Lizza sa for siden:
Veiedag i dag og vekta står fremdeles stille slik den har gjort i over en måned :(
Lizza sa for siden:
Veiedag i dag og vekta står fremdeles stille slik den har gjort i over en måned :(
StegforSteg sa for siden:
Hvorfor vil styrketrening dempe vektnedgang?
Designeren sa for siden:
Er vel fordi muskler veier er enn fett....styrketrening bygger muskler :)
Viclin sa for siden:
Musklene samler ofte vann i begynnelsen etter man har begynt å trene. Derfor kan det gi økt vektoppgang.
Det skjønner jeg - men det skal ikke dempe en vektnedgang uansett på sånn måte da....
Men de slipper det jo :)
Viclin sa for siden:
Ja, det gjør de etterhvert, så man legger jo ikke på seg fett. Men det kan gi vektoppgang/stillstand i form av væske.
nisse sa for siden:
Her står vekta stille i 3 uker nå. Har gått opp 2 kg på 2 dager denne uka.
De er nesten burte.:) Veiedag på mandag. Men har jo gått ned 5cm rund magen på disse 3 ukene...
_millamor_ sa for siden:
I utgangspunktet skal mandag være min veiedag, men utålmodig som jeg er, så må jeg på vekta hver dag å sjekke status. Siden mandag har jeg gått ned 0,4 kg så her går det ikke så fort, men nedgang er nedgang :)
loone sa for siden:
Så utrolig deilig!!:D Da går det i alle fall rette veien for deg, selvom vekten ikke helt henger med enda.
Tribal sa for siden:
Ned 1,2 kg :heia:
gulrotklara sa for siden:
Jeg henger meg på. Veier 93 kg idag, så da er målet ned på 80-tallet igjen og til 88 kg innen 1. april. :):):)
tangoto sa for siden:
Hm, veide meg i dag for nysgjerrig etter trening hver dag denne uken. Opp til 82 igjen! Da trøster det å lese om oppsamling av vann i musklene i starten når de bygges:-) Blir jammen spennende på veiedagen mandag! Føler meg nesten immun mot nedgang da jeg ikke skeier ut heller. Er tålmodig altså.. øh.. Det gleder å se nedgangen til dere som går ned altså. Da må det jo gå an! God helg. folkens:-D
Monen sa for siden:
Slenger meg på her jeg også, bedre sent enn aldri!
Husker ikke nøyaktig hva jeg veide 1.mars, så det blir fra 4. mars (i går).
-0.3 hittil!
junijenta sa for siden:
jeg er med: 77,7 i dag!
Ana sa for siden:
1/5 her nå, klarer jeg tilsammen 5 i løpet av mars så blir jeg kjempefornøyd.
nisse sa for siden:
Takk. :klem:Trenger den. Men jeg skal gå ned.
loone sa for siden:
Jeg er helt ny på dette, så skal ikke si at jeg har noe grunnlag for å gi deg råd.
Men de som fikk meg til å begynne med denne livsstilen sier det er utrolig viktig med dette fettet, mellom 150-200 gram pr. dag. Jeg sliter veldig med å få i meg så store mengder. Så lager kaffelattè av eggemelk til frokost og kvelds de dagene jeg får i meg veldig lite. Kanskje du skal prøve på det, hvis du ikke allerede gjør det:D?
tangoto sa for siden:
Hei Loone
Jeg prøvde min første eggemelk i kveld. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før:confused: Har sett for meg at det er mer komplisert å lage enn det er:p
Tenker det er enda bedre med kaffe i, og da handler det bare å få rutinen inn. Håper dette hjelper, ble overrasket over at det handler om så mye fett altså. Vet det skal mye fett til, men såå mye visste jeg ikke. Kanskje deter feilen hos meg? Jippi, ved godt mot igjen ; ) Takk:)
nisse sa for siden:
oi. Du har gått ned masse! Gratulerer :w00t: Skal prøve mere fett. Men eggemelk klarer jeg ikke. Mere rømme og fløte og olje i maten...
loone sa for siden:
Ble helt satt ut selv da jeg så det! Men dersom det er årsaken til at vekten ikke går riktig vei så er du jo heldig:D Det er jo enkelt å rette opp!
