Lykkelig sa for siden:
Jeg har da startet i dag og kan melde at min startvekt er 73,5 kilo.
Ny veiedag kan vel være på fredag? Oppmuntring før helga?
Legg dere inn dere andre som starter i september også da.
Lykkelig sa for siden:
Jeg har da startet i dag og kan melde at min startvekt er 73,5 kilo.
Ny veiedag kan vel være på fredag? Oppmuntring før helga?
Legg dere inn dere andre som starter i september også da.
Lindabtn sa for siden:
Jeg starter ikke, men har veldig lyst til å være med på denne "fredagsveieklubbben" :)
Skal på nytt prøve å være flinkere med ketolyse i noen uker, må rett og slett streve litt merker jeg!!! Men jeg er klar for å gjøre dette sammen med noen.
Startvekt i dag er: 77,5 kilo!!!
:heia:
Lykkelig sa for siden:
:stortsmil Yohoo da er vi tooo!
Tiram sa for siden:
Jeg startet i dag...
Huff, det er flaut å si hva utganspunktet er, men...
Jeg veier 91,4kg. :_ohmy: (01.09)
Spent på å se hva vekta viser på fredag..
Lindabtn sa for siden:
Her er ingenting flaut. Vi er alle forskjellige :suss:
Skrible sa for siden:
Jeg vil også være med! Startvekt - 77 kg
Tiram sa for siden:
Sesti sa for siden:
Klart jeg er med på det:)
har "ordentlig" veiedag mandag, men veier som regel fredag og for å sjekke for helga, så det passa bra..:)
Vekta står på 87, den nekter å flytte på seg..:S
magdalena sa for siden:
Jeg er med!:) 85.7kg stoppet vekten på i dag..
Elastica sa for siden:
Jeg er også med. 87.0 var vekta i dag tidlig. Neste veiing på fredag.
Brukernavn sa for siden:
Blir med jeg også. Har hatt to uker på ketolyse tidligere hvor jeg gikk ned 4,5kg. Måtte så ha et opphold pga oppkjøring til en konkurranse, men satte igang igjen på søndag. Fredag passer fint som veie/måledag for meg.
Startvekten min får dere på torsdag. (Skal være borte i helgen, så må ta veiing/måling på torsdag).
krysser fingrene for oss alle
newbe sa for siden:
:) ok fredag it is! startvekt: 83 kilo... blir spennende på fredag da! har ikke de største forhåpningene til og begynne med, men det er ok, jeg har nemlig gooood tid. ting trenger ikke skje så sabla fort her i gården, bare det går riktig veien - nedover med vekta :) men må si at kroppen generelt føles mye bedre etter 3 dager på dietten... mindre oppblåst, magen er i balanse osv... bare det er jo en bra ting!
arkine sa for siden:
henger meg på, vekt i dag 66,7 og innen 24 oktober skal den være 62
er et veddemål ,,jeg skal vinne:D
newbe sa for siden:
åj, utrolig bra du har gjort det Arkine! alle de kiloene på ketolyse eller? da er det kanskje håp for meg og... :boxing:
Lindabtn sa for siden:
Kanskje man burde Quote sitt eget innlegg for å se forskjellen? Skjønner dere :p ?? Når jeg til fredag veier meg, qouter jeg mitt første innlegg med starvekt så dere kan se forskjellen :)
Bare et lite tips!!!
:suss:
amara sa for siden:
Jeg er også med om jeg får - det motiverer å dele :-) , jeg følger vel og merke ikke ren ketolyse... hasta viernes
Tiril sa for siden:
Jeg melder meg også på denne tråden. Har holdt meg til et lavkarbo kosthold i noen måneder nå, med unntak av tre uker i sommer. Men jeg veier ikke maten og teller ikke karber - mer enn kanskje noen dager i strekk. Har gått ned 3-4 kilo i denne perioden, men stått bom stille nå i flere uker. Jeg blir med her for å motivere meg til gå litt mer ”seriøst” til verks. Jeg vil så veldig gjerne ned 5-6 kilo til for å komme inn i mine gamle klær igjen. (Gikk mye opp etter svangerskap for noen år siden.)
