Har vært så vanvittig lat i det siste, så nå er det virkelig på tide å ta i et tak!! Jeg har derfor lovet meg selv at denne uka som starter i morgen er et bra tidspunkt å starte...eller, dvs for meg høres trening aldri bra ut..men jeg MÅ!!!:):):)
SÅ, min plan er å i løpet av uke 38 å trene 10 timer!! Tenker jeg satser mest på min kjære ergometersykkel, men skal også bruke Jillians shredding litt..for å få litt variasjon.
Jeg vet at 10 timer kanskje er litt mye på en uke, men denne uka har jeg mye fri, så 10 timer har jeg absolutt tilgjengelig..og vel så det:o
Er det noen som blir med på ei lita treningsutfordring? Du trenger selvsagt ikke ha samme antall timer som meg som mål..
Men, jeg vet at jeg har lettere for å gjennomføre dersom jeg har flere her som kan "dra meg med".
Supert!!!!
For min del er det vanskeligere å hoppe over trening en dag hvis jeg har noen som holder et øye med meg:)
Hvor mange timer setter du deg som mål, da?
Som sagt, jeg VET at 10 timer er mye..hehe men jeg har absolutt tid til det denne uka..så det blir neppe så mye når denne uka er omme. Men jeg trenger en PANGstart:cool:
YEAH!!!:):)
Da var jeg igang!!
TRENING DAG 1 I "DEN STORE TRENINGSUKEN" hehe
Jeg har vært skikkelig slapp og sliten i hele dag...har nok stor sammenheng med at at jeg jobbet 80 timer forrige uke.. Ser heller ikke bort ifra at det kan ha sammenheng med at jeg i dag har sluttet å drikke cola zero. (har skikkelig hodepine pga det)
MEN, nå har jeg uansett endelig gjennomført en hel time på ergometersykkelen min:D :D :D Veldig fornøyd med det!!!
Tenke tenke .....tror det blir en time til dagen .Har treningsmaskin hjemme å så blir det litt lengre turer med bikkja..:)Treningsmaskinen tar jeg en halv time på får så å øke etter hvert.
Det er flott å motivere hverandre ja:D
Hahaha:D nei det er vel ganske likt hos de fleste det, store planer om kvelden men neste dag så blir det ingenting.
Men kanskje vi klarer å komme igang nå da når det er skrevet svart på hvit:D
Det vanskeligste er ofte det å komme igang da.
Dagen i dag blei ikke helt som planlagt.. Gikk til og fra jobb i dag tidlig (20 min hver vei), og tilbake på jobb igjen på kvelden.
Nettopp kommet hjem nå etter to timer overtid. Kjempe sliten, og jeg som skulle ta noen økter med manualene mine..
Jaja, mer gåing i morgen!!
Bra du er igang Tunrida:)
Hva med deg Butten?? Har du trent i dag??
Jeg tvang meg opp av sofan i 21-tiden..og nå har jeg syklet i 1,5 timer. Pluss at jeg gikk meg en tur(rask gange) i formiddag.
Så, da er 3 av mine 10 timer unnagjort sålangt:D
Heia i går ble det 2 ganskse lange turer med bikkja,men treningsapparatet har fått hvile seg til i dag:D
LYkke til me treningen folkens ,flinke dere er:)
Fofa ser at jeg aldri tar deg i trening iallefall:D
Bra dere er med her, og følger opp og oppdaterer:D
Jeg har helt fri i dag, så nå har jeg akkurat gjort unna en 1 times økt på sykkelen:) jeg svetta til og med på leggene???!!!! Hahaha..det tror jeg aldri jeg har sett før:p
Butten: Jeg har ca 1 år å ta igjen på treningsfronten hehe, så jeg må bare trå til denne uka når jeg har mye fri!!
Jeg har jo satt meg fore å trene 1000 min i september og skal jeg klare det må jeg trene ca. 54 min hver dag resten av mnd - har ligget litt på latsiden kan man si...
30 min powerwalk + 10 min rockering i morrest, men jeg funderer på å ta en powerwalk i kveld også for å ha noen minutter å gå på. :ja: I morra blir det vel minst en times gange også.
