< Tilbake til oversikten

12. januarfolk! Skal vi fortsette på ny tråd her?

Pocahontas sa for siden:

Hei!
Det var jeg som startet den forrige tråden. :p
Jeg begynte på kuren i går morges, og syns det går lekende lett foreløpig. Drikker litt tørr vin, men sånn er det.

Kommer til å veie meg om ett par dager, tenker jeg. Og skal sjekke om jeg er i ketose i kveld.

Lykke til og stå på!!

Pocahontas:)

Minni1 sa for siden:

Hei hei.

Lurte litt på hvor du var hen ja. Så du laget den andre tråden. Jeg tyvstartet litt jeg da. Ble plutselig klar for å begynne. ( men regner meg som starter 12 januar likevel. )

Veier meg på torsdager så da er det veining for meg i morgen.

Lykket til Pocahontas og alle dere andre.

Hannehk sa for siden:

jupp jeg skrev også i den andre tråden. Begynte 12 januar jeg på runde to etter desemberpausen. Har gått veldig greit til nå :)
Skal vi veie fredag????

nelly79 sa for siden:

Er med på denne tråden også jeg :-) Har holdt på siden 20 oktober og er igang igjen nå etter juleferie :-)

Damita sa for siden:

Meldte meg også på i den forrige tråden.
Starta på mandag, og det går bra. Den værste huepina er over, og jeg føler meg generelt bedre.. Veier meg på mandager..

Everio sa for siden:

Da er jeg over i denne tråden også :) Jeg begynte på mandag og enn så lenge går det veldig fint :ja:

Jeg veier meg på mandag.

Pocahontas sa for siden:

Så hyggelig! :D
Veiing fredag er supert. Let`s do it.
Fant ut at jeg er i ketose, etter halvannet døgn.

Pocahontas :D

Kasandra sa for siden:

Hei!
Jeg måtte begynne på tirsdag, så er bare dag nr 2 for meg. Men går fint..kan gjerne ha veiedag på mandag siden dere andre også har det.:)

clovek sa for siden:

hei jeg melte meg og på den 12. jan. dette er 3 dagen for meg, føler det går veldigt greit me tanke på det er første gangen for meg. begynnte egentligt litt før det 27 des ,men det var mere en overgang. mindre mengder av kabo, slik at det ikke ble så brå overgang. hehe... så jeg har gått ned 2 kilo bare av det. men begynte på ketolyse dietten den 12. så jeg er veldig spent, selv om det føles så rart å spise masse fett...hehe..
i dag morges våknet jeg av legg krampe. det va jo bare herligt.. hehe..
min veie dag blir nok mandager, siden jeg begynte den dagen er det en fin veiedag..

chanela sa for siden:

Hei=)

I dag har ikke vært en bra dag, er i ketose... men har bare spist lunsj ; tunfisk i olje og ruccula salat med fetaost, og middag: 2 stk.skyllingfilet med isbergsalt, ruccula og fetaost. Det var veldig mettente, tok noen nøtter i løp av dagen også..

Men poenget mitt er at jeg "føler" at jeg har lagt på meg, synes jeg kan se og føle det på klærne mine! Kan dette skje?

maipet86 sa for siden:

hei. jeg beynte også på ketolyse 12 januar. er utrolig spent på hele greia. savner brødmaten litt men det går ellers greit

mizzzzy sa for siden:

Jeg ble litt forsinket jeg da, for jeg ville lese boka ferdig og se dvd en før jeg startet. Så jeg har startet idag. Men jeg tror jeg sliter med å få i meg nok.
I dag rakk jeg ingen frokost, det ble salat jeg hadde med på jobb (en stoor bolle) med isbergsalat, brokkoli, revet ost, skinkebiter (mange) bitte litt agurk. Dette spiste jeg til lunch og akkurat da jeg var ferdig på jobb, for jeg skulle til frisøren etterpå.
Når jeg kom hjem fra frisøren spiste jeg en omelett laget av 3 egg med fløte og skinkebiter og ost.
Jeg er stappmett ennå jeg. Spiser jeg alt for lite da?? har drukket 3 kopper kaffe og, og drukket 2 l vann. blir ikke dette alt for lite fett? gjør jeg alt feil?

