< Tilbake til oversikten

Januarstartere - veiedag mandag?

m.f sa for siden:

:DHei. :)
jeg starter fresh idag og hoppet likegjerne på vekten i dag tidlig. Tenkte å ha mandag som veiedag, hvis fler vil er det bare å slenge seg på :)
Lykke til med vekttapet!

Doris sa for siden:

Jeg blir med jeg! :) - den tickeren jeg lagde la seg pent på Facebook -og jeg aner ikke hvordan jeg får den hit igjen - hehe

anneca sa for siden:

2 kg ned på en uke, men det er jo vann da siden jeg startet for en uke siden. (Dessuten er dette kilo jeg la på meg rett før jul)

Fjortis sa for siden:

Jeg er også med! Mandag er en fin veiedag synes jeg!

Skrulla86 sa for siden:

Jeg er med:)
Skal veie meg hos svigers idag(er midt i flytting, så vekta er fortsatt pakket ned ettellerannet sted;))

store ifa sa for siden:

Eg henge meg på eg og;) begynnte i jan i fjor... hadde tatt av 30 kilo til jul, men 5 kom på igjen i løpet av julen.... men eg har spist mye så det er en grunn.....

Bixen sa for siden:

Jeg er med! Begynte på ketolyse i mai i fjor, og gikk ned 25 kg frem til november. Hadde pause i desember, men nå er det å starte på ny frisk!
Skal ned til 69 i første omgang; gjerne mer hvis det går lett. Er spent på hvor fort de siste kg går av! :D

Vekt:
04.01.10 - 76.6 kg

grotingeling sa for siden:

Hei - det finnes en veietråd for mandagsveiere her

Calvin1009 sa for siden:

Passer fint med veiedag mandagsmorgen:) Så jeg er med.

Startet i dag så ikke så mye å rapportere ennå men startet med 92,9 kg.
Satser 80 i løpet av våren.

madicken71 sa for siden:

Jeg kaster meg på. Jeg veide meg 13. 12. 2008 - og startvekta er der. Var nemlig da jeg bestemte meg for å ta skjea i en annen hånd. Jeg må snu skikkelig på kostholdet mitt. Brød, pasta og søtsaker har vært veldig meg. Blir spennende. Aldri prøvde dette før. Jeg må nok sannsynligvis ta litt hensyn til energiinntaket i tillegg til lavkarbo ettersom jeg er innenfor normal BMI.

Lykke til alle sammen ;).

aslaug sa for siden:

Ja henger meg på her, viktig å veie seg:D:D.

¤Lene¤ sa for siden:

Jeg har tenkt mandag som veiedag, så jeg henger på her med dere :D Har stort sett et svakt øyeblikk hver morgen og går på vekta, men nå skal jeg prøve å bare veie meg den ene dagen i uka!! Jeg får flytte vekta ned på badet i 1. etg kanskje, da står den ikke og roper på meg hver morgen når jeg skal i dusjen.

m.f sa for siden:

kjempe bra at så mange er med! da er det lettere å holde ut :)
lykke til alle

Multi sa for siden:

Jeg er også med. Starta i dag, men vil ha mndag som dag, Veide meg på manda og var det samme som i dag, så det blir en flat start.

fig sa for siden:

Hei.Hiver meg med jeg også.Startet på mandag,å synes det er en grei veiedag. Lyke til alle sammen.:):):)

Camz sa for siden:

Har veiedag hver dag jeg. Hadde det sist jeg holdt på med dette også å syns det var veldig greit for å ha kontroll. Om det er oppgang en dag er det ingen krise, for jeg vet at kroppen kan svinge mye fra dag til dag med hensyn til hvor mye enn har drukket, hvor mye salt en har fått i seg sykluser osv.. Men jeg tenker at om denne ene dagen med f.eks en oppgang på 0.4 kg var veiedagen min kunne det tatt fra meg motet om jeg kun skulle veid den dagen. (Ja jeg gir fort opp :rolleyes::o)
Men istedenfor å oppdatere vekten hver dag her inne så blir jeg med dere på "veiedag" mandag :D:D

Lykke til alle sammen ;)

¤Lene¤ sa for siden:

Da har jeg startet dagen med en tur på vekta, og den viste 1,9 kg mindre enn for en uke siden :D Blir spennende å se hva den neste uken utgjør.
Har satt meg et mål om å veie 70 kg når påsken er over, og dette vil si at jeg må gå ned 0,8 kg per uke. Ser at dette kan bli litt hardt, men jeg skal jobbe for å nå det :)

