LilleM0r sa for siden:
Jeg tørr ikke gå på vekta jeg:mad: Etter flere års angst for den tror jeg at jeg har utviklet en slags fobi... Må jeg?
Men har på tre uker mistet 12 cm fra mage, hofter og lår:)
LilleM0r sa for siden:
Jeg tørr ikke gå på vekta jeg:mad: Etter flere års angst for den tror jeg at jeg har utviklet en slags fobi... Må jeg?
Men har på tre uker mistet 12 cm fra mage, hofter og lår:)
wirow_84 sa for siden:
Heldigvis litt ned denne uka som er min første uke, - 0,8 kg siden forrige veiing. Må i gjennomsnitt gå ned 0,9 kg i uka frem til jul for å nå målet mitt. er i ketose, og spiser meg passelig mett, i tillegg til at jeg er en del i aktivitet i jobben og gjennom uka generellt. Så håper virkelig jeg oppnår det jeg ønsker meg mest av alt til jul!! :):D
Narnia sa for siden:
Veiinger i septembertråden:
89
88,2
88,3
87,1
86,5
Veiinger i oktobertråden:
86
Ned 0,5 kg fra forrige fredag! :heia:
Kjempebra jobba alle sammen!
scartz sa for siden:
Yey, ned 0,5 kg denne uka! gått nå på ketolyse i 1 måned, totalt 3,5 kg tapt :) TOTALT mistet siden april er 6,5 kg :D woop-di-dooo!! :D
Tiram sa for siden:
03.10: 85, 4 kg.
Anitra sa for siden:
Idag blir det trimming! Skal til Oslo og har 3 timer å "slå i hjel". Blir nok mye gåing rundtomkring ja!
achillea sa for siden:
Jeg har hatt en god første uke på ketolysekuren. Startet på mandag og har til i dag gått ned 1.8kg :D
Har som delmål å se 70-tallet innen utgangen av året og akkurat nå ser det veldig bra ut etter å ha ligget på samme platået siden i juni.
KetoKay sa for siden:
Dette er hva jeg har klart på tolv dager..
130,7 - 129,8 - 127,7 - 126, 8 (I dag)
karinord sa for siden:
Hei, jeg er helt fersk her...men prøver å hive meg på. Har forsket rundt her på denne kuren, og tror den vil passe meg. Har bestilt boka i dag, men har liksom ikke lyst å vente til den kommer...Noen som har ideer om hvordan starte? Er så motivert nu, og vil komme igang. Vekta står på 80 fordelt på 170 cm. Har gått ned tre kg siden i sommer, vet ikke hvordan og hvorfor.
Antoinette6 sa for siden:
Begynn med egg og bacon til frokost, avocado med reker og majones til lønsj, kjøtt eller fisk med grønn salat til middag og fet ost med en selleristang til kvelds.
Lykke til ! :)
scartz sa for siden:
Noen som har funnet ketolysepølser? Heter de noe spesielt, eller hva merke? Jeg har funnet pølser fra Idsøe, (2 stk per pakke) der det står at de ikke har tilsatt karbohydrater (stivelse) eller melk. Men intet næringsinnhold på dem.... Men det står hva pølsene inneholder, og jeg ser ikke noe skremmende der!
Kjøp dem :)
achillea sa for siden:
Idsø-pølsene er knallgode. Smaker skikkelig kjøtt. Kan anbefales.
LilleM0r sa for siden:
Gikk inn på hjemmesidene til Idsø - og der fant jeg følgende:
Så bare spis folkens! Men det står ikke noe om hvor en kan få kjøpt de - noen som vet?
*lilje* sa for siden:
Jeg blir også med!
Startet på igjen i dag.
Har 15kg å ta av, og vurdering for bukplastikk i nov.
achillea sa for siden:
Jeg vet du får kjøpt de hos Idsø-slakterbutikk og enkelte butikker ut over Jæren.
scartz sa for siden:
jeg finner dem på helgø, meny og coop obs :)
Tulla 81 sa for siden:
En liten oppdatering fra meg...