Cap. sa for siden:

Hei
etter at jeg sluttet med "egenkontrollert" diett og begynte å følge rådene her inne (siden 5/1) har vekta begynt å krype nedover igjen:rolleyes:
Veiedag tirsdag og ned vel to kilo første uka:D

Keep on trucking!

dålsi sa for siden:

Heia
Begynte 5. jan og tok av 1,3 kg første uka. Meget spent på uke nr. 2. Spiser mer fett nå enn første uka. Veiedag mandag (men er på vekta et par ganger i løpet av uka....greier ikke å la være:flau::_plystre:)

Snehvit sa for siden:

Hei alle sammen!!!

Da var vi igang (igjen for noen av oss :))!!!

Jeg tjuvstartet litt jeg, hadde oppstart 7.1, og det har gått strålende!!! Kjenner energien er tilbake og har vært i ketose hele tiden! Gikk overraskende fort å komme i ketose også! Under et døgn :D

Men, ja der kom det store MENet! Jeg målte cm den dagen jeg begynte, og så målte jeg igjen i dag tidlig. Og det er INGEN forskjell!!!!!!!!:eek: Er ikke dette litt merkelig? Jeg ble iallefall litt skuffa... Har ingen vekt hjemme, så får ikke veid meg. Men skal dra innom foreldra mine en morgen å veie meg! Var der på søndag, så da vet jeg iallefall en vekt :) Så er det bare å krysse fingrene for at jeg har gått ned litt....

LYKKE TIL PÅ VEIEN!!!

WE CAN DO IT!!!!!!!!!!!:ja:

Stellamor sa for siden:

Heisann!
Nå er jeg på kur igjen også. Føles godt :)
Gikk 9 uker før jul, og begynte igjen 12.jan.
Fant endel gamle bilder av meg selv og ble enda mer motivert :D

Lizzi sa for siden:

Hei

Henger meg på her, begynte 6 jan. Første uka viste vekta flott nedgang, men nå er jeg litt mer engstlig for hva resultatet blir for uke 2 :veitikke:
Tror jeg har spist for lite fett, det gamle kostholdet sitter godt i....

Men, trener alle? Har ikke kommet godt i gang med deg selv, hvordan er det med dere?

:engel_ikk

Cap. sa for siden:

Hei Lizzi

Trening er viktig. Prøver selv å få til 5 dager i uka, men alt fra to dager og oppover er vel bra.

Min motivasjon er at jeg har samlet alle de verste bildene av meg selv i en mappe, plassert den på skrivebordet og kalt den for "Motivasjonsbilder".
Hvis jeg er litt "daff" en dag og lurer på om jeg skal orke treninga, så har jeg pålagt meg selv at jeg i alle fall MÅ bla gjennom denne først og da blir det straks litt lettere:D

Schnupsiii sa for siden:

[quote=Cap.;616271

Min motivasjon er at jeg har samlet alle de verste bildene av meg selv i en mappe, plassert den på skrivebordet og kalt den for "Motivasjonsbilder".
Hvis jeg er litt "daff" en dag og lurer på om jeg skal orke treninga, så har jeg pålagt meg selv at jeg i alle fall MÅ bla gjennom denne først og da blir det straks litt lettere:D[/quote]

Godt tips det der!!! Kjenner jeg mangler motivasjon til trim-biten....

Er godt igang jeg også, startet på tirsdag og hadde utslag på stixen igår :D Mindre hodepine idag enn tidligere og flyr ikke fullt så ofte på do...