Ha en strålende dag! Gleder meg til å se flere glade innlegg her seinere i dag :)

1. januar: 81,1 kg
  2. januar: 79,2 kg (-1,9 kg)

Bixen sa for siden:

Vekt:
04.01.10 - 76.6 kg
11.01.10 - 74,2 kg

fig sa for siden:

Ser at det har vært mange flinke slankere denne uken.GRATTIS ALLE SAMMEN!!!!!
Med meg har det ikke gått så super bra,men litt ned ble det.
04.01.10....92.4
11.01.10....92.2
Så det ble -200g,men alt er jo bedre enn ikke noe.Satser på litt mer å vise til neste mandag.
Lykke til denne uken alle sammen.... :O)

Multi sa for siden:

Hei jeg begnte på torsdag og kom ketose løsrdag kveld.

Min vekutvikling bir derfor
Torsdag 07.01.2010: 75,9
Mandag 11.01.2010: 74,3 (-1,6)
Regner med det meste av dette er vann, så jeg setter det som grunnvekt, håper det nå går jevnt og trutt nedover.

Lykke til videre til alle dere andre

Calvin1009 sa for siden:

Mandag 11.01 og første veiedag ;)

Ned 1,8 kg. En kjempestart spør du meg. Veldig fornøyd !

Katteeier sa for siden:

Etter en uke har jeg mistet 3.2 kilo.
Har mye å ta av, og det er sikkert en del vann, men er uansett kjempemotivert for å fortsette!

pjusket sa for siden:

Slenger meg på her jeg også! Moro med slike tråder :)

uke 1: -4,8kg

Gleder meg alt til neste uke!

Lillerose sa for siden:

Hei.
Jeg vil være med jeg også. Startet opp 4 januar med en vekt på 90.4 kilo. I dag var vekten 89.6. Så det går nedover:)

store ifa sa for siden:

Heisan! ned 1,5 denne uka... fornøyd med det!! syns dette går knallbra... ikkje sulten og har det heilt topp!!

pjusket sa for siden:

Det synes jeg er det beste med hele kuren! Man er nesten alltid god og mett. :)

Monicah sa for siden:

eg og vil være med! eg begynte på kuren på mandag, så kjem tilbake med mine tall på mandagen igjen eg då:) lykke til alle sammen:)

m.f sa for siden:

hei :) jeg har detti ut igjen, var i bryllup på lørdag og sliter m å komme i ketose igjen.. melder på mandag igjen - :)

Fleskesilje sa for siden:

Har og veiedag på mandag (men jeg er så fæl til og snike meg på vekta daglig) Begynnte på mandag og har allerede gått ned 2.7 kg. Helt villt :eek::p

pjusket sa for siden:

Jeg kjenner meg igjen der! Det første jeg gjør hver morgen er å gå på vekta, og det er dumt når den har bikket litt opp f.eks. Da blir jeg så sur på meg selv og så lite motivert til å fortsette! Det beste er nok å gå på vekta max 1 gang i uka, men så er det litt kjekt å se og håpe på litt nedgang hver dag også! :p

Gratulerer med så stort vekttap på 3 dager, det er villt! Utrolig hva denne kuren gjør! Lykke til videre! :)

Bixen sa for siden:

Jeg veier meg også stort sett hver dag, men synes det er ok å se at vekta naturlig går litt opp og ned hver dag! Selv om mandag er "offisiell veiedag," vet jeg da at jeg kanskje har gått ned i løpet av uka, selv om vekta er den samme som uka før på selve veiedagen. :D

Fleskesilje sa for siden:

Ja jeg eeeeeelsker denne kuren, rett og slett... :D

pjusket sa for siden:

Ja, sånn har jeg det også! Veide en kilo mindre i dag enn i går, og da blir man glad! Men vi får vente å se hvordan det går til mandag!

