< Tilbake til oversikten

Januarstartere - veiedag mandag?

peruvian sa for siden:

Har egentlig veiedag på Lørdag, men jeg slenger meg på her fordet. Gikk ned 2 kg i jula, noe som var helt utrolig, så slik har det gått med meg:

Startvekt: 109
20.12 - 16.01 = 107.0 (ned 2.0 kg)
16.01 - 23.01 = 104.5 (ned 2.5 kg)
23.01 - 30.01 = 102.6 (ned 1.9 kg)
30.01 - 06.02 = 101.9 (ned 0.7 kg)
06.02 - 13.02 = 100.3 (ned 1.6 kg)

Totalt 6.7kg ned på litt under èn måned og 8.7kg totalt! Gleder meg til at vekta forhåpentligvis står under 100 neste helg!!! :rolleyes:

Monicah sa for siden:

vekttapet mitt denne gangen ble 0.6 kg. fornøyd med det tross polly peanøtter på lørdag:)

tangoto sa for siden:

Takk for motivasjon, lurt tips og innspill!:-) Spiser masse grønt og fett. Hadde tapasfest i helgen og lagde masse godt av gerd og ketolyseboken. :-D Har noen trangere jeans på lur;-)
Endelig litt ned, men tickeren virker ikke..mand 15.02 82,1 kg totalt ned 3,4 kg på 6 uker. Lykke til videre alle!:-)

Katteeier sa for siden:

Denne mandagen har jeg ingenting å melde, bortsett fra at jeg har stått temmelig stille på vekta denne gangen.
Var i Skottland i langhelga og besøkte kjæresten min, og det ble ikke akkurat en tur i ketolysekurens ånd, selv om jeg tenkte på inntaket av karbo.
Det gikk greit forsåvidt, og jeg har ikke fått noe negativt utslag på vekta. Det må jeg vel bare si meg helt fornøyd med!
Nå skal jeg fokusere på å komme tilbake i det gode sporet!
Ønsker alle sammen en god uke! ;)

Censone sa for siden:

en hærlig kilo til har forlatt mine kropskurver denne uka.. Minus 9 kg siden 8.januar :D Lykke til videre alle sammen, godt jobbet !!

Designeren sa for siden:

Så utrolig bra da! 9 kg!!! Gratulerer! :)
Hva spiser du for å klare det da? Noen tips hadde vært fint...jeg spiser for lite fett tror jeg, men vet ikke helt hvordan jeg skal få i meg mer.....

tangoto sa for siden:

Jeg har begynt med cocosa, fløte og kanel i kaffen jeg nå. Er jo en måte;-) Ellers elsker jeg ribbe med svor, litt hardt for magen kanskje, men smaskegodt. Nam! Og avocado og egg med majones og godt, eks reker og laks;-)
Censone for en fantastisk nedgang! Gratulerer!:-) Og til dere andre:-):-)

Censone sa for siden:

:) takk :) Litt vanskelig og si hva jeg spiser siden det er så mange forskjellige ting, men i utgangspunktet- egg, ost,alt mulig ren kjøtt, majones, rømme, fløte, brokkoli, blomkål, agurk. lager lchf kjex nå og da. desert av og til- kokosa med malte mandler og kakao, pisket fløte med kakao. minimalt med kunstig søtning- ble dårlig etter å ha spist kokossmakroner med sukrin. Men for det meste tror jeg at vektnedgangen skyldes at jeg endelig spiser mat kroppen kan utnytte og ikke lagre som fettreserve. og jeg er ikke sulten lenger :) og ja, jeg drikker mye ca 3 l om dagen (vann, grønn te kaffe) Har begynt og gå tur, har fått kreftene tilbake og sykler litt inne på stua :)

Designeren sa for siden:

Du spiser mye av det samme som meg :) Jeg får i meg en del fet ost og rent kjøtt. Ribbe med svor er en av mine favoritter også, men blir litt lei når jeg har stekt opp en hel bit lix...
Skal hvertfall gå til innkjøp av cocosa - mange som bruker det har jeg lest :) Har ikke hørt om det før engang jeg...
Jeg spiser så og si aldri dessert og erstatning for godteri, for det behovet er borte, men jeg drikker et par glass Pepsi max el. om kvelden.