Men, jeg kjenner jeg er fryktelig usikker på om jeg får i meg nok fett :confused:
Tenkte å veie meg på mandag, så da ser jeg vel om det har gitt resultater. Et par stykker på jobben syns de kan se forandring allerede....:)

Vel, vel, vi får holde sammen og følge hverandre videre :) Syns det er litt spennende også jeg!

hansh sa for siden:

Begynte 4 januar, og som deg møte jeg en ekstremt hyggelig vekt etter en uke (8kg, ned fra 120kg), men nå med 2. uke står det mer stille, 0,6 ned hittil i uka. Tror bare det er kroppen som trenger å omstille seg, det kan jo bli et skikkelig sjokk når nedgangen blir stor. Uansett ser det ut til at man kan forvente en nedgang på mellom 0,5 og 1kg i snitt (mente å ha lest det i en annen tråd her). Men variasjonene er jo så veldig individuelle.

Tulla 81 sa for siden:

Slapp, trøtt og umotivert...
Mulig jeg trenger å lage meg en slik mappe dere snakker om. Var på fjesboka og så noen bilder fra påsken 2008, GRØSS. Det er ingen ting annet å si en GRØSS.

Ned 10 kilo siden den gang nå, men 7 tøffe, harde kilo igjen!!!
Jeg er nok redd for at jeg ikke får i meg nok fett. Det er litt vanskelig å si hva som kommer med, og hvor mye det er.
Jeg skal vel ha ca 90-100 gram fett, i og med at jeg er relativt lita!

Jeg trenger god vektnedgang i uke 2 for å opprettholde motivasjonen. Veiedag på søndag, gleder meg allerede.

Lykke til alle flinke slankere!

Lizzi sa for siden:

Hei igjen :)

Nå er jeg igang med trening! Var å svømte etter jobb, kan anbefales. Og, meldte meg inn i treningsanlegget de har ved svømmehallen. Så nå kan jeg trene og hoppe rett i bassenget etterpå (+ badstue da ;))

Bilder er flott motivasjon,- brukte det forrige gang jeg var på slanker'n. Tok også bilde med gjevne mellomrom, i de samme klærne, for å kunne sammenligne:) utrolig artig når kiloene var vekk. Kan anbefales. :D

Damita sa for siden:

Svømming er jo såååå deilig og effektiv trim.. Men, jeg føler meg ikke vel i en svømmehall. Med overvekt, hengemage, hengepupper (tror jaggu rumpa henger også jeg) og psoriasis føler man seg ikke akkurat som Claudia Schiffer... :geip:
Men all ære til deg! :D
En dag skal nok jeg også tørre :)

traller videre :D:D:D

Lizzi sa for siden:

Takk Damita
Jeg lukker øynene og forter meg opp i vannet.... ikke akkurat beste stedet å føle seg vel. Jeg jobber i skoleverket og det å møte elever i svømmehallen er ikke akkurat kult....:o

Damita sa for siden:

Hehe.. Jeg ser den :p

Snehvit sa for siden:

Åhhh... Jeg er bare SÅ lykkelig!!! Veide meg i dag og har gått ned 1,5 kilo siden søndag! Wehey!!!:D

Svømming hørtes veldig lurt ut!!! Er det noen steder folket her anbefaler i Oslo?!

Keep up the good work!!!

Damita sa for siden:

Gratulerer :heia: :stortsmil

traller litt igjen :D:D:D

Minni1 sa for siden:

Så flott Snehvit. :heia:

mizzzzy sa for siden:

så bra!!! gratulerer!

Smiline sa for siden:

Kjempe bra jobba snehvit:)

Vi har utrolig mange fine svømmehaller i Oslo, nesten i hver bydel. Har selv brukt tøyenbadet, siden det likevel er så mange der, så hvorfor skal de legge merke til meg?:p

Tenkte faktisk på det i sted at det hadde vært fint å prøvd ut Bislett bad. Skal prøve det neste uke tenker jeg :)

Har neste måling i morgen...

Snehvit sa for siden:

Tusen takk folkens! Var kjempe deilig når jeg ikke trodde jeg hadde gått ned noe!!! Åhhh.... Fin start på helgen!!!