Vekten i dag er 69 kg, som den altså har vært i laaang tid… :rolleyes:
AnnChristin sa for siden:
Hei, jeg vil også være med:)
Jeg startet på torsdag, men ser at jeg gjør ting litt feil.
Må lese boka igjen, begynne å veie maten - og i tillegg
kjøpe meg ei badevekt:)
Men morsomt å følge med å få inspirasjon:)
Brukernavn sa for siden:
Ok, startvekt 73,1kg (veide meg i dag...greide ikke vente helt til i morgen:rolleyes: )
Lindabtn sa for siden:
bare 1,5 dag igjen til veiedag nå :heia:
Belseblubb sa for siden:
Hei!
Har også holdt på en stund, men trenger også litt motivasjon for å skjerpe meg litt og få de siste kg av.. Vekt i dag; 61,7.
Lykkelig sa for siden:
Nå har jeg tisset på pinnen og den slår i allefall ut.(nesten sånn "er jeg gravid" følelse av det fnise ) Men jeg føler meg ikke akkurat slankere. Jeg tisser og tisser så for å unngå å få vondt i hodet, som jeg merker jeg fort får, så drikker jeg vann og farris i store mengder.
Går man ned sånn helt til å begynne med?
Pocahontas sa for siden:
Hei!:D
Jeg skal inn i ketose igjen etter flere ukers håpløst opphold.
Gikk ned 7 kilo på ett par måneder i sommer, superhappy!
Nå er målet 5-7 kilo til. Får se hvordan det utvikler seg.
Startvekt kommer i morgen torsdag, fordi jeg ikke vil veie meg på ettermiddagen/kvelden.
OK!
Go, go girls!
Marianne
Lykkelig sa for siden:
Og er det "lurest" å veie seg på morgenen? Tenker på at den vekta kanskje ikke er så påvirket av om du drakk 7 liter farris før veiing eller ikke?
Nå drar jeg på REM konsert og svetter meg tynn!
fjanni sa for siden:
hei hei. kan jeg være med å veie meg med dere? jeg har holdt på en stund jeg da, og til sammen har jeg gått ned langt over 10 kg siden juni. Det er bare det at jeg har gått ned de samme kiloene et par ganger minst, feks fra 78 til 75 har jeg tatt to ganger, 75 til 73 er jeg på vei til å ta for andre gang nå.. hehe. Altså, jeg har hatt noen planlagte sprekker og ferie i 2 uker nylig. Har fast veiedag på fredager så det er jo helt perfekt å bli med dere. :D
Lindabtn sa for siden:
Man skal alltid veie seg om morran :)
Håper du har det fint på konsert :suss:
Der har jeg anskaffet meg badevekt(for første gang i hele mitt liv) og veid meg "inn"..
Startvekt 89,8 kg.
Høyde 176 cm, og første mål er 77 kg.
Skal holde kuren først og fremst til julebordet 15 nov, så får vi se:)
Er kjempemotivert, og var faktisk litt gøy å veie seg ..
Nøttejenta sa for siden:
Hei.
Er ny på forumet og hiver meg med her. :D
Godt å ha et lite veiepress for å holde motivasjonen oppe. Mandagsvekta mi var 86,5 kg og jeg veier meg sammen med dere på fredag. Spennende dette her. Har tidligere fulgt GR uten særlig effekt.:(
Sid2 sa for siden:
Min startvekt på mandag var 72,2 :eek:
Har som mål og nå 65 kg merket på sikt... svømmer en gang i uken og går turer.
Noen som er fancy på dette datagreiene og kan lage en kurve el noe på oss alle? Anyone??? Jeg er blond :D så jeg er ikke så inni det her greiene! hehe.
Veiedag i morgen da jenter??? Alle in på den?
