< Tilbake til oversikten

Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

#1

Løvetann sa for siden:

Jeg oppfatter at både jeg selv og enkelte andre kanskje har hatt litt store forventninger til hvor mye og hvor fort vi skulle gå ned på ketolysekuren.

Jeg er litt nysgjerrig på hva gjennomsnittet er for dere andre? Det blir for tidkrevende å skulle lete gjennom dagbøkene deres og regne ut.

Selv har jeg gått ned 9 kilo på 15 uker - det vil si 0,6 kg i uken i gjennomsnitt.

Hvis jeg bare ser på fredagsvektene (takk til Sissel O. som gjorde meg obs på dette :blomster:) så har jeg gått ned alle uker unntatt én. Vekttapet varierer veldig fra uke til uke: fra 1,9 til 0,1 kg. (Jeg veier meg forøvrig hver dag, trives best med å følge vekten tett.)

Nå kunne ikke jeg forvente raskt vekttap: Jeg er dame, middelaldrende og har slanket meg mange ganger før (både med selvkomponerte kurer, Grete Roede og Fedon).

I løpet av disse ukene er det, så vidt jeg har registrert, bare en kveld jeg ikke har hatt utslag på stixen. Bortsett fra en porsjon rømmegrøt (som jeg trodde var "ren", men som viste seg å inneholde mye semulegryn), har jeg ikke spist noe ulovlig siden jeg startet kuren. (Det er selvfølgelig fordi jeg har kunnet spise meg mett på den maten som er tillatt.)

Og jeg har tatt kosttilskuddene som anbefalt.

Og fra å være trygt plassert på sofaen alle ettermiddager og kvelder, sykler jeg nå en mil i frisk luft flere ganger i uken. (Takk til Torkil som anbefaler moderat mosjon, det trives jeg best med. :) )

På tross av at jeg tilsynelatende gjør alt riktig, er mitt gjennomsnittlige ukevekttap altså bare 0,6 kg. Jeg klager ikke, for jeg har god tid og trives med maten og mosjonen. Men jeg undrer meg over om det er vanlig med så lite vekttap? Hvordan er det med dere andre? :confused:


#2

Anitra sa for siden:

Jeg har nettopp begynt på denne runden, og sist holdt jeg "bare" på en mnd, men da gikk jeg ned 10 kg. Sånn ca 1 kg i uken er jo veldig bra for kroppen.


#3

arnakristin sa for siden:

Har lagt på meg mye etter en ulykke fordi jeg i perioder ikke er særlig mobil.
Har ikke gått ned så mye som jeg forventet, etter å ha lest hvor mye andre har greid å gå ned på ketolyse. Jeg sliter med kroniske smerter og jeg har fått høre at kroppen min er skikkelig stressa pga av smertene, så det regner jeg med er en av faktorene som gjør at det går litt opp og ned. Har aldri gått på noen annen slankekur tidligere
Jeg er 168 høy og håper å komme ned i 65 kg. Jeg begynte 20. mai, startvekt 84,5 og har gått ned 8 kilo (30. september), dvs. på 18 uker, som gir et gjennomsnitt på 420 gram i uka. Jeg tar kosttilskudd og omega 3-6-9, men ikke de fra ketolyse.no. Har ikke hatt noen sprekker og har vært i ketose hele tiden. Føler ikke at jeg har fått mer energi eller at smertesituasjonen har forbedret seg. Hadde regnet med å få såpass med energi at jeg kunne ”trene” litt men pr tiden er husarbeid en stor nok utfordring. Har trent noe i samarbeid med fysioterapeut tidligere men har hatt en pause siden i sommer.
Er egentlig fornøyd med snittet, når jeg nå først har fått regnet på det :) men har hatt perioder hvor det gikk litt trått med noen uker hvor jeg har lagt på meg eller står helt stille.

[LEFT]Dato Kilo Vekt red.

20.05.2008 84,5
27.05.2008 83,1 1,4
03.06.2008 81,8 1,3
10.06.2008 81,3 0,5
17.06.2008 80,6 0,7
24.06.2008 80,6 0,0
01.07.2008 79,9 0,7
08.07.2008 78,9 1,0
15.07.2008 78,8 0,1
22.07.2008 78,8 0,0
29.07.2008 77,6 1,2
05.08.2008 77,1 0,5
12.08.2008 77,7 -0,6
19.08.2008 77,6 0,1
26.08.2008 77,2 0,4
02.09.2008 77,8 -0,6
09.09.2008 77,4 0,4
16.09.2008 76,9 0,5
23.09.2008 76,5 0,4
30.09.2008 76,5 0,0[/LEFT]

[LEFT]
[/LEFT]


#4

Løvetann sa for siden:

Ja, det hjelper heldigvis når vi får sett det over tid.

Det var interessant å lese erfaringene dine. Håper virkelig at dette med smertene kommer seg etterhvert. Stress i kroppen gjør nok at prosessen tar lenger tid.

:goodluck: Vi skal klare det!


#5

Elastica sa for siden:

Jeg har gått ned 3 kilo på 8 uker. Så her går det... eh.. TREGT. sur

Jeg gjør også alt riktig.


#6

JenJen sa for siden:

Jeg har gått ned gjennomsnittlig ca 250 gr i uka i litt over et år. Og her er det maaange stillestående uker altså, ikke noe jevnt og trutt :p


#7

quebec sa for siden:

det som har tatt år å komme på, går nødvendigvis ikke av i en fei, jeg har hatt både knallgoe resultater etter ei uke, og så stått stille i både en og to og tre og døtte meg 4!!! uker :( men det går nedover tilslutt, tenker at kroppen trenger den tiden til å slippe av kiloene også.
:)


#8

Løvetann sa for siden:

Ja, jeg forstår at det er sånn.

