blir alt for skjeldent enn er innom her om dagen.. jeghar kutta helt ut .. spiser akkurat som føre jeg begynnte.. men har ikke gått opp noen ting. tror magesekken min har krympet en del. merker jeg blir fort mett..
når ferien er over så skal jeg igansg med ketolyse og lavkabo igjen. ingen tvil. men i og med jeg ikke går opp noen ting men fortsetter og gå rolig ned så tar jeg ferie med god samvittig het. ;) har gått ned 10,5 kg. :D
vekten min står ganske stille...og har i grunnen gjort det noen uker nå. Er litt lei. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg spiser lavkarbo, men er ikke i ketose. Tror jeg har bygget muskler og mistet fett...Det er jo bra det. Men cm tap viser ikke ukentlige utslag...
Trenger å komme forbi denne kneiken her. Kneikene kommer med jevne mellomrom de. Er bare å holde ut og jobbe videre. Snart er det ferie, det betyr bedre trening i det minste.
Etter noen uker hvor jeg som sagt, har stått mer eller mindre bom stille, både i vektnedgang og cm, merker jeg nå at det endelig begynner å ta fart igjen:) Det skal dog sies at det er de siste 5 kg som skal av nå, så det går vel litt ekstra tregt, men etter ikke å ha målt noe som helst på flere uker, var midjemålet mitt i dag (som for meg er det eneste stedet som jeg vet nøyaktig hvor jeg skal måle) 75 cm! Jeg er ikke så høy da, knappe 163cm:) Min teori er at mye av grunnen til at det har gått sakte, er at jeg har drukket for lite vann, spist for lite fett og brukt søtningstoffer. Etter å ha justert på disse, har jeg merket klar forskjell fra siste uke. Så får vi se om det har skjedd noe på torsdag...:rolleyes: Målene og forskjellen i klærne er ikke å ta feil av:)
Hadde gått ned 2 kilo på fredag jeg, er sen med å skrive her. Da har jeg gått ned 17 kilo siden jeg startet 1 mai. Har blitt utskeielser denne helgen og blir nok ikke noe ned fredagen som kommer.
Gratulerer, Camilla, det er jo virkelig en prestasjon! :)
58 kg er målet, men har fremdeles ikke rundet 62-tallet denne uken, men trooor det er rett rundt hjørnet. Magen er fremdeles like 'liten' så det går riktig vei. Skal kutte littegrann på karbohydratene, og fremdeles sørge for å i meg nok vann og fett, så tror jeg det løser seg.
tusen takk Dolly..
Mitt første mål er ned 20 kilo til 20 august, skal da reise på ferie og da kommer jeg nok til å spise vanlig mat og passe litt på karbohydrater. Har mange kilo som skal av og er glad for hver kilo som går av jeg..
I dag har jeg hatt feriens første ordenlige sprekk, is og sjokolade. Og det gir meg dårlig samvittighet og kjenner vel på kroppen at dette ikke er bra:mad:.
Jeg skal trene/jogge i morgen tidlig før frokost så jeg rekner med å redusere blodsukkeret nok til at jeg går i ketose igjen på kvelden.
På en måte er det bra å få dårlig samvittighet så får vi håpe at sprekkene blir skjeldnere;)
Hei hei!
Jeg hadde jo planer om å leve lavkarbo selv om vi skulle på ferie denne måneden, meeeen, slik er det ikke blitt! :D Har spist skikkelig høykarbo og kost meg med masse deilig mat:p, men heldigvis bare gått opp 1 kg.
I august begynner jeg på'ann igjen, og håper kanskje jeg får en boost etter alle karbene nå, slik at det går kjapt med de siste 10 kg. Det er lov å håpe!
Dere som klarer å holde dere i ketose hele ferien er jammen flinke!
Hei.
Jeg har også vært på ferie, og skeiet ut skikkelig en hel uke. Har vel spist det meste av usunt jeg kunne få i meg. Har gått opp 1,5 kg, men er nå igang igjen. Merket faktisk at det å spise potetgull, sjokolade og is ikke var så fantastisk som jeg trodde det kom til å bli (men svake meg spiste det likevel da det ble servert). Og det er jo bra! Ikke noe problem å gå tilbake på lavkarbo igjen. Men merker jo at jeg har litt søtsug nå på kvelden.
