mofe sa for siden:
Jeg synes vi kan ha en slik tråd, altså! :)
Her er en kjole jeg falt såååå for..
www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=2627&plass=16
Men har jeg puppene for å gå med den? Neeeh.. :o
mofe sa for siden:
Jeg synes vi kan ha en slik tråd, altså! :)
Her er en kjole jeg falt såååå for..
www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=2627&plass=16
Men har jeg puppene for å gå med den? Neeeh.. :o
Tiril77 sa for siden:
Har du sett flodhest i trikot?? Er noe slik jeg ville sett ut i den kjolen.. Har mer en nok av pupper til å gå med den.. men har desverre alt for mye av alt annet også!! hehe... :D :D :D
MHM sa for siden:
Signerer Tonje her! Men hvor bra fest blir det i en slik kjole liksom? Kan man klatre i trærne for å hente sitroner, ha impulsiv yoga på stranda, spille fotball med et garnnøste, bryte håndbak med alle gutta, ta armhevinger avsluttet med magaplask og latterkrampe? Kan man det? Hæ? Hvis ikke så er det ikke noe for meg... Ikke det at jeg ikke har kropp til det eller er misunnelig eller noe.... Vil bare ikke ha sånn.... :cool:
mofe sa for siden:
:D :D
God du! :)
Meningen var lissom atte dere skulle finne bilder av kjoler dere syntes var fine da vett.. Jeg tror absolutt ikke at jeg hadde sett noe særlig ut i den kjolen..! :D
Men kanskje med en hauig med plastiske operasjoner?
:o
Tiril77 sa for siden:
EH?? Høres ut som eneste dugelige festantrekk for HMH er joggedress!! hihi... Kanskje vi skulle kalle oss for grilldressjentene!! :D :D
elian sa for siden:
Jeg ble helt plutselig veeeldig usikker på om jeg EGENTLIG tør å feste med MHM til helga jeg...... :cool: :eek:
mofe sa for siden:
:D :D :D
smosje sa for siden:
Denne synes jeg er fin:
Tiril77 sa for siden:
Ja jeg også.. men jeg kan nok desverre ikke bruke den, for jeg nok ikke SÅ nebbete!! :D :D
elian sa for siden:
Jeg klarte desverre ikke å finne noe bedre bilde av kjolen, men dere ser nå hvilken jeg mener i hvert fall... dette er MIN drømme-drømme kjole!!!!!
mofe sa for siden:
Åh.. jaaa, den der er helt nydelig! :) Lurer på om det var hun Venke Lyche, ellernoesånt, som designet den :)
elian sa for siden:
Men DENNE kjolen...... Å fysj.... Kanskje OK på et sommerparty i hagan, men IKKE i et kongelig bryllup!! :eek:
elian sa for siden:
Jepp! Hun designer vel omtrent alt Martha har på seg! Men kyllingkjolen er designet av Katarina Grasmo og Line Cecilie GrønliTiril77 sa for siden:
Skulle ønske jeg snart kunne bruke denne jeg.. men... SUKK han gubben jeg er sammen med får nok aldri ut fingeren DOBBELTSUKK
Anne sa for siden:
Tenk så gøy det hadde vært å kunne gjøre alt det i den kjolen i tillegg da MHM:D Du må ikke bryte håndbak med alle gutta, for da får du vondt i skuldra etterhvert...:cool: Revkrok er bedre...Kanskje ikke md din rygg:pAnne sa for siden:
:cool: Kanskje du må si de forløsende ordene.....enkelt gutter/gubber har litt "tungt" for det:Dmofe sa for siden:
Ikke sitt der og vent som en dum jomfru, Tonje! ;) TRÅ TIL! Spør han du! :)
Aline sa for siden:
ja, elian!!! den kjolen var bare NYDELIG!!!! (altså kronprins-bryllup-kjolen :D )
Tiril77 sa for siden:
Har spurt før. (ikke direkte da.. Har ikke fridd) men fikk da bare svaret "Må du virkelig ha ring på fingeren for å fortstå at jeg er glad i deg????"