Stå på videre og lykke til alle sammen :p

tangoto sa for siden:

God morgen:-)
Klarer ikke oppdatere tickeren fra mobilen men 7 uker siden start og endelig ned 4 kg! 22.02 81,5 kg, ned 0,6 denne uken tross M. Neste mål er under 80;-) Lykke til videre alle!:-)

Monicah sa for siden:

har gått ned 0,5 kg denne uken. har mensen og spist kaker 2 dager på rad! så helt utrolig at jeg har gått ned i det hele tatt! superfornøyd!

peruvian sa for siden:

------- 20.12 = 109.0
13.02 - 20.02 = 98.8 (ned 1.5 kg)

Herlig å komme under 100 :p dog jeg føler meg litt bekymret over at det går såpass fort..

Censone sa for siden:

Gratulerer! du har vært kjempeflink!! Jeg er litt bekymret for så fort nedgang jeg og, men det står i boka at nedgang på 0,5-2 kilo i uka er vanlig. Jeg går ned ca 1 kilo i uka.Så krysser jeg bare fingrene og håper på at ingen muskelmasse blir tapt. Føler meg litt slappere enn forrige uke, men men.. Har gått ned 10 kilo siden jeg begynte 8. januar

Kakemor sa for siden:

04.01: 106,4 kg
11.01: 103,1 kg
18.01: 102,1 kg
25.01: 100,8 kg
01.02: 99,9 kg
08.02: 99,6 kg
14.02: 99,4 kg
22.02: 98,4 kg = minus 8 kg!

Da er drøyt 1/3 unnagjort :)
Gleder meg til det blir minus 10 kg! Det skal feires!!

Katteeier sa for siden:

Virker denne tråden enda?

I dag fikk jeg nytt titall på vekta! Hipp hurra, og ENDELIG!
Har alltid hatt en terskel på denne vekta, og har også denne gangen strevd litt med å komme under.
En kilo ned denne uka.

peruvian sa for siden:

------- 20.12 = 109.0
20.02 - 27.02 = 97.5 (ned 1.3 kg)

Her går det unna! :D

Monicah sa for siden:

hei hei:) denne ukene har jeg gått ned -0,9 kg. det blir totalt 7,8 kg siden start 11 januar:) er farlig nærme delmål på 75 kg. 0,6 kg igjen:)

tangoto sa for siden:

Hurra til dere-for en fart dere har!:-) 8 uker siden start og ned 4,3 kg. 02.03 81,2 kg, ned 0,3 denne uken. Ja, ja, ned er ned sier jeg bare..;-) Lykke til videre alle!:-)

pjusket sa for siden:

Da var jeg tilbake her inne igjen. Datt av litt, men nå har jeg tatt meg selv i nakkeskinnet så det blir spennende å se hvordan det går på mandag! Så flinke dere andre har vært! Dette er motiverende å se. Stå på! :)

tangoto sa for siden:

Godt å se detgår nedover med dere!

9 uker siden start og ned 4,0 kg totalt. Altså opp 0,3 denne uken:( Trøster meg med trening hver dag forrige uke og at dette kanskje er vann???

Jeg vil så gjerne under 80 - en vakker dag!:p:p

Lykke til videre alle!:D

PS Lurer litt på å bytte veiedag til nærmere midten av uken. Skal veie onsd. el torsd. og oppdaterte tickeren etter det.

Karissima sa for siden:

Ja det har jeg også begynt å lure på :) Merkelig det at jeg alltid veier minst midt i uka eller mot helgen :(

Designeren sa for siden:

Jeg vurderer også å bytte veiedag...mandag er visst ikke min dag. Opp-ned-opp.... Har ikke oppdatert ticker etter å ha gått opp ca. 1 kg siden forrige mandag...det pleier å forsvinne fort, så det er nok bare vann (håper jeg)...