Var hos legen på veiing på In-Body-vekt på onsdag, og da viste vekten hos legen 69,0.
Gikk på vekten i dag, og jaggu var ikke vekten kommet ned i 66,2.....
Det er snakk om 2,8 kilo siden onsdag!!!!!
Sikkert mye vann o.l. men det hjelper på psyken kjenner jeg!!!
Sist jeg var hos legen hadde jeg gått opp ett kilo på en måned, men det var 1 kilo MUSKEL.... Snakkes da, har nesten ikke trent en gang...
Dette er GØY
Ha en fin uke alle sammen!
Anitra sa for siden:
Kjempebra Tulla!! Jeg var litt redd for at min ketolyse ble ødelagt pga en fedon burger på lørdag, men søndag viste den 100% og idag var jeg gått enda 600 gr ned! Hurra!! Jeg har ikke ofisiell veiedag før fredag, men måtte jo sjekke :)
scartz sa for siden:
Jeg har også lurt på det... Hvis man sprekker, når viser det på stixsen? På kvelden, eller neste dag kanskje?
Jeg har hørt det går fra 2 - 4 dager før det gir utslag...
Aryana sa for siden:
Merker at jeg begynner å bli ganske frustrert. Har holdt på i ca 7 uker nå og gikk ned ca 6 kilo de 5 første ukene. Men nå har vekta stått mer eller mindre stille i 2 uker (har gått ned litt for så å gå opp igen). Jeg vet at det er vanlig å få et stopp i vektnedgangen på det stadiet jeg er på men det er ekstremt frustrerede/demotiverende! Har kuttet ned på melkeprodukter samt økt fettintaket men det ser enda ikke ut til å hjelpe. Spiser salat og forskjellige grønnsaker hver dag. Noen som har andre tips?
Tulla 81 sa for siden:
Hvor finner jeg oppskriften på Himmelsk gryterett? Høres jo rett og sett himmelsk ut... ;-)
Drew sa for siden:
Da får jeg forsette mine veieoppdateringer i denne tråden da? :confused: Mine veiinger i september var:
112.4
111.3
110.3
108.0
Og vekta på mandag var fremdeles 108... Håper på under 105 iløpet av oktober. :D
ZitCom sa for siden:
Nå er det lenge siden jeg har vært innom her! Mye å gjøre på jobb, og jeg har egentlig manglet litt motivasjon. MEN, i dag tok jeg meg en tur på vekta igjen.. 11kg ned på to uker!!! Dæven, det hjelper å kutte ut sukker og junk food, og begynne å trene!
Lykke til videre alle sammen :) Jeg skal mandag-onsdag ha en planlagt sprekk på jobbtur til Italia, men jeg kommer til å være bevisst :)
Anitra sa for siden:
Gratuletrer Mailen!!
Jeg har fått mensen,så jeg regner ikke med å gå ned noe særlig denne uken. Blir vel igrunn bare glad om jeg ikke går opp!
Tulla 81 sa for siden:
Hei igjen alle sammen,
Jeg har veiedag på onsdag, så her kommer min siste oppdatering.
01.10.08 = 69 kilo
08.10.08
Tulla 81 sa for siden:
Ble litt knot i sted...
Ha en fin og flott dag videre!
HenriettKK sa for siden:
Jeg vet jeg er lite aktiv her, men ville bare oppdatere dere om vektnedgangen. Jeg har dessverre ikke vekt hjemme, men dro hjem til en slektning i familien og vekten viste at jeg har gått ned 5 kg på to uker. Synes dette var et bra resultat :) Har i tillegg fått et par kommentarer om at jeg har tatt av.
