Og jeg har slanket bort like mye som en ganske stor høyttaler veier:
Ikke rart at jeg klarer å hoppe høyere nå enn for 13 kg siden! Greit å se for seg hvor mye 13 kg er altså! Selv om jeg ikke ser store forskjellen på kroppen, så er det mye når man ser hva som veier 13 kg! Og mer skal det bli! :eek:
Jeg har gått ned denne lille bisken her, pluss den lille under som jeg ikke vet om er en chincilla eller ei mus hehe (ok, så det er vel det første:))....Kanskje ikke så mye, men søte bilder hehe:o
Kul tråd :) Denne har jeg slanket bort foreløpig , og det er faktisk akkurat den som skal brukes i Birken i år ;) Veier nøyaktig 9,3 kg.. Hurra så lenge!!
Fumle, hahaha! Veldig bra!
Og veldig kult å gå ned sykler, må jeg si :D
Katta mi veier så vidt over fire og en halv kg, ikke at han er så himla tung, men jeg kjenner litt på det når jeg løfter han, og jeg hadde ikke orka å gå rundt med han i armene i timevis tror jeg, (for ikke å snakke om han :p)
Ja! Herman, verdens største kanin. Men, det står overalt at den veier 7,7 kg, mens det på et sted sto det at det måtte være en type-o, og at det heller var 17,7 kg. (Det er nemlig totalen av hva jeg har gått ned, så jeg så den også ;)). Stor !! er den i alle fall!
Ja, stakkars katten. Og eierne med "de feiteste kattene i verden" er jo faktisk stolte av det! De burde gjemt seg i en hule og aldri turt å vise seg for folk igjen!
Det ser ut til at det hjalp å drikke mye vann altså, for jeg gikk plutselig ganske bra nedover igjen. Men så før helga var jeg på shopping og endte opp med å spise kyllingkjøttkaker som hadde lite stivelse, men noe. 2g karbo per 100g er jo ikke så ille. Spiste 450g av dette i løpet av dagen. Jeg var tørst som bare det den dagen. Neste dag hadde jeg gått opp 1,6 kg. Fortsatt tørst som bare det, men tisset nesten ikke. Neste dag hadde jeg gått opp enda 1,6 kg. Jeg vet jo at det bare er vann, men det er irriterende likevel. Men fortsetter å drikke så mye jeg orker og går nesten konstant med vannflaske i hånda. Føler jeg i alle fall, men jeg er jo laaangt fra vanninntaket til flere her inne.
Ja, da har jeg gått ned litt mer siden jeg startet denne tråden, faktisk denne lille tolv uker gamle gigantpandaen (eller, giant panda, som det sto på siden jeg fant bildet ;)).
Jeg har faktisk nå gått ned denne skumle tørketrommelgreia. (Eller kanskje kapasiteten? Google-FU'en min er ikke stø i kinesisk)
Eller en dagsrasjon for denne rakkeren (fytti!).
"The Coco de mer (Lodoicea maldivica) is a palm tree that grows on the islands of Praslin and Curieuse of the Seychelles Island Chain in the west Indian Ocean. Its fruit (shown above), weighing up to 22 kg and measuring up to 50 cm across, contains the double coconut, which is the largest seed in the world."
"Sailors who first saw the double coconut floating in the sea imagined that it resembled a woman's disembodied buttocks. This fanciful association is reflected in one of the plant's archaic botanical names, Lodoicea callypige -- callipyge is from Greek words meaning ''beautiful rump."
Slikt danglebær hadde dei heime hos ei venninne då vi var små. Foreldra jobba i Afrika nokre år, og dei hadde diverse morosame greier i heimen frå den tida. Vi var ganske fascinert over denne "rompa" ;)
Morer meg med å titte på deres bilder enn så lenge. Kommer tilbake når jeg har faktisk gått ned vesentlig mer enn tidligere bilder. Feks. minus 10 kilo er et flott tall! Eller når denne tickeren er utdatert.
15kg.. like mye som jeg brukte før når jeg dykket, bruker 3kg mindre nå.. så tilsammen er jeg 18kg letter når jeg går i vannet nå, enn jeg var i januar! :O ganske sykt det...
Dæven, Screwball! Bra jobba! :heia:!
Samme til dere andre! Det gir virkelig et perspektiv det, å se det i en litt annen kontekst enn bare et tall, liksom :).
ja, det setter virkelig ting i perspektiv.... 15kg er tungt! husker første gang jeg tok på meg 15kg bly for å dykke, det merkes godt! selv for en røslig kar som jeg var :P
I mangelen på no særlig nedgang de siste par ukene, minner jeg meg selv på hvor mye 4,3 kilo faktisk er!
Mer enn åtte halvlitersflasker Pepsi Max!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.