Men jeg lurte egentlig mest på gjennomsnittet, over tid? Du har gått ned 26 kg, ikke sant? Det er jo virkelig imponerende! misunnelig Hvor lang tid har du brukt på de kiloene?


#9

Fungirl sa for siden:

Hei!
Har gått ned 17 kg på 16 uker. Hatt en liten pause på to uker grunnet fjerning av mandler. Begynte igjen på ketose på mandag, i løpet av friperioden gikk jeg opp 1 kg, men det er nå vekke etter snikveiing i går og i dag:)
Lørdag er offisiell veiedag for meg så er spent.
Men for meg blir det ca 1 kg i uka i snitt. Men har uker der eg har gått ned 2 kg og andre 300 g liksom, så er ikke gjevn her hele tiden heller :)


#10

Fungirl sa for siden:

Og Løvetann: Ser at vi begynte på samme dato faktisk :) fikk ikke veid meg før 24.05.08 så mulig at eg var enda større når eg begynte.
Synes du er kjempeflink eg :)


#11

Løvetann sa for siden:

Takk o takk, Fungirl. Jeg har kikket innom bloggen din tidligere og blitt imponert over DEG, både med systematisk veiing av mat og skikkelig trening - du har virkelig kustus på tingene. - Og så god uttelling du har fått med et stort vekttap på denne tiden. (Jeg ble medlem på forumet her i mai, men begynte ikke på kuren før midt i juni. :))

Det er tydelig at det er store variasjoner på gjennomsnittlig vekttap her på forumet. Enkelte raser ned i vekt :eek:, andre tar mindre skritt av gangen :cool:. Jeg tror det er bra at de som er nye får vite om dette, så de kan ha realistiske forventninger.
:goodluck:


#12

Fungirl sa for siden:

Ũtusen takk løvetann :) Hyggelig tilbakemelding da:)

Ja viktig at alle vet at nedgang er VELDIG individuelt og at noen går fortere ned enn andre. Stort sett alle ønsker jo å gå fortest mulig ned, men kroppen må få takle det. Og ikke minst hodet. Eg kjenner at eg blir litt satt ut når eg finner ut at eg har gått ned liksom, er ikke helt forbredt på at kroppen har blitt mindre....hehe
Har snikveid meg denne uka og pr i dag så har eg gått ned 2,2 siden lørdag. Men her er det altså ett kg vann iallefall som eg hadde gått opp når eg fjernet mandlene. Håper det holder seg til i morra ;)
Forresten så har eg ikke trent denne uka, veien inn i ketose har vært kjip denne gangen for å si det mildt :)


#13

quebec sa for siden:

STARTET 4 januar, men de gangene jeg har hatt en planlagt sprekk så går det glatt både en og to uker før den ekstra bagasjen har sluppet taket, :eek:så hadde jeg vært konsekvent og streng i sommermnd også, så hadde jeg nok vært i mål menmen,:o vet nå at hvis jeg tar en dag med drittmat:) :cool:så går det en uke/to før det er borte......men jeg må jo si meg fornøyd med de minus26 ja:p


#14

Skippy sa for siden:

Måtte kikke etter i almanakken min for å finne ut av hvor lenge jeg har vært på ketolysekuren. 4,5 uker og 4,5 kilo ned. Tror jeg ligger litt under en kilo i uka. Hadde håpet dette skulle gå fortere, men når dette kostholdet er såpass enkelt at jeg må slå opp for å finne ut hvor lenge jeg har holdt på så bryr jeg meg ikke om det. Har blitt lite trim denne perioden, så her er helt klart et forbedringspotensiale.Koser meg med maten, spiser når jeg vil og tusler nedover i vekt. Ikke ille det vel?

:heia:Heia oss!


#15

Løvetann sa for siden:

Så da blir snittet ditt - inkludert sprekker m påfølgende rekonvalesens :) - 0,7 kg i uka - ikke sant? Det er vel bra, det!


#16

solsikke sa for siden:

Gratulerer alle sammen med kjempe flott nedgang!!
Jeg begynte påan igjen etter et halv års pause i slutten på august. Har siden den gang at et gjenomsnitt på -1,3kg i uken!!
Startet da på 89kg, og vekten viser no 81kg...hurra nærmer seg 7 tallet med stormskrit:):) Endelig;)


#17

quebec sa for siden:

ja, det er jo bra det :)
men likevel......tenk at jeg kunne vært heeeelt ferdig hadde det ikke vært for den reperasjonstida:)


#18

Løvetann sa for siden:

Vi er selvfølgelig ikke helt sammenlignbare når noen har holdt på bare noen uker mens andre et helt år. Og mens noen trener mye og veier maten, kan/vil andre ikke gjøre det slik. Og kroppene våre er ulike, vi har ulik startvekt osv. osv.!
Med mange reservasjoner (og risiko for at jeg har regnet feil eller oversett noen innlegg), tar jeg sjansen på en foreløpig oppsummering og håper at flere hiver seg på denne tråden. Håper flere synes det er interessant å få dokumentert at vi er svært forskjellige, og at man ikke kan regne med (selv om vi håper på :)) ekstremt raske vekttap. Det viktigste er at det går rette veien - og det gjør det! :klem:
:heia: :heia: :heia:

Gjennomsnittlig vekttap pr uke:

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
250 gram (JenJen, 52 uker)
1000 gram (Fungirl, 16 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)


#19

solsikke sa for siden:

Til orientering så trener jeg en god del...
Men jeg er ikke flink til å veie maten, men jeg er jo kokk da så det ligger vel i fingrene sånn ca hvor mye jeg skal ha:)


#20

mamma87 sa for siden:

23 uker har jeg gått ned 17,3 kilo


#21

Løvetann sa for siden:

Gjennomsnittlig vekttap pr uke, oppdateres:

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
250 gram (JenJen, 52 uker)
1000 gram (Fungirl, 16 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)

:)


#22

Annebe sa for siden:

Jeg startet kuren 19. mai dette året, og har idag gått ned 21 kilo. Jeg veier ikke maten, og jeg trener ikke.