Du har jo gått ned mye på kur ser det ut som, Bixen! Får jeg spørre deg hvor lang tid du har brukt og om du har gått på ketolyse hele tiden? :)

Bixen sa for siden:

Ja, jeg startet 4. mai i fjor, og gikk ned ca. 23 kilo frem til november. Fra september ble jeg litt slurvete, men har faktisk likevel gått ned 6 kilo fra oktober og frem til nå, så jeg er kjempeglad! Nå håper jeg at utskeielsene i desember gir kroppen en dytt, slik at de siste kiloene går kjapt av. :p Foreløpig ser det positivt ut!

pjusket sa for siden:

Wow, det er jo kjempebra jobbet! Gratulerer så mye! :)

Jeg gleder meg veldig til jeg endelig kan si at jeg har gått ned 20kg ++ jeg også. Og ikke minst føle meg vell!

Er dere fortsatt godt i gang og klare for veiings på mandag? :)

Bixen sa for siden:

Ja, det er veldig deilig, men sliter med disse siste kiloene. Står liksom bom fast på 74. :mad: Jeg vet man skal være tålmodig, men når det har gått så kjapt frem til nå hadde jeg liksom håpet at det skulle fortsette slik!

pjusket sa for siden:

Det kan jeg godt forstå, men du får bare holde motet oppe og tenke på hvor flott det blir når du endelig er i mål :)

Akkurat nå er mål for meg veeeeldig langt unna, men jeg skal ikke gi meg før jeg stuper denne gangen! Dette er året vårt ;)

Nå er jeg kjempespent på mandagen!

maje999 sa for siden:

Hei,jeg begynner på mandag nå,men har ikke vekt... :(

boltre sa for siden:

Hei jeg slenger meg med!
Begynnte Mandag 11 Januar.
Har gått ned 2.7 kg .Men det er mest vann.
Det er fra uka alvoret begynner.
Skal ned fra 79.5 til rundt 68 kg.

pjusket sa for siden:

Så hyggelig med flere folk! Velkommen skal dere være! :)

Bixen sa for siden:

04.01.10 - 76.6 kg
11.01.10 - 74,2 kg
18.01.10 - 73,9 og det er etter å ha skeiet ut i helgen! :D

Monicah sa for siden:

eg har gått ne 2,4 kg dinna veka. hadde et håp om å bikke 80, men e strålande fornøgd me 2,4 på mi fyste veke:)

Kakemor sa for siden:

Jeg har også veiedag mandager, og blir gjerne med her!
Startet 4.1, og hadde bra vekttap første uka, så jeg er egentlig litt skuffet over at det ikke har vært noe særlig vekttap denne andre uka. Men, men, jeg håper det tar seg opp igjen til neste uke. Dessuten har hoftevidden krympet med 2,5 cm på disse to ukene, det er jo også noe. :)

04.01: 106,4 kg
11.01: 103,1 kg
18.01: 102,1 kg

Multi sa for siden:

Min vekutvikling:
Mandag 18.01.2010: 73.8 (-0,5)

Hmm - det går ikke så fort, men rette veien. Får ta tida til hjelp

Designeren sa for siden:

Hei!

Jeg har også veiedag mandag. Startet for en uke siden og gikk på vekta i dag. 3,4 kilo første uke - digg :)

Så nå er det bare å jobbe videre - jeg vet jo at den første uka gir best resultater! Lykke til alle sammen :)

Snehvit sa for siden:

Jeg blir gjerne med! Min kjære og jeg begynner begge i dag, med veiedag mandag, og trenger å gå ned maaaaaaaange kilo!!! Jeg har gått på ketolyse før og GLEDER meg til det herlige livet som ligger foran meg!!!

STÅ PÅ FOLKENS! DETTE SKAL VI KLARE!!!

Lillerose sa for siden:

Jeg har gått ned 1 kg siden siste veiedag:D Er godt fornøyd med det, tiltross for at jeg gjerne ville ha gått ned "masse" på en uke:p

Er det noen som opplever vektstagnasjon dersom de drikker mye lett-brus/cola Zero?
Jeg er litt for glad i det, men har begrenset mengden mye den siste uken, men i helga ble det kanksje litt mye:_plystre:

grotingeling sa for siden:

1 kg på en uke er kjempebra :heia:
Det er mange som rapporterer om vektstagnasjon pga lett-brus/lett-saft ol, så du kan jo prøve deg med 1 uke uten og se om det gjør noe utslag ;)

pjusket sa for siden:

Så moro med så mange folk her inne! :)

Her kommer min oppdatering:

04.01.10: 107,8 kg
11.01.10: 103,0 kg
18.01.10: 102,2 kg

Vært kjempedårlig til å drikke vann denne uken, så forhåpentligvis viser vekta litt mindre om en uke igjen! Uansett må jeg få skryte av alle sammen, dette er virkelig motiverende å se på! Dere er flinke! :)

peruvian sa for siden:

Hei!