Karissima sa for siden:

Jeg kommer nok til å skifte dag også. Veier alltid mindre mot slutten av uken av en eller annen grunn. I dag har jeg oppdatert tickeren min med 200gr :lol: fordi det er første gang på 5 uker at jeg kan oppdatere :)

Bollemor sa for siden:

Slenger meg med her jeg, Har egentlig had veiedag på fredager.. men skal se hvordan helgen gjør ut slag:)
har ikke had noe vekt-tap noen uker:(

Katteeier sa for siden:

Jah....kan bare slenge meg på.
Opp 0,5 denne uken.
Sånn er livet! :rolleyes:

tangoto sa for siden:

Neimen Karissima - gratulerer så utrolig mye med nedgangen!!:D:D Det er jammen bra og det unner jeg deg virkelig så tålmodig som du har vært;) Kanskje rockingen:p

Det med å bytte veiedag er bare litt dumt i forhold til trådtilhørighet.. Vet ikke helt jeg - burde være med i 17. mai tråden som jeg nettopp oppdaget som jeg ser du klokelig er med i, men så er jeg med i 5 kg i mars tråden morsom som jeg er - og huttemeitu det blir jo så mange plutselig?

Ser det er flere som har gått litt opp. Vi får bare holde sammen :o

Karissima sa for siden:

Ja nå har jeg rocka så jeg er både gul og blå og så har det ikke gitt bedre resultat enn 200 gr :lol:

Katteeier sa for siden:

Det å ha veiedag på mandag har en psykologisk effekt i alle fall på meg.
Da klarer jeg å holde fokuset i helga, og unngår å falle for fristelser.
Selv om vekta kan være lavere ellers i uka enn på en mandag, så spiller det jo ingen rolle i det lange løp!
Vekta vil over tid gå nedover!
Det er ikke bra dersom jeg skulle bli så desperat at en kilo opp i ny og ne skulle vippe meg helt av pinnen. Kroppen må få lov til å drive dette i sitt tempo, og jeg vet jo at når jeg følger kuren på en skikkelig måte da MÅ vekta gå ned over tid!
Det er i alle fall min filosofi.... :rolleyes:

pjusket sa for siden:

Nå lover jeg at jeg er tilbake. Jeg må, skal og vil denne gangen! Siden sist har jeg gått opp 1,8kg - BLÆ! Nå er det på tide å ta tak i problemet og gjøre noe med det, så nå er jeg i gang for fullt! Veide meg i dag og vekta viste; 99,6kg. Jeg skal aldri over 100kg igjen, så nå er det bare å stå på! :D

Hvordan går det med dere andre? Er dere like flinke?

Monicah sa for siden:

mandag og veiedag. har siden forrige mandag gått ned o,8 kg faktisk:) litt overrasket denne uken:) men veldig fornøyd!

Censone sa for siden:

hei hei, er tilbake etter noen uker, har ikke så mye å melde 10,2 kilo siden 8 januar. i helga veide jeg meg på en vanlig vekt som viste (gjett om jeg ble glad ) :) minuss 12 kilo!!! men nå er jeg tilbake til min gode gamle digitalvekt, som viser den tunge sanheten :D Stå på alle sammen, Husk- det går bare nedover ;)

Katteeier sa for siden:

Ned 1.8 kg denne uka.
Toppfornøyd!:D

Karissima sa for siden:

Så lenge det går nedover er jeg fornøyd :) 400gr på 1 uke

Monicah sa for siden:

1,8 kg på en uke er jo kjempebra katteeier!!!
jeg merker på vekten med engang jeg ikke får i meg nok fett! men uansett hvor mye fett jeg får i meg så går jeg ikke ned så mye på en uke... ikke at det gjør noe altså:)

peruvian sa for siden:

------- 20.12 = 109.0
20.02 - 27.02 = 97.5 (ned 1.3 kg)
27.02 - 06.03 = 96.7 (ned 0.8 kg)
06.03 - 13.03 = 95.7 (ned 1.0 kg)

:D:D:D:D:D

Merker ikke at "bilringen" min blir mindre og det irriterer meg!! :confused:

tangoto sa for siden:

Grattis med nedgangen folkens!:-):-) Opp 800 gram til 81,6 igjen. Argh. Får besøk om en el to dager, men vil jo gjerne under 80 snart!;-)

Monicah sa for siden:

heihei! hvordan går det med dere? er motivasjonen på topp??

peruvian sa for siden:

Motivasjonen er her den vettu! Tidligere synes jeg knekkebrød og yoghurt var en skikkelig kjedelig frokost. Når jeg er ferdig med denne kuren skal jeg aldri undervurdere en slik frokost igjen! JEG VIL HA KNEKKEBRØD OG YOGHURT :D

"You don't realize what you got, until you've lost it" :(

Hvordan er motivasjonen din da?