Det blir et par pauser til på meg denne sommeren. Skal i bryllup neste helg og to helger etter der, og da skal jeg ta pause.
Så flinke dere er som har gått ned så mye! Grattis :)
Jeg er i ferd med å sprekke :(. Har spist både brød og potetgull i kveld og jeg kjenner på meg at det er ikke så mye som skal til for å kjøre et "normalt" kosthold resten av ferien.
Jeg liker best rutiner for da kan jeg planlegge bedre og når jeg er hjemme så har jeg det meste for hånd.
ser at flere ikke har gått opp mer enn 1-2 kg. håper ikke jeg heller gjør det.
Jeg jogger en del nå i ferien, før frokost, så jeg håper at jeg har tømt glykogenlagerene på begynnelsen av dagen etter at jeg har skeiet ut:(.
Nå er det heldigvis bare en liten uke igjen av turen vår, så skal vi slappe av hjemme de siste ukene:D Få rutine på det meste.
Det er jo kjempegreier at dere som har spist høykarbo ikke har gått mer opp enn 1-2 kg:) Jeg må innrømme jeg frykter både potetgull, is og søtsaker, for ikke å snakke om brød, noe i nærheten av pesten....det har tatt meg flere uker å gå ned de siste 2 kg, men nå - ENDELIG lønn for strevet, er kommet meg ned til 62 kg, og har 4 kg igjen til det endelige målet! Og det målet er inkludert 2 kg buffer, så om jeg skulle havne på et platå på 60 kg, er det også greit...Er utrooolig glad for at det endelig løsnet! :p Forventer det kan ta sin tid med de siste kg, spesielt nå som jeg skal på 3 ukers ferie...kommer nok ikke til å kjøre like strikt, men skal forsøke så langt det lar seg gjøre å holde meg unna de største karbokildene. Jeg vil nødig opp igjen...:rolleyes: så derfor tenker jeg å ha egg og bacon disponibelt til enhver tid, uansett hvor jeg befinner meg....spesielt frokosten er jeg redd for, med brød/rundstykker osv...det blir garantert en gigantisk prøvelse, men så lenge jeg har egg og bacon, så MÅ det gå bra:)
Fortsatt lykke til alle sammen og ha en fortsatt god sommer!
Lykke til, Mrs. Dolly. Det går nok bra.
Jeg skeiet som sagt ut en uke, og det tok meg bare tre dager å være tilbake til der jeg var før. Jeg har ikke gått ned noe mer, men er hvertfall tilbake til den vekten jeg hadde før jeg dro på ferie. Det kommer sikkert an på hvor lenge, og hvor mye man skeier ut i forhold til hvor mange kilo som kommer på igjen.
Jeg skal skeie ut igjen til helga, men skal være streng frem til da.
For meg så har det også veldig mye å si hvor lenge det går mellom utskeielsene. En uke mellom f.kes, så sitter kiloene mye bedre. Er jeg i ketose mer enn 14 dager-3uker mellom så blir resultatet mindre, og forsvinner fortere.
Veide meg i dag, selv om jeg egentlig skulle vente til august, men så viste det seg å bli en positiv overraskelse. Jeg veier nå mindre enn jeg gjorde før vi reiste på ferie! Jippi! :) Måtte bare dele det med noen...
[url="http://forum.lavkarbo.no/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=744768"][/url]
Hei :)
Så bra da. Jeg er hjemme fra ferietur i kveld og veldig spent på vekta. 14 dager uten kontroll er "vanskelig", og samtidig som at jeg har skeiet litt ut (ikke mye):o Skal på vekta i morgen tidlig:rolleyes:
Hei :)
I morgen har vi holdt på med denne form for kostholdsendring, :rolleyes: er alle sammen med eller har mange droppet ut. Det er litt stille på denne tråden for tiden:(
Jeg kan nå meddele at det går sakte men sikkert nedover, har vel mistet 10 kg på disse mnd og er fornøyd med det. Nytt av dagen er at mannen også har begynt 100%. Veldig spent på hvordan han reagerer på kosten.