#23

Løvetann sa for siden:

Gjennomsnittlig vekttap pr uke, oppdateres:

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
250 gram (JenJen, 52 uker)
1000 gram (Fungirl, 16 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)


#24

Løvetann sa for siden:

misunnelig Hva er hemmeligheten? :)


#25

Photobscura sa for siden:

Jeg gikk ned i første omgang med Atkins, så det teller vel det også? I og med at det er såpass like dietter.
Jeg gik ned nitten kg på ca sju måneder, mye de første par ukene, da. Men da blir gjennomsnittet mitt nesten 0,7 i uka. Jeg syntes det var heeeelt strålende!
Nå har jeg fått på noen vedlikeholdskilo, forsåvidt, og har lagt om til litt mer Fedonish, og har den første måneden gått ned nesten fire kilo.


#26

Løvetann sa for siden:

Gjennomsnittlig vekttap pr uke:

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
250 gram (JenJen, 52 uker)
1000 gram (Fungirl, 16 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)

NB! Listen kan gjerne oppdateres gjennom selvbetjening! :)


#27

Annebe sa for siden:

Jeg skeier ikke ut, og følger kuren ganske slavisk. Men, jeg drikker ca 1,5 liter lightbrus pr. dag, og det er visst ikke anbefalt. Men det ser ikke ut til å påvirke vektnedgangen ihvertfall.


#28

Anitra sa for siden:

Nå skal det sies at jeg har mye å ta av, kanskje det var det som gjorde at jeg gikk ned så mye på de 4 ukene?


#29

Pusspuss sa for siden:

Hei alle sammen! Må si at jeg synes dere er flinke!
Jeg er nå i min 20 uke på ketolysekuren og har et gjennomsnitt vekttap på ca 850 g pr uke.

I sommerferien gikk jeg faktisk opp 200 g pr uke i 4 uker og fikk jeg litt småpanikk. Men jeg sto på og lot være å veie meg i en 14 dagers tid (regner med at stress ikke gjør saken bedre) og da var grammene forsvunnet igjen.

Skal holde "koken" til minst 20 kilo er borte ++ eller 6 måneder på kuren, hva som kommer sist.

Må si at jeg har funnet mye støtte og hjelp i dette forumet. Lykke til alle sammen og stå på videre!


#30

Løvetann sa for siden:

Gjennomsnittlig vekttap pr uke viser store variasjoner:

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
250 gram (JenJen, 52 uker)
1000 gram (Fungirl, 16 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)

For oss 13 som har meldt inn data, er gjennomsnittlig vekttap altså 880 gram i uken.
Nå er vi så få på listen at enkeltresultater gir stort utslag. :detektiv: Så hvis vi holder utenfor høyeste og laveste verdi i rekken (som har gått henholdsvis kortest og lengst tid på kuren), blir det kanskje et mer representativt tall. Det er da 790 gram i uken.

Hadde det ikke vært morsomt om flere ville delta? :dulte: Så kan vi justere gjennomsnittstallet etterhvert? :spent:

NB! Å sette opp disse tallene er ikke for å konkurrere om å være best eller flinkest. :nei: For kroppene og livene våre er så ulike at vi kan ikke sammenligne oss direkte med hverandre.
Men det er kanskje noen, inkludert meg selv, som starter på ketolysekuren med litt urealistiske forventninger/forhåpninger. :rulleøyne Jeg synes listen over viser at ketolysekuren virker, men at det her - som ellers i livet - er slik at Ting Tar Tid. I alle fall for de fleste av oss. :klem:

:goodluck:


#31

Fungirl sa for siden:

Gått ned 3,3 denne uka så nå er 19,6 kg vekke på 17 uker :)


#32

Antoinette6 sa for siden:

Takk for fin tråd, Løvetann. Ja, det er fint for de nye å se at vekttap er så individuelt. Jeg vil vente til i morgen med resultat, for da skal jeg veie meg. På grunn av min viabetes1, går et halvparten så fort, sier Torkil, men jeg er mer enn fornøyd med 0,5 i uka. Vi får se på mandag...

Jeg kommer STERKT tilbake, - håper jeg :D


#33

sivmp sa for siden:

Jeg har holdt på i 13 uker og har gått ned 7,4 kilo. Jeg er fornøyd med resultatet siden jeg hverken veier maten eller trimmer jevnlig. Har gått ned jevnt hver eneste uke, å det har aldri skjedd før på noen annen kur jeg har gått på:D Jeg er fornøyd.


#34

scartz sa for siden:

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
250 gram (JenJen, 52 uker)
1000 gram (Fungirl, 16 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (scartz, 4 uker)


#35

Løvetann sa for siden:

Mens vi venter på oppdaterte tall, bl.a. fra Antoinette6, presenteres status søndag ettermiddag: :detektiv:

Håper ennå flere hiver seg med her!

