< Tilbake til oversikten

Fine kjoler - tråden

Aline sa for siden:

[center][/center]

likte denne, jeg :)
eller hva med denne? ;)

[center][/center]

også var disse litt søte :)

[center][url="http://"][/url]

[/center]

Anne sa for siden:

Så masse lekre kjoler da gitt...men jeg har i hvertfall feil hårfrisyre for tiden:p

Aline sa for siden:

;)

pysa sa for siden:

denne kunne jeg tenke meg å ha.....

skal gifte meg på stranda og da er det vanskelig å finne passende kjole....
kanskje denne?

mofe sa for siden:

surfe rundt på detnye.no

Nnnyyyydelig! :ja: Til å ha over trange jeans, f.eks

mofe sa for siden:

Kjempetøft skjørt! :ja:

tonekvam sa for siden:

For en kul tråd....

jeg elsker kjoler. Men de begynner å bli et problem, for samboer`n er medlem i en herreklubb som har stadige (les av og til) fester og reiser. På alle tilstellingene forventes det at man kommer i nærmest galla............

Jeg har ikke så mange skikkelig flotte kjoler (noen er selvsagt for små også...skjønner ikke hvorfor alt må krympe sånn :o ), men jeg har lært meg å gå på salg i januar, da er det greit å få tak i rimelige kjoler. De koster jo vanligvis skjorta...

Heretter skal jeg lete her når jeg trenger inspirasjon
[url="http://bloomingdalesbymail.dailyshopper.com/lib/bloomingdalesbymail/6971/b_03_02.jpg"][/url]
denne likte jeg veldig godt... har tenkt at jeg skal ha en rød kjole neste gang

Nille sa for siden:

Det var spørsmålstegnet i linken. Nå er kjolen inne !!

mofe sa for siden:

Her er skjørtet jeg kjøpte meg her om dagen, er ikke grønt, men mørkebrunt. :)

nellie sa for siden:

Aoff. Jeg må ha kjole til bryllup neste helg. Eller. Har jo egentlig nok av kjoler, men..

silje21 sa for siden:

ugh kjole/skjørt jah.. skal på sommerfest neste helg, skikkelig mange som kommer, og det er "finstas" som gjelder.. grøss

ut å lete

nellie sa for siden:

Nå har jeg kjøpt årets julekjole:)

Imp sa for siden:

Wow, den var lekker Nellie!

nellie sa for siden:

Takk:D Jeg synes den var råflott. Men den var veldig "meg" da. Har en som er nesten helt lik, bare at den er lang. Gammel vane vond og vende:o

Men nå kom jeg på at jeg faktisk har en kjole liggende, som jeg sparte til denne julen, fordi at den ikke passet i fjor:o

Jaja. Får bytte på det da.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.