I sommer har jeg måtte gått til innkjøp av masse nye klær, noe som bare har vært en fornøyelse. Kan se etter klær i str fra 40 til 44:D
Planen videre er å gå ned 10 kg til. Målet er vel utgangen av november. Ellers trener jeg jevnlig 3-5g i uka og for tiden er det hovedsaklig jogging/løping. Neste mål er halvmaraton 5 september, veldig spent på den:rolleyes:
Jeg er her! :D
Begynte på'an igjen i går, etter en mnd. pause. Starter med et utgangspunkt på 87,5, som er lavere enn det jeg var da jeg begynte på pausen hvis jeg husker rett? Er selvsagt veldig glad for det!
Nå skulle jeg bare ønske at de neste 10 kg går like kjapt som de første 10, men det er vel litt for mye forlangt tenker jeg... :rolleyes:
Jeg er også her, har hatt noen små pauser innimellom men har fortsatt som mål å gå ned 20 kilo til 22 august. Det har gått litt trått i det siste og har lett blitt fristet av mye forskjellig. Kan vel ikke forvente at det skal gå like bra hele tiden, blir spennende å veie meg til fredag, håper jeg er der før sprekken. Og da kanskje jeg greier 20 før jeg reiser på ferie den 22 august. :D
Da jeg skal på ferie kommer jeg til å ha pause selv om jeg skal forsøke å være flink, blir nok sikkert endel is og salt i varmen tenker jeg. Når jeg kommer tilbake er det rett tilbake til kur igjen.
Hei dere.
Jeg er også her fortsatt, men har hatt en del pauser i det siste. Har tatt pause i helgene når vi har vært borte i bryllup og forskjellig, og fulgt dietten i ukedagene. Denne helga blir den siste med pause, så er jeg tilbake på fulltid. Jeg veier det samme som jeg gjorde før jeg tok noen pauser (det har jeg gjort hver gang jeg har veid meg etter et par dager tilbake på dietten, slik at jeg har blitt kvitt litt væske etter et par høykarbo dager).
Satser på å gå ned mer fra og med neste uke.
Jeg har gått ned til 85,6 i løpet av den første uka på kur igjen. Hadde vært SÅ digg hvis det fortsatte! :D
Var overraskende lett å starte opp igjen synes jeg. Eneste er at vi skal reise vekk torsdag til søndag, og da er det ikke like enkelt å lage all mat selv. Jaja, satser på at det skal gå an å holde seg lavkarbo i det minste.
Jeg er fortsatt med! Det ble noen utskeielser også for min del i ferien, men da jeg gikk på vekten i dag, så var det bare 1 kg mer enn før ferien! Så nå er jeg back on track igjen:) deilig, jeg merket at energien ble merkbart lavere av utskeielsene og jeg fikk et par ordenlige omganger med mageknip og oppblåsthet...men nå er det slutt på det!
Godt å se at de fleste fortsatt henger med, jeg merker man kan bli litt 'alene' i lavkarboverden, når man ikke har vært her inne på en stund og flertallet rundt ikke er på diett...motivasjonen man får her inne er gull verdt for meg, så takk skal dere ha! :)
Aaah, merker det kreves viljestyrke for å holde seg unna alt snopet foreldrene mine har rundtom i huset. :knegg:
Spesielt vanskelig fordi mannen min nå er ferdigslanket, og ikke trenger å være så streng som meg. De druene han går og knasker på frister veldig. Og ikke minst en potet til ørretmiddagen. :p
Men er vel det beste å holde seg helt unna sånne ting, så jeg får være sterk... :cool:
Jeg er her også ennå, og nå er jeg fit for fight!!Fra i morra er det innstramminger!!
Jeg har gått ned lite siden starten, (ca 5 kg)er ennå på 90 tallet, og synes jeg er ganske flink til å holde kuren også. Men, innser jeg har kost meg altfor mye med cavalier sine sjokolader som kommer i altfor mange fristende varianter. Selv med gode ketose utslag over lengre tid går det trått. Nå er matplan lagd og retter delvis tilberedt for uka.Det blir under 2000 kcal og ketose for min del framover. Nå som jeg har gått detaljert til verks, innser jeg at jeg har gått i den samme fella nok en gang, jeg er litt for raus når jeg teller ca kcal i huet mitt,og spiser for store porsjoner...
lærer aldri, men nå er det krig!Basta bom!