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
300 gram (JenJen, 52 uker) (korrigert :eek:)
1153 gram (Fungirl, 17 uker) (oppdatert)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (scartz, 4 uker)
570 gram (Sivmp, 13 uker)

Gjennomsnitt av alle 15: 844 gram pr uke.
Og uten tallene fra de som har vært hhv kortest og lengst tid på dietten: 762 gram.
:heia: :heia: :heia: :heia:

For ordens skyld minner jeg på at dette ikke handler om å være flinkest osv., som jeg skrev tidligere. Det er bare for at vi skal ha mer realistiske forventninger. :klem:

PS. Tre stjerner til scartz som skrev seg inn på lista selv :)


#36

JenJen sa for siden:

What?! Atte teller ikke hele mine 250 gr liksom?? :snurt: :p (forresten, oppdaget at snittet mitt ligger på 300 gr :D)

Jeg hadde nok veldig urealistiske forventninger da jeg begynte, tenkte jeg skulle være superslank til jul :rolleyes: Men jeg er glad for at det har tatt tid, etterhvert som kiloene forsvant så måtte jeg jo til bunns i hva det var som gjorde at jeg ble så stor, og det var en mye tyngre jobb enn å leve ketogent. Hodet skal også være med hele veien ;)


#37

Løvetann sa for siden:

:eek: :eek: :eek:
Unnskyld! Det er nå rettet!
:D


#38

Løvetann sa for siden:

:ja: Det der må jeg også jobbe med … Du formulerte det så godt, synes jeg.


#39

Panterpia sa for siden:

Jeg har i skrivende stund gått på kuren i 4 uker og har et snitt sålangt på 900g.

De andre kiloene jeg har tatt av (se ticker) er "på egen hånd".


#40

JenJen sa for siden:

Hehe, det var nok jeg som sa feil gjennomsnittsvekt fra børjan av. Matte er ikke helt min sterke side, selv om jeg har kalkulator på telefonen :_plystre:


#41

Antoinette6 sa for siden:

Og på fem uker er mitt gjennomssnittelige vekttap på 560 gram. :)


#42

Anitra sa for siden:

Hvis vi kan telle med at jeg har begynt igjen, så var det minus 2,3 kg forrige uke. Altså totalt -12,3 på 5 uker, selvom de ikke er sammenhengende.


#43

Maskotten sa for siden:

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
250 gram (JenJen, 52 uker)
1000 gram (Fungirl, 16 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)665gram (Maskotten, 18 uker)


#44

Oban sa for siden:

Jeg har gjort det litt komplisert.

Først gikk jeg på ketolyse i 25 uker og tok av 13.6 kg. Det blir et gjennomsnitt på 0.54 kg per uke.

Så hadde jeg sommerferie fra ketolyse hvor jeg gikk opp 5.5 kg på 7 uker. Altså et snitt på 0.79 kg opp i uken.

Etter sommeren har jeg til nå hatt 7 nye uker på ketolyse. Med 3.6 kg ned, blir det et snitt på 0.51 kg per uke.

Totalt i hele denne periode (inkl. sommerferie) har jeg tatt av 11.7 kg, som gir et snitt på 0.3 kg per uke.

Mitt gjennomsnittlige vekttap i de to periodene jeg har gått på ketolyse (ekskl. sommerferie) har vært 0.54 kg per uke i 32 uker. Det blir nok dette tallet som er mest interessant i denne tråden.


#45

Løvetann sa for siden:

Tusen takk for nye bidrag og oppdateringer, dette blir mer og mer interessant. Jeg tror alle skal være med på listen her, men gi lyd hvis jeg har oversett noen eller skrevet feil. :)

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2460 gram (Anitra, 5 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
300 gram (JenJen, 52 uker)
1153 gram (Fungirl, 17 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (Scartz, 4 uker)
570 gram (Sivmp, 13 uker)
665 gram (Maskotten, 18 uker)
560 gram (Antoinette, 5 uker)
900 gram (Panterpia, 4 uker)
540 gram (Oban, 32 uker)

Tilsammen går vi 19 som har meldt inn våre tall ned 15337 gram i uka! :D
Fordelt på alle blir det et gjennomsnitt på 807 gram.
:heia: :heia: :heia:


#46

ecli sa for siden:

9kg har blitt borte på 14 uker. Det blir et gjennomsnitt pr uke på 623g. Det plasserer meg litt under gjennomsnittet vel.

Har hatt noen ufrivillige utskeielser da (pga reising, har forsøkt å leve så ketogent som mulig, men av og til går det bare ikke! Det er sukker og mel i de rareste ting. Dessverre)


#47

Armagedon sa for siden:

På Torsdag er det 13 uker siden jeg startet..
Da sto vekta på 95,8 nå er den nede på 85,2

Har stått stille 2 uker+ har fult kuren slavisk å ikke spist noe "ulovelig" i denne perioden.

Men jeg er kjempe fornøyd alltså!! over 10 kilo på 12,5 uke er jo egentlig helt vilt!
Man kan jo ta på seg en sekk med 10 kilo sukker i å gå seg en tur, da merker man veldig hvor mye det har å si=)

Å formen er jo knall også! alt er lykke med ketolyse, å jeg tar ingen pauser før rundt jul=) så er det på igjen etter nyttår:)
( må jo spise noen julekaker, selv om jeg kommer til å passe på)


#48

Løvetann sa for siden:

Tirsdag morgen er vi oppe i 21 innmeldte gjennomsnittsresultater, så flott! Men vi har plass til flere! (Meld fra om endringer og feil, alt rettes med glede. :) ) Minner om at poenget ikke er å være flinkest, men å bidra til å gi folk et realistisk bilde av hva en kan forvente på ketolysekuren …

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2460 gram (Anitra, 5 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
300 gram (JenJen, 52 uker)
1153 gram (Fungirl, 17 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (Scartz, 4 uker)
570 gram (Sivmp, 13 uker)
665 gram (Maskotten, 18 uker)
560 gram (Antoinette, 5 uker)
900 gram (Panterpia, 4 uker)
540 gram (Oban, 32 uker)
643 gram (Ecli, 14 uker)
800 gram (Armagedon, 12 1/2 uke)

Tilsammen går vi altså ned 16 780 gram i uken. :D (ser for seg alle sukkerkilospakkene :eek:)
Fordelt på alle innmeldte blir det et gjennomsnitt på 799 - dvs 800 gram!