Masse lykke til <3
Gleder meg til å høre hvordan det går fremover:D
Tusen takk nisse:D Du får prøve med klar cocosa, ser det er maaange her inne som sverger til det. Er jo bare å putte i kaffen og blande godt. Smaker visst ingenting:D Jeg bruker massemasse meierismør jeg da. Steker i mengder!:p Også starter jeg nesten hver dag med to kokte egg med meierismør ved siden, kjempegodt!
Har lagt ut mine matvaner på bloggen min også, dersom noen er interesserte:D (Skader da aldri med litt egenreklame dersom det kan motivere andre:) )
a-m sa for siden:
Wohoo! :D Gått ned 3 kg på en uke <3 :D:D:D:D:D:D:D
Fungirl sa for siden:
Første veiing i mars: 1,8 kg ned :)
1,8/5
Lullen sa for siden:
Veide meg idag : 77,8 kg :D
Fornøyd etter å ha stått stille en uke!
Mandag 01.feb: 82,0 kg
Mandag 07.feb: 80,5 kg
Mandag 15.feb: 79,1 kg
Mandag 22.feb: 78,7 kg
Mandag 1.mars: 78.6 kg
Lørdag 6.mars: 77.8 kg
DrBabe sa for siden:
Kjipt, Lizza. Har du noen tanker om hva det kan skyldes?
Jeg er barnslig opptatt av å gå ned 0,1 kg til, før veiedagen i morgen. Da blir det en hel kilo ned i løpet av uka liksom. Hadde vært et rundt fint tall. ;)
altajenta sa for siden:
Jeg har egentlig veiedag tirsdag, men i dag har jeg vært i ketose en uke, så jeg måtte på vekta for å sjekke om det har skjedd noe. Og det har det:-) :-)
NED 2,6 KILO!!!!!!!
Strålende fornøyd og dødsmotivert for fortsettelsen. Ha en fortsatt fin helg folkens :-)
loone sa for siden:
Gratulerer så mye altajenta! 2,6 kilo på en uke er jo kjempebra!!!:D
Håper det fortsetter sånn!:D
Armath sa for siden:
Er med på den. Begynte 1 mars å har allerede gått ned 4,5 kg.
Holdt på fire uker for et år siden å då gikk jeg ned 12 kilo.
Så nå er målet 20 kilo krysse fingrene :)
Tribal sa for siden:
Grattis med flott vekttap :heia:
Armath sa for siden:
Tusen takk for det :) det er en stor hjelp å kunne logge seg inn her
å møte så mange super vennlige/hjelpsomme folk. Så tusen takk. :)
nellie_1234 sa for siden:
Hei,
Jeg er helt ny her - men henger meg på denne tråden nå, selvom den nok er vel optimistisk med - 5 kg i mars:o
Noen fast veiedag her? :) Jeg tar første imorgen tidlig...
Er alle på Ketolyse? i så fall, de som er : tar det lang tid før man er i ketolyse?
:)
Narnia sa for siden:
0,8/5 her.
Jeg klarer ikke helt utfordringen med å planlegge for alle eventualiteter, så jeg ender opp med å spise litt feil ting. Men jeg ser jo at innskjerpingene uansett hjelper, og skal skjerpe meg for resten av mars!
DrBabe sa for siden:
Du mener nok ketose. ;) Det er kuren som kalles Ketolyse.