Veiing i dag, og som forventet har jeg gått opp 1 kg med vann fordi jeg har skeiet ut i helgen. :rolleyes: Men nå er det definitivt på'an igjen, og det skal holdes lenge. Skal ikke reise på langvarig besøk på en stund nå, og da er det enkel sak å holde kuren synes jeg.
Hei! Jeg er også på'n igjen. Begynte for fullt denne uka. Veide meg på morgenen, og ser at det går riktig vei. Jeg har gått ned en kilo siden alle utskeielsene. Får vel ta veiedag på mandag som vanlig.
Håper jeg klarer å gå ned 8-10 kg til jul. Må vel regne med at det kommer på et par kilo i væske når man går tilbake til "normal" kost, og da er det vel greit å ha et par kilo å gå på.
Hadde veiedag i går og jeg har stått stille en stund nå, vekta viser 83,3 så det er akkurat 10 kg i -.
Jeg kjenner jeg er litt utolmodig, vil gjerne at grammene skal forsvinne, men jeg stresser ikke.
Har et håp om at det vil gå av 10 kg til på de neste 3 1/2 mnd. Men de går kanskje ikke like lett av??
Jeg veide meg i dag, og veier nå 83,1 kg. Før helga var jeg nede i 82,8 kg, og nå ser jeg også frem til å se 7 tallet :D Håper det ikke blir så lenge til.
Jeg begynner i jobb igjen om en uke, og lurer på hva jeg skal ha til lunsj da. Har spist meg lei på salat, så.. Jobben min er så hektisk at vi slenger innpå lunsjen når vi får tid, så det kan ikke være mye å tilberede heller. Noen tips??
Jeg hadde en litt for hard treningsøkt i går kveld, var skikkelig kvalm og uvel da jeg gikk og la meg. Jeg klarte ikke å dy meg og gikk på vekta i morges, og den viste 82,4 kg. Det betyr at jeg har gått ned 10 kg!!! Jippi... Er liksom en milepæl å nå 10 tallet :)
Jeg har også samme problem, Bixen. Sliter med å finne på noe godt til lunsj. Noen dager lager jeg bare ekstra omelett om morgenen, og tar resten til lunsj fordi jeg ikke gidder å lage noe annet, men jeg begynner å bli lei av det også. Det hender også at jeg lager litt ekstra middag, og tar restene til lunsj. Godt med litt kjøtt med grønnsaker.
Merker at jeg synes at det tar litt for lang tid å forberede måltider som frokost og lunsj. Sånn sett var det mye enklere før, med en brødskive eller et knekkebrød. Man måtte ikke planlegge så mye. Men men... det er jo verdt det i det lange løp :)
JEG ble ihvertfall lei de evinnelige brødskivene; jeg er ikke så glad i brød. Men, det er lettere å ta seg en skive enn å diske opp med omelett. Pluss at brød ikke smaker så mye som egg, så man blir ikke lei av smaken på samme måte. :)
Men noe må man jo spise, så jeg kommer nok til å lage en del eggerøre, omelett og pannekaker tenker jeg... Det er jo veldig verdt det, så!:cool:
For de som er lei salat og omelett til lunch, hva med å ha med kokt egg, litt spekepølse, avocado og rekesalat? Det krever gjerne litt plass men er ikke så mye som må forberedes. Eggene koker jeg kvelden før.
Eller jeg lager ostemuffin med bacon, paprika, løk og ost i. Kjempegode hvis du varmer de litt i microen. Lag suppe til middag og ta med restene på jobb dagen etter. En må bare vri litt om på ingrodde vaner :o
Jeg har begynt å ha veiedag på lørdagene, og i dag stoppet nålen på 84,2. :) Veldig fornøyd med 600 gram ned denne uka. :heia:
Hvordan går det med dere andre?