:heia: :heia: :heia: :heia:


#49

Løvetann sa for siden:

Kalkulatoren min fikk et litt høyere gjennomsnitt, 643 gram. Håper det er ok for deg? :)


#50

Karbosara sa for siden:

9,5 kg borte på siden nov. i fjor. Det blir vel 40 uker.

Har fulgt kuren hele tiden, med unntak av 2 mnd sommerferie....


#51

Pantress sa for siden:

Jeg har et vekt tap på 15,2 kilo på 28 uker.
Da har jeg trukket fra de 6 uker "ferie" som jeg hadde i sommer og gikk opp 2,5 kg. Men har gått ned igjen nå;)

Så mitt gjennomsnitt blir 0,543:)

Pantress:D


#52

skolissemann sa for siden:

22 kilo på 8 uker. Men så har jeg også jogget et par km omtrent hver dag.

I rimelig rolig tempo dog.


#53

Gretal sa for siden:

Jeg har vært på ketolyse i 11 uker, og gått ned 7,7 kg foreløpig.
Gjennomsnittlig 0,7 kg pr uke.

Fornøyd med det, har tabbet meg ut 1 gang skikkelig, med nesten 100 gram karbo på 1 dag, det ødela den uka fullstendig...
Også har jeg økt med karbo nå etterhvert, og det har virket som kroppen måtte venne seg til det...

Har i tillegg lavt stoffskifte, så derfor er det utrolig hærlig å gå ned uten å sulte eller slite seg ned :D


#54

Karbosara sa for siden:

Hvis jeg har regnet rett, har jeg et gjennomsnitt på 240g i uka...


#55

Løvetann sa for siden:

Hvis det er ok for deg, så trekker jeg fra de åtte ukene du hadde sommerferie? Da blir gjennomsnittet 297 gram. :)


#56

Karbosara sa for siden:

ok, det blir vel mest riktig...


#57

Løvetann sa for siden:

Tirsdag kveld er vi oppe i 25 innmeldte gjennomsnittsresultater, så flott!
Fortsatt plass til flere! Og meld fra om oppdateringer, endringer, feil - alt rettes med glede.
Atter en gang: Ingen konkurranse, bare bidra til et realistisk bilde av hva en kan forvente på ketolysekuren …

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2460 gram (Anitra, 5 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
300 gram (JenJen, 52 uker)
1153 gram (Fungirl, 17 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (Scartz, 4 uker)
570 gram (Sivmp, 13 uker)
665 gram (Maskotten, 18 uker)
560 gram (Antoinette, 5 uker)
900 gram (Panterpia, 4 uker)
540 gram (Oban, 32 uker)
643 gram (Ecli, 14 uker)
800 gram (Armagedon, 12 1/2 uke)
297 gram (Karbosara, 32 uker)
543 gram (Pantress, 28 uker)
2750 gram (Skolissemann, 8 uker) :eek:
700 gram (Gretal, 11 uker)

Tilsammen går vi altså ned 21 070 gram i uken. :_oy:
Fordelt på alle innmeldte blir det et gjennomsnitt på 843 gram.

:heia: :heia: :heia: :heia:


#58

Ista sa for siden:

Jeg starta opp 24.juni og har gått ned 11.7 kg til nå :)


#59

screwball sa for siden:

Jeg har endt opp på et snitt på 1kg/uka - mer i starten og vesentlig tregere mot slutten. Bare et halvkilo ned siste måneden.


#60

Anitra sa for siden:

Oppdagering; siste uke gikk jeg ned 900 gram.
Så hvis jeg har skjønt dette riktig er ny total: 2216 gr pr uke


#61

boggi sa for siden:

Jeg vil også registrere nedgangen min her
Siden 1 januar 08 har jeg gått ned 16.4 kilo (41 uker) 400 g i uka :)


#62

Fungirl sa for siden:

900 g denne uka.
1,14 kg i uka, altså i 18 uker :)


#63

tonetrollet sa for siden:

Interessant!!! Men det hadde vært enda mer spennende hvis vi på de andre lavkarbokurene hadde liknende tallmateriale slik at vi kunne sammenlikne:) Syns jeg da...


#64

Gro Anita sa for siden:

Hei!
Jeg vil gjerne være med på dette her:-)
Jeg begynte på kuren 25 september, og vekta stod da på 82,6 kg. Og i dag var den helt nede i 77,2 kg. Men jeg veide meg på morgenen da... Da den stod på 82,6 var det på kvelden...
Kan noen hjele meg å få inn slik vektkurve? Jeg har funnet den, men klarer ikke å lagre den slik at den kommer på hver meld jeg skriver:)
Klem, Gro Anita


#65

Anitra sa for siden:

Når du skal velge html kode mener jeg å huske at du må velge den nederste. Lim den inn i signaturfeltet du finner i kontrollpanelet.


#66

mocci sa for siden:

Hei jeg vil også være med her,

Jeg startet 12 aug, og har vel gått på kuren nå i ca 8.5 uker, i løpet av den tiden har jeg gått ned ca 8.5 kg, som da vel gir 1 kg ned i uken.

Men hadde også 3 uker hvor vekten sto helt bomstille... Så går ikke jevnt ned akkurat, men hopper å spretter litt hitt og ditt. Også kan det sprette opp en kg eller to igjen, før det så går ned og under igjen... Og sånn går no dagene her hos meg... hehe.