Klem, Sid2
Sari sa for siden:
Hiver meg med jeg også. Har snikveid meg i noen dager nå, og vekta har ligget ganske stabilt på 76 kg. Håper 75 tallet LYSER mot meg i morra! :D
newbe sa for siden:
er alltid lurest å veie seg om morgenen med en gang du står opp etter du har vært på toalettet og før du evt har spist og dusjet. da har man ikke overflødig væske i kroppen som gjerne maten man spiser gjennom dagen binder. Men det viktigste er at man veier seg ca på samme tid på døgnet hver gang(veier man seg alltid klokken 18 vil man ha den vekta som utgangspunkt) og med CA samme tøy på, og på samme vekt :)
Det er ihvertfall forhold vi tar hensyn til i sykepleien der jeg jobber ;)
Lindabtn sa for siden:
Eller helst uten tøy :DPocahontas sa for siden:
Til Lykkelig!
Var ikke konserten braaaaa???
:D:D:D:D:D:D:D:D
Marianne
newbe sa for siden:
hehehe, ja selvfølgelig!!! :P ;) smak og behag :P hvæffal hvis man veier seg hjemme... dersom man ikke er hjemme blir det vel en vurderingssak for den enkelte.... :D
Lykkelig sa for siden:
Jooo konserten var bra! kjempegøy!
I morgen er det opp på vekta. Det eneste jeg kjenner jeg VIRKELIG savner mens jeg driver med dette er en skikkelig kaffe latte i ny og ne. Men det er jo så altformange karber i melk... sukk
__elly__ sa for siden:
Har ikke veid meg på to uker, har en mistanke om at den ikke har rikket seg.
Ikke en av de som "plutselig" går ned masse i begynnelsen. hehe.
Skal komme tilbake med et vekttall når jeg tørr å gå på den der ukristelige plastdingsen :)
Pocahontas sa for siden:
Nå driver jeg å motiverer meg til tusen for en ny, skikkelig ketoserunde!!
Så: i morgen tidlig kommer min startvekt på denne september (som også kanskje blir oktober)kuren.:)
Gleder meg til å starte!
Lykkelig: var ikke konserten bra?
Marianne
Narnia sa for siden:
Jeg slenger meg gjerne med her, så bytter jeg heller veiedag til fredag.
Startvekta mi her i tråden blir da 89 kg.
Blir litt kort mellom veiingene i og med at jeg hadde veiedag i går, men det får jeg tåle.
Fint å ha noen å heie på!
Lykkelig sa for siden:
Jo konserten var fin den. Så litt langt etter alle som drakk øl og der satt jeg med min pepsi max. Men jeg skulle jo kjøre hjem alikevel da. Men absolutt verdt tiden og pengene.
Står her på kjøkkenet og har akkurat bakt en ny dose med lapper. Nå såkalte "grove" De ziggylappene må jeg si jeg ble "litt" lei av:rolleyes:
Og i ovnen har jeg en omelett til frokost/lunsj.
Og i morgen er det på vekta. :eek:
Hvordan går det med det praktiske rundt kosten til dere andre? Får dere det til å fungere i hverdagen? Mellom jobb og barnehage osv? Her merker jeg at jeg må planlegge mye mer. Og at jeg MÅ ha med lunsj. Nytter ikke å stikke ned på statoil nå lenger.
Lindabtn sa for siden:
Jeg kan heldigvis gå lenge uten mat. Spiser jeg en god frokost, hopper jeg gjerne over lunsjen og venter til middag. Kommer litt an på når jeg begynner på jobb egentlig. Jobber i barnehage og der har de jo mikro, så det er digg å ta med seg noe middagsrester o.l. Samme med skolen (tirs og ons), der har de mikro i kantina som jeg har planer om å bruke en del. Ellers redder mama lupesene og lavkarbo pitabrøde meg veldig til lunsj. Kjapt og enkelt å ta med seg :)
Ellers går egentlig maten veldig fint.... gruer\gleder meg litt til veiing i morra merker jeg :p
Lykkelig sa for siden:
Neida det går så bra så. Uansett så har jeg fått et mye mer bevisst forhold til hva diverse mat inneholder bare på disse dagene. Så har jeg ikke blitt lettere så er det fordi jeg har blitt tjukkere i hodet ;)
Lindabtn sa for siden:
:lol: denne likte jeg!!!
Pocahontas sa for siden:
God fredagsmorgen, alle septemberveierne! :D
Startvekt i dag er 67, 9 kilo (05. sept. kl. 06:00)
Målet er i første omgang 62 kilo.