Gikk ned 2 kg i jula (?!) og ble storfornøyd, og etter litt utsetting er jeg nå inne i min tredje dag i ketolyse. Det å starte på en lørdag var hardt, og trolig det beste mtp at det kommer flere lørdager fremover hehe.

Heldigvis har jeg ikke vekt i leiligheten, og regner med å veie meg selv èn gang annenhver uke, så det kan bli morsomt :) har fortsatt et godt stykke igjen, men bestemt på at dette skal jeg klare! :D:D:D vil prøve å komme med oppdateringer etterhvert som tiden går, er vanskelig de første dagene, men håper og regner med at ting går bedre etterhvert!

Saine sa for siden:

Hiver meg på denne også. Skal prøve å oppdatere i samme innlegget

04.01 92 kg 0kg
11.01 90.5 kg -1.5kg
18.01 89.7 kg -0.8 kg

store ifa sa for siden:

heisan alle sammen...flinke dokk e:)
ned 0.8 denne uka, men fornøyd med det;)

tangoto sa for siden:

Hei og hopp, hiver meg på jeg og. Er på en annen vektliste for januarstartere, men nå har jeg bestemt meg for ketolyse med veiedag på mandager. Så flinke dere er! : )

04.01 85,5 kg 0kg
12.01 83.6 kg -1.9kg
18.01 83.3 kg -2.2 kg

Lillerose sa for siden:

Takk:).Skal prøve å holde meg unna brus/saft og se om det gir utslag:)

Katteeier sa for siden:

Veide meg mandag igjen, og så at vekta hadde gått opp en liten kilo. Litt deperimerende, men jeg skylder på mens og de tingene der. Blir spennende å se neste uke, for jeg har holdt meg til dietten og er stadig i ketose.
Er nå igang med min tredje uke, så kroppen holder vel enda på å finne ut at kostholdet er endret. Har aldri noensinne spist så mye fett i alle fall!
Stå på, alle sammen! :p

pjusket sa for siden:

Du skal nok se at vekta går ned igjen denne uken, slik er det hvert fall med meg når jeg har mensen!

Kjempebra at du har vært i ketose hele tiden selvom du gikk opp litt på mandag! Kan være vanskelig å holde motivasjonen oppe, men du er veldig flink! :)

Katteeier sa for siden:

Takk skal du ha, Pjusket!
Godt med all støtte, og finner masse "trøst" og motivasjon her på forumet! :)
Kan ikke gi opp etter to uker. Det er bare å stå på!
Maaaange skikkelig flinke folk her inne, da!

maje999 sa for siden:

Hei hå. Startet denne mandagen på kuren jeg så er ikke kommet så godt igang enda,men ser det er mye støtte her så føler dette er plassen for meg. :) :) :)

pjusket sa for siden:

That's the spirit! ;)

maje999, velkomme skal du være! Morsomt med flere folk!

Ja, jeg er enig med dere begge to! Masse støtte, gode råd og tips å få her på forumet! Det er faktisk en av mine største motivasjonsfaktorer!

Stå på, damer! Dette er året vårt! ;)

tangoto sa for siden:

Huffamei opp til 84,4 igjen!! Skjønner ikke,for har ikke skeiet ut på noe vis.. Stiksen gir utslag,men på den første firkanten - har det noe å si selv om jeg vet dere sieratutsalg er utslag..Hmm..

Uansett, jeg skal ha mensen til helgen, kanskje forklaringen ligger der. Og veiedag er ikke før på mandag, så håp i hengende snøre? Synes det er merkelig med denne store oppgangen, for har mistet maaange cm!! Fra 106 rund magen å det tykkeste til 94 cm! Følerkroppen allerede er helt annerledes og strammere. Og ikke hatt tid til så mye trening som ønsket pga pendling, ungene på 2 og 4 og jobb...

Dere andre har jo gått ned masse på kort tid! Gratulerer!

Katteeier sa for siden:

Yay!
Minus 5.3 siden 4.januar! :D
Da har jeg nådd januarmålet. Hurra!

