< Tilbake til oversikten

MINUS 10 kg innen jul, hvem er med?

roo0sa sa for siden:

Uff, veiedag i morgen. Denne uken har jeg absolutt ikke vært flink. Har ikke dette ut eller noe, men har ikke fått i meg nok vann og fett :( Er så forkusert på å få i meg minst mulig karbohydrater at jeg helt glemmer alt annet.

Kimz sa for siden:

Hei!

Om andre til nå har vært seine, så er iallefall jeg supersein :-) Better late than never right? Hadde min første veiedag i går etter en uke og vekta viste -4,5kg! Altså 4 uker på 5,5kg, burde vell gå fint! :cool:

Kimz

roo0sa sa for siden:

Jeg som var så skeptisk! Men vekten viste -1,1 kg :D Dette ser lovende ut. Jeg er så overlykkelig!

lura sa for siden:

Jeg har stått litt rolig,men var på vekta igjen idag å fikk meg en overraskelse:DHar egentlig ikke veiedag idag,men vekta viste 2 kg ned siden 7 nov,å jeg ble kjempe glad:D:Dså nå har jeg igjen 2 kg for å nå målet,og har fått tilbake motivasjonen:)

Mr. Muscle sa for siden:

Jeg går for -10 innen jul. En måned burde holde greit. Kun koteletter namnam...

mixn sa for siden:

jeg hiver meg med på denne!
har vært meflem en liten stund, men har mest lest på alle infotråder
og sånt! men jeg kaster meg med på denne!:p

EmilyB sa for siden:

Endelig rører vekten skikkelig på seg. Blir nok ikke minus ti kilo før jul, men jeg er kommet under 70 kilo for første gang siden jeg var tenåring :) :) ( dvs, jeg veide under i fjor etter noen måneders sykdom, men gikk opp alt da jeg begynte å spise normalt).

roo0sa sa for siden:

Nok en veiedag :D Og jeg er så glad. Ned 800 gram! Nå er det bare 4,8 kilo igjen til første delmål er nådd!

StineH sa for siden:

Da er jeg tilbake, stronger than ever!
Jeg har altså gått ned 2 av 10 kg før jul...
Men skal være KJEMPEfornøyd om jeg går ned ytterlige 3 kg slik at jeg kommer meg under 120 før juleaften... HERLIG!

paprika sa for siden:

Jeg er med! Har akkurat klart 10 kg på fire uker, satser på 10 til før jul:)

roo0sa sa for siden:

Oiii! Så flink du har vært! Stå på videre:) Jeg tror du klarer 10 kilo til ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.