God dag! :)
Marianne
Pocahontas sa for siden:
Lykkelig,
har du forsøkt kaffe soya latte?
Mindre karbs, funker for meg. :)
Marianne
Tiram sa for siden:
Jeg har gått ned 2kg.
Ja, jeg vet at det er vannkiloene i straten, men det ser bra ut på vekta åkkesom.
Vekt 01.09: 91,4 kg
05.09: 89,3 kg
Lindabtn sa for siden:
Ny vekt: 76 kilo :) Men den skal bare nedover den (har jeg bestemt) ha en god dag alle sammen :suss:
Nøttejenta sa for siden:
Og i dag var vekta 85,5 og det på bare 5 dager:heia:
amara sa for siden:
:stortsmil HURRA. Vekta viser i dag 98 - men det beste av alt; jeg prøvde noen klær i skapet i går som har hengt leeeeenge, og glidelåsen går igjen på alt! (etter bare to uker med fokus på godt kosthold...!!) Kjempemotivert jeg nå. Ha en strålende dag alle, og god helg!
Narnia sa for siden:
Og i dag viste vekta jammen meg 88,2!
Jeg er storfornøyd!
magdalena sa for siden:
Opp 400 gram..Veide 86.1 idag. Hadde bursdagsfeiring med kake på onsdag,så det er nok grunnen.Er ikke kommet i ketose ennå etter glippet mitt,men jeg kommer sterkere tilbake!!:D
mamma87 sa for siden:
Slenger meg med jeg også:D
ned 200g siden forje fredag
80,6kilo viste vekta idag:)
newbe sa for siden:
2 kilo ned på en uke!!! :D må jo bare være fornøyd med det, væske eller ikke væske. Må jo begynne et sted... ;) men er litt rett for atdet er for godt til å være sant, og at neste uke skal jeg bare ha gått opp igjen og vel så det... hehe... :D
Stå på folkens!!!
fjanni sa for siden:
Så flinke dere har vært alle sammen! :heja:
Startvekt forrige fredag: 75.6
Nå: 74.7
Ned 900 gram. Det betyr at feriekiloene er på vei av. Bare en kilo igjen til jeg er nede i det samme som før ferien. Glad for det ja. Så da er det bare å fortsette. Kroppen har det bra, hodet har det bra, magen er mett.
Elastica sa for siden:
86,2 i dag. 800g er helt greit, hadde det ikke vært for at vekta sa 86,2 også for to uker siden. Siden har jeg gått litt opp og ned mellom 87 og 86,5. Måtte den bevege seg ned på 85 snart... utålmodig
Tulla 81 sa for siden:
Halleluja!!!
fra 66,7 til 62 innen 24. oktober??????
Hvordan i alle dager skal du klare det?
Jeg trenger den oppskriften merker jeg!
Møkk lei av at det ikke går ned, men heller litt opp!!!
Jeg vil gå fra 68 til 58 innen jul... Da kommer denne oppskriften godt med!
TAKKER
ejgravem sa for siden:
Min startvelt var 84,9 kg på mandag. Men jeg sprekker hver dag med et eller annet ulovlig å spise, så den har vel gått opp tenker jeg
Fredag og veiedag:)
Ned 1 kg siden onsdag;) skjønner ikkeno, men er lykkelig:)
Vekt i dag, 88,8...
Lykkelig sa for siden:
Første fredag etter start (5 sept) stoppet nåla på 70,7. Slettes ikke verst må jeg si. Selv om det er mye vann. :D I like it!
Tiram sa for siden:
Så flinke vi har vært.
Lykkelig sa for siden:
Absolutt flinke:D Om jeg bare hadde funnet ut hvordan jeg oppdaterer tickeren min også nå da:rolleyes:
Sesti sa for siden:
Vekta står fremdeles på 87 som den har gjort de siste 4 ukene...
Begynner snart å gi opp:S
Lykkelig: Bare trykk på tickeren din, så kommer du direkte til Tickerfactory. Skriv inn passordet ditt, endre det som skal endres og trykk "lagre". Så oppdateres tickeren automatisk :)
Har hatt den rareste matdagen ever...
Frokost, bacongull med eggesalat....hmmm
Lunch, omelett m ost og litt salat..