Hei hei :) Her var noe for meg, MÅ starte å gå tur igjen nå, har ikke rørt meg på snart 14 dager :( har tenkt på det hver dag, så blir det ikke noe av......men nå har jeg skrevet det her, og da er det ingen vei tilbake ;)
*Starter igjen i dag :) bruker gå ca.30-45 min hver dag.
Da har jeg gått turen min i dag, ble ikke så lang som planlagt, men nå er jeg i gang hvertfall :) det er sååå godt å ut og gå, få litt deilig frisk luft og så har du gjort noe godt for egen kropp :p
Jeg ligger på sofaen og tenker at jeg burde ta en time til på sykkelen....men jeg tror ikke det blir noe av:mad: Trente jo heldigvis i morges, så jeg har gjort litt idag, men skulle helst trent enda mer...
Sovnet av på sofan etter å ha skrevet forrige innlegg..men når jeg våknet hoppet jeg på sykkelen og syklet 1 time til!!! Yeah:)
SÅ, da har jeg altså kommet halvveis til treningsmålet mitt for denne uken;)
Bra du hiver deg med her du og, Mamz!!
Jeg synes dere er så flinke å gå turer...skulle ønske jeg klarte å komme meg ut mer..der er jo super trening(spes hurtig gange selvfølgelig), men jeg ser aldri til å få på meg skoene å komme meg ut. Skal jeg på noe som ikke er så langt unna, så velger jeg alltid bilen i stedet for å gå..:o MÅ prøve å skjerpe meg der!!
når jeg får trimsykkel i hus så skal jeg bli med! det blir nok i kveld kanskje... hvis du skal ha noe sånt neste uke også så har jeg tid da :D 2 fridager hvertfall...
wow Fofa, så flink du er da :)
Gleder meg til "gåturen" min i dag jeg, går litt i intervaller, merker at formen er blitt mye bedre, klarer så mye mer;) Prøv å gå en tur du å Fofa, det er så godt, anbefales :p
Idarull: Jeg håper jo på å klare å fortsette å trene hver uke etter denne, men akkurat denne uka var bare et ekstra spark i baken:) Så, du må gjerne hive deg med!! Jeg sverger til ergometersykkel!! Skikkelig bra trening!!
Mamz: Jeg fikk meg en liten tur på mandag på 30 minutter, og det var jo en herlig tur...men fortsatt er det et stort steg å velge beina fremfor bilen når jeg skal ut småærend..:(.. Helt teit egentlig, for det å gå er jo gratis trening i dobbel forstand; slipper de kostnader bilen gir, OG jeg trener uten å måtte bruke annet enn min egen kropp...:eek:
Yes:-)
Perfekt start på dagen!! Da har jeg akkurat syklet en time på sykkelen!! Nå skal jeg strax teste ut en oppskrift jeg har funnet her på forumet; oopsie pizzasnurrer! Så, da blir det dagens frokost!!
Satser på en ny runde på sykkelen i kveld!!
Hei ble litt travelt her i går syke barn i huset så fikk ikke oppdatert treninga her i går men tar det nå.
40 MIN tur i regn og vind(meget friskt ja):D
Treningsapparatet var litt slakk i går det også så da får vi se i dag..
Lykke til med treninga i dag folkens!!
Tusen takk Butten! Lykke til til deg og :D
Jeg tenkte jo jeg skulle sykle litt på kvelden og igår, men det ble ikke noe av...så det ble med den ene timen på morgenen.
Nå har jeg vært ute å gått en liten tur i regnet. Har gått rundt og shoppet osv..men teller ikke det som trening:p Dermed har jeg bare gått 30 min rask gange nå.
MEN, har store planer for kvelden!! Har lovet meg selv å trene minst 2 timer ikveld!! Så det skal gjennomføres!!;)
God trening, folkens!
PHU!!!! Nå har jeg syklet sammenhengende 2,5 timer på ergometersykkelen min!!! Gjett om jeg har ondt i rumpa!! hehe..Men det føles godt å ha det unnagjort!!:D
Jeg vet at vi ikke skal henge oss opp i kalorier på lavkarbo, men akkurat nå synes jeg det er godt å vite at jeg har forbrent 1350 kalorier!!! :)
Nå er det tid for påfyll!! Pizzasnurrene i kjøleskapet skal få ben å gå på!!
