Det er sååå deilig å gå litt amok i matbutikken når man har vært blakk en stund og det endelig ramler inn penger på kontoen!
Dermed ble det litt tapas-aktig lunsj i dag; 1/3 Fiberrik med 2-3 cm høyt lag meierismør (haha) og Kavli tubeost (soltørket tomat og basilikum). Et stykke varmrøkt peppermakrell. En Babybel. Et par nøtter med havsalt. Vann og kaffe. Humøret steg omtrent sju hakk etter denne lunsjen. Takk Gud for god mat uten (alt for mange) karbisser! :D
Smørstekt kål, hamburger, et stekt egg og ketchup. M.
Fikk med meg 10 ferdigstekte hamburgere hjem fra jobb i går, for de pripne damene der er aaaltfor fine til å spise sånne "skosåler". Yei! Jeg er ikke prippen!:D
Sliter litt med matlyst og er litt matlei. Skjeiet litt ut i helgen og i forb. med en tur på byen. Så i dag har jeg vært på faste i 15 timer før jeg spiste litt spekeskinke med brie og cf til lunsj :)
Hjemmelaget fiskesuppe: Fløte, kraft, mosede, hvite grønnsaker som løk, blomkål, persillerot o.l. og fiskeboller. Diverse krydder, gressløk. Denne gangen kjøpte jeg fiskeboller med 60 % fisk, sikkert ikke helt optimalt, men bedre enn de bollene som nesten bare er mel. Neste gang lager jeg selv! :D
Ja, og så spiste jeg et knekkebrød (jeg "måtte" bare prøve det, selv om det har 39 g karbo / 100 g) med smør og hvitost.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.