Det må nok andre svare deg på, for jeg er ikke på noen ketolysekur. Veier meg mandager og tror vel kanskje ikke jeg klarer fem kilo på en måned. Vet ikke helt hvor sunt det er å greie det heller, men hadde vel neppe blitt fortvilet om det gikk, hehe. Men jeg slengte meg med her for motivasjonens skyld. :)
loone sa for siden:
Hei nellie_1234:D
Jeg er også helt ny her og har veiedag på torsdager. Tror alle følger sine faste veiedager her inne:D Jeg har ikke fått med meg noe annet i alle fall:p
Jeg hadde ketoseutslag etter andre dagen på ketolysekuren. Vennindene mine hadde etter 3 og 4 dagen. Så det er vel litt individuelt, men det skal visst ikke ta lang tid før man er i ketose:)
Lykke til med nedgangen:D
DrBabe sa for siden:
Da ble det i alt 0,8kg ned denne uka. Jeg har spist riktig og trent mye i mange uker, så jeg er i grunnen tilfreds med dette. Men fint om jeg får til en hel kilo neste uke, da. ;)
Likevekt sa for siden:
0,5 kilo ned så langt, litt mindre enn jeg ønsket i uke en - men ingen grunn til å gi opp. Det er jo fullt mulig å smelle til i ukene som kommer:D
Viclin sa for siden:
Opp 0,4 denne uken. :sukk:
matitt sa for siden:
Ned 1.6 denne første uken, så hvis DET fortsetter så klarer jeg 5 kg uten problem;) Men tenker nok at det vil gå litt tregere fra nå av, ja!
Superkatti sa for siden:
ned 1,2 etter første uken på ketolyse. ganske fornøyd. nå vet jeg at jeg klarer det og at det ikke er noe stress så nå skal jeg være superflink denne uka! har slått ut på ketosestick i noen dager nå, men aldri mer enn sånn midt mellom de to midterste fargene. så, vekk med pepsi max og trene mer... :)
Charlott sa for siden:
Knallbra om du klarer å kutte på Pepsi og trene, men om du får utslag på sticksen er du i ketose. Det finnes ikke grader av ketose, utslag er utslag! Om du får det mørkeste utslaget kan det indikere at du får i deg for lite væske, så vær fornøyd med det utslaget du har :D
Runegutt sa for siden:
Vekta rikker seg sakte men sikkert rett vei. Første dagene var helt ville, 3 dager og minus 2,6 :)
Superkatti sa for siden:
hm.. men ut fra boka så høres det ut som at det skal vise skikkelig utslag, hvis ikke så står det ramset opp en del ting du kan gjøre. har ikke boka her så husker ikke helt hva som står. :)
majanne8 sa for siden:
Tenker å bytte veiedag til torsdager;) Og ettersom jeg hadde spysyke i helga, og derfor ikke fokuserte på kostholdet, orker jeg ikke veie meg i dag, så venter til torsdag:p
junijenta sa for siden:
ned 0,6 siden fredag :O)
Designeren sa for siden:
Jaja.... Detta var ikke så lett likevel. Supermotivert og ned 0.6 fra tirsdag til lørdag forrige uke. Lørdag ble utskeielse med alkohol og mat etter en dag i slalombakken (Burde jo hjelpe med trim!) Søndag satt jeg stort sett på do... Vekta i dag: + 1.4 fra lørdag.... Blæh....
Jeg fortsetter, men ser at de -5 i mars kan jeg se langt etter... :rolleyes:
Kroppen min tåler rett og slett ikke en utskeielse :mad:
Lykke til alle sammen! Mange med fantastiske resultater her :)
nisse sa for siden:
Da er det 0.7kg denne uka. Gikk 2 kg opp fra mandag til onsdag-vann. De er og burte. Da er jeg happy :stortsmil:stortsmil. Hadde 3 uker vektstasnt...:realmad:
Lykke til videre. Og gratulerer til alle.