Idarull: jeg sykler i intervaller...jeg utfordrer meg selv i løpet av treningen. F.eks kan jeg si at jeg skal nå så og så mange kilometer før x antall minutter er nådd. Eller at jeg skal forbrenne mer enn 100 kalorier før et visst antall minutter osv.. Så om jeg slakker litt ned noen minutter, så må jeg hente meg inn big time få minutter senere:D
Nå har jeg syklet 1,5 timer til!! :) I dag var der virkelig tungt å trene. Jeg hadde bestemt meg for at jeg SKULLE trene kl 19:30.. Jeg klarte å sovne på sofan like før kl 19. så jeg våknet av vekkeklokka og måtte hoppe rett på sykkelen. MEN, det føles herlig nå;)
SÅ, da har jeg altså slått mitt ukesmål, har trent 10, 5 timer! Skal likevel trene mer i morgen. (og forhåpentligvis alle uker fremover!)
Bra jobba til dere da!! Jeg er så fyllesyk idag at hjernen min fungerer så vidt..så blir ingen trening med meg i dag men regner me å komme tilbake i morgen.Har ikke drukket alkohol på tre år pga migrene men ikke så værst i dag da bare litt lettere nervevrak..Men det går nok over...Så dere andre stå på videre ,kommer sterkere tilbake jeg også..:wacko::sove:sove litt jeg i dag tror jeg...
Huff Butten... det er så slitsomt å være fyllasyk.. Men jeg håper du ihvertfall hadde en bra kveld i går;)
Jeg trente 30 min på sykkelen i mårrest..så nå er jeg oppe i 11 timer. Men jeg har bestemt meg for å hoppe på sykkelen igjen kl 20!Så får vi se hvor lenge jeg holder ut:p
Hva med dere andre? Når dere ukesmålet dere hadde satt dere???
Så trasig at dere ikke er i form, jenter...håper det kommer seg raskt!!
Jeg har akkurat syklet en time til...hadde egentlig planlagt å sykle mye mer, men jeg klarte rett og slett ikke... Var helt gåen:(
Er litt skuffa over meg selv...men men, totalt sett denne uka har jeg trent 12 timer, kan vel ikke annet enn å være fornøyd med det:cool:
Er dere med å fortsette treningen med meg neste uke og? Jeg jobber masse til uka, så det blir ikke plass til så mange timer..men noe skal jeg da få til! Tror jeg setter meg som mål å trene minst 4 timer, alt over blir bonus!!
Fofa, hva består treningsøktene dine av? Når du sier at du har trent 12 timer, er det da 12 timer på en ergometersykkel? Det er bra at du trener og står på, men det er veldig viktig med restitusjon mellom øktene og at du spiser riktig når du trener så mye. I tillegg er det viktig å trene variert. Styrketrening er vel så viktig som kondisjonstrening.
Selv trener jeg styrke 3 timer i uken, løping i 4 timer, variert (stepp, spinning, svømming ect) 1 time og går turer i skogen og på fjellet ca 10 timer i uken (det varierer og jeg pleier ikke å ta tiden). De ukene jeg konkurrerer blir det også litt variasjon med tanke på løpetreningen. På lørdag er det halvmaraton.
:)Flott dere er med videre!
Jeg trener mest på sykkelen, men også korte gåturer. Styrke har jeg også trent forrige uke, men har ikke regnet det med i timesantallet. Kun den uka jeg trente 12 timer..rett og slett for at jeg hadde fri, og fordi jeg trengte en kickstart!
Denne uka regner jeg med å trene ca 4-5 timer totalt..
Jeg syklet i dag morges 1 time. Nå er jeg på nattevakt, så kommer ikke til å få trent igjen før evt i morgen ettermiddag når jeg står opp..om noen trening..
I går hadde jeg pause fra trening!! I dag har jeg syklet 1 time:)
Vekta går i alle fall rette veien!! Har gått ned 3,5 kg siden forrige mandag!!! Om det er pga masse trening, eller at jeg har kutta ut Cola Zero, det vet ikke jeg:confused:
Herlighet Fofa du imponerer og motiverer:)!!Glemt å skrive her i dag .
En halv times tur idag,ikke så mye å skryte men ikke helt i form ennda..
Men i morgen er det full rulle på treningsapparatet igjen.
Stå på videre folkens!!
Bra dere er med denne uka og!! Jeg trenger dere å "føre regnskap" til..hehe. Mye lettere å lure meg unna om jeg ikke har noen som følger meg opp.