Middag, entrecote med fløtegratinerte grønnsaker og stekte grønnsaker
Fryktelig mett nå kl 2050, men har tatt meg ei lavkarboøl..
Ha en fin lørdagskveld alle mann:)
arkine sa for siden:
gikk ned 22 kilo på eurodiett
la på meg en 5 ,,6 kilo det sisste året så nå er det ketolyse
tre uker 4 kilo ned men vil ned litt til en ca fem kilo igjen
arkine sa for siden:
vel er jo 5 kilo da ,men er jo de sisste kiloene mine så er redd jeg taper ,
men går på ketolyse
sosse sa for siden:
Blir med her jeg også... startvekt er 99,3 kg.. håper den raser nedover.. målet er 75kg...så har langt igjen.. men må ikke miste motivasjonen.. NÅ er jeg klar:)
Drew sa for siden:
Melder meg på her jeg også... skal ha veiedag på mandager, men veier ca. 113 kilo. :eek: Skriver inn nøyaktig i morra..
Har gått på ketolyse (vært i ketose) siden 29/8, men fikk ikke vekt før på onsdag, så vet ikke helt startvekta... (min forrige vekt var ca. tre kilo snillere, så det var litt nedtur med ny vekt :rolleyes: )
Har som mål å komme under 100 i løpet av året. Har fått to barn i løpet av de siste tre åra, og det har IKKE gjort underverker for forbrenningen. Det var mye lettere å holde vekta og gå ned i vekt før..
Sari sa for siden:
Tja hva skal jeg si? Idag viste vekta 73,8 kg!!! sjokk :D
Kan vel ikke si meg annet enn STORFORNØYD med helgas fettbrenning! Hurra!
Drew sa for siden:
Vekta viste 112.4 i dag. :rolleyes: Det virker som det går sakte, men det går. Jeg har ikke fått mosjonert noe særlig fram til nå, men nå har jeg fått Orbitreken inn i stua igjen, så nå skal det blir andre boller. :p Håper litt svetting kan får fart på tingene.
Lykkelig sa for siden:
Så flinke alle sammen har vært! Om man går ned 4 kilo eller 200 gram i uka så går det i allefall nedover!
Sepia sa for siden:
Kan jeg henge meg på her?
Jeg begynte på Ketolyse 11. august og har gått ned 4 kg.
Har jo tatt litt av på forhånd, jeg da, så er strålende fornøyd med 1 kg i uken!
Hadde meg en gedigen sprekk første helgen, med godteri på klubb, festivalfyll og feiring med jobben. Men nå er jeg tilbake på den smale ketolyse-veien og alt går egentlig strålende! :)
Minnelli sa for siden:
Heisann.
Jeg slenger meg med her, selv om jeg er litt sent ute..:)
Startvekta mi var 90 kg for ca 1 uke siden, så da venter jeg med å veie meg igjen til fredag!
Antoinette6 sa for siden:
Jeg vil også være med :) Veier meg på mandager og vekta viste minus 1,9 på en uke. :) Skulle ønske jeg greide minst en halv kilo i uka frem til jul :)
Og G R A T U L E R E R alle sammen ! :) :) :)
Pocahontas sa for siden:
Hmmmm...det er godt å lese oppmuntrende ord her inne, for det trengs akkurat nå! Nå også! :rolleyes:
Etter å ha kommet kjapt i ketose igjen (etter lange uker med tull&tøys),
råket jeg utpå med både vanlig sjokolade og et pizzastykke i går (jobbreise). Hmmm...lei av egen manglende selvdisiplin. Og da hjelper det å ha dere her inne, som skriver og deler. :)
Jeg skal klare å kvinne meg opp og ta meg sammen, for jeg veeet jo hvor bra ketose funker.
Velvel...vi får se fredag morgen!!
Marianne :p
Joranna sa for siden:
Jeg begynte i går. 8 sep. Men veier meg på mandager. Men vil gjærne være med forde.. :) Skal ned min 8 kg til. Har hatt en sprekk på nesten 1 mnd nå, pluss 2 kg. :mad: Men fll skjerpings fra nå.. :D
Panterpia sa for siden:
Jeg startet fredag 5. sammen med min samboer (godt å være to om det) og da var vekta mi 91,5 kg.