Designeren sa for siden:

Ny veiing i dag....ned 0,6 denne uken. Skuffende dårlig synes jeg :sint:, men ny uke - nye muligheter.... Er ikke flink nok til å bruke tid på å eksprimentere med nye retter. Har skrevet ut en del oppskrifter i tillegg til den geniale "boken" på 92 sider som er lagt ut her. Vi prøver igjen :ja:

Lykke til alle sammen! :stortsmil

Monicah sa for siden:

2
11-01-10 83,2 -o,2
18.01.10 80,8 -2,4
25.01.10 79,3 -1,5
totalt: -4,1

det blir totalt 4,1 kg ned. det er jeg veldig fornøyd med på 2 uker på ketolyse! skal det fortsette slik så skal dette gå veldig bra:)

Ligotage sa for siden:

Hei!

Jeg er ny her på lavkarbo.no (selv om jeg har vært medlem nokså lenge)

Kan jeg være med på mandagsveiing. I dag er vekten 93,4
(har ikke funnet ut av sånn "thicker-markør fine greier enda) :-)

Vært i ketose de siste to uker, men ikke gått ned et gram... men gikk ned 2 kg etter nyttår f ø r ketose. (men gått ned 20 kg ved hjelp av lavkarbo / ketose) noen år tilbake som er h o l d t av.

Nå skal jeg ta frem ketolyse-boken og finlese den. (ikke brukt akkurat Ketolyse - dietten tidligere ) Håper å plukke opp tips og motvasjon fra erfarne brukere.

Multi sa for siden:

Min vekutvikling:
Mandag 25.01.2010: 73:5 (-0,3)

Hmm - det går ikke så fort, men rette veien. Får ta tida til hjelp.
Har dog gått opp 0,7 kg siden torsdag. Er DET vanlig???

MiniMe74 sa for siden:

Hei!
Jeg slenger meg med her jeg også. Har holdt på med ketolysekuren i to uker nå og er kjempe spent på hvordan dette skal gå! Kjempe motivert og happy med kuren.:)

Mandag 11.01.2010: 95,4
Mandag 18.01.2010: 93,1 (-2,3)
Mandag 25.01.2010: 92,2 (-0,9)
Totalt: 3,2 kg

Må innrømme at jeg hadde håpet å få enda mer fart på sakene, men skal allikevel være fornøyd hvis det fortsetter i dette tempoet!

Stå på alle sammen!:D

A-p-o-c sa for siden:

Hei dere!
Jeg er også mandagsveier og januarstarter, så jeg melder meg inn her! :)

1,9 kg siden 01.01.10...snikveide meg på fredag og da viste vekta 2,2 kg minus, men alltså ikke idag. Det betyr at jeg ikke har gått ned noe på hele forrige uke, og utfra fredag heller opp 0,3 kg. :( Det var litt demotiverende, men jeg ser på tallene herinne at det er fler som opplever det samme eller ligger på omtrent samme nedgangstall - så da får vi vel peppe hverandre å ha tro på at vi får det til?? :cool: Men, oi, så utålmodig jeg er innimellom! :p

Snehvit sa for siden:

Første veiing for meg i dag :)

Ned 3 kg og 16 cm!!! Herlig med en sånn pangstart!!! Livet blir så mye lysere :D

Monicah sa for siden:

wow snehvit! hvor på kroppen måler du?

pjusket sa for siden:

Gratulerer alle sammen med flott nedgang! :)

Uka mi har gått veldig bra, og jeg er storfornøyd med resultatet. -1,6kg denne uken, og totalt -7,2kg siden 4. januar! Det er helt utrolig! Lenge leve lavkarbo! :p

25.01.10: 100,6 kg

Nå skal jeg holde motivasjonen i gang og fortsette som bare det! Neste uke SKAL jeg være under 100kg!! :D

tangoto sa for siden:

Hei og hopp!

Mine resultater så lang viser flatt den siste uken. Er fornøyd likevel fordi jeg plutselig gikk opp en kilo midt i uken som jeg nå har gått ned igjen.. ja, ja, det er da bedre inn ikke noe?? ; )

Har mistet mange cm rundt magen fra 104 til 94. Tenke seg til, nesten utrolig!!