Ja, det føles godt å endelig rikke litt på vekta!! Treningen har gått over all forventning, og håper jeg klarer å fortsette med det. Denne uka jobber jeg mye, så det blir ikke tid til like mye trening som forrige uke, men noen timer skal jeg få til..har jo 2 sålangt:)
flink flink! :D jeg har enda ikke surra meg til å hente trimsykkelen hos onkelen min :p kan du forresten anbefale en klokke eller lignende som sier hvor mange kalorier som er forbrent? siden du brukte det som et mål mener jeg.
Jeg syklet 1,5 timer i går, og 30 minutter i dag. Har også styrt rundt med masse husarbeid nå et par timer..hehe, så det har tatt litt av tiden jeg hadde tenkt å bruke til trening. Må se om jeg kan snike inn ei lita økt senere:)
Heihei :) .....var litt for sløv forrige uke med treningen :flau: Men nå er det på'n igjen for min del, føler meg jo så mye bedre når jeg rører litt på meg :p
*Enn dere, er dere fortsatt med?
Nå er trimsykkelen i hus så da kan jeg begynne! Skal trene i morra, onsdag, torsdag og søndag. Forhåpentligvis :p blir nok ikke sååå lange økter, men skal hvertfall prøve. Har satt 500 minutter på oktobertrenigsutfordringen, det skal jeg klare.
Ikke verst at du har kommet deg ut med hunden såpass mange ganger i dette været! :) Jeg tok en liten runde på ca 30 min, men det var mer enn nok for både meg og hunden. Full storm og øsende regn er ikke noe særlig kjekt å gå tur i for noen av oss Frown Tidligere i dag har jeg trent intervaller på tredemølle i 30 min etterfulgt av 45 min styrke :) Løp halvmaraton i helgen, og kjenner det fremdeles i kroppen så tar det litt rolig denne uken ;)
Hittil denne uka har jeg sykla ett kvarter :p får vondt i rumpa av denne gamle sykkelen jo! Skal nok finne meg sykkelbukse. Blir veldig fort sliten i beina på sykkelen. Skjønner at det trener andre muskler enn de jeg bruker når jeg går og står på jobb.
JA, det med ondt i rumpa er noe jeg kjenner godt til..hehe
Jeg er fortsatt med å trener altså, men jeg har besøk, så jeg er ikke så mye på nett i disse dager. Men så bra at dere er så flinke å trene!!!
Keep up the good work, girls:)
Hei hei folkens ...Jeg er fortsatt med på treningen men har hatt så mye migrene den siste halve uka at da klarer jeg ikke bevege meg så mye.Men er tilbake så snart det roer seg.
Lykke til med trening til resten av dere:)
Ikkeno trening nei :( torsdag, fredag, lørdag hadde jeg vondt øverst i beinet og inni høyre rumpeball. Gikk over utpå dagen i går, men i dag har jeg vondt i kneet. Skal ikke være lett :( kneet mitt har streika før, men aldri sjekka det ut...
Har vist stoppet litt opp her denne tråden.
Trening i går vist en kan kalle det trening da var 3 greie turer med bikkja.
Har også en sånn gå/jogge maskin som blir brukt innimellom så er planen å kjøpe en skikkelig spinningsykkel.
Så hvordan er det med dere andre?
Hei igjen alle sammen!!
Jeg har vært uten pc i over en uke...derfor jeg har vært fraværende her inne..men nå er jeg tilbake!!:D
Så da er det bare å speede opp treningen og oppdaterninger her inne.
I dag har jeg en sløvedag..så det blir ingen trening på meg, men jeg er tilbake på sykkelen big time igjen i morgen:):):)
Satt 17 minutter på sykkelen i dag :p totalt 32 minutter i oktober. Syns det er veldig slitsomt de første minuttene, men så går det bedre. Skal prøve igjen i morgen.
Så bra Idarull fint du er med fortsatt!!
Marisol kjekt du blir med da:)
Jeg har akkurat hatt morgenturen med bikkja,skal oppdatere senere i dag tenker jeg.Prøve å få unna litt trening på maskinen også.