Monicah sa for siden:

jo den er på topp! mitt største savn er hjemmelaget pizza med skikkelig bunn! har prøvd meg på et par oppskrifter her men alt smaker egg, så jeg skal heller vente til en dag jeg skal unne meg noe godt!
ellers syntes jeg alt går lekende lett. er litt matlei nå, har ikke lyst på noe. men fikk jo besøk av tante rød i går så kanskje jeg er mildere depresiv siden jeg ikke kan spise sjokolade:) hehe... det går nok over fort:)

peruvian sa for siden:

Huff ja.. pizza, det var tider det! Savner hjemmelaget pizza, men også frossen pizza. Komme hjem på en fredag, slenge inn en slik + pizzadressing. Ahhh! :D Jeg er mer snacks person enn sjokolade, og heldigvis finnes det noe man kan spise.

Blant annet, så inneholder Michael's Large Chilinuts kun 10,7kh per 100gr, og hele pakka veier 110gr. Så hvis du vil ha litt kos i helgene, så er de å anbefale :)

tangoto sa for siden:

He he, jo da!

Godt å høre dere er ved godt mot. Det har dere all grunn til så fantastisk nedgang som dere har:) Artig med deg, Monicah, som alltid blir like overrasket;):p

Ikke særlig happy med siste ukens oppgang da jeg ønsker meg under 80 snart. Men, som noen sier her inne, stress med 2 barn og mann som har vært syke om hverandre over en 3-ukers tid, hjemme med minsten i dag og, kan jo ha virket inn. I tillegg til trening og M.

I og med at jeg siden i dag satser på å redusere kaffedrikkingen, droppe sukett for alltid (noe jeg alltid har ønsket å gjøre, siste rest av kunstig søtmiddel), i tillegg til å droppe all ost, har jeg håp om at dette kanskje kan snu for meg og. Synes jeg er veldig flink ellers;) He he må skryte litt av meg selv og:o

Monicah sa for siden:

ja jeg blir alltid overrasket for fra tirsdag til søndag omtrent så viser vekten alltid mer enn på mandager som er veiedager! så jeg forventer jo å måtte rapportere + hver uke, men så kommer mandagen og jeg har gått ned... veldig rart, men veldig bra:)

jeg er jo en svak sjel som faller for mange fristelser, så at jeg går ned i det hele tatt kan jeg faktisk ikke forstå! forrige uke spiste jeg pølse med brød, kake, sjokolade og godis. så at jeg gikk ned på tross av dette, er for meg uforståelig. men prøver til stadighet å skjerpe meg!

idag fikk jeg på meg en regnjakke i størrelse M. fikk den av min mor rett før jul, og da fikk jeg ikke igjen glidelåsen. idag var den mer enn stor nok:) så nå er jeg ekstra motivert til å gjøre en god jobb!

er ikke lett å holde fokus med barn og mann som er syke nei! jeg har vært der også... så jeg syntes du er kjempeflink:) jeg kommer nok ikke til å klare å fortsette om jeg må kutte ut kunstig søtning, så om du klarer det så er du mye flinkere enn meg:)

tangoto sa for siden:

God morgen:-) Står på stedet hvil. Egentlig ikke så ille da jeg har vært på fest i helgen og drukket;-)

Monicah sa for siden:

denne uken har jeg gått ned 0,4 kg. jeg er bare superfornøyd med at jeg fortsatt er under 75 kg!

Katteeier sa for siden:

Sist uke var jeg ned 1,8 kg.
Denne uka er jeg opp 2.
Det er PMS og vann i kroppen, så dette kjenner jeg igjen!

Får komme sterkere tilbake når denne uka er over, og håpe at jeg får et nytt jafs nedover!
God uke til alle sammen! :p

Bollemor sa for siden:

Hadde veie/måledag i går jeg..
Hadde INGEN Vektnedgang på 4 uker jeg:( åhhhhh...
Men hadde tatt av 12 cm.. så har jo minska.