Tror dere jeg går raskere ned hvis jeg kutter ut pepsi max?
scartz sa for siden:
ikke nødvendigvis. Personer reagerer forskjellig på søtningstoffer. Dessuten tror jeg ikke du går ned 2,5 kg HVER uke, er mest i begynnelsen. Helst skal man ikke gå ned mer enn 1 kg i uka, når man har komt godt igang med dietten, for da mister man gjerne muskler. :)
genosha sa for siden:
Gratulerer alle saman med flott framgang! No eit hjertesukk fra meg, har holdt på i to veker, flott utslag på stix men vekta står stille..i følge alle forskrifter et eg riktig mat og har nok feitt/lite karbo. Er det nokon som har hatt det slik og at det plutseleg løsnar? Det er rett før eg kjøper meg ein feit pizza og gir f..!
(Neida)
Tulla 81 sa for siden:
Takker og bukker for denne åpenbaringen av et måltid!!!!
Smaker fantastisk og samboer synes dette var toppen med litt ris til.
Godt at den er litt krydret og med nydelig chili smak!
AnnChristin sa for siden:
Hei alle sammen:)
Får vel fortsette her i oktober siden jeg ikke er ferdig på en stund enda;O)
Har gått ned 5 kg på fem uker og synes d går rimelig tregt...men, d går jo nedover:)
Nå er d ikke ny veiedag før i morgen så får legge inn siste resultat da:)
Har ikke trent en døyt disse ukene, så håper på litt motivasjon til det...
Ellers er jeg i ketose, og har ikke jukset en gang!! "stolt"
Startvekt var 91 kg, og første delmål er 75;)
Er forøvrig 176 cm høy.
Ønsker alle lykke til, og synes dere er en fntastisk positiv gjeng;);)
Anitra sa for siden:
Uke 1 - 2,3 kg
Uke 2 - 0,9 kg
Kan ikke klage!
Narnia sa for siden:
89
88,2
88,3
87,1
86,5
86
85,4
Ned 0,6 kg fra forrige fredag! :heia:
Jeg er godt fornøyd. Har dessverre litt problemer med å holde meg til kostholdet ved diverse anledninger. Stort sett er det veldig få slike, og jeg liker så dårlig å involvere alt av slekt og venner i kostholdet mitt.
Det er jo egentlig veldig teit, samtidig synes jeg det er godt å slippe å diskutere alt med dem. Nå var det bursdagsfeiring for guttene mine.
Jeg får gå litt i tenkeboksen, og se hva jeg vil gjøre med dette. Er jo ingen tvil om at jeg vil gå ned saktere viss jeg fortsetter slik, men kanskje det er greit? :confused:
Stå på alle sammen, synes dere er flinke (og veldig positive!)!
fjanni sa for siden:
Oktoberveing for meg:
3.10 72.8
10.10 72.3
Godt fornøyd med å gå ned 500 gram på ei uke på dette tidspunktet av kuren ja. 2.3 kilo igjen til neste delmål på 70. Håper å rekke det til jul.
Tiram sa for siden:
01.09: 91,4 kg
05.09: 89,3 kg
12.09: 87,7 kg
19.09: 86,3 kg
26.09: 86,1kg
10.10: 84,4 kg.
Dette går virkelig veien.
Gro Anita sa for siden:
Jeg blir sååå motivert når jeg leser innleggene her:-)
Skal man bare veie seg en dag i uka? Jeg går på vekta flere ganger daglig jeg, men kanskje ikke så bra det??
Jeg har slike urinstix, g noen ganger er de lyserosa selv om jeg ikke har drukket sååå mye vann. Hva kommer det av?? Jeg er veldig flink og spiser bare det jeg kan. Ikke noe som helst utenom...
Jeg spiser: Kjøtt, svin, kjøttdeig, laks, squash, paprika, avokado, champignon, løk, fløte, smør, bacon, egg, salat, kylling, gulrot, ost...
Jeg går litt opp og ned i vekt. Dvs ca 1 kg fra eller til.. Er det normalt?
Jeg trenger hjelp her, siden jeg er helt ny... Begynte for 2 uker siden...