#67

Løvetann sa for siden:

Tirsdag 14. oktober er vi oppe i 30 innmeldte og oppdaterte gjennomsnittsresultater, så flott! Fortsatt plass til flere! Oppdateringer, endringer, feil - alt rettes med glede. Atter en gang: Ingen konkurranse, bare bidra til et realistisk bilde av hva en kan forvente på ketolysekuren …

522 gram (Løvetann, 18 uker)
2216 gram (Anitra, 6 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
300 gram (JenJen, 52 uker)
1140 gram (Fungirl, 18 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (Scartz, 4 uker)
570 gram (Sivmp, 13 uker)
665 gram (Maskotten, 18 uker)
560 gram (Antoinette, 5 uker)
900 gram (Panterpia, 4 uker)
540 gram (Oban, 32 uker)
643 gram (Ecli, 14 uker)
800 gram (Armagedon, 12 1/2 uke)
297 gram (Karbosara, 32 uker)
543 gram (Pantress, 28 uker)
2750 gram (Skolissemann, 8 uker)
700 gram (Gretal, 11 uker)
780 gram (Ista, 15 uker)
1000 gram (Screwball, hvor lenge?)
400 gram (Boggi, 41 uker)
2700 gram (Gro Anita, 2 uker)
1000 gram (Mocci, 8 1/2 uke)

Tilsammen går vi altså ned 26693 gram i uken - det er jo nesten 27 kilo!!! :rolleyes: :D
Fordelt på de 30 innmeldte blir det et gjennomsnitt på 890 gram.

:heia: :heia: :heia: :heia:


#68

Tulla 81 sa for siden:

Hei jeg vil også være med!
Har gått på kuren i 2 uker og gått ned 3,6 kilo. Det vil si 1,8 i uken i snitt. Føler at dette kan motivere meg litt... Kan ikke være med på å trekke ned snittet liksom... ;-)

Ha en fin kveld!


#69

screwball sa for siden:

Gikk ned 26kg på 26 uker. Har stått stabilt på vekta nå en stund selv om jeg ser endringer i kroppen min - mer muskler, mindre fett.


#70

Anne sa for siden:

Når jeg satte igang nå, så gikk jeg ned 17 kg på 10 mnd, uten å være helt i ketose hele tiden. 50/50 ketose og Fedon. Skeiet ut med litt vin i helgene og en dessert eller kake i "bursdager".(I tillegg 4 kg som jeg hadde tatt i forkant-totalt 21 kg og ferdig nå)

Jeg er over 50, trimmer lite(pga vondter), men går litt turer, og har vært aktiv med flytting osv i denne perioden. Går på Østrogen, men ingen andre medisiner.

Snitt: 425 gr i uka over en 10 mnd periode.
(De to første mnd gikk jeg selvfølgelig ned mest bla pga vannet som forsvant først)

:)


#71

isabella sa for siden:

Hei - ser det er tråd for vektnedgang på ketolysekuren men spør pent om det er mulig å være med. :rodme: Jeg er på Skaldemann +25 (inntil 18 karbo om dagen).
Startet 1.10, og er i ketose, men som sagt går ikke på ketolyse kuren.

Er dere åpne for andre enn ketolyse kur deltakere?


#72

Fungirl sa for siden:

Kjør på, skaldeman og ketolyse er jo veldig like :)


#73

isabella sa for siden:

Thank you :p

1.10 - 15. 10 14 dager 3,5 kg

Sikkert en del vann, men er veldig fornøyd!!


#74

Fungirl sa for siden:

Kjempebra :)

Er jo egentlig Løvetann sin tråd, men hun er så snill og grei så det er sikkert ingen problem å joine her :)


#75

Løvetann sa for siden:

Det går bra, vet du! Vi bare lager en "merknad" på deg. :D


#76

Løvetann sa for siden:

Velkommen til nye gjennomsnittsdeltakere! Vi er nå 33 stykker. Her er oppdatert oversikt. :spent:

Lista blir revidert søndag, og det er bare å hive seg på hvis flere vil være med. :ja:

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2216 gram (Anitra, 6 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
300 gram (JenJen, 52 uker)
1140 gram (Fungirl, 18 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (Scartz, 4 uker)
570 gram (Sivmp, 13 uker)
665 gram (Maskotten, 18 uker)
560 gram (Antoinette, 5 uker)
900 gram (Panterpia, 4 uker)
540 gram (Oban, 32 uker)
643 gram (Ecli, 14 uker)
800 gram (Armagedon, 12 1/2 uke)
297 gram (Karbosara, 32 uker)
543 gram (Pantress, 28 uker)
2750 gram (Skolissemann, 8 uker)
700 gram (Gretal, 11 uker)
780 gram (Ista, 15 uker)
1000 gram (Screwball, 26 uker)
400 gram (Boggi, 41 uker)
2700 gram (Gro Anita, 2 uker)
1000 gram (Mocci, 8 1/2 uke)
1800 gram (Tulla81, 2 uker - Eurodiett)
425 gram (Anne, 40 uker - Lindberg og MUP)
1750 gram (Isabella, 2 uker – Skaldeman)

Tilsammen går vi ned over 30 kg i uka! :_oy: (30 668 gram)
Det blir et snitt på 929 gram.

:heia: :heia: :heia: :heia: :heia:


#77

Løvetann sa for siden:

Flott, takk for tilbakemelding.


#78

isabella sa for siden:

Takk løvetann! :) og deg også Fungirl. Kjekt å få være med i ketolyse felleskapet :syklubb:


#79

Tulla 81 sa for siden:

Vil bare legge til at jeg ikke er på Eurodiet, men på ketogent kosthold.
Jeg vet bare ikke hvordan jeg endre min kostholdsfilosofi + mye annet rart her inne.
Vektindikator nede osv.

Ha en fin dag!


