Photobscura sa for siden:
Kult!
Kult!
MadamMim sa for siden:
Hihi.. nå har jeg tatt av en slik alpakka på 18 kg.... Synes den var søt da jeg :love:
Sissi sa for siden:
Dette var morro..
Har gått ned 11 kg :D
Carisma sa for siden:
Hmpf, jeg la på meg enhl chihuahua av å drikke 2 glass lettbrus i helga! :mad:
Mill sa for siden:
Hehe, var det med eller uten halsbåndet?
For det så ut til å veie nesten like mye som hunden ;)
knis
(Unnskyld, er i et litt tøysete humør i dag) ;)
Vekta går stadig nedover, og nå har jeg samlet gått ned denne massive bokhylla! :D
(21,4 kg).
Og siden midten av februar, alle disse posene med kjøttdeig!
(8,2 kg).
4711 sa for siden:
Jeg har gått ned disse to:
i6.c.dk/pics/6/2/3/42326/511x192.jpg
Litt ironisk siden det er det jeg ønsker meg. Men helst en av gangen da:D
Mill sa for siden:
:love: :hearts:
fridr sa for siden:
Har gått ned denne :D HAHA! Flirer bra av denne tråden ;)Fantasma sa for siden:
[img]http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=3449457&w=450&frame=0&ee=[/img]
En slik en har jeg gått ned (hannrev på 6 kg)
:p
Queen of Wands sa for siden:
Siden jeg startet har jeg gått ned denne gjedda. Ikke så mye kanskje, men jeg kjenner i alle fall at mange klær sitter løsere. :)
[img]http://4.bp.blogspot.com/_dsn0UyaNEBQ/SKHaFQRvBZI/AAAAAAAABKY/tPh0NMWH_wc/s400/6,1kg[/img]
fridr sa for siden:
Jeg drev og lempet på noen sekker med salt i dag. De veide 4 kg, og jeg synes det var litt tungt! Tenk så mye lettere det er å drasse på seg selv når man har gått ned 4 kg! Og du sier at 6 kg kanskje ikke er så mye ;)
Cherry sa for siden:
www.bogront.no/tema/plen/bilder/2_plen2.jpg
Litt under 3 sånne sekker har jeg gått ned. Snakket fra en kvinne som har lempa på 25kg og 30 kgsekker i to dager - de er inni granskauen tunge!! Greier såvidt å løfte 1 sekk!!
Supera sa for siden:
Holy crap! Godt jobbet, Cherry!
kjegro sa for siden:
Morsomt:D
Hvor finner dere dette?
Carisma sa for siden:
Overskriften gir et visst hint.... ;)
Du gjør et bildesøk med vekta du har gått ned som søketekst, kopierer adressen til bildet, trykker på denne knappen i boksen du skriver nytt innlegg i og limer inn billedadressen der! :)
kjegro sa for siden:
Tusen takk for et ordentlig svar på spørsmålet, mye mer hjelp i det enn innlegget før deg;)
kjegro sa for siden:
Tester..
[img]http://gashelin.en.made-in-china.com[/img]
kjegro sa for siden:
Niks...vil visst ikke...
Hm ... Kan prøve å forklare det litt nøyere: Søk på google, eksempelvis 9 kg, og velg å vise bilder i søket, velg et bilde som ser ut til å stemme med søket (altså et objekt som virkelig ser ut til å veie f.eks 9 kg), og velg det du liker best. Når du, på google, velger et bilde står det en tekst over det: ''see full size image'', velg det, så ser du bildet alene i vinduet. Marker teksten i adressefeltet og kopier den, gå tilbake hit, start et nytt innlegg/svar i tråden, trykk på den knappen jeg nevnte i det forrige svaret mitt, lim inn adressen i feltet som kommer opp, og vips, så skal bildet være i innlegget ditt :).
kjegro sa for siden:
Takker:)
Da ble det denne:eek:
Woho! Kult! :D
kjegro sa for siden:
Den ser rett å slett kvalm ut:_oy:
Takk for hjelpa. Gøy å ha det gøy:klem:
Det er så sant som det er sagt :D
JoGeIrEmIL sa for siden:
Hei, vanvittig bra! Liker å sette ting i perspektiv.
Fant mange bilder av fisk og thaidamer, men denne såg litt mer spennede ut..
barfor sa for siden:
Måtte bare legge inn en ny fisk. :p Denne er større og styggere enn den forrige, nærmere bestemt 7,5 kg. :)
Hehe, av en eller annen grunn ble bildet tredobbelt så stort som i bloggen jeg fant det i. :p
Ivett sa for siden:
Tatt av meg denne:
:Ovimsen85 sa for siden:
Hahahaha. Eg har tatt av like mykje som den hasjen ei nederlansk dame prøvde å smugle inn i Norge. og like mykje som den fisken her:
Ka det va med at d va mest fisk. Den her tråden va skikkelig arti! :D
Fumle sa for siden:
Julia Roberts! Da vet man at man har vært feit da når man har gått ned en normalvektig skuespiller :P
Mill sa for siden:
:eek: :D
Gratulerer med fantastisk nedgang :heia:
vimsen85 sa for siden:
Syns no ho e litt tynn eg da.. Gratulerer med flott nedgang! Eg e impregnert ;)
55 kilo er imponerende da! Julia Roberts er undervektig hvis tallene jeg fant på henne stemmer, bare for å pirke litt ;). Regnet ut BMI til å være 18. Men uansett, du har gjort en kjempejobb!!