Klem, Gro Anita. 31 år og 165 cm høy:)
scartz sa for siden:
Jeg veier meg hver dag, og iløpet av en uke plukker jeg ut den laveste verdien ;P Da er jeg sikker på at jeg ikke går glipp av en "tynn" dag! :P
Veiedag...HÆRLI:)
Ned 500 gram, med mens og greier...jeii:)
Anitra sa for siden:
Da er vi flinke!! Jeg gikk ned 900 gr med samme!!
KetoKay sa for siden:
Kurdag 19 av 100
Dag 1....130,7 (22.9) Start
Dag 8....129,8 (29.9) -0,9
Dag 13...126,8 (4.10) -3.0
Dag 19...126,2 (11.10) -0,6
Sprakk litt i London midt i uka, men nå er stixen farget igjen, så jeg har vel kommet meg på sporet igjen. Neste fredag skal jeg vise meg fra en bedre side, jeg lover! ;)
achillea sa for siden:
Det startet utrolig bra første uken med 2.4 kg ned. Siste ukene har ikke vært fullt så bra, men ned 0.4 kg.
K`s choice sa for siden:
Veiedag i går: Ned 0,5 kg. Fortsatt ikke helt fornøyd med dette..
Dere som går ned masse i uka: Kan dere si litt om hva dere spiser iløpet av en vanlig dag? Og hvordan trener dere? Skulle gjerne visst hemmeligheten ;)
aikens sa for siden:
heisann en nykomling til her:):)
helt fersk men fit for fight:)startet sånn delvis på mandag har ingen bøker enda men prøver å tenke lurt ,noen som ahr agode ideer til meg vekta var på 91 p mandag vil ha den ned ti 80 inne jul
Anitra sa for siden:
Les dagbøker, studer oppskriftene! Du kan spise mye og godt!
Drew sa for siden:
I dag var vekta noe ustabil, men jeg sier at det var 1.5 kilo ned denne uka. :D Og at vekta viste:
106.5
*lilje* sa for siden:
WOW! Halleluja, GÅR det virkelig an?? :eek:
*lilje* sa for siden:
Skjønner ikke at du kan være misfornøyd med å gå ned gjennosnittlig 1kg pr uke :rolleyes:
*lilje* sa for siden:
Hadde første veiedag i går, og det ble ned 1,5 kg :D
Veldig fornøyd med starten.
Mest fornøyd er jeg med at uken har gått veldig fint i forhold til mat og motivasjon.
Har funnet meg noen gode rutiner, som jeg jeg håper jeg kan holde på.
Anitra sa for siden:
Kjempeflott lilje! Stå på :)
Tulla 81 sa for siden:
Hei, hei alle sammen!!!
Dette er en god morgen. Jeg har veiedag i morgen, men da er jeg ikke hjemme...
Gikk på vekten i dag og det var ny personlig rekord.
01.10: 69 kilo
08.10: 65,9 kilo
14.10: 65,4 kilo
JEG HAR GÅTT NED 500 GRAM TIL!!!! 3,6 kilo på 2 uker.
Går litt trengere nå, men det går NED!!!
Ha en fortreffelig dag alle sammen!
Kitt sa for siden:
Kjempebra, Tulla!:heia:
Titti sa for siden:
Her går det også endelig nedover. Minus fire kilo første uka. :heia:
Kitt sa for siden:
WOW! Bra jobbet!:heia:
lena68 sa for siden:
Hei!
Jeg vil også slenge meg med her. Jeg har holdt på en drøy uke nå, har gått ned litt men ikke så mye som jeg trodde jeg ville. Men jeg gir meg ikke(Dvs i dag har jeg spist 4 sjokoladekjeks, derfor måtte jeg inn hit igjen for å få hjelp og inspirasjon) 10 kg ned til jul er mitt absolutte mål!
lena68 sa for siden:
Herregud, er det mulig? Hva spispe du(gjorde du de to ukene) Jeh ser ut til å kunne gå ned ca 200 g om dagen.....det går ned da, men treigt!
fjanni sa for siden:
Isj. Denne uka håper jeg på stilstand og ikke oppgang. Er så forkjøla og kroppen skriker etter frukt. Epler, pærer, juice og slikt. Slitsomt. :( Vil bli frisk og vil se et nytt tall på vekta snart!