Ja, har vært på Tøyen, men syns det ble litt "sild i tønne"... Var så mange folk hele tiden, stor fare for kræsj! Hehe.... Skal se om det er noe i bydelen her, det var lurt!!!

Stå på! Dette klarer vi! :)

Pocahontas sa for siden:

Hei alle flinkinger!:)

Er vi enige om at FELLES veiedag er mandag?

Pocahontas

Stellamor sa for siden:

Ja, jeg er også med på veiedag på mandager :D

Everio sa for siden:

Eg og, mandager altså :D

Minni1 sa for siden:

Kan godt konventere til veiedag på mandag jeg. :)

Smiline sa for siden:

Jeg har måledag på lørdager. Dette er fordi jeg har en altfor hektisk morgen resten av uken til at jeg skal huske å måle meg. Det er jo viktig at måling skjer om morgenen, så jeg beholder denne dagen.

Andre måling i dag en uke side sist måling og 11 dag på kuren (ca 9 i keotse).
Mage: -4,5 cm
Arm (overarm): -1,5 cm
Lår: Her viser det seg å være forskjell på høyre og venstre:confused: Så heretter holder jeg meg til bare høyre lår, siden det nå er 1 cm forskjell:confused: ca. 0,3:confused:
Rumpe: -2 cm

Er veeeldig fornøyd og veeelddig overrasket over utfallet. Regner med at de neste ukene går mye tregere, men stadig fornøyd:D

Lizzi sa for siden:

Så flott Snehvit og Sniline :)

Hadde en boost i dag jeg og,- vekta viste -1 kg fra i går:) Og i går følte jeg at jeg spiste nok og prøvde å glemme gamle vaner . Kanksje kroppen (og hue) begynner å skjønne noe?

Ellers er treninga i gang, skulle møte en treningsveileder i dag kl 10. Men tror dere han kom, neida, - og der sto jeg og blomstret.... skikkelig kipt. Men tok en lett økt + kort svømmeøkt:) Akkurat passe stolt av meg selv:D

Smiline sa for siden:

Så flink du er :) Og så bra at du stertet med trening selv. Høres ut som du er bra motivert:D

Er det Nautilus du trener på?

Lizzi sa for siden:

Hei
Takk, ble litt stolt selv,- dørstokkmila er lang her hjemme.
Trener på Drammensbadet.

Everio sa for siden:

Så flinke dere er :heia: Både til å spise bra, trene og gå ned i cm og kg!!

:klem:

Kasandra sa for siden:

:)Veiedag mandag er jeg med på.:)

Ada sa for siden:

Når det gjelder svømming er Bislett Bad å anbefale på det sterkeste. Der er det dempet belysning, atmosfæren er rolig og avslappende og man slipper så svømme i kø da det er relativt lite folk der :)

trillian78 sa for siden:

Er Bislett bad kommunalt eller privat? (Får rabatt på de kommunale)

trillian78 sa for siden:

Fant ut av det... Privat og 115 kr for å svømme :eek: Det er tre ganger mer enn jeg betaler på de kommunale badene :eek:

Ada sa for siden:

Jeg har medlemskap. Da kan jeg benytte meg av alle fellestimene, treningsaparatene og bassenget. Er kjempefornøyd, men det er en del dyrere enn medlemskap på SATS, Elixia etc :)

trillian78 sa for siden:

Ja, ser de har månedskort o.l. Men de er såpass dyre at jeg må føle meg trygg på at det er et sted jeg vil bruke flere ganger i uka. Men det at de har svømmebasseng sammen med de andre tilbudene er selvf et stort stort poeng. Ikke umulig at jeg faktisk ville tatt meg råd til medlemsskap om jeg hadde bodd litt nærmere.

angel71 sa for siden:

Jeg er med fra 12 januar. Veide det samme i 3 uker grunnet julen. Målet var å ikek gå opp i julen og det klarte jeg :) Men så var det å få kroppen igang igjen.. og den siste uken har jeg klart det.. mistet 1 kg nå den siste uken. JIPPI!! Veier meg på søndager jeg da :D

Heier på alle sammen som også er med :D

Smiline sa for siden:

Ser at det er en god del dyrere ja. Hva syns du om timene og treningsveiledingen her? Noen timer du ikke klarer deg uten?

zimbapus sa for siden:

Hei.