[color=darkgreen][/color]
SUKK.. SÅ romantisk er den karen jeg er sammen med (men jeg er glad i han for det da!! )
smosje sa for siden:
Hei, jeg har et tips!!!
(forresten - skjønner han ikke at du må det?) :confused: :)
Har du forresten spurt han om hvorfor han ikke synes det er viktig, likesom han spør hvorfor du synes det?
Men nå har kjoletråden blitt bryluppstråd da :o
Men over til tipset.
Hvos du spør han "når skal vi gifte oss?" hva svarer han da?
En mann jeg vet om svarte alltid "en torsdag snart" hver gang kjærsten hans spurte.
En dag skjønte hun at hun måtte ta saken i egne hender for at det skulle bli til noe, så hun bestilte time i rådhuset en torsdag. Han måtte bare, han - så ofte han hadde påstått at en torsdag skulle de det :D
Men de er lykkelig gift, og han har ikke angret en dag! ;)
mofe sa for siden:
Denne var også utrolig fin! :)
Tiril77 sa for siden:
Han sier at han hvertfall skal ha pepperen først (blir 30 i April) og så sier han at vi ikke har råd.. og så forstår han ikke helt forskjellen på å det å være gift og samboer..
[color=darkgreen][/color]
Nå har jeg mast om forlovelsesringer i rimelig lang tid.. Hadde trodd jeg skulle få det før minsten ble født.. men neida! Nå har jeg gitt opp!! Han vet hva jeg vil, så da får han ta neste skritt..
[color=#006400][/color]
(og sorry for at jeg kuppet tråden her.... )
Tiril77 sa for siden:
Tenk å være på ball med denne da!!
Aline sa for siden:
åååååH!!! fiiiin :) skikkelig eventyrkjole!!!
Anne sa for siden:
Dere som har barn burde absolutt gifte dere.Synes jeg da. Delte meniger om det selvfølgelig- litt mer forpliktende, og ikke så lett å trekke seg unna forpliktekser. I det minste tegne sambo -avtale. Det måååå du. Forresten synes jeg ikke kommentaren hans er noe morsom. Jeg tror det er noen menn som bruker den for å slippe unna.....Be han gi deg gode argumenter for hvorfor ikke. Si det betyr noe for deg, og hvis det er det samme for ham så kan han tenke mer på deg.... Finn noen gode argumenter for ekteskap, hvis du vil gifte deg.. Spør igjen og sier han det samme nå, så si : "Ja, jeg trenger det" Si hva du ønsker. Ikke la deg avfeie...:D Noen menn er litt feige:eek: Nå får jeg vel så øra flagrer....Tiril77 sa for siden:
Nå får vi jo se etter at han har runda 30 da. Og det er jo sant som han sier at vi ikke har råd til et bryllup (jeg gifter meg ikke bare for å gifte meg.. Den dagen skal det ikke spares på noe) Vi driver jo å titter på hus om dagen. og ny bil skulle vi hatt og.. men en forlovelsesring hadde i det minste vært hyggelig da!
HM... Han har press fra alle hold nå. Familie, venner og overalt, så vi får se hvor lang tid det tar før det kommer noe :D
mofe sa for siden:
:ja:
den var helt nydelig! prinsessekjole!
snoopygirl sa for siden:
ja detta blei litt av en kjole tråd må jeg si:)
[color=#ff00ff][/color]
skjønner veldig godt tonje som ønsker å forlove og gifte seg altså,ikke noe problem med det.men vi er alle veldig forskjellige.samboern min vil at vi skal gifte oss,her er det jeg som ikke vil,har vært gift før jeg,og har slettes ikke samme syn på gifting i dag som før.om man har barn eller ikke.