Charlott sa for siden:
På side 64 skriver Torkil bla: Hvis du drikker mye vann slik du blir anbefalt, er utslaget ofte rosa. Den som drikker lite vil ha mørkt utslag på stixen fordi urinen blir konsentrert. Når det er utslag på ketolysestixen , er du i ketose og kan være fornøyd. ;)
Den delen du henviser til er kanskje den delen hvor han skriver om hvilke grep du kan gjøre om vekttapet stagnerer? Der nevner han også stixen og at om den er rosa kan du forsøke å kutte ned på karbene osv :)
Superkatti sa for siden:
ja, kanskje det. :) jeg er uansett fornøyd med å gå ned og å være i ketose.
Stinepusen sa for siden:
Så deilig motiverende å være med her:):)
Bare 1.1 kg igjen nå, så er jeg i mål med fem kg ned....:p
Elsker denne kuren, men begynner å bli mektig lei bacon og fete koteletter.. Noen fler som opplever kvalme av alt fettet vi må spise..? Var ikke sånn de første 14 dagene...
Lykke til videre alle sammen:goodluck:
_millamor_ sa for siden:
Hei, det ble bare 0,4 kg ned siden forrige mandag. Jeg har vært flink med maten, men har drukket mye pepsi max og ingen trening. Har hatt utslag på ketose sticks hver dag, men skal prøve å bli flinkere med trening og mindre pepsi max. Håper på bra nedgang til neste mandag. :) lykke til alle sammen!
0,4/5
65kgmamma=perfekt sa for siden:
+,05/5:_oppgitt:
usj... Gått opp 500 gr jeg:confused: På fredag veide jeg 80,5 og i dag 81,5:eek: Har spist lite gr.saker og salat i helgen. Jeg må sjerpe meg!:nedfor:
tangoto sa for siden:
Hei folkens!
Jeg sier det igjen og har sagt det før; Opp 0,3 kg siden sist uke, men jeg skal holde ut tålmodig som jeg er.. :p Godt å vite at jeg trente hver dag forrige uke, kanskje det er vann..
Trøsten er at på lørdag drakk jeg både rødvin o liteøl - og det var digg når vi hadde biffparty!!
Ser det går litt opp og ned med dere andre og. Hurra for dere som går nedover og dere som det har løsnet for:heia: Og til dere som har gått opp noen hundre gram som meg og - for vi er jammen iherdige:goodluck:
Lurer litt på å bytte veiedag til nærmere midten av uken - oppdaterer derfor ikke tickeren min med en gang - ser det hele an ; )
Bollemor sa for siden:
hmm.. sjer mørt ut for meg dette ja:P håper jo på 5 kg.. men når vekta ikke vill rykke på seg så blir det vær:(
Katteeier sa for siden:
Opp en halvkilo for meg denne uka, men det er jo sånn det bare er!
Vi gir ikke opp av den grunn! :rolleyes:
mumfie sa for siden:
Je heng meg på lasset! Klarte itje helt 5 kg i februar, men kan da alltids væra med i et forum for 5 nye i Mars ;) begynte denna uka med -1,3 kg! :D :D så får vi sjå åssen det bær i veien videre!
tangoto sa for siden:
Velkommen hit:-) Yes, ned 0,8 kg fra i går! Da blir det jo 0,7/5:-)
crystall sa for siden:
Har egentlig veiedag på fredager, men siden vekta sto stille sist fredag, tok jeg en liten "jukseveiing" idag. Og den viste -1,2! :D JIPPI!
1,2/5
Vannmann sa for siden:
Ikke noe kjempestart for meg, kun -0,3 kg.... Satser på bedre nedgang denne uka.
lp3537 sa for siden:
Har gått ned 0.6kg så langt. Det er en start ihvertfall :-)
0.6/5
DrBabe sa for siden:
1,2 kilo er borte så langt i mars. :)
DrBabe sa for siden:
Juhu, enda mer ned i dag.