Bilder ligger ut www.bollemoor.blogg no

FÅ gjærne en kommentar tilbake på bildene:)

tangoto sa for siden:

Fikk ikke opp linken, jeg..

Cm-reduksjon er jo supert! Gratulerer! Da trives nok kroppen din.

Men det kan kanskje se ut som du er på det de vise kaller et platå? Da sier Torkel sin bok en del om hva man kan prøve ut. Flere tråder om det her inne og:)

Jeg har redusert kaffe og enkelte meieriprodukter, og håper det løsner fremover jeg og ;)

Karissima sa for siden:

Ja en ser virkelig stor forskjell på bildene :) Flink har du vært ja. Har selv gått ned 3,1 kg fra midten av januar som jo ikke er mye men jeg ser det godt på magen og i livet. Har gått ned 1 str i bukser og det er jo supert. Kanskje det er rockingen som hjelper ;)

Vettel sa for siden:

Bollemor: Veldig forandring vil jeg si! Gratulerer!

Bollemor sa for siden:

Hehe, takk:)
Herlig å gå ned i kles-størrelser.
Men har stor truen på rokkeringer jeg oxo;)

tangoto sa for siden:

Bollemor: Så fin du har blitt - det er stor forskjell! Gratulerer og lykke til videre :)

Veiedag i dag og etter 12 uker er resultatet ned 5,1 kg:) Står på 80,4, og håper jeg får se 7-tallet snart;)

Lykke til videre og God Påske!

pjusket sa for siden:

Må henge meg på her jeg også og skryte av deg, bollemor! Ser en tydelig forskjell på bildene, hvert fall på de fra siden. Du ser råflott ut! Utrolig motiverende å se hvor flinke dere er, det hjelper virkelig på min motivasjon! :)

Nå har jeg tatt meg selv i nakkeskinnet (IGJEN), gått på vekta og kvitta meg med alt jeg har har "nei-mat". Jeg var jo så flink de første 5 ukene dette året, men så sklei alt av gode vaner og motivasjon ut. Men nå har jeg hentet meg inn igjen, for i går ble årets ferietur bestilt! 3 uker i sommerkjoler, bikini og strandliv. Jeg må bare klare det nå!

I dag viste vekten: 97,7kg.

Jeg vet ikke hva jeg skal sette meg som mål, men det er 12 uker til jeg drar på tur, så det er vel om å gjøre å bli kvitt så mye som mulig! :)

mumfie sa for siden:

Da er påsken over! Og jeg har hatt kurfri! :) Litt godt har det vært, og enda bedre er det at je ikke har gått opp mer enn 100 gr, ikke skjønner je hvordan det går ann... Men helt i orden! :)
I mårra starter je opp igjen for fult, og håper bare je klarer å motivere meg! Leser om supre resultater her inne og er stolt over samtlige! :)
Ønsker alle lykke til videre! :)

tangoto sa for siden:

pjusket - så bra du har satt deg mål og gjør deg klar for sommeren! :)

mumfie - så utrolig bra med påskekos og bare 0,1 opp!! Genialt opplegg dette her. Da er det jo bare å kjøre trofast på videre:D

Jeg har spist kun lovlige måltider, men litt mye av det kanskje... Opp 0,6 på meg:(. Kroppen vil ikke under 80 tydeligvis:o

Lykke til videre!

pjusket sa for siden:

Litt seint ute, men det var -1kg på meg denne uken. Slurvet litt siste delen av uka, så vekta kunne vel minket mer. Men men, ny uke og nye muligheter! Snakkes til mandag! :)

Monicah sa for siden:

ingen kommentar på meg... jeg har skeiet skikkelig ut og vil derfor ikke si hvordan det går... håper å være tilbake med tall på mandagen igjen:)
godt å se at ikke alle har tatt den helt ut i påsken:)

pjusket sa for siden:

-1,6 på meg denne uken! Det går sakte men sikkert nedover :)

tangoto sa for siden:

Gratulerer pjusket! Superbra :D
[color=darkolivegreen][/color]
Ja-ja ytterligere opp 0,6 på meg i dag, så opp fra 80,4 til 81,6 de to siste ukene.
[color=darkolivegreen][/color]
Fikk mensen i dag, men likevel seige greier dette :o :p
[color=#556b2f][/color]
Er litt spent på deg altså, Monicah.. er det så ille som hos meg?? ;)