[color=#ff00ff][/color]
[color=#ff00ff][/color]
og tonje vennen...håper virkelig du blir gift om ikke så lenge,du ville blitt en nydelig brud:) :) :) :) :) :) :)
Aline sa for siden:
tenker litt på dette med eierforhold og det juridiske med å gifte seg. kan ikke all verden om dette, men det er verdt å sjekke ut, mener å ha lest om mennesker som virkelig har sittet igjen med katta i sekken etter samlivsbrudd uten en samboerkontrakt /giftemål. husker dessverre ikke hva som var "katta"....
mofe sa for siden:
ikke ølegg kjoletråden miiiiiiin daaaaaa :eek:
sutre
:p
Aline sa for siden:
sånn ;) :p
snoopygirl sa for siden:
syns denna kjolen var fin jeg...hadde nok ikke blitt så fin i den jeg akkurat men.......ihvertfall ikke nå....ler.
mofe sa for siden:
Stiiiilig!! :)
mofe sa for siden:
Den til teri hatcher der er såå.. sinnsykt sexy! (hun nest til høyre)
Fedonisten sa for siden:
Syns denne kjolen er fin jeg da!
;)
Aline sa for siden:
ååååå :) brudekjolen din!!!
den var kjempefin!!!!!!
:D
mofe sa for siden:
Nyyyydelig, Fedonisten! :)
Tiril77 sa for siden:
Denne kjolen er skikkelig meg.. Denne kunne jeg absolut ha gått i.. (vet ikke hvorfor ,men liker flagrende armer.. Sikkert fordi overarmene mine ikke ser fult så tjukke ut da..)
For ikke snakke om denne da:
Denne var litt kul da:
Tiril77 sa for siden:
Kjære Gud i himmelen.. Kan du gjøre så jeg i morgen tidlig våkner av at gubben frir til meg, at jeg er 50 kg slankere, at det er 100.000 på konto til bryllup og at DENNE kjolen henger i skapet mitt??? :uskyldig: :uskyldig:
Tiril77 sa for siden:
Sorry Mofedilla.. var ikke meningen å gjøre dette om til en bryllupstråd.. men problemet er jo bare at det finnes så mange griselekre brudekjoler også da!! :rolleyes:
Gir sa for siden:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Tonje da... Denne kjolen har jo jeg hatt inne på favoritter i flere måneder :D :eek:
Nesten litt spooky :)
Mila sa for siden:
Fiiiine fine kjolen:D (sorry, litt stor bilde men fant ikke noe mindre av den kjolen... så fin atte, drømmekjooole*
Tiril77 sa for siden:
ÅH!!!! Kult!! har du planer om å gifte deg snart eller??
Summer sa for siden:
Priser og salgssteder? :bjørn:
:D
Hvor finner dere alle disse fine kjolene og hva koster de?
Gir sa for siden:
Jepp...Når vi får råd, skal vi gifte oss .... Prøver hardt å vinne i lotto ;)
Vi har datoen klar, men ikke året...Hehe
mofe sa for siden:
Det går så bra, atte! :) Jeg tror på det der å si ifra - i de aller fleste tilfeller så er det bedre enn å.. ikke! :o
mofe sa for siden:
Mila, for en nydelig blå kjole (limer ikke inn jeg, for blir så svært)... hadde den vært i hvit, ville jeg ha valgt den som brudekjole!! :)
Mila sa for siden:
Syntes å att den kjolen var nydelig:D ... liker den blåfargen der
Marianne sa for siden:
En litt annen stil, men kult, synes jeg !
[color=#008080][/color]
:klem:
Aline sa for siden:
hun har jo vannvittig mange kule klær!! :)
Marianne sa for siden:
Ja det er helt utrolig. Skulle gjerne gått i mye av de klærne !
Aline sa for siden:
:ja:
mofe sa for siden:
Denna var fin, altså! :p :p :p
Tiril77 sa for siden:
Kanskje LITT dristig Mofe?? men kanskje jeg kan gå med den sånn her hjemme etter 4 år her på lavkarbo, etter mageplastikk og reduksjon av pupper??? hihih.. :p :p
mofe sa for siden:
:D - Tror jeg i tillegg måtte ha tatt ut noen ribbein, slik angivelig Pamela A. skal ha gjort :eek:
Bildet kommer herfra, forresten; www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=264286
Tiril77 sa for siden:
Denne var nydelig da!! Og denne!!Og denne også! SUKK
Nooria sa for siden:
Den rosa/bronsje fargen som Märtha hadde i brorens bryllup er definitivt min drømmekjole også!! Ellers skulle jeg også ha utforsket klesverdenen som hva var det nå hun het igjen i Sex og singelliv (ah Sarah Jesica Parker:confused: ) var det vel dersom jeg hadde hatt kropp til det.