1,4/5
altajenta sa for siden:
Ned 0,3, så totalt 2,9 så langt:). Under en kilo igjen, så runder jeg en "tiergrense", det er bestandig deilig. Og hver gang tenker jeg at jeg skal ALDRI krysse den grensen mer... Måtte det bare være sant den her gangen!
tangoto sa for siden:
Da går det jo litt ned for flere av dere. Grattis! Dr.; ser ut som vi er likt på bmi hvis jeg husker riktig:-)
loone sa for siden:
Idag sto vekten på det samme som den gjorde forje uke gitt.. Meeen, veldig glad at det ikke var oppgang i alle fall!! :D
3/5
Catwoman sa for siden:
Heisann!
Nå var jeg så heldig at jeg gikk ned 5,5 kg sist uke:D
Så oppgaven min er å sørge for at de ikke kommer tilbake igjen..
Ned-Baby sa for siden:
Da har jeg vært på vekta i dag, ble bittelitt skuffet egentlig! :-S Ned 0,3 siden forrige fredag, meeen det er jo 1,8kg i mars! :-D Får vel begynne og bevege meg litt mer...
Går jo ned da, så det er jo bra! :-)
DrBabe sa for siden:
Jeg er altså så fornøyd med å få til dette! Trening og low/slow carb gir jevn fin nedgang. Har gått ned 1,1 kilo ned siden veiedagen på mandag! :jupp:
Totalt 1,9kg /5
Det ser slik ut (men jeg har tatt vekk BMI-visningen nå, siden jeg også bruker den på et annet forum. ;) )
Superkatti sa for siden:
hm.. jeg har gått jevnt og trutt opp 100 gram hver dag denne uka. og det er bare min andre uke på ketolyse. sticken viser at jeg er i ketose hele tiden, selv om den av og til er veldig lys... blir litt stressa jeg.. :( bør jeg begynne å finne ut hva som kan forårsake det kanskje, eller bare ha litt tolmodighet..?
Ana sa for siden:
Da har jeg og vært på vekta, og ned 300 gram siden forrige torsdag. Men, jeg har gått ned 1,3 kg så langt, og har hatt fått det månedlige tillegget så de neste ukene satser jeg på enda mer. Bare 800 gram til så er jeg UNDER det laveste jeg har klart å komme meg på vha GR :)
1.3/5
Runegutt sa for siden:
:):):):)Dumdiduuuuuu:):):):)
Overlykkelig. Vekta skal gullforgylles.
Ned 6Kg totalt, 3Kg sist uke.
Duverden så mye raskere ting går, når man bare får i seg fett nok.
Takk for hjelpen med fettveiledninga så langt
ketto sa for siden:
800 gram i mars for meg så langt.. Holder nok hardt med 5 :(
nisse sa for siden:
Er nødt til å ta meg en pause. :nedfor: Bare over helgen. Har vært dårlig og får ikke å sove pga. kvalme i noen dager nå. :wacko: Er slapp og har vondt i hode. Har også dettet ut av ketose på onsdag uten grunn. :eek: Vet ikke hva som skjer... Skal passe på og ikke spise søt eller noe son. Men en banan eller grovt brød skal jeg prøve. Føler at magen min har fått nok og trenger pause. Begynner igjen på mandag. Vet at jeg kommer til å legge på meg men det bli bare vann og det vil gå vekk igjen. Klarer nok ikke 5 kg i mars men holder meg her. Skal prøve 2 eller 3. Lykke til alle sammen. God helg
tangoto sa for siden:
Hei nisse! Huff, da : (
Jeg har og vært veldig kvalm i perioder, men det har gått over sakte men sikkert. Du kan jo alt dette så jeg regner med at du når du får til å sove da sover nok og drikker masse masse vann. Du tar vel tilskudd og mineraler og alt detteog jegner jeg med. Og salat er du jo og flink til å spise.
Jeg er jo ingen ekspert, tør nesten ikke skrive noe her inne, men hva med å redusere fettmengden noe i stedenfor å skeie helt ut? Ser bare for meg at krøppen da vil få seg en tørn som kanskje ikke oppleves særlig bedre..?
Jeg har hatt dager innimellom med svaaaaakt utslag på stiksen selv om jeg alsriskeier ut. Jeg hadde ikke tenkt på det hvertfall.