Denne uken har vært litt spesiell, morsom og uvant. Vil anbefale alle sjokolademoussen og fromasjen i boken!!!! Lagde begge med gelatin. Det gikk kjempegreit. Selv om jeg mange tanker gikk til skolekjøkkenet på skolen........ Har vel ikke brukt gelatin siden den gang...

Jeg veier meg i dag siden jeg gjorde det sist søndag... JEG HAR GÅTT NED 4 UTROLIGE KILO. Jeansen jeg ikke har brukt på lenge passer!!! Fantastisk følelse!

[img]file:///C:/DOCUME%7E1/Stine/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/img]

Håper linken funker, har laget meg en ticker......

Hilsen Stine, den lykkelige...

[img]file:///C:/DOCUME%7E1/Stine/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/img]

Ada sa for siden:

Jeg har nettopp meldt meg inn, så har ikke fått testet ut timene enda. Har bare vært i bassenget:). Per i dag har de ikke så stort utvalg av timer på ettermiddag/kveld, men det skulle komme mer etterhvert.

Har hørt at Kinesis timene er bra så det må testes ut:):):) Synes det er herlig å kunne kombinere styrektrening med en runde i basseng etterpå. Det er det jeg har savnet ved andre treningsentre, så dette har jeg virkelig troen på:)

Damita sa for siden:

WOW, gratulerer zimbapus!! :stortsmil

:D:D:D

dålsi sa for siden:

Da krysser vi både fingre og tær for at vekta er på vår side i morgen:goodluck:

Damita sa for siden:

Ja, det hadde vært ålreit om jeg gikk ned noen gram vaffal :p

traller litt :D:D:D

pjusket sa for siden:

Får jeg slenge meg på her hos dere jeg også? Dette virker som en veldig trivelig tråd. :)
Jeg har klart å holde meg noenlunde til ketolysekuren denne uken, men fra og med i morgen er blir det INGEN utskeilser! Ble veldig motivert av denne tråden, så nå har jeg bestemt meg for å holde på til ingen kjenner meg igjen heller, hehe. :p

Everio sa for siden:

Veiedag for mange i dag :spent:

Everio sa for siden:

• 3,6 kg her

Minni1 sa for siden:

Oj så flott Eeverio. Du har vært veldig flink. Gått ned mere enn jeg har gjort på 2 uker du.

Jeg har gått ned 600 gr. siden torsdag.

Til sammen 2.7 kilo på to uker.

clovek sa for siden:

-2,5 her. kjempe fornøyd :D håper på sånne goe resultater hver uke:Dweee

Lizzi sa for siden:

Ned 800g denne uken. Så lenge vekta går nedoverer jeg fornøyd. :D

matitt sa for siden:

Kan jeg være med her, jeg også?
Gått ned 2,3 kg siden forrige mandag!

Tulla 81 sa for siden:

Da er første veiemandag gjennomført...
05.01.2009: 66,3 kilo
14.01.2009: 65,9 kilo
19.01.2009: 64,8 kilo

Det er 1,5 kilo ned på 2 uker. Det er ikke bra, men jeg har ikke vært i ketose hele tiden heller. Falt ut av ketosen helgen 09.01 til 13.01. På grunn av sykdom.

Nå er jeg i ketose igjen, og skal holde meg i alle fall til 14.02.09.

Lykke til alle sammen!!