Tiril77 sa for siden:
men du Mofe?? hvordan får de ungdommene den kjolen til å sitte på puppene da?Superlim? Synes jeg ser den kjolen etter noen svingommer og noen drinker! :D :D
smosje sa for siden:
Neh, skal man kose seg og ha det litt gøy, da må man nok gjøre som MHM - slenge på seg grilldressen! :lol: :lol:(det VAR MHM som sa det, ikke sant?)
Tiril77 sa for siden:
Var MHM som sa at hun ikke misunte noen av kjolene for da kunne man ikke ha det GØY! Og da svarte jeg henne at grilldress var et mere egnet plagg for det ja! :D
luringen sa for siden:
Alle kjolers MOR!!! Åååååhhh så lekker..
Sjekk denne;
pub.tv2.no/multimedia/slideshow/12923/7.jpg?1106853724775
Eller;
Magica fra Tryll, gå å legg deg!!
Tonje; når du gifter deg kommer jeg med hest og karjol vettu!!
Kristian sa for siden:
Den der hadde vært rålekker med en hvit bluse under:_plystre:sommerfugl sa for siden:
syns denna var fin jeg :) sommerfugler :D (synd vi ikke får sett bakfra og, er en diger sommerfugl bak som dekker hele ryggen:p )
mofe sa for siden:
sjæmpefiiin! :ja:
Huldr sa for siden:
Den så jeg på TV i går! Bakfra også. Fin ja... :ja:
sommerfugl sa for siden:
var på tv jeg så den :p lyst på sånn kjole NÅ!:D
Tiril77 sa for siden:
Håper hestene dine lever så lenge da! hihi.....
Gir sa for siden:
www.bryllup.dk/bryllupsforum/index.php?act=Attach&type=post&id=22144
Helene sa for siden:
Synest denne kjolen er veldig fin :) fant ikke et bilde med hele kjolen. men de viktigeste detaljene er der. (jeg har klippet vekk meg selv fra bilde for å ikke ødelegge helt :p, og klippet vekk hode siden jeg ikke har spurt personen om å få legge ut bilde ;) )
Denne kjolen koster 1000kr i polen! :D
mofe sa for siden:
Kul?! Bortsett fra at jeg jo ville ha hatt den OVER rumpa! Syns kjoler med helåpen rygg er nydelige :)
mofe sa for siden:
DENNE VIL JEG HAAA!!!!!!!!!!!!!!
mofe sa for siden:
Og denne! :D
mofe sa for siden:
Forresten, så er det tre bildene hentet herfra:
www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2689
:)
Anne sa for siden:
Likte skoene jeg da....skofreak som jeg er....:eek:Soelli sa for siden:
mofe sa for siden:
Altfor mye skjørt på den for min del, men fargen var fin ;)
--
Anne - skofreak du også? Skal vi ta oss en tur til Italia sammen? Med en.. tja.. femtitusen i lomma? Hadde ikke hatt NOEN problemer med å kose oss da vi, sant? :o Bortsett fra at de italienske skoene er smaaaale da ;)
Hilsen tidligere-skobutikk-ansatte mofe :)
Anne sa for siden:
:p Kommer....skal bare ta ut penger først....:D Jeg håper de har noen sko i Barcelona og jeg da...:p Både jeg og jentene mine er skofreaker.....:eek: så gjett hva vi skal gjøre i Barcelona:cool:Kanskje vi skal lage en Sko-tråd her inne også, mofe? Hvor vi kan legge inn bilder av egne sko....:p
Aline sa for siden:
vi begynte jo i jub treff tråden :D :D
Summer sa for siden:
Digger denne kjolen jeg da:D
borte
mofe sa for siden:
Nydelig! :ja:
--
Anne: God ide!!
