< Tilbake til oversikten

Oopsie-inspirert pizzabunn!

Jente 1980 sa for siden:

Takk for super oppskrift! Har lagd den idag, og både jeg, min kjære, og vår lille datter likte den;).

Fyll:
-en boks Landlord hermetisk tomat.
-pizzakrydder over tomatene.
-kjøttdeig med litt tacokrydder fra hindu.
-50 g rød paprika
-hvitost
-Gildes Pepperoni

Mmmm... Neste gang skal jeg ha champinjong på!

Kristin_B sa for siden:

Mmmm...jeg liker pepperoni :sikle:

Sulphur sa for siden:

Kristin, du er genial. Denne var virkelig GOD. Mye bedre enn jeg trodde i utgangspunktet! SMASK!

Safir sa for siden:

Nam, nam, nam! Dette var utrolig godt!! Jeg spiste pizzaen kald, og jeg vil si at den ikke sto noe tilbake for vanlig pizza. Saftig og deilig bunn!

Jeg hadde på kjøttdeig, en halv boks hakkede tomater, purre, sopp og peperoni. Og masse ost da :).

Kristin_B sa for siden:

:sikle: ooooost :sikle:

Kanutta sa for siden:

:sikle: Mmmmmhmhm!
Takk for et herlig måltid!!!

Brukte to pakker Tine kremost med urter og 5 hvitløkfedd i tillegg til abnorme mengder revet ost. Hadde sikkert holdt med halvparten :p
Ble også litt skeptisk til den rennende røren, men det funket som bare det. Snudde den ferdige bunnen på rist for å få dampet av litt fuktighet og stekte den slik med fyll på.

Fyllet ble hjemmekokt pastasaus og peperoni. Jummi, jummi nå har jeg lunch i flere dager! Delte den i 12 stykker og tre var rikelig til middag.
Dette skal jeg lage flere ganger. Marinert kyllingfilet, sjampinjong, paprika og rødløk kanskje... Sukk! :love:

Mandy81 sa for siden:

Tuuusen takk for oppskrift Kristin B!!! :spisesnak Den falt veldig i smak :stortsmil Hadde såvidt begynt å savne pizza da jeg så den hehe Har nettopp spist den med ferdig pizzafyll som jeg kjøpte på Rema 1000 (3karb per 100g)

Safir sa for siden:

Lagde denne igjen, og fyllet ble så godt og enkelt at jeg må dele det med dere :D!

Stekte to pakker bacon som jeg kuttet i biter. Hadde i en halv boks opphakkede tomater, en halv paprika og en dæsj rømme med baconet. Dette fikk en veldig god smak da det blandet seg godt med det avrente fettet. Puttet deretter i masse fersk basilikum og hvitløkspulver. Dette hadde jeg på bunnen, så la jeg påleggsskinkebiter over det hele før jeg hadde på ost.

Den ble såååå god!

4me sa for siden:

Lagte denne idag, med Iset sin pizzasaus. Smakte rett og slett himmelsk!! Tusen takk for oppskriften. :D

Fumle sa for siden:

Hurra :D Den smakte HIMMELSK!!!!!!!!!!!!!!!!

Gleder meg til lunsj i morgen for å si det sånn :yeay:

linne@ sa for siden:

Spennende ! Skal eggehviter og eggeplommer vispes hver for seg eller er ikke det nødvendig ?

Mosepjusk sa for siden:

Det er ikke nødvendig, da oppskriften er sånn;

lenmyr sa for siden:

Åååå, denne så god ut. Gleder meg til å lage den :))

StegforSteg sa for siden:

Da er denne oppskriften skrevet ut og lørdagspizzaen reddet ;)

helizle sa for siden:

Lagde den nettopp :) Ble god! nå har jeg lunch i noen dager.

you`re beautiful! sa for siden:

Nå står denne i ovnen, er superspent!
Får aldri noe til å smake godt så jeg går ofte en-to dager uten å spise og det er jo ikke bra! En ting er ihvertfall sikkert, det ble nok ost, tror jeg brukte en hel norwegia jeg :p

you`re beautiful! sa for siden:

Jeg skal aldri spise noe annet i hele mitt liv, den ble skikkelig god! Blandet litt cumin, fiberhusk og noen frø jeg måtte få brukt opp i bunnen og NAM! Tro om det går an å forhåndssteke noen bunner og ha i fryseren... må prøves
tro om man kan lage de som små lapper... må prøves!
Tro om det vil være godt til taco... må prøves!!
:D

Kristin_B sa for siden:

Hmm...aldri i hele ditt liv spise noe annet?? :p

Bra du likte den da :heia::heia:

lucifine sa for siden:

Nå har jeg laget pizzaen og den står klar til i morra (skal ha barseltreff. De får vanlig pizza). Jeg hadde en god tskje hvitløspulver oppi, og så datt toppen av så det ble en god del til). Av smaksprøven smakte den ihvertfall hvitløk så det holdt :lol: Spent på hva resultatet i morra blir!

Kristin_B sa for siden:

Det gjør ikke noe..for deg :p Lykke til!

Lullen sa for siden:

Yes, idag skal jeg ha pizza og jeg kjenner jeg gleder meg :D
Håper det blir suksess!

lucifine sa for siden:

Var god! Luktet hvirløk i flere dager etterpå, men smaken var absolutt positivt!

Lullen sa for siden:

Huff, ble nedtur... :(
Bunnen smakte ikke egg, men fikk en svampete og ekkel konsistens.

Fryste ned en del, så jeg får jeg se hvordan den blir når den tines / varmes.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.