Joranna sa for siden:

Slenger meg med jeg også.. :D Flinke dere er.. ;):)
-1,1 kg denne uken.. :lol:
Går i allefall rette veien.. :p

Budeia sa for siden:

Veietråd her og ja.:)
Ned 2 kg første uka. fornøyd, for pga bihule og halsbetennelse kom jeg liksom ikke skikkelig i gang før onsdag kveld.:o Men nå har jeg vært i ketose flere dager, og har planer om å holde meg der. Skal straks ut i skogen for en times gåtur med bikkjene.;)

Kasandra sa for siden:

Kjempebra alle sammen!
For min del er resultatet -2,7 kg etter første uka.:)

Damita sa for siden:

-0,4 på min første uke på ketolysekuren.. Totalt -4,1 siden nyttår. :stortsmil

traller videre :D:D:D

Snehvit sa for siden:

Dere er så flinke alle sammen!!!

Jeg har ikke vekt hjemme, så litt uregelmessig når jeg får veid meg, men skal prøve å få til mandager sammen med dere! Det er så moro å gjøre ting sammen!!!:syklubb:

Fra søndag 10. januar til fredag 16. januar gikk jeg ned 1,5 kg!!! Kjempe fornøyd! :p

Keep up the good work folkens! Og ikke glem å legge inn oppskrifter hvis dere har forsket litt på kjøkkenet og kommet opp med noe godt! :D

viggkri sa for siden:

Hei

Begynte litt før dere (3.jan) og har så langt gått ned nesten 7 kilo, skal ned 20 kilo, så må vel drive på noen måneder, men det virker.......:D

Snehvit sa for siden:

WoW!!! Det er jo kjempe bra!!! Gratulerer! Og lykke til videre på veien!

Tulla 81 sa for siden:

Så flinke dere er!!!
Heldig som raser litt i vekt, men jeg jobber som bare det for å gå ned mine kilo.
Litt misfornøyd med de 2 første ukene som kun ga 1,5 i minus, men mister ikke piffen av den grunn!!!

Nå skal vi bli sommerfine hele gjengen!!!!

Lykke til alle sammen!!!

Everio sa for siden:

:klem: tror nok den største sammenhengen her for min del er at jeg veier nesten det dobbelte av deg i utgangspunktet :ja:

neelam sa for siden:

Heisann,

endelig har jeg meldt meg inni dette flotte forumet, som har gitt meg så mange gode råd/oppskrifter over flere år. Kurstart den 12/1, og veier meg mandager. Har brukt ketolysekuren i flere omganger, jeg er blitt både tynnere og føler meg i mye bedre form, uten harde treningsøkter! Håper jeg kan dele noe småtteri, og tror den støtten i å "henge seg med" er en flott motivasjon til å være konsekvent over lengre tid,, og mye morsommere.

Mine langsiktige mål: Fri fra usunt søtbehov (der har jeg holdt på et par md) - spise mindre - spise billigere, men bra - og oppnå min perfekte vekt:o

mizzzzy sa for siden:

jeg begynte ikke før den 14, og fikk ikke veid meg før morgenen torsdag den 15 januar. Og i dag morges veide jeg meg igjen (bare fordi jeg ikke klarte å vente) og har gått ned 3 kg!!! :):):)

pjusket sa for siden:

wow, for noen supre resultater! jeg gleder meg alt til neste uke og veiedag for meg også! :)

dålsi sa for siden:

Minus 700 g på meg:D Ser det er mange flinke - kjempebra! DETTE KAN VI!!!! Hadde vært arti å regne sammen hvor mange kilo lettere vi har blitt til sammen:)

Ada sa for siden:

Hei, hei alle flinke slankere:)

Jeg hiver meg på jeg også selv om jeg ikke har vekt hjemme:). Jeg har derimot målt meg og gått ned tilsammen 17,5 cm siden sist mandag. For å være helt ærlig er jeg ganske usikker på om dette er mye, lite eller helt OK:p
Dette fordeler seg slik:
Hals - 1 cm
Overarmer - 1,5 cm
Bryst - 3 cm
Mage oppe - 3 cm
Mage nede - 1,5 cm
Rumpe - 2 cm
Lår - 2 cm

Hva tror dere?

