra :)
Spich sa for siden:
Jeg vil også være med her! Har egentlig meldt meg på 7 kg til jul, men tar gjerne i litt mer :D
Og klarer jeg denne, så klarer jeg jo også 7 kg til jul!
Har første veiedag i morgen, men jeg starter på denne utfordringen fra i morgen.
Seba-stina sa for siden:
I dag hadde jeg veldig søtsug, så jeg endte med å spise 2 atkins-barer utenom måltidene :flau:
Dagens måltider:
Frokost: 3 små lavkarbo-pannekaker med lavkarbo-bringebærsyltetøy
Lunsj: 2 kyllingpanetter
Middag: 4 skiver kjøttpudding og en god dose blomkålmos
Utenom har jeg altså spist 2 Atkins-barer (små), ene på 2g netkarber og andre på 3g netkarber.
Drukket vann, en kopp te og tab x-tra.
Jeg vet det ikke er lurt med de Atkins-barene, altså, og tab x-tra, men utenom det, er det greit mon tro? Ikke vært sulten utenom i dag iallfall.
Velkommen skal du være:) Lykke til!
Tror ikke det er noe problem, jeg har pleid å spise en atkins bar en gang i blant når jeg er i ketose. Eneste som kan skje er vel at magen kan slå seg litt vrang.;)
Hei folkens. Nå må jeg bare hive inn håndkle, sorry! Har prøvd å være i ketose lenge nå, og det er ikke noe problem for kroppen min å holde seg der. MEN jeg får ofte veldig vondt i magen (selv om jeg ikke spiser kunstig søtning) og jeg orker ikke trene. Spiser fra nå av normalt med moderat mangde karbo og masse trening. Klarer da ikke ti kilo til jul, men kanskje 2 - 3kg iallefall. Jeg heier uansett på alle dere andre! Lykke til:)
Gerdsf sa for siden:
Jeg glemte visst å legge inn vekta for forrige uke. Jeg har veiedag på lørdager så det er snart på tide å veie på nytt :D
Jeg gikk ned 800 gram i forrige uke og det er jeg fornøyd med....så lenge det går ned og ikke opp skal jeg ikke klage :-)
Men det kan jo hende det blir en liten utskeielse i morgen for da har jeg bursdag så det kan jo hende at jeg unner meg noe. En kaffe latte kanskje :-)
Televimsen sa for siden:
Dette vil jeg være med på.. Startet opp igjen med Lavkarbo på mandagen.. 3 år siden siste forsøk.
Seba-stina sa for siden:
Jeg klarer nok heller ikke 7kg til jul som planlagt... Av en eller annen grunn har vekta gått oppover til tross for at jeg har vært flink, så nå i helgen har jeg skeid ut og jeg kjenner jeg sliter veldig med å komme innpå igjen..
Du kommer sikkert til å få fint... Om du har hatt gode opplevelser med å være i ketose er det sikkert lettere for deg å komme igang igjen hvis du bare bestemmer deg:) For min del er det uaktuelt og jeg lever nå med et helt "normalt" kosthold der jeg spiser moderate mengder karbohydrater også. Synes det går fint for meg og føler det er lettere i forhold til overskudd til trening osv. Orket bare ikke tanken på så mye fett og sånt mer.. :eek: Tror bare alle må finne sin egen greie, trodde ketogent kosthold var noe for meg, men så at det ikke funket i lengden:)
d0ro sa for siden:
Dere som sliter med oppblåst mage?? :
Jeg får det VELDIG av å drikke melk. Men aldri av fløte (i kaffen, eller sammen med bær), eller kesam, creme fraiche, rømme osv...
Dessuten er Biola Naturell kjempebra for å styrke tarmbakteriene (supert som frokost sammen med knuste linfrø, røstede solsikkefrø, etc...) evt m SUkrin oppå.
SJekk om oppblåst mage gjelder melkeprodukter OGSÅ; og ikke bare det å drikke melk? :)
Håper dette hjelper...