Aryana sa for siden:
Endelig har det løsnet! Stod stille i over 2 uker man har på litt over en uke gått ned
nærmere 2 kg! Det hjalp ganske kraftig må motivasjonen som var ganske synkende =)
Daniel sa for siden:
13 oktober : 105.9
14 oktober : 104.1
15 oktober : 103.5
16 oktober : 101.3
Kjempefornøyd med nedgangen, selv om mye er vann øker det motivasjonen til å fortsette dietten og treningen!
Stellamor sa for siden:
Hei hei!
Jeg blir gjerne med på denne tråden! :)
Er en fersk ketolyser og har tenkt å holde på leeenge...
Min 5.dag er snart over og vekta viser minus 3 kg!
Johoo....
Skal være knallflink frem til jul og unne meg en liten pause da, men til nyåret er det tilbake for fullt igjen.
achillea sa for siden:
Nok en uke over og ned et nytt kilo. Siden jeg startet 29/9-08 har jeg gått ned 3.7 kg og det er jeg godt fornøyd med :-D
Foreløpig går det veldig greit. Prøver å spise riktige matvarer, men veier ingenting. Har tydligvis funnet en balanse siden jeg hele tiden får ned i vekt og får utslag på stixen. Det eneste jeg sliter med er trening. Merker at det ikke er så lett å trene nå, med betraktelig lavere utholdenhet både i aerobic, step og når jeg jogger, men det blir vel kanskje litt bedre etterhvert som kroppen blir vandt med annen energikilde under trening?
Det erutrolig hvordan musklene sliter nå under intensiv trening. Blir helt skjelven etter endt treningsøkt.
Tundeh sa for siden:
Velkommen Stellamor.
31.09 135.5kg
17.10 132.7
Godt at det har begynt å røre på seg igjen. Minus 10,3 pr idag. =))
Anitra sa for siden:
Oppdatert 17 oktober :)
Narnia sa for siden:
89
88,2
88,3
87,1
86,5
86
85,4
85,6
Opp 200 gr. Det er forsåvidt greit det. Har hatt en liten pause utenfor ketose, men med lavkarbokosthold. Ble så fryktelig lei en stund her.
Men jeg fortsetter å veie inn her jeg, skal nok tilbake på ketolyse om få uker.
fjanni sa for siden:
Samme vekt som sist uke 72.3 kg.
Helt ok. :D
Flisa sa for siden:
Samme som forrige uke (58,5)... ikke ned et gram, men viste det. Har hatt en forferdelig tøff uke, stress både på jobb og ikke minst psykisk stress hjemme! Har hatt 2 STORE sprekk denne uken :mad:. Men neste uke er jeg fryktelig klar igjen;)
God helg til alle!!!
KetoKay sa for siden:
Dag 26...125,1 (18.19) -1,1
Dag 32...125,1 (25.19) 0,0
Uforandret, men merker at klærne sitter løsere. Så noe gjør jeg vel rett. ;)
scartz sa for siden:
Hos meg står vekta BOM stille, sjikkelig frustrerende :( 90,5 kg i snart 3 uker... Jeg har vært i bånn gass ketose hele denne uken, uten noen form for sprekker.. krysser fingrene for resultater over helgen. Håper ikke at jeg spiser noe som stopper vekta selv om jeg er i ketose :(
Daniel sa for siden:
13 oktober : 105.9
14 oktober : 104.1
15 oktober : 103.5
16 oktober : 101.3
17 oktober : 101.2
18 oktober : 100.5
Kjempefornøyd! I dag er det treningsdag, gleder meg faktisk!
Sari sa for siden:
Her har det stått bom stille i nesten 4 uker.. Frustrerende altså. Noen gram ned da men ikke mye. Men idag lyste ENDELIG 72-tallet mot meg! Hurra! 72,4 for å være nøyaktig.