En annen ting er at målene ikke har forandret seg siden jeg målte meg på torsdag (klarte ikke å vente:o). Det må vel bety at jeg har gjort noe galt siden da??? Har spist en del Fribol drops som kan være årsaken. Dette skal iallfall ikke gjenta seg.

Everio sa for siden:

Kjempebra Ada :klem:

Tror det med måling ofte er tilfeldig akuratt hvor en måler, så forskjellige mål fra torsdg til i dag trenger ikke ha så mye å si. I tillegg mister vi jo utrolig mye vann i begynnelsen, så kansje du mistet mest frem til torsdagen?

Stellamor sa for siden:

• 2,2 kg her :D
    Nå er jeg nesten tilbake til der jeg var før julepausen.
    Føles godt, ja!!

Damita sa for siden:

Jeg blir så imponert når jeg leser her inne.. Vi har vel slanka bort et helt menneske til sammen :stortsmil

traller en trall :D:D:D

nelly79 sa for siden:

Minus 3 kg denne uka, det er helt utrolig. Måtte få sambo til å gå på vekta for å sjekke om det stemte, og han veide det han pleier så da må jeg stole på at tallene er riktig :-) Akkurat nå er det lekende lett å gå ned i vekt ;-)

Damita sa for siden:

Gratulerer! :stortsmil

traller litt :stortsmil

ayli sa for siden:

Kommer snikende inn i denne tråden jeg også. Er ny her på forumet, og startet med ketolysekuren 10. januar. Gikk ned 3,1 kilo første uka. Ser ut til at det blir mye mindre denne uka, men man kan jo ikke gå ned over tre kilo hver uke ;)

Kan jo vise litt folkeskikk med det samme da, og presentere meg :D
Jeg heter altså Ayli, er 34 år og bor i Trondheim. Jeg har prøvd det meste av slankemetoder før, men jeg pleier å gi opp før de store resultatene setter inn. Er supermotivert nå, så håper virkelig at dette er kuren for meg!!! Har forresten PCO (S).

Damita sa for siden:

Velkommen og gratulerer med vektnedgangen! :stortsmil

tar en velkomsttrall :_punk:

ayli sa for siden:

:synger med:
(blir raskt husvarm)

Damita sa for siden:

Det er BRA! Da vil du nok trives her :stortsmil

traller i -kano- med ayli :_punk:

ayli sa for siden:

Håper inderlig du synger bedre enn meg :D Hvis jeg synger lavt, blir det kanskje ikke så ille for de andre her inne å høre på :cool:

Damita sa for siden:

Når jeg synger er det akkurat som å høre Olga Marie, i den soloreklamen.. :p

:_punk:

Cathrine83 sa for siden:

Kjempe bra folkens, stå på videre, dette skal vi klare :).
Jeg gikk på vekten i dag og har gått ned 1.2 kg på min andre veke, totalt 4.7 kg, er kjempe fornøgd :).

Lizzi sa for siden:

Her var det mange flotte resultater:D Dere er skikkelig flinke.
Kjenner at jeg "sklir" litt (eller skal vi si tester ut) i forhold til fribol drops og pepsi max. Lover at jeg skal ta meg selv i nakken og full skjerpings:engel_ikk
Er forsatt i ketolyse (både stixs og sambo bekrefter) og det er deilig.

Ut å måke snø... dagens trim...

Bentejenta sa for siden:

Heisann:) jeg har mistet 4,3kg siden 5.1, men kom ikke i ketolyse før den 17, siden jeg ventet på boken. men holdt meg unna poteter ris brød osv fra den 5 :)

Dere er kjempe flinke :D

mizzzzy sa for siden:

Så utrolig motiverende dette er! superflinke!!! og velkommen til flere nye!

ayli sa for siden:

Halle-lu-ja!!!

(psssst: Tror vi tar den kanoen i en stille krok. Folk her sliter jo nok med å gå ned i vekt, om ikke vi skal gi dem mareritt på natta i tillegg!)