Jeg veide meg på fredag og da viste vekta 82.7. Har mensen denne uken, men allikavel gikk jeg ned. Nå har jeg vært på fjelltur i helgen og må innrømme at det ble en liten sprekk, varme rundstykker og nystekte vaffler. Men egentlig var det ikke godt, det ble veldig deigete i munnen:(. Tror jeg er i ketose igjen i kveld da jeg har hatt 1 t aerobic og 1 t stepp og har således forbrent alle glykogenlagerene mine;) men litt oppgang vil jeg tro:mad:
Jeg veide meg i går, og har ikke gått ned noe denne uka. Har også følt meg skikkelig kvalm og uvel hele uka. Tror kroppen er litt i ulage.
I kveld skal jeg feire bursdag, og da skal jeg skeie ut med indisk mat, dessert og masse god drikke :)
Blir vel sikkert ikke noen nedgang uka som kommer heller da, men det får jeg tåle. Er på'n igjen på mandag.
God helg!
Kos deg Kazza! Jeg har ikke fått veid meg i dag, men tror jeg nærmer meg 83...
Mannen min som startet samtidig med meg har gått ned 21 kg nå, og er egentlig ferdigslanket. Misunnelig, jeg??? :rolleyes:
Har SÅ lyst på en saftig BigMac-meny for tiden, men er i en god steam nå, så vil ikke ta sjansen på å ødelegge noe. Gleder meg til jeg er nede på 70-tallet, og håper ikke det blir så lenge til...
Er det bare tre av oss som fortsatt henger med i denne tråden, eller? :confused:
Jeg har veid meg i dag, og dagens tall er 81,6! :heia: Ned 900 gram på en uke, og jeg er selvsagt storfornøyd med det! Snart ser jeg 70-tallet! :jippi:
I dag er det selskap for jenta mi som blir 1 år, og jeg har bakt haugevis med kaker, muffins og boller. Heldigvis er det ikke fristende i det hele tatt. Selv skal jeg kose meg med noen Black Sunday-muffins! ;)
Jeg hadde en utskeielse forrige helg med bursdagsfeiring, og har dermed ikke gått ned noe mer. Ligger nå på 82,2. Har også mensen denne uka, så jeg håper det også er noe av grunnen til at jeg ikke går ned.
Har vært veldig matlei i det siste, så nå har jeg begynt å spise ketolysebrød med pålegg til frokost og lunsj. Håper ikke det har noen innvirkning på vekta.
Jeg er her fremdeles og er inne og snikleser en gang i mellom. Jeg har ikke så mye positivt å bidra med akkurat nå, annet enn at jeg har sluttet å røyke for ca 3-4 uker siden og derfor gitt mer plass til utskeielser...:rolleyes: men spiser lavkarbo i det minste, dog tviler jeg sterkt på at jeg er i ketose, har ikke sjekket på en stund. Veide meg for noen dager siden, og da viste vekta 64 kg blank, noe jeg ikke synes er så verst tatt i betraktning ovennevnte...det vil si en oppgang på 2 kg siden røykeslutt. Men nå er det nok, vil ikke gå opp mer nå, heller komme meg ned til målvekta... selv om folk rundt mener at 6 kg høres for mye ut osv osv...gjerne av folk som er et par cm høyere og veier noe i den stil selv...+/- 2 kg....merkelig det der.. merker forresten også at magen er mye mer oppblåst, selv om det ikke er de 'store' utskeielsene, men mer i form av linser, mer grønnsaker, nøtter osv.
Jeg veide meg på lørdag og var da 81,1 kg (jippi), men idag var det en halv kilo ekstra :(
Har nesten ikke spist middag i helga, for jeg har ikke hatt matlyst, så det kan jo være at jeg er i sparemodus eller noe. Får prøve å trene litt til uka. Hvordan går det med dere andre?
Jeg veide meg i dag, og var da 80,5! :jippi: Kjempefornøyd, og ber om at det fortsetter i dette tempoet en stund til! Skal bli deilig å komme ned på 70-tallet snart!
Jeg er fortsatt her jeg også... Men jeg raser ikke ned i turbo tempo akkurat.. Har gått ned noen cm, føler meg mye lettere, så det er deilig å trene litt igjen, men det har vært litt utskeielser i det siste. Jeg har også hatt en 1.åring å feire og koste meg med både kake og foccaccia, nam nam! Har vært nede i 88,5, men nå har jeg fått mensen, og står på 90 igjen... :-)
Bixen, du er kjempeflink.