(Fete melkeprodukter er en såpass bra kilde til fett og protein at det er synd å droppe alt... Hvitost er også supert :D)
d0ro sa for siden:
Øk fettinntaket - minsk karboinntaket -
og du? Jeg åt en HEL 200 grams melkesjokolade HVER ENESTE dag (var ikke tjukk fordet altså) i over ti år - og jeg trodde ADRI at jeg skulle slutte med sjokolade - uansett. MEn på SKIKKELIG lavkarbomat (LCHF) har jeg ikke lenger LYST på sjokkis, noe som er helt utrolig.... så dette med å skeie ut? HVorfor har du i det hele tatt lyst til det? Da må det jo være noe ved kostholdet ditt som skurrer - og som regel er det at du har lyst på noe søtt en STERK indikator på at du ikke har et stabilt blodsukker i løpet av dagen...
Spiser du brødvarer? Eller noe annet som kan påvirke blodsukkeret?
Det er lurt å tenke igjennom dette litt...
Og dersom vekta står stille:
kutt ut alt av brød, pasta, ris, poteter, stivelsesrike grønnsaker (for det meste de som vokser under bakken),& melk... i en periode for å gå ned! ;)
'Lykke til :D :D :D
Mille89 sa for siden:
et annet tips når søtsuget kommer er litt selleri, skal visstnok dempe det. verdt å prøve?
Det er ikke farlig å gå på en smell, gikk på en selv igår (hallo, gratis tapas...!) så lenge man fortsetter etterpå. En god diett må ha rom for utskeielser, på den måten gir man ikke opp hele greien. Seba-stina: spist er spist og det er ikke værre enn det. Lykke til med å komme på spor igjen, ikke la dette stoppe deg! :heia:
Spich sa for siden:
Huff, begynner å få bange anelser om jeg kanskje ikke klarer 10 kg til jul.. Vekta viste idag opp 100 gram siden forrige mandag. :(
Kjenner at jeg har vann i kroppen da, og er så hard i magen at jeg nesten ikke får gått på do. Tror jeg skal kjøpe meg noe mildt avføringsmiddel idag, så jeg får satt igang systemet igjen... Er det lurt? Føler meg helt forstoppa, småvondt i magan hele tia.
abs sa for siden:
Jeg har brukt oxytarm når magen ikke har vært helt i go-laget. Den fungerer veldig bra for meg. Da er jeg på do en gang om dagen.
Seba-stina sa for siden:
Når jeg har skeiet ut så er det ikke med brød, ris, poteter, pasta og grønnsaker frau under bakken. Det har jeg slutta helt med å spise. Det er utskeiing med at jeg f.eks. spiser av mannens potetgull osv :(
Ja, jeg vet jeg spiser for lite fett og for mange karber på de dagene..
Jeg er ikke ute etter å komme i ketose, det funker slett ikke for meg. Da klarer jeg ikke fungere i jobben min. Men når jeg likevel har vært i lavkarbomodus men ikke ketose, så fungerer kroppen min optimalt. Det er derfor jeg er så frustrert når jeg skeier ut. Men nå har jeg klart meg denne uka siden søndag :o Vet det ikke er så lenge, men likevel er det en start på å komme innpå igjen da!
Jeg satser på -5 innen 1.januar, jeg, rett og slett fordi jeg ser at jeg ikke klarer 7 til jul mtp at det er bare 1mnds tid igjen. Så fort går jeg ikke ned i vekt med dette kostholdet faktisk.
Men takk for gode oppmuntringer, veldig godt å komme innom her og ikke bli halshugd for det om jeg har "driti meg ut" litt.. ;)
roo0sa sa for siden:
Hei. Jeg henger meg også på utfordringen. Hadde vel egentlig som et mål selv å gå ned 10 kilo til jul, så er bare perfekt med en støttetråd. Jeg har virkelig tro på at jeg klarer det. Er bare redd for å gå opp alle de 10 kiloene igjen under julefeiringen.
Gerdsf sa for siden:
Nye 400 gr ned i vekt. Jeg mangler bare 700 gr for å ha gått ned 10 kg totalt siden jeg begynte 2. september så det er jeg veldig godt fornøyd med. Det går sakte nedover......men dog nedover :-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.