Skal på meditasjonskurs i dag så blir litt mental trening i dag også:D
Så flinke dere er!!!! Kjenner at det ikke blir enkelt å komme igang med treninga igjen nå etter noen dagers pause:rolleyes:
MEN, jeg skal tilbake på sykkelen i ettermiddag/kveld, jeg lover!!!:)
Hvor store mål har dere for denne uka? Jeg må være realistisk, men også ha noe å strekke meg etter(jobbe for å nå), så jeg lover herved å trene minst 5 timer denne uka, f.o.m i dag, tirsdag:cool:
Ok den er grei da slår jeg meg sammen med deg Fofa ,da skal det bli 5 timer trening denne uka på meg...
Skal ha samboer med meg å se på spinningsykkel i morgen,den skal ikke bli kleshenger:Dden skal brukes:D
Supert!!! Da er det bare å sette igang..hehe om et par timer for mitt vedkommede.
Når det gjelder sykkel, så er det etter min mening(og kropp) den beste måten for meg å trene på. Men jeg har funnet ut at når den står i boden(som den har gjort en uke nå)så er steget ENORMT for å sette seg på den. Men dersom den står fremme i stua, er det mye lettere å få trent. Egentlig helt teit, det tar jo bare noen få sekunder å flytte den inn i stua... Men jeg tror kanskje at min dårlige samvittighet kommer sterkere frem når jeg går forbi den flere ganger om dagen. Lettere å glemme at jeg har den når jeg ikke ser den...
Ok, men da satser vi på noen herlige(ihvertfall etterpå!!:))timer trening denne uka!!
henger med såvidt ja :P er god på å planlegge, men ikke utføre.. hehe. 5 timer på ei uke har jeg ikke sjangs til! da blir det mange korte økter ja :p men tror jeg skal greie en økt tirsdag, onsdag, lørdag og søndag.. kanskje fredag.
SPARKER Fofa igang med sykling i dag:D
Ble litt travelt i går så fikk ikke tid til å skrive noe her.Men i går ble det ca 45 min tur m bikkje så det tas med i 5 timers treningen denne uken.
Vi kjøpte spinningsykkel i går så den skal jeg sette sammen i dag så da må jo den testes ut.
Hvis ikke butten sparket hardt nok, så får du et spark bak fra meg og :D
I går ble det bare tur med hunden, 45 min. Litt usikker på om jeg skal kalle det for trim, for vi har så mye å snuse på underveis
Men tar likevel 1 times trim for i går, fordi vi hadde mange tunge løft og intens husarbeid store deler av dagen... Phju!
Takk for sparkene jenter!! Kommer nok til å trenge flere av dem fremover!! Synes det er så vanskelig å komme i gang etter å ha hatt pause fra trening...
Har enda ikke syklet..:o Men i dag gikk jeg meg en rask tur...ikke det helt store, men jeg er da igang om ikke annet... Kun 30 minutter i dag. MEN, i morgen blir det sykling!!!!:D
Er det noen som blir med å starte på Jillian Michaels 30 day shred i morgen??
JAAAA...!!! :)
Det er fantastisk trening, og tar bare 20-30 minutter pr dag..utfordringen er å måtte trene HVER ENESTE DAG i 30 dager.. Derfor jeg trenger at noen av dere hiver dere med her, så vi kan motivere hverandre ut av sofan hver dag:):):)
Kanskje en gang i fremtiden! Når jeg bor for meg selv og kan trimme uten tilskuere :p Har ikke trent denne uka dessverre... Skulle trene på onsdag, men dumme meg starta dagen med en dusj, og ville ikke dusje en gang til samme dagen.
ENDELIG!!!!!!!!!
Endelig er jeg i gang med treninga...den sagt laaaangt inne..men NÅ er jeg igang:) Har syklet hardt 2 timer nå...sitter og vurderer å ta første økta med Jillian nå og...hmmm
Hello...:)Her i gården har det blitt 2,5 timer trening dennne uken,Spinning sykkelen er i hus og den er grei.Men gu hva vondt i baken en får da:eek:
Har vært bortreist i helgen så jeg klarte altså ikke 5 timer denne uken:(
Men da er det påan igjen i morga:)
Ahh...NÅ føles det deilig!! HAr hatt meg ei 2 timers hard treningsøkt på sykkelen nå..Så, jeg har altså nådd målet mitt for denne uken. Tilsammen trent 5,5 timer:)
I morgen SKAL jeg starte opp med 30 day shred igjen!!! Det er så bra trening, at jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør det hver eneste dag. MEN, det skal jeg altså fra i morgen!! Hiv dere med, jenter!! Fantastisk trening, og det tar bare ca 25 minutter om dagen!! Noen som er med?? Jeg lover ihvertfall herved at i morgen 25.okt setter jeg igang med min andre runde med Jillian:)
Ble ferdig med siste økta av 30 day shred i dag, og er mega stolt over at jeg fullførte.