04.01 85,5 kg 0kg
12.01 83.6 kg -1.9kg
18.01 83.3 kg -2.2 kg
25.01 83.3 kg -2,2 kg M

Stå på videre alle sammen - gratulerer til dere som har gått ned masse og gi ikke opp dere som står på stedet hvil en liten stund! : )

Censone sa for siden:

har gått glipp av andre veiedager, så her kommer alt sammen :D minus 6 kg siden 8. januar. Startvekt 97, nå 91.
Ser at dere har vært veldig flinke til å gå ned. og de som har stått stille ei liten stund- jeg beundrer deres stå på vilje, vet selv hvor umotiverende det kan være... det har vært vikstigste "sprekke grunn" for meg i alle dietter. Så nå har jeg satset på ketolyse, gjør så godt jeg kan, og vil huske at det er helt vanlig med litt vekt stopp, og det må ikke være min grunn til å gi opp ( er nemlig flink til slikt) Vil ikke sprekke, vil holde meg fast til ketolysen, for for første gang i mitt liv jeg er skikkelig mett, våkner ikke sulten og går ned i vekt :) Takk alle sammen :)

Kakemor sa for siden:

Det går riktig vei, enda en drøy kilo er borte :-)

25.01: 100,8 kg

Hurra!!!

Snehvit sa for siden:

:D Fornøyd ja!

Jeg måler hals, bryst, navle, rumpe, overarm, lår og legg :)

Lillerose sa for siden:

Hei alle flinke slankere:) Gratulere med nedgang til alle...Dere er så flinke.:D
Ble ikke å veie meg i går da jeg var bortreist, men veide meg i morges, og vekta viser minus 0.8 kilo siden siste veiedag:)
Så da har jeg gått ned totalt 2.8 kilo siden 040110....Går da nedover...;)

Tidl. medlem sa for siden:

Jeg startet på mandag..
Veide meg søndag, da stoppet vekten på 111,5 kg
Veide meg igjen i går, torsdag..
Da stoppet vekten på 109 kg.

Altså ned 2,5kg på 4 dager.
Blir spennende å se hva resultatet er på mandag med tanke på at jeg skal på jobbfest i kveld, der blir det nok inntak av karbohydrater i flytende form..

Katteeier sa for siden:

1.februar, og jeg har gått ned ytterligere 1.2 kilo den siste uka!! :D

Mistet totalt i januar: 6.5 kilo.
Det er nesten for godt til å være sant!

:visemuskl

Kakemor sa for siden:

01.02: 99,9 kg

Vekta snek seg såvidt under 100-tallet, en utrolig deilig følelse! :D

MiniMe74 sa for siden:

Stort sett fornøyd, men har mensen og har spist endel salt så jeg er ekstra spent på neste uke :)
Hvor mye fett spiser dere i løpet av en dag egentlig? Mistenker at jeg spiser litt lite:confused:
Januar:
Startvekt mandag 11/1-10: 95,4kg
Mandag 18/1-10: 93,1 kg
Mandag 25/1-10: 92,2
Februar:
Mandag 1/2-10: 91,6 kg

Designeren sa for siden:

Mandag og veiedag igjen :)

Har nå gått ned 5 kg på 3 uker! Livet er herlig :heia:
Så nå er det bare å fortsette i samme gode løypa - skal på vinkveld på lørdag, så vi får se hvordan uka utvikler seg :)

Lykke til videre alle sammen!

Multi sa for siden:

Min vekutvikling:
Mandag 25.01.2010: 73:5 (-0,3)
Mandag 01.02.2010: 72,0 (-1,5)

Kan ikke være annet enn superfornøyd :)

Monicah sa for siden:

nedgang på 0,7 kg. fra 11.01.10 til nå har jeg da totalt gått ned 4,8 kg. kjempefornøyd!

Censone sa for siden:

kjempefornøyd, men fikk veeeeeeeldig sterk hodepine i dag, og har lyst på noe søtt :( ......hittil (fra 8.januar) gått ned 7 kilo, siden forrige mandag- 1 kilo.. går sakte ;)

Lykke til alle sammen :)

tangoto sa for siden:

Hei hei : )

Dagens resultat er som følger:

04.01 85,5 kg 0kg
12.01 83.6 kg -1.9kg
18.01 83.3 kg -2.2 kg
25.01 83.3 kg -2,2 kg M
01.02 fra 82,7 til 83,9 kg, men siden forrige mandag + 0,6 kg

Ja, ja.. var så fornøyd med nedgangen inntil jeg plutselig i dag gikk opp 1,2 kg... Her er det bare å smøre seg med tålmodighet.. ; )

pjusket sa for siden:

Hurra, endelig viste vekta under 100kg! Det er lenge siden sist! Denne uken har jeg gått ned 1,1kg, og jeg er så fornøyd så! Motivasjonen er fremdeles på topp, og jeg gir meg ikke med det første skal jeg love dere! Har forresten begynt å få komplimenter ang. vektnedgangen, jeg blir så flau, men det er tydelig at folk ser forskjell på meg, og at dette virker! :)

25.01.10: 100,6 kg
01.02.10: 99,5kg

neelam sa for siden:

Jippsi - da er jeg i gang igjen, etter pause fra veiing og ketose i to md. Jeg er så fornøyd med at jeg bare har gått opp tre kilo,,,etter å ha hatt den store sjokolade, is og kake utskeielsene i nesten hele januar (etter to uker mest i senga på pencilinkur etc). Sjoko,, ser ut til å være mitt aller svakeste punkt,, porten til mer og mer. Drømmer om en herlig Oslotur til våren - bare det å kunne gå i butikkene å prøve klær, sko, kjenne at de passe:)
bare fordi,, i'm worth it! Frihet for alle pengan, og kjøpe bare det som jeg virkelig faller for. Ketose er toppen - nå er jeg spent på hvor mye mat, mosjon (lett trening, litt yoga), og tid,, som trengs for å bli av med magefettet.

Lillerose sa for siden:

Hei alle:) Jeg glemte å skrive inn vekttapet mitt på mandag;)...Men det var heller ikke noe å skryte av heller da...:( Bare minus 200 gram...:mad:
Håper på bedre resultat til neste mandag....Kanskje noe av festen på lørdag hang igjen i kroppen på mandag:confused::rolleyes:....lov å håpe...:p

Multi sa for siden:

Her er dagens resultat fra min knat. Jeg synes dette går lekende lett og enn ikke så fort. MNe vi har da tolmodighet. Greit at ikke alle klæren blir for store med en gang ;)

Mandag 11.01.2010: 74,3 (-1,6) Hittil 1,6
Mandag 18.01.2010: 73.8 (-0,5) Hittil 2,1
Mandag 25.01.2010: 73:5 (-0,3) Hittil 2,4
Mandag 01.02.2010: 72,0 (-1,5) Hittil 3,9
Mandag 08.02.2010: 71,4 (-0,6) Hittil 4,5

Ser ut som en halv i uka blir mitt snitt og da er det håp i hengende snøre!!

Designeren sa for siden:

Puh.....har vært på fjelltur med gode venner i helgen.
God mat og god drikke.
Opp 1.6 kg i dag :mad: til tross for:

•Lavkarbo chili-con-carne
•Langrennski på beina i 2 1/2 time (Noe jeg HATER)
•Min egen blomkål/broccolli grateng istedet for fløtegratinerte poteter til biffen
•Egg og bacon istedet for brød som de andre spiste
•Lavkarbo-brownie til dessert lørdag (Og siden den ikke ble veldig god ble det et halvt stykke)

...men det ble mye rødvin :full: og et par lavkarbo-øl...og på fredag ble det en reel sprekk i godteriskåla....:_plystre:

IKKE gøy å reise på tur da gitt. :eek:
Men men, jeg gir ikke opp og satser for fullt igjen! :D

PS! Lagde forresten en utrolig god lasagne på torsdag - Brukte squash som lasagneplater og litt fløte med revet ost og bitte litt JBKM som saus. Kun hakkede tomater og krydder i kjøttdeig/løkblandingen. Og masse ost på toppen. Det skal jeg lage flere ganger!!! :heia:

Katteeier sa for siden:

Etter en såkalt "kalkulert sprekk" på lørdag, med kjempekoselig jentefest sammen med venninner jeg bare treffer en gang i året, så ble det jo en aldri så liten nedtur på vekta i dag.
I forhold til sist mandag har jeg gått opp 0,2 kilo, mens jeg i forhold til fredagens veiing har økt 1,2 kilo.... :confused:
Jaja - det var verdt det!
Jeg er igang igjen nå, og jeg har vært i ketose hele tiden - til tross for et par sjokoladebiter og en del vin på lørdag....