Målet er å gå ned ca. 20 kg. - så får vi se hvor lang tid jeg trenger.
sosse sa for siden:
Må bare fortelle at jeg har trent to ganger siden fredag:) Det er ikke verst.. så håper det synes på vekta på fredag... skal ikke opp på den før fredag:D Gleder meg..
Antoinette6 sa for siden:
... det er jo også så spennende å gå på diett. Man gleder/gruer seg (alt ettersom) ;) til vektdagen.
Stå på !
Lindabtn sa for siden:
Ny notering fra meg: 77,6 | 76 | 74,6 :heia:
Måtte veie meg i dag for jeg drar til Barcelona i kveld :p
Lykkelig sa for siden:
I morgen er det veiedag og jeg har en følelse av at jeg ikke har gått ned så mye denne uka som sist. Jeg bare føler det på meg. Jeg har tisset på "pinnen" og jeg er i ketose men jeg er ikke varm og alt det andre man liksom skal være? Blir spennende å se i morgen. Jeg har tatt noen halvtimers gåturer på tredemølla og det burde jo hjelpe litt. Sliter med å rekke moderat trening innimellom tre unger som skal hit og dit og middag og lekser alt mulig annet.
God tur til Barcelona Lindabtn. Plass til en liten tjukkas i kofferten??;)
Pocahontas sa for siden:
Jippi! :D Back in ketose.
[color=#9932cc][/color]
Denne gangen mååå jeg klare å holde den en stund. Vil så gjerne ned litt til. Egentlig 5-7 kg til, men tror jeg må finne på mer enn ketose da. Og hvordan skulle trene nok med barn (alene), hund (alene), full jobb, studie, leilighet som skal holdes i stand...? puuuh Heldigvis at bikkja får meg på flere turer om dagen. Men de blir ikke lange og ikke harde. Det er her jeg må sette inn støtet, trur eg. ;)
[color=darkorchid][/color]
Utfordringen nummer 1 kommer i morgen. En venninnes bursdagsselskap, og en annen venninne (som kommer dit) går ut av ketose i dag, og planlegger å være ute noen uker. Blæh! Hadde håpet på støtte der.
Hmmm.....jeg får gå inn og lese her.
Og ikke minst: veie meg i morgen tidlig og se om det har skjedd noe positivt. Forventer ikke det nå.
Tata!
Marianne
Tiram sa for siden:
:misunnelig:
Kos deg masse. Du får legge inn et reisebrev fra Barcelona når du er hjemme igjen. Jeg er så nysgjerrig på den byen.
Flisa sa for siden:
Jeg blir også gjerne med her...
Er visst mer motiverende å veie seg sammen med andre :p
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg begynte igjen etter sommeropphold i midten av august. Målet er 10 kg ned. Gikk ned 4 kg første 2 ukene, så har det stått stille, venter på tanta og gikk opp igjen.
Nå har jeg begynt å gå ned igjen, og målene krymper :D:D
målene var forrige fredag 84 cm i livet, i dag morges målte jeg til 82 cm. Har veie og måledag egentlig på fredager...
Narnia sa for siden:
Klare for veiedag i morgen?
Jeg frykter at jeg ikke har gått ned noe særlig, for jeg har vel ikke gått inn i ketose før i dag. Vi får satse på at jeg er nede på samme vekt som forrige fredag i alle fall.
Lykke til i morgen alle sammen!
Lykkelig sa for siden:
Ny fredag (12 sept) og dagens vekt stoppet på 69,3
Mindre enn forrige uke, men regner med at det er ganske normalt?
Panterpia sa for siden:
Jeg var visst innom torsdagstråden i går, men det er vel blant ketolysefolket jeg hører hjemme.....:p
Første uke gav et resultat på minus 1,9 kg.:D
amara sa for siden:
:stortsmil: Ser ut til at jeg har gått ned nærmere 2 kg siden forrige fredag! Dette er tredje uka mi. I uka som har gått har jeg gått tur hver morgen før frokost og spist mer grønt. Merker nedgangen godt på klærne og har fått kommentarer fra venner - kjempemotivasjon til å fortsette. Blir bursdagsfeiring i helga :gave: men tenker å kjøre to stramme uker til fra mandag for deretter å ta opp status. God helg!