Ellers ser treningsuka mi slik ut:
Man: 5k
tir: No more trouble zones
ons: 5k
tor: Banish fat, boost metabolism
fre: 5k
lør: Yoga meltdown
5k er trening på kondis, jogge 5km/30 min, 12 ukers program, er på uke 3 fra i morgen. De andre 3 treningene er dvd'er fra kjære Jillian, og jeg gleder meg til å begynne. Har de siste to ukene trent 30ds hver dag + 5k 3 ganger i uken, så skal bli deilig å 'kun' trene 6 ganger i uka, velger å ta meg velfortjent fri på søndager :)
Da er det snart ny uke(jeg er på nattevakt, så den starter for min del en gang i løpet av mandag ettermiddag når jeg våkner)og på tide å sette nye mål:)
Denne uka jobber jeg MASSE(ca 80 timer)...men MÅ likevel skvise inn noe trening. Skal virkelig strebe etter å få trent så mye som overhodet mulig..selv om jeg vet at det kommer til å bli vanskelig med så lite tid.
MEN, jeg setter herved et mål på totalt 6 timer...Så får vi se om jeg klarer å gjennomføre det:rolleyes:
Hello folkens:)
Denne uka blir det minimum 30 min spinning til dagen på meg.
Forrige uke gikk jo ikke som planlagt men 30 min til dagen skal jeg klare .så blir det tur med bikkja som vanlig:)
Lykke til alle sammen denne uka!
Trent 5 dager på rad nå, i morgen tar jeg fri
Denne uken blir amputert treningsmessig pga en behandling jegm å gjennom. Fårke lov å trene på noen dager i etterkant :(
I dag var det 5k, og jeg må si at jeg er positivt overrasket over at jeg klarte å jogge i 3 min og kunne jogget mer, uten å bli sliten, og det bare på 3.uka.
Husker jo åssen det var den aller første økten. Dødsliten etter å ha jogget i 30 sek, men jeg har hittil ikke gitt opp når jeg har jogget. Jeg har presset meg hver gang.
I morgen er det 50 min No more trouble zones som står for tur, spent på den, har ikke trent den før. :)
Dere er flinke, må jeg si!!!:)
Jeg er på nattevakt nå. Skal trene 30 day shred etter vakta i morgen tidlig!! Det blir bra...er bare litt treg å sette igang, jeg... MEN, jeg vet at så snart jeg er igang, så er jeg sta som bare det, og kommer til å gjennomføre:)
Tar meg den friheten å svarer, siden jeg akkurat er ferdig med opplegget.:)
Ja, treningsdvd. Det er 3 level, der du skal gjøre level 1 i 10 dager, level 2 i ti dager, og level 3 i ti dager, altså 30 dager sammenhengende.
Kjempe god trening, der man får muskler man ikke visste man kunne få :p
Oppvarming, så er det 3 min styrke, 2 min cardio, 1 min abs, og så er det på'an igjen med 3-2-1 i 3 økter.
Det går utrolig fort, og er verdt å prøve ut, virkelig.
Man trenger to manualer/flasker med vann, og en matte :)
ja, det er en trenings dvd!! og den er supereffektiv!! :)
Den tar bare litt over 20 minutter pr dag. Du trener styrke, utholdenhet og magemuskler på de få minuttene!! som sagt, supereffektiv:):):)
Ferdig med No more trouble zones, og helt ærlig, den var en del tyngre enn alle 3 lvl på 30ds til sammen! Fjoh, men jeg stod i og svetta, og det verka veldig i både armer og mage, men deilig nå når jeg er nydusjet og slapper av :D
I morgen er det 5k for tur.
Slik er opplegget for morgendagen:
4 min. rask gange
3 min. jogging
4 min. rask gange
3 min. jogging
1 min. rask gange
(økt 2 av 3, på uke 3 av 12 uker)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.