Håper å se fredagens tall igjen ganske snart! Deretter er det jo bare EN vei, ikke sant??;)

Designeren sa for siden:

Helt sant :)

ned10kg:) sa for siden:

Gått ned 0.9 kg på ei veke.. ENDELIG:) Stått stilt såå lenge! Fornøyd me de etter ein vekt som har stått stille i 2 uker.. Ver forsiktig med søtstoffet! Det fekk meg til å stoppe opp..

Monicah sa for siden:

denne uka har jeg gått ned 1 kg. kan ikke annet enn å være fornøyd da! har gått ned 5,8kg totalt siden 11.januar!! jeg er kjempefornøyd! og dette til tross av for lite vann og ingen trening og mye søtstoff!!!

Tidl. medlem sa for siden:

Jeg har gått ned 2kg den siste uka.

Totalt er jeg da ned 5kg på 2 uker.

Et tempo jeg ikke er helt fornøyd med, det går nok litt raskere enn hva bra er.

Censone sa for siden:

gratulere alle, dere har vært så flinke :)!!! akkurat nå har jeg ikke tilgang på presis vekt, så må låne en. Grovt tatt har jeg gått ned en kilo til i løpet av siste uke, så det blir minuss 8, siden 8, januar :) mmmm deilig :) Lykke til videre

tangoto sa for siden:

Hei igjen : ) Jeg holder meg borte fra alt kunstig søtstoff - drikker bare vann (masse!!) og kaffe. Bortsett fra ett unntak - må ha en eller to suketter i kaffen : (( Tror du det er min stopper??

Jeg skeier ellers ikke ut i det hele tatt - føler meg ikke fristet en gang da mett og fornøyd, men det går sakte med vekten. Men fort med cm rundt navel; fra 106 til 87,5cm.

Gårsdagens resultat:

04.01 85,5 kg 0kg
12.01 83.6 kg -1.9kg
18.01 83.3 kg -2.2 kg
25.01 83.3 kg -2,2 kg M
01.02 fra 82,7 til 83,9 kg, men siden forrige mandag + 0,6 kg
08.02 83,7 kg -2,8 kg
Som dere sikkert skjønner- jeg smører meg fremdeles med tålmodighet.. ; )

Jeg er veldig imponert over dere! Både dere som raser ned og dere som er utrolig tålmodige. Lykke til : )

Kakemor sa for siden:

01.02: 99,9 kg
08.02: 99,6 kg = tilsammen 6,8 kg

Det går fortsatt riktig vei...

pjusket sa for siden:

Jeg skjønner at du kan bli utålmodig om du tenker på vekten, men nå er det nå bare sånn at noen mister kiloene raskere enn andre. Hva om du kutter ut veiinga og f.eks legger frem en litt for trang bukse som du prøver hver uke? Du har jo allerede mistet utrolig mange cm rundt navlen, så det er jo tydelig at du gjør noe veldig riktig! :)

Jeg vet ikke hva du pleier å få i deg i løpet av en dag sånn ca jeg, men jeg tror ikke 2 suketter skal gjøre store utslag om du ikke får i deg mye annen søtning, det gjør det hvert fall ikke på meg! Men du spiser mye fett og grønt? Lykke til fremover hvert fall, og jeg synes du er utrolig flink! :)

Jeg fikk forresten ikke veid meg mandagen som var, vekten manglet batterier! Men nå er de kjøpt inn, så jeg snikveier meg i morgen og oppdaterer på mandag!

Ha en fortsatt flott uke alle sammen!

Designeren sa for siden:

Hei alle sammen!

Nå begynner ting å forsvinne etter forrige helgs utskeielser...
Spiste Nannahs eplekake med råkrem på morsdagen - tok den med på besøk og den forsvant :) Alle digget den :)

Nå har jeg bare 600 g igjen til jeg er der jeg var forrige fredag....puh...

Håper dere andre også har hatt gode resultater :p

Multi sa for siden:

Her går det smått om senn for tida. Ukens resultat = 200 g......
Håper det snart ftr litt mere fart.

Mandag 11.01.2010: 74,3 (-1,6) Hittil 1,6
Mandag 18.01.2010: 73.8 (-0,5) Hittil 2,1
Mandag 25.01.2010: 73:5 (-0,3) Hittil 2,4
Mandag 01.02.2010: 72,0 (-1,5) Hittil 3,9
Mandag 08.02.2010: 71,4 (-0,6) Hittil 4,5
Mandag 15.02.2010: 71,2 (-0,2) Hittil 4,7

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.