< Tilbake til oversikten

Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

#201

Fungirl sa for siden:

Eg kommer sterkere tilbake med mine tall 29.nov. Har valgt å ta ei pause fra vekta og heller fokusere på andre ting :)


#202

Evah sa for siden:

Jeg er også en av de som trodde det kom til å gå fortere,
og har derfor trodd jeg har gjort noe galt.
Men ser nå at det er normalt :D

Jeg begynte på fedon 16.juli (16 uker + 5 dager siden), var da 79.9 kg.
Gikk over til ketogent kosthold 12. oktober (4 uker + 1 dag siden), var da 73. 2 kg.
I dag veier jeg 70,1 kg (vektnedgang på 9.8 kg, 3.1 kg på ketolyse).
Veier ikke maten, og lite trening (blir mer :) )

De kg'a jeg gikk ned før fedon, var i fjor faktisk, bare med mindre mat og mye trening.
Har vært gravid i mellom(var 75 kg når jeg ble gravid), og lagt på meg litt ja.


#203

Løvetann sa for siden:

Du har vært så flink med ketolysegjennomføringen at du har masse å gå på, kjære deg! :) Du er en av mine stjerner!

:goodluck:


#204

Løvetann sa for siden:

  • Det er så fint at denne tråden kan gi oss et mer realistisk bilde av hva vi kan forvente! Så slipper vi å føle oss mislykket om vi ikke raser ned i full fart.
    :goodluck:

#205

Fungirl sa for siden:

Ååå Løvetann da, så utrolig koselig sagt da :)
Er i full gang med ketolyse etter ferien, men vil ikke veie meg, fordi eg må bare få den litt unna, før ferien tok den liksom over livet mitt og det er jo absolutt ikke aktuelt :)

Er kjempeflink du også :)


#206

Myrull sa for siden:

Jeg vil også være med. :D
Første uka dette da så teller vel ikke så mye men:
Uke 1 = 3kg :D


#207

isabella sa for siden:

Glemte å legge inn tall for forrige uke, der nedgangen var knapt 300 gram. Idag var det enda 700 gram. Enda en kilo på 2 uker - DEILIG!!

6 uker 5,5 kilo = 917 gram i gjennomsnitt.

Og aldri sulten!!! Utrolig bra kur, og fantastisk forum med oppskrifter, oppmuntring og inspirasjon. Takk alle sammen!


#208

Myrull sa for siden:

Uke to nå og 4 kg ned.
Så det blir 2 kg i uka så langt.


#209

Jabba sa for siden:

Denne tråden er interessant for dem som vil ha realistisk syn på gjennomsnittlig vekttap pr uke.....


#210

bobbla sa for siden:

Første uke på ketolyse og jeg har gått ned 2.5 kg :D


#211

Jabba sa for siden:

Har holdt på i 8 uker og tatt av 6 kilo. Gjennomsnittet mitt pr uke blir 750 gr.


#212

QueenConnie sa for siden:

tallene er så sykt variabelt. men likevel likt. haha^^
merkelig setning. btw.^^


#213

postgravid sa for siden:

Synes du har vært kjempeflink jeg! Spesielt med tanke på at du ikke har kunnet trene i noen større grad. Og er det ikke sånn at å gå ned sakte, men sikkert, gir varig vekttap og mindre sjanse for å gå opp igjen?


#214

snutanuta sa for siden:

Denne tråden var kjempefin!
Har lurt på hva som er vanlig å gå ned sånn ca i uken på lavkarbo:)

Selv har jeg bare gått en uke og har gått ned 1 kg, må si meg ganskje fornøyd med det, men jeg trodde det ville være mer første uka siden det er mye vann som skal ut.


#215

Trampe70 sa for siden:

7,4 kg ned etter 6 uker på ketolyse.


#216

zimbapus sa for siden:

Hei

Jeg har gått på Ketolysekuren i 7 uker (oppstart 12.januar). Jeg har gått ned 10 kilo. Har hatt en liten sprekk på 4 dager. (på reise...vanskleig å følge)
Lykke til alle sammen!

Hilsen Zimbapus


#217

Skippy sa for siden:

I høst gikk jeg ned ca 1 kg pr uke, nå ligger det på 200-600g pr uke vanligvis. Aner ikke hvorfor, ikke at det gjør noe heller. Ville bare legge det inn her til trøst for andre som synes det går sakte. Husk at ned er ned. Lykke til alle sammen.


#218

Skinnogbein sa for siden:

Har vært i ketose siden begynnelsen av desember, og gått ned 9,7 kilo... Ingen sprekker, så og si ikke noe kunstig søtstoff (2-3 ganger i løpet av alle disse ukene) og vanvittig lange platåer... Men, det går nedover!!


#219

borg sa for siden:

Jeg har gått på lavkarbo diett i snart ett år, De første 6 mnd. gikk jeg ned 8 kg. men så stoppet det opp. en grunn var at jeg ikke fulgte dietten godt nok. Men nå har jeg prøvd igjen i 3 mnd uten vekttap samtidig som jeg går tur 6 dager i uka i 50 min, men vekta rører seg ikke.


#220

tangoto sa for siden:

Hei dere! Dette var jammen en inspirerende tråd! Hvorfor slutter det her? Er tråden kanskje gjenoppstått et annet sted??:-)


#221

andreasoe sa for siden:

10kg på ca 9 uker (start 1.feb)


#222

Snowlady sa for siden:

Tusen takk for gode tips:)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.