Narnia sa for siden:
Jeg har gått opp 100 gr, og det er vel det utdrikkingslaget sin feil.
Men jeg er på rett vei igjen, og det er jeg fornøyd med.
Har funnet ut at det er kjipt å måtte begynne på nytt etter en sprekk, planlagt eller ikke. Jeg merket i alle fall de fleste symptomene like godt denne gangen...
Verdt å tenke på neste gang man vil "unne" seg noe!
fjanni sa for siden:
75.6 - 74.7 - og i dag 74.3
Ned 400 gram. Det har ikke akkurat gått unna denne uka, men samtidig er jeg fornøyd da vekta gikk opp helt i begynnelsen av uka. :mad:
600 gram igjen til "før-ferie-vekt" og jeg føler at jeg er back on track.
God fredag til dere alle!
Og :heia:
magdalena sa for siden:
Her er oppdateringer fra meg:)
85.7 - 86.1 - 85.0.
Gått ned 1100 gram siden forrige fredag.Mistenker egentlig mer,for jeg har fått mensen.Blir alltid oppblåst da,men det vil jo neste uke vise,dersom ikke denne mensen også skal vare i 3 uker som forrige..Minipillene mine som tuller saftig med meg til tider.:(
Brukernavn sa for siden:
I dag viste vekten 70,5, og det selv om jeg var ute av ketose i helgen:D
Minnelli sa for siden:
Ned 3 kilo!! Er storfornøyd :) Nå gleder jeg meg til å gå på med en ny uke!
sosse sa for siden:
99,3 forrige uke, 97,6 kg denne uka:D minus 1,7 kg denne uka.. Jeg er fornøyd:) og 2 trenongs økter
Hei.. jeg har også veid meg i dag, med nedgang på 1,4 siden forrige fredag.
Greit fornøyd, men kjenner meg "sliten" i dag. Matlei, og spiser nok altfor lite.
Skal ta en ketostix i kveld for å sjekke status, så på med ny giv i morgen.
Glad for at d er flere en meg som driver med dette, blir liksom litt ny giv å gå inn her på forumet og se hva dere andre har gjort i løpet av uka...
Helgeklem fra meg;)
Tiram sa for siden:
Glemte å oppdatere i går jeg..
12.09: 87,7 kg
-1,6 jo.
Pocahontas sa for siden:
Hei gruppe! :p
Jeg fikk ikke veid meg fredag morgen, og nå er det søndag ettermiddag. Da får jeg bare gå på vekta nå og se hva som skjer. Ikke ideelt, men bedre med en indikasjon enn ingenting.
Dette er jeg fornøyd med. Jeg har nemlig ikke vært så flink disse dagene, men har vært tilbake i ketose noen av de. Tipper det er rundt 5-6 kg til som skal bort på kuren, og jeg merker at de sitter fastere og de er tøffere å kvitte meg med. Jeg kan jo snu på motivasjonen og tenke at "DA skal jeg i hvert fall få det til!". Siden det er så vanskelig.
Fortsatt lykke til, alle sammen!
Marianne:)
Sesti sa for siden:
Nei, det skjer ingenting...:)
Mister noen cm da.. Så er ikke helt ille:)
mamma87 sa for siden:
79,7 kilo var jeg på fredag!:D ENDELIG under 80=)=)
Flisa sa for siden:
Har gått ned de kiloene tanta påførte meg, men ikke noe mer foreløpig. Så totalt 4 kg. Målet i livet er 82cm, 98 hoftene og under bysten 83,5
60kg..
Det var deilig å trene i dag også! Har trent 3 dager denne uken!!!
Pocahontas sa for siden:
Jippi,- som jeg trodde!
Å veie seg kl. 15 en ettermiddag er kjipere enn kl. 7 neste morgen. Endelig er jeg under 66. 65,9 i morges!! :p
-7kgtakk sa for siden:
Jeg begynte også i september,men bare for noen dager siden..
Er myyyyyye jeg ikke skjønner enda..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.