arkine sa for siden:
Har ikke høner tenner ,, det visste jeg ikke :D
arkine sa for siden:
Har ikke høner tenner ,, det visste jeg ikke :D
Mistral sa for siden:
Usj...
Etter de to dagene med nedgang har vekta flatet helt ut igjen, den varierer med +/- 100 gram (!) fra dag til dag.
Jeg har spist mellom 15 og 17 gram karbohydrater hver dag. I går forsøkte jeg meg med under 10 gram, men det hjalp ikke det heller...
Jeg blir litt frustert, kjenner jeg. :_oppgitt:
supha sa for siden:
Det er helt vanlig at vekta varierer fra dag til dag. Ikke vei deg hver dag. Ta en fast dag. Jeg kan veie 2-3 kg forskjell fra dag til dag.
Mistral sa for siden:
Jeg har veid meg hver dag i et par år og trives godt med det. Og poenget her er jo at vekta IKKE varierer... den går verken opp eller ned, den har aldri vært så stabil før. Jeg veier akkurat det samme i dag som for en uke siden.Hvis jeg ikke går ned i vekt på ketolyse, kan jeg like godt gå tilbake til "generell lavkarbo" og slippe å veie og måle alt jeg spiser, for jeg går ikke opp i vekt med generell lavkarbo heller. Hele poenget med å prøve ketolyse var å bli kvitt de siste fem gjenstridige kiloene...
Kanskje jeg blir nødt til å prøve lavkarbo/lavfett igjen, det funket ihvertfall. Men det er en kjip diett med tvilsom sunnhetsfaktor og jeg har ikke noe lyst...
Bæret sa for siden:
Måler du deg da?
Kan være du merker det der?
Stilken sa for siden:
Jeg går ikke så mye ned, men jeg går mye inn. Har ikke gått ned på 1 mnd nesten, men kommer i bukser jeg ikek brukte for 3 uker siden. "vei" deg heller med å bruke klær som "vekt" , veldig motiverdene, og nå finner jeg meg faktisk i å ikke bry meg så mye om vekta lengre, før veide jeg meg HVER dag, nå veier jeg meg sjeldent, men føler meg utrolig bra, for jeg vet kroppen forandre seg
supha sa for siden:
Skjønner at det er frustrerende. Sliter med det samme selv. Min vekt har variert med +1 -1 kg helt siden februar.
Mistral sa for siden:
Klærne sitter akkurat som før, gitt...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.