#80

Fungirl sa for siden:

Gå inn på kontrollpanel, der kan du endre det du ønsker å endre på :)


#81

Trudeh sa for siden:

Jeg vil gjerne være med og, trenger vel ikke å legge inn mine tall denne uka i og med at det er min første og den er vel ikke helt representativ.
Men jeg blir med og kan vel bli med i statistikken etterhvert.:D

9/10 96,6
18/10 93,3 3300g NED

Kult:D


#82

Homer Simpson sa for siden:

Tenkte jeg skulle dra ned gjennomsnittet litt :D:

Har holdt på i 47 uker og gått ned 12 kg. Det blir 255 gram i snitt pr uke


#83

Løvetann sa for siden:

Oppdatering søndag kveld, med 34 "gjennomsnittere":

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2216 gram (Anitra, 6 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
300 gram (JenJen, 52 uker)
1140 gram (Fungirl, 18 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (Scartz, 4 uker)
570 gram (Sivmp, 13 uker)
665 gram (Maskotten, 18 uker)
560 gram (Antoinette, 5 uker)
900 gram (Panterpia, 4 uker)
540 gram (Oban, 32 uker)
643 gram (Ecli, 14 uker)
800 gram (Armagedon, 12 1/2 uke)
297 gram (Karbosara, 32 uker)
543 gram (Pantress, 28 uker)
2750 gram (Skolissemann, 8 uker)
700 gram (Gretal, 11 uker)
780 gram (Ista, 15 uker)
1000 gram (Screwball, 26 uker)
400 gram (Boggi, 41 uker)
2700 gram (Gro Anita, 2 uker)
1000 gram (Mocci, 8 1/2 uke)
1800 gram (Tulla81, 2 uker - ketogent kosthold)
425 gram (Anne, 40 uker – Lindberg og MUP)
1750 gram (Isabella, 2 uker – Skaldeman)
225 gram (Homer Simpson, 47 uker - Skaldeman)

Vi går tilsammen ned 30893 gram i uken! :)
Det vil si et gjennomsnitt på 909 gram.

:heia: :heia: :heia: :heia: :heia: :heia:

Og hjertelig velkommen til alle som vil være med ved videre oppdateringer!


#84

Anitra sa for siden:

Ned 1,3 kg - uke 7.

Ny totla pr. uke 2085 gr


#85

Ridegirl sa for siden:

Hiver meg på her jeg og... 4 uker, -3,3... Snitt blir vel da på... 0.825 gram skulle jeg tro...

Tror ikke jeg får fett nok :confused:


#86

Panterpia sa for siden:

Oppdaterer meg selv etter 8 uker på kuren.
Etter 4 uker lå snittet mitt på 900g. - nå etter 8 uker ligger snittet på 600g. og det er kanskje mere normalt?

522 gram (Løvetann, 18 uker)
2216 gram (Anitra, 6 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
300 gram (JenJen, 52 uker)
1140 gram (Fungirl, 18 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (Scartz, 4 uker)
570 gram (Sivmp, 13 uker)
665 gram (Maskotten, 18 uker)
560 gram (Antoinette, 5 uker)
600 gram (Panterpia, 8 uker)
540 gram (Oban, 32 uker)
643 gram (Ecli, 14 uker)
800 gram (Armagedon, 12 1/2 uke)
297 gram (Karbosara, 32 uker)
543 gram (Pantress, 28 uker)
2750 gram (Skolissemann, 8 uker)
700 gram (Gretal, 11 uker)
780 gram (Ista, 15 uker)
1000 gram (Screwball, hvor lenge?)
400 gram (Boggi, 41 uker)
2700 gram (Gro Anita, 2 uker)
1000 gram (Mocci, 8 1/2 uke)


#87

Løvetann sa for siden:

Oppdatering lørdag ettermiddag, nå med 36 "gjennomsnittere":

500 gram (Løvetann, 18 uker)
2085 gram (Anitra, 7 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
300 gram (JenJen, 52 uker)
1140 gram (Fungirl, 18 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (Scartz, 4 uker)
570 gram (Sivmp, 13 uker)
665 gram (Maskotten, 18 uker)
560 gram (Antoinette, 5 uker)
600 gram (Panterpia, 8 uker)
540 gram (Oban, 32 uker)
643 gram (Ecli, 14 uker)
800 gram (Armagedon, 12 1/2 uke)
297 gram (Karbosara, 32 uker)
543 gram (Pantress, 28 uker)
2750 gram (Skolissemann, 8 uker)
700 gram (Gretal, 11 uker)
780 gram (Ista, 15 uker)
1000 gram (Screwball, 26 uker)
400 gram (Boggi, 41 uker)
2700 gram (Gro Anita, 2 uker)
1000 gram (Mocci, 8 1/2 uke)
1800 gram (Tulla81, 2 uker – ketogent kosthold)
425 gram (Anne, 40 uker – Lindberg og MUP)
1750 gram (Isabella, 2 uker – Skaldeman)
225 gram Homer Simpson, 47 uker – Skaldeman)
825 gram (Ridegirl, 4 uker)
3300 Gram (Trudeh, 1 uke)

Til sammen går vi ned 34 543 gram i uken - det er alvorlig mye fett, folkens! :D
Og i gjennomsnitt (inkludert deltakere med fra 1 til 52 ukers varighet) er det 960 gram.

:heia: :heia: :heia: :heia:

Hjertelig velkommen til alle som vil være med ved videre oppdateringer og riktig god helg til dere alle!


#88

mamma til tre gutter sa for siden:

Hiver meg på jeg og!;)

På mandag har jeg holdt på i 10 uker og har frem til idag gått ned 9,5 kg,
Startet på 87,9 og veide idag tidlig 78,4.:D


#89

isabella sa for siden:

Ingen veiing forrige uke, en lei forkjølelse som krevde hostesaft og strepsil for å holde meg oppegående i forhold til jobb. For å ikke "miste motet" lot jeg vekten stå urørt.

Var spent idag hvordan det hadde godt - hostesaft inneholder sannsynligvis bl annet sukker, det samme med strepsilen. Men ble glad
da jeg så at vekten gikk nedover likevel :)

Vært igang i 4 uker og vekt nedgangen er 4,5 kilo. 1125 gr pr uke.
Deilig!!