Hadde tenkt å ta meg en pause fra neste fredag av.. men nå er jeg jammen ikke sikker lengre. Det kommer seg veldig nå, men har noe innside-lår flesk som MÅ bort snart.. he he. Kanskje de bare må jogges bort rett og slett? De sitter som lim.
(Da har jeg altså gått ned 8 kilo på 10 uker, må si jeg er fornøyd da jeg hadde en uke inni der med karbospising.)
Tiram sa for siden:
01.09: 91,4 kg (startvekt)
05.09: 89,3 kg
12.09: 87,7 kg
19.09: 86,3 kg
26.09: 86,1kg
10.10: 84,4 kg.
17.10: 83,9 kg.
7 uker, 7,5 kg ned. :D
Tariana sa for siden:
Håper det er plass til en til:uskyldig:. Jeg har nå holdt på 4 uker og gått ned til sammen 5 kg. Gikk ikke ned noe denne uka, men jeg har vært flink og er i ketose hver dag:rulleøyne, så regner med at det er vann. (juksa med å se på vekta fredag og da viste den en halv kg ned). Har begynt å trene:visemuskl og det er skikkelig gøy!! Hvordan regner dere ut karbo-innhold? Noen som bruker "mat på data"?
Sesti sa for siden:
Egentlig begynte jeg i August, men jeg klarte ikke å holde meg til 15 gram pr dag, så det endte med oppgang.. Mandag denne uke starta jeg med mer seriøst opplegg, nå teller jeg og veier og veit hva jeg får i meg i større grad:)
Startvekta på Mandag var 92.4 kg.. I dag sto den på 89.8, så det går nedover:)
scartz sa for siden:
ENDELIG!!! Etter 3 uker uten vektnedgang: Idag -0,2 kg! Er jo ikke mye, men det betyr at det endelig skjer noe i kroppen min! :P
Halloen, alle flinke folk.
Denne uken tok jeg av 1,5 kg ,så jeg er kjempefornøyd!!
Men, i dag har jeg bare spist tull... Litt nudler, en pizzabit og grøt nå i kveld...huff og huff, første sprekken min og nå er den over!!
sola08 sa for siden:
Hei!!
Jeg vil gjerne være med her:-) Håper det er plass til en til...
Måå gå ned noen kilo, er faktisk flink til å trene, men sliiiiiter med maten... "bare litt" har vært min filosofi...
Anitra sa for siden:
Velkommen alle nye :)
Her i huset er motivasjonen på topp for tiden ;)
solsikke sa for siden:
Har gått ned 1,8kg denne uken:)
Og 7-tallet har endelig vist seg igjen etter maaaaaaaange år uten å ha trua på at jeg kom til å komme tilbake dit!!
Aryana sa for siden:
Veiedag igjen og vekta viste 700 gram mindre enn forrige mandag:)
Solsikke: Gratulerer med kjempe resultat!
solsikke sa for siden:
Tusen takk!!!
Er sååååååå fornøyd selv:)
LilleM0r sa for siden:
Nettopp kommet hjem fra trening - går til PT (personelig trener) en gang i uken, dyrt - men jeg prioriterer dette, det er så deilig og hardt! Phu:boxing:
Etter en tøff helg - med mye styr og problemer med en nevø av meg - fikk jeg en opptur på vekta i dag tidlig - ned 1,1 kg - og jeg er så glad, fordi jeg har stått stille en stund:w00t: Hurra....
Gratulerer med resultatet til dere andre ogaå - og til dere som står stille, det går over!! Og da er det dobbelt så flott:)
MamaMariposa sa for siden:
Nesten en måned siden jeg var her sist. Har nå fått Ketolyseboka i posten, og har så smått prøvd meg litt frem. Har hatt utslag på stixen hver dag, men aldri mørke lilla. Veier i dag 88,4 kg. Oppdaterer på denne tråden hver mandag fremover...
22 sept: 89,1
21 okt: 88,4
Tulla 81 sa for siden:
Ikke en så bra dag for meg i dag.