Hun ser jo helt normal ut, nekter å tro at hun veier 55 kg når hun er såpass høy (173).
Vekten jeg fant var nærmere 57, men hvordan holder de egentlig styr på det? Må hun oppgi vekt i hvert intervju eller? :p Jeg syns heller egentlig ikke at hun virker undervektig... Jeg vet med meg selv at når jeg må oppgi vekt pleier jeg å runde nedover litt... En gang jeg skulle prøve paragliding sa jeg at jeg var 80 kg, selv om jeg i virkeligheten var 85 kg.:rodme: Ellers pleier jeg sjelden å oppgi vekten min til folk. ;)
Kanutten sa for siden:
Jeg har gått OPP denne (en medisinball!!) etter at medisinene jeg går på ble endra.. Opp 4 kilo på ei uke! :realmad: Fra og med i morgen er det ketolyse i allefall i 14 dager.. Vet det er kort tid, men det er bare for å få alt i fingrene igjen...
vaskeklut sa for siden:
Hahah, jeg har gått ned denne:
Og denne:
Lisbeth sa for siden:
Hehe...morsom tråd :lol:
Jeg har gått ned denne stakkars katta:
Åh, herregud, Lisbeth! Stakkars katt :_oy:!
Vel, det rusler fortsatt nedover, og siden sist har jeg gått ned denne stjernesaueskrotten på 23,4 kg :D
Og, haha, siden midt februar, verdens største søtpotet på 11,2 kg :p
Ferskenbeinet sa for siden:
Jeg har tatt av en sånn:
10 kg!
loone sa for siden:
Denne tråden er så morsom:D:D
Ler godt hver gang jeg er inne å sniker her!
Igår skulle jeg løfte hunden min på vekta for å veie henne og hun var TUNG som bly! Til min store overraskelse veier hun akkurat like mye som jeg har gått ned. Ikke rart jeg følte meg så som så med alle de ekstrakiloene.
Hadde såklart ikkenoe bilde av henne, men denne hunden ser identisk ut:
Ett stk 22 kg tung jaktbikkje vekk fra min skinke! :D
vermundo sa for siden:
Ha ha ha :lol:
IsBjorn sa for siden:
Har skjedd litt i sommer og!
Har nå gått ned denna karen:
eller denne :cool::
Tor Nado sa for siden:
X 28
MadamMim sa for siden:
Jeg har gått ned like mye som denne damen fra biggest looser....
Krøllerellerei sa for siden:
Hva er det med slanking og fisk! Hihi, her kommer litt balanse. Jeg har gått ned et dosete! Dødskul tråd!
Carisma sa for siden:
Jeg klarte å gå opp en hel motorsag på 2,5 uker i ferien! :eek:
Krøllerellerei sa for siden:
Isj, må vi vise hva vi har gått opp og? Da må jeg finne noe ekkelt!
Carisma sa for siden:
Vi må ikke, jeg bare ble litt sjokka da jeg oppdaget det...
katten sa for siden:
Jeg har gått ned denne
Ikkje så mye enda, men ein god start :D
Rin sa for siden:
Hehe, jeg har visst gått ned vekten av denne stolen:
fettnurket sa for siden:
Jeg har gått ned en svær håndholdt bolt-borre-manneting! :D
fridr sa for siden:
Har gått ned all denne heroinen som ble smuglet inn i landet av diverse menn...vimsen85 sa for siden:
Hahaha. Har du kvitta deg med heroinen du hadde i kroppen, ja.
Julie sa for siden:
(Kilde: www.e-chickens.com/images_chickens/Faverolle.jpg)Hehe, har gått ned denne jeg :D
fettnurket sa for siden:
En stykk knallfeit baby!
fettnurket sa for siden:
En stykk Westernsal!
vimsen85 sa for siden:
Har gått ned puppene til denne dama!
Lillevoff sa for siden:
Ting har gått litt langsommere i det siste, da er det greit å minne seg på hva man faktisk har oppnådd.
Det snakkes stadig vekk om smørpakker her, så jeg lagde meg en liten bildemontasje, jeg. 24,9 kg (sjekk den ene enslige smørpakka, har "kuttet" vekk 100gram) ganske mange smørpakker, det.
Kunne sikkert ha ventet til vekta viste 100 gram til minus, men det er jo ikke like moro :cool:
Supera sa for siden:
Hehe, smørpakker er genialt å sammenligne med. Man ser det liksom litt bedre enn "dette verktøyet her" og slikt.
aslaug sa for siden:
Å guri malla ,hvor mye veide de puppene? Jeg ble nesten fascinert av at det går an å ha mye foran:D:D
vimsen85 sa for siden:
20 kilo! Det ser heilt sykt ut.
aslaug sa for siden:
Ja uffameg, ho skal få vondt i skuldre/rygg etterhvert!:o
fettnurket sa for siden:
This little kitty ... :o
christine76 sa for siden:
Hvis hun ikke lyver på vekten sin på nettet så har jeg gått ned henne:
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Så langt har jeg gått ned denne raceren;
eller dette vakre instrumentet;
Samboeren har mistet denne staute karen;
Carisma sa for siden:
Ett stk laserprinter faktisk!