Damita sa for siden:

Ja det var det.. hmm.. Vi kan jo danse???? [ATTACH]5444[/ATTACH]
juhuuuuuuuu :_punk:

Snehvit sa for siden:

Jeg vil også være med i dansen!!! :heia: Kanskje en aldri så liten krigsdans mot kiloene :D

Lizzi sa for siden:

Hei folken,- hvordan har uka godt?
(hehe,- det er jo onsdag og uka kjennes halvveis ut, det er jo fredag allerede i overimorgen:stortsmil)

Føler selv at jeg har vært fink, ordner og styrer med mat. Har tittet rundt på sidene her og funnet noen oppskrifter som skal testes ut i løpet av dagene. Gleder meg, og det gjør sambo også. Vi spiser heldigvis samme mat, er kjekt å bare lage 1 middag. Er ikke så streng på tellinga av kbh, men tar overslag. Kommer opp i 15, men har dager hvor jeg sliter mer. Noen som har forslag til hvordan enklet telle, eller må jeg bare ta meg i nakken og telle slik som jeg har telt kcal tidligere?

(det er skikkelig digg å handle fortiden, fråtser i grønnsaksdisken og føler meg skikkelig sunn :)

Har også trent denne uka, vanngym som de kaller det her i by'n. Skikkelg artig, treningsbasseng fylt opp med damer i alle varianter som hoppet og spratt. Detta skal jeg gjøre igjen:heia:

Ha en flott uke alle sammen :D

Cathrine83 sa for siden:

Begynner på min tredje uke nå, føler at det går greit :). Men kjenner at jeg må variere maten mer, spiser liksom det samme hele veien. Skal lure mer på oppskriftene her inne, og se om jeg ikke finner noe mer. Ellers så har ikke vært så flink å telt karb, men telte i dag og da var jeg plutselig oppi 16. Bør nok bli litt flinkere der ja. Noen som har en enkel måte å telle på?

Tulla 81 sa for siden:

I dag ble jeg glad!!!!
Jeg har kommet ned på 63,8 og det er -1 kilo siden mandag!!!! JIPPI!!!!
Dette fuker som bare det!!!

Gleder meg til mandag for nye offesiell veiedag, håper jeg kommer videre ned på 63-tallet!!!

Ha en strålende dag!!!

trillian78 sa for siden:

16 er jo helt perfekt det da! SÅ lenge du ligger mellom 15 og 20 er det ingenting å bekymre seg for. Skal ikke ligge for lavt heller vettu ;)

mizzzzy sa for siden:

gått ned bra, men sliter skikkelig med nok karber og fett. Når jeg regner på diett. no ligger jeg godt under 10 i kbh og på rundt 100 i fett. Jeg klarer bare ikke mer blokkoli og blomkål enn jeg spiser altså.
så om det er så viktig å ha 10 om dagen, så MÅ jeg knaske gulerøtter på kvelden for å komme opp i riktig nivå.
Utrolig kjedelig.

MEN: Gått ned 4 kg, gått ned 5 cm rundt rompa, 3 rundt magen, 2 under rompa, 1 i lårene og 4 rundt armene!!!

Pocahontas sa for siden:

Ned 1,3 kilo første uka!
Det er jeg veldig fornøyd med, da jeg har drukket noen glass rosé, og spist litt for mye krem blandet med cocosa, Splenda og mørk sjokkis (Anton Bergs sukkerfrie). :p

Målet mitt er 5-6-7 kilo på to, tre mnd - alt ettersom hvordan det blir når de forsvinner. For forsvinne skal de! Og jeg VET ketolysekuren funker for meg. :)

I morgen får min mor Startpakka i bursdagsgave. Det har tatt omtrent et halvt år å overbevise henne, men nå ba hun om den selv. Jiha! Ønsker henne jo alt godt. Og hun er helseskadelig overvektig og bør sikkert gå ned 30 kilo, minst - for å bli noenlunde oppe og gå sånn helsemessig. Også er hun 73 år i dag...så hun har mange år å tjene på denne omleggingen.
Kur først - så omlegging.

Lykke til videre!
Veier meg på nytt mandag. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.