Gikk på vekten i dag tidlig:
01.10: 69 kilo
08.10: 65,9 kilo
14.10: 65,4 kilo
22.10: 65,9 kilo
OPP 500 GRAM!!!! FAEN!!!!
Det er en nedtur for ei som føler hun har vært flink. Spist riktig (dog lite), trent 4 ganger i uken og ellers vært i ketose.
Huff.....
solsikke sa for siden:
Har du målt deg tulla81???
Siden du trener så mye kadet jo være årsaken..husk å muskler er tyngre enn fett..
Du kan derfor ha minsket, selv om vekten sier noe annet...
Mitt råd er derfor å måle seg med målband..da blir du kanksje motivert selv om vekten ikke er helt slim du forventet:)
Lykke til videre, jeg heier på deg!!
Klem
Tulla 81 sa for siden:
Nei jeg har ikke målt meg, men merker at klærene sitter bedre og bedre!
Skal kanskje begynne med det... God ide. Hva måler dere da?
Mage, armer, lår, legger, hals... Eller kun mage?
Jeg synes det er vanskelig å måle på samme sted med samme "strammhet" hver gang...
Men det skal prøves!
solsikke sa for siden:
Jeg måler:
hals, overarm, bryst, midje(der du er smalest), mage(rett over navel), hofte og lår!!
Good luck...skal love det hjelper på motivasjonen!!
Klem
scartz sa for siden:
Hvorfor der du er smalest, på midjen? Jeg har aldri forstått det.. Jeg måler hvor jeg er breiest (ca rett under navlen). Er jo der jeg vil bli kvitt fett :p
solsikke sa for siden:
Jeg måler begge deler:)
Ja. Og husk leggene, dah ! Har gått ned 2 cm der, synes jeg å huske :)
Kitt sa for siden:
Trenger ikke måle leggene, jeg. Vet de har blitt smalere, klarer å få opp glidlåsen på støvlettene igjen!:D
Narnia sa for siden:
89
88,2
88,3
87,1
86,5
86
85,4
85,6
85
Godt fornøyd. Veier meg i dag jeg, for det passer ikke at jeg kommer innom i morra. Er godt fornøyd, har fått hentet meg inn igjen etter en liten stund på vanlig lavkarbo. Var positiv på stixen i kveld.
KetoKay sa for siden:
Dag 26...125,1 (18.19) -1,1
Dag 32...125,1 (25.19) 0,0
Uforandret, men merker at klærne sitter løsere. Så noe gjør jeg vel rett. ;)
Skippy sa for siden:
Grattis til dere, er så godt når det går rette veien. Henter mye inspirasjon av å lese her.
Pentax sa for siden:
Dere er så flinke! Og jeg bare sluntrer unna, skeier ut og irriterer meg over meg selv. Sliter skikkelig med motivasjonen, enda så mange sosiale greier som ligger fremfor meg hvor det hadde vært godt å passe inn i den og den kjolen. I tillegg til alle helsegevinstene.....ANer ikke hva jeg skal gjøre for å komme igang igjen... sukk..
Juhuuu, enda ett kg ned siden sist helg, jeg er bare SÅÅÅÅ fornøyd:):)
Keep up the good work alle mann, og ha ei flott helg:=)
achillea sa for siden:
Denne uken endte med ingen nedgang. Klager ikke så veldig siden jeg har gått ned 3.8 kg allikevel siden jeg startet for 3,5 uke siden :)
Tiram sa for siden:
24.10 83,0 kg
Ned 900g og tilsammen 8,4 kg på 8 uker. :D
susasa_s sa for siden:
Jippi,begynner endelig å se målet!! men med tanke på å gå ut av ketose og fortsette på lavkarbo, er det da slik at jeg burde gå ned noen "ekstra" kilo?? for er det slik at noen kilo kommer på igjen?? eller er det bare hvis man begynner å spise MASSE karbo igjen?
MamaMariposa sa for siden:
22 sept: 89,1
21 okt: 88,4
27 okt: 88,3:( Ned 100 gram...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.