Tropika sa for siden:
[img]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQs4KBnLPAFq6HnGLSRBjOeclb80XqrQCqi8Ynyx-5ZntnbI1U&t=1&usg=__wSOypFIrodW_Pu0juL2gMiXsJ30=[/img]
Et telt faktisk..
Jeg elsker den tråden her!
fettnurket sa for siden:
gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/50/503/503949/ste_elephantXfac_1132790_85_1182252110_1182252126.jpg
Jeg har gått ned denne big ass svulsten. :eek::eek::eek:
Kiro sa for siden:
Jeg har gått ned denne her. :)
LineJM sa for siden:
Jeg har gått ned denne:
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQtjmCF-x07AkEM-AuRjMZS64KXm6R4yTjQcjNfn-uDx73mk_Zn[/img]
Tropika sa for siden:
Denne pusekatten!
Denne skjønnheten har jeg mistet så langt! :D 16,8 kg. forresten[img]http://www.padlespesialisten.no/product/564931/Stellar-16-Advantage,-glassfiber-sandwich.html[/img]Egwene sa for siden:
Jeg har gått ned en slik en!
Supera sa for siden:
Flink! Nå kan du ta å løfte en sekskilos brannslokker for motivasjon! Og kjenne hvor mye seks kilo faktisk er!
Jeg fikk litt sjokk da jeg løftet en sekk med trepellets som veide 16 kg. Jeg har gått ned en og en halv slike liksom! Dæven!
Jeg fikk sjokk i helgen - pakket for å dra på tur, og den sekken var TUNG. Måtte sjekke, så jeg gikk på vekta med den og klær på, og jeg var fortsatt under startvekten min fra september! Skal legge inn bilde av sekken en dag :D
langaard sa for siden:
Jeg har gått ned en sånn, men det er en finnmarksmygg da:_plystre:
langaard sa for siden:
Nei huff !! Ikke gå ned en sånn!! Ha en sånn:lol:
vimsen85 sa for siden:
:lol: De er svææære!
langaard sa for siden:
Ja megastore:lol::lol:
streber sa for siden:
[img]http://www.tine.no/binary?id=262343[/img]22 slike har jeg gått ned, trøst å tenke på når man strever med de siste kiloene!
Grubbeline sa for siden:
Jeg har slanket bort en sofa fra IKEA jeg...
Jeg har per i dag gått ned tilsvarende denne seksåringen med de harry solbrillene!
Poppy sa for siden:
Fantastisk tråd!
Denne rakker'n her har jeg blitt kvitt etter en uke på ketolysekur:
Fero sa for siden:
Her har vi meg så langt. Mer enn ikkeno :D
Poppy sa for siden:
Nå har jeg mistet en halv voff-voff til!
Hu hei som det går unna for oss nye! Og så få hunder det blir rundt oss...:D
Tidl. medlem sa for siden:
Jeg har gått ned 12 pakker kjøttdeig! Mine 5 kg virker plutselig mye mer enn for ett par minutter siden :D t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT39jmATTutFKMVDhc-pNNG2jB2gMI7sZY3ZbRo2tD1FH7M7Q9C
Supah sa for siden:
I likhet med flere her så var det veldig mange fiskeresultater. Jeg har gått ned 11 kg, ca en sånn blodig fisk:
Dette blir jo litt juks, for bildet har jeg ikke funnet via google. Men - det setter ting i et perspektiv for min egen del - derfor legger jeg det inn her. Selv med sekk (den var TUNG, har pakket for flere dager ute) og klær, veide jeg mindre enn jeg gjorde da jeg startet opp med ketolyse! (overse antydningene til en pepsi max i sidelommen ;) )
knh sa for siden:
Fantastisk tråd :D
Anitamor1212 sa for siden:
Jeg har gått ned en sånn en (24 kilo):
Cyan sa for siden:
Jeg har gått ned denne jeg. Navnet skjemmer ingen :rolleyes:
nisse sa for siden:
[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSI2yZ0TIXWWL5AuOV0inOOPB45kyS2y_AqDMixlbW5sXzURDqg[/img]jeg har gått ned denne :D (har snikveid meg)
Fluke83 sa for siden:
Dette er gøy! :D
Søkte litt og det ble veeeeeldig masse vaskemaskiner (kapasitet), felger, barnetriller og fisk, omtrent bare det det var bilde av, he he
Her er noen av de andre tingene :)
surflover sa for siden:
HAHAHAHAHAA! Artig!
huldra99 sa for siden:
jeg har gått ned denne til nå..
eller denne...
dvs 6,4 kg.. PÅ 5 uker å d me to dager fri i påsken......
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.