Kan jeg spørre deg hva du spiser om dagene? Ser ut som jeg begynner å stoppe opp, og det liker jeg dårlig. Jeg har begynt å variere litt med maten (siden jeg har vært veldig matlei), men vet ikke om det har vært så lurt.
Til frokost spiser jeg enten noen paranøtter, eller resten fra gårsdagens middag. Til lunsj har jeg rester fra middagen. Til middag har vi f.eks.
kjøtt av kylling eller svin med blomkål, brokkoli, paprika, løk, squash eller andre grønnsaker, og bernaisesaus.
Evt. lager vi en deilig kjøttdeigform som er veldig lettvint og grei å ha med som lunsj osv. Det er å steke kjøttdeig sammen med en boks hakkede tomater fra Landlord (Rema1000), løk, litt squash og krydre godt. Ha i ildfast form med ost over, og stek til osten er smeltet.
Synes også det er greit å ha løvsteker liggende i frysen, for det går så kjapt å steke. Har da litt løk eller kinakål til, og av og til en liten dæsj sukkerfri ketchup.
Er veldig lite sulten for tiden, og det er så deilig synes jeg. Mannen skeiet ut da han var på jobbreise i en uke, og syntes det var forferdelig å gå rundt og være sulten hele tiden, som man gjerne blir på høykarbomat. :)
Jeg er fortsatt her også men ikke vært inne på en god stund. Har vært på ferie også var det bursdager så da ble det litt lenger pause. Begynte på kur men gikk kun noen dager for å begynne likt som mannen min. Spennende nå når han skal begynne også, blir litt lettere tror jeg.
Jeg klarte målet mitt med å gå ned 20 kilo før 22 august men gikk opp 6 kilo i ferien, synes ikke det var så veldig ille da jeg lett går opp 4 kilo på en helg jeg skeier ut..
Synes det er deilig å være tilbake på kur nå for jeg fikk lyst på alt mulig rart og spiste mye. Når jeg er på kur har jeg ikke lyst på alt mulig rart også er det så godt å ikke være sulten.
Oi, her var det jammen lite trafikk for tida.
Her går det saaaaakte nedover på vekta. Jeg har ikke gått ned noe mer på en god stund. Å det er så kjedelig for jeg er jo så nærme 7-tallet. har 200-400 g igjen (varierer litt fra dag til dag), så er jeg der. Men de grammene vil visst ikke av...
Vurderer faktisk å ta 2 ukers pause, for å se om det hjelper på. Men vi får se.
Jeg er her jeg, men ikke så mye å skrive om for tiden. :)
Jeg er nede på 70-tallet nå, i dag var jeg 78,8! Er veldig fornøyd med å være 800 gram fra å ha gått ned 20 kg!
Føler det går litt tregt her nå, men jeg har jo skeiet ut en gang de siste to ukene, så da stopper det jo opp litt før det tar seg opp igjen.
Du kan jo prøve med en høykarbo dag, Kazza? Det har gått fint her ihvertfall. Får litt fart på sakene igjen da. :p
Har ikke vært her inne på lenge. Vekten har stått litt stille den siste mnd:(. Har hatt nesten 2 uker på full karbo, orker ikke 2 hele uker som var planen. Kroppen er oppblåst og absolutt i ulage. Mannen min som også har begynt på lavkarbo sier akkurat det samme, så i morgen er vi tilbake. ;) Håper jo også at disse dagene med karbohydrater skal gi oss en ny kick start. Kunne tenkt meg å gå ned enda 10 kg. Vekta var på rundt 82 kg før pausen, har ikke veid meg i dag. Skal i morgen eller fredag.
Har ellers gått ned 11-12 kg på disse mnd og er fornøyd med det. Men når det så stod stille den siste mnd så var det jo frustrerende, håper som sagt at det vil bli bedre nå.
Har også tenkt å kjøre på uten kaker/sjokolader og kunstig stimuli av søtt, det trigger bare søtbehovet, skal være mer "streng" i forhold til hva jeg var i første periode:o
Kanskje eg kan komme ned 10 kg til jul?