Lykke til med formen, og ikke gi deg om du opplever at du kan leve med formen. Kan det være du børgå til lege? Du har ikke hatt mye av dette før..?
Hold oss orientert, da : )
loone sa for siden:
Jeg ligger ganske likt som deg, er på tredje uke nå. Har også vært i ketose hele tiden og gikk også opp igjen nesten alt jeg gikk ned første uka, i den andre. MEN, så fikk jeg tips om å prøve å kutte karbohydratene så absolutt mye som mulig for å se om det hjalp noe. Og det gjorde det. Var nede på det samme igjen igår og enda litt til ned idag:) Kanskje noe sånt kan hjelpe, og eventuelt sjekke om du får i deg nok fett? Fett er visst alfaomega for å gå ned :D
Lykke til <3
Fungirl sa for siden:
Andre veiing i mars:1,1 kg ned :)
2,9/5
Runegutt sa for siden:
6/5 :))))))))
altajenta sa for siden:
Alle fyllesykers mor har slått meg helt ut i dag. Planlagt utskeielse i går med sushi, sake og hvitvin. Synes det fungerte veldig greit, merket ikke noe til karboinntaket i går, men så våknet jeg i dag..... Gud bedre, for en dag!!! Men regner med å komme fort i ketose igjen, klarer ikke ta til meg annet enn vann foreløpig.... Vel, som man reder ligger man. Og kvelden i går var veldig trivelig ;-)
a-m sa for siden:
Uff, har stoppet opp på vekta :/ Mye ligger i at jeg har spist alt for lite og drukket alt for lite, når jeg først har spist har det vært cottage cheese og ost. Gått dager uten grønt! Sånn er det med 15 timers arbeidsdager. I går og i dag har jeg fått i meg mye mer grønt og drikke, håper på en kg til veiedag (onsdag)..
DrBabe sa for siden:
Veiedag etter andre uka i mars, gitt. Her går det jevnt nedover i samme tempo som jeg tror er optimalt for meg. Ned 0,8 første uka og ned 0,9 andre uka.
1,7kg/5 altså. (Og 7,5 cm er blitt borte rundt livet, siden jeg målte sist) :cool:
Katteeier sa for siden:
Sist mandag hadde jeg gått opp 0.5 kilo.
I dag har jeg gått ned 1,8! Hipp hurra! :heia::heia:
Strevde litt i februar med at ting sto stille og gikk litt trått, men nå ser det ut som det har løsnet igjen.
G L A D, jeg!!!!:D
Må si at jeg har skjerpet med veldig på bevisstheten omkring å få i meg nok grønt og nok fett. Dessuten har jeg tatt kosttilskuddene riktig den siste uka.
Alt spiller nok inn på resultatet!
gulrotklara sa for siden:
Første uke med South beach, og det ga en uttelling på - 2.1 kg. Er fornøyd med det. :)
Viclin sa for siden:
Ned 0.8 siden 1. mars! :heia:
Superkatti sa for siden:
"bare" ned 0,3 på min andre uke, men det er jo likevel ned. :) har nok litt å gjøre med litt vin både fredag og lørdag. så da får jeg være suuperflink denne uka før jeg ødelegger det igjen med en fest til helgen. :)
hadde ikke utslag på sticken lørdag kveld, selv om jeg ikke hadde spist så mye karbiser tror jeg (holdt ikke tellinga) men i går så var den rosa igjen.
_millamor_ sa for siden:
Ned 1 kg denne uka :) tror det skal blir hardt å klare 5 kg for mars, men har fortsatt 2,5 uke igjen, så har ikke gitt opp.
1,4/5
Lullen sa for siden:
Hmm, stått stille denne uka :(
Men, det går seg nok til... Har vært/er forkjøla, så lite trening den siste uka i tillegg.