Mila sa for siden:
Pen kjole Lise!!
Mila sa for siden:
Dersom atte denne ikke er fin så vettikke jeeeeg!:D
Summer sa for siden:
Den var ganske stilig ja! Så på en overskrift i avisen at det er svarte kjoler som er inn nå...:)
Mila sa for siden:
[url="javascript:new_windowlarge('/pop/pop9045l.html')"][/url] Denne er åsså fin så! Mila liker fargen svart...
Anne sa for siden:
Lekker Lise, Lekker.....:)Anne sa for siden:
:ja:LilNoor sa for siden:
Oh! Soelli! Den likte jeg! Jeg liker litt sånn 50-60-70 talls inspirert klær! :)
friflex sa for siden:
Endelig var det tid for min inntredene i denne tråden her:D
Hva? Overrasket?;)
Vel, var ikke meg i kjole nei, men som gambler på Oscarutdelingen over flere år har jeg alltid brukt og følge utdelingen live med red carpet og hele greia. Og da kom jeg på mens jeg sitter og følger sendingen her at jeg må tipse alle jentene på lavkarbo.no om alle de fine kjolene! :D
Foreløpig er det mest amerikanske nettsteder som www.eonline.com som har lagt ut bilder fra red carpet som varer frem til showstart og utdeling kl02
Men når de fleste leser denne beskjeden er nok billedspesialene i VG, Dagbladet osv klare fra nattens utdeling, og garantert noen innslag på God Morgen Norge!
Sikl i vei:p
mofe sa for siden:
Hehey! Jeg skumleste VG tidligere i kveld, og det sto om Oscar - og da tenkte jeg automatisk på denne tråden!
Skal vi se om det befinner seg noen bilder på VG nå da.. sjekke.... Å Joda!
Uuusj, denne kjolen var kjedelig! Også med så kjipt snitt! snakke med jentestemme
Denne syns jeg var helt NYDELIG!! Og Hilary Swank er jo helt nydelig.. så akkurat et intervju med henne på 60 minutes.. for en helt vanvittig NATURLIG jente!! :ja:
Denne var ALT for glorete for min smak.. er ikke så glad i skinnende klær..
Nydelig.. selv om fargen ikke er helt MEG.. (men absolutt hennes!!)
mofe sa for siden:
Denne synes jeg var SÅÅÅÅÅÅ FIIIIIN! VIL HA!!!
Her ser man ikke hele kjolen.. men overdelen og de skuldergreiene var driiitfine! Og sammen med det smykket..!
mofe sa for siden:
Dette er jo tråden for FINE kjoler.. men jeg ville bare dele en skikkelig STYGG kjole med dere :rolleyes:
mofe sa for siden:
Dette bildet er fra fretex-visningen på Plata for noen uker siden..
Denne kåpa var SÅ utrolig kul, og innmari meg! :ja:
mofe sa for siden:
Stilige begge to, men likte den gule best!
Muskat sa for siden:
[img]http://images.bloomingdales.com/is/image/BLM/products/6/optimized/24486_fpx.tif[/img]
Denne liker jeg :)
Og hvorfor i all verden blir den ikke satt inn som bilde, men som link?
Muskat
Albertine sa for siden:
Sånn har skjedd her i det siste, tror HP har endret innstillingene....?
Summer sa for siden:
Hvis du allerede har lagt in url, så må du ta bort den først, også skal det være img rundt. Du må fjerne lenken og så legge den inn på nytt via denneknappen:
pysa sa for siden:
disse synes jeg var flotte
pysa sa for siden:
også er jeg så svak for denne fargen:
Men må nok nå vektmålet mitt før jeg ser bra ut i en slik....
Muskat sa for siden:
Gjorde alt det der jeg da, Lise :(
Muskat
Helene sa for siden:
Kan være det bilde er av en bilde format formumet ikke takler. ser at det er et .tif bilde som er en litt uvanlig type.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.