Takk for super oppskrift! Har lagd den idag, og både jeg, min kjære, og vår lille datter likte den;).
Fyll:
-en boks Landlord hermetisk tomat.
-pizzakrydder over tomatene.
-kjøttdeig med litt tacokrydder fra hindu.
-50 g rød paprika
-hvitost
-Gildes Pepperoni
Brukte to pakker Tine kremost med urter og 5 hvitløkfedd i tillegg til abnorme mengder revet ost. Hadde sikkert holdt med halvparten :p
Ble også litt skeptisk til den rennende røren, men det funket som bare det. Snudde den ferdige bunnen på rist for å få dampet av litt fuktighet og stekte den slik med fyll på.
Fyllet ble hjemmekokt pastasaus og peperoni. Jummi, jummi nå har jeg lunch i flere dager! Delte den i 12 stykker og tre var rikelig til middag.
Dette skal jeg lage flere ganger. Marinert kyllingfilet, sjampinjong, paprika og rødløk kanskje... Sukk! :love:
Tuuusen takk for oppskrift Kristin B!!! :spisesnak Den falt veldig i smak :stortsmil Hadde såvidt begynt å savne pizza da jeg så den hehe Har nettopp spist den med ferdig pizzafyll som jeg kjøpte på Rema 1000 (3karb per 100g)
Lagde denne igjen, og fyllet ble så godt og enkelt at jeg må dele det med dere :D!
Stekte to pakker bacon som jeg kuttet i biter. Hadde i en halv boks opphakkede tomater, en halv paprika og en dæsj rømme med baconet. Dette fikk en veldig god smak da det blandet seg godt med det avrente fettet. Puttet deretter i masse fersk basilikum og hvitløkspulver. Dette hadde jeg på bunnen, så la jeg påleggsskinkebiter over det hele før jeg hadde på ost.
Nå står denne i ovnen, er superspent!
Får aldri noe til å smake godt så jeg går ofte en-to dager uten å spise og det er jo ikke bra! En ting er ihvertfall sikkert, det ble nok ost, tror jeg brukte en hel norwegia jeg :p
Jeg skal aldri spise noe annet i hele mitt liv, den ble skikkelig god! Blandet litt cumin, fiberhusk og noen frø jeg måtte få brukt opp i bunnen og NAM! Tro om det går an å forhåndssteke noen bunner og ha i fryseren... må prøves
tro om man kan lage de som små lapper... må prøves!
Tro om det vil være godt til taco... må prøves!!
:D
Nå har jeg laget pizzaen og den står klar til i morra (skal ha barseltreff. De får vanlig pizza). Jeg hadde en god tskje hvitløspulver oppi, og så datt toppen av så det ble en god del til). Av smaksprøven smakte den ihvertfall hvitløk så det holdt :lol: Spent på hva resultatet i morra blir!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.