#90

MorStine sa for siden:

Hei, jeg var jo ferdig slanket for snart ett år siden Men jeg legger inn mitt gjennomsnitt allikevel jeg:) Jeg talte over hvor lenge jeg hadde holdt på nå, jeg begynte 29/5 og nådde målet 13/11, det er på dagen 24 uker. Og på de 24 ukene gikk jeg ned 24 kilo, så det var jommen ett lett regnestykke, altså 1 kg pr uke:)


#91

Tulla 81 sa for siden:

Ny veiedag i dag:

4,3 kilo på 4 uker...!!!
Det er et snitt på 1,075 kilo pr uke.
Veldig fornøyd med det. Teller ikke karber slik ketolyserne gjør, men holder meg i ketose.


#92

Trudeh sa for siden:

Torsdag 9/10 96,6
Torsdag 16/10 93,3 (-3,3)
Torsdag 23/10 92,3 (-1)
Torsdag 30/10 91,3 (-1)

Det blir 5,3 kg på 4 uker....veldig fornøyd:D


#93

Bæremæ sa for siden:

Kan jeg og melde meg på her?:confused:
6 kg på 4 uker, blir vel 1,5kg i uka....


#94

Elizabeth sa for siden:

Eg kan og så være med, men har bare gått 2 uker og er blitt av med 4,5 kg. :D


#95

Sesti sa for siden:

Kan jeg og være med..???:)

Jeg har holdt på i 4 uker, og gått ned i gjennomsnitt 0.7 kg pr uke.. :)


#96

Anitra sa for siden:

Skal vi se, ny uke og ned 1 kg, totalt 16,2 kg ned, og jeg har vel nå holdt på totalt 9 uker:= 1888 gr. pr. uke

Gjennomsnittet går stadig nedover ser jeg.


#97

Anitra sa for siden:

Hvis vi skla ta bare denne runden her, så er det 6 uker til mandag, men jeg har veiedag på fredager, snittet denne runden er: 1o33 gr ( utfra 6 uker)


#98

Trudeh sa for siden:

Torsdag 9/10 96,6
Torsdag 16/10 93,3 (-3,3)
Torsdag 23/10 92,3 (-1)
Torsdag 30/10 91,3 (-1)
Torsdag 6/10 90,7 (600g)

På 4 uker blir vel dette 5,9 kg totalt og 1,47 i gjennomsnitt pr. uke.
Jøss så bra det tallet ser ut når jeg ser det sånn:D


#99

achillea sa for siden:

Kan og hive meg på denne.
På 6 uker har jeg tatt av meg 5.6 kg, som gir et snitt på 933 gr/uken.


#100

Løvetann sa for siden:

Beklager litt lenge siden forrige oppdatering, folkens! Jeg har vært på reise. Men nå skulle den være riktig. Jeg har nummerert oss, så er det lett å se at vi er blitt 42 stykker …

Alle nye er fortsatt velkomne! Og gi beskjed hvis jeg har skrevet inn feil på noen.

:heia: :heia: :heia: :heia:

  1. 495 gram (Løvetann, 22 uker)
  2. 1033 gram (Anitra, 6 uker)
  3. 420 gram (Arnakristin, 18 uker)
  4. 375 gram (Elastica, 8 uker)
  5. 300 gram (JenJen, 52 uker)
  6. 1140 gram (Fungirl, 18 uker)
  7. 700 gram (Quebec, 36 uker)
  8. 1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
  9. 1300 gram (Solsikke, 5 uker)
  10. 750 gram (Mamma87, 23 uker)
  11. 1050 gram (Annebe, 20 uker)
  12. 700 gram (Photobscura, 28 uker)
  13. 850 gram (Pusspuss, 20 uker)
  14. 500 gram (Scartz, 4 uker)
  15. 570 gram (Sivmp, 13 uker)
  16. 665 gram (Maskotten, 18 uker)
  17. 560 gram (Antoinette, 5 uker)
  18. 600 gram (Panterpia, 8 uker)
  19. 540 gram (Oban, 32 uker)
  20. 643 gram (Ecli, 14 uker)
  21. 800 gram (Armagedon, 12 1/2 uke)
  22. 297 gram (Karbosara, 32 uker)
  23. 543 gram (Pantress, 28 uker)
  24. 2750 gram (Skolissemann, 8 uker)
  25. 700 gram (Gretal, 11 uker)
  26. 780 gram (Ista, 15 uker)
  27. 1000 gram (Screwball, 26 uker)
  28. 400 gram (Boggi, 41 uker)
  29. 2700 gram (Gro Anita, 2 uker)
  30. 1000 gram (Mocci, 8 1/2 uke)
  31. 1075 gram (Tulla81, 4 uker – ketogent kosthold)
  32. 425 gram (Anne, 40 uker – Lindberg og MUP)
  33. 1125 gram (Isabella, 4 uker – fra Skaldeman til ketolyse)
  34. 225 gram Homer Simpson, 47 uker – Skaldeman)
  35. 825 gram (Ridegirl, 4 uker)
  36. 1470 gram (Trudeh, 4 uker)
  37. 950 gram (Mamma til tre gutter, 10 uker)
  38. 1000 gram (Mor Stine, 24 uker)
  39. 1500 gram (Bæremæ, 4 uker)
  40. 2250 gram (Elizabeth, 2 uker)
  41. 700 gram (Sesti, 4 uker)
  42. 933 gram (Achillea, 6 uker)

Til sammen går vi ned nesten 38 kilo i uka. :D :_ohmy: (Og for de som må ha det helt nøyaktig: 37639 gram. :p)

Og gjennomsnittet er nå 896 gram.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.