Veiedag i dag, 77,8! Veldig godt fornøyd med tanke på at vi spiste Dolly pizza og en sjokolade tidligere i uka. :D
Jeg har vært litt slækk i det siste med noen utskeielser, men nå skal jeg virkelig prøve å holde meg til kuren til jeg er nede de siste 7-8 kg. :rolleyes:
Jeg er her ennå jeg også ,og står fortsatt på 90.Lå på 89 i noen uker,så vips, opp igjen. FRUSTRERENDE!! MEN, jeg har gått ned ett par hakk på bukseskalaen de siste ukene, så jeg mister cm.Har gått ned 7 cm i midjen og 5 over hoftene siden mai. (Jeg er glad for alt på dette tidspunktet jeg, selv om det kanskje er litt ynkelige resultater for dere superslankerne ;-) )
Hei dere.
Jeg har tatt meg noen dagers pause, for å se om det setter i gang ting igjen. Begynner på igjen nå til helga.
Merker også at jeg blir veldig oppblåst og mye luft i magen, noe som jeg ikke har hatt siden jeg startet med ketolyse. Det er motivasjon til å begynne igjen. Har gått opp 2 kg denne uken, men håper det går av igjen fort.
Alle sammen er kjempeflinke, synes jeg! Man trenger ikke å gå ned i vekt, så lenge man kjenner at klærne blir større. Det er motivasjonsfaktor nr 1:D
hei hei alle sammen =) hvordan har ting gått a?! nå er det jo snart 1 år siden denne haugen begynte:) jeg blei gravid i sommer å holder derfor ikke på lenger.. men gleder meg til og komme igang igjen etterpå :)) dessuten så er jeg nå 5 uker fra termin.! å har enda ikke gått opp alt jeg gikk ned i våres. DET er gøy! gleder meg til og komme igang igjen nå alt dette er over :)
Gratulerer med 1 års jubileum i går da folkens!!!! Er det bare meg igjen ??? :-)
Jeg feiret årsdagen med 1 kg i minus så det passet jo bra!
Tid for en liten oppsummering da.... (Håper det kommer flere, det er jo spennede å høre hvordan det går.)
Jeg gikk ned 9 kg til til jul. Gikk opp 4 kg i januar.De satt spikra til slutten av mars. Fra da og til nå har jeg gått ned 5 kg, så totalt har jeg gått ned 10 kg på et år.
Det er jo ikke allverdens, men er jo halvveis, og med de gode resultatene nå den siste mnd er jeg ved godt mot! Jeg har gått vekselsvis på ketolyse (med ganske lite mat) og eurodiett med ketogen middag nå den siste tiden. Det er så godt som slutt på mengder med hjemmelaget is og pizza med et tonn ost i deigen også,for å si det sånn..
Maltitol har helt klart vært en partystopper for meg, kutta det ut i mars.
Grunnen til at jeg gikk opp i vinter er sannsynligvis at jeg slutta helt med amming til jul, og ikke minst (!!!) at jeg hadde 2 uker sprekk med sukkerbomber og overspising. (Mye syke barn, trøtt og sliten. Da sitter sprekkene løsere...)
Etter forrige fødsel gikk jeg ned 21 på ett år, så var jeg på tjukka igjen. Nå er målet å bli ferdig til oktober, som burde være overkommelig... Det sureste er at heller ikke dette året blir min "slanke-sommer" Får kanskje begynne å prøve å sette av penger til en bikini ferie til jul.- Ev til hudfjerning, alt etter som ;-)
Uansett- Hadde vært gøy om noen flere oppdaterer status!!
Heisann.
Jeg starta 4. mai og har også veiedag på mandager har jeg tenkt.
Starta opp med ketolyse da og jeg må si at jeg er sulten utover kvelden..
Men stixen var rosa i ettermiddag.
Jeg ønsker å gå ned 25 kg. Startvekta mi er på 105 kg og jeg er 178 cm.
Hei
Denne tråden var laget av mai starterne 2009, muligens ikke så veldig mange aktive igjen her. Her finner du derimot årets mai-startere:
[color=#000000][/color] Kom mai du skjønne milde - klar ferdig start!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.