< Tilbake til oversikten

September-slankeren

MaritR sa for siden:

Ja jeg også hihi....starta opp igjen i januar:)

Señora sa for siden:

Jeg har vel aldri sett denne tråden, men jeg begynte ikke før 22.september og har kun deltatt i veietråden.

Men jeg lever nå sånn som dette, så får resultatene tale for seg. Det går nedover, om ikke i racerfart, så går det hvertfall rette vegen.

Fjasnissen sa for siden:

Denne tråden har vært litt lite i bruk en lang stund nå ja ;)

Vil forøvrig gratulere dere med fortsatt nedgang.
Og gratulerer med tosifra, Scary :)

Jeg lusker rundt her fortsatt, selv om jeg ikke sier så mye alltid.

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Tusen takk. :D Nyter det!

Vi får prøve å puste litt liv i tråden vi da, om vi har lyst =)

fettnurket sa for siden:

Hvor mange henger med enda, og hvordan har det gått?

Señora sa for siden:

Henger med enda jeg, har tatt 22 kilo jevnt og trutt, har ca. 10 igjen.

Flere?

fettnurket sa for siden:

Jeg har nådd målet med -24 kilo, men tenkte å lage meg et lite mål til, her er nok å ta av! :)

Jeg er fortsatt med! Har så langt mistet 30 kg, men kroppen har tatt en pause nå. Så ut sommeren kjører jeg lavkarbo, og nyter melon og jordbær. Så i september starter jeg nok igjen på ketolyse, og håper på å bli kvitt de siste 20 kg...

Fjasnissen sa for siden:

Jeg lusker fortsatt i buskene og heier på dere..... selv om det har vært stille i tråden en stund nå :)

Señora sa for siden:

Hehe, det var nesten som å heie på seg selv å skrive i septemberstarternes veietråd, men jeg hoppet over til 30+ veietråden og der er jo Scary også.

Seig som jeg er blir dere ikke kvitt meg med det første! Har vært få vektoppdateringer her inne på meg i det siste, var lite gøy å skrive 92, 93, eller 94 hver fordømte uke. Men til høsten håper jeg at det rikker seg igjen, dvs- etter jordbærsesongen. Har en mistanke om at det, melon og lapper stopper meg litt. Så nå nyter jeg bare sommeren - jordbærsesongen er ikke lang her i landet, og så lenge jeg ikke går opp prøver jeg å si meg fornøyd!

fettnurket sa for siden:

Det må være lov å slippe tøylene litt og kose seg nå når vi har sommer et par-tre uker! :D Jeg har hvertfall hatt løse tøyler litt sånn kjempelenge, og kjenner at nå til høsten skal jeg skrenke kraftig inn igjen, så kanskje jeg kvitter meg med 10-20 kilo til når jeg først er i gang. heier på oss alle

For øvrig en ganske formidabel vektnedgang på de fleste her, all grunn til å være stolt!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.