5 kg i mars utgår, men jeg henger litt her inne for det :D
Mandag 01.feb: 82,0 kg
Mandag 07.feb: 80,5 kg
Mandag 15.feb: 79,1 kg
Mandag 22.feb: 78,7 kg
Mandag 1.mars: 78.6 kg
Lørdag 06.mars: 77.8 kg
Lørdag 13.mars: 77.7 kg
65kgmamma=perfekt sa for siden:
1-1,5/5
Endelig går det rett vei:D
Modezty sa for siden:
Det blir nok ikke 5 kg i mars på meg heller. Men jeg går ned i rykk og napp, så jeg er fornøyd med det. Tror jeg havner på rundt 3 kg - og det er ikke dårlig det heller :D
crystall sa for siden:
Mars hadde en så fin start for meg med minus 1,2kg, så gikk det 600g opp, og stod stille der.. :( Nå har det endelig begynt å bevege seg nedover igjen, men 5 kilo er nokk å håpe på for mye denne måneden ja...:o
a-m sa for siden:
Skal gå catwalken i morgen, så i dag har jeg spist 4 karbs og trena 1 time - håper på bittelitt endring til i morgen - da får jeg mer selvtillitt når jeg skal gå :) Wish me luck
Hegeik sa for siden:
Jeg blir med! Kanskje litt sent, med jeg skal prøve hvertfall :) Må ha noe å holde meg til! :) Foresten, er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får inn sånn vekt journal eller hva det heter på innleggene mine? :)
a-m sa for siden:
Du må endre signaturen din :) Gå inn på brukernavnet ditt øverst til høyre, trykk deretter på kontrollpanel øverst til venstre og der trykker du "endre signatur" på menylinja til venstre :) Skriv inn Min Journal og trykk hyperlink knappen, der skriver du inn nettsiden til journalen :)
nisse sa for siden:
Hadde pause i helgen. Det gikk som forventet. 2,5kg opp. Men det er jo bare vann.Spiste ikke noe søtt eller potetgull men litt mere fedon trur jeg. Begynnte å bli dårlig før helgen og datt ut av ketosen uten grunn. Oppkast, vondt i magen og nyrene... Da var det på tide å gjøre noe. Holder meg her. Jeg skal ned men skal prøve meg på lavkarbo ck 50 per dag. Vil gi kroppen pause fra ketose. Vi er alle forskjelige og det ser ut at kroppen min liker ikke å være i ketose i flere måneder... Håper på å gå ned en del til neste uke. Har nokk vann å ta av.:D
DrBabe sa for siden:
Hva er det med tirsdagene? Jeg går alltid ned masse mer dagen etter veiedag. :p
Ned 0,7 fra i går, så samlet blir det
2,4kg/5kg - Straks halvveis, med andre ord. :cool:
Flott vekttap :)
Myrull sa for siden:
Sto stille her en stund men nå har jeg pluttselig gått ned en kilo på noen dager så da har jeg gått ned ca 3 kg.
Kanskje jeg greier det. :D
Om det ikke pluttselig strå bom stille igjenn da. :)
Narnia sa for siden:
Jeg har ikke glemt dere helt, bare trøbbel med pc'n.
Gått ned 600 gram, men det er ikke så verst ut fra forutsetningene mine denne uken.
Så 1,4/5 kg
Vannmann sa for siden:
Da er jeg tilbake til start, 0 kg hittil i mars...
Hegeik sa for siden:
Tusen takk :) Fiksa det!
mumfie sa for siden:
-0,6 kg! :) hadde je aldri trudd, etter ei SLAPP uke og helt fri i helga!
Så er strålende fornøyd med det!!
Får ikke oppdatert tickeren helt, siden den ikke tar med seg desimal! :-/ Men har gått ned 7,6 kg! (siden oppstart 19.januar!) :D
DrBabe sa for siden:
Så mange som har hatt bra nedgang!
Jo, den tar desimaler, men bare hvis man bruker punktum. Fikk meg en stor aha-opplevelse der selv, nemlig. Skriv 7.6 så tar den det.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.