Monicah sa for siden:

tangoto... du vet. min kropp er jo over all forventing når det kommer til slanking. jeg er like overrasket/glad når mandagene kommer. hoppet over forrige mandag for da hadde jeg så mye vann i kroppen etter mye salt potetgull. men har nå denne uken vært flink og klart å gå ned 0,4 siden sist jeg registrerte meg på den andre tråden vi er med i:)

pjusket, altså 1,6 kg på en uke er jo ikke sakte men sikkert. det er jo turbofart:) men det er jo alltid gøy å se at det går nedover, uansett hvor mye eller lite:)

pjusket sa for siden:

Hehe, Monicah - jeg vet at -1,6 er bra men jeg skulle så gjerne mistet 30kg på en uke og vært ferdig med hele greia! :p

Det er noe alvorlig galt med meg tror jeg, for om andre går ned mer eller i det hele tatt går ned blir jeg kjempeglad på deres vegne, men jeg er ikke fornøyd med meg selv om jeg ikke går ned mye mer! :p

Tangoto, du kan nok skylde på mensen her! Er det ikke 1kg kroppen pleier å samle i vann når man har mensen da tro? Gled deg til neste mandag da hvert fall, for da går du nok ned igjen! :)

Monicah sa for siden:

ja vi vil vel alle at 30 kg skal gå av på 1-2-3. men så enkelt er det dessverre ikke. jeg kjenner at det er lett å glede seg over andre, men jeg er også veldig glad og fornøyd med mine egne tall. men det er vel fordi jeg til stadighet forventer mindre av meg selv enn jeg burde kanskje? for jeg blir jo alltid overrasket uansett hvor lite jeg går ned:)

mumfie sa for siden:

Hei hei godtfolk! :)
Nå har jeg gjort unna nok ei veiing, og gått ned 1,7kg siste uka! Dette skyldes nok tildels halsvondt i helga, og lite mat. men dog alikevel! Så 90-tallet for første gang på flere år i helga, men har gått opp igjen etter det. Men nærmer meg under 100 med stormskritt. :D ser jeg sliter litt med denne kuren, og vurderer en annen. Får ikke i meg nok fett i løpet av dagen, og når jeg er på jobb(barnehage) er det ikke bare bare og forklare barna hvorfor jeg ikke spiser, eller ikke spiser det samme som de gjør!
Så jeg får lete litt rundt, og se hva jeg finner! Men takker ALLE for gode råd og god motivasjon! Nesten 10kg siden 19.januar på ketolyse, er jeg storfornøyd med! :)
Lykke til videre alle sammen! :)

mumfie sa for siden:

eller, kanskje jeg blir lit til! :) Finner ikkenoe som passer meg, og nå som grillsesongen står for tur - ja kanskje det er håp for meg alikevel! Så får jeg bare spise knekkebrød på jobb ;)
Joda, jeg henger meg på ei stund til ;) Ser jo at det hjelper så!

Monicah sa for siden:

da har jeg bare 200 g igjen før jeg har tatt av 10 kg! men føler ikkje jeg er på langt nær ferdigslanket.. må nok ned 5-10 kg til.. men denne kuren er jo så enkel å følge at det gjør ingenting:)

tangoto sa for siden:

Så bra du henger på videre Mumfie:-):-)

Monicah for deg er jo dette nesten som en lek ;-) Overraskelsesleken :-D

Ned 0,5 siden sist mandag til 81,1 kg. 0,7 kg fra bunn notering. Hmm.. vann el fett mon tro?

Stå på!:-)

mumfie sa for siden:

dagene går, og nok ei veiing er unnagjort! Og nå er je under 100kg!! Jippi!! :D Husker ikke sist... :-/
Men nå sikter je videre nedover, og gleder meg til sommeren for å se hvor vekta står da! :)
Lykke til videre alle sammen, dere er flinke!

Monicah sa for siden:

skal nok ikke påstå å si at det går lekende lett akkurat. har nettopp kommet hjem etter 2 dagers kurs i oslo der jeg har levd på mye mye karbos! men det er et bevist valg jeg tar når jeg skal på tur, at jeg skal kunne slappe helt av og få slankingen vekk fra tankene for en kort stund. kom tilbake i dag og har gått rett over til ketolyse igjen. siste måltidet mitt igår var en big mac med dobbel pommes frites. deili å få slikt ut av systemet:)

har ingen forhåpninger til vekten på mandag, mest sannsynlig så tør jeg ikke veie meg engang...

Tomling sa for siden:

Halloen alle sammen. Hiver meg på her med dere. Startet 18 Januar. Vekta har gått ned i et veldig varierende tempo fra uke til uke. Har til nå tatt av 12.2 kg og venter i spenning til mandag igjen.

Censone sa for siden:

Hei på alle sammen :) Etter mange uker uten vektnedgang, har jeg endelig (og det sier jeg med stor glede) begynt å gå nedover igjen. Nå har ønskede vektnedgangeng passert halvparten :) Ned 13,3 kg siden 8. januar :) Har vært på shopping i dag, kjøpt meg litt av hvert, og det var så morsomt å komme inn i str 44 !!! ( er ganske bred mellom skuldrer :) Jippiii!!! La oss møte våren med mye flottere
figurer :)

mumfie sa for siden:

Gratulerer med flotte resultater! :)
Jeg går på vekta i morgen, men uten forventninger i det hele tatt! Det gjenspeiler seg i at jeg ikke helt er tilbake på hektene og klar for ny runde! :/ Men jeg vil så gjerne!

MadamMim sa for siden:

Fant plutselig ut at det var en tråd for januarstartere med veiedag mandag. Og siden jeg starta 19. januar, så dumper jeg innom. Jeg er nok som flere andre og tjuveier vei innimellom (eller hver dag..?). :p

Det er jammen meg mange flinke mennesker her inne da! :) Men det er jo et fantastisk kosthold også da!!

14 kg er borte fra min kropp på disse mnd, storfornøyd!! :-):D

Censone sa for siden:

900gram på ei uke er kjempeflott synes jeg :) Gått ned 14,2 siden januar Hurraaa!! Lurer på om vi bør starte en ny tråd?? Sånn at det blir fristende for flere å henge på men ikke datte ned :P Ikke så mange her som før :(

Tomling sa for siden:

Har tatt av 1.8 kg siste uka. Totalt 13,8 kg. Er kjempe fornøyd. har bare 2,6 kg igjen til ønsker vekt.

Censone sa for siden:

Gratulere så mye !! Trener du mye?? Følger du ukesmenyen? Jeg går ned jeg og, men får aldri så stor vekttap i løpet av ei uke :( Har funnet ut at vekten faktisk begynte å gå ned igjen etter at jeg sluttet å trene.. hmmm Kanksje jeg trente for hardt..

mumfie sa for siden:

uuuups, opp 200gr denna uka! Kom ikke veldig brått på altså, siden jeg har hatt ei ganske løs tøyle den siste uka! Men nå er det nok. Bundaen skal sitte bedre enn på lenge til 17.mai! :D

Tomling sa for siden:

Hei Censone. Nei det er dårlig med det. Trener ikke noen ting for tiden. Dårlig unnskyldning, men jeg føler at jeg ikke får tid til det. Vet at det trenger skjerpings der. Er veldig kresen i matveiene så jeg følger ikke ukesmenyene. Her går det stort sett i en kyllingrett, tacosalat, fedon brød og kjøtt med blomkål og brokkoli. Har også en dressing med ketchup, majones og fløte som jeg bruker til middagen.

mumfie sa for siden:

Dør denne tråden helt ut ? betyr det at folk slutter?
Jeg begynner for fult igjen nå, i mårra! :D Satser ned mot 10kg til, men tar kg for kg!
Får vi opp igjen denne tråden ?

MadamMim sa for siden:

Neida!!! Vi kan da ikke ha gitt opp??? Vi har jo bare holdt på ei et halvt år snart... og er vi i mål??? Ikke jeg iallefall... still 14 to go!!!

Men synes jeg har hatt et bra vekttap med 20 kg til nå!!!! :-D

Karissima sa for siden:

Jeg er her fremdeles også og blir værende her. Har ikke hatt noe å rapportere på lenge men